Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:5659-0942-2466-8291 Редакція №1 | 17.07.2023 | 88233.451 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
21.08.2023 | 86777.546 | 68179.333 | 316.021 | 18282.192 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Яворівський район, Судововишнянська територіальна громада (UA46140070000010135) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА, ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (40301597) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Олійник Галина Василівна (АЕ 004395) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення |
Мандрига Олег Романович (АЕ 006438, АЕ 003217) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
СИДОР НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА (АЕ 004924) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Зіньків Андрій Богданович (АЕ 005262, АР 018965, АР 010475) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КОЗУБ ВАСИЛЬ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ (АЕ 007499, АЕ 005547) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Замовник проекту: | Департамент дорожнього господарства Львівської обласної Державної адміністрації 79008, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Винниченка, 18; е-mail: dorogu@loda.gov.ua; тел.2-999-141 |
Проектна організація: | ТзОВ "Дорожній стандарт" |
Юридична адреса проектної організації: | 79005, Україна, Львівська обл.., м. Львів, вул.. Гулака-Артемовського, буд. 2, кв. 2 тел. +380 (67) 492-34-53 |
Керівник | Левицька І.С. |
Головний інженер проекту: | Сипень Т.В. (кваліфікаційний сертифікат серія АР №019275, дата видачі 31.03.2022.р.) |
Вихідні дані, копії:
- | Завдання на виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкті «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області» (Затвердив: заступник директора департаменту дорожнього господарства Львівської ОДА М.Одиноцький) |
- | Розрахунок класу наслідків (відповідальності) для об’єктів будівництва – СС2; |
- | Розпорядження №248/0/5-23ВА від 18.04.2023р. Львівської обласної військової адміністрації «Про реалізацію заходів із розвитку мережі автомобільних доріг»; |
- | Розпорядження №12/0/5-23ВА від 4.08.2023р. Львівської обласної військової адміністрації «Щодо внесення змін до Програми розвитку мережі й утримання автомобільних доріг, організації та безпеки дорожнього руху на 2021-2025 роки»; |
- | Технічні умови від 30.01.2023р. (ПрАТ «Львівобленерго») тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок по об’єкту капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700 |
- | Лист № 16191/41/12/0-23 від 21 серпня 2023 р. Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції у Львівській області Національної поліції України шодо розгляду та погодження організації дорожнього руху по проекту капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області; |
- | Технічний звіт з геодезичних вишукувань по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області» |
- | Технічний звіт з інженерно-геологічних вишукувань по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області» |
Склад проекту:
1. Пояснювальна записка, відомості, креслення (окремим томом)
2. Електроосвітлення зовнішнє (окремим томом)
3. Звіт з інженерно-геодезичних вишукувань (окремим томом)
4. Звіт з інженерно-геологічних вишукувань (окремим томом)
5. Оцінка впливу на навколишнє середовище (окремим томом)
6. Кошторисна частина (окремим томом)
№ | Назва | Од. вим. | Кількість | |||||||||||
1 | Класифікація об’єкту | дорога загального користування місцевого значення | ||||||||||||
2 | Категорія | III | ||||||||||||
3 | Перспективна інтенсивність руху | на 2035рік | авт/добу | 1952 | ||||||||||
на 2043рік | 2471 | |||||||||||||
4 | Розрахункова швидкість | ПК1+50-ПК2+50 , ПК8+00-ПК9+30 | км/год | 30 | ||||||||||
ПК0+00-ПК1+50 , ПК2+50-ПК8+00, ПК9+30-ПК12+25 | 50 | |||||||||||||
5 | Довжина проектної ділянки | км | 1,225 | |||||||||||
6 | Мінімальні радіуси горизонтальних кривих | м | 60 | |||||||||||
7 | Мінімальні радіуси вертикальних кривих: | опуклих | м | 1420 | ||||||||||
увігнутих | м | 460 | ||||||||||||
