Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
15.08.2023 | 5880.76 | 4406.06 | 0 | 1474.7 | 110.887 | 0 | 0 | 110.887 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Рівненська обл., Рівненський район, Рівненська територіальна громада, м. Рівне (станом на 01.01.2021), вулиця Шевченка | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44250562) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АЕ 004852) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
|
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Скрипник Андрій Павлович (АР 005201, АР 018604, АЕ 006717, АЕ 000333) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів |
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань охорони праці Розділ організація будівництва З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків об'єктів будівництва – СС2 (середні наслідки)
Замовник будівництва – ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ 44250562
Адреса: 33013, місто Рівне, вулиця ШЕВЧЕНКА, будинок 45
Генеральний проєктувальник – ФОП Семенюк Роман Віталійович, ЄДРПОУ 2956712074
Юридична адреса: 35304, Рівненська обл., Рівненський р-н, село Корнин, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 6
Головний інженер проєкту: Семенюк Роман Віталійович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015997, виданий 05.12.2019
Вихідні дані:
- завдання на проектування, затверджене Замовником.
Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень
Проєктними рішеннями передбачено коригування робочого проєкту «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне». Експертний звіт (позитивний) виданий ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Рівненській області №18-0742-19 від 11 листопада 2019 року.
Дорожньо-кліматична зона - У-1. Дорожньо-кліматичний район за умовами роботи асфальтобетонного покриття - А.1.
Категорія дороги – житлова вулиця. Ширина існуючої ділянки дорожнього одягу становить 4,0-6,4м. Довжина проведення капітального ремонту - 237м. На даний час на даній ділянці вулиці асфальтобетонне покриття.
Існуюче покриття в багатьох місцях знаходиться в незадовільному стані, в наявності глибокі ями, вибоїни. Водовідведення з проїзної частини - незадовільне.
Проєктом коригування запроєктовано наступні проєктні рішення з капітального ремонту: суцільний ремонт дорожнього покриття, в тому числі з фрезеруванням, профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття дорожнього одягу; влаштування та ремонт з’їздів та в’їздів у двори; влаштування та ремонт тротуарів; заміна вуличного освітлення; влаштування освітлення на пішохідних переходах; влаштування пішохідних огороджень; відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки; ремонт і влаштування огороджень; встановлення та заміна дорожніх знаків, напрямних пристроїв, знаків індивідуального проєктування.
План вулиці
Довжина вулиці Шевченка, капітальний ремонт якої розроблене даним робочим проєктом, становить 237м. Загальне направлення вулиці – північно-східне. Розрахункова швидкість прийнята - 50км/год.
Вулиця Шевченка запроєктовано з такими геометричними параметрами: ширина проїзної частини по ділянці №1 становить 6,0м; ширина проїзної частини по ділянці №2 становить 4,0м; ширина кожної смуги ділянки №1 3,0м; ширина кожної смуги ділянки №2 4,0м; ширина тротуару 1,5-6,6м; поперечний похил проїзної частини ділянки №1 прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини; поперечний похил проїзної частини ділянки №2 прийнятий односкатним з похилом 25% від правої крайки проїзної частини; поперечний похил тротуару 20% в сторону проїзної частини.
В плані вулиця на ділянці №1 має 2 кута повороту: ВК1 ПК0+56,13 кут направлення ліворуч на α1=0˚75ʹ60ʺ без вписування колової кривої; ВК2 ПК1+06,74 кут направлення праворуч на α2=30˚63ʹ80ʺ без вписування колової кривої (перехрестя).
В плані вулиця на ділянці №2 має 2 кута повороту: ВК1 ПК0+09,47 кут направлення ліворуч на α1=18˚64ʹ50ʺ направлення праворуч на α2=30˚63ʹ80ʺ без вписування колової кривої (перехрестя); ВК2 ПК0+44,24 кут направлення праворуч на α2=16˚39ʹ60ʺ радіус вписування колової кривої R=60 м, без вписування перехідних колових кривих. Початок колової кривої пк0+35,65, кінець колової кривої ПК0+52,82.
Радіуси заокруглень на примиканнях становлять від 6-12м.
Повздовжній профіль запроєктовано по огортуючій, з керівною робочою відміткою 0,14м, виходячи з вимог підсилення існуючого дорожнього одягу.
Досипка земляного полотна запроєктована з умови забезпечення стабільності як самого земляного полотна так і дорожнього покриття.
Найменші радіуси вертикальних кривих: опуклих -2000м (нормативний - 1500м); увігнутих - відсутня (нормативний -400м).
Найбільший поздовжній похил – 19,0% (нормативний – 70%).
Видимість в поздовжньому профілі для розрахункових швидкостей забезпечена. Проєктом капітальний ремонту передбачено використання існуючого земляного полотна.
Поперечні профілі
По даній ділянці вулиці передбачено 7 типів поперечного профілю.
Тип 1. Ширина проїзної частини – 6,0м, ширина смуги руху 3,0м, ширина тротуару ліворуч – 4,6-6,6м, ширина тротуару праворуч – 4,0м, ширина зеленої зони 5,5м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини, тротуару 20% в сторону проїзної частини та зеленої зони.
Тип 2. Ширина проїзної частини – 6,0м, ширина смуги руху 3,0м, ширина тротуару ліворуч – 4,6-6,6м, ширина тротуару праворуч – 4,0м, ширина автостоянки 5,5м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини, тротуару 20% в сторону проїжджої частини та автостоянки, автостоянки – 20% в сторону проїзної частини.
Тип 3. Ширина проїзної частини – 6,0м, ширина смуги руху 3,0м, ширина тротуару ліворуч – 3,0м, ширина тротуару праворуч – 4,0м, ширина зеленої зони 5,5м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини, тротуару – 20% в сторону проїзної частини та зеленої зони.
Тип 4. Ширина проїзної частини – 6,0м, ширина смуги руху 3,0м, ширина тротуару ліворуч – 3,0-5,0м, ширина тротуару праворуч – 4,3-4,5м, ширина автостоянки 5,5м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини, тротуару - 20% в сторону проїзної частини та автостоянки, автостоянки – 20% в сторону проїзної частини.
Тип 5. Ширина проїзної частини – 6,0м, ширина смуги руху 3,0м, ширина тротуару ліворуч – 1,5м, ширина тротуару праворуч – 1,75м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини, тротуару – 20% в сторону проїзної частини та зеленої зони.
Тип 6. Ширина проїзної частини – 6,0м, ширина смуги руху 3,0м, ширина тротуару ліворуч – 1,5м, ширина тротуару праворуч – 1,75м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий двоскатним з похилом 25% від осі проїзної частини, тротуару – 20% в сторону проїзної частини та зеленої зони.
Тип 7. Ширина проїзної частини – 4,0м, ширина смуги руху 4,0м, по дані ділянці передбачено розширення смуг руху на 0,7м з радіусом горизонтальної кривої 60м, без вписування перехідних кривих, ширина тротуару ліворуч 2,0м, ширина тротуару праворуч 1,5м, поперечний профіль проїзної частини вулиці прийнятий односкатним з похилом 25% від правої крайки проїзної частини, тротуару - 20% в сторону проїзної частини.
Конструкція дорожнього одягу
Робочим проєктом передбачено 1 тип конструкції дорожнього одягу основної проїзної частини, 3 типи покриття на влаштування автостоянок, 3 типи покриття на відновлення тротуару.
Існуюча конструкція дорожнього одягу: асфальтобетон дрібнозернистий – 4-7см; щебінь влаштований за способом заклинки – 10-12 см; пісок дрібний – 7-10см; природній ґрунт супісок пластичний.
Конструкція дорожнього одягу на відновлення існуючої проїзної частини: демонтаж існуючого асфальтобетонного покриття; вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – товщ. 14см; АСГ.Др. Щ. А. НП. I на бітумах БНД 70/100 – 7см.
Конструкція дорожнього одягу на влаштування автостоянки по ТИПу1: вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – товщ. 18см; піщано-цементна суміш – 5см; бетонна бруківка Еко-решітка - 10см.
Конструкція дорожнього одягу на влаштування автостоянки по ТИПу2: демонтаж бетонної плитки ФЕМ 0,06м; вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – товщ. 12см; піщано-цементна суміш – 5см; бетонна бруківка Еко-решітка - 10см.
Конструкція дорожнього одягу на влаштування автостоянки по ТИПу3: розробка корита (з переміщенням ґрунту в місця насипу зеленої зони) на глибину 0,36м; пісок дрібний – 15см; щебенево-піщана суміш С5 – товщ. 21см; вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – серед. товщ. 12см; піщано-цементна суміш – 5см; бетонна бруківка Еко-решітка - 10см.
Конструкція дорожнього одягу тротуару по ТИПу1: вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – товщ. 14см; піщано-цементна суміш – 4см; плитка бетонна тротуарна (ФЕМ) – 6см.
Конструкція дорожнього одягу тротуару (на в’їздах у двори) по ТИПу2: вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – товщ. 20см; піщано-цементна суміш – 4см; плитка бетонна тротуарна (ФЕМ) – 8см.
Конструкція дорожнього одягу тротуару по ТИПу3: демонтаж існуючої плитки ФЕМ вручну товщ. 6см; вирівнюючий шар з суміші щебенево-піщаної, крупнозернистої, тип В, ПР, Асум370Бк/кг-1 – товщ. 8см; піщано-цементна суміш – 4см; влаштування демонтованої плитки ФЕМ– 6см.
Водовідведення дощових і талих вод здійснюється поверхневим методом в зв’язку з відсутністю мереж.
Доступність території об’єкту для маломобільних груп населення та осіб з обмеженими фізичними можливостями
Для безпечного руху людей з обмеженими фізичними можливостями проектом передбачено: влаштування тротуару по всій ділянці капітального ремонту вулиці в межах забудови; виконано мінімальні вертикальні похили проїзної частини; забезпечено необхідну ширину тротуарів для можливості роз’їздів інвалідних візків; в межах пішохідних переходів та в місцях можливих перетинів з проїзною частиною передбачено влаштування понижень дорожнього бордюрного каменю БР100.30.18, до рівня проїзної частини; влаштування тактильних покриттів.
