Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1979-2515-3669-2512
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0571/01-23 від 14.08.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Шевченка (проїзд від № 170 до № 230) в с. Дроговиж Стрийського району Львівської області
Код проектної документації
PD01:1710-9804-8063-2607 №006-07/23.АД від 2023-07-21 (видав РАСТАВЕЦЬКИЙ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:1979-2515-3669-2512
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
03.08.2023 1617.194 1229.811 387.383

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Стрийський район, Миколаївська територіальна громада, с. Дроговиж (станом на 01.01.2021), вулиця Шевченка не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Управління капітального будівництва, економіки та комунальної власності Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області (44433404)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Маненко Алек Костянтинови
Експерт (фахівець) З питань міцності, надійності, довговічності
Цебенко Ігор Іванович
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СУБЕРЛЯК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА (АЕ 000166)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1710-9804-8063-2607
Орган, що видав
РАСТАВЕЦЬКИЙ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
21.07.2023
Номер проектної документації
006-07/23.АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ФОП Раставецький І.Я. (Львівська область, Самбірський район, м. Старий Самбір, вул. Л. Галицького, 7, головний інженер проєкту - Свирида О. М., кваліфікаційний сертифікат АР № 015576, виданий 26.04.2019), на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником.

Замовником додатково надано:

- рішення сесії Миколаївської міської ради від 07.12.2022 № 1775;

- рішення виконавчого комітету Великомостівської міської ради Львівської області  від 31.01.2019 № 12;

- інженерно-геодезичні вишукування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2, сукупний показник – СС2.

 

                                    Проєктні рішення

Дорога по вул. Шевченка (проїзд від № 170 до № 230) в с. Дроговиж Стрийського району Львівської області, знаходиться в межах населеного пункту і згідно з технічною класифікацією відноситься до проїзду.

Капітальним ремонтом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників за рахунок влаштування покриття дорожнього одягу з вирівнюванням поздовжнього профілю.

Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:

- довжина проєктованої ділянки –189,70 м;

- розрахункова швидкість – 30  км/год.;

- максимальний поздовжній похил – 26,0 ‰;

- ширина проїзної частини – 4,0  м;

- мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1700,0 м;

- мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1500,0 м.

Капітальний ремонт ділянки вулиці передбачено виконати з максимальним збереженням існуючого земляного полотна та дорожнього одягу.

Початок ділянки ремонту вулиці, що відповідає ПК 0+00,00, прийнято по крайці покриття вул. Молодіжної. Кінець ділянки ремонту, що відповідає ПК 1+89,70, прийнято по межі асфальтобетонного покриття на примиканні до вул. Шевченка.

Траса вулиці прокладена таким чином, щоб максимально використовувати існуючий дорожній одяг, земляне полотно та споруди на ділянці вулиці.

Параметри плану вулиці запроєктовано відповідно до розрахункової швидкості 50 км/год.

Загальна кількість кутів повороту траси – 2. Мнімальний радіус горизонтальних кривих – 75,0 м, максимальний – 125,0 м.

Прийняті параметри поздовжнього профілю мають такі значення:

- мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 1700,0  м;

- мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 1500,0  м;

- максимальний поздовжній ухил – 26,0 ‰.

Ширина земляного полотна складає 7,0-12,0 м.

В робочому проєкті розрізняється 1 тип поперечного профілю земляного полотна, що характеризується наступними параметрами: ширина проїзної частини 1х4,0 м, ширина узбіччя – 1,0 м (включно з шириною бортового каменю 0,15 м), ширина тротуару – 1,50 м. При влаштуванні тротуару, його ширина складається з ширини бортового каменю – 0,15 м, пішохідної зони тротуару - 1,24 м, ширини поребрика та зеленої смуги узбіччя завширшки 0,50 м.

На всій протяжності вулиці земляне полотно вулиці по ширині обмежене капітальною забудовою.

Передбачено розбирання існуючої конструкції дорожнього одягу та влаштування дорожнього корита на глибину 15,0 см. Грунт від розробки частково використовуватиметься для досипання узбіч, розділових смуг, а також під тротуари. Передбачено зняття рослинного грунту на глибину 15,0 см та повторне його використання для укріплення узбіч та розділових смуг.

Узбіччя укріплюються на ширину 0,85 см щебеневим матеріалом від розбирання існуючої конструкції дорожнього одягу товщиною шару 15,0 см.

Поверхневе водовідведення за межі проїзної частини та земляного полотна передбачено шляхом влаштування односкатного поперечного похилу проїзної частини в ліву за ходом пікетажу сторону, підвищеного над рівнем проїзної частини бортового каменю та дощоприймального колодязя.

Бортовий камінь, підвищений над покриттям проїзної частини на 15,0 см, передбачено влаштувати зліва за ходом пікетажу на ділянці ПК 0+00,00 – ПК 1+20,00. Вздовж бортового каменю формується лоток вулиці для направлення поверхневих стоків у дощоприймальний колодязь на ПК 0+75,00.

Відведення води з дощоприймального колодязя передбачено трубопроводом діаметром 300 мм з похилом 15 ‰ на прилеглу територію через водовипуск у вигляді залізобетонної портальної стінки.

У дощоприймальному колодязі передбачено влаштувати лоток із монолітного бетону В20 із похилом в бік трубопроводу.

Колодязь запроєктовано зі збірних залізобетонних елементів.  

Дорожній одяг

Існуючий дорожній одяг:

-           щебеневе покриття та основа товщиною 20,0  см.

Конструкція дорожнього одягу передбачена полегшеного типу з покриттям із неармованих бетонних виробів (ФЕМ) з урахуванням інтенсивності та складу руху. У конструктивних шарах дорожнього одягу використані місцеві кам'яні матеріали.

Прийняті типи конструкції дорожнього одягу:

Тип 1 (новий дорожній одяг):

-           розбирання існуючого щебеневого покриття та основи товщиною до 20,0 см;

-           влаштування дорожнього корита на глибину 10,0 см;

-           шар основи зі ЩПС С7 згідно з ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 18,0 см;

-           підстилаючий шар із цементно-піщаної суміші 1:3 товщиною  4,0 см;

-           покриття з неармованих бетонних виробів (ФЕМ) товщиною 8,0 см.

Конструкція дорожнього одягу тротуарів у місцях їх відновлення, а також влаштування нових ділянок приймається наступною:

-           шар основи зі ЩПС С7, згідно з ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 12,0 см;

-           підстилаючий шар із цементно-піщаної суміші 1:3 товщиною  4,0 см;

-           покриття із неармованих бетонних виробів (ФЕМ) згідно з ДСТУ Б В.2.7 товщиною 6,0 см.

На ділянках вулиці, де наявні нещодавно відремонтовані тротуари, передбачено розбирання цих тротуарів та демонтаж бортового каменю з подальшим повторним використання матеріалу, отриманого від розбирання.

Поперечний похил проїзної частини ділянки вулиці прийнятий односкатний величиною 25 ‰ в лівий за ходом пікетажу бік. Поперечний похил тротуарів приймається 15 ‰ в бік проїзної частини.

Проїзна частина по крайках обмежується бордюрним каменем БР 100.30.15, що влаштовується в рівень із покриттям проїзної частини. На ділянці ПК 0+00,00 – ПК 1+20,00 зліва бортовий камінь влаштовується на 15,0 см вище покриття проїзної частини для забезпечення водовідведення.

Робочий проєкт розроблено з дотриманням вимог ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд”. Робочий проєкт розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд", за рахунок влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на пересіченнях тротуару з проїзною частиною, влаштування спеціальних тактильних смуг, та організації руху «житловою зоною» з встановленням відповідних дорожніх знаків.

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, робочим проєктом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху в т.ч. встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини тощо.

Організація будівництва

Робочим проєктом передбачено методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних та матеріальних ресурсах. Тривалість  будівництва складає 3,0 місяці.

                                  Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 27.06.2023 складала 1636,791 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 1244,992 тис. грн.; інші витрати –  391,799 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

 

За результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 03.08.2023 складає 1617,194 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1229,811 тис. грн., інші витрати – 387,383 тис. грн.

 

Під час розгляду робочого проєкту надано зауваження та виявлено помилки, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації внесено відповідні зміни та доповнення.

 

Робочий проєкт Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Шевченка (проїзд від № 170 до № 230) в с. Дроговиж Стрийського району Львівської області розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; проєктної документації доріг; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки.

Виконавець звіту

Тетяна Марчук

Розділи