Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4158-9953-5927-0661
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0434-23Е від 30.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Миру (на ділянці від буд.№31А до вул. Першотравнева) в смт. Чорнухи Полтавської області» (коригування)
Код проектної документації
PD01:5629-0295-8781-4103 №10-23 від 2023-07-06 (видав КОЛОТОВЧЕНКОВ ВАСИЛЬ ЛЕОНІДОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4158-9953-5927-0661
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.08.2023 1614.705 1246.618 0 368.087 25.138 0 0 25.138

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Лубенський район, Чорнухинська територіальна громада, смт Чорнухи (станом на 01.01.2021), вулиця Миру не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧОРНУХИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (04384279)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5629-0295-8781-4103
Орган, що видав
КОЛОТОВЧЕНКОВ ВАСИЛЬ ЛЕОНІДОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
06.07.2023
Номер проектної документації
10-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 10-23

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Чорнухинської селищної ради.

Код ЄДРПОУ 04384279.

Юридична адреса: індекс 37100, Україна, Полтавська область, Лубенський район, смт. Чорнухи, вул. Центральна, 39.

Генеральний проектувальник: Фізична особа – підприємець Колотовченков Василь Леонідович

Юридична адреса: Україна, 38773  область Полтавська, район Полтавський

село Минівка, вул. Патріотів, будинок 11А.

Ідентифікаційний номер 3016309351.

Головний інженер проекту: Мерлян Віталій Броніславович, кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 015235 від 30.01.2019 р.

Робочий проект виконано в 2023 році на підставі:

Завдання на проектування № 1-10-23  від 2023р.;

Акт технічного обстеження;

Інженерно-геодезичні вишукування, виконані ТОВ «ПП Полтавакомундорпроект» у березні 2020р. та уточнені ФОП Колотовченков В.Л у липні 2023;

Інженерно-геологічні вишукування (пробивання виробок) виконані ТОВ «ПП Полтавакомундорпроект» у березні 2020р.;

Дефектний акт об’єкту будівництва.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочий проєкт передбачає проведення капітального ремонту проїзної частини по вулиці Миру (на ділянці від буд.№31А до вул. Першотравнева) в смт. Чорнухи Полтавської області.

Робочий проект «Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Миру (на ділянці від буд.№31А до вул. Першотравнева) в смт. Чорнухи Полтавської області» проходив експертизу та отримав позитивний експертний звіт № 0611-20Е від 13.04.2020р., виданий ТОВ «Науково-виробниче підприємство  «Міжрегіональна будівельна експертиза», який з виходом даного експертного звіту втрачає чинність.

Коригуванням робочого проєкту «Капітальний ремонт проїзної частини по вулиці Миру (на ділянці від буд.№31А до вул. Першотравнева) в смт. Чорнухи Полтавської області» передбачено: зміну проєктних рішень, у зв’язку із заміною державних будівельних норм та стандартів, а також перерахунок кошторисної документації з приведенням вартості матеріально-технічних ресурсів до актуальних на 2023 рік.

Вулиця проходить через житловий масив з двосторонньою забудовою. Вздовж вулиці розташовані приватні одноповерхові житлові будинки та земельні ділянки сільськогосподарського призначення. Вулиця Миру розміщена в центральній частині смт. Чорнухи. Ділянка, на якій проводилось обстеження та яка потребує капітального ремонту, знаходиться по вулиці Миру на ділянці від буд.№31А до вул. Першотравнева. Вулиця Миру відноситься до вулиць і доріг місцевого значення, категорія – житлова вулиці, що забезпечує транспортний зв'язок (без пропуску вантажного транспорту) і пішохідний зв'язок на території житлового району. Розрахункова швидкість руху становить 50 км/год.

Загальна протяжність визначеної ділянки вулиці становить 145 м. Ширина вулиці в межах червоних ліній складає 12,25 – 21,50м. Відстань від кромки проїзної частини до забудови становить від 2,90 – 8,20м. Покриття проїзної частини – асфальтобетон, бруківка. Ширина проїзної частини становить - 5,50 – 5,80 м. Транспортний рух по вулиці - двосторонній.

З правого боку вулиці вздовж житлової забудови проходить асфальтобетонний тротуар шириною 1,50м. Він відділений зеленою зоною та знаходиться на відстані 2,50 – 6,00 м від кромки проїзної частини вулиці. Асфальтобетонне покриття тротуарів знаходиться в задовільному стані.

