1 редакція від 28.07.2023 2 редакція від 31.07.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6857-1986-6395-9948
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1015/07/23-ЕК від 28.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка на ділянці км 0+100-км 2+700»
Код проектної документації
PD01:6122-0431-9637-6822 Зміни №2 №5/23 від 2023-03-15 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:6857-1986-6395-9948
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
26.07.2023 148419.799 108080.843 0 40338.956

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Кіровоградська обл., Новоукраїнський район, Глодоська територіальна громада, с. Михайлівка (станом на 01.01.2021) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка на ділянці км 0+100-км 2+700 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" (42852223)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
ГРИНЧУК АНДРІЙ ВАДИМОВИЧ (АР 003737)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6122-0431-9637-6822
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ" (37477703)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
ПЗ, АД, ОДР, ОВНС, ТР
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
15.03.2023
Номер проектної документації
5/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка на ділянці км 0+100-км 2+700» розроблений в 2023 році проектною організацією ТОВ «СК АВТОСТРОЙ», ГІП – Жинчін Андрій Володимирович, кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Проект виконаний на замовлення Державного підприємства «Агентство місцевих автомобільних доріг» на підставі:

  • завдання на проектування, затвердженого замовником від 15.03.2023 р.;

  • розрахунку класу наслідків (відповідальності), погодженого замовником;

  • інженерно-геологічних досліджень, виконаних ПП «ТЕРРА-ЮГ ПРОЕКТ», інженер-проектувальник у частині виконання інженерних вишукувань Шеремет А.В. (кваліфікаційний сертифікат АР 3 015813 від 03.10.2019р. в 2023р.;

  • технічного звіту обстеження моста через р. Плетений Ташлик біля с. Михайлівка на автомобільній дорозі загального користування обласного значення О121404 Тарасівка - Злинка - (межа району) - Новоукраїнка, км 2+448, виконаний працівниками Державного підприємства «Дорожній науково-технічний центр» станом на березень 2023 року;

  • листа вих. №2106/23-1 від 21.06.2023р. щодо погодження схем ОДР з Департаментом патрульної поліції.


Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту Жинчін Андрій Володимирович, кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Замовником спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» визначений середній (СС2) клас наслідків (відповідальності) об'єкта.

Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.

Коротка характеристика ділянки та об'єкту

Початок ділянки ремонту, ПК 1+00, автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка на ділянці км 0+100 - км 2+700, прийнятий на осі дороги «Тарасівка – Злинка» і відповідає км 0+100 експлуатаційного кілометражу.

Кінець ділянки ремонту, ПК 27+00, прийнятий на осі дороги «Тарасівка – Злинка» і відповідає км 2+700 експлуатаційного кілометражу.

Загальна протяжність ділянки складає - 2,6 км 

На зазначеній ділянці знаходиться 13 примикань, 1 мост, 1 труба

Зазначена ділянка дороги км 0+100–км 2+700 відноситься до IV категорії, має існуючу ширину проїзної частини 4,5-8,2 м.

З ПК 1+00 до ПК 22+40 дорога проходить по населеному пункту Михайлівка. Ділянка має 4 в’їздів у подвір’я.

Траса має 28 кутів повороту з радіусами від 20 до 1000м.

Проектом ширина проїзної частини, та ширина земляного полотна доводяться до нормативних параметрів IV категорії.

При обстеженні стану земляного полотна, дорожнього одягу та дороги в цілому встановлено, що поперечні ухили, стан існуючого покриття і наявні пристрої організації дорожнього руху не забезпечують нормальних умов.

На вищевказаній дорозі було встановлено старіння асфальтобетону, спостерігається руйнування покриття у вигляді вибоїн, колійності, значної сітки тріщин, просадок, втрачена несуча здатність покриття. Місцями відсутня дорожня розмітка, та частково відсутні дорожні знаки. 

Автомобільна дорога загального користування місцевого значення 0121404 Тарасівка - Злинка - (межа району) - Новоукраїнка на ділянці км 0+100 - км 2+700, протяжністю 2,6 км по всім типам руйнувань та деформацій підлягає роботам з капітального ремонту для відновлення транспортно-експлуатаційних властивостей.

Проектні рішення

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення передбачає:

  • ремонт існуючого дорожнього одягу;

  • поширення дорожнього одягу;

  • ремонт існуючого дорожнього одягу на примиканнях;

  • досипання узбіч;

  • укріплення узбіч;

  • встановлення дорожніх знаків;

  • встановлення напрямних стовпчиків

  • нанесення горизонтальної дорожньої розмітки; 

  • ремонт мосту

ПРИРОДНІ УМОВИ РАЙОНУ БУДІВНИЦТВА

Основні геоморфологічні елементи: вододільна рівнина, схили долин річок та балок, заплави рік. Дрібні форми рельєфу представлені флювіальними формами: зародковими ерозійними промоїнами, конусами виносу та відвалами кар’єру. 

Абсолютні відмітки поверхні по устях свердловин змінюються від +149,00 до +179,60м.

Згідно до схеми кліматичного районування Б.П.Алісова ділянка вишукувань знаходиться в межах помірного кліматичного пояса. У цілому клімат області характеризується як помірно-континентальний з недостатнім зволоженням, короткою м'якою зимою і тривалим жарким літом. За ґрунтово-геологічними умовами територія відноситься до району У ІІ.Р.5 

Нормативна глибина сезонного промерзання ґрунту відповідно до ГБН В.2.3-37641918-559:2019, складає для глинистих ґрунтів 0,90м.

Геологічна будова

У геоструктурному відношенні досліджувана територія розташована в межах Інгульського мегаблоку Українського кристалічного щита. 

У геологічній будові досліджуваної території беруть участь метаморфічні й ультраметаморфічні утворення архею й нижнього протерозою та осадові відклади кайнозою, що залягають на нерівній поверхні кристалічної основи. 

Поверхня кристалічного фундаменту нерівна, хвиляста, глибина залягання на відносно невеликих ділянках різко змінюється. 

Геологічна будова ділянки характеризується наявністю гірських порід лесової формації верхньо-середньо неоплейстоценової (PІІ-III) ланки, представлених легкими та важкими суглинками, двома фармаціями кор вивітрювання та виходами скельних ґрунтів. 

З поверхні ділянку перекрито сучасним насипним ґрунтом (tH), представленим супісками, суглинком та великоуламковими ґрунтами які мають змінену потужність.

ЗЕМЛЯНЕ ПОЛОТНО

Поздовжній профіль запроектований за параметрами ІV категорії, природних умов району будівництва і інженерно-геологічних особливостей ділянки будівництва, а також при найменшій шкоді навколишньому середовищу.

Поздовжній профіль запроектований із застосуванням програмного комплексу «CREDO» в абсолютних відмітках згідно вимог ДБН В.2.3-4-2015, для розрахункової швидкості 60 км/год в межах населеного пункту Михайлівка ПК1+00 -ПК22+40, та за межами населеного пункту розрахункової швидкості 90 км/год. Ненормативні радіуси були запроектовані з метою уникнути розбирання існуючого дорожнього одягу та максимального його збереження.

Найменші радіуси кривих у поздовжньому профілі:

  • опуклих - 2000 м

  • угнутих - 700 м

Найбільший поздовжній похил – 75 ‰.

Земляне полотно запроектоване за параметрами IV категорії з урахуванням типу дорожнього одягу, характеристик ґрунтів, які використовуються в земляному полотні, природних умов і інженерно-геологічних особливостей району і найменшій шкоді навколишньому середовищу.

Розширення земляного полотна при капітальному ремонті з доведенням його геометричних параметрів до 10,0 м призначено для поліпшення умов руху автотранспорту, підвищення його швидкості, зниження ДТП на дорозі.

Земляне полотно розширюють з обох сторін ґрунтом, який вийнятий при зрізанні узбіч та улаштуванні кюветів і використовується для його розширення.

При ущільненні грунту передбачено полив водою.

При добудові земляного полотна по інженерно-геологічним вимогам передбачено зняття родючого шару по укосу існуючого насипу товщиною 10 см. Грунт від зрізання складується у відвал в межах смуги відводу.

Родючий шар використовується для плакіровки земляного полотна та рекультивації порушених земель.


Дорожній одяг

В результаті тривалої експлуатації, впливу природньо-кліматичних факторів існуючий дорожній одяг проектуємої ділянки дороги знаходиться в незадовільному стані. Що свідчить про втрати потужності конструкції, погіршує дорожні умови, знижує рівень безпеки руху, негативно впливає на навколишнє середовище.

