Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9189-1515-8514-2026
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0323-23Е від 24.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Перемоги (на ділянці від будинку № 12 до вул Свято-Михайлівська) з ремонтом комплексу споруд дощової каналізації в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:8241-9147-6806-6348 №25.23 від 2023-03-16 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:9189-1515-8514-2026
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.07.2023 12053.2118 9624.623 0 2428.5888 34.8378 0 0 34.8378

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Опішнянська територіальна громада (UA53080350000070563), сщ. Опішня, вулиця Перемоги не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (42748063)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Ольховик Валентина Олександрівна
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8241-9147-6806-6348
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проєктні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.03.2023
Номер проектної документації
25.23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 25.23

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Опішнянської селищної ради  Полтавського району Полтавської області.

Код ЄДРПОУ 42748063.

Юридична адреса: індекс 38164, Полтавська область, смт. Опішня, вул. Перемоги, 3.

Генеральний проєктувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Юридична адреса: індекс 36023, Полтавська область,  м. Полтава, бульвар Боровиковського, 10,  кв. 21. (Код ІПН 3063818347).

Головний інженер проєкту:  Болотіна Юлія Сергіївна (кваліфікаційний  сертифікат

 серія АР № 018262  дата видачі  23.12.2021 р.)

Робочий проєкт виконаний на підставі:

Завдання на корегування  № 25.23  від 16 березня 2023 року;

Дефектний акт від 16 березня 2023 року;

Акт обстеження зелених насаджень, що підлягають видаленню від 16 березня 2023 року;

Акт технічного обстеження при коригуванні проєктної документації до об’єкту від 16 березня 2023 року;

Технічні умови  № 01 від 19 квітня 2023 року на відведення поверхневих стічних вод системами поверхневого водовідведення

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання 16 березня 2023 року;

Інженерні вишукування.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочим проектом передбачає проведення капремонту ремонт проїзної частини по вул. Перемоги (на ділянці від будинку № 12 до вул. Свято-Михайлівська) з ремонтом комплексу споруд дощової каналізації  в смт. Опішня Полтавського району  Полтавської області.

З виходом даного експертного звіту, експертній звіт  № 0944-21Е від 19.08.2021 р., виданий ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза», втрачає чинність.

Коригування передбачається у частині об’ємів робіт на основі уточненого дефектного акту, а також у частині кошторисної документації з приведенням вартості обладнання, матеріалів, конструкції, устаткування та інших виробів виробництва України, підприємств Полтавської області та імпортного виробництва в цінах діючих на момент складання кошторисної документації.

Ділянка будівництва знаходиться в центральній частині смт. Опішня, на забудованій території будинками житлового та громадського призначення. Рельєф місцевості вздовж об’єкта рівнинний, спокійний, пологий, зі змінним загальним похилом, сформований в результаті антропогенного впливу у східному напрямку. Абсолютні відмітки поверхні землі коливаються в межах 170,13 – 182,94 м. Система координат – умовна. Система висот – Балтійська.

Вулиця Перемоги в смт. Опішня проходить через житловий масив з приватною житловою забудовою. Також вздовж вулиці розташовані об’єкти загального користування: дошкільний навчальний заклад, центр надання соціальних послуг, будівля селищної ради. Ширина вулиці в межах червоних ліній складає – 15,40 – 23,20 м, що є в межах нормативних значень згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». Відстань від кромки проїзної частини до забудови становить 3,90 – 18,00 м.

Проїзна частина вулиці Перемоги має покриття:

- асфальтобетонне на ПК00+00,00 – ПК02+02,30 ;

- щебеневе на ПК02+02,30 – ПК03+03,00 ;

- асфальтобетонне на ПК03+03,00 – ПК03+41,10.

Асфальтобетонне та щебеневе покриття проїзної частини вулиці частково зруйноване. По вулиці Перемоги відбувається двосторонній рух транспорту. Ширина проїзної частини вулиці становить:

- Загальна ширина проїзної частини на ділянці ПК00+00,00 – ПК03+41,10 становить 5,75-7,40 м, у т.ч.: дві смуги руху шириною по 2,75 м; ширина смуги безпеки становить 0,25-1,9 м.

