Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1490-1606-9288-9144
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№2126/23Є від 21.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ювілейна села Володимирівське Запорізького району Запорізької області» Коригування
Код проектної документації
PD01:9420-0061-1963-8916 Зміни №2 №63Т–1313 від 2023-04-17 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:1490-1606-9288-9144
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань енергозбереження, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.08.2023 27028.449 20978.966 6049.483 23181.74 18279.008 4902.732

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Запорізька обл., Запорізький район, Широківська територіальна громада, с. Володимирівське (станом на 01.01.2021) , вулиця Ювілейна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ШИРОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЗАПОРІЗЬКОГО РАЙОНУ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ (26013402)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Ніпрук Іван Максимович (АЕ 004993)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Макар Степан Іванович (АР 013556, АЕ 006181)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9420-0061-1963-8916
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ" (37526987)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Фрезерування існуючого покриття на середню глибину, розбирання існуючого щебеневого покрит-тя, демонтаж бортового каменю, перенесення зупинок, розробка родючого грунту, планування газонів та посів, влаштування водоскиду, щебенева підготовка, стикування із існуючим дорожнім одягом, облаштування дороги, заїзди до дворів з ФЕМ покриттям, зупинкові майданчики, тротуар новий, влаштування дорожньої розмітки, дорожнє огородження.
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
17.04.2023
Номер проектної документації
63Т–1313
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області  Генеральний проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ПРОМБУДПРОЕКТ»

(Юридична адреса: 69057, м. Запоріжжя, пр.Соборний,158, Код ЄДРПОУ 37526987)

Головний інженер проекту: Лахтаренко Олексій Іванович

(Кваліфікаційний сертифікат: серія   АР № 017982 дата видачі 29.11.2021р.)

Вихідні дані:  

- лист про проведення експертизи об'єкту;

- завдання на проєктування;

 

Опис архітектурно - будівельних та конструктивних рішень

Поперечний профіль дороги

 

Поперечний профіль представляє собою креслення розрізу дороги вертикаль-ною площиною перпендикулярною до її поздовжньої вісі, разом з дорожнім одя-гом та системою водовідведення.

Ширина земляного полотна у відповідності з прийнятою категорією дороги прийнята 7,0 м. Ширина проїзної частини – 6,0-7,0 м.

Ухил проїзної частини прийнятий  25‰ .

В процесі виконання капітального ремонту дороги планується відновити не-сучу здатність покриття.

Роботи з капітального ремонту виконуються в межах червоних ліній, тому додаткового відведення земель не потрібно.

Існуючий поздовжній профіль ділянки дороги в процесі виконання робіт не змінюється (враховується тільки конструкція посилення існуючого дорожнього одягу без зміни розмірів земляного полотна).

Мета капітального ремонту – доведення проїзної частини дороги до нормати-вних.

 

   План і поздовжній профіль

 

Для елементів плану та поздовжнього профілю основні параметри прийняті такими:

-          максимальний поздовжний похил – 59,2 ‰;

-          мінімальний радіус кривої у плані – 30 м;

-     максимальний радіус кривої у плані – 40 м;

-          мінімальний радіус опуклих кривих у поздовжньому профілі – 400 м;

-          мінімальний радіус увігнутих кривих у поздовжньому профілі – 200 м;

Керуюча відмітка на польових ділянках прийнята Rp1. 87,21 на ПК 0+18 пра-воруч.

Проектна лінія запроектована за допомоги системи автоматизованого проек-тування CREDO та системи AutoCAD.

В плані дорог має два кута повороту.

Робочим проектом передбачено відновлення існуючих транспортно-експлуатаційних показників зі збереженням  геометричних параметрів існуючої дороги. Земляне полотно запроектовано з урахуванням рельєфу місцевості, клі-матичних і грунтово-геологічних умов району прокладання траси.

Існуючі радіуси кривих в плані та поздовжньому профілі в межах норматив-них.