8 | Максимальний поздовжній ухил | ‰ | 30 | |||||||||||
9 | Кількість кутів повороту | шт. | 9 | |||||||||||
10 | Ширина проїзної частини | м | 7,0 | |||||||||||
11 | Ширина укріплюючих кромок | м | 0,50 | |||||||||||
12 | Ширина забордюрних полиць | м | 0,50-2,0 | |||||||||||
13 | Ширина тротуару та відмостки (із урахуванням бортового каменю) | м | 1,50-2,06-5,0 | |||||||||||
14 | Дорожній одяг проїзної частини (в т.ч. в межах заокруглень примикань, парковки для тимчасової стоянки транспорту, заїзна кишеня автобусної зупинки) | Тип 1 | м² | 6023 | ||||||||||
Тип 2 | м² | 5167 | ||||||||||||
15 | Дорожній одяг тротуару (в т.ч в’їзди,, посадковий майданчик) | Тип 3 | м² | 5400 | ||||||||||
16 | Камені бортові | БР100.30.18 | м | 2131 | ||||||||||
БВ100.30.18 | м | 331 | ||||||||||||
БР100.20.8 | м | 2722 | ||||||||||||
17 | Водовідведення: | |||||||||||||
17.1 | лотки (укріплення кюветів) | 0,5х0,5м | м | 6 | ||||||||||
0,5х0,75м | м | 170 | ||||||||||||
0,5х1,0м | м | 21 | ||||||||||||
17.2 | ремонт існуючих колодязів | дощоприймальні | шт | 2 | ||||||||||
оглядові | шт | 76 | ||||||||||||
17.3 | Ливнева каналізація | діл.шт.м | 4/667 | |||||||||||
- | дощоприймальні колодязі | Ø1,0м | шт | 33 | ||||||||||
- | оглядові колодязі | Ø1,5м | шт | 13 | ||||||||||
- | труби ПВХ-U SN-8 | Ø315мм | м | 304,4 | ||||||||||
Ø400мм | м | 491,4 | ||||||||||||
17.4 | сепараторні колодязі | OLS 700-15 (15л/с) | ПК8+56 | шт | 1 | |||||||||
OLS 700-25 (25л/с) | ПК8+94 | шт | 1 | |||||||||||
17.5 | Ремонт ЗБТ (ПК2+12, ПК8+60, ПК8+90) | шт | 3 | |||||||||||
17.6 | Водоскиди | |||||||||||||
17.6.1 | Водоскиди з ринв лотками Super ЛВ.11.20.18 | шт/м | 63/268 | |||||||||||
17.6.2 | Дощоприймальні колодязі | Ø1,0м | шт | 2 | ||||||||||
- | труби ПВХ-U SN-8 | Ø315мм | м | 11,4 | ||||||||||
17.7 | з/б труби | Ø0,5 (в’їзди у подвір’я) | шт/м | 6/30 | ||||||||||
Ø2х1,0 ПК2+05 (із урахуванням оголовків з відкрилками) | шт/м | 1/20,34 | ||||||||||||
18 | Малі архітектурні форми (автопавільйон) ПК3+03(лів.) | шт | 1 | |||||||||||
19 | Організація дорожнього руху | знаки дорожні | шт | 128 | ||||||||||
стійки знаків дорожніх | шт | 61 | ||||||||||||
розмітка дорожня | м² | 339,86 | ||||||||||||
транспортне огородження «T-Rail» | м | 104 | ||||||||||||
турнікетне огородження | м | 298 | ||||||||||||
20 | Лінії штучного освітлення | м | 1225 | |||||||||||
- | Опори залізобетонні СВ9,5-2,0 | з кронштейном L=1,5м | шт | 51 | ||||||||||
з кронштейном L=2,5м | шт | 8 | ||||||||||||
- | світильники світлодіодні | LED-24-70-S8-862 | шт | 51 | ||||||||||
LED-36-100-S8-363 | шт | 8 | ||||||||||||
21 | Тривалість будівництва | міс. | 7 | |||||||||||
22 | Тривалість експлуатації | років | >10 | |||||||||||
План розташування
АркушАД.02 «План траси М1:2000», Аркуші АД.03-АД.05 «Плани дороги М1:500», розділ 2 «Траса дороги» в складі пояснювальної записки
Об’єкт, на якому заплановані роботи з капітального ремонту, розташований на території Львівської області, в межах Яворівського району, на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня, згідно з паспортом даної дороги в межах визначеного кілометрового положення: км 2+500 –км 3+700.
За своїм функціональним призначенням об’єкт, в межах ділянки, яка визначена для виконання капітального ремонту, забезпечує транспортне сполучення між населеними пунктами Яворівського.
· ПК 00+00 (км2+500)- початок проектної траси;
· ПК12+25 (км3+725)- кінець проектної траси.
Проектована протяжність об’єкта становить 1,225км
Зважаючи на фактичні дефекти об’єкта, комплекс робіт з капітального ремонту об’єкта передбачає виконання основних заходів з улаштування:
· нова конструкція дорожнього одягу проїзної частини, з’їздів, тротуарів, в’їздів у подвір’я (за Типами 1,2,3);
· покращення відведення дощових і талих вод з об’єкта шляхом улаштування комплексних заходів з водовідведення,
· улаштування автопавільйона;
· виконання заходів з організації дорожнього руху.
Дорожній одяг
(Аркуш АД.09 «Конструкції дорожнього одягу. Схеми улаштування бортового каменю»)
Під час проектування конструкцій дорожнього одягу враховано положення чинних стандартів і норм на дорожньо-будівельні матеріали та вироби і норм проектування.
