Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5446-3413-2942-1433
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07-0313/01-23 від 09.08.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Закарпатській області (35851205) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Марійки Підгірянки в с. Довге, Іршавського району. Коригування
Код проектної документації
PD01:4676-9788-2130-1629 №06-кп/23 від 2023-03-09 (видав Приватне підприємство "КАРПАТСЬКИЙ ПЛАЙ") / Наявні експертизи: EX01:5446-3413-2942-1433
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань екології, З питань пожежної безпеки
Головний експерт проекту
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.03.2023 6089.007 4843.966 1245.041 61.102 61.102

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Хустський район, Довжанська територіальна громада, с. Довге (станом на 01.01.2021), вулиця Марійки Підгірянки не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДОВЖАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА (04350332)

Об’єкти будівництва

# Назва об'єкта Вид будівництва Тип об'єкта Ідентифікатор об'єкта

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Сірко Михайло Васильович (АЕ 000157, АЕ 006379)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Малісевич Марія Володимирівна (АЕ 000109, АЕ 006370)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЄРКА ЮЛІЯ ЙОСИПІВНА (АЕ 004007)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ХУДЗЕЙ МИХАЙЛО ІГОРОВИЧ (АЕ 006386, АЕ 000182)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Скорик Валентина Петрівна (АЕ 000158, АЕ 006380)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4676-9788-2130-1629
Орган, що видав
Приватне підприємство "КАРПАТСЬКИЙ ПЛАЙ" (34835397)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Приведення проектно-кошторисної документації до чинних законодавчих та нормативних актів
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
09.03.2023
Номер проектної документації
06-кп/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт вул. Марійки Підгірянки в с. Довге, Хустського  району. Коригування» розроблений у 2020 році ПП «Карпатський плай», юридична адреса: вул. Панькевича, 77/6, м. Ужгород, ГІП – Руденко О.П., кваліфікаційний сертифікат від 09.12.2021 АР № 018082, на підставі акту технічного обстеження та завдання на проектування, затвердженого замовником.

Клас наслідків ( відповідальності об’єкта) – СС2. Сукупний показник – СС2.

Робочий проект розглядався філією в 2021  та 2023 роках за результатами чого були видані експертні звіти від  13.04.2021 № 07-0018-21 та від 31.05.2023 № 01-0061/01-23.

Коригування робочого проекту виконано згідно завдання на проектування, затвердженого замовником.

Початок виконання робіт відмикання від вул. Ів. Франка.

Ділянки капремонту ПК 0+00 - ПК 3+68,5, загальною довжиною 3+68,5м. Існуюче покриття дороги ПК 0+00 - ПК 3+60,5 - чорно-щебеневе - в незадовільному стані - спостерігається нерівності поперечного профілю, місцями суцільна сітка тріщин та ямковість 30% з глибиною ям 10 см, ПК 3+60,5 - ПК 3+68,5 - існуюче асфальтобетонне покриття - не забезпечує водовідведення з проїзної частини.

Існуюча ширина проїзної частини на ділянках наступна:

ПК 0+00 - ПК 1 +85,5 - 5,0 м;

ПК 1+85,5 - ПК 2+81,5 - 4,5 м;

ПК 3+00 - ПК 3+54,5 - 5,0 м;

ПК3+54,5-ПК3+60,5 - 5,0-6,5 м; ПК 3+60,5 - ПК 3+68,5 - 6,5-8,5 м.

Узбіччя шириною 1,0 м.

Існуючі з'їзди:

ПК1 +35,5 - з’їзд шириною 3,0  м - щебеневе - в не задовільному стані;

ПК 1+71,5 та 1+77,5 - з’їзди шириною по 3,0 м - гравійне - в не задовільному стані, водовідвід не забезпечений;

ПК 2+28,5 - з‘їзд шириною 3,0 м - щебеневе - в не задовільному стані;

ПК 2+71,5 – з’їзд шириною 3,0 м - гравійне -в не задовільному стані.

Штучні споруди:

- ПК 1+71,5 (на з’їзді вліво) з/б труба діам. 0,3м довжиною 4,0 м -в не задовільному стані;

- ПК 1+77,5 (на з’їзді вліво) з/б труба діам. 0,3 довжиною 6,0м - в не задовільному стані;

- ПК 1+85,5 з/б труба діам. 0,75 м довжиною 8,0 м - в задовільному стані;

- ПК 2+90,75- існуючий з/б міст, довжиною 18,5 м Г=5,0 м - існуюче покриття та гідроізоляція на мості зруйновані. На підходах до моста відсутнє поширення. Існуюче металеве трубчате огородження висотою 1,1 м.

Існуючий водовідвід забезпечений. Лівосторонній кювет в задовільному стані.

Проектні рішення

Робочим проектом передбачено влаштування дорожнього одягу:

ТИП 1 (ПК 0+00 - ПК 2+66,5; ПК 3+15 - ПК 3+60,5):

        ямковий ремонт глибиною 10 см (30%);

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебеню;

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,5 л/м2 по а/б;

        вирівнювання існуючого покриття  a/б сер. товщ. 2 см;

        влаштування покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.П.БНД 50/70 товщ. 5 см.

ТИП 2 (ПК 2+66.5 - ПК 2+81,5; ПК 3+00 - ПК 3+15):

        ямковий ремонт щебенем глибиною до 10 см (30%);

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебеню;

2

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,5 л/м2 по існуючому покриттю;

        влаштування покриття  із асфальтобетону АСГ.Кр.Б.НП.П.БНД 50/70 товщ. 10 см;

           влаштування покриття  із асфальтобетону АСГ.Др. Б.НП.П.БНД 50/70 товщ. 5 см.

ТИП 3 (ПК 3+60,5 - ПК 3+68,5):

        фрезування існуючого a/б покриття на глиб. 4 см;

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 0,5 л/м2 по а/б;

        вирівнювання існуючого  покриття асфальтобетоном сер. товщ. 3 см;

        покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 50/70 товщ. 5 см.

ТИП 4 ровики поширення (ПК 2+66,5 - ПК 2+81,5; ПК 3+00 - ПК 3+15):

        влаштування ровиків поширення на глиб. 18 см;

        шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 18см;

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебеню;

        влаштування покриття  із асфальтобетону АСГ.Кр.Б.НП.П.БНД 50/70 товщ. 10 см;

        влаштування покриття  із асфальтобетону АСГ.Др. Б.НП.П.БНД 50/70 товщ. 5 см.

ТИП 5 з’їзди (ПК 1+35,5 - ПК 2+28,5):

        вирівнювання щебеневого покриття без додавання;

        шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 15 см;

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебню;

        покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 50/70 товщ. 5 см. Проектом передбачено об’єднання з’їздів ПК 1+71,5 та ПК 1+77,5 в один.

Для цього передбачено розборку ґрунту та влаштування дорожнього одягу по типу 6.

ТИП 6 з’їзди (ПК 1+71,5):

        засипка вскришними породами на вис. 70 см;

        нижній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 15 см;

        верхній шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 12 см;

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебню;

        покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 50/70 товщ. 5 см.

ТИП 7 з’їзди (ПК 2+71,5):

        засипка вскришними породами на вис. 50см;

        шар основи із фракціонованого щебеню товщ. 15см;

        розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 1,0 л/м2 по щебеню;

        покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 50/70 товщ. 5 см.

ТИП 8 з’їзди (ПК2+71,5):

        покриття із фракціонованого щебеню товщ. 15см (фр. 20-40).

Робочим проектом передбачено на в’їздах у двір на ПК 1+21,5 та ПК 1+54,5 влаштування металевих труб діам. 0,3 м довжиною - 6,0м.

Для забезпечення водовідведення на з’їзді ПК1+77,5 (2,5 м від кромки) передбачено демонтаж існуючих 2-х труб діам. 0,3 м довж. 4,0 м та 6,0 м та влаштування нових труб діам. 0,4 м довж 12,0 м, та діам. 0,4 м довж. 6,0 м з влаштування бетонних оголовків зліва.

Після влаштування дорожнього одягу передбачено досипку узбіччя щебінь- висівками на вис. 5 см.

Поперечний профіль вулиці прийнятий двосхилий. Водовідвід здійснюється за рахунок поперечного та поздовжнього ухилів зі скидом води у існуючі кювети.

Міст.

Робочим проектом передбачено поширення існуючої плити проїзної частини товщ. 20 см (бетон кл. С25/30 F200 W8), армованої сітками С-1 та С-2.

Покриття - із дрібнозернистого асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. на бітумі БНД 50/70 ДСТУ Б В.2.7-119-2011 товщ. 11 см (5+6 см) по рулонній гідроізоляції. Габарит мосту Г- 5,5 м без влаштування тротуару.

Водовідвід з проїзної частини здійснюється за допомогою поздовжнього похилу на мості 30%о та двоскатного поперечного профілю на підходах - 20 %о. 

Для безпеки руху на мосту влаштовується бар’єрне огородження 11-М0-280-1- 3-07 висотою 1005 мм.

Доступність маломобільних груп населення проектними рішеннями забезпечена.

Робочим проектом передбачено дотримання вимог чинних нормативних документів щодо пожежної безпеки, екології, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, надана оцінка впливу на навколишнє середовище та організація дорожнього руху.

Кошторисна документація

 

Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту була визначена в поточних цінах станом на 01.02.2021 і складала  7586,564 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 6092,577 тис. грн., інші витрати – 1493,987 тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості виконано 61,102 тис. грн., у тому числі інші витрати — 35,949 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту у поточних цінах станом на 03.03.2021  складає 6089,007 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 4843,966 тис. грн., інші витрати – 1245,041тис. гривень.

Із загальної кошторисної вартості виконано 61,102 тис. грн., у тому числі інші витрати — 61,102 тис. грн.

Відмічається, що робочий проект «Капітальний ремонт вул. Марійки Підгірянки в с. Довге, Хустського району. Коригування» виконано згідно з ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво». При цьому, в процесі проведення експертизи філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Закарпатській області проектною організацією до проектної документації  внесені зміни і доповнення.

 


Розділи