Охорона праці
Проєктні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.
Проєктом передбачено, що усі роботи повинні виконуватись кваліфікованим персоналом, що має ліцензію або дозволи на виконання відповідних видів робіт та пройшли інструктаж, спеціальну підготовку і медичний огляд.
Робітники повинні бути забезпечені спецодягом, спецвзуттям і запобіжними пристосуванням відповідно до норм, а також засобами індивідуального захисту.
Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення
Проєктними рішеннями передбачено використання матеріалів, які мають сертифікати, позитивні висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
При виконанні будівельних робіт дотримуються вимоги чинного законодавства щодо управління відходами. Зберігання та видалення відходів здійснюється відповідно до встановлених законодавством вимог екологічної безпеки з обов'язковим забезпеченням можливості їх підготовки до повторного використання, відновлення та видалення залишкових продуктів. Внаслідок експлуатації об'єкта не створюються джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря, а також факторів понаднормативного фізичного впливу (шум, вібрація, електромагнітні поля). Експлуатація об'єкта згідно проєктних рішень не викличе негативних наслідків для всіх компонентів довкілля.
Пожежна та техногенна безпека
Клас наслідків (відповідальності) – СС2.
Проектна документація: «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівнему» пройшла експертизу в Філії ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Рівненській області та був виданий позитивний Експертний Звіт № 18-0742-19 від 11.11.2019 року.
В проекті передбачити: - розбирання асфальтобетонних, щебеневих покриттів, бортових каменів; - заміна покриття проїзної частини; - установлення бетонних бортових каменів; - заміна покриття на тротуарах; - улаштування тротуарів; - ремонт горловин існуючих колодязів; - відновлення озеленення; - забезпечення водовідведення; - велоінфраструктура при технічній можливості; - заміну та влаштування вуличного освітлення відповідно технічних умов; - влаштування горизонтальної дорожньої розмітки із фарби дорожньої; - встановлення дорожніх знаків; - влаштування автостоянки; - заміна, прокладання зовнішніх інженерних мереж відповідно технічних умов.
З інженерних мереж на даній ділянці вулиці прокладені: водогін, газопровід низького та середнього тиску, кабель зв’язку, каналізація, теплопровід.
Перевлаштування інженерних мереж не передбачається.
При капітальному ремонті об’єкту не передбачено улаштування/заміна водопровідних мереж з пожежними гідрантами.
Відповідальність за пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках. Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.
Тимчасові споруди, підсобні приміщення, а також будівельні майданчики забезпечуються первинними засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра). Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам. Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами пожежогасіння.
Інженерно-технічні заходи цивільного захисту
Відповідно до частини 10 статті 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанови КМУ № 6 від 09.01.2014 року «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту», об’єкт проєктування не входить до переліку об’єктів, проєктна документація на будівництво яких повинна містити розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
Кошторисна частина проектної документації
по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (коригування) | ||
Показники | Од.вим. | Вартість |
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на «07» серпня 2023р. всього: | тис. грн. | 5 931,850 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 4 446,306 |
- устаткування | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 1 485,544 |
З них понесені витрати згідно довідки складають: | тис.грн. | 110,887 |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | - |
- устаткування, меблі та інвентар | тис. грн. | - |
- інші витрати | тис. грн. | 110,887 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Показники | Од.вим. | Вартість | |
Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на «15» серпня 2023р. складає всього: | тис.грн. | 5 880,760 | |
у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | 4 406,060 | |
- устаткування | тис. грн. | - | |
- інші витрати | тис. грн. | 1 474,700 | |
| З них понесені витрати згідно довідки складають: | тис.грн. | 110,887 |
| у тому числі: - будівельні роботи | тис. грн. | - |
| - устаткування, меблі та інвентар | тис. грн. | - |
| - інші витрати | тис. грн. | 110,887 |
Енергоефективність
На підставі вивчення поданих матеріалів, робочий проєкт «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (коригування) відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.
Робочий проєкт «Капітальний ремонт ділянки вул. Шевченка від пр. Миру до буд. № 129 в м. Рівне» (коригування) виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, пожежної та техногенної безпеки, екології, енергозбереження та його кошторисної вартості будівництва.
Головний експерт проекту: М. Г. Снігир
(серія АЕ №006737 від 19.01.2022)
Відповідальні експерти: А. П. Скрипник
(серія АЕ № 006717 від 19.01.2022)
А. В. Компій
(серія АЕ № 006584 від 08.12.2021)
(серія АЕ № 006964 від 20.04.2022)
(серія АЕ № 007226 від 18.04.2023)
В. І. Паламарюк
(серія АЕ № 005777 від 23.12.2019)
(серія АЕ № 004498 від 14.12.2016)
Архітектор: Н. О. Кузьменко
(серія АА № 004915 від 09.12.2021)
Розділи
![](files/tmp/qr/16dba12fd6ef71419e0c48a419e7b454.png)