Проектом передбачене улаштування покриття з наступним конструктивом:
№ | Назва конструктивного шару/покриття | Товщина (см) | |
ТИП 1 | |||
Основна проїзна частина, заїзна кишеня автобусної зупинки, парковки для тимчасової стоянки транспорту, примикання (ділянки застосування див. аркуші АД.03, АД.05, АД.09, див.відомість улаштування примикань та парковок для тимчасової зупинки транспорту) | |||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 60,0 | ||
1. | Підстилаючий піщаний шар | 15,0 | |
3. | Щебенево-піщана суміш С-5 | 21,0 | |
4. | Щебенево-піщана суміш М-20 оброблена4% цементом (М-400) | 12,0 | |
5. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,0 л/м²) | - | |
6. | Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 | 7,0 | |
7. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,5 л/м²) | - | |
8. | Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 5,0 | |
ТИП 2 | |||
Основна проїзна частина, парковки для тимчасової стоянки транспорту,примикання (ділянки застосування див. аркуші АД.04, АД.05, АД.09, див.відомість улаштування примикань та парковок для тимчасової зупинки транспорту) | |||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 60,0 | ||
1. | Ущільнений ґрунт | - | |
2. | Тканий високоміцний (поліестеровий) геотекстиль з міцністю на розтяг в поздовжньому напрямку 150кН/м та поперечному напрямку 50кН/м | - | |
3. | Підстилаючий піщаний шар | 15,0 | |
4. | Жорстка двовісна екструдована геогратка з пропілену з тестовою міцністю на розтяг не менше 36 кН/м | - | |
5. | Щебеневий шар (фр.40-70мм) марки М800-1400 | 21,0 | |
6. | Щебенево-піщана суміш М-20 оброблена4% цементом (М-400) | 12,0 | |
7. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (1,0 л/м²) | - | |
8. | Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 | 7,0 | |
9. | Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (0,5 л/м²) | - | |
10. | Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.АI.НП.І БНД 70/100 | 5,0 | |
ТИП 3 | |||
Тротуар, посадковий майданчик, в’їзди в подвір’я (розташування згідно з аркушами АД.03,АД.04, АД.05) | |||
Загальна товщина дорожньої конструкції: | 30,0 | ||
1. | Ущільнений ґрунт | - | |
2. | Підстилаючий піщаний шар | 10,0 | |
3. | Щебінь фр.10-20мм | 10,0 | |
4. | Цементно-піщана суміш (1:3) | 4,0 | |
5. | Фігурні елементи мощення (ФЕМ) | 6,0 | |
На тротуарі перед пішохідними переходами та в місцях закінчення тротуарів для скерування людей з обмеженими можливостями улаштовуються смуги покриття тротуару з тактильної плитки 30х30см h=4см на прошарку із цементно-піщаної суміші (1:3) товщ.6см.
Улаштування проектованих бортових каменів (БР 100.30.18, БВ 100.30.18, БР 100.20.8 ) передбачено на бетонну основу (див. схему улаштування в складі Аркуша АД.09 в частині схем встановлення бортових каменів).
Водовідведення
Аркуш АД.07 в частині проектованих поперечних профілів, Аркуш АД.06 в частині проектованого поздовжнього профілю, Аркуш АД.03 в частині специфікації та розташування проектованих бетонних лотків, труб Ø0,5м на в’їздах у подвір’я та омонолічувань лотків з трубами, Аркуш АД.08 «Залізобетонний лоток прямокутного січення 0,5х0,5м для укріплення кювету», Аркуш АД.10 «Конструкція водоскидів», Аркуш АД.11 «Конструкція дощоприймальних колодязів з підключенням до проектного колектора», Аркуш №15 «Будівництво ЗБТ 2Ø1,0м на ПК2+05», Аркуш №14 «Ремонт оглядових і дощоприймальних колодязів»
На об’єкті капітального ремонту запроектовані наступні інженерні заходи, які покликані покращити відведення дощових та талих вод з проектованого об’єкта:
· поздовжні (від3‰ до30‰) та поперечні профілі (25‰) дозволяють належним чином направляти водні маси у проектовану водовідвідну систему;
· улаштування/відновлення водовідвідних кюветів з укріпленням їх залізобетонними лотками 0,5х0,5м; 0,5х0,75м; 0,5х1,0м (див. Аркуш АД.03 в частині конструктивну омонолічення труби з лотком та пікетного розташування проектованих лотків, Аркуш АД.8 в частині конструктиву лотка залізобетонного)
· улаштування водоскидів з проїзної частини (див. Аркуш АД.10 в частині проектованого конструктивну водоскидів та їх пікетного розташування)
Основні конструктивні елементи проектних водоскидів:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика |
1. | Водоскид Тип V** на ПК1+79 | |
1.1 | Підстилаючий шар під колодязі | піщаний h=10см |
1.2 | Плита днища | ПН10 |
1.3 | Кільце стінове | КС 10.9 |
1.4 | Плита перекриття | КЦП 2.10 |
1.5 | Дощоприймач | ДБ |
1.6 | Сполучна/вивідна труба | ПВХ-U (SN-8) Ø315мм |
1.7 | Укріплення русла/укосів кювету на виході з водоскида | монолітний бетон (В20) h=10см на щебеневій основі h=10см |
2. | Водоскиди з ринв | |
2.1 | Підстилаючий шар під лоток | щебеневий h=10см |
2.2 | Обойма під лоток | монолітний бетон (В25) |
2.3 | Лоток | DN100 ЛВ 10.20.18 |
2.4 | Решітка | чавунна (ВЧ-50) Е |
· улаштування зливової каналізації (див. Аркуш АД.11 в частині проектованих конструктивів дощоприймальних та оглядових колодязів; див. Аркуш АД.12 в частині пікетного розташування колодязів), див.Аркуш АД.13
Основні конструктивні елементи оглядових та дощоприймальних колодязів:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика | |
Ø1,0м дощоприймальний | Ø1,5м оглядовий | ||
1. | Підготовка | щебенева: h=0,1м | |
2. | Плита днища | ПН10 | ПН15 |
3. | Кільця стінові | КС 10.9, КС10.3 | КС 15.6, КС15.9 |
4. | Кільця опорні | - | КО6 |
5. | Плити перекриття | КЦП-2-10 | 1ПП15-1 |
6. | Люк | - | Л |
7. | Дощоприймач | ДБ | - |
8. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна | |
9. | Укріплення русла та укосів на виході | бетон монолітний (В20 F200 W6), h=10см на щебеневій підготовці h=10см | |
10. | Сепараторні клоодязі | Піщана підготовка : h=0,3м | |
OLS 700-15 (15л/с) ПК8+56 | |||
фундаментна з.-б. плита під колодязь розм.2,60х2,60х0,30м , бетон В25 F200 W6 | |||
OLS 700-25 (25л/с) ПК8+94 | |||
фундаментна з.-б. плита під колодязь розм. 3,0х3,0х0,30м бетон В25 F200 W6 | |||
Люк Л-60.76.07-ВЧ з запірним пристроєм "Компас" |
Сполучення між проектованими колодязями передбачене з використанням труб ПВХ-U (SN-8) Ø315мм та ПВХ-U (SN-8) Ø400мм
У місці виводу дощових та талих вод з проектованої системи у водовідвідний кювет та річку робочим проектом передбачене улаштування монолітних бетонних портальних стінок (В20 F200 W6)
· ремонт існуючих оглядових колодязів (див. Аркуш АД14 в частині проектованого конструктивну та пікетного розташування елементів ремонту)
· улаштування водоперепускної ЗБТ Ø2х1,0м L=18.87м на ПК2+05
· улаштування водо перепускних ЗБТ Ø0,5м на в’їздах у подвір’я
Основні конструктивні елементи ЗБТ:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика | ||
Ø2х1,0м | Ø0,5м | |||
1. | Підготовка під вкладання конструкції | щебенева: h=0,3м (тіло труби) | щебенева: h=0,3м (тіло труби) | |
2. | Кільця труби залізобетонні | ЗКЦ | ТС 50.25 | |
100.100.10 | ТС 50.50 | |||
3 | Оголовки | - | ||
3.1. | Портальні | СТ-10, | - | |
моноліт (В20 F200 W6) | моноліт (В20 F200 W6) | |||
3.2 | Укосні стінки | СТ-4л(п), | - | |
4. | Гідроізоляція бетонних конструкцій | обмазувальна | - | |
5. | Укріплення русла та укосів на | вході | бетон монолітний (В20 F200 W6) на щебеневій підготовці | - |
виході |
Поздовжні та поперечні профілі
Аркуш АД.07 в частині проектованих поперечних профілів, Аркуш АД.06 в частині проектованого поздовжнього профілю
Основні усереднені показники проектованого поздовжнього профілю:
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Проектна лінія поздовжнього профілю | ув’язана з існуючим рельєфом | ||
2. | Поздовжній ухил (максимальний) | ‰ | 30 | |
3. | Мінімальні радіуси вертикальних кривих | увігнута | м | 460 |
опукла | м | 1420 |
Поперечний профіль
№ | Назва показника | Од. виміру | Величина | |
1. | Тип профілю | Проїзна частина | двоскатний | |
забордюрна полиця | односкатний | |||
тротуар,відмостки | односкатний | |||
2. | Поперечні ухили | проїзна частина | ‰ | 25 |
забордюрна полиця | ‰ | 50 | ||
тротуар, відмостки | ‰ | 20 | ||
затротуапні полиці | ‰ | 20 | ||
3. | Ширина | проїзна частина | м | 7,0 (3,5х2) |
укріплені смуги | м | 2х0,5 | ||
забордюрні полиці | м | 0,50-2,0 | ||
тротуар,відмостки (з урахуванням бортових каменів) | м | 1,50-2,06-5,0 | ||
затротуапні полиці | м | 0,30-0,50 |
Малі архітектурні форми
(Аркуш АД.21 «Автопавільйони для пасажирів)
Робочий проект передбачає улаштування автопавільйона на ПК3+03 (ліворуч),.