   Земляне полотно

 

Земляне полотно проектовано з урахуванням рельєфу місцевості, кліматич-них і грунтово-геологічних умов району прокладання траси у дорожньо-кліматичній зоні У-ІІ. Існуюче земляне полотно знаходиться в доброму стані, геометричні форми в основному збережені. Природною основою для існуючого насипу та штучних споруд служать грунти, які за своїми фізико-механічними показниками є хорошою основою.

Дорога проходить в нульових відмітках.

Проектом передбачено 1 тип земляного полотна, вказані на креслені попереч-ні профілі земляного полотна:

  Тип 1 –  в межах населеного пункту, земляне полотно в нульових відмітках з розташуванням тротуару та бордюру.

Земляне полотно на ділянці вишукувань зведене з супіску пилуватого твердо-го. Висота земляного полотна не перевищує 1,0 м.

Фізико-механічні характеристики даного грунту наступні:                                                                  

- щільність грунту           ρ           -            1,88   г/см3;

- щільність сухого грунту           ρd         -      1,63             г/см3;

- щільність частинок грунту       ρs          -      2,67             г/см3;

- коефіцієнт пористості  е            -            0,641             

- коефіцієнт водонасичення        Sr          -      0,64            

- коефіцієнт ущільнення Ку         -            0,958             

 

 

Основою земляного полотна на ділянці вишукувань служить суглинок пилу-ватий, твердий.    Фізико-механічні характеристики грунтів основи земляного по-лотна приведено нижче:

- щільність грунту           ρ           -            1,75    г/см3

- щільність сухого грунту           ρd         -      1,50             г/см3

- щільність частинок грунту       ρs          -      2,67             г/см3

- коефіцієнт пористості  е            -            0,778             

- коефіцієнт водонасичення        Sr          -      0,56            

 

   Споруди дорожнього водовідведення

 

Для захисту земляного полотна від перезволоження поверхневими водами та розмиву проектом передбачена система поверхневого водовідведення. Водовід-ведення від земляного полотна в поздовжньому напрямку забезпечується  по іс-нуючій природній поверхні. Водовідвід з проїзної частини на більшій частині проектної ділянки забезпечений поперечним похилом та влаштуванням бортово-го каменю вздовж всієї дороги.

 

 

   Дорожнгій одяг

 

Дорожній одяг улаштовується в межах проїзної частини. Це один з конструк-тивних елементів автомобільної дороги. Від типу дорожнього одягу і його стану у найбільшому ступені залежать умови руху і економічні характеристики авто-мобільних перевезень.

Дані щодо шарів та товщин існуючого дорожнього одягу наведені у звіті з виконання інжнерно-геологічних вишукувань. Існуюче земляне полотно пред-ставлене суглинком.

При обстеженні існуючого дорожнього одягу, було виявлено, що в межах проектних ділянок покриття перебуває в незадовільному стані зі значною кількі-стю деформацій, зустрічаються просідання та ненормативний поперечний похил.

При конструюванні дорожнього одягу враховувались кліматичні умови, ная-вність виробничої бази та інтенсивність руху автотранспорту. На завантаження цієї дороги не впливають транзитний вантажний автотранспорт та рух громадсь-кого транспорту.

Розрахунок мінімального потрібного модуля пружності дорожнього одягу нежорсткого типу виконано у відповідності до галузевих будівельних норм України ГБН В.2.3-37641918-559:2019.

Строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами визначено у відповідності до ДБН В.2.3-4:2015.  Для житлової вулиці (за інтенсивністю руху транспортних засобів до 1000 авт./добу) ІІІ категорії з удосконаленим полегшеним типом покриття строк експлуатації дорожнього одягу становить 12 років.

Розрахунок мінімального потрібного модуля пружності виконано на 2043 рік та 2042 рік. При  визначенні загального модуля пружності враховано коефіцієнт міцності дорожнього одягу.

Розрахунковий модуль, прийнятий в проекті і становить – А3  150 МПа .

