Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0251-9715-4205-8878
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1379Є-07/23 від 27.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт будівлі операторної автозаправної станції за адресою: вул. Холодноярська, 7/9 у Голосіївському районі м. Києва
Код проектної документації
PD01:9495-4820-1161-6390 №1105/5-КІ-23 від 2023-06-12 (видав ТОВ АЛЬФА ІНВЕСТ ПРОЕКТ) / Наявні експертизи: EX01:0251-9715-4205-8878
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
м. Київ , вулиця Холодноярська (вулиця Кайсарова), 7/9 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ" (39715902)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Гудима Тарас Іванович (АЕ 006198, АР 021003, АЕ 007365, АА 000738, АА 000044, АЕ 007423)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
ШАФІЄВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА (АЕ 000191, АЕ 006538)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9495-4820-1161-6390
Орган, що видав
ТОВ АЛЬФА ІНВЕСТ ПРОЕКТ (44857768)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
12.06.2023
Номер проектної документації
1105/5-КІ-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – Товариство з обмеженою відповідальністю «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ»

Генеральний проєктувальник – Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФА ІНВЕСТ ПРОЕКТ»

 (Юридична адреса:  Україна, 02059, місто Київ, вул. Драгоманова, будинок 2, офіс 634;

Код ЄДРПОУ: 44857768)

Головний інженер проєкту –  Носков Владислав Олександрович

(Кваліфікаційний сертифікат: серія  АР № 017854 дата видачі 16.11.2021 р.)

Вихідні дані:  

- лист про проведення експертизи об'єкту;

- завдання на проєктування;

Містобудівні умови та обмеження земельної ділянки не надаються згідно п. 27 Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження не надаються, затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 06.11.2017 року № 289

 

Опис архітектурно - будівельних та конструктивних рішень

Будівля операторної (поз. 1). Проєктом передбачається виконання робіт по капітальному  ремонту покриття будівлі операторної з заміною існуючого верхнього конструктивного  елемента покриття.

 Будівля операторної прямокутної форми в плані з стінами з силікатної цегли розмірами  в вісях 6,27х9,21 м. Висота в приміщеннях до несучих елементів перекриття 3,02 м.

 Фундаменти монолітні залізобетонні.

 Перекриття - збірні залізобетонні панелі.

 Перегородки з керамічної цегли, які оштукатурені з двох сторін.

 Покриття з 2 шарів руберойда на бітумній мастиці по цементно-піщаній стяжці,  утеплювачі з мінераловатних напівжорстких плит по ухилоутворюючому шару з керамзитового  гравію.

 З зовнішньої сторони стіни будівлі опоряджені штукатуркою по каркасу з утепленням  мінераловатною плитою і фарбуванням фасадними фарбами.

 Проектом передбачена заміна існуючого покрівельного шару з руберойду на два шари  Акваізола ФПП-ПЕ-4,0; ПС з виконанням захисту вузлу примикання покриття до фронтону  фартухом з додаткового шару Акваізолу АПП-ПЕ-4,0-ПС з герметизацією.

 Роботи виконувати з урахуванням вимог ДБН А.3.2-2-2009 "Oхорона праці і  промислова безпека в будівництві", ДБН Б В.2.6-200:2017 "Покриття будівель і споруд".

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

Проєктом передбачається капітальний ремонт будівлі операторної автозаправної станції за адресою: вул. Холодноярська, 7/9 у Голосіївському районі м. Києва.

Обсягами проєкту на капітальний ремонт передбачається:

- демонтаж існуючого настилу покрівлі;

- влаштування нового настилу покрівлі з євроруберойду.

Інженерне забезпечення об’єкту не змінюється.

На підставі оцінки впливу на компоненти навколишнього середовища діяльності АЗС після капітального ремонту ступінь впливу на навколишнє середовище залишиться без змін.

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм. Вплив проєктованої діяльності на параметри факторів середовища життєдіяльності людини очікується в межах, визначених санітарними нормами.

 

Оцінка проектних рішень з питань економії енергії

Інженерне забезпечення

Проєктом передбачена обладнання наступним інженерними мережами:

-  система холодного водопостачання - вода для господарсько-побутових потреб привозиться в спеціалізованих ємностях.

- система каналізації – передбачена споруда біотуалету з універсальною кабінкою;

-  система вентиляції припливно-витяжна з механічним спонуканням;

- система опалення – електричними приладами з терморегуляторами, за допомогою яких можна регулювати витрату тепла у приміщенні;

-    освітлювальна та силова електромережі – від міських мереж напругою 380/220 В. 

Енергозбереження і енергоефективність.

Проєктом передбачається проведення комплексу робіт по капітальному ремонту покрівлі будівля операторної АЗС - влаштування нового настилу на покрівлі з утепленням.

Теплотехнічні характеристики існуючих огороджувальних конструкцій відповідають вимогам ДБН В.2.6-31:2021.

