Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9201-8646-2948-6878
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0458-23Е від 18.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини вулиці Свято-Михайлівська на ділянці від вул. Партизанська до вул. Швейцарська в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області
Код проектної документації
PD01:8561-9752-6107-1077 №34.23 від 2023-03-17 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:9201-8646-2948-6878
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.08.2023 12480.406 9924.421 0 2555.985

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Опішнянська територіальна громада, смт Опішня (станом на 01.01.2021), вулиця Свято-Михайлівська не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (42748063)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8561-9752-6107-1077
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проєктні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
17.03.2023
Номер проектної документації
34.23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 34.23

 

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Опішнянської селищної ради  Полтавського району Полтавської області .

Юридична адреса: індекс 38770, індекс 38164, Полтавська область, смт. Опішня, вул. Перемоги, 3.

 

Генеральний проєктувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Юридична адреса: індекс 36023, Полтавська область,  м. Полтава, бульвар Боровиковського, 10,  кв. 21.

 

Головний інженер проєкту:  Болотіна Юлія Сергіївна (кваліфікаційний  сертифікат

 серія АР № 018262  дата видачі  23.12.2021 р.)

 

Робочий проєкт виконаний на підставі:

Завдання на проєктування  № 34.23  від 17 березня 2023 року;

Дефектний акт від 17 березня 2023 року;

Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 17 березня 2023 року;

Акт технічного обстеження при коригуванні проєктної документації до об’єкту від 17 березня 2023 року;

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання 17 березня 2023 року;

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЄКТУ

Ділянка капітального ремонту розташована у центральній частині смт. Опішня Полтавського  району Полтавської області.

Вулиця Свято-Михайлівська в смт. Опішня проходить через житловий масив з приватною житловою забудовою. Ширина вулиці в межах червоних ліній складає – 15,60 – 29,10 м та відноситься до житлових вулиць місцевого значення з розрахунковою швидкістю руху 50 км/год. Відстань від кромки проїзної частини до забудови становить 1,50 - 11,40 м. Вулиця Свято-Михайлівська має асфальтобетонне покриття, що частково зруйноване. По вулиці Свято-Михайлівська проводиться двосторонній рух транспорту.

На ПК00+00,00 – ПК00+72,00 права кромка проїзної частини виконана у бортовому камені.

У результаті обстеження ділянки проведення будівельних робіт було виявлено:

- поздовжні та поперечні тріщини, вибоїни та викришування асфальтобетонного покриття проїзної частини;

- часткова відсутність твердого покриття на з’їздах у вулиці;

- відсутність рівності та поперечного профілю поверхні покриттів проїзної частини;

- відсутні засоби організації дорожнього руху (дорожні знаки, дорожня розмітка).

Наявний стан проїзної частини вулиці не відповідає вимогам для безпечного руху транспорту.

Даним проєктом передбачено капітальний ремонт проїзної частини загальною довжиною 504,30 м.

Початок траси та початок виконання робіт (ПК00+00,00) прийнято по осі вулиці Свято-Михайлівська на межі з початком радіусу заокруглення до вулиці Партизанська.

Кінець траси та кінець виконання робіт (ПК05+04,30) прийнято по осі вулиці Свято-Михайлівська після повороту до вулиці Швейцарська.

Проїзна частина. Пікетажна вісь прийнята по осі проїзної частини вул. Свято-Михайлівська, яка має 5 вершин кутів повороту та вписано 5 радіусів кривих у плані.

Ширина проїзної частини:

- На ПК00+00,00 – ПК00+42,05 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 7,60 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,5 м на кожну смугу в межах кривої у плані).

- На ПК00+42,05 – ПК00+60,29 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,60 м до ширини - 7,00 м.

- На ПК00+60,29 – ПК01+53,49 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 7,00 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,2 м на кожну смугу в межах кривої у плані).

- На ПК01+53,49 – ПК01+65,58 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,00 м до ширини - 7,20 м.

- На ПК01+65,58 – ПК02+36,85 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 7,20 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,3 м на кожну смугу в межах кривої у плані).

