Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6168-1051-3930-7973
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1014/07/23-ЕК від 10.08.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 34+079 - км 40+079 Полтавського району Полтавської області»
Код проектної документації
PD01:3960-1856-5592-0016 №2000 від 2020-04-13 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:6168-1051-3930-7973
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань інженерного забезпечення, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.08.2023 317334.995 258121.507 0 59213.488

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Новоселівська територіальна громада (UA53080330000062155) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 34+079 - км 40+079 Полтавського району Полтавської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (41984916)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3960-1856-5592-0016
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ" (37477703)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ, АД, ОДР, ЕЗ, ПОБ, К
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
13.04.2020
Номер проектної документації
2000
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 34+079 - км 40+079 Полтавського району Полтавської області» розроблений в 2023 році проектною організацією ТОВ «СК АВТОСТРОЙ», ГІП – Жинчін Андрій Володимирович, кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Проект виконаний на замовлення Державного підприємства «Агентство місцевих доріг Полтавської області» на підставі:

  • завдання на проектування, затвердженого замовником;

  • розрахунку класу наслідків (відповідальності), погодженого замовником;

  • інженерно-геологічні дослідження, виконані ФОП Біда С.В. в 2020р.;

  • топогеодезія виконана ФОП Кіріченко А.А. в 2020р.


Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту Жинчін Андрій Володимирович, кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Замовником спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у редакції Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» визначений середній (СС2) клас наслідків (відповідальності) об'єкта.

Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.

Коротка характеристика ділянки та об'єкту

Автомобільна дорога розташована на території Полтавського району Полтавської області, відноситься  до доріг місцевого значення і є продовженням ділянки дороги від км 28+079 – км 34+079. 

Початок проектованої ділянки прийнято на ПК0+00, що відповідає км 34+079 автодороги О1710369. Кінець проектованої ділянки прийнято на ПК60+00, що відповідає км 40+079.

Кінець ділянки (ПК60+00) розташований на кривій в плані з радіусом 350м і проєктним віражем 60‰. Для можливості якісного виконання будівельних робіт з влаштування кривої з проєктним віражем доцільно виконувати роботи одночасно по всій довжині кривої. Такі умови можуть бути досягнені за умови внесення ділянки кривої до одного проєкту чи одночасної реалізації двох суміжних проєктів.

У разі самостійної реалізації цього проєкту, для забезпечення якісного виконання будівельних робіт було прийняте рішення включити до проєкту криву по всій її протяжності, змістив межу підрахунку обсягів робіт на 120 м в бік а.д. М-03 на ПК61+20, і врахувати обсяги та витрати на її влаштування в цьому проєкті, та в подальшому виключити ці обсяги та витрати з суміжного проєкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 40+079 - км 47+782 Полтавського району Полтавської області».Ділянка ПК51+60-ПК52+53 розробляється згідно окремого проєкту будівництва (даний робочий проєкт не включає обсягів робіт на зазначеній ділянці).

Траса дороги на ділянці ПК49+20 - ПК55+20 проходить через населений пункт Божкове. 

В  плані траса дороги має 11 кутів повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої 100 м (в с. Божкове). 

На кривій №1 з радіусом 250 м проектом передбачено улаштування віражу з поперечним  похилом проїзної частини 60‰ та поширенням проїзної частини 0,70 м (0,35 м на кожну смугу руху). 

На кривих №2, 3, 4, 11 з радіусами 320, 340 та 350 м проектом передбачено улаштування віражу з поперечним похилом проїзної частини 60‰ та поширенням проїзної частини 0,60 м (0,30 м на кожну смугу руху). 

На кривих №7, 8 з радіусами 300 м проектом передбачено поширення проїзної частини 0,70 м (0,35 м на кожну смугу руху) без улаштування віражу (через розташування в населеному пункті).

На кривій №9 з радіусом 100 м проектом передбачено поширення проїзної частини 1,20 м (0,60 м на кожну смугу руху) без улаштування віражу (через розташування в населеному пункті).