 

Пожежна та техногенна безпека

Перелік небезпечних речовин, що розміщені або можуть розміщатися у виробничих одиницях на об’єкті згідно з проектною та технічною документацією (за індивідуальними назвами, класами небезпечних речовин та категоріями небезпеки відповідно до таблиць 1 і 2 додатка 1)

  На об’єкті в підземних резервуарах АЗС при зберіганні, трубопроводах (в тому числі і в трубопроводах ПРК при операціях відпуску нафтопродуктів в паливні баки автомобілів) і котлі автоцистерни при операціях зливу знаходяться бензин і дизельне паливо (надалі ДП).

Виходячи з того, що при проведенні аналізу і відповідних розрахунків згідно «Порядку ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки та їх обліку», затвердженого 4 ПКМУ No1030 від 13.09.2022 року, виявлено, що згідно з проведеними розрахунками сумарна маса небезпечних речовин (нафтопродуктів) – дизельного палива та бензину - на об’єкті не перевищує нормативи порогової маси згідно з проведеними розрахунками відповідно до п. 5, 7, 8, 9 «Порядку ідентифікації об’єктів підвищеної небезпеки та їх обліку» об’єкт ідентифікації «Автомобільна заправна станція товариства з обмеженою відповідальністю «НЬЮПОРТ ХОЛДІНГ» за адресою 03022, Україна, Голосіївський район, м.Київ, вулиця Холодноярська, 7/9 не відноситься до об'єктів підвищеної небезпеки.

Відповідно до вимог ДСТУ EN 62305:2012, блискавкозахисту підлягають: підземні резервуари з паливом, паливороздавальні колонки, дихальні труби з клапанами (для резервуарів з паливом). Для захисту вибухонебезпечної зони над дихальними трубами передбачені окремо стоячі стрижневі блискавковідводи. Для захисту вибухонебезпечної зони над паливороздавальними колонками використовується окремі стоячі стрижневі блискавковідводи. Будівля АЗС підлягає блискавкозахисту та захищається окремо стоячими блискавковідводами. Для захисту споруд від уражень і вторинних проявів блискавки, корпуси резервуарів і ПРК не менше, ніж у двох місцях, приєднуються до пристрою, що заземлює.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту

Згідно розробленої ідентифікації ОПН існуюча АЗС не відноситься до об’єктів підвищеної небезпеки, тобто згідно ДБН В.2.5-76:2014, влаштування системи раннього виявлення НС не потрібно. На об’єкті влаштовується локальна система оповіщення населення, яке проживає у зонах можливого ураження, та персоналу цього об'єкта. До її складу можуть входити абонентські радіоточки мережі радіомовлення та відомчих радіотрансляційних вузлів, гучномовці, система централізованого виклику, інформаційні табло тощо.

Документами з ЦЗ (інструкції, схеми, ПЛАС) повинно бути встановлено порядок оповіщення про надзвичайну ситуацію клієнтів об'єкту, населення житлових будинків в зоні можливого ураження небезпечними факторами через засоби радіо чи телебачення (якщо це буде можливим), гучномовним зв’язком автозаправної станції.

 

 

 

Згідно п.21 «Положення про організацію оповіщення і зв'язку у надзвичайних ситуаціях» на потенційно небезпечних підприємствах, на яких зона ураження у разі виникнення на них надзвичайної ситуації, досягає заселених територій або інших підприємств, установ, організацій, та до яких у нашому випадку автозаправна станція відноситься, створюються локальні системи оповіщення.

Рішення стосовно безаварійної зупинки технологічних процесів

У разі виникнення необхідності зупинки технологічного обладнання при розгерметизації обладнання, порушеннях робочого технологічного режиму або ознаках відмови устаткування чи контрольно-вимірювальних приладів, що може призвести до аварії чи травми необхідно діяти відповідно посадових та робочих інструкцій.

Рішення щодо підвищення надійності електропостачання об'єктів та технологічного устаткування, що не підлягають відключенню від електропостачання

Електропостачання споживачів АЗС (зовнішнє і внутрішнє освітлення, технологічне устаткування, опалення ) здійснюється кабельною лінією КЛ-0,4 від відповідних мереж від ТП.

З надійності електропостачання АЗС віднесено згідно ПУЕ до споживачів III категорії.

Рішення щодо підвищення стійкості роботи джерел водопостачання та захисту їх від радіоактивних і небезпечних хімічних речовин.

Об’єкт не потрапляє до зони можливого небезпечного радіоактивного забруднення і до зони можливого небезпечного хімічного забруднення.

На об'єкті не передбачено використання хімічних речовин і обладнання з радіоактивними речовинами.

На об'єкті відсутні власні джерела водозабезпечення (водопостачання).

Необхідність у встановленні систем контролю радіаційної та хімічної обстановки зв’язку з відсутністю джерел водопостачання та спеціальних вимог їх встановлення на АЗС відсутня.

Рішення щодо будівництва на комплексі захисних споруд ЦЗ (ЦО).

