Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:4874-2561-6923-9847 Редакція №1 | 11.07.2023 | 3068.983 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
11.07.2023 | 3068.983 | 2246.584 | 822.399 | 1140.068 | 974.998 | 165.07 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), вулиця Алмазова Олекси генерала | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (03365707) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення |
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Коригування виконане ФОП Чудаков І.В., юридична адреса: 54030 м. Миколаїв, пр. Миру, 27-Б, кв.48; ЄДРПОУ 3091119056; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р., виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону України у 2019р.
Робочий проєкт на «Капітальний ремонт об'єкту благоустрою дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 12-А, 12-Б по вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м. Миколаєва» Коригування. розроблено на підставі Договору №208 від 30.06.2023р. між ФОП Чудаков І.В. та Замовником - Департаментом житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.
Вихідними даними для розробки проєкту є:
- завдання на коригування проєктної документації, затверджене заступником директора департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради – А.А. Сапожником;
- Акт дефектів ділянки дороги, затверджений заступником директора департаменту ЖКГ Миколаївської міської ради – А.А. Сапожником.
У 2018 році робочий проєкт «Капітальний ремонт дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 12-А, 12-Б по вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м. Миколаєва», виконаний ФОП Чудаков І.В., отримав позитивний Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №1612-18Д від 17.12.2018р.
У відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі змінами від 17.05.2019р. у зв'язку зі змінами в проєкті та з введенням в дію нових нормативних документів виконано коригування проєкту.
Будівельні роботи розпочиналися у 2021році, були виконані основні підготовчі роботи з фрезерування асфальтобетонного покриття, розбирання асфальтобетону ручним способом, демонтаж та встановлення люків інженерних мереж та комунікацій також розбирання бортового каменю та встановлення нового марки БР100.30.15. Також були виконані підготовчі роботи з облаштуванням вирівнюючих шарів основи з ПЩС С7.
У зв’язку з воєнними діями роботи були зупинені.
Дійсний експертний звіт доповнює Звіт ТОВ «Експертиза ЗО» №1612-18Д від 17.12.2018р. в частині об'ємів коригування.
Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:
Том 1.
- 2018/АД-12-ЗП Загальні положення.
- 2018/АД-12-АД Автомобільна дорога. Робочі креслення.
Том 2.
2018/АД-12-ПОБ Проєкт організації будівництва.
Том 3.
- 2018/АД-12-К Кошторисна документація.
Том 4.
-2018/АД-12-ОВНС Оцінка впливу на навколишне середовище.
Том 5.
- 2018/АД-12-ІТЗ ЦЗ Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.
Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.
Зазначена ділянка знаходиться в межах м. Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год. Данний проїзд забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.
Ширина проїду коливається від 3,5 до 6,0м.
ПК0+00 прийнятий у створі трьохетажної будівлі по вулиці Генерала Крапенка. Початок проєктної ділянки прийнятий на ПК 0+00. Кінець проєктної ділянки прийнятий, ПК1+84,7. Радіус заокруглення з вулицею Генерала Карпенка.
Загальна довжина ділянки дороги складає 0,233км.
Ділянка ремонту проходить зі півночі на південь, зі сходу знаходяться житлові дев’яти поверхові будинки, з півночі знаходиться дітячий майданчик з футбольним полем.
Обстеженням встановлено:
- житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст.;
- примикання з вулицею Генерала Карпенка, яке має асфальтобетонне покриття;
- покриття проїзду щебеневе (підготовка під А/Б зроблена в 2021році), яке знаходиться в незадовільному стані, за час експлуатації з’явилась колійність та нерівності;
- праворуч знаходяться заїзди до під’їздів зі щебеневим покриттям (підготовка під А/Б зроблена в 2021році), яке знаходиться в задовільному стані.
- бортовий камінь присутній та знаходиться в задовільному стан, окрім ділянки ПК1+59,7 – ПК1+54,7 (був встановлений у 2021році та зазнав механічних руйнувань за час експлуатації);
- люки оглядових колодязів відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634);
- рельєф проїзду має ухил від ПК0+00 до ПК0+80,7 та від ПК0+80,7 до ПК 1+84,7. Перепад висот 10,44-10,72-10,09;
- технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;
- поздовжній профіль вулиці – середньої складності, водовідвід з вулиці капремонту не організовано, із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці;
- випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;
- присутні інженерні мережі, а саме:
- 12 колодязів міського водогону та телекомунікацій,
- 6 опор 0,4кВа;
- наземні кабельні мережі електропостачання, електропостачання,
- побутова каналізація,
- г азопровід низького тиску.
- стан покриття незадовільний;
- наявність штучних споруд - відсутні;
- зупинки громадського транспорту відсутні;
Освітлення даної ділянки вулиці (проїзду) здійснюється за допомогою світильників, котрі встановлені на опори 0,4кВа (ліворуч), та знаходяться в робочому стані.