Даним проектом передбачена  така конструкція дорожнього одягу:

Тип 1 (підсилення) - осн.проїзд                                        

1.             АСГ.Др.Щ.А.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМПА 60/90-53 з термоеластопластом

(ДСТУ Б В.2.7-135:2014)-5,0см;

Підгрунтовка – ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

2.             АСГ.Кр.Щ.А.НП.І   згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ 4044:2014)-10,0см;

3.             ЩПС С-7 згідно ДСТУ 9177-2:2022            -             20,0      см;

4.             ЩПС С-5 згідно ДСТУ 9177-2:2022            -             15,0      см;

Фрезерування та розбирання дорожнього одягу на середню глибину 27,0 см

Влаштування бортового каменю БР 100.30.18

 

Тип 2 (поширення) – поширення осн.проїзду, зупинкові майданчики                                       

1.             АСГ.Др.Щ.А.І згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БМПА 60/90-53 з термоеластопластам (ДСТУ Б В.2.7-135:2014)-5,0        см;

Підгрунтовка – ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м2;

2.             АСГ.Кр.Щ.А.НП.І   згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011 на бітумі БНД 60/90 (ДСТУ 4044:2014)-10,0см;

3.             ЩПС С-7 згідно ДСТУ 9177-2:2022            -             20,0      см;

4.             ЩПС С-5 згідно ДСТУ 9177-2:2022            -             18,0      см;

5.             Підстилаючий шар із щебеню гранітного фр.5-10 за ДСТУ Б В.2.7-75-98 -10,0см.

Влаштування бортового каменю БР 100.30.18

 

Тип 3 – тротуар та посадковий майданчик                                       

1.             Верхній шар покриття із плитки тротуарної по ДСТУ Б В.2.7-145:2008-6,0см;

2.             Висівки гранітні по ДСТУ Б В.2.7-210:2010 стабілізовані цементом М400 в кількості 7% до Jd=1,57г/см3      -5,0см;

3.             ЩПС С-7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 ущільнений до Jd=1,57г/см3 – сер.товщ.         -12,0см;

Влаштування бортового каменю БР 100.30.18

 

Обсяги робіт по улаштуванню дорожнього одягу (див. 63Т-1313-ВОР-1). Во-довідвід з проїзної частини шляхом улаштування бортового профілю.

 

6.6              Перехрещення автомобільних доріг з інженерними комунікаціями

Житлову вулицю перетинають:

1)             повітряні лінії електропередач:

- ПК         0+12     -            ЛЕП     0,4        кВт,   hпров             =           7,5        м;

- ПК         1+26     -            ЛЕП     0,4        кВт,   hпров             =           7,5        м;

- ПК         1+66     -            ЛЕП     0,4        кВт,   hпров             =           7,5        м;

- ПК         2+95     -            ЛЕП     35,0      кВт,   hпров             =           10,0      м;

- ПК         5+13     -            ЛЕП     0,4        кВт,   hпров             =           7,5        м;

- ПК         5+44     -            ЛЕП     0,4        кВт,   hпров             =           7,5        м;

На ПК 5+53 автомобільну дорогу перетинає 2 підземних кабелі електропере-дачі потужністю 10кВт.

2) підземна мережа водопроводу:

- ПК 0+02; ПК 1+51; ПК 3+22; ПК 3+44; ПК 4+58; ПК 4+80; ПК 5+10; ПК 5+48; ПК 5+52; ПК 5+62; ПК 5+63.

3) підземна мережа газопроводу:

- ПК 0+27; ПК 1+38; ПК 2+67; ПК 2+95; ПК 4+72,5; ПК 5+52.

4) повітряні телефонні і телеграфні лінії:

- ПК 0+18; ПК 1+19; ПК 3+18; ПК 5+25.

5) каналізаційна мережа:

- ПК 0+18.

Також вздовж вулиці знаходяться такі інженерні комунікації:

- повітряні лінії електропередач праворуч від дороги від ПК 5+44 до ПК 5+72,8 на відстані від осі автомобільної дороги 3,85 м – 7,5 м; та ліворуч від до-роги від ПК 0+12 до ПК 1+66 на відстані від осі автомобільної дороги від 5,5 м – 23,0 м; ПК 3+04 до ПК 4+67 на відстані від осі автомобільної дороги від 10,5 м – 14,0 м. Від ПК 2+95 до ПК 5+13 праворуч дороги ЛЕП 35кВт.