- На ПК02+36,85 – ПК02+56,85 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,20 м до ширини - 6,60 м.

- На ПК02+56,85 – ПК02+98,73 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 6,60 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху).

- На ПК02+98,73 – ПК03+18,73 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 6,60 м до ширини - 7,30 м.

- На ПК03+18,73 – ПК03+69,49 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 7,30 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,35 м на кожну смугу в межах кривої у плані).

- На ПК03+69,49 – ПК04+05,70 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,30 м до ширини - 7,10 м.

- На ПК04+05,70 – ПК04+88,60 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 7,10 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху, ширина розширення проїзної частини по 0,25 м на кожну смугу в межах кривої у плані).

- На ПК04+88,60 – ПК04+98,60 перехідна ділянка з ширини проїзної частини 7,10 м до ширини - 6,60 м.

- На ПК04+98,60 – ПК05+04,30 проєктна ширина вулиці Свято-Михайлівська становить 6,60 м (у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,30 м; ширина укріпленої смуги становить 0,3 м на кожну смугу руху).

Проєктні параметри житлової вулиці місцевого значення:

Ширина проїзної частини – 6,6 м.

- Кількість смуг руху – 2;

- Ширина смуги руху – 3,00 м;

- Ширина укріпленої смуги – 0,30 м;

- Радіуси примикання до прилеглих вулиць – 6,0-14,0 м;

- Найменший радіус кривої у плані – 170,0 м.

Кромки проїзної частини виконуються:

- На ПК00+00,00 – ПК00+60,00 ліворуч за ходом пікетажу у бортовому камені БР100.30.18;

- На ПК00+00,00 – ПК01+31,45 праворуч за ходом пікетажу у бортовому камені БР100.30.18.

Бортовий камінь встановлюється на бетонну основу кл. С12/15 з попереднім влаштуванням підстилаючого шару з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 10 см з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею дорожнього покриття.

Інші кромки проїзної частини виконуються без бортового каменю.

 На ПК00+00,00 – ПК00+13,25 проєктом передбачено відновлення дорожнього одягу проїзної частини по Типу Е. При цьому існуюче асфальтобетонне покриття фрезерується товщиною 6 см, після чого влаштовується вирівнюючий шар з асфальтобетонної суміші та шар покриття з асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.

На ПК00+13,25 – ПК05+04,30 проєктом передбачено підсилення дорожнього одягу проїзної частини по Типу Б. При цьому існуюче асфальтобетонне покриття фрезерується товщиною 6 см, після чого влаштовується вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С-7, шар з щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом та шар покриття з асфальтобетонної суміші товщиною 5 см.

У місцях розширення проїзної частини та у місцях розбирання дорожнього одягу проїзної частини, передбачено влаштування нового дорожнього одягу з асфальтобетонним покриттям проїзної частини по Типу А. При цьому влаштовується корито із ущільненим грунтом, Кущ=0,98.

Для вертикального стикування проїзної частини з асфальтобетонним покриттям та щебеневим покриттям, проєктом передбачено влаштувати щебеневі призми.

Для вертикального стикування проєктної проїзної частини та існуючим покриттям на ПК05+04,30, проєктом передбачено влаштувати асфальтобетонну призму.

За кромками проїзної частини влаштовують узбіччя укріплене щебенево-піщаною сумішшю С-7 (фр.0-40 мм).

Проєктні параметри узбіччя прийняті:

- Ширина укріпленої частини узбіччя – 0,50 – 1,0 м;

- Товщина шару укріплення – 20 см.

Вздовж проїзної частини за узбіччям передбачено планування узбіччя шириною 1 м.

У проєкті передбачено у межах радіусів повороту до примикаючих вулиць влаштувати новий дорожній одяг проїзної частини з’їздів за Типом В на ПК01+22,00, ПК01+31,00, ПК03+50,00, ПК04+52,00 та ПК04+82,00. На ПК00+16,00, ПК00+74,00, ПК03+53,00 передбачено влаштувати новий дорожній одяг проїзної частини за Типом А. Попередньо існуючий дорожній одяг розбирається.