В населеному пункту Божкове передбачене улаштування тротуарів: ліворуч на ПК53+80-ПК54+50 і праворуч на ПК49+60 – ПК54+45. Тротуари відділяються від проїзної частини бортовим камнем БР100.30.18 висотою 0,15 м і перильним огородженням ПОА-РМ-2,0. 

Поперечний похил проїзної частини дороги прийнятий двосхилий 25 ‰. 

Поперечний похил на тротуарах – 15‰ у бік проїзної частини, на узбіччі – 50 ‰ у бік кюветів.

Радіуси заокруглення проїзної частини дороги з примиканнями поза населеними пунктами прийняті 15 м, в населеному пункті 8,0-12,0 м, на в’їздах у двори – 3,0м. 

Поздовжній профіль

Місцевість в районі  проектованої ділянки дороги – слабо пересічена. 

Повздовжній профіль проїзної частини запроектований в ув’язці з існуючим рельєфом з урахуванням можливості підсилення існуючого дорожнього одягу.

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

- найбільший поздовжній ухил – 34 ‰;

- найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 9000 м;

- найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 2100 м. 

Для влаштування дорожнього корита та ровиків поширення по основній дорозі застосовується екскаватор ємкістю ковша до 0,65м3 з навантаженням на автосамоскиди і транспортуванням в насип та на присипні узбіччя.

Висотне рішення проїзної частини автомобільної дороги забезпечить відведення поверхневих вод з проїзної частини в кювети та до проєктних водопропускних труб.

Проектні рішення

Робочим проєктом капітального ремонту передбачається:

  • зняття рослинного шару ґрунту товщиною 0,10 м з відкосів і 0,40 м з ріллі;

  • вирубка порослі чагарника;

  • фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття;

  • розширення проїзної частини до 7,00 м; 

  • улаштування узбіч з доведенням до ширини 2,00 м;

  • улаштування водопропускних труб взамін існуючих;

  • улаштування водовідвідних споруд (водоскидів);

  • улаштування кюветів;

  • укріплення узбіч та відкосів земполотна;

  • облаштування примикань;

  • облаштування автодороги засобами організації дорожнього руху.

Роботи по капітальному ремонту будуть виконуватися під рухом транспорту.

Конструкція дорожнього одягу

Існуючий дорожній одяг: 

ПК0+00-ПК25+00 щебінь - 0,20 м; 

                   асфальтобетон - 0,10 м (зруйнований).


ПК25+00-ПК51+00 щебінь - 0,20 м;

                    чорний щебінь - 0,07 м (зруйнований).


ПК51+00-ПК52+00 пісок - 0,12 м;

                    бруківка - 0,18 м;

                    асфальтобетон - 0,05 м; (зруйнований).


ПК52+00-ПК60+00 щебінь - 0,20 м;

                    асфальтобетон - 0,06 м (зруйнований).


          На ділянці ПК0+00-ПК25+00 та ПК52+00-ПК60+00 передбачені наступні типи конструкцій дорожнього одягу: 

                                           Тип А1 (проїзна частина, посилення):

  • фрезерування існуючого а/б покриття; 

  • вирівнюючий шар з МДХР.КВ.Кз.М20.ДСТУ 8976:2020;

  • верхній шар основи з МДХР.КВ.Кз.М20.ДСТУ 8976:2020 

(приготування на АБЗ: ЩПС.С7, цементу 3,0%, бітумної емульсії 2,0%) - 0,15 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м²;

  • нижній шар покриття АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,11 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м²;

  • верхній шар покриття АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.

                                         Тип А2 (проїзна частина, поширення):

  • пісок однорідний згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15 м;

  • нижній шар основи з ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,21 м;

  • вирівнюючий шар з МДХР.КВ.Кз.М20.ДСТУ 8976:2020;

  • верхній шар основи з МДХР.КВ.Кз.М20.ДСТУ 8976:2020 

(приготування на АБЗ: ЩПС.С7, цементу 3,0%, бітумної емульсії 2,0%) - 0,15 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м²;

  • нижній шар покриття АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,11 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м²;

  • верхній шар покриття АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.