Зливова каналізація відсутня, водовідведення зливові та талі води виконується за рахунок поперечного та повздовжнього профілів.
Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.
Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його безпеки.
Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.
План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проектна вісь суміщена з віссю існуючої вулиці. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проектування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 233,00 метри. В межах проєктування мають місце заїзди на прилеглі території .
Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 11‰. Вертикальні криві відсутні.
Дорога розташована на рівнинній місцевості. Поперечні похили проїзної частини вулиць і доріг у межах 25‰.
З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018 поперечний профіль для проектуємої ділянки двосхилий з величиною поперечного ухилу 25 ‰.
Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.
Коригуванням робочого проєкту передбачені:
- приведення проєктно-кошторисної документації у відповідність до діючих державних будівельних норм;
- додаткові об’єми робіт що виникли під час експлуатації незавершеного об’єкта, а саме:
- демонтаж раніше встановлених бортових каменів з установкою нових на ПК1+54,7 – ПК1+59,7 ліворуч;
- розбирання асфальтобетонного покриття на примиканні ПК 0+57,94 ліворуч;
- розбирання основ (тротуарів) для облаштування пандусів для ММГН;
- улаштування конструкції дорожнього одягу на примиканні ПК 0+57,94 ліворуч;
- зміна кошторисної заробітної плати, вартості кошторисного прибутку та адміністративних витрат;
- зміна розрахунку будівельно-монтажних робіт з ДСТУ на Настанову;
- приведення цін на матеріально-технічні ресурси у відповідність, станом на 20.05.2023 рік.
Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу:
ТИП 1 Нова конструкція:
- АСГ Др.Щ.Б. НП. І. БНД 70/100– 5см. - Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ 9177-2:2022-15см. - Ущільнений грунт Кущ. 0,98. |
ТИП 1 Тротуар:
- АСГ Др.Щ.Г. НП. І. БНД 70/100 – 5см.
- Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ 9177-2:2022- 12см.
- Ущільнений ґрунт Кущ. 0,98
На даній ділянці ремонту потребують заміні 12 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій. (телекомунікацій, водопостачання, газопостачання), марки С250, В125.
Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.
Тротуари проєктовані односхилими з похилом 20 %о у бік проїзної частини і розміщені в один рівень з бордюром, що відділяє прилеглі до шляхів пішохідного руху газони та смуги озеленення, та на 15 см вище проїзної частини.
В межах зони здійснення капітального ремонту вже застосовується бортовий камінь для відділення краю проїзної частини вулиці від зеленої зони. З врахуванням результатів здійснення візуального огляду місць розташування та стану утримання бортового каменю встановлено необхідність приведення його у відповідність вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587.
На даній ділянці капітального ремонту підлягають встановленню згідно з відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, бортових каменів в кількості 440,0 м.п., марки БР100.30.15 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010. Даний тип бортового каменю влаштовується на всій протяжності капітального ремонту.
На даній ділянці капітального ремонту підлягають встановленню згідно з відповідністю вимогам ДБН В.2.2-18 та ДСТУ 3587, бортових каменів в кількості 198,5 м.п., марки БР100.20.8 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010.
Капітальний ремонт даного об'єкта запроєктовано одностадійно, без виділення черг чи пускових комплексів.
Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті «Капітальний ремонт об'єкту благоустрою дорожнього покриття внутрішньоквартального проїзду вздовж будинків № 12-А, 12-Б по вул. Генерала Карпенка у Заводському районі м. Миколаєва. Коригування». (з закриттям руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні.
Робочим проєктом передбачені заходи з організації дорожнього руху в місцях проведення будівельних робіт з капітального ремонту дороги. З метою забезпечення безпеки дорожнього руху на період проведення будівельних робіт передбачено встановлювати тимчасові дорожні знаки та захисні пристрої.
Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються у період із температурами навколишнього середовища при влаштуванні шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей не нижчі ніж 5 ºС у весняну та не нижчі ніж 10 ºС в осінню пори року.
На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН. Поздовжній уклон шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5 %. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля будинку та в затінених місцях допускається збільшувати поздовжній уклон до 10 % на протязі не більше
Рішення робочого проєкту забезпечують надійность та безпеку відповідно вимогам ДБН В.1.2-14:2018.
Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021, ДБН В.1.2-8-2021 та інших чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.
Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 та згідно ДБН А.2.2-1:2021 виконано окремим розділом проєкту.
Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.
Не допускається непередбачене проєктом знесення деревно-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень передбачено компенсувати створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони.
Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Проєкт організації будівництва», розробленому окремим томом, прийняті у відповідності до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".
Відповідно до вимог п.10 статті 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розроблено розділ ІТЗ ЦЗ окремим томом.
Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1:2021.
Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 21.12.2021 р.
Висновки.
Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.
В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проектною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення в креслення.
Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.
Розділи