Основні конструктивні елементи проектованих автопавільйонів:
№ | Назва конструктивного елемента | Технічна характеристика | |
1. | Фундамент опорних частин | бетон (В15, F200), 0,3х0,3х0,8 (h) м | |
2. | Майданчик під автопавільйон | бетон (В15, F200) h=8см на щебеневій основі h=10см | |
3. | Каркас автопавільйону | труба металева | Ø108х4мм |
4. | Ø50х4мм | ||
5. | металопрокат прямокутного січення: 25х40х2мм | ||
6. | кутник металевий 63х5мм | ||
7. | Облицювання каркасу автопавільйону | полікарбонат h=6мм | |
8. | Антикорозійний захист | грунтування (ГФ-021), двошарове пофарбування (ПФ-1189) | |
9. | Лавки (у складі автопавільйону) | брус дерев’яний 60х100мм |
Улаштування урн для побутового сміття (2 шт.) передбачене у місцях перебування проектованого автопавільйону. Улаштування опорних частин урн передбачене на бетонний фундамент (В15)
Організація дорожнього руху
Аркуші АД.16-АД.18 «Схема організації дорожнього руху», Аркуш АД.19 «Конструкція турнікетного огородження», Аркуш АД.20 «Металеве одностороннє огородження на металевих стовпах системи "Т-Rail"
Лист № 16191/41/12/0-23 від 21 серпня 2023 р. Департаменту патрульної поліції Управління патрульної поліції у Львівській області Національної поліції України шодо розгляду та погодження організації дорожнього руху по проекту капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області
Проектом капітального ремонту об’єкту передбачене улаштування наступних елементів регулювання дорожнього руху:
№ | Назва елементу регулювання | Шифр елемента | ||
1. | Знаки дорожні* | 1.1 | 5.38.1 | 5.45.1 |
2. | 1.2 | 5.38.2 | 5.45.2 | |
3. | 1.4.6 | 3.29 | 2.3 | |
4. | 1.4.7 | 5.42.1 | 7.17 | |
2.1 | 5.43 | 5.44 | ||
5. | 6.2 | 7.3.1 | 7.3.2 | |
6. | 7.6.1 | - | - | |
1. | Стійки знаків дорожніх | С-КТр/70-М4.5 | ||
2. | С-КТр/40-М3.5 | |||
3. | С-КТр/40-М4.0 | |||
1. | Розмітка дорожня | 1.1 | 1.14.2 | 1.2 |
2. | 1.7 | 1.8 | 1.16.4 | |
1.35 | 1.34 | 1.14.1 | ||
1. | Металеве транспортне огородження | Система «T-Rail» | ||
2. | Пішохідне огородження | турнікет |
*Улаштування стійок знаків дорожніх та турнікетного огородження передбачене на бетонний фундамент (В15)
Доступність маломобільних груп населення
Робочим проектом капітального ремонту передбачені наступні заходи для пересування об’єктом представників маломобільних груп населення:
· шви між фігурними елементами мощення об’єкта пішохідної зони становлять ≤0,015 (проектоване покриття за Типом 3);
· улаштування тактильної плитки на покритті посадкових майданчиків та тротуарів;
· улаштування пониженого бортового каменю у місці проектованих пішохідних переходів;
· безшовне дорожнє покриття проїзної частини у місцях, які дозволені для перетину пішохідними потоками;
· передбачення парко місць для мало мобільних груп населення з обладнання їх відповідними знаками 7.17 та розміткою 1.35.
Лінії штучного освітлення
Том «Електроосвітлення зовнішнє
Технічні умови від 30.01.2023р. (ПрАТ «Львівобленерго») тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок по об’єкту капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700
Категорія надійності електропостачання – ІІІ;
Напруга електрообладнання –380/220В;
Проектована потужність – 4,56кВт
Робочим проектом передбачається улаштування ліній зовнішнього освітлення вздовж автодороги загального користування С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700
Для підключення зовнішнього освітлення до мережі живлення робочим проектом передбачено встановлення щита керування зовнішнім освітленням зовнішньої установки – 1шт.