У межах заїздів до воріт передбачено влаштувати новий дорожній одяг за Типом Г шириною 0,5 – 1,0 м.

Проєктні параметри вулиці:

Ширина проїзної частини – 3,0 – 8,0 м;

- Кількість смуг руху – 1 (або 2);

- Ширина смуги руху – не менше 2,75 м;

- Радіуси примикання – не менше 6,00 м.

Проєктом передбачено влаштувати новий дорожній одяг тротуару праворуч вздовж проїзної частини на ПК00+00,00 – ПК01+31,45.

Проєктні параметри тротуару прийняті:

- Ширина покриття – 2,0 м;

- Виконання кромок – у бортовому камені БР 100.20.8 (поребрик).

Бортовий камінь БР100.20.8 (поребрик) встановлюється на бетонну основу, матеріал бетон класу С12/15.

Водовідведення з тротуару виконується за допомогою поперечних та поздовжніх ухилів, вертикального планування покриттів у бік до понижених місць.

Люки оглядових колодязів на тротуарах замінюються на нові люки із замком середнього типу С(А25).

Вздовж кромки тротуару передбачено планування ґрунту шириною 1 м. Проїзна частина.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий (віраж) на ділянці від ПК00+00,00 до ПК00+60,00 (ухил праворуч за ходом пікетажу). Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений двосхилий на ділянці від ПК00+60,00 до ПК01+64,00. Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий (віраж) на ділянці від ПК01+64,00до ПК02+40,00 (ухил праворуч за ходом пікетажу). Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений двосхилий на ділянці від ПК02+40,00 до ПК03+04,00. Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий (віраж) на ділянці від ПК03+04,00до ПК03+72,00 (ухил праворуч за ходом пікетажу). Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 27‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений двосхилий на ділянці від ПК03+72,00 до ПК05+04,30. Поперечний ухил на цій ділянці передбачено 25‰.

Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил становить 63 ‰. Мінімальний поздовжній ухил - 4 ‰.

Вписано вертикальні криві:

- ПК01+18,78 – ПК02+15,13 опукла крива з радіусом 2100 м;

- ПК02+41,87 – ПК02+94,15 випукла крива з радіусом 2500 м;

- ПК03+78,75 – ПК04+10,17 випукла крива з радіусом 1700 м;

- ПК04+82,00 – ПК04+91,22 випукла крива з радіусом 1500 м.

 

Поперечний ухил укріпленого узбіччя становить 40 ‰ у напрямку до газону.

Поперечний профіль. Поперечний профіль тротуару передбачений односхилий у бік від кромки проїзної частини. Поперечний ухил тротуару передбачений 20‰.

Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил становить 17 ‰.

Потрібний розрахунковий модуль пружності:

- 150 МПа для конструкції дорожнього одягу проїзної частини Тип А, Тип Б;

- 100 МПа для конструкції дорожнього одягу проїзної частини Тип В.Розрахунок та конструювання проєктного дорожнього одягу проїзної частини вулиці проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип А:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 -  5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) – 1,2 кг/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М40 (ДСТУ 9178:2022) -  8,0 см;

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70мм) (ДСТУ 9177-2:2022) -  21,0 см;

 

Конструкція підсилення дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип Б:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119  -  5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 1,2 кг/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М40 (ДСТУ 9178:2022)   -  8,0 см;

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022) (вирівнюючий шар)   -  12,0 см;

Існуюча конструкція:

Щебінь крупної фракції                                                   -  13,0 см;

Щебінь дрібної фракції                                                    -    8,0 см.

 

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини з’їздів Тип В:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119   -  5,0 см;

Щебенево-піщана суміш, С5 (ДСТУ 9177-2:2022)                                    -  25,0 см.

 

Конструкція нового дорожнього одягу з бетонним покриттям заїздів у двори Тип Г:

Бетон кл. С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176          -  10,0 см;

Щебінь фр.20-40 мм (ДСТУ 9177-2:2022)    -  12,0 см.