На ділянці ПК25+00-ПК52+00 передбачені наступні типи конструкцій дорожнього одягу: 

                                       Тип Б1 (проїзна частина, посилення):

  • фрезерування існуючого а/б покриття; 

  • вирівнюючий шар з ЩПС.Кр.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022; 

  • верхній шар основи з ЩПС.Кр.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022

(приготування в установці, вміст цементу ≈3,5%) - 0,15 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м²;

  • нижній шар покриття АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,11 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м²;

  • верхній шар покриття АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.

                                      Тип Б2 (проїзна частина, поширення):

  • пісок однорідний згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15 м;

  • нижній шар основи з ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,21 м;

  • вирівнюючий шар з ЩПС.Кр.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022; 

  • верхній шар основи з ЩПС.Кр.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022

(приготування в установці, вміст цементу ≈3,5%) - 0,15 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м²;

  • нижній шар покриття АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,11 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м²;

  • верхній шар покриття АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.


На ділянках заміни дорожнього одягу та примикань в межах R передбачений наступний тип конструкції дорожнього одягу: 

Тип В (проїзна частина, новий дорожній одяг, примикання в межах R):

  • пісок однорідний згідно ДСТУ Б В.2.7-32-95 - 0,15 м;

  • нижній шар основи з ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,21 м;

  • верхній шар основи з ЩПС.Кр.Ц.М20.ДСТУ 9177-3:2022

(приготування в установці, вміст цементу ≈3,5%) - 0,15 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 1,0 л/м²;

  • нижній шар покриття АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І.БНД 70/100 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,11 м;

  • розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 - 0,4 л/м²;

  • верхній шар покриття АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 50/70 

згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.

Для забезпечення сприятливих умов роботи покриття, шари основи запроектовані на 0,30 м ширші за покриття. Для відведення води з нижніх шарів дорожнього одягу передбачене улаштування дренажних прорізів з щебню.


Конструкція дорожнього одягу на примиканнях за межами Rзакр.: 

Тип Г (примикання за межами R):

  • покриття з ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,21 м.


Конструкція дорожнього одягу на тротуарах: 

Тип Д1 (тротуар):

  • основа з ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,12 м;

  • покриття з АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,04 м.

Тротуар відділяється від проїзної частини бетонним бортовим камнем БР100.30.18 висотою 0,15 м, від зеленої зони – БР100.20.8.


Конструкція дорожнього одягу на в’їздах у двори: 

Тип Д2 (в’їзди у двори):

  • основа з ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,12 м;

  • покриття з АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.

Штучні споруди

Проектом передбачено влаштування 6-х з/бетонних труб взамін існуючих:

  • ПК 3+25,5 – труба Ø1,00 м довжиною 17,24 м;

  • ПК 12+33,5 – труба Ø1,00 м довжиною 17,24 м;

  • ПК 16+39,0 – труба Ø1,25 м довжиною 17,24 м;

  • ПК 39+59,0 – труба Ø1,00 м довжиною 15,23 м;

  • ПК 49+500 – труба Ø1,00 м довжиною 15,23 м;

  • ПК 60+20,0 – труба Ø1,25 м довжиною 26,28 м.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках дороги, де висота насипу перевищує 2,0 м, в місцях увігнутих вертикальних кривих та на ділянках влаштування віражів, проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна. Збирання поверхневих вод здійснюється за допомогою встановлення бортового каменю БР 100.30.18. Бортовий камінь підвищується над проїзною частиною дороги на 7 см.

Дорожні знаки і розмітка

Для безпечного руху транспорту і пішоходів передбачено:

- установку дорожніх знаків відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021;

- нанесення дорожньої розмітки згідно вимог ДСТУ 2587:2021;

- установку напрямних стовпчиків СН-П-1,5(0,8) згідно ДСТУ 8751:2017;

- установку бар’єрного огородження 11ДО-2,0.128/1,0 згідно ДСТУ 8751:2017 в місцях насипу з висотою 2,0 м і більше, біля водопропускних труб та на зовнішньому узбіччі кривих у плані; 

- установку перильного огородження ПОА-РМ-2,0 на тротуарах вздовж проїзної частини;

- влаштування автономної системи освітлення ділянки автодороги в населеному пункті Божкове в місці пішохідного переходу (на ПК 54+41).