Фактичні поздовжні ухили проїзної частини – в межах від 1 до 11‰. Поперечний профіль проїзної частини двоскатний в межах від 7 до 45‰. Узбіччя вздовж проїзної частини має ширину 1,00-1,50 м.

По вулиці Миру наявні наземні та підземні інженерні комунікації (повітряна ЛЕП, газопровід, кабель зв’язку, водопровід). Місцезнаходження підземних комунікацій уточнюється перед початком виконання будівельних робіт.

Зовнішнє освітлення вулиці забезпечене. Заходи організації дорожнього руху частково присутні.

У результаті інженерних вишукувань виконана оцінка стану ділянки вулиці та виявлена не відповідність її транспортно-експлуатаційного стану нормативним вимогам, тобто вулиця потребує вибіркового капітального ремонту. На визначеній ділянці зафіксовано такі дефекти:

- руйнування покриття і оголення основи;

- суцільна сітка тріщин;

- вибоїни та ямковість в асфальтобетонному покритті, глибиною до 5 см;

- відсутність нормативного поперечного профілю;

- ділянки, повністю без покриття;

- рівень узбіччя вище рівня кромки проїзної частини, що заважає вільному водовідведенню.

Наявний стан проїзної частини вулиці не відповідає вимогам для безпечного руху транспорту.

Початок траси на початок виконання робіт (ПК 00+00,00) прийнято по осі проїзної частини вулиці Миру на межі асфальтобетонного покриття виконаного раніше, біля буд. №31А. Кінець траси та виконання робіт (ПК01+45,40) прийнято по осі проїзної частини вулиці Миру в створі з опорою ЛЕП №14/17, що розміщена праворуч від осі.

Капітальний ремонт елементів вулиці, включає роботи, що передбачені в “Технічні правила ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів” а саме підсилення та вирівнювання дорожнього одягу проїзної частини та організація водовідведення з проїзної частини. У попередніх роках капітальний ремонт визначеної ділянки і елементів вулиці не виконувався.

Проєктну трасу вулиці прокладено по наявній трасі вулиці Миру прямими та кривими ділянками. Траса має 1 кут повороту, радіус кривих в плані прийнято по наявним умовам з максимальним використанням відведеної ділянки. Робочим проєктом передбачено горизонтальні криві:

- з радіусом 264 м на ділянці від ПК00+78,56 до ПК01+45,38;

Параметри закріплення та висотна прив’язка проєктного покриття вулиці показані на аркуші 2 робочих креслень.

Згідно проєкту в межах проїзної частини передбачено підсилення дорожнього одягу з попереднім вирівнюванням (Тип А). Під час підготовчих робіт необхідно механізовано розібрати наявне асфальтобетонного покриття на глибину до 5 см.

На всій ділянці, після розливу бітумного в’яжучого, згідно робочих позначок  передбачено улаштування вирівнюючого шару із гарячого середньозернистого чорного щебеню фр. 10-20 за СОУ 42.1-37641918-124:2014. Верхній шар покриття передбачено з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б марки ІІ товщиною 5 см.

На наявних оглядових колодязях підземних комунікацій, що потрапляють під проїзну частину та узбіччя, проводиться ремонт горловин та за необхідності проводиться заміна люків на нові чавунні важкого типу Т(С250) (ДСТУ Б В.2.5-26:2005).

По всій довжині ділянки, для кращого водовідведення з покриття, проектом передбачено:

- зрізання і планування узбіч механізованим способом та вручну з обох боків проїзної частини на ширину 1,5 м;

- навантаження та вивезення надлишку грунту.

На ділянці капітального ремонту для відновлення засобів організації дорожнього руху, проєктом передбачено нанесення дорожньої розмітки.

Проєктом передбачено двосхилий поперечний профіль проїзної частини з ухилом 25‰.

Поздовжній профіль запроєктований по проектній осі проїзної частини. На ділянках підсилення проїзної частини проєктна лінія поздовжнього профілю запроєктована з урахуванням максимального збереження та використання наявного дорожнього одягу проїзної частини. Проєктна робоча відмітка по осі проїзної частини варіюється в межах 0,00 – +0,20 м. Поздовжній похил по осі вулиці становить 4 – 14‰.

Узбіччя передбачено з ухилом 50 ‰ у бік від покриття проїзної частини. Ширина узбіччя 1,50 м.

Розрахунок та конструювання проєктного дорожнього одягу проїзної частини вулиці проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

1)Конструкція підсилення дорожнього одягу з попереднім вирівнюванням (Тип А):

наявний дорожній одяг:

- пісок – 15 см;;

- бруківка –15 см;

- асфальтобетон (розбирання)– 5 см;

проєктний дорожній одяг:

- розлив в'яжучого (бітум БНД 100/150) - 0,8 л/м2;

- вирівнюючий шар із гарячого середньозернистого чорного щебеню фр. 10-20 за СОУ 42.1-37641918-124:2014;

- шар покриття з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону типу Б марки ІІ (АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. БНД70/100) за ДСТУ Б В.2.7-119 товщиною 5 см.

Коефіцієнт ущільнення асфальтобетонних сумішей у шарах дорожнього одягу тротуарів та ділянок проїздів, важкодоступних для роботи дорожніх котків та де роботи проводяться вручну, повинен бути не менше ніж 0,96.

Наявні та виправлені параметри вулиці у поздовжньому та поперечних профілях забезпечують видимість як поверхні дороги, так і зустрічного автомобіля.

Проєктом передбачено відновлення горизонтальної дорожньої розмітки 1.6 та нанесення вертикальної дорожньої розмітки 2.1.1 (2.1.3) на опори ЛЕП, що знаходяться ближче ніж 5м від кромки проїзної частини згідно ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги». Розмітка влаштовується дорожньою фарбою. Всі заходи з організації дорожнього руху, що передбачені проєктом, відповідають діючим нормативним документам і дозволять поліпшити інформаційну обізнаність водіїв та пішоходів.

Згідно з табл. 8.27 ДБН В.2.5-28:2018 «Природне та штучне освітлення» для об’єкта з категорією освітлення В2 та інтенсивністю руху, менше 500 авт./год, середня яскравість покриття проїзної частини повинна бути не менше 0,3кд/м², що відповідає нормативній середній горизонтальній освітленості 4 лк.

Світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників, в межах вулиці виконаний за допомогою програмного комплексу “Light-in-Night Road v.5”. Результати розрахунків вказують на те, що існуюче зовнішнє освітлення по вулиці забезпечує виконання вищевказаних нормативних вимог.

Організація будівництва. Метод проведення робіт передбачається поточний з послідовним пересуванням фронту робіт по окремим виробничим процесам.

Будівельні роботи по об’єкту проводяться без припинення функціонування дорожнього руху по дорозі всіх його учасників. Влаштування покриття проїзної частини проводиться на одній половинi проїзної частини при систематичному русi транспорту на другiй.

Будівельні роботи, які проводяться на узбіччі відбуваються з частковим перекриттям проїзної частини на ширину 0,50 м (поперечна зона безпеки) в межах будівельної захватки (до 100 м). При цьому відбувається не обмежений рух ТЗ по проїзній частині з двома смугами руху шириною не менше 2,75 м. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №1, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Будівельні роботи, які проводяться на проїзній частині (на одній смузі руху) відбуваються з частковим перекриттям дорожнього руху по одній смузі в межах будівельної захватки (до 100 м). Тому відбувається реверсивний рух ТЗ на іншій смузі руху. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №2, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Проєктом передбачено такі основні будівельно-монтажні роботи:

Проєктом передбачено такі основні будівельно-монтажні роботи:

- Підготовчі роботи (розбивка траси та вивезення сміття);

- Розбирання асфальтобетонного покриття;

- Влаштування вирівнюючого шару покриття дорожнього одягу;

- Влаштування шару покриття дорожнього одягу;

- Планувальні роботи прилеглої території.

 Роботи виконуються в умовах існуючої щільної забудови, захватки виконання видів робіт мають лінійний характер (постійне переміщення). Розрахунковий термін проведення капітального ремонту вулиці складає 11 днів.

По закінченні будівельних робіт на ділянці ремонту, прибирають залишки будівельних матеріалів і сміття. В останню чергу знімають тимчасові знаки у зворотній послідовності їх встановлення.

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає. Біля реконструйованої будівлі рослинність   відсутня. Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Протипожежні вимоги на будівельному майданчику відповідають нормам ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги» та НАПБ А.01.001-2014 “Правила пожежної безпеки в Україні”. Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 16.07.2023 р. складала 1615,488 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1247,696 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 367,792 тис. грн.

 Із загальної кошторисної вартості виконано 25,138  тис. грн., у тому числі: будівельні роботи -  тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 25,138  тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 03.08.2023р. складає 1614,705 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1246,618 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати - 368,087 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно довідці замовника станом на 03.08.2023р. виконано 25,138  тис. грн., у тому числі: будівельні роботи -  тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 25,138  тис. грн..

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження з питань щодо кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи