Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5002-0803-9795-2238
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0468-23Е від 30.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Злагоди (на ділянці від вулиці Центральна до будинку №8) в смт Чорнухи Лубенського району Полтавської області»
Код проектної документації
PD01:5638-9394-6148-6536 №09-23 від 2023-07-06 (видав КОЛОТОВЧЕНКОВ ВАСИЛЬ ЛЕОНІДОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5002-0803-9795-2238
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
11.08.2023 1570.795 1229.912 0 340.883

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Лубенський район, Чорнухинська територіальна громада, смт Чорнухи (станом на 01.01.2021), вулиця Злагоди не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧОРНУХИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (04384279)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5638-9394-6148-6536
Орган, що видав
КОЛОТОВЧЕНКОВ ВАСИЛЬ ЛЕОНІДОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектна документація
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
06.07.2023
Номер проектної документації
09-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 09-23

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Чорнухинської селищної ради.

Код ЄДРПОУ 04384279.

Юридична адреса: індекс 37100, Україна, Полтавська область, Лубенський район, смт. Чорнухи, вул. Центральна, 39.


Генеральний проєктувальник: Фізична особа – підприємець Колотовченков Василь Леонідович

Юридична адреса: Україна, 38773  область Полтавська, район Полтавський

село Минівка, вул. Патріотів, будинок 11А.

Ідентифікаційний номер 3016309351.

Головний інженер проекту: Мерлян Віталій Броніславович, кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 015235 від 30.01.2019 р.

 

Робочий проєкт виконано в 2023 році на підставі:

Завдання на проектування № 1-09-23  від 2023р.;

Акт технічного обстеження;

Інженерно-геодезичні вишукування, виконані ФОП Колотовченков В.Л у листопаді 2021р. та уточнені ФОП Колотовченков В.Л. у 2023;

Інженерно-геологічні вишукування (пробивання виробок) виконані в листопаді 2021 р. ФОП Колотовченков В.Л.;

Дефектний акт об’єкту будівництва.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЄКТУ

Робочий проєкт передбачає проведення капітального ремонту проїзної частини по проїзної частини по вулиці Злагоди (на ділянці від вулиці Центральна до будинку №8) в смт Чорнухи Лубенського району Полтавської області.

Розрахункова швидкість руху по проїздах становить 30 км/год. Вздовж вулиці розміщені одноповерхові житлові будинки. В межах вулиці проходять підземні на надземні інженерні комунікації (газопровід, водопровід та повітряна ЛЕП). Місцезнаходження підземних комунікацій уточнюється перед початком виконання будівельних робіт. Проїзна частина має щебеневе покриття. Довжина ділянки вулиці, що ремонтується – 195 м. Існуюча проїзна частина має ширину 3,50 м. Фактичні поздовжні ухили проїзної частини – в межах від 2 до 24‰. Поперечний ухил проїзної частини односкатний (3 – 23‰). Зовнішнє освітлення проїзду забезпечене. Вздовж ділянки вулиці, що підлягає капітальному ремонту, відсутні зелені насадження. Майже на всій протяжності рівень узбіччя значно вище рівня проїзної частини, що значно погіршує водовідведення з покриття. Аварійний стан проїзної частини на визначеній ділянці довжиною 195 м не відповідає нормам і не забезпечує безпеку руху транспорту та пішоходів і потребує капітального ремонту.

Початок траси на початок виконання робіт (ПК 00+00,00) прийнято по осі проїзної  частини вулиці Злагоди на примиканні до кромки асфальтобетонного покриття вул.Центральна. Кінець траси та виконання робіт (ПК01+95,00) прийнято по осі проїзної частини вулиці Злагоди в створі з віссю воріт буд. №15а, що розміщений ліворуч від осі.

Проєктну трасу вулиці прокладено по існуючій трасі вулиці Злагоди прямими та кривими ділянками. Траса має 1 кут повороту, радіус кривих в плані прийнято по існуючим умовам з максимальним використанням відведеної ділянки. Розраховано відомість кутів повороту, прямих та кривих (додається).