Дорожні знаки прийняті ІІ типорозміру. Відстань від краю проїзної частини, а за наявності узбіччя - від брівки земляного полотна до найближчого до неї краю знака, установленого збоку від проїзної частини, повинна становити від 0,5 м до 2 м, а до краю інформаційно-вказівних знаків - від 0,5 м до 5,0 м. Знаки 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 повинні бути встановлені на висоті від 1,0 м до 1,5 м. Відстань між сусідніми знаками, розміщеними на одній опорі, має бути від 50 до 200 мм. Фундаменти стійок виконати з бетону С12/15. Знаки монтувати після установки стійки з бетонуванням.

Бар’єрне огородження повинно бути встановлене на відстані 0,75 м від брівки земляного полотна. 

Перильне огородження повинно бути встановлене на відстані 0,30 м від лицьової поверхні бортового каменю. 

Напрямні стовпчики СН-П-1,5(0,8) повинні встановлюватись на узбіччі на відстані 0,35 м від брівки земляного полотна, відстань від краю проїзної частини до стовпчика повинна становити не менше ніж 0,75 м.

Дорожня розмітка передбачена з акрилової фарби середньої густини (витрата фарби 1 кг/м2, світловідбиваючих кульок 0,3 кг/м2). 

Безпека експлуатації

Проект капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка - Рунівщина - /М-03/ на ділянці   км 34+079 - км 40+079 Полтавського району Полтавської області розроблений з урахуванням вимог ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» та ДБН В.1.2-9:2021.

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення

Для забезпечення умов безперешкодного і зручного пересування інвалідів та інших мало мобільних груп населення, проектом передбачено ряд заходів згідно вимог нормативної документації, а саме:

  • Для переходу через проїзну частину проектом передбачено пішохідні переходи, позначені дорожньою розміткою та знаками, для пішоходів з слабим зором в місцях переходів влаштовуються попереджуючі тактильні смуги;

  • Зниження бортового каменю (до 2 см) в місцях сполучення проїзної частини та тротуарів в місцях пішохідних переходів.

Рішення по опаленню і вентиляції

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Опалення та вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення щодо водовідведення

Водовідведення з проїзної частини відбувається за рахунок повздовжнього та поперечно ухилу покриття проїзної частини й узбіччя, передбачено улаштування прикрайкових лотків та скидів води


Електротехнічні рішення

Проектом передбачено: 

- встановлення нових стальних оцинкованих опор висотою 8м; 

- встановлення LED-світильників з автономним живленням на базі сонячних панелей; 

- влаштування анкерних пристроїв для опор. 

Загальна потужність освітлення становить 0,72 кВт. Категорія надійності електропостачання ІІІ-я. 

Проектом передбачено встановлення стальних оцинкованих опор для освітлення залізничного переїзду та пішохідного переходу.  

Для зовнішнього освітлення проектом передбачається встановлення LED-світильників виробника TeleTec серії Jooby Avenue з автономним живленням на базі сонячних панелей. Висота установки світильників Н=7м. Параметри світильників  підібрані відповідно до вимог освітленості згідно з ДБН В.2.5-28:2018 "Природне і штучне освітлення". Розрахунок освітленості основних ділянок проводився у програмі Dialux. Усі світильники працюють у нічному режимі. 

Переваги енергозберігаючого LED-світильників:

- включаються миттєво, відразу після подачі живлення; 

- відзначаються високою стійкістю до перепадів температур і напруги в мережі; 

- численні цикли ввімкнення-вимкнення ніяк не відображаються на якості роботи; 

- здатні якісно функціонувати в різному кліматичному середовищі (від -40°С до +55°С);

- високий показник захисту — степінь IP66. 

Для живлення світильників використовується обладнання від виробника "Victron energy blue power". Для підтримання  автономності системи для кожного світильника передбачено дві гелієві АКБ ємністю 65 А*г. Контроль заряду АКБ та ввімкнення/вимкнення світильників здійснюється МРРТ-контролером. МРРТ-контролер, АКБ та балансир АКБ встановлені в герметичній шафі розміром 600х400х300, що встановлюється на опорі на висоті 6м. 