- водопровід  праворуч від дороги від ПК 1+24 до ПК 1+48 на відстані від осі автомобільної дороги 10,0 м – 12,0 м;

- підземна газопровідна мережа праворуч від дороги від ПК 0+27 до ПК 4+72,5 на відстані від осі автомобільної дороги 7,5 м – 9,0 м;

- повітряні телефонні і телеграфні лінії ліворуч від дороги від ПК 1+00 до ПК 5+72,8 на відстані від осі автомобільної дороги 4,5 м – 6,0 м;

- каналізаційна мережа праворуч від дороги від ПК 1+24 до ПК 2+95 на відс-тані від осі автомобільної дороги 14,0 м – 16,0 м.

 

6.7              Дорожні інженерні облаштування

6.7.1        Пішохідні доріжки та тротуари. Пішохідні переходи.

 

Влаштування пішохідних доріжок та тротуарів виконується відповідно до ДБН В.2.3-4 п.12.2.  Проектними рішеннями передбачено влаштування тротуарів з плитки в межах населеного пункту для забезпечення безпечного руху пішоходів в межах:

- ПК 0+00 – ПК 5+44 ліворуч, шириною 1,5 м.

Передбачено влаштування нових тротуарів в межах населеного пункту с. Во-лодимирівське, на підходах до автобусних зупинок та пішохідних переходів. Бе-ручи до уваги інтенсивність руху пішоходів, ширина тротуару передбачена 1,50 м, поперечний ухил тротуарів 15‰. Покриття тротуару – плитка тротуарна 0,06 м на основі із висівок гранітних та щебеню гранітного товщиною 0,17 м по Типу 3. Передбачено установку бортового каменю БР 100.30.18 та БР 100.20.8.

6.7.2        Місцеві проїзди та в`їзди у двори

 

Проектними рішеннями передбачено влаштування місцевих проїздів та в`їздів у двори відповідно до ДБН  В.2.3-4:2015 п.12.4.

Ділянка дороги має дванадцять з’їздів у двори:

- ПК         0+74     -            праворуч,         існ. а/б покриття, шир. 4,35 м, ℓ=3,0 м;

- ПК         1+13     -            праворуч,         існ. а/б покриття, шир. 5,2 м, ℓ=3,0 м

- ПК         1+35,5  -            ліворуч,            існ. щебеневе покриття, шир. 3,1 м, ℓ=3,0 м

- ПК         1+82,5  -            ліворуч,            існ. цементна плита, шир. 9,0 м, ℓ=3,0 м

- ПК         1+75     -            праворуч,         існ. цементна плита, шир. 9,0 м, ℓ=3,0 м

- ПК         2+10     -            ліворуч,            існ. щебеневе покриття, шир. 10,0 м, ℓ=3,0 м

- ПК         2+52     -            ліворуч,            існ. а/б покриття, шир. 5,0 м, ℓ=3,0 м

- ПК         3+69,5  -            ліворуч,            існ. щебеневе покриття, шир. 3,7 м, ℓ=3,0 м

- ПК         4+00     -            ліворуч,            існ. цементна плита, шир. 4,6 м, ℓ=3,0 м

- ПК         4+21     -            ліворуч,            існ. цементне покриття, шир. 4,25 м, ℓ=3,0 м

- ПК         4+20     -            праворуч,         існ. щебеневе покриття, шир. 5,5 м, ℓ=3,0 м

- ПК         4+58     -            ліворуч,            існ. щебеневе покриття, шир. 4,4 м, ℓ=3,0 м

 

та вісім примикань:

- ПК         0+07     -            ліворуч,            існ. а/б покриття, шир. 5,5 м, у проїзд;

- ПК         0+92     -            ліворуч,            існ. а/б покриття, шир. 11,5 м, у проїзд;