Робочим проєктом передбачено горизонтальні криві:

- з радіусом 100 м на ділянці від ПК01+07,76до ПК01+20,67. Радіуси примикання до існуючого асфальтобетонного покриття вул. Центральна відповідають нормативним і складають 6 м.

Згідно проєкту в межах проїзної частини передбачено підсилення дорожнього одягу (Тип А). Під час підготовчих робіт необхідно механізовано розібрати існуюче щебеневе  покриття на глибину до 15 см. На всій ділянці передбачено улаштування шару основи із щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 21 см. Верхній шар покриття передбачено з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б марки І товщиною 5 см.

Для направлення поверхневого стоку по кромках вул. Центральна і на радіусах примикання вул. Злагоди проєктом передбачено встановлення нового бортового каменю БР100.30.15 на бетонній основі класу С12/15. Бортовий камінь встановлюється з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею дорожнього покриття. При встановленні нового бортового каменю проєктом передбачені зворотна засипка пазух за бортовим каменем місцевим грунтом та відновлення дорожнього одягу проїзної частини вулиці Центральна.

Проєктом передбачено влаштування нової ділянки тротуару довжиною 29,0 м та шириною 1,50 м вздовж вул. Центральна: від існуючого тротуару з ФЕМ до перетину з вул. Злагоди. Кромка проєктного тротуару суміщена з кромкою проїзної частини вулиці Центральна. Тротуар влаштовується з фігурних елементів мощення (ФЕМ) сірого кольору товщиною 4 см на монтажний шар з цементно-піщаної суміші товщиною 5 см (12% цементу, 88% піску), основа тротуару влаштовується із щебенево-піщаної суміші С-7 за товщиною 12 см (конструкція дорожнього одягу Тип Б).

Тротуар влаштовується у бортовому камені БР100.20.8 на бетонній основі класу С12/15.

У місці суміщення проїзної частини з проєктним тротуаром передбачено влаштування пониженого бортового каменю та влаштування пандусу (поздовжній похил 12‰) для безперешкодного руху усіх груп населення, в тому числі для людей з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Також, одночасно з влаштуванням покриття тротуару з ФЕМ монтується попереджувальна тактильна плитка по ширині тротуару 1,50 м.

Для забезпечення плавного з’їзду та стикування проєктного покриття з існуючим покриттям по вул. Злагоди (зліва від проєктної осі в напрямку вул. Спортивна) влаштовується щебенева призма з щебенево-піщаної суміші С-7 довжиною 5,40 м (конструкція дорожнього одягу Тип В).

На існуючих оглядових колодязях підземних комунікацій, що потрапляють під проїзну частину та тротуар, проводиться пониження горловин та проводиться заміна люків на нові: важкого типу Т(С250) та легкого типу Л (А15) відповідно.

По всій довжині ділянки, для кращого водовідведення з покриття, проєктом передбачено:

- зрізання, підсипання і планування узбіч механізованим способом та вручну з обох боків проїзної частини на ширину 0,40 - 1,00 м;

- навантаження та вивезення надлишку грунту.

На ділянці капітального ремонту для відновлення засобів організації дорожнього руху, проєктом передбачено нанесення вертикальної дорожньої розмітки і встановлення відповідних дорожніх знаків.

Розрахунок дорожнього одягу проїзної частини вулиці проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

Загальний модуль пружності з урахуванням коефіцієнта надійності – 165МПа.

Конструкція підсилення дорожнього одягу проїзної частини (Тип А):

існуючий дорожній одяг:

-гранітний щебінь – 25 см (розбирання – 15 см);

проєктний дорожній одяг:

- шар основи із щебенево-піщаної суміші С-5 за ДСТУ 9177-2:2022 - 21 см;

-шар покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б марки І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І. БНД 70/100 за ДСТУ Б В.2.7-119) - 5 см.

2. Конструкція влаштування нового дорожнього одягу тротуару (Тип Б):

-ущільнений грунт до Ку=0,95;

- шар основи із щебенево-піщаної суміші С-7 за ДСТУ 9177-2:2022 - 12 см;

- монтажний шар з цементно-піщаної суміші товщиною (12% цементу, 88% піску) - 5 см;

- покриття з фігурних елементів мощення (ФЕМ сірого кольору) - 4 см.