Лінія штучного освітлення запроектована з використанням кабелів СИП 4х25мм², АВВГ 2х2,5мм².
Зовнішній заземлюючий контур запроектований з використанням сталі Ø16мм L=3,0м. Елементи заземлення смугою зі штабованої сталі 40х4мм. Горизонтальний заземлювач прокладається на глибині 0,7м. Опір заземлювальних пристроїв має бути не більшим ніж 30Ом.
Проектовані опори освітлення, згідно робочого проекту, оснащуються наступним чином:
· опора залізобетонна СВ 9,5-2,0 з кронштейном L=1.5м та світильником світлодіодним LED-24-70-S8-862 (51шт)
· опора залізобетонна СВ 8.0 з кронштейном L=2,5м та світильником світлодіодним LED-36-100-S8-363 (8шт)
Охорона праці
Охорона праці забезпечується виконанням всіх проектних рішень при капітальному ремонті об’єкта у відповідності до вимог діючого законодавства та нормативно-правових актів з охорони праці з метою забезпечення безпечних умов праці, попередження виробничого травматизму та професійних захворювань, а саме:
ü організація дорожнього руху в місцях проведення робіт, а також огородження місць роботи у темні години доби;
ü до початку робіт огородження місця виконання робіт, встановлення дорожніх знаків, схеми руху транспорту і пішоходів, визначення зон постійно діючих чи потенційно-небезпечних факторів, обмеження швидкості руху автотранспорту поблизу місця виконання робіт (не більше 10 км/год.);
ü влаштування складів, розбивка майданчиків для складування конструкцій і виробів, влаштування місць паркування будівельної техніки;
ü забезпечення руху пішоходів по дерев'яних щитах, без суттєвих перепадів рівнів поверхні та наявності відповідних огорож.
ü освітлення у темний час доби будівельного майданчика, ділянки робіт, робочих місць, проїздів і підходів до них;
ü влаштування під’їзних шляхів та місць складування матеріалів, складування матеріалів по висоті згідно будівельних норм;
ü забезпечення перебування людей і пересувних транспортних засобів за межами зони можливого падіння вантажу при розвантажувальних роботах;
ü забезпечення заходів безпеки при роботі обладнання та транспортних засобів, розміщення будівельних машин з можливістю забезпечити простір, достатній для огляду робочої зони і маневрування за умови дотримання відстані безпеки поблизу незакріпленої виїмки, штабелів вантажів, устаткування;
ü виконання робіт технічно справним обладнанням та кваліфікованим персоналом, навченим та проінструктованим з питань охорони праці, технології робіт та пожежної безпеки;
ü забезпечення працівників спецодягом, комплексом захисних засобів;
ü організація санітарно-побутових приміщень з таким розрахунком, щоб уникнути проходу працюючих через небезпечні зони (котловани, зони роботи будівельних машин і механізмів тощо.
Захист від шуму
Основні джерела шуму при капітальному ремонті – будівельна техніка та будівельні інструменти. Рівні звукового тиску, рівні загальної вібрації від машин та механізмів, що використовуються при будівництві, регламентовані заводами – виготовлювачами, є в межах нормативних.
Безпека експлуатації
ü поперечний похил проектованого об’єкта становить 20-25‰, що в свою чергу унеможливлює ковзання пішоходів під час ожеледі або наявності на ній води.
ü забезпечення гладкої поверхні, без раптових малих змін у рівні, змін у слизькості та низьких перепонах (значення коефіцієнту зчеплення повинно бути не менше 0,5);
ü ризик падіння після спотикання чи зачеплення мінімізується за рахунок похилого рельєфу об’єкта та проектованих типів дорожніх покрить;
ü товщина шару дорожнього одягу запроектована з урахуванням процесу формування стійкої структури його шарів.
Вплив на навколишнє природне середовище
Вплив на навколишнє природне середовище:
Вплив на земельні ресурси: капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування значення С14101 Львів-Шегині складає 1,225 км. Дорога проходить в межах м. Судова Вишня по вул.П.Сагайдачного, пл.Ів.Франка та вул.Д.Галицького. У відповідності до п.4 ст. 34 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності", реконструкція або капітальний ремонт автомобільних доріг у межах земель їх розміщення і нове будівництво об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до містобудівної документації на замовлення органів державної влади чи органів місцевого самоврядування на відповідних землях державної чи комунальної власності можуть здійснюватися за відсутності документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування значення С14101 Львів-Шегині в межах м. Судова Вишня по вул.П.Сагайдачного, пл.Ів.Франка та вул.Д.Галицького. не приведе до виведення земель із сільськогосподарського обороту.
Вплив на водні ресурси та можливе забруднення поверхневих і підземних вод: проектними рішеннями передбачено влаштування водовідведення дощових та талих вод, а саме: на ділянці ПК2+12-ПК5+05 із скиданням води в кювет на ПК2+12 із улаштуванням випускної споруди у вигляді порталу з укосними крилами із монолітного бетону, на ділянці ПК6+26-ПК6+79 із скиданням води в існуючу інженерну мережу дощової каналізації, на ділянці ПК8+10-ПК8+60 із скидання очищених дощостоків в межах існуючого створу в р.Вишня на ПК8+60 із улаштуванням випускної споруди у вигляді порталу із монолітного бетону, на ділянці ПК8+90-ПК11+61 із скидання очищених дощостоків в межах існуючого створу в р.Вишня на ПК8+90 із влаштуванням випускної споруди у вигляді порталу із монолітного бетону, Перед скиданням води в річку проектом передбачено додаткове влаштування вертикальних очисних споруд у вигляді сепараторів нафтопродуктів і піску OilLine S700 фірми STANDARTPAR, на ПК8+56 влаштовується сепаратор типу OLS 700-15 продуктивністю 15л/с, на ПК8+92 влаштовується сепаратор типу OLS 700-25 продуктивністю 25л/с.
Концентрації забруднень дощових і талих вод після очистки: завислі речовини – ≤ 15 мг/л; нафтопродукти - ≤ 0,3 мг/л. Якість дощових і талих вод після очистки відповідає технологічним нормативам для скиду у водні об’єкти.
Вплив на атмосферне повітря: Під час експлуатації проектованої вулиці в атмосферу виділяються наступні забруднюючі речовини: діоксид азоту, аміак, оксид азоту, діоксид сірки, оксид вуглецю, метан, бенз(а)пірен, НМЛОС, речовини у вигляді суспендованих твердих, діоксид вуглецю. Розраховані обсяги викидів забруднюючих речовин речовин після капітального ремонту складатимуть 0,396г/с, 11,272т/рік.
За даними розрахунку розсіювання проведеного програмою «ЕОЛ 2000 [h]», зростання впливу на атмосферне повітря викидів від автотранспорту, що проїжджатиме по вул.Мазепи після виконання реконструкції буде не значним, суттєве збільшення існуючого рівня фонового забруднення атмосферного повітря чи утворення зони забруднення не очікується. Максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин з врахуванням фонового забруднення атмосфери не будуть перевищувати ГДК для повітря населених пунктів і складатимуть: по азоту діоксиду 0,223ГДК, по оксиду вуглецю - 0,0,14ГДК, по сірки діоксиду - 0,04ГДК, ро вуглеводнях насиченихС12-С19 - 0,45ГДК, по речовинах у вигляді твердих суспендованих частин – 0,41ГДК,по інших речовинах розрахунок не проводився за недоцільністю. Групи сумації – 0,27ГДК.
Фактичним джерелом шуму являється автотранспорт. Рівень шумового забруднення залежатиме від інтенсивності руху автотранспорту. Аналіз проектних рішень дає можливість зробити висновок про те, що експлуатація автомобільної дороги, не буде створювати в прилеглій забудові рівнів шуму, які перевищували б ГДР згідно санітарних норм, і не буде негативно впливати на умови проживання населення. Фактичний рівень шуму та вібрації у межах автомобільної дороги не перевищує нормативного, згідно ДСН 3.3.6.037-99. Фактичний рівень шуму за межами автомобільної дороги не перевищує гранично допустимих рівнів для населених місць. Заходи по боротьбі з шумом і вібрацією від технологічного обладнання відповідають вимогам, ДСП 3.3.6-037-99, ДСП 3.3.6-039-99.
За даними розділу ОВНС рівні звуку на території житлової забудови після капітального ремонту вулиці не перевищуватимуть нормативних показників.
Вплив на мікроклімат: Локальне підвищення температури повітря, температури природних водних об’єктів, вологості повітря не очікується.
Сприяння місцевому туманоутворенню, зниженню сонячної інсоляції певної території не очікується.
Вплив на флору: реконструкція об’єкту не вносить негативного впливу на ландшафт території, розвиток флори та фауни. Проектними рішеннями передбачено висаджування дерев, кущів та влаштування газонів.
Вплив на фауну: Спорудження і експлуатація об'єкту не пов'язані з можливим погіршенням умов існування цінних видів фауни.
Вплив на території та об'єкти природно-заповідного фонду України: Запроектований об'єкт, включаючи його інженерні комунікації, не розміщується у межах територій та об'єктів ПЗФ. У зоні впливу об'єкта території та об'єкти ПЗФ не розташовані.