Згідно з результатами інженерних вишукувань та паспорту автомобільної дороги конструкція існуючого дорожнього одягу представлена наступними шарами:

  • шар із піску - 0,15м

  • шар із жорства - 0,15м

  • шар покриття із чорної щебеневої суміші - 0,08м 

З метою запобігання подальшого руйнування дорожнього одягу, поліпшення дорожніх умов, безпеки руху та екологічного стану в придорожній смузі, проектом передбачено новий дорожній одяг.

ТИП 1 дорожній одяг по типу основної дороги та на примиканнях

  1. АБ.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65.– 5 см; 

  2. Підґрунтовка ЕКШМ-50– 0,40 л/м2; 

  3. АБ.Др.Щ.А.НП.БМПА 50/70-60.– 8 см; 

  4. Підґрунтовка ЕКШ-50– 1,20 л/м2; 

  5. ЩПС.Cр.Ц.М20.– 12 см; 

  6. ЩПС.С7.– 12 см;

ТИП 2 дорожній одяг на в’їздах у подвір’я

  1. АБ.Др.Щ.А.НП.БМПП 50/70-65.– 5 см; 

  2. ЩПС.С7.– 12 см;

ТИП 3 дорожній одяг на примиканні ПК21+10 (кар’єр)

  1. Дорожні плити ПДС 20.15-6 – 17 см;

  2. ЦПС ДСТУ 9177-2:2022 – 5 см;

  3. ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 – 15 см.

Рішення щодо конструкцій мосту

Залізобетонний міст через р. Плетений Ташлик розташований біля с. Михайлівка на км 2+448 автомобільної дороги загального користування обласного значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка. Категорія дороги - V. Згідно паспорту споруди проектне рухоме навантаження - Н10, НГ60.

 Основні геометричні характеристики:

  • довжина споруди – 11,3 м;

  • поздовжня схема - 2x5,6 м;

  • підмостовий габарит - 1,7 м;

  • отвір споруди - 9,2 м;

  • ширина споруди – 7,3 м;

  • ширина проїзної частини 5,5 м;

  • кут перетину з річкою - 90°.

Довжина ділянки виконання робіт складає 24,65 м (ПК 23+68,555…ПК 23+93,205).

Довжина мосту складає (по заднім граням шафових стінок 12,05 м (ПК 23+74,855…ПК 23+86,905).

Геометрична схема мосту 2х5,65 м. Габарит проїзної частини Г-7,32…7,00.

Ширина службових проходів 2х0,75 м.

Проектне тимчасове навантаження А-11, НГ-60.

Ширина мосту на початку 10,055 м, в кінці – 9,740 м.

В плані ділянка виконання робіт знаходиться на прямій та на перехідній кривій.

Поперечні ухили проїзної частини 0,025 (на даній ділянці обмежено швидкість руху 30 км/год.

В поздовжньому профілі міст розташований на увігнутій кривій радіуса 700 м. 

Конструктивні рішення

Міст складається з двох прогонів. Статична схема – балочна температурно-нерозрізна. Тип конструкції нижньої частини – плитна суцільного перерізу, тип конструкції верхньої частини - плитна з пустотами.

Прогонові будови 0-1 та 1-2 нижньої частини довжиною 5,6 м споруджені в 1956 році по типовому проекту Вип. 31. В поперечному перерізу змонтовано 7 плит розміром 0,29х0,98х5,6 м та 2 тротуарних блоки.

Загальна ширина прогонової будови 7,9 м.

Прогонові будови 0-1 та 1-2 верхньої частини довжиною 5,6 м. В поперечному перерізу змонтовано 7 плит розміром 0,6х0,98х5,6 м. Загальна ширина прогонової будови 7,3 м.

1.2. Опори та опорні частини.

Крайні опори Оп 0, 2 - необсипні масивні з відкрилками, виконані із кам’яної кладки та залізобетону. Опорні частини відсутні.

Розміри опори Оп 0:

а. Висота опори -1,7 м.

б. Розміри масивної частини опори - 0,3х7,9 м.

в. Переріз ригеля - 0,4x0,4 м.

г. Довжина ригеля - 7,0 м.

Розміри опори Оп 2:

а. Висота опори -1,5 м.