3. Конструкція влаштування щебеневої призми на з’їзді (Тип В):

- вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С-7 за ДСТУ 9177-2:2022 сер. товщ. 13 см.

Проєктом передбачено односкатний поперечний профіль проїзної частини з ухилом 25‰ та односкатний поперечний профіль тротуару з ухилом 20‰. Поздовжній профіль вулиці запроєктовано по лівій кромці проїзної частини з врахуванням забезпечення водовідведення з прилеглої території. Проєктна робоча відмітка по кромках проїзної частини варіюється в межах -0,01 – +0,27 м. Поздовжній похил по лівій кромці вулиці становить 2 – 27‰.

Поздовжній ухил тротуару повторює існуючий рельєф і становить 2-4 ‰. Планування узбіччя передбачити з поперечним ухилом не менше 50‰ у напрямку від покриття шириною 0,40 – 1,00 м.

Організація дорожнього руху. Наявні та виправлені параметри вулиці у поздовжньому та поперечних профілях забезпечують видимість як поверхні дороги, так і зустрічного автомобіля. Всі заходи з організації дорожнього руху, що передбачені проєктом, відповідають діючим нормативним документам і дозволять поліпшити інформаційну обізнаність водіїв та пішоходів. Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків пріоритету І типорозміру згідно ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»: 2.1. – «Дати дорогу», 2.3 – « Головна дорога». Усі знаки встановлюються на висоті 2,0 м від поверхні землі. Це забезпечить нормальну видимість та обізнаність водіїв та пішоходів. Проєктом передбачено встановлення двох знаків на металеві стояки до дорожніх знаків типу СКМ 2.35, що встановлюються на бетонну основу із монолітного бетону кл. С8/10, а також один знак монтується на залізобетонній опорі.

Проєктом передбачено нанесення вертикальної дорожньої розмітки 2.1.1 (2.1.3) на опори ЛЕП, що знаходяться ближче ніж 5м від кромки проїзної частини згідно ДСТУ 2587:2021«Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги».

Світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників, в межах вулиці виконаний за допомогою програмного комплексу “Light-in-Night Road v.5”. Результати розрахунків вказують на те, що існуюче зовнішнє освітлення по вулиці забезпечує виконання вищевказаних нормативних вимог.

Організація будівництва. Капітальний ремонт проїзду проводиться з перекриванням руху транспорту.  При виконанні робіт на узбіччі та на примиканнях проїзду до існуючих вулиць необхідно використовувати типову тимчасову схему організації дорожнього руху. Організація дорожнього руху під час виконання робіт виконується згідно типових. схем по ДСТУ 8749:2017, тому розробляти індивідуальні схеми організації дорожнього руху не потрібно.

До початку проведення робіт, визначену ділянку або місце виконання робіт слід облаштовувати тимчасовими технічними засобами згідно з тимчасовою типовою схемою ОДР. Постійні дорожні знаки, дія яких розповсюджується на ділянку проведення робіт і суперечить прийнятій схемі ОДР, повинні бути зняті.

На ділянці дороги в першу чергу встановлюють найбільш віддалені попередні та інформаційно-вказівні тимчасові дорожні знаки згідно з ДСТУ 4100 на узбіччі, потім – в безпосередній близькості на проїзній частині та на узбіччі, далі облаштовують  поперечними та поздовжніми тимчасовими огородженнями. Останніми встановлюють дорожні знаки на узбіччі смуги руху протилежного напрямку.

 

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає. Біля реконструйованої будівлі рослинність відсутня. Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Протипожежні вимоги на будівельному майданчику відповідають нормам ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги» та НАПБ А.01.001-2014 “Правила пожежної безпеки в Україні”. Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 16.07.2023 р. складала 1575,479 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1234,131 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 341,348 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 11.08.2023р. складає   1570,795 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  1229,912 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати - 340,883 тис. грн.

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження з питань щодо кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи