Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:0735-7105-7126-7622 Редакція №1 | 11.07.2023 | 23570.274 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
28.08.2023 | 20202.592 | 15956.991 | 0 | 4245.601 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Херсонська обл., Бериславський район, Кочубеївська територіальна громада, с. Кочубеївка (станом на 01.01.2021) , Капітальний ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ХЕРСОНЩИНИ" (43538115) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект «Капітальний
ремонт проїзної частини вулиці (відновлення елементів благоустрою) на території
Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області (з розробкою
проектної документації)», розроблений Товариством з обмеженою відповідальністю
«ДЕРЖДОРПРОЕКТ» в 2023 році, головний
інженер проекту – Мазуренко М.О. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015504
дата видачі 26.04.2019р.).
Проект виконаний на замовлення Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» на підставі:
-
завдання на проектування, затвердженого Замовником;
- розрахунку
класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.
Відповідність
проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженеру
проекту – Мазуренко М.О. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015504
дата видачі 26.04.2019р.).
Замовником,
спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС1 (незначні наслідки).
Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.
Коротка
характеристика об'єкта
Проектна ділянка автомобільної дороги знаходится у с. Кочубеївка на
території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської області. Довжина
ділянки, що підлягає капітальному ремонту, становить 1,808 км.
Початок ділянки ремонту, ПК 0+00, житлова вулиця Менонітська
знаходиться у с. Кочубеївка на території Кочубеївської ОТГ Бериславського
району Херсонської області.
Кінець ділянки ремонту ПК 18+08.25, прийнятий на осі житлової вулиці
Менонітська.
Загальна протяжність ділянки по пікетажу складає – 1808.25 м.
Проектна ділянка має 6 кутів поворотів, R від 450 до 10000 м.
Мінімальні радіуси кривих в плані – 450м.
Зазначена ділянка дороги ПК 0+00 – ПК 18+08,25 відноситься до житлової
вулиці, зазнала значну кількість пошкоджень через суттєве перевищення
нормативного терміну служби дорожнього одягу, так як довгий період часу не
проводилось ремонтних робіт зазначеної дороги. Окрім цього, через руйнування,
поперечний похил покриття дороги та ґрунтової частини узбіч не забезпечує
поверхневе водовідведення з проїзної частини, внаслідок цього вода затримується
в межах проїзної частини та призводить до зростання дефектів. Вулиця має
існуючу ширину проїзної частини 6,0 м.
Дорога прокладена по існуючому напрямку та має 6 примикань, зупинку МТЗ
та зону для паркування в межах медичного закладу.
Капітальний ремонт дороги буде проведено з урахуванням максимального
збереження елементів навколишнього ландшафту.
Район будівництва
характеризується наступними
кліматичними умовами:
В адміністративному відношенні ділянка робіт
розташована в межах України, на території с. Кочубеївка Кочубеївської ОТГ
Бериславського району Херсонської області.
Рельєф області є рівниним.
Серед ґрунтів переважають чорноземи типові
(39,44 %), звичайні глибокі (34,56 %), звичайні (11,68 %), опідзолені (3,37 %),
сірі лісові (1,44 %).
Клімат помірно-континентальний з холодною зимою
та теплим літом, характеризується середньорічною температурою повітря 7,6°С
(середня місячна температура в січні - мінус 5,1°С; в червні - плюс 20,7°С);
середньорічною кількістю опадів 527 мм: середньомісячна кількість опадів – 31
мм в березні та 62 мм в липні, середня тривалість снігового покрову на протязі
року – 91 день.
ПРОЕКТНІ РІШЕННЯ
З метою покращення транспортно-експлуатаційних
показників, умов безпеки руху автотранспорту на житловій вулиці Менонітська
капітальним ремонтом передбачено:
- Влаштування
підсилення дорожнього одягу;
- Влаштування
заїзної кишені та зони для паркування;
- Влаштування
нових тротуару та посадкового майданчика;
- Укріплення
узбіч з місцевого матеріалу;
- Влаштування
нових елементів організації дорожнього руху (дорожніх знаків, горизонтальної
розмітки, засобів заспокоєння руху).
ЗЕМЛЯНЕ ПОЛОТНО
Земляне полотно житлової вулиці запроектоване за існуючими параметрами.
Поперечний профіль проїзної частини двосхилий
і складає 25‰.
Поперечний ухил узбіччя, укріпленого місцевим
матеріалом, має ухил 40‰ і направлене в бік укосу земляного полотна.
Влаштування укосів передбачено із закладанням
до існуючого - 1:існ.
Проектом передбачено видалення чагарнику з
узбіч і відкосів, які насіялися самостійно і не передбачалися при будівництві
дороги.
Наведені в проекті обсяги робіт із видалення
зелених насаджень підлягають уточненню при виконанні будівельних робіт.
ПОЗДОВЖНІЙ ПРОФІЛЬ
Поздовжній профіль запроектований за існуючими
параметрами житлової вулиці, а також при найменшій шкоді навколишньому
середовищу та у відповідності до існуючого напрямку задля мінімізації займання
цінних земель.