Живлення світильника здійснюється кабелем марки ВВГнг 2х1.5мм² з захистом від ультрафіолету, а панелей та - кабелем Solar 1х6мм². КЛ прокладаються по конструкції опори. 

Згідно ДБН В.2.5-28:2018 "Природне і штучне освітлення" середня освітленість пішохідних переходів становить не менше 20Лк. Потужність та характеристики джерел світла розраховані відповідно до нормованого рівня освітленості та параметрів існуючих опор і місця їх розстановки.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві та експлуатації запроектованого об'єкту забезпечуються відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам ПУЕ, ДБН А.3.2-2-2009і НПАОП 40.1-1.01-97, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів та захист людей від враження електричним струмом.

Санітарно-епідеміологічні рішення

Мета проекту – капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 34+079 - км 40+079 Полтавського району Полтавської області.

Розділом «Організація будівництва» передбачені наступні заходи:

  • відходи, що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ;

  • на будівельному майданчику передбачається помістити необхідний мінімум тимчасових побутових приміщень для потреб будівельників.

  • на будівельному майданчику встановлюється тимчасовий санвузол: «біотуалет»;

  • обігрів тимчасових будівель в зимовий період буде здійснюватися за допомогою електрики.

  • робочі забезпечуються привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових приміщеннях. 

  • побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними аптечками.

На період будівництва розроблені заходи щодо запобігання забруднення навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Рішення щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки

Протипожежні заходи передбачені в наступному обсязі:

Пожежна безпека забезпечується застосуванням негорючих матеріалів і речовин, а також конструкцій з регламентованими межами вогнестійкості і горючістю, застосуванням первинних засобів пожежогасіння, забезпеченням евакуації людей.

В проекті  передбачені заходи щодо організації пожежної безпеки при проведені будівельних робот.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

У процесі реалізації проектних рішень «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км 34+079 - км 40+079 Полтавського району Полтавської області» прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище - допустимий.

При реалізації проектних рішень буде здійснюватися вплив на атмосферне повітря у вигляді викидів забруднюючих речовин в період проведення будівельних робіт, яке буде носити локальний і короткостроковий характер.

Оскільки за результатами ремонтних робіт умови здійснення дорожнього руху не зміняться, обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від двигунів внутрішнього згорання автомобільного транспорту, що будуть пересуватися дорогою теж не зазнають змін.

Акустичний вплив - допустимий. Акустичний вплив буде здійснюватися в процесі виробництва будівельних робіт і носитиме локальний і короткостроковий характер. Проектні рішення, щодо забезпечення дотримання гранично-дозволених рівней шумового навантаження під час експлуатації ділянки дороги, оцінені як достатні.

Водне середовище - відсутній.

Геологічне середовище, ґрунт - вплив тимчасовий, на період будівництва. З урахуванням реалізації всіх прийнятих проектом заходів - при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і ґрунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Процес проведення робіт не передбачає знесення зелених насаджень, які ростуть в безпосередній близькості до об'єкту.

Об’єкт розташований на освоєній території. Об’єктів природно-заповідного фонду на ділянці розміщення проектованого об’єкта немає. 

Реалізація проекту не здійснить негативний вплив на рослинний і тваринний світ.

Соціальне середовище: Негативний вплив здійснюватиметься в період виконання робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи) буде носити локальний і короткостроковий характер. Результатом робіт є удосконалення покриття дорожньої мережі міста, що створить умови для зручного пересування автомобільним транспортом. Вплив на соціальне середовище позитивний.

Техногенне середовище: На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 17.07.2023 р. складала: 333013,237 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 270850,354  тис. грн., інші витрати – 62162,883  тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та «Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затверджених Наказом Міністерства інфраструктури України 02 жовтня 2022 року № 273.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 03.08.2023 р. складає: 317334,995 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 258121,507 тис. грн.; інші витрати - 59213,488 тис. грн.


В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 №560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність». Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.


Розділи