До вулиці Перемоги примикають:

- На ПК01+49,00 (праворуч) – вул. Армійська з щебеневим покриттям шириною 3,50 м;

- На ПК03+41,10 (праворуч) – вул. Перемоги з щебеневим покриттям шириною 4,20 м;

На ПК03+41,10 (ліворуч) – вул. Свято-Михайлівська з асфальтобетонним покриттям шириною 4,0 м.

Кромки проїзної частини виконані:

- на ПК00+00,00 – ПК03+01,60 ліворуч без бортового каменю, праворуч у бортовому камені;

- на ПК03+01,60 – ПК03+41,10 без бортового каменю.

До вулиці Перемоги примикають з’їзди до житлових приватних забудов, що мають ґрунтове, щебеневе, бутове, асфальтобетонне покриття та покриття з фігурних елементів мощення.

Праворуч за ходом пікетажу на з’їздах житлових забудов під проїзною частиною наявні залізобетонні та металеві водоперепускні труби, що мають руйнування та не забезпечують вчасний відвід поверхневих вод.

Водовідведення з проїзної частини вулиці частково забезпечено. Під проїзною частиною вулиці Свято-Михайлівська влаштовані залізобетонні водоперепускні труби у кількості 2 шт, діаметром 35 см та 50 см. Праворуч за ходом пікетажу на ПК03+16,40 – ПК03+27,00 влаштовані бетонні водоперепускні лотки.

У межах вулиці проходять підземні (кабель зв’язку, газопровід, водопровід) та надземні інженерні комунікації (повітряна ЛЕП 0,4 кВ). До початку робіт обов’язково необхідно викликати представників балансоутримувачів підземних комунікацій та уточнити їх розташування та глибину залягання.

Вздовж вулиці розташовані опори зовнішнього освітлення, що забезпечують освітлення проїзної частини у повному обсязі.

Вздовж вулиці розміщені існуючі зелені насадження (дерева), що задовольняють вимогам п. 3.4.4 ДСТУ 3587 - відстань між кромкою проїзної частини і кроною дерев повинна бути не меншою 0,5 м.

В результаті обстеження проєктної ділянки було виявлено:

- поздовжні та поперечні тріщини, вибоїни та викришування асфальтобетонного покриття проїзної частини;

- часткова відсутність твердого покриття проїзної частини;

- відсутність рівності та поперечного профілю поверхні покриттів проїзної частини;

- відсутні засоби організації дорожнього руху (дорожні знаки, дорожня розмітка);

- часткове руйнування існуючої залізобетонної водоперепускної труби;

- часткове руйнування існуючих прикромочних лотків;

- існуюча система відведення поверхневих вод не виконує свої функції внаслідок часткового руйнування та відсутності окремих елементів;

- засмічення та руйнування існуючих канав.

Капітальний ремонт проїзної частини проєктом передбачений для ділянки загальною довжиною 341,1 м.

Початок траси та початок виконання робіт (ПК00+00,00) прийнято по осі вулиці Перемоги. Кінець траси та кінець виконання робіт (ПК03+41,10) прийнято по осі вулиці Перемоги на межі примикання до вісі проїзної частини вулиці Свято-Михайлівська.

Пікетажна вісь прийнята по осі проїзної частини вул. Перемоги, яка має 5 вершин кутів повороту без розбивки.

На ділянці від ПК00+00,00 до ПК01+86,35 ремонт проїзної частини вулиці Перемоги не виконується.

На ПК01+86,35 – ПК03+41,10 проєктом передбачено відновлення дорожнього одягу проїзної частини.

Проєктні параметри житлової вулиці місцевого значення прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Загальна ширина проїзної частини – 6,00 м;

- Кількість смуг руху – 2;

- Ширина смуги руху – 3,00 м;

- Радіуси примикання до прилеглих вулиць – 6,0-14,0 м.

- Виконання кромок проїзної частини – у бортовому камені БР 100.30.18

- Матеріал покриття проїзної частини - асфальтобетон

Проєктний бетонний бортовий камінь БР100.30.18 влаштовується на бетонну основу кл. С12/15. Бортовий камінь встановлюється з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею дорожнього покриття.