б. Розміри масивної частини опори - 0,3x7,9 м.

в. Переріз ригеля - 0,4x0,4 м.

г. Довжина ригеля - 7,0 м.

Проміжна опора Оп 1 - масивна, виконана із кам’яної кладки та залізобетону. Опорні частини - руберойд. Ліворуч на опорі влаштований льодоріз.

Розміри опори Оп 1:

а. Висота опори - 1,7 м.

б. Розміри масивної частини опори - 1,1х7,3 м.

в. Переріз ригеля - 1,3x0,4 м.

г. Довжина ригеля - 7,4 м.

1.3. Мостове полотно.

Габарит проїзної частини, згідно обстеження, 5,5 м. По нормам Н-112-53 габарит проїзної частини Г-6.

В поздовжньому профілі міст розташований на віражу.

Організоване водовідведення зі споруди відсутнє.

Огородження проїзної частини 2 залізобетонні стовпчики висотою 0,95 м.

Перильне огородження відсутнє.

Освітлення на споруді відсутнє.

1.4. Підходи до споруди.

Підходи до споруди виконані в насипу з макс. висотою 3,1 м біля Оп 0.

Ширина проїзної частини на підходах - 5,5 м.

Бар’єрне огородження проїзної частини відсутнє.

Проектні рішення по капітальному ремонту мосту:

Бетонні насадки стоянів та ригель проміжної опори розбирають до бетонної кладки.

На стоянах влаштовують нові залізобетонні насадки з шафовими стінками та відкрилками, на проміжній опорі – новий ригель.

Для об’єднання залізобетонних частин опор з бутовою кладкою в бутову кладку вклеюють арматурні анкери.

На ригелі та насадках влаштовують підферменні площадки, через які проходять арматурні анкери з ригеля та насадок для фіксації збірних плит прогонової будови.

В бутовій кладці опор виконують відновлення розшивних швів.

В бутовій кладці відкрилка ін’єктують тріщину полімерним складом.

Опорні частини ГАОЧ 15х35х4 см.

Опорні частини встановлюють на підферменні площадки. Для дотримання відміток верха опорних частин їх встановлюють на підливку з полімерного складу.

Зверху на опорні частини встановлюють металеві клини.

Всього встановлюють 56 опорних частин та клинів.

Прогонова будова.

Прогонова будова складається із збірної та монолітної частин.

Спочатку монтують збірні плити розміром 0,29х0,98х5,65 м.

Плити фіксуються арматурними анкерами із ригелю та насадок.

Для можливості бетонування консолей по бокам крайніх плит розташовані вироби закладні до яких приварюється конструкція опалубки.

По верху збірних плит бетонують монолітну залізобетонну плиту, в якій встановлені вироби закладні під бар’єрне та перильне огородження.

Над проміжною опорою влаштовують з’єднувальну плиту, яка об’єднує прогонову будову в температурно-нерозрізну конструкцію.

В монолітну плиту забетоновані поздовжні водовідвідні лотки.

Мостове полотно.

По монолітній плиті прогонової будови влаштовують гідроізоляцію, що напилюється.

Асфальтобетонне покриття на проїзній частині з дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі модифікованому полімерами загальною товщиною 90 мм, на службових проходах – 40 мм.

Деформаційні шви прийняти типу D80 з металевим облямуванням та гумовим компенсаторам. Перильне огородження оцинковане висотою 1,2 м. Бар’єрне огородження оцинковане висотою 0,8 м стримувальною здатністю 280 кДж.

Водовідведення по поздовжнім і поперечним ухилом в водовідвідні лотки, які закріплені в монолітній плиті прогонової будови.

З водовідвідних лотків вода потрапляє в труби на підходах, а потім в очисні споруди.

Сполучення.

Сполучення мосту з насипом виконано монолітними залізобетонними плитами напівзаглибленого типу довжиною 4 м, які обпираються на монолітний залізобетонний лежень та шафову стінку.

Покриття на проїзній частині з дрібнозернистого асфальтобетону на бітумі модифікованому полімерами середньою товщиною 160 мм.

Основа на сполученні з щебенево-піщаних сумішей середньою товщиною 0,345 м.

Спеціальні допоміжні споруди.

Для бетонування консолей монолітної плити прогонової будови приварюють конструкції опалубки до закладних деталей збірