Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5667-7575-5957-9774
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№ЕП-5115/07-23 від 23.08.2023
Орган, що видав
Одеська філія ДП "НДІпроектреконструкція" (03329083) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво ремонтного боксу станції технічного обслуговування автомобілів, у межах земельної ділянки, яка належить заявнику на праві приватної власності за адресою: Одеська обл., Одеській район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вулиця Марсельська, 32-А (кадастровий номер земельної ділянки: 5122783200:01:003:0009»
Код проектної документації
PD01:3498-4758-7881-0819 Зміни №2 №25-01/2023-П від 2023-01-25 (видав ФОП ЦИГАНКОВ КИРИЛО МИКОЛАЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5667-7575-5957-9774
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
СТЬОПІЧЕВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ (АР 019496, АЕ 004839, АР 003239 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), вулиця Марсельська, 32-А не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СФІНКС" (22465509)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТЬОПІЧЕВ АНТОН МИКОЛАЙОВИЧ (АР 019496, АЕ 004839, АР 003239)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3498-4758-7881-0819
Орган, що видав
ФОП ЦИГАНКОВ КИРИЛО МИКОЛАЙОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ (загальна пояснювальна записка); ГП (генеральний план); АР (архітектурні рішення); КР (конструктивні рішення)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1230.3 Станції технічного обслуговування автомобілів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
25.01.2023
Номер проектної документації
25-01/2023-П
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Нове будівництво ремонтного боксу станції технічного обслуговування автомобілів, у межах земельної ділянки, яка належить заявнику на праві приватної власності за адресою: Одеська обл., Одеській район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вулиця Марсельська, 32-А (кадастровий номер земельної ділянки: 5122783200:01:003:0009», виконано у 2023 році ФОП Циганков К.М. головний інженер проекту - Циганков Кирило Миколайович, кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 020197 дата видачі 22.11.2022р., свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01456 дата видачі 20.12.2022р., головний архітектор проекту – Самофалова Альона Ігорівна, кваліфікаційний сертифікат: АА № 002288 дата видачі 06.03.2015р., свідоцтво про підвищення кваліфікації № 3092 дата видачі 31.01.2020р.).

Робочий проєкт виконано на замовлення ТОВ «СФІНКС»

 на підставі:

·  завдання на проєктування, затвердженого Замовником;

·  розрахунку класу наслідків(відповідальності), погодженого Замовником;

·  містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва, реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:4956-2997-7151-2413, реєстраційний номер А3124956299754735195 затверджених згідно  наказу №01-06/62 від 15.06.2023р. Департаменту архітектури та містобудування Одеської міської ради;

·  «Технічний висновок інженерно-геологічні вишукування», виконаного у 2023 році ПП «НАЧАЛО»;

·  копії витягу з Державного реєстру речових прав, індексний номер витягу: 326536042, дата формування: 22.03.2023р., тип об'єкта: земельна ділянка загальною площею 0,146 га, кадастровий номер: 5122783200:01:003:0009, розмір частки: 1/1, власник: ТОВ «СФІНКС»;

·  копії витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку, номер витягу: НВ-5100328112023, дата формування 27.03.2023р, площа земельної ділянки: 0,146 га, кадастровий номер: 5122783200:01:003:0009, місце розташування: Одеська обл., Одеській район, Одеська територіальна громада, м. Одеса, вулиця Марсельська, 32-А, категорія земель: землі промисловості, транспорту, електронних комунікацій, енергетики, оборони та іншого призначення, вид цільового призначення земельної ділянки: для розміщення та експлуатації об’єктів дорожнього сервісу;

·  копії державного акту на право власності на земельну ділянку (Серія ОД № 047727);

·  копії рішення Одеської міської ради № 4032-VIII  від 12.12.2018р. «Про присвоєння земельній ділянці, площею 0,1460 га, адреси: м. Одеса, вул.. Марсельська, 32-А».

Відповідність прийнятих проєктних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом інженера проєкту - Циганкова К.М. (кваліфікаційний сертифікат: Серія АР № 020197 дата видачі 22.11.2022р., свідоцтво про підвищення кваліфікації № 01456 дата видачі 20.12.2022р.) та головного архітектора проекту – Самофалова А.І. (кваліфікаційний сертифікат: АА № 002288 дата видачі 06.03.2015р., свідоцтво про підвищення кваліфікації № 3092 дата видачі 31.01.2020р.).