Функціонування об’єкту у воєнний час або особливий період не передбачається. Не потрібна робота АЗС для забезпечення життєдіяльності категорованих міст та об’єктів. Тому на підставі п.3.2 ДБН В.1.2-4:2019, необхідність будівництва такої захисної споруди на об’єкті не передбачена. Споруди подвійного призначення та найпростіші укриття на об’єкті відсутні.

Радіус збору населення, що укривається у сховищах, слід приймати при забудові території одноповерховими будинками - 500 м, багатоповерховими будинками - 400 м (дод.1 до ДБН В.2.2.5-97). Виходячи з інформаційних даних про захисні споруди ЦЗ у поблизу місця розташування АЗС, захисні споруди цивільної оборони в радіусі збору відсутні. Можливе укриття персоналу та клієнтів АЗС у найближче розташованих підвалах міської забудови.

Найближчі від території АЗС підвали та можливі місця укриття знаходяться у напрямках , які вказано червоними стрілками на малюнку.

Підвали:

- у північному напрямку на відстані 270 метрів на вул. Мостова (поруч з СТО «ОРЕЙ»);.

- у південно-східному напрямку на відстані 380 метрів на стикові вулиць Василя Жуковського та Васильківської;

- у південно-східному напрямку на відстані 380 метрів на перехресті вулиць Маричанська та Козацька;

- у південно-західному напрямку на відстані 400 метрів на вул. Васильківській (навпроти Амурської площі).

Можливі місця укриття людей:

- у південному напрямку на відстані 400 метрів на станції метро «Васильківська»;

- у південно-східному та південно-західному напрямках на відстані 400 метрів у підземних переходах до станції метро «Васильківська» на вулиці Васильківській.

Керівництву ТОВ потрібно забезпечити персонал АЗС засобами індивідуального захисту відповідно до нормативно-правових актів і передбачити можливість укриття персоналу у спорудах подвійного призначення та найпростіших укриттях інших господарських об’єктів.

 

 

 

 

Безпека і доступність  під час експлуатації

Проектні рішення  відповідають вимогам ДБН В.1.2-9:2021  щодо забезпечення безпеки і доступності при експлуатації і стосується унеможливлення та/або зведення до мінімуму можливості виникнення нещасних випадків або ушкоджень людини під час проектування, будівництва, експлуатації та ліквідації об’єктів, які можуть мати місце внаслідок дії наступних небезпечних факторів:- ковзання, спотикання, падіння;- удар, зіткнення;- опіки;- ураження електричним струмом;- ураження вибухом;- несанкціонований доступ сторонніх осіб

 

Охорони праці

При капітальному ремонті необхідно дотримуватись вказівок «Правил технической эксплуатации и охраны труда на стационарных, контейнерных и передвижных автозаправочных станциях» щодо припинення експлуатації діючої АЗС на період капремонту. Замовник повинен надати дані тривалості зупинки або часткового обмеження експлуатації діючої АЗС на період ремонту.

На період капремонту з метою створення безпечних та раціональних умов виконання будівельних робіт повинні бути передбачені сумісні заходи із запобігання впливу на працівників шкідливих і небезпечних виробничих факторів згідно ДБН А.3.2-2-2009:

підвищеного вмісту у повітрі робочої зони пилу;

підвищеного рівня шуму.

Відповідальність за підготовку та виконання заходів, що забезпечують безпеку праці працюючих, однаково несуть керівники будівельно-монтажних організацій і діючої АЗС.

В процесі виконання будівельно – монтажних робіт суворо дотримуватись вимог Закон України «Про охорону праці» Постанова КМУ 1107 ,ДБН А.3.2-2-2009 ( НАОП 45.2-7.02-12) «Охорона праці і промислова безпека у будівництві». НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпечної  експлуатації електроустановок споживачів»; НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання».

Охорона праці в будівництві вирішує питання запобігання впливу на працівників та населення, яке перебуває на прилеглій до будівельного об’єкта території, небезпечних і шкідливих виробничих факторів. Детально вимоги до заходів із забезпечення безпеки праці повинні бути розроблені в проектах виконання робіт. Увага! Даний проект організації будівництва (ПОБ) є підставою для розробки проекту виконання робіт. Без затвердженого ПВР та відповідних технологічних карт виконання будь-яких будівельно-монтажних робіт заборонено!

ДБН А.3.1-5-2016 «Організація будівельного виробництва». Розробники ПВР повинні мати дозволи на цей вид проектування.

На підприємстві функціонує система управління охороною праці. На підприємстві створюється служба Охорони праці (ст.15. ЗУ «Про охорону праці»

Відповідно зі статтею 21 Закону України «Про охорону праці», роботодавець повинен  одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів устаткування підвищеної небезпеки. Постанова КМУ 1107.

 

Робочий проєкт «Капітальний ремонт будівлі операторної автозаправної станції за адресою: вул. Холодноярська, 7/9 у Голосіївському районі м. Києва» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження та охорони праці.

 

 

 

 

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника. Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність наданих документів для проведення експертизи.

Розділи