 

Конструкція нового дорожнього одягу заїздів у двори з асфальтобетонним

покриттям (Тип Д):

Асфальтобетон піщаний щільний на бітумі БНД 70/100,

Тип Г, Марка I (АСГ.Пщ.Щ.Г-10.НП.І БНД 70/100)            -  5,0 см;

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022)               -  5,0 см.

 

Конструкція відновлення дорожнього одягу проїзної частини Тип Е:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100

 ДСТУ Б В.2.7-119                                                                -  5,0 см;

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100

 ДСТУ Б В.2.7-119 (вирівнюючий шар)                             -  5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 0,8 кг/м2;

Ремонт щебеневої основи щебенево-піщаною

сумішшю С-7 фр.0-40 мм (ДСТУ 9177-2:2022)               -  12,0 см;

Існуюча конструкція:

Щебінь крупної фракції                                                   -  13,0 см;

Щебінь дрібної фракції                                                    -    8,0 см.


Конструкція укріплення узбіччя:

Щебенево-піщана суміш С-7 (ДСТУ Б В.2.7-30)   20,0  см;


Конструкція щебеневих призм:

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022) (вирівнюючий шар) -  12,0 см;


Конструкція асфальтобетонних призм:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100

 ДСТУ Б В.2.7-119 (вирівнюючий шар)                                      - 6,0 см;


Конструкція нового дорожнього одягу тротуарів:

Асфальтобетон піщаний щільний на бітумі БНД 70/100,

Тип Г, Марка I (АСГ.Пщ.Щ.Г-10.НП.І БНД 70/100)                -  4,0 см;

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022)                   -  12,0 см.

 

Водовідведення з проїзної частини виконується за допомогою прикромочних лотків, телескопічних лотків та за рахунок поперечних ухилів, вертикального планування покриттів у бік понижених місць.

На ПК00+88,55 – ПК01+18,55 (ліворуч), ПК01+34,75 – ПК03+38,80 (ліворуч), ПК03+67,10 – ПК04+77,95 (ліворуч), ПК01+42,85 – ПК03+41,90 (праворуч), ПК03+57,50 – ПК04+42,15 (праворуч) проєктом передбачено влаштувати прикромочні бетонні лотки марки Б-1-22-50 шириною 0,5 м. Бетонні лотки влаштовуються на бетонну основу з бетону кл.С12/15 товщиною 10 см та щебеневу основу з щебеню фр.20-40 мм товщиною 12 см.

За прикромочними лотками передбачено укріплене узбіччя. Прикромочні водовідвідні лотки мають максимальний поздовжній ухил 63 ‰.

Праворуч на ПК00+49,00 та ПК00+58,00 від проїзної частини передбачено влаштувати подвійні водовідвідні лотки з бортового каменю БР 100.30.15, довжиною 2,25 м. Поверхня лотків накривається тротуарними плитами 7К.6 розмірами 750x750x60

Проєктом передбачено влаштування відкритих водовідвідних лотків з бетону після влаштування закритих лотків. Бортовий камінь БР100.30.15 встановлюється на бетонну основу кл. С12/15 з попереднім влаштуванням підстилаючого шару з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 10 см з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею бетонного покриття. Проєктний лоток перепускатиме поверхневі води до телескопічних лотків. Телескопічні лотки передбачені Л-6 серії 3.503.1-66-6.0.0. Телескопічні лотки влаштовуються на бетонну основу з бетону кл.С12/15 товщиною 10 см та щебеневу основу з щебеню фр.20-40 мм товщиною 12 см. У кінці лотків влаштовується бетонний упор Б-9 серії 3.503.1-66-9.0.0. Блоки влаштовуються на бетонну основу з бетону кл.С12/15 товщиною 10 см та щебеневу основу з щебеню фр.20-40 мм товщиною 12 см.

Виконано світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників, в межах ділянки вулиці. Результат розрахунку вказує на те, що існуюча схема розстановки опор електроосвітлення з існуючими світильниками забезпечує виконання вищевказаних нормативних вимог.