Замовником спільно з проєктувальником визначено незначний клас наслідків (відповідальності) об'єкта – СС1.

Фінансування об'єкта передбачено за власні кошти Замовника.

Район будівництва характеризується наступними

природно-кліматичними умовами

Кліматичний район будівництва – ІІ.

Сніговий район – 2.

Вітрової район – 3.

Ожеледний район – 5.

Ожеледно-вітровий район – 5.

Тип місцевості – ІV.

Товщина стінки ожеледиці – 28 мм.

Вітрове навантаження при ожеледиці – 330 Па.

Середньомісячна температура січня - (-1,3 °С), липня - (+22,0 °С).

Середньорічна температура – (+10,3 °С).

Абсолютна мінімальна січня - (-24,0 °С).

Абсолютна максимальна липня - (+29,0 °С).

Період із середньою добовою температурою повітря  ≤ 8 °С - 158 діб, + 2,0 °С середня темп.

Період із середньою добовою температурою повітря  ≤ 10 °С - 178 діб, + 3,0 °С середня темп.

Період із середньою добовою температурою повітря  ≥ 21 °С - 65 діб, + 21,9 °С середня темп.

Дати початку та закінчення опалювального періоду – з 3 листопада по 10 квітня.

Кількість опадів - 461 мм/рік

Відносна вологість повітря - 75 %

Загальна кількість хмарності - 6,3 бали/рік

Загальна кількість нижньої хмарності - 3,6 бали/рік

Нормативне снігове навантаження – 0,88 кПа.

Нормативне вітрове навантаження – 0,46 кПа.

Нормативна глибина промерзання ґрунту – 0.8 м.

Сейсмічність району будівництва – 7 балів (Додаток А, ДБН В.1.1-12:2014). Нормативна сейсмічність майданчика будівництва – 7 балів (таб.5.1, ДБН В.1.1-12:2014). Розрахункова сейсмічність майданчика будівництва – 7 балів (п.5.1.3, ДБН В.1.1-12:2014).

Інженерно-геологічні умови ділянки

В геоморфологічному відношенні досліджувана ділянка приурочена до вододільного плато Дністровсько-Дніпровської акумулятивно-денудаційні низовини з абсолютними відмітками денної поверхні 35,38-35,66 м. Рельєф ділянки спокійний з незначним ухилом.

В геологічному відношенні ділянка характеризується широким розвитком четвертинних, лесових, пилувато-глинистих відкладень (суглинки, супісок), які підстеляються глиною мартаношського горизонту, які до глибини 10,00 м

представлені (зверху вниз):

- Шар-I - Насипний ґрунт – суглинний легкий, ґрунтовий перевал темно-коричневий, напівтвердий.

- ІГЕ-2 - Суглинок лесовий, легкий, світло-коричневий, напівтвердий, просадний.

- ІГЕ-3 - Супісок лесовий, (лес), важкий, палевий, пластичний, просадний.

- ІГЕ-4 - Суглинок лесовий, важкий, червоно-коричневий, напівтвердий, просадний.

- ІГЕ-5 - Суглинок лесовий, легкий, коричневий до палевого, м`якопластичний до плиннопластичного.

- ІГЕ-6 - Суглинок важкий, глинистий, червоно-коричневий, твердий.

- ІГЕ-7 - Глина легка, червоно-бура з включеннями карбонатів, тверда.

Четвертинні, лесові, пилувато-глинисті відкладення мають суцільне поширення і, в основному, витримані по потужності та площині.

Четвертинні відкладення прикриті насипним ґрунтом (Шару-I), потужністю 1,10 м.

Підземні води на період геологічних вишукувань (квітень 2023 р.), були розкриті на глибині 5,00 м, від денної поверхні (абсолютна позначка 30,40 м).

Води водоносного горизонту безнапірні, техногенного генезису. Водовмісними є ґрунти (ІГЕ-5). Відносним водоупором служить суглинок важкий (ІГЕ-4, 6).

Згідно ДБН В.1.1-25-2009 (п. 1.9) досліджувана територія є потенційно підтоплюваною. Максимальний прогнозований рівень підземних вод - глибина закладення водогінних комунікацій. Амплітуда сезонних коливань складає ± 0,9 м.

Ґрунти основи (ІГЕ – 2, 3, 4) що складають ділянку, володіють просіданням від власної ваги і від додаткових навантажень за умови їх повного замочування до глибини 3,9 м.

Сумарна просадка від власної ваги ґрунтів при їх повному замочуванні становить sl = 1,7 см.

Нормативна глибина промерзання глинистих ґрунтів становить - 0,80 м.

Сейсмічність району будівництва - 7 балів (ДБН В.1.1-12: 2014 року, карта ЗСР-2004-А). Згідно таблиці 5.1 цього ж ДБН, категорія ґрунтів ділянки будівництва за сейсмічними властивостями II (друга), таким чином сейсмічність ділянки будівництва 7 балів (ДБН В.1.1-12-2014).

За сукупністю геологічних факторів, наявності специфічних ґрунтів сфері взаємодії проектованих будівель і споруд з геологічним середовищем і за ступенем соціально-екологічного ризику досліджувана ділянка відноситься до III-й (третій), категорії складності інженерно-геологічних умов згідно (ДБН А .2.1-1-2008), Додаток Ж.

Категорія складності влаштування основ та фундаментів і підземних споруд на ділянці - II (друга) ДБН А.2.1-1:2008, Додаток И.2.

Складність геотехнічного будівництва на ділянці - 2 (друга) ДБН А.2.1-1:2008, Додаток И.3.

Проєктні рішення

Передбачено нове будівництво одноповерхової будівлі ремонтного боксу станції технічного обслуговування автомобілів.

Будівля ремонтного боксу одноповерхова, гранична висота будівлі становить 6,6 м.

Будівля в плані має форму неправильного прямокутника з габаритними розмірами в осях 17,2 х 5,2 м.

В будівлі передбачено улаштування двох автомобільних підйомників для виконання контрольно – діагностичних робіт автомобілів.

В’їзд-визд в ремонтний бокс має ширину 3 м., та обладнано автоматичними ролетами.

Внутрішній простір будівлі має єдиний об’єм та складається з одного приміщення – ремонтного боксу. Приміщення забезпечено природнім освітленням.

Конструктивна схема будівлі – рамно-в’язевий металевий каркас із вертикальними і горизонтальними металевими в’язями (табл. 7.1, ДБН В.1.1-12:2014). Металеві колони сформовані з металоконструкцією покриття, утворюють рами, що сприймають вертикальні і горизонтальні навантаження спільно з вертикальними металевими зв'язками. Колони, зв’язки, спільно з металоконструкцією покриття, утворюють єдину просторову каркасну систему, жорсткість якої забезпечується: в горизонтальній площині - роботою балок покриття і горизонтальних в’язів, у вертикальній - роботою рам, вертикальних в’язів.

Фундамент під будівлю – монолітний залізобетонний ростверк, який спирається на залізобетонні палі.

Палі – монолітні, залізобетонні, буронабивні, діаметром 400 мм, довжиною 6,0 м, виконуються з бетону класу С20/25 по міцності, марки W4 по водонепроникності, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-176:2008. За даними інженерно-геологічних вишукувань основою для паль буде служити шар ІГЕ-7: Глина легка, червоно-бура з включеннями карбонатів, тверда з наступними значеннями фізико-механічних властивостей ґрунту IL<0; e=0,778; Е=21/14 МПа; с=42/30кПа.

Ростверк - монолітний залізобетонний у вигляді стрічки, товщиною 850 мм, виконуються із бетону класу С20/25 по міцності, марки W4 по водонепроникності, відповідно до ДСТУ Б В.2.7-176:2008. Армування ростверку виконується в’язаними арматурними сітками та каркасами. Арматура прийнята класу А500С та А240С, по ДСТУ 3760:2019. В ростверку передбачені заставні вироби для монтажу металоконструкції каркасу. Під підошвами ростверків виконується бетонна підготовка товщиною 100 мм з бетону класу С8/10 по міцності яка виступає за габарити фундаментних конструкцій не менше ніж на 100 мм в кожну сторону.

Металоконструкція каркасу будівлі - виконуються з металевих прокатних профілів по ДСТУ Б В.2.6-8-95 (Профілі сталеві гнуті замкнуті зварні квадратні і прямокутні для будівельних конструкцій), ДСТУ 8768:2018 (Двотаври сталеві гарячекатані), ДСТУ 3436-96 (Швелери сталеві гарячекатані), ДСТУ 2251:2018 (Куточки сталеві гарячекатані рівнополичні), ДСТУ 8540-2015 (Прокат листовий гарячекатаний). Опорна частина металоконструкції - залізобетонні фундаменти, в яких передбачені заставні елементи для монтажу металоконструкції. Кріплення конструкції до заставних деталей здійснюється за допомогою анкерних (фундаментних) болтів і зварювання. Монтаж металоконструкції буде виконуватись по послідовно. Стикові з'єднання елементів каркасу виконуються за допомогою болтів, а також на зварюванні із застосуванням металевих вкладишів і накладок. Сталь для проектованих металевих конструкцій прийнята марки С245 по ДСТУ 8539:2015 «Прокат для будівельних сталевих конструкцій. Загальні технічні умови».

Зовнішні стіни – виконуються з негорючих сендвіч-панелей, товщиною 100 мм. Утеплювач сендвіч-панелей – мінеральна вата.

Покрівля – скатна з ПВХ-мембрани по металоконструкції покриття, ухил покрівлі - 10°, утеплювач – PIR-фольга товщиною 100 мм. Відведення атмосферних опадів з покрівлі організовано через зовнішні водостічні труби.

Підлоги по ґрунту - виконуються з  захисного полімерного покриття.

Ворота – металеві.

Вимощення навколо будівлі - виконується шириною 1.0 м, з бетону.

Запроектовані конструкції забезпечують сприйняття вертикальних і горизонтальних, викликаних вітровими і сейсмічними впливами, навантажень.

Будівля розрахована на статичні і динамічні дії з урахуванням сейсмічності району будівництва.

Навантаження прийняті при розрахунку

Розрахунок будівлі виконувався з застосуванням програмних комплексів по розрахунку конструкцій будівель «SCAD-office». З метою отримання достовірних даних розрахунки виконуються також «ручним» способом.

Рівномірно розподілені навантаження на перекриття і покриття прийняті відповідно до ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і впливи» табл. 6.2. з коефіцієнтами надійності за п. 6.7. і по фактичній вазі обладнання і перегородок в місцях їх розташування. Власна вага залізобетонних конструкцій, внутрішніх і зовнішніх стін пораховано з урахуванням габаритів конструкцій за значеннями питомої ваги відповідних матеріалів. При підрахунку власної ваги конструкцій застосовувалися коефіцієнти надійності по навантаженнях, зазначені в табл. 5.1. ДБН В.1.2-2:2006. Вітрове навантаження на стіни, покриття, а також навантаження від ваги снігового покриву приймалися за вказівками глав 9 і 8 ДБН В.1.2-2:2006 «Навантаження і впливи» відповідно.

Корисні навантаження прийняті по ДБН В.1.2-2: 2006 "Навантаження і впливи":

- ремонтний бокс автомобілів (табл. 6.2, п.4г, ДБН В.1.2-2:2006) - характеристичне значення навантаження – 4,0 кПа, (в т.ч. 1,7 кПа квазіпостійної частини, 2,3 кПа - короткочасної); розрахункове значення при коефіцієнті надійності по навантаженню γfm = 1,3 – 5,2 кПа;

- Ділянки покриття - оскільки розміщення обладнання на покритті не передбачено, а значення короткочасної корисного навантаження для обслуговування експлуатованих покрівель (0,5кПа) менше значення короткочасної снігового навантаження, - у розрахунку не враховувалася.

Вітрові навантаження прийняті відповідно до ДБН В.1.2-2:2006 "Навантаження і впливи". Тип місцевості - II, w0 - характеристичне значення вітрового тиску для м. Одеса - 460 Па. Навантаження обчислюються з урахуванням висоти будівлі і прикладаються до колон. Прийнято знакозмінними, взаємовиключними між собою. Короткочасні навантаження.

Снігові навантаження прийняті відповідно до ДБН В.1.2-2:2006 "Навантаження і впливи". S0 -характеристичне значення снігового навантаження для м. Одеса - 880 Па. Короткочасні навантаження.

Сейсмічні розрахункові навантаження (по вісі «Х» та «Y») - 7 балів, відповідно до ДБН В.1.1-12:2014 «Будівництво у сейсмічніх районах України». Аварійні завантаження.

