Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1286-4010-3134-1647
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№360-744-21/КП від 20.09.2021
Орган, що видав
ТОВ "Експерт Проект Груп" (41403089) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н–14 Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв на ділянці км 153+196 - км 161+204, Миколаївська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:2054-4553-1926-6340 Зміни №4 №copy_3172054455294100514 від 2021-07-30 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ") / Наявні експертизи: EX01:1286-4010-3134-1647
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
16.09.2021 321871.685 251174.601 159.746 70537.338 109791.435 86369.538 0 23421.897

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада (UA48060150000071713) , автомобільна дорога загального користування державного значення Н–14 Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв на ділянці км 153+196 - км 161+204, Миколаївська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Миколаївській області (25878206)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Рожко Сергій Вікторович (АР 012833, АЕ 005160)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:2054-4553-1926-6340
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТНИЙ СТАНДАРТ" (40254893)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
30.07.2021
Номер проектної документації
copy_3172054455294100514
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 360-744-21/КП від «20» вересня 2021 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за проектом

 

«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н–14 Олександрівка - Кропивницький - Миколаїв

на ділянці км 153+196 - км 161+204, Миколаївська область» Коригування

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області.

Генеральний проектувальник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Проектний Стандарт», місцезнаходження: 79040, Львівська область, місто Львів, вулиця Городоцька, будинок 367А.

Головний інженер проекту (ГІП) – Ковальчук Василь Володимирович (кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 003606 виданий 25.09.2012 року).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 360-3108-21/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.

 

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-              Постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами);

-              завдання на коригування проектної документації від 07.07.2021 року № 14-9/21, виданого Службою автомобільних доріг у Миколаївській області та затвердженого Державним агентством автомобільних доріг України;

-              технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, виконаного                 ТОВ «Проектний Стандарт» у 2020 році;

-              технічного звіту за результатами інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ФОП Зінченко В.П. у 2020 році;

-              технічних умов, виданих відповідними службами;

-              розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Ковальчука Василя Володимировича (кваліфікаційний сертифікат серія АР003606, виданий 25.09.2012 року).

 

Основні проекті рішення

 

Проект підлягає коригуванню у зв’язку зі збільшенням обсягів земляних робіт при влаштуванні земляного полотна та збільшення вартості матеріальних ресурсів, паливо-мастикових матеріалів.

Проектом передбачено будівництво в одну чергу.

 

Автомобільна дорога

 

На автомобільній дорозі знаходяться споруди, які за класом наслідків (відповідальності) класифікуються як незначні наслідки — CC1 та значні наслідки — CC3. Сукупний показник — CC3.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року №122 «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами) автомобільна дорога Олександрівка — Кропивницький — Миколаїв потребує коригування у зв’язку зі збільшенням обсягів земляних робіт при влаштуванні земляного полотна та збільшення вартості матеріальних ресурсів, паливо-мастикових матеріалів.

Ділянка, що проектується, розташована у Єланському районі Миколаївської області i має параметри II категорії.

Інтенсивність руху на даний період складає 2860 авт./добу, що відповідає 6820 авт./добу приведених до легкового автомобіля. Інтенсивність руху на двадцятирічну перспективу складе 5330 авт./добу, що відповідає 12480 авт./добу приведених до легкового автомобіля.

Початок ділянки проектування прийнято на oci третього отвору триочкової металевої гофрованої овоїдальної труби на ПK 1531+96, який відповідає             км 153+196 автомобільної дороги Олександрівка — Кропивницький — Миколаїв. Кінець траси ПK 1612+04 відповідає км 161+204.

Загальна довжина складає 8,008 км.

Розрахункова швидкість прийнята: 90 км/год – поза межами населених пунктів та 60 км/год – у межах населених пунктів.

Від ПK 1542+07 до ПK 1556+58 дорога проходить в межах с. Ольгопіль, довжиною 1,451 км, від ПK 1610+76 до ПK 1612+04 – в межах с. Возсіятське, довжиною 128 м.

У межах с. Ольгопіль існуюча ширина проїзної частини складає 7,0 м           (2 смуги по 3,5 м), з обох сторін дороги влаштовані перехідно-швидкісні смуги, шириною 3,5 м. Капітальний ремонт по с. Ольгопіль виконується в існуючих параметрах.

У плані траса має 25 кутів повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої становить 875 м.

Під час капітального ремонту передбачено перевлаштування існуючих інженерних мереж, що потрапляють в зону виконання робіт, відповідно до технічних умов зацікавлених організацій.

При капітальному ремонті передбачено вирубування дерев та чагарнику, що потрапляють в зону виконання робіт, відповідно до акту обстеження зелених насаджень.

Земляне полотно проходить в насипу, висотою до 6 м. Крутизна укосів насипу з висотою земляного полотна до 2 м складає 1:3, до 6 м — 1:1,75.

Для відсипання насипу земляного полотна використовується ґрунт від зрізання існуючих узбіч та нарізання водовідвідних канав, який представлений суглинком важким пилуватим.

У місцях перезволоженого ґрунту передбачено стабілізацію ґрунту методом холодного ресайклингу з додаванням вапна, а на ділянках, де в активній зоні присутні органічні речовини, передбачено стабілізацію за допомогою цементу.

Перед початком виконання земляних робіт знімається родючий шар ґрунту з під тіла насипу, товщиною 0,25 м, та з існуючих узбіч i укосів – 0,15 м.

Укоси земляного полотна укріплюються засівом трави з підсипкою рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Поверхневий водовідвід від земляного полотна забезпечується рельєфом місцевості, водовідвідними канавами, які укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту та водопропускними трубами в місцях перетину з тимчасовими водотоками.

У межах ділянки дороги знаходиться вісім водопропускних труб.

На ПK 1531+88 влаштована триочкова металева гофрована овоїдальна труба, отвором 6,1 х 3,4 м, яка частково знаходиться на ділянці проектування.

На ПK 1546+58 та ПK 1582+89 знаходяться прямокутні залізобетонні труби, отвором 2,0 х 2,0 м.

На ПK 1555+26 – прямокутна залізобетонна труба, отвором 4,0 х 2,5 м.

На ПK 1558+25, ПK 1587+64, ПK 1598+78 – двоочкові залізобетонні труби, діаметром 1,0 м.

На ПK 1511+25 – залізобетонна труба, діаметром 1,0 м.

Дані труби знаходяться в задовільному стані, проектом передбачено укріплювальні роботи та ремонт швів між ланками труб.

Поздовжній профіль запроектований під розрахункову швидкість pyxy               90 (60) км/год.

Основні параметри поздовжнього профілю:

-       максимальний поздовжній похил - 21 ‰ (в межах населеного пункту);

-       мінімальні радіуси вертикальних кривих:

-       опуклих – 9050 (3650) м;

-       увігнутих – 2150 м (в межах населеного пункту).

Основні параметри дороги:

-       ширина проїзної частини – 7,50 м;

-       ширина укріпленої смуги – 0,50 м;

-       ширина узбіччя – 3,75 м;

-       поперечний похил проїзної частини – 25 ‰;

-       поперечний похил узбіч – 50 ‰.

Конструкція дорожнього одягу прийнята в результаті розрахунків, техніко-економічного порівняння та погоджена зі Службою автомобільних доріг у Миколаївській області, Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодор), ДП «Укрдіпродор» та ДП «ДерждорНДІ».

Існуючий дорожній одяг представлений шарами:

-       асфальтобетон    0,11 — 0,44м;

-       чорний щебінь    0,07 — 0,24 м;

Проектом передбачено влаштування нової конструкції жорсткого дорожнього одягу на ділянках ПK 1531+96 — ПK 1557+00, ПK 1560+44 — ПK 1572+20 та ПK 1608+76 — ПK 1612+04. Існуюча конструкція дорожнього одягу повністю розбирається. Асфальтобетонне покриття та чорний щебінь фрезерується на глибину 0,20-0,51 м, матеріал від фрезерування використовується для влаштування дорожнього одягу на об’їзній дорозі, для укріплення узбіччя та як основа при влаштуванні тротуарів та в’їздів у двори.

Нова конструкція дорожнього одягу :

-       відсів, фракцією 2,5 (2) — 5 мм, товщ. 0,18 м;

-       щебенево-піщана суміш ЩПС-40, оброблена цементом, марка матеріалу М60, товщ. 0,18 м;

-       геосинтетичний матеріал ГТ.Н.ГП (T)-6 (розділюючий прошарок);

-       монолітний цементобетон Btb 4,4; B30; F200, товщ. 0,26 м.

Така конструкція дорожнього одягу влаштовується на укріплених смугах узбіччя та перехідно-швидкісних смугах, на примиканнях у межах радіусів заокруглення та заїзних кишенях зупинок маршрутного транспорту.

У цементобетонному покритті нарізуються поздовжні шви та поперечні шви стискання i розширення, що ділять покриття на плити визначеної ширини та довжини. Поперечні шви стискання влаштовуються між швами розширення з кроком не більше 25 товщин покриття, а шви розширення влаштовуються через 9 плит. Проектом передбачено влаштування швів стискання з кроком 4,8 м.

Перед влаштуванням дорожнього одягу на підсиленні передбачено фрезерування існуючого асфальтобетону. Матеріал від фрезерування використовується для влаштування дорожнього одягу на об’їзній дорозі, на з’їздах в поле за межами радіусів заокруглення, для укріплення узбіччя та як основа при влаштуванні тротуарів i в’їздів у двори.

Узбіччя укріплюються фрезерованим матеріалом, товщиною 0,13 м, по щебеневій основі, товщиною 0,13 м, та засівом трави з підсипкою рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м.

Водовідвід з проїзної частини передбачено скидами води по укосу відкритими лотками з використанням бортового профілю.

У с. Ольгопіль в межах існуючих перехідно-швидкісних смуг влаштовуються 9 з’їздів в існуючі вулиці й провулки та до підприємств у межах радіусів заокруглення, 2 зупинки маршрутного транспорту, які запроектовані з заїзними кишенями, посадковими майданчиками та автопавільйонами.

На ділянці капітального ремонту за межами населених пунктів передбачено 2 примикання за напрямками в с. Ольгопіль (ПK 1569+04) та в с. Приют (ПK 1569+14), які передбачені з перехідно-швидкісними слугами та каналізуванням лівоповоротних напрямків. На цих примиканнях передбачено 2 зупинки маршрутного транспорту із заїзними кишенями, автопавільйонами та туалетами з універсальною кабінкою для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Один з’їзд у межах с. Возсіятське та два за межами населених пунктів влаштовуються за напрямком у поле, враховуючи сезонність ïx роботи та дуже низьку інтенсивність pyxy перехідно-швидкісні смуги не передбачені.

У межах забудови в населених пунктах та в межах розташування зупинок маршрутного транспорту передбачені тротуари з шириною пішохідної зони      1,50 м (повна ширина – 1,9 м) з улаштуванням бар’єрного огородження зі сторони проїзної частини.

Конструкція дорожнього одягу на тротуарах та посадкових майданчиках в межах населених пунктів:

-       фрезерований матеріал         0,10 м;

-       цементно-піщана суміш (1:3)         0,03 м;

-       плитка бетонна (ФЕМ) 0,06 м.

Конструкція дорожнього одягу на в’їздах у двори, на тротуарах та посадкових майданчиках за межами населених пунктів:

-       фрезерований матеріал         0,15 м;

-       піщаний асфальтобетон типу Г марки I   0,04 м.

Конструкція i параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного переміщення осіб з інвалідністю та інших маломобільних гpyп населення. Поперечний похил тротуару прийнято 15 ‰. Максимальний поздовжній похил тротуарів не перевищує допустимий. Сполучення тротуарів з наземними пішохідними переходами облаштовано пандусами з пониженням бортового каменю.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушенням зору, на підходах до автобусних зупинок, посадкових майданчиків та пішохідних переходів передбачено влаштування тактильних смуг, які виконують, попереджувальну, направляючу та інформаційну функцію.

Проектом передбачено влаштування об’їзної дороги для об’їзду двох ділянок капітального ремонту, за виключенням ділянки в межах                   с. Ольгопіль. Ширина проїзної частини прийнята 7,00 м, ширина узбіч – 1,50 м, розрахункова швидкість 30 км/год.

Об’їзна дорога складається з двох ділянок (ПK 1531+96 — ПK 1546+40 та ПK 1555+40 — ПK 1611+20), загальною довжиною 6942 м.

При будівництві об’їзної дороги передбачено влаштування водопропускних труб, діаметром 1,0 м, у кількості 7 шт. Дорожній одяг передбачено із фрезерованого матеріалу, товщиною 0,30 м.

Для забезпечення безпеки pyxy та орієнтування водіїв проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, однобічного металевого бар’єрного огородження зі стримувальною здатністю 128 гДж у населених пунктах та 280 кДж поза ними, нанесення дорожньої розмітки.

Проектом передбачене зовнішнє електроосвітлення в с. Ольгопіль та с. Возсіятське. На ділянці дороги, яка проходить поза межами населених пунктів. передбачене освітлення наземних пішохідних переходів та зупинок маршрутного транспорту системою автономного освітлення.

Проектні рішення з капітального ремонту розглянуті та погоджені на засіданні Технічної ради Державного агентства автомобільних доріг України (протокол віл 03.07.2020 року №3 та протокол від 22.07.2020 року).

Проектом передбачені заходи щодо дотримання нормативних вимог з пожежної безпеки, охорони праці, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення та організація дорожнього pyxy.

У процесі експертизи згідно з наданими заувагами уточнено обсяги робіт, витрати та розрахунки.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Коригуванням проекту не передбачено втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Коригуванням проекту не передбачено втручання в інженерні мережі електропостачання та електроосвілення.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі проекту розроблено розділ з оцінка впливу на навколишнє середовище, де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-25-45 Ічня - Буди на ділянці км 6+240 - 8+340 не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Загальна довжина ділянки проектування – 8,008 км.

Розрахункові рівні концентрації забруднюючих речовин на межі житлової забудови показали, що перевищень нормативу викиду при експлуатації дороги не очікується на даний та перспективний стан.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюватимуться при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на техногенне середовище.

Проектована діяльність в цілому не передбачає негативного впливу на цивільні та промислові об’єкти, наземні та підземні споруди.

Вплив на соціальне середовище.

Належний стан покриття поліпшить умови проїзду та комфорт користувачів автомобільної дороги. При експлуатації об’єкту, внаслідок поліпшення умов та безпеки руху транспорту, підвищення інвестиційної привабливості району та соціальні умови життєдіяльності та задоволення потреб місцевого населення.

Вплив на водне середовище не здійснюється.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, геологічне середовище вплив не здійснюється.

 

Організація будівництва

 

Проектом передбачено капітальний ремонт автомобільної дороги, що включає поновлення дорожнього покриття та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування  елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій. 

На період капітального ремонту дороги рух транспорту на захватці здійснюється по одній зі смуг.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно, згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми. 

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 15,5 місяців, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяно 45 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги.

Крім того, ширина тротуарів, їх поздовжній та поперечний похили відповідно до вимог діючих нормативних документів, дозволяють руху рух маломобільних груп населення.

Також проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «25» серпня 2021 року, складала 352115.835 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 275926.136 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 163.182  тис. грн., інші витрати –                 76026.517 тис. грн. Зворотні суми – 1300.751 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси,  встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «16» вересня       2021 року складає: 321871.685 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 251174.601 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 159.746 тис. грн., інші витрати – 70537.338 тис. грн. Зворотні суми – 710.255 тис. грн.

Із загальної вартості виконано робіт всього – 109791.435 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 86369.538 тис. грн., інші витрати – 23421.897 тис. грн.

 

Примітки: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом (позитивним) щодо розгляду проектної документації на будівництво від 18.09.2020 року №28-0097-20, виданим ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА».

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

 

Головний експерт проекту

 

__________________    Д.В. Михайловський

                                    (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

 ___________________________     С.В. Рожко

                             (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005160

 

 

 

 

_________________________      С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

 

 

 

_______________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

 

_________________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

__________________________         Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

_____________________     І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

____________________     В.Г. Пономаренко

 (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

 

____________________     В.В. Савйовський

         (підпис)                              (П.І.Б.)

 


Розділи