На ПК00+00,00 – ПК02+05,15, ПК02+51,00 – ПК03+26,85 праворуч за ходом пікетажу на проїзній частині передбачено влаштувати укріплене узбіччя шириною 0,5 м. На узбіччі з кроком 2,0 м влаштовуються обмежувальні напівсферичні конструкції ОС-ЦБ-0,25 (0,3) згідно ДСТУ 8751, які будуть виконувати функцію захисту проєктного прикромочного лотка від наїзду транспортних засобів.

На ПК00+00,00 – ПК03+26,85 проєктом передбачено праворуч за ходом пікетажу за кромкою проїзної частини влаштувати проєктні водоперепускні лотки за Типом 1 та Типом 3.

По обидві сторони від проїзної частини передбачено планування газонів та узбіччя шириною 1,00 – 2,50 м.

Автомобільна стоянка на ПК02+19,30 – ПК02+39,35 (праворуч). На ПК02+19,30 – ПК02+39,35 праворуч за ходом пікетажу передбачено влаштувати тимчасову стоянку для автомобільного транспорту. Для автостоянки передбачено розширення проїзної частини у формі «кишені». Проєктні параметри автостоянки прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-15:2007 Споруди транспорту. Автостоянки і гаражі для легкових автомобілів. Зі змінами № 1, № 2 та № 3, а саме:

- Ширина покриття автостоянки – 5,00 м;

- Довжина майданчику для стоянки – 18,50 м;

- Кількість машино-місць – 6 (у т.ч. 1 маш-місце для людей з інвалідністю);

- Розміри машино-місця – 3,00х5,00 м;

- Розміри машино-місця для людей з інвалідністю – 3,50х5,00 м;

- Радіуси примикання до вулиці – 2,50 м;

- Виконання кромок – у бортовому камені БР 100.20.8 з обмежувальними стовпчиками згідно ДСТУ 8751;

- Матеріал покриття – асфальтобетон.

Паркування транспортних засобів передбачене під кутом 900 до кромки проїзної частини.

Захист підземних кабелів. Проєктом передбачено влаштувати захист для підземних кабелів зв’язку та газопроводу бетонними плитами праворуч за ходом пікетажу на ПК02+19,30 – ПК02+39,35. Під дорожній одяг проїзної частини влаштовують бетонні плити П5д-8 розмірами 740х780х120 мм. Під плити влаштовують основу з піску товщиною 10 см.

У місцях примикання заїздів у двори та до вулиці Армійська проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу з бетонним покриттям (Тип П.2) довжиною 1,0 м. Перед влаштуванням нового дорожнього одягу передбачається доробка дорожнього корита. Дно корита влаштовується з нормативними ухилами та ущільнюється.

Ліворуч від ПК03+41,10 по вул. Свято-Михайлівська влаштовується новий дорожній одяг за Типом П.1 з кромкою у бортовому камені. Попередньо розбирається існуючий дорожній одяг та влаштовується корито із ущільненим грунтом, Кущ=0,98.

Праворуч від ПК03+41,10 по вул. Перемоги влаштовується новий дорожній одяг за Типом П.1 з кромкою у бортовому камені. Попередньо розбирається існуючий дорожній одяг та влаштовується корито із ущільненим грунтом, Кущ=0,98. На примиканні проєктного дорожнього одягу та існуючого щебеневого покриття влаштовується щебенева призма. По обидві сторони від примикань передбачено планування узбіччя шириною 1,0 м.

Зелені насадження. При влаштуванні водовідвідних заходів передбачено вирубування зелених насаджень: дерев у кількості 1 шт, пнів у кількості 2 шт, чагарників у кількості 5 шт. Ями, що утворились після корчування пнів, засипають грунтом та ущільнюють.

На ПК02+19,30 – ПК02+39,35 праворуч від проєктної кромки (у місці розташування центру надання соціальних послуг) проєктом передбачено розбирання існуючого бетонного вимощення, існуючого покриття з тротуарної плитки, а також розбирання бортового каменю БР100.20.8. На цій ділянці проєктом передбачено влаштування нового тротуару з покриттям із фігурних елементів мощення за Типом Т.1.

Проєктні параметри тротуарів прийняті:

- Ширина покриття– 1,20 – 3,90 м;

- Виконання кромок – у бортовому камені БР 100.20.8 (поребрик);

- Матеріал покриття – фігурні елементи мощення (тротуарна плитка) товщиною 6см.

Проєктний бортовий камінь БР100.20.8 (поребрик) встановлюється на бетонну основу кл. С12/15. Передбачено ремонт горловини оглядового колодязя на тротуарів з влаштуванням люка на проєктну позначку та заміну люка на новий чавунний люк із замком важкого типу Т(С250).

Проїзна частина. Поперечний профіль. Поперечний профіль проїзної частини передбачений двосхилий із ухилами 25‰.

Поперечний профіль проїзної частини передбачений односхилий на ділянці вул. Свято-Михайлівська та вул. Перемоги що примикають до кінця виконання робіт. Поперечний ухил передбачений 25‰

Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил становить 58 ‰. Мінімальний поздовжній ухил - 4,5 ‰.

Тротуари. Поперечний профіль. Поперечний ухил тротуарів передбачений в межах 10-38 ‰.

Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил тротуарів становить 26‰.

Водовідвідні лотки вздовж проїзної частини. Поздовжній профіль. Мінімальний поздовжній ухил водовідвідних лотків, що влаштовуються вздовж проїзної частини, становить 6,5‰.

Водоперепускні труби. Поздовжній профіль. Поздовжній ухил водоперепускної залізобетонної труби під проїзною частиною вулиці Свято-Михайлівська становить 15‰.

Конструкція дорожнього одягу запроектована у відповідності з ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування» згідно класифікації вулиць та складу руху. Розрахунок дорожнього одягу виконано в програмі “Радон”. Прийнятий розрахунковий модуль пружності становить 150 МПа.

В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип П.1 (ПК01+86,35 – ПК 03+41,10):

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119    – 5,0  см

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013)                    – 1,2 кг/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022)  8,0  см

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70 мм) (ДСТУ Б В.2.7-30)                  25,0  см

Пісок середньої крупності ДСТУ Б В.2.7-32-95                                          15,0  см.

Конструкція підсилення дорожнього одягу проїзної частини на з’їздах Тип П.2:

Бетон кл. С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176 -  10,0 см

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ Б В.2.7-30) – 12,0 см.


Конструкція нового дорожнього одягу тротуарів з фігурних елементів мощення Т.1:

Фігурні елементи мощення за ДСТУ Б В.2.7-145                            -  6,0 см

Монтажний шар:

Пісок за ДСТУ Б В.2.7-32-95 з додаванням сухого цементу

 (М400) за ДСТУ Б В.2.7-46:2010 (склад 1 (цемент) : 3 (пісок))     -  5,0 см

Щебенево-піщана суміш С7 (фр.0-40 мм) ДСТУ 9177-2:2022       -  12,0 см

 

Конструкція влаштування тактильних смуг:

тактильна бетонна плитка 300х300 мм (плити мають рифи

 у вигляді зрізанихконусів, ДСТУ ISO 23599:2017                                       -  6,0 см

клеюча суміш для плитки Ceresit СМ117 (6,3 кг/1 м2),

ДСТУ-Н Б В.2.6-212:2016 суміш бетонна кл.С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176      -  5,0 см

щебенево-піщана суміш С7 (фр.0-40 мм) ДСТУ 9177-2:2022                           -  12,0 см

 

Конструкція влаштування щебеневих призм:

Вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С7 (фр.0-40 мм) ДСТУ 9177-2:2022 - 

12,0 см

 

Проєктом передбачено нанесення горизонтальної дорожньої розмітки. Дорожня розмітка виконана згідно ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».

Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування». Усі знаки встановлюються на висоті не менше 2,0 м від поверхні землі. Це забезпечить нормальну видимість та обізнаність водіїв. Знаки встановлюються на металеві стояки дорожніх знаків типу СКМ 2.20, СКМ 2.35 та СКМ 2.45. Стійки дорожніх знаків встановлюються на бетонну основу (клас бетону С8/10).

Згідно ДСТУ 8751:2017 проєктом передбачено влаштування дорожнього огородження третьої групи - напрямні стовпчики пластмасові СН2-А-П-1,6 (1,0) біля проєктної водоперепускної труби (по одному стовпчику з кожного боку дороги по осі труби). Фундамент під стовпчики влаштовується з бетону кл.С8/10 глибиною 0,7 м. Напрямні стовпчики встановлюються на відстані 0,75 м від кромки проїзної частини вулиці.

На ПК02+19,30 – ПК02+39,35 на межі примикання автомобільної стоянки до тротуару, передбачено влаштувати обмежувальні стовпчики з кроком 1,50 м згідно ДСТУ8751. Висота стовпчиків становить 0,85 м. Фундамент під стовпчики влаштовується з бетону кл.С12/15 глибиною 0,35 м.

Проєктом передбачено влаштувати обмежувальні напівсферичні конструкції прворуч за ходом пікетажу за кромкою проїзної частини на укріпленому узбіччі на ділянці від ПК00+00,00 до ПК03+26,85. Конструкції влаштовуються на металеву арматуру розмірами 150х10 мм, яка забивається у асфальтобетонне покриття. Напівсфери влаштовуються із кроком 2,0 м.

Водовідведення з покриттів проїзної частини та тротуарів виконується за рахунок поперечних ухилів, вертикального планування у бік понижених місць, водовідвідних лотків, водоперепускних труб. Проєктом передбачено рух поверхневих вод по водовідвідним лоткам вздовж проїзної частини, далі через водопропускну залізобетонну трубу до існуючої водозбірної канави. Існуюча водозбірна канава закінчується природнім яром, що знаходиться між вул. Перемоги та вул. Свято- Михайлівська.

Робочим проектом передбачено влаштування водоперепускної залізобетонної круглої одноочкова труби діаметром 1,0 м, так як відповідно до акту обстеження наявні водоперепускні залізобетонні труби діаметрами 350 та 500 мм через часткове руйнування та засмічення не забезпечують водовідведення.

Ланки труб запроєктовані типу ЗК3.200 (4 шт.) загальною довжиною 8,0 м. Портальні блоки запроєктовані типу П10.14. Відкрилки оголовків запроєктовані типу СТ4л(п) (1 шт.).

Проєктом передбачено влаштування бетонних площадок вхідного та вихідного оголовків. Влаштовується шар основи з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 12 см та шар покриття площадок з монолітного бетону кл.С12/15 товщиною 10 см. Зі сторони радіусу заокруглення проїзної частини вулиці Перемога до вулиці Свято-Михайлівська проєктом передбачено по кромці площадки влаштувати габіонну стінку довжиною 7,5 м для висотного стикування узбіччя проїзної частини та водовідвідних споруд. По боках площадки вихідного оголовка влаштовуються проєктні габіони висотою 1,5 м та довжиною 6,0 м. Навколо площадок вхідного та вихідного оголовка передбачено планування грунту. Також перед вхідним оголовком передбачено нарізання кюветів для перепуску поверхневих вод.

Для зниження швидкості потоку води на виході з труби після бетонної площадки біля вихідного оголовка проєктом передбачено влаштування кам’яної накидки з щебеню фракції 70-110 мм товщиною 40 см.

Біля вихідного оголовка за проєктною каменевою накидкою проєктом передбачено розчистка наявної водовідвідної канави шириною 1,40 м та довжиною 30 м.

Проєктом передбачено влаштувати підпорні стінки з габіонів на вході та виході з труби. Габіони встановлюється на стовпи оцинковані із квадратної труби розмірами  50х50мм та довжиною 1,50 м. Стовпи оцинковані та встановлюються на бетонну основу (клас бетону С12/15).

Водовідвідний лоток у бортовому камені БР100.45.18 (Тип 1). Для відведення поверхневих вод з проїзної частини вулиці Перемоги проєктом передбачено влаштування прикромочних водовідвідних лотків з бортового каменю БР100.45.18 вздовж правої кромки проїзної частини вулиці. Бортовий камінь влаштовується на бетонну основу кл. С12/15. Глибина лотків становить 60-370 мм. Дно лотка влаштовується з монолітного бетону кл. С12/15 товщиною 10 см з попереднім влаштуванням шару основи з щебеню фр. 20-40 мм товщиною 12 см. Ширина дна лотка вздовж проїзної частини вулиці Перемоги становить 0,5 м.