При завданні сейсмічних впливів застосовані наступні коефіцієнти:

k1 = 0,25 (табл. 6.3 ДБН В.1.1-12:2014);

k2 = 1,0 (табл. 6.4 ДБН В.1.1-12:2014);

kгр = 1,0 (табл. 6.6 ДБН В.1.1-12:2014);

k3 = 0.84 - для двоповерхових будівель;  0.84 – для одноповерхових будівель (формула 6.2 ДБН В.1.1-12:2014).

Категорія відповідальності конструкцій:

А – вертикальні несучі елементи каркаса (колони, вертикальні в’язі), горизонтальні несучі елементи каркаса (конструкція перекриття, конструкція покриття, горизонтальні в’язі).

Б – фундаменти.

В – огороджувальні стіни.

Клас відповідальності будівлі – СС1, отже при розрахунку прийняті коефіцієнти надійності з наступними значеннями:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Клас наслідків (відповідальності)

Категорія відповідальності конструкції

Значення γn, які використовуються в розрахункових ситуаціях

усталених

перехідних

аварійних

перша група граничних станів

друга група граничних станів

перша група граничних станів

друга група граничних станів

перша група граничних станів

СС1

А

1,000

0,950

0,950

0,925

0,950

Б

0,975

0,925

В

0,950

0,900

Антисейсмічні заходи

Сейсмічність:

- Нормативна сейсмічність району будівництва – 7 балів (згідно карти 3СР-2004-А, додаток Б, ДБН В.1.1-12:2014);

- Ґрунти майданчика за сейсмічними властивостями відносяться до ІІ категорії, отже нормативна сейсмічність майданчику будівництва – 7 балів (згідно таб. 5.1, ДБН В.1.1-12:2014);

- Розрахункова сейсмічність майданчику – 7 балів (згідно п.5.1.3, ДБН В.1.1-12:2014).

Будинок розрахований на сприйняття сейсмічних навантажень від землетрусів інтенсивністю 7 балів.

Для забезпечення сейсмічної міцності і стійкості, прийняті наступні заходи:

- конструктивна схема будівлі прийнята з урахуванням поверховості та розрахункової сейсмічності майданчика будівництва;

- При розрахунку каркасу було прийнято 6 форм коливань, з них 1 і 2 «поступальна», інші «крутильні»;

- Прийняті жорсткі вузли сполучення вертикальних несучих елементів з фундаментом і елементами покриття;

- Довжина секції не перевищує 150 м для будинків з металевого каркасу, та 80.0 м для будинків з залізобетонного каркасу;

- Фундаменти запроектовані на одному рівні;

- Відповідно до п. 7.11.1 ДБН В.1.1-12: 2014 "Будівництво у сейсмічніх районах України" клас сталі для відповідальних конструкцій прийнятий не нижче С255 по ДСТУ 8539:2015;

- Для ручного дугового зварювання прийняті електроди Е42А і Е50А по ГОСТ 9467;

- Стики конструкцій винесені за межі зон максимальних напружень;

- Відповідно до п. 7.11.6 ДБН В.1.1-12: 2014 "Будівництво у сейсмічних районах України" максимальна гнучкість стиснутих в'язів прийнята не більше 150;

- конструкція перекриття і покриття виконана у вигляді жорстких горизонтальних дисків, надійно з'єднаних з вертикальними конструкціями каркасу, що забезпечує їх спільну роботу на дію сейсмічних зусиль;

- Довжина арматурних випусків, а також довжина нахлеста арматури арматурних стержнів в сітках і каркасах, відповідає вимогам ДБН В.1.1-12:2014;

- Опорядження приміщень, які призначені для постійного перебування людей, виконуються з легких матеріалів. Облицювання стін і інших частин будівлі виконується за допомогою кріплення їх анкерами.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника і Замовника.

Відповідальність за виконання вимог містобудівних умов та обмежень реєстраційний А3124956299754735195, затверджених відповідно наказу № №01-06/62 від 15.06.2023р., реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:4956-2997-7151-2413, повністю несе Замовник.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.

Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну документацію, а також головний інженер проекту та головний архітектор проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

При цьому експертиза проєктних рішень в частині дотримання вимог до пожежної безпеки, експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, санітарно-епідеміологічному благополуччю населення, екології, - не виконувалася.

 


Розділи