- ПК         1+44     -            праворуч,         існ. а/б покриття, шир. 3,75 м, межа робіт 58,5 м, у вулицю;

- ПК         3+00     -            праворуч,         існ. а/б покриття, шир. 6,0 м, у вул. Космічна;

- ПК         3+04     -            ліворуч,            існ. а/б покриття, шир. 5,0 м, у вул. Космічна;

- ПК         5+08     -            ліворуч,            існ. щебеневе покриття, шир. 3,0 м, у вул. Дачна;

- ПК         5+34     -            праворуч,         існ. покриття, шир. 9,0 м, у вул. Сільська;

- ПК         5+52     -            ліворуч,            існ. щебеневе покриття, шир. 7,5 м, у вул. Пра-вобережна;

 

Примикання запроектовані відповідно до ГБН В.2.3-37641918-555:2016.

На проектній ділянці виконання робіт передбачено влаштування покриття на всіх примиканнях в межах радіусів заокруглення, на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу 1 відновлення покриття.

Ширина примикань за межами радіусів заокруглень різна, від 3,0 м до 11,5 м.

Також в коригуванні передбачено виконання робіт по благоустрою з’їздів на ПК0+07 та ПК0+92 з влаштуванням нового покриття та бортового каменю БР 100.30.18

 

6.7.3        Зупинки маршрутного транспорту

 

На ділянці капітального ремонту розташовані дві існуючі зупинки громадсь-кого транспорту. Зупинки обладнані автопавільйонами, які знаходяться в незадо-вільному стані, тому проектом передбачено:

- ПК 1+66 – ліворуч  влаштування нової зупинки громадського транспорту з влаштуванням автопавільйону, посадкового майданчику та тротуару. Зупинка проміжна сумісного типу. Існуючий автопавільйон демонтують. Довжина посад-кового майданчику шириною 2,0 м – 20 м, облаштування зупинкового майданчи-ка не пербачено.

- ПК 2+18 праворуч  існуюча зупинка обладнана метало-пластиковим автопа-вільйоном в задовільному стані. Проектом передбачено облаштування нової зу-пинки громадського транспорту посадковим майданчиком та тротуаром. Зупинка проміжна сумісного типу. Ширина зупинкового майданчику  прийнята  2,0 м, до-вжина перехідної ділянки на в'їзді до зупинки – 20 м, на виїзді - 10 м, довжина посадкового майданчику шириною 2,0 м – 20 м.

Передбачено установка бортового каменю БР 100.30.18 на зупинкових май-данчиках та БР100.20.8 на посадкових майданчиках та на тротуарах.

Згідно п.п.5.8,  5.9   ГБН В.2.3-37641918-550:2018 висота посадкового майда-нчику повинна бути підвищена на 0,2 м над зупинковим майданчиком. По межі заїзної кишені встановлюють бордюр висотою 0,2 м.

 

6.7.4        Освітлення автомобільних доріг

 

Для підвищення умов безпеки і організації руху передбачено  влаштування освітлення наземних пішохідних переходів. Згідно пункту 25 завдання на коригу-вання зовнішнє освітлення буде виконуватись за кремими договорами та завдан-нями.

З метою виконання вимог з енергозбереження та енергоефективності проек-том передбачено застосування сучасних енергозберігаючих приладів освітлення;  використання прогресивних технологій та нових матеріалів.

Металева конструкція опори  автономної інтелектуальної світлодіодної освіт-лювальної системи із живленням від сонячних елементів виготовляється для освітлення пішохідних переходів (комплектується) в заводських  умовах та мон-тується на об’єкті на стовпчастий фундамент. Застосування автономного освіт-лювального обладнання на сонячних панелях, обумовлене необхідністю вико-нання пункту 12.7.3 ДБН В.2.3-4:2015, в разі використання цього обладнання та-кож значно зменшуються витрати на обслуговування та відсутня залежність від централізованої електромережі.

В межах села Володимирівське шість пішохідних переходи потребують штучного освітлення у темну пору року:

- ПК 0+16

- ПК 0+92 – на з`їзді у вулицю;

- ПК 1+96

- ПК 2+90

- ПК 3+04 – на з`їзді у вул. Космічна (ліворуч);

- ПК 5+08 – на з`їзді у вул. Дачна.

Освітлення пішохідних переходів виконується з двох боків автомобільної до-роги. Висота підвісу освітлювальних приладів прийнята 7 метрів від рівня по-криття. Для освітлення використанні світильникі електричною потужністю 40 Вт, світловий потік 5200 лм, кольорова температура в межах 5000 К. Опорні кон-струкції, кронштейни монтажу світильників, кронштейни монтажу сонячних па-нелей виконані металевими, з шестигранного профілю та оцинкованою поверх-нею. Кронштейни монтажу світильників, кронштейни монтажу сонячних панелей виконані металевими, трубного профілю круглого перерізу з оцинкованою по-верхнею.

Опорні конструкції монтуються на фундаментах, виконаних з бетону марки С25/С30 по ДСТУ Б В.2.7-43-96 (на стиск В25), методом заливки металевої ан-керної конструкції товарним бетоном у попередньо викопаний котлован діамет-ром 500 мм, глибиною 1400 мм.

 

6.8              Організація дорожнього руху

 

В основу розробки розділу організації дорожнього руху робочого проекту на поточний середній ремонт житлової вулиці покладені такі нормативні документи:

ДСТУ 4100-2021 Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосу-вання

ДСТУ 2587:2021 Розмітка дорожня. Технічні вимоги Методи контролю. Пра-вила застосування

ДСТУ 8751:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження дорожні і напрямні пристрої. Правила використання. Загальні технічні вимоги

Для забезпечення безпеки руху транспортних засобів проектом передбачено:

- улаштування асфальтобетонного покриття для забезпечення рівності і шорс-ткості покриття;

- встановлення дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100-2021;

- нанесення розмітки згідно з ДСТУ 2587:2021;

- встановлення напрямних стовпчиків згідно з ДСТУ 8751:2017;

- забезпечення поверхневого водовідводу з метою попередження утворення небезпечних для руху ділянок;

- доведення параметрів дороги в поперечному профілі до таких, що відпові-дають вимогам ДБН В.2.3-4:2015.

Дорожні знаки передбачено виготовляти із нанесенням світлоповертальної плівки високо інтенсивного алмазного типу. Тло знаків маршрутного орієнтуван-ня повинне бути виготовленно із застосуванням світлоповертальної плівки висо-коінтенсивного типу ”Ультра” (серія 3930) або аналог, яка відповідає технічним вимогам та колориметричним характеристикам відповідно до ДСТУ 4100. Плівка повинна мати високі світлоповертальні властивості. Написи та символи повинні виконуватись методом аплікації на тлі знаку із світлоповертальної плівки високо-інтенсивного типу.

Стійки і кронштейни кріплення знаків необхідно передбачити оцинковані га-рячим методом і покриті захисним матеріалом сірого кольору, призначеним для оцинкованих поверхонь.

Відстань від нижнього краю знака (без урахування таблички) до поверхні до-рожнього покриття повинна становити:

- від 2,0 до 4,0 м - у разі встановлення збоку від дороги;

- від 5,0 до 6,0 м - у разі розташування над проїзною частиною.

Відстань між сусідніми знаками, розміщеними на одній опорі, має бути від 50 до 200 мм. Знаки індивідуального проектування (ДЗІП) влаштовуються на стій-ках на бетонних фундаментах. Фундаменти стійок передбачений з бетону С12/15 (В15). Знаки слід монтувати після установки стійки з бетонуванням.

Розмітка виконується фарбою.

Ширина розмітки по основному проїзду прийнята:

- осьова - 0,1м;

- крайова - 0,1 м.

Для забезпечення безпеки руху пішоходів проектом передбачено:

- влаштування засобів примусового зниження швидкості руху типу пагорб «Лежачі поліцейські»;

- встановлення бортового каменя для відокремлення проїзної частини;

При проведенні дорожніх робіт на існуючих ділянках дороги забезпечення безпеки руху повинно здійснюватися відповідно до ДСТУ 8749:2017. В місцях проведення робіт вимоги щодо забезпечення охорони праці повинні відповідати нормам НПАОП 63.21-1.01-09.

 

6.8.1        Організація дорожнього руху під час будівництва

 

Організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт виконуєть-ся згідно ДСТУ 8749:2017.

За класифікацією дорожні роботи відносяться до довгострокових стаціонар-них (тривалістю робіт понад 4 год).

Ширина смуги руху в зоні дорожніх робіт складає не менше 3 м.

Першочергові заходи з ОДР завжди мають бути забезпечені чітким позначен-ням та огородженням зони дорожніх робіт, а не тільки встановленням обмежень швидкості.

Загалом, заходи з ОДР має бути розроблено на основі встановлених постій-них обмежень швидкості на ділянці дороги (вулиці), де проводять дорожні робо-ти. Якщо фактичні швидкості руху суттєво відрізняються від установлених пос-тійних обмежень, під час розроблення заходів з ОДР необхідно використовувати дані щодо фактичних швидкостей.

У разі застосування тимчасових обмежень швидкості, необхідно передбачити заходи з дотримання цих обмежень, а саме:

- установлення знаків та влаштування розмітки;

- улаштування смуг руху мінімально допустимої ширини ;

- зменшення проміжків установлення напрямних конусів (віх) та/або їхнього встановлення по обидва боки смуги руху;

- інформація учасників дорожнього руху та населення (загальнодержавні та місцеві інформаційні кампанії тощо);

- залучення патрулів відповідних підрозділів МВС з контролю за дотриман-ням швидкісних режимів руху.

До початку дорожніх робіт відповідальна особа повинна забезпечити на-явність:

- ордера, якщо іншого не передбачено вимогами цього стандарту;

- необхідної кількості ТЗР, передбаченої тимчасовими схемами ОДР;

- порядку інформування учасників дорожнього руху та населення;

- порядку дій у разі ДТП, несприятливих погодних умов, крадіжок ТЗР та вандалізму;

- порядку дій особи, яка безпосередньо в зоні дорожніх робіт керує роботами з установлення, демонтування та утримання ТЗР;

- порядку дії для забезпечення ДТЗ невідкладної медичної допомоги, по-жежників та аварійних служб;

- порядку відновлення руху після закінчення дорожніх робіт.

Тимчасові ТЗР має бути встановлено в місцях, передбачених тимчасовими схемами ОДР.

Постійні ТЗР, дія яких поширюється на зону дорожніх робіт і суперечить тимчасовій схемі ОДР, має бути демонтовано або зачохлено на період проведен-ня дорожніх робіт.

На ділянці дороги (вулиці) в першу чергу встановлюють найвіддаленіші за-стережні та інформаційно-вказівні знаки на узбіччі, потім – у безпосередній близькості на проїзній частині та узбіччі, далі облаштовують знаками об’їзди (за їхньої наявності), поперечними та поздовжніми тимчасовими огородженнями, пішохідними містками (за потреби), світлофорами тощо.

Підприємства та організації, які виконують дорожні роботи повинні забезпе-чувати періодичне інспектування зони дорожніх робіт для:

- перевірення наявності ТЗР у місцях, передбачених тимчасовими схемами ОДР;

- установлення необхідності ремонту або зміни  ТЗР;

- перевірення дотримання вимог експлуатації ТЗР;

- перевірення дотримання вимог щодо безпеки.

Виявлені під час інспектування недоліки має бути усунено якомога швидше. Знаки, зруйновані чи пошкоджені внаслідок ДТП або несприятливих погодних умов, має бути замінено чи відновлено відразу, але не пізніше ніж за 3 год, інші ТЗР – протягом 24 год.