Дорожня розмітка виконана згідно ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».

Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

 

Організація будівництва. Метод проведення робіт передбачається поточний з послідовним пересуванням фронту робіт по окремим виробничим процесам.

Будівельні роботи по об’єкту проводяться без припинення функціонування дорожнього руху по дорозі всіх його учасників. Влаштування покриття проїзної частини проводиться на одній половині проїзної частини при систематичному русi транспорту на другій половині проїзної частини.

Будівельні роботи, які проводяться на узбіччі відбуваються з частковим перекриттям проїзної частини на ширину 0,50 м (поперечна зона безпеки) в межах будівельної захватки (до 100 м). При цьому відбувається не обмежений рух ТЗ по проїзній частині з двома смугами руху шириною не менше 2,75 м. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №1, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Будівельні роботи, які проводяться на проїзній частині (на одній смузі руху) відбуваються з частковим перекриттям дорожнього руху по одній смузі в межах будівельної захватки (до 100 м). Тому відбувається реверсивний рух ТЗ на іншій смузі руху. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №2, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Проєктом передбачено такі основні будівельно-монтажні роботи:

Підготовчі роботи:

- Розбирання асфальтобетонного покриття механізовано;

- Розбирання щебеневої основи дорожнього одягу;

- Розбирання бетонного покриття;

- Вирубування зелених насаджень;

- Фрезерування асфальтобетонного покриття;

- Ремонт горловин оглядових колодязів.

Земляні роботи:

- Влаштування дорожніх корит механізовано та вручну;

- Зворотні засипки ґрунтом;

- Влаштування насипів;

- Планування ґрунту вручну.

Дорожній одяг:

- Підсилення покриття проїзної частини;

- Укріплення узбіччя щебенем;

- Влаштування нового дорожнього одягу проїзної частини;

- Відновлення покриття дорожнього одягу;

- Влаштування бортових каменів;

- Влаштування щебеневих призм;

- Влаштування асфальтобетонних призм;

- Влаштування нового дорожнього одягу тротуарів.

Водовідведення:

- Влаштування бетонних прикромочних лотків;

- Влаштування закритих водовідвідних лотків;

- Влаштування відкритих водовідвідних лотків;

- Влаштування телескопічних водоперепускних лотків.

Організація дорожнього руху:

- Влаштування напрямних стовпчиків;

- Встановлення дорожніх знаків;

- Нанесення дорожньої розмітки;

- Улаштування бар’єрного огородження;

- Улаштування пішохідного огородження.

По закінченні будівельних робіт на ділянці ремонту, прибирають залишки будівельних матеріалів і сміття. В останню чергу знімають тимчасові знаки у зворотній послідовності їх встановлення, також передбачено проведення робіт з рекультивації територій, що були тимчасово порушені, такі як будівельно-технологічні проїзди та територія будівельного майданчика.

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

Проєктом будівництва об’єкту не передбачено зведення тимчасових споруд, порушення родючого шару ґрунтів,  сільськогосподарських угідь,  дерево-чагарникової рослинності  тощо. За  умови  прибирання  відходів виробництва, будівництво  об’єкту не повинно привести до забруднення навколишнього середовища.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - впливає. При влаштуванні водовідвідних заходів передбачено вирубування зелених насаджень(кущів). Ями, що утворились, засипають ґрунтом та ущільнюють. Проектом передбачено максимальне збереження наявних насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проєктних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проєктні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проєкті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Протипожежні вимоги на будівельному майданчику відповідають нормам ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги» та НАПБ А.01.001-2014 “Правила пожежної безпеки в Україні”. Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проєктом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

 Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 10.08.2023 р. складала 12522,916 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  9958,308 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 2564,608 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 18.08.2023р. складає 12480,406 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  9924,421 тис. грн.; устаткування – 0,000 тис. грн.; інші витрати - 2555,985 тис. грн

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проєкту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза» висунула загальні зауваження з питань щодо проєктування доріг та  кошторисної частини проєктної документації.

За результатами розгляду, робочий проєкт відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Розділи