Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:1314-6235-2149-0147 Редакція №1 | 13.07.2023 | 23550.902 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Волинська обл., Ковельський район, Турійська територіальна громада (UA07060430000041345), сщ. Турійськ, вулиця Луцька | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ТУРІЙСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (04333052) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АР 021776, АЕ 004852) |
Відповідальний експерт |
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
|
СІРЕНКО ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ (АЕ 000426, АР 000533, АЕ 004048, АЕ 004765, АР 019393, АЕ 007226) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
ГРЕКОВ Віктор Володимирович (АЕ 004037, АЕ 006964, АЕ 003604) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Скрипник Андрій Павлович (АР 005201, АР 018604, АЕ 006717, АЕ 000333) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів |
Курінна Наталя Тимурівна (АР 015330, АЕ 007188) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань охорони праці Розділ організація будівництва З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків об'єктів
будівництва – СС2 (середні наслідки)
Замовник будівництва
– ТУРІЙСЬКА СЕЛИЩНА РАДА, ЄДРПОУ
04333052
Юридична адреса: 44801, ВОЛИНСЬКА область, КОВЕЛЬСЬКИЙ район, смт ТУРІЙСЬК,
майдан ЦЕНТРАЛЬНИЙ, будинок 1
Генеральний проєктувальник – ПП "ЛУЦЬККОМУНДОРПРОЕКТ", ЄДРПОУ 30887621
Юридична адреса: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вулиця
Степана Бандери будинок 20
Головний інженер
проєкту – Семенюк Юрій Вікторович,
кваліфікаційний сертифікат АР № 016206, виданий 26.12.2019
Вихідні дані:
- завдання на
проектування, затверджене Замовником.
Опис архітектурно-будівельних та конструктивних
рішень
Проєктним рішеннями передбачено коригування Робочого проєкту «Капітальний
ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області». Експертний звіт
(Позитивний) виданий ТОВ «Перша Приватна Експертиза» №02/065-03/21/А від 02
березня 2021р.
Проєктом передбачено здійснити капітальний ремонт вулиці Луцька від перехрестя із автомобільною дорогою Р-15 до
залізничного переїзду. Коригування проєкту здійснюється в кошторисній частині
та передбачено наступні проєктні рішення: додаткове влаштування тротуарних
доріжок та тротуарів; влаштування на перехресті вулиць Привокзальна, Пролетарська
та Луцька транспортної розв’язки в
одному рівні (кільцевого типу); зміна матеріалу вирівнюючого шару із
крупнозернистого а/б на дрібнозернистий а/б.
Категорія вулиці – житлова вулиця. Ширина проїзної частини – 7м, ширина смуги руху – 3,5м.
План вулиці
Початок ділянки проведення капітального ремонту (початок траси)
розпочинається від перехрестя із автомобільною дорогою Р-15, кінець траси
закінчується перед залізничним переїздом.
В плані ділянка має 3кути повороту. Найбільший радіус повороту 250м,
найменший - 50 м. Протяжність ділянки
проведення капітального ремонту - 870м.
Поздовжній профіль
Для відведення дощових і талих вод розробляється поздовжній профіль
вулиці. Мінімальний поздовжній похил
3,00%, максимальний -36,00%.
Видимість у поздовжньому профілі забезпечена. Елементи поздовжнього профілю
складаються із прямих вставок.
Поперечний профіль
Проєктом прийнято двоскатний поперечний профіль із шириною проїзної частини
7,00м та поперечним похилом 25%. Для руху пішоходів та маломобільних груп
населення влаштовуються тротуари та пішохідні доріжки мінімальною шириною
1,50м, з поперечним похилом 20%.
Проєктом прийнято форма організації руху велосипедистів, як змішаний рух із
проїзною частиною.
Враховуючи умови існуючої забудови, що історично склалися на даній вулиці
було ухвалено рішення не змінювати геометричні параметри вулиці, зокрема,
ширину існуючої проїзної частини, що становить 7,00 м (примітка 1 таблиці 5.1
ДБН В.2.3-5:2018 зі зміною).
Для здійснення безпечного руху пішоходів, тротуари відокремлені від
проїзної частини та зеленої зони бортовими каменями БР100.30.18 та БР100.20.8
відповідно. Висота бортового каменю 100.30.18 відносно проїзної частини
становить 0,15м.
Дорожній одяг
Існуючий дорожній одяг по вулиці Луцька знаходиться в незадовільному стані.
Перед влаштуванням посилення дорожнього одягу проводиться засипка ям і вибоїн
ЩПС С7.
Проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу удосконаленого
полегшеного типу групи навантажень А3 наступної конструкції: основа із щебенево-піщаної суміші С5
загальною товщиною 25см і двошарового покриття із гарячого щільного
асфальтобетону дрібнозернистого типу Б марка І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД70/100)
товщиною 7см, та гарячого щільного асфальтобетону дрібнозернистого типу Б марки
І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД70/100) товщиною 5 см. Між шарами асфальтобетонів
передбачено розлив бітуму БНД 100/150 з витратою 0,3л/м2.
Проєктом передбачено влаштування посилення дорожнього одягу удосконаленого
полегшеного типу групи навантажень А3 наступної конструкції: розлив бітуму БНД
100/150 з витратою 0,5л/м2; улаштування вирівнюючого шару із гарячого щільного
асфальтобетону дрібнозернистого типу Б марка І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД70/100)
середньою товщиною 7см, розлив бітуму БНД 100/150 з витратою 0,3л/м2; гарячи
щільний асфальтобетон дрібнозернистий типу Б марки І
(АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД70/100) товщиною 5см.
Конструкція дорожнього одягу тротуарів, пішохідних доріжок та в'їздів у
двори: дрібнорозмірні фігурні елементи брукування (ФЕМ) товщ. 6см, вкладені на
багатошарову основу із висівково-цементної суміші товщ. 4см, висівок товщ. 3см
та основа із щебенево-піщаної суміші С7 товщ.12 см.
Конструкція дорожнього одягу пагорбів та підвищеного пішохідного переходу:
щебінь влаштований за методом розклинки товщ. 15см; влаштування основи із
монолітного з/б М300 арматура діам. 8, товщ. 24см; дрібнорозмірні фігурні
елементи брукування (ФЕМ) товщ. 10см, вкладені на висівково-цементної суміші товщ. 4см.
Водовідведення
Проєктом передбачено влаштування дощової каналізації. Водозбір здійснюється
за допомогою поздовжнього та двосхилого поперечного профілів із подальшим
відведенням води у запроєктовану дощову каналізацію. Дощоприймальні решітки
влаштовуються на перехресті вул. Луцька та Спортивна.
Зовнішнє електроосвітлення
Проєктом передбачено влаштування додаткового та заміну існуючого вуличного
освітлення.
Для влаштування вуличного електроосвітлення передбачено:
- встановити 6 додаткових проєктних металевих опор (опори №2, №4, №10, №11,
№21-№22) для встановлення світильників вуличного освітлення;
- перенести 10 існуючих залізобетонних опор вуличного електроосвітлення,
які потрапляють на проїжджу частину (опори №1, №3, №13-№19, №20).
- встановити 8 металевих опор (опори №23-№30) для встановлення світильників
освітлення пішохідних переходів та 8 світлодіодних світильників;
- встановити 23 світлодіодних світильники потужністю 60 Вт (на 6-ти
проєктних залізобетонних опорах та на 16
існуючих залізобетонних опорах (10 опор перенесені);
- влаштувати повітряну лінію ПЛІ-0,22кВ виконану самонесучим ізольованим
проводом січенням 2х25 мм², загальною
довжиною - 960м, котрий підвішується по 6-ти проєктних залізобетонних опорах
електроосвітлення вулиці, по 16-ти існуючих залізобетонних опорах (10
перенесені) та 8-ми проєктних металевих опорах з світильниками для освітлення
пішохідних переходів;
- існуючі світильники та лінію живлення вуличного електроосвітлення
демонтувати.
Організація дорожнього руху
Проєктом передбачено
облаштування автомобільної дороги технічними засобами організації дорожнього
руху.
Пердбачено встановлення дорожніх знаків у кількості –
143шт.
Безпека руху
Проєктом передбачено наступні заходи: забезпечення безпечної видимості для
водіїв транспортних засобів;
забезпечення безпеки руху, як для пішоходів так і для маломобільних груп
населення; прийнятий тип покриття проїзної частини виключає можливість
пилоутворення від руху транспортних засобів;
виключено застій поверхневих вод на проїзній частині.
Доступність території об'єкту для
маломобільних груп населення
Рух маломобільних груп населення здійснюється по тротуару.
Для створення безпечних умов руху МГН проєктом передбачено: тротуар в зоні пішохідних переходів облаштовується
попереджувальними та інформаційними тактильними елементами; у місцях перетину
тротуару з проїзною частиною влаштовуються понижені бортові камені.
Охорона праці
Проєктні рішення розроблено
на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують
безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.
Екологія та
санітарно-епідеміологічне благополуччя населення
Проєктними рішеннями передбачено використання
матеріалів, які мають сертифікати, позитивні висновки державної
санітарно-епідеміологічної експертизи.
При виконанні будівельних робіт дотримуються
вимоги чинного законодавства щодо управління відходами. Зберігання та видалення
відходів здійснюється відповідно до встановлених законодавством вимог
екологічної безпеки з обов'язковим забезпеченням можливості їх підготовки до повторного використання, відновлення та
видалення залишкових продуктів. Внаслідок
експлуатації об'єкта не створюються джерела викидів забруднюючих речовин в
атмосферне повітря, а також факторів понаднормативного фізичного впливу (шум,
вібрація, електромагнітні поля). Експлуатація об'єкта згідно проєктних рішень
не викличе негативних наслідків для всіх компонентів довкілля.
Пожежна
та техногенна безпека
Клас наслідків (відповідальності) – СС2. Довжина ділянки
ремонту – 870 м.
Проектом передбачено здійснити капітальний ремонт вулиці
Луцька від перехрестя із автомобільною дорогою Р-15 до залізничного переїзду.
Коригування проекту здійснюється в кошторисній частині, враховуючи звернення
місцевих жителів передбачити додаткове влаштування тротуарних доріжок та
тротуарів, влаштувати на перехресті вулиць Привокзальна, Пролетарська та Луцька
влаштувати транспортну розв’язку в одному рівні (кільцевого типу) та обмежити
проїзд великогабаритного транспорту вулицею.
При капітальному ремонті об’єкта не передбачена
улаштування/заміна водопровідних мереж.
Відповідальність за
пожежну безпеку ділянки будівництва, наявність та справне утримання засобів
пожежогасіння, своєчасне виконання передбачених проектом протипожежних заходів
несуть (призначаються наказом) керівники робіт на цих ділянках.
Відповідальність за пожежну безпеку побутових, допоміжних та підсобних
приміщень несуть посадові особи, яким підпорядковані вказані приміщення.
Тимчасові споруди,
підсобні приміщення, а також будівельні майданчики забезпечуються первинними
засобами пожежогасіння (вогнегасники, ящики з піском, багри, лопати, відра).
Відстані між спорудами, машинами і місцями відкритого зберігання будівельних
матеріалів, конструкцій повинні відповідати санітарним і протипожежним нормам.
Проходи та проїзди повинні бути достатньої ширини для забезпечення проїзду, без
нагромадження сторонніх предметів. Місця зберігання матеріалів, які легко
займаються в обов’язковому порядку мають бути забезпечені первинними засобами
пожежогасіння.
Інженерно-технічні заходи цивільного захисту
Відповідно до частини 10 статті 31 Закону України «Про
регулювання містобудівної діяльності» та Постанови КМУ № 6 від 09.01.2014 «Про затвердження переліку об’єктів, що належать
суб’єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог
інженерно-технічних заходів цивільного захисту»,
об’єкт проєктування не входить до переліку об’єктів, проєктна документація на
будівництво яких повинна містити розділ інженерно-технічних заходів
цивільного захисту.
Кошторисна частина проектної документації
по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Луцька в смт
Турійськ Волинської області (коригування)» |
||
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Заявлена кошторисна вартість,
передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 13
липня 2023 р. всього: |
тис. грн. |
23 572, 598 |
у тому числі: - будівельні роботи |
тис. грн. |
18 836, 477 |
- устаткування |
тис. грн. |
0,0 |
- інші витрати |
тис. грн. |
4 736, 121 |
За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень
встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим
проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з
визначення вартості будівництва» та «Настанова з
визначення вартості проектних,
науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Показники |
Од.вим. |
Вартість |
Загальна кошторисна вартість
будівництва у поточних цінах станом на
13 липня 2023 р. складає всього: |
тис.грн. |
22 907, 180 |
у тому числі: - будівельні роботи |
тис. грн. |
18 476, 601 |
- устаткування |
тис. грн. |
0,0 |
- інші витрати |
тис. грн. |
4 430, 579 |
Енергоефективність
На підставі вивчення поданих матеріалів,
робочий проєкт «Капітальний
ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області (коригування).» відповідає вимогам
нормативних актів з питань енергозбереження.
Робочий проєкт «Капітальний
ремонт вулиці Луцька в смт Турійськ Волинської області (коригування).» виконано згідно з вимогами вихідних даних на
проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та
довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного
забезпечення, в тому числі щодо санітарного та епідеміологічного благополуччя
населення, пожежної та техногенної безпеки, екології, енергозбереження та його
кошторисної вартості будівництва.
Головний експерт проекту: М.
Г. Снігир
(серія АЕ №006737 від 19.01.2022)
Відповідальні експерти:
А. В. Компій
(серія АЕ № 005787 від 23.12.2019)
А. П. Скрипник
(серія АЕ № 006717 від
19.01.2022)
(серія
АЕ № 006964 від 20.04.2022)
О. П. Сіренко
(серія АЕ № 007226 від 18.04.2023)
В. І. Паламарюк
(серія АЕ № 005777 від
23.12.2019)
Н.
Т. Курінна
(серія АЕ № 007188 від
14.03.2023)
(серія АА № 004915 від 09.12.2021)
Розділи