Після закінчення дорожніх робіт у зоні дорожніх робіт виконують такі дії:

- прибирання залишків будівельних матеріалів і сміття;

- установлення та відновлення (знімання чохлів) постійних ТЗР відповідно до чинного проекту (схеми) ОДР;

- демонтування тимчасових ТЗР у зворотній послідовності до їхнього вста-новлення.

 

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм. Вплив проєктованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними нормами.

 

Оцінка проектних рішень з питань економії енергії

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань енергозбереження, вплив проєктованої діяльності на параметри енергоефективності будівлі очікується в межах, визначених нормативними документами.

На підставі вивчення  поданих матеріалів, робочий проєкт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ювілейна села Володимирівське  Запорізького району Запорізької області»  Коригування» відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.

 

 Пожежна та техногенна безпека

За результатами розгляду встановлено, що зазначена проектна документація на даній стадії проектування розроблена з дотриманням вимог пожежної та техногенної безпеки.

Конструктивні елементи будівлі задовольняють вимогам щодо мінімальних значень класів вогнестійкості конструкцій будівлі відповідно до запроектованого ступеня вогнестійкості.

Класифікація матеріалів запроектованих в будівництві відповідає ДБН В. 1.1-7:2016.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.

Розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» розроблено для виконання вимог: - Кодексу цивільного захисту України; - Постанови КМУ №6 від 09.01.2014 «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту» - ДБН В.1.2-4-2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту»; - ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проектної документації на будівництво об’єктів». - Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях. Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"

 

Охорони праці

Робочий проект «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ювілейна села Володимирівське  Запорізького району Запорізької області»  Коригування»  розроблено  на підставі договору на проведення проектних робіт, на підставі завдання на проектування.

Технічні рішення прийняті в проекті відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проектом заходів.

Робочий проект виконано згідно з документами діючими нормативними актами в будівництві.

 

При виконанні планувальних, технологічних і конструкторських рішень, передбачених проектом, нормативних вимог при монтажі і експлуатації обладнання, рівень звукового тиску у відповідності з вимогами ДБН В.1.1-31:2013 Захист територій, будинків і споруд від шуму та ГОСТ 12.01.003-83 «Шум. Общие требования безопасности» не перевищують допустимі норм.

Робочий проект передбачає ведення будівельних, монтажних і вантажно-розвантажувальних робіт, а також транспортування матеріалів і конструкцій і з широким застосуванням усіх заходів з охорони праці для БМР у відповідності з вимогами ДБН А.3.2-2-2009 (НПАОП 45.2-7.02-12) «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Проект розроблений відповідно до закону України «Про охорону праці» і передбачає проектні рішення по створенню безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.

 

 

 

Кошторисна частина проектної документації

по об’єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ювілейна села Володимирівське  Запорізького району Запорізької області. Коригування.

Показники

Од. вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 17.08.2023р.:

тис. грн.

27 040,444

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

20 991,912

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

6 048,532

-        понесені витрати замовника згідно довідки від 18.08.2023р. № 01-48/1539 всього:

тис. грн.

23 181,740

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

18 279,008

                                             - устаткування

тис. грн.

- 

                                             - інші витрати

тис. грн.

4 902,732

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень  встановлено,  що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од. вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «22» серпня 2023р. складає

тис. грн.

27 028,449

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

20 978,966

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

6 049,483

-        понесені витрати замовника згідно довідки від 18.08.2023р. № 01-48/1539 всього:

тис. грн.

23 181,740

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

18 279,008

                                             - устаткування

тис. грн.

- 

                                             - інші витрати

тис. грн.

4 902,732

-        на завершення кошторисна вартість будівництва складає всього:

тис. грн.

3 846,709

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

2 699,958

                                             - устаткування

тис. грн.

-

                                             - інші витрати

тис. грн.

1 146,751

 

       Робочий проєкт «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Ювілейна села Володимирівське  Запорізького району Запорізької області»  Коригування  виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці та кошторисної вартості будівництва.

 

 

 

 

 

 

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника. Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність наданих документів для проведення експертизи.


Розділи