Вплив на соціальне середовище: реконструкція об’єкту не призведе до погіршення умов життєдіяльності місцевого населення.
Вплив на техногенне середовище: реконструкція і експлуатація об'єкту проектування не впливатиме негативно на промислові, сільськогосподарські та житлово-цивільні об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятники архітектури, історії, культури та інші елементи техногенного середовища, оскільки вони знаходяться поза зоною впливу даного об’єкту.
Виробничі та господарсько-побутові відходи та їх вплив на довкілля: в процесі експлуатації утворюватимуться відходи, а саме: нафтопродукти вловлені в нафтовловлювачі – 0,123т/р та осад з очисних споруд (промаслений пісок) – 1,213т/р.
Очікуваний вплив на стан компонентів довкілля у процесі будівництва запроектованого об'єкту:
При проведенні будівельно-монтажних робіт буде використовуватись вантажний транспорт та спецтехніка. Викид забруднюючих речовин при експлуатації машин, механізмів, транспортних засобів та при виконанні земляних робіт. Валові викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря складатимуть 8,467т/час будівництва
При виконанні будівельно-монтажних робіт проектом передбачається: зебезпечити відведення поверхневих вод з території, на якій ведуться роботи; не допускати накопичення поверхневих вод поблизу відкритих котлованів і траншей; розміщення ділянок складування матеріалів, виробів, устаткування тощо таким чином, щоб вони не перетинали шляхів природного стоку поверхневих вод в спеціально відведені місця; влаштування замощених площадок та автомобільних під”їздів.
При проведенні робіт утворяться наступні відходи: будівельні відходи (гравій, щебінь, пісок, речовини зв'язувальні зіпсовані, забруднені або неідентифіковані, їх залишки, які не можуть бути використані за призначенням, залишки асфальту та суміші асфальтобетонної без вмісту дьогтю), в кількості 767,0т та ТПВ від життєдіяльності персоналу, в кількості 2,02т.
Оцінка впливу на довкілля запроектованого об'єкта - вплив визнається екологічно допустимим.
Пожежна і техногенна безпека
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена улаштування/заміна водо-провідних мереж. Ширина проїзної частини об’єкта становить 7,0м що дозволяє проїзд пожежної техніки у будь-яку точку об’єкта.
Працівники, які виконують роботи, повинні пройти спеціальне навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму. Відповідальність за пожежну безпеку ділянки капітального ремонту, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики повинні бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються, в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Енергоефективність
Робочим проектом капітального ремонта автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області передбачені заходи по заощадженню електроенергії шляхом впровадження енергозберігаючих технологій та передбачення проектом малоенергоємного устаткування і матеріалів, а саме:
ü енергозберігаючі світильники з світлодіодними джерелами світла;
ü автоматичне керування електроосвітленням;
ü встановлення сучасних апаратів захисту, керування і обліку, які споживають мінімум електроенергії.
В проекті передбачено застосувати сучасну енергоефективну будівельну техніку та механізми з високою забезпеченістю комплексної механізації та автоматизації основних технологічних процесів, що сприяє економічній ефективності будівництва, втому числі – зменшенню енергозатрат.
Система зовнішнього освітлення запроектована з використанням електричних проводів:
ü кабель з алюмінієвими жилами СИП 4х25мм²;
ü кабель з алюмінієвими жилами АВВГ з ПВХ ізоляцією та ПВХ оболонкою 2х2,5мм² (АВВГ);
та світлодіодних світильників, що монтуються на опори зовнішнього освітлення (59шт). Потужність проектованих світильників становить 80-100Вт.
Розрахункова електрична потужність системи освітлення становить 4,56кВт. Річне електроспоживання проектованою системою зовнішнього освітлення становить 14600кВт.год.
В ході проектування капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області, використання теплоносіїв та води не передбачається
Кошторисна частина проектної документації
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 17.07.2023 року складала | тис. грн. | 88 233,451 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 69 329,786 |
- устаткування, меблі, інвентар | тис. грн. | 318,993 |
- інші витрати | тис. грн. | 18 584,672 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами кошторисних норм України
Показники | Од.вим. | Вартість |
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 21.08.2023 року складає | тис. грн. | 86 777,546 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 68 179,333 |
- устаткування, меблі, інвентар | тис. грн. | 316,021 |
- інші витрати | тис. грн. | 18 282,192 |
Відповідальність за дотримання у проекті зазначених вимог, а також відповідність проектної документації вихідним даним на проектування несе проектна організація, що розробила проекту документацію, а також головний інженер проекту, згідно зі статтею 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».
Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С141017 (Львів-Шегині)-Судова Вишня на ділянці км 2+500 –км 3+700, Яворівського району Львівської області» розроблений згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об’єкта, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; енергозбереження.
Розділи