Поздовжній профіль запроектований із застосуванням
програмного комплексу «CREDO ДОРОГИ» в абсолютних відмітках згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 (зі
змінами), для розрахункової швидкості 50 км/год.
Найменші радіуси кривих у поздовжньому профілі:
- опуклих - 1500
- увігнутих - 460 м
Найбільший поздовжній похил – 10 ‰.
ДОРОЖНІЙ
ОДЯГ
Існуючий дорожній одяг складається з 4 см асфальтобетонного покриття та 16
см основи з місцевого матеріалу (вапняк). Передбачений проектом обсяг
вирівнюючого асфальтобетону буде влаштовано нерівномірним шаром змінної
товщини. Також проектом передбачається попереднє фрезерування конструктивних
шарів існуючого дорожнього одягу з послідуючим виправленням профілю основи з додаванням
матеріалу від фрезерування.
Згідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 при конструюванні шарів покриття був
передбачений скошений край шару асфальтобетону крутизною укосу 1:0,5. Існуюча
ширина основи дорожнього одягу залишається без змін.
Поперечний ухил проїзної частини двосхилий і складає 25‰.
Поперечний ухил узбіччя, укріпленого місцевим матеріалом, має ухил 40‰ і
направлене в бік укосу земляного полотна.
Дорожній одяг (основний проїзд)
АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 - 0,05 м
Вирівнюючий шар АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70, hср - 0,012 м
Підгрунтовка ЕКШ-50
- 0,8 л/м2
Виправлення профілю основи з додаванням матеріалу від
фрезерування (МДХР.ОВ-ЕС.Дз) -
0,04 м
Фрезерування асфальтобетонних покриттів (h-4см)
Дорожні одяг (поширення - заїзна кишеня)
АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 -
0,05 м
Вирівнюючий шар АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70, hср - 0,012 м
Підгрунтовка ЕКШ-50 - 0,8 л/м2
Виправлення профілю основи з додаванням матеріалу від
фрезерування (МДХР.ОВ-ЕС.Дз) -
0,04 м
Вапняк (місцевий матеріал) - 0,21 м
Для
організації руху пасажирського транспорту проектом передбачено облаштування
автобусної зупинки. Автобусна зупинка обладнана автопавільйоном, зупинковим та посадковим
майданчиками. Існуючий автопавільйон на зупинці знаходиться в задовільному
стані, проектом передбачено перевлаштування автопавільйону.
Ширина зупинкового майданчика 3,0 м, довжина –
12 м, довжина перехідної ділянки на в’їзді до зупинки – 10 м, на виїзді – 10 м.
Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового майданчика на
20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.15. Поперечний похил посадкового
майданчика дорівнює 15‰ і направлений в бік проїзної частини. Ширина
посадкового майданчика прийнята – 2,5м, довжина – 12м.
Дорожній
одяг на зупинковому майданчику аналогічний конструкції дорожнього одягу на
основному проїзду з додатковим додаванням шару основи, влаштованого із
місцевого матеріалу (вапняк, шар товщиною 0,21м). Дорожній одяг посадкового
майданчику аналогічний конструкції дорожнього одягу тротуару.
На
проєктованій ділянці проїзної частини вулиці (відновлення елементів
благоустрою) на території Кочубеївської ОТГ Бериславського району Херсонської
області, роботи з капітального ремонту не виходять за межі земляного полотна,
завданням на проектування не передбачалось влаштування штучних споруд.
Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування
водіїв, проєктом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху:
- встановлення
дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100:2021;
- опори дорожніх
знаків;
- нанесення розмітки
проїзної частини згідно ДСТУ 2587:2021;
- встановлення засобів
заспокоєння руху згідно ДСТУ 4123:2020.
Кошторисна
частина
Заявлена
кошторисна вартість, передбачена наданою
кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 11.07.2023 р.
складала: 23570,274 тис. грн., в тому
числі: будівельні роботи – 18734,107
тис. грн., інші витрати – 4836,167 тис.
грн.
За результатами розгляду кошторисної
документації і зняття зауваг
встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені
робочим проєктом, складена відповідно до вимог МЕТОДИКИ визначення вартості
дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва,
реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг
загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року №
753 та «Правил визначення вартості
будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального
користування», які затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року №
273.
Загальна кошторисна вартість
будівництва у поточних цінах станом на 28.08.2023 р. складає
20202,592 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи - 15956,991 тис. грн.; інші витрати - 4245,601
тис. грн.
В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається
на генерального проектувальника і Замовника.
Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена
«Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на
будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і
проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України
від 11 травня 2011 № 560.
При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету
Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку
затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону
України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих
актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що
відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.
Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за
відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних
стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну
документацію, а також головний інженер проєкту відповідно до статті 26 Закону
України «Про архітектурну діяльність».
Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за
достовірність документів, поданих для проведення експертизи.
При цьому експертиза проєктних рішень в частині дотримання вимог до
експлуатаційної безпеки, санітарно-епідеміологічному благополуччю населення,
екології, енергозбереження, інженерного забезпечення, пожежної та техногенної
безпеки - не виконувалася.
Розділи