На ПК03+22,00 ліворуч за кромкою проїзної частини передбачено влаштувати водовідвідний лоток за Типом 1 із сходинками висотою 30 см кожна, у кількості 4 шт. Сходинки влаштовуються із бортового каменю БР100.45.18 та необхідні для зниження швидкості потоку води та запобіганню вимивання бетонного покриття лотка та площадки вхідного оголовка.

Водовідвідний лоток у бортовому камені БР100.30.15 (Тип 2). Для відведення поверхневих вод з проїзної частини вулиці Перемоги та частини вулиці Свято-Михайлівська проєктом передбачено влаштування водовідвідних лотків з бортового каменю БР100.30.15. Бортовий камінь влаштовується на бетонну основу кл. С12/15. Глибина лотків становить 150-200 мм. Дно лотка влаштовується з монолітного бетону кл. С12/15 товщиною 10 см з попереднім влаштуванням шару основи з щебеню фр. 20-40 мм товщиною 10 см. Ширина дна лотка становить 0,5 м. Лотки влаштовуються за межею проєктної вісі вулиці Перемоги, примикають до кромки проїзної частини та відводять поверхневі води до проєктної канави.

Водовідвідний лоток серії VODALAND MAX DN500 (Тип 3). Для відведення поверхневих вод з проїзної частини вулиці Перемоги проєктом передбачено влаштування водовідвідних лотків серії VODALAND MAX DN500 ЛВ-50.64.61-Б-К30 з чавунною решіткою вздовж правої кромки проїзної частини. Глибина лотків становить 360 мм. Спочатку влаштовується шар основи товщиною 12 см з щебенево-піщаної суміші С-7 (фр.0-40 мм). Після чого вкладається в два шари поліетиленова плівка. Далі влаштовується бетонна основа (бетон кл. С20/25) в яку монтуються проєктні водовідвідні лотки.

На ПК03+26,85 праворуч за ходом пікетажу, з проєктного прикромочного водовідвідного лотка поверхневі води попадають до проєктної бетонної площадки розмірами 1,50х1,50 м та у проєктний зливоприймальний колодязь ЗК-1.

Робочим проєктом передбачено будівництво одноланкової зливової каналізації з відводом води в проєктну водоперепускну трубу.

Зливоприймальний колодязь ЗК-1 передбачено діаметром 2,0 м та виконаний із залізобетонних елементів: плита днища ПН-20, стінове кільце КС 20.9 (2 шт) та КС 20.6, плита перекриття ПП1-20 та решітки чавунної типу ДБ 2 (В125) згідно ДСТУ Б В.2.5-26-2005.

Під плиту днища влаштовують щебеневу підготовку з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 10 см та бетонну основу з бетону кл.С8/10 товщиною 10 см.

Глибина відстійної частини зливоприймального колодязя становить 0,81 м. Робоча висота зливоприймальної камери 1,59 м.

Гілку підключення влаштовують з поліетиленової труби ПЕ-U/SN8 внутрішнім діаметром 500 мм, яка запроєктована з ухилом 15 ‰. Довжина гілки підключення становить 11,50 м.

Основа під трубопровід – піщана підготовка товщиною 150 мм, прийнята згідно серії 3.008.9-6/86 «Подземные безнапорные трубопроводы из асбестоцементных, керамических, пластмассовых и чугунных труб», выпуск 0.

Робочий проєкт виконано згідно Завдання на коригування та не передбачає споруди для очистки дощових та талих вод. Споруди для очищення поверхневих вод буде передбачено за окремим завданням на проєктування та окремим проєктом.

Організація будівництва. Метод проведення робіт передбачається поточний з послідовним пересуванням фронту робіт по окремим виробничим процесам.

Будівельні роботи по об’єкту проводяться без припинення функціонування дорожнього руху по дорозі всіх його учасників. Влаштування покриття проїзної частини проводиться на одній половині проїзної частини при систематичному русi транспорту на другій.

Будівельні роботи, які проводяться на узбіччі відбуваються з частковим перекриттям проїзної частини. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №1, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Будівельні роботи, які проводяться на проїзній частині (на одній смузі руху) відбуваються з частковим перекриттям дорожнього руху по одній смузі. Тому відбувається реверсивний рух ТЗ на іншій смузі руху. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №2, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Проєктом передбачено такі основні будівельно-монтажні роботи:

Підготовчі роботи:

- Розбирання асфальтобетонного покриття механізовано;

- Розбирання щебеневої основи дорожнього одягу;

- Демонтаж металевих та залізобетонних водоперепускних труб;

- Вирубування зелених насаджень;

- Розбирання бортових каменів;

- Розбирання покриття із фігурних елементів мощення;

- Розбирання покриття із бутового каменю;

- Розбирання бетонного покриття;

- Видалення зелених насаджень;

- Ремонт горловин оглядових колодязів із заміною плити перекриття;

- Влаштування захисту підземних комунікацій.

 

Земляні роботи:

- Влаштування дорожніх корит механізовано та вручну;

- Доробка дорожніх корит механізовано та вручну;

- Зняття родючого шару ґрунту механізовано;

- Нарізання кюветів механізовано;

- Вкладання родючого шару ґрунту;

- Зворотні засипки ґрунтом;

- Планування ґрунту механізовано.

Дорожній одяг:

- Влаштування нового дорожнього одягу проїзної частини;

- Влаштування шарів ув’язки дорожнього одягу проїзної частини;

- Влаштування нового дорожнього одягу тротуарів;

- Влаштування бортових каменів;

- Влаштування щебеневої призми.

Заходи для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення:

- Влаштування тактильних смуг.

Водовідведення:

- Влаштування водовідвідних лотків;

- Влаштування зливоприймального колодязя;

- Прокладання трубопроводу зливової каналізації;

- Влаштування одноочкової залізобетонної труби;

- Встановлення габіонів;

- Влаштування бетонних площадок вхідного та вихідного оголовка труби;

- Влаштування каменевої накидки вихідного оголовка труби.

Організація дорожнього руху:

- Влаштування напрямних стовпчиків;

- Влаштування обмежувальних стовпчиків;

- Встановлення дорожніх знаків;

- Нанесення дорожньої розмітки;

- Встановлення обмежувальних напівсферичних конструкцій.

Будівельно-монтажні роботи Тривалість будівництва  у місяцях дорівнює 2,5 місяця (58 днів).

Потреба у будівництві тимчасових споруд та влаштуванні стаціонарних огороджених будівельних майданчиків відсутня.

По закінченні будівельних робіт на ділянці ремонту, прибирають залишки будівельних матеріалів і сміття. В останню чергу знімають тимчасові знаки у зворотній послідовності їх встановлення.

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

Проектом  будівництва  об’єкту не  передбачено  зведення тимчасових    споруд,   порушення  родючого  шару  ґрунтів,  сільськогосподарських угідь,  дерево-чагарникової  рослинності  тощо. За  умови  прибирання  відходів виробництва, будівництво  об’єкту  не   повинно    привести   до забруднення  навколишнього  середовища.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає. Біля реконструйованої будівлі рослинність   відсутня. Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Протипожежні вимоги на будівельному майданчику відповідають нормам ДБН В.1.1.7-2016 «Пожежна безпека об`єктів будівництва. Загальні вимоги» та НАПБ А.01.001-2014 “Правила пожежної безпеки в Україні”. Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 17.07.2023 р. складала  12077,1708 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  9645,642 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 2431,5288 тис. грн.

 Із загальної кошторисної вартості виконано 34,83780 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 34,83780 тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 24.07.2023 р. складає 12053,2118 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 9624,623 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати - 2428,5888 тис. грн

Із загальної кошторисної вартості виконано 34,83780 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 34,83780 тис. грн.

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проєкту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження до складу та змісту проєктної документації, його експлуатаційної безпеки, зауваження з питань щодо кошторисної частини проєктної документації.

За результатами розгляду, робочий проєкт відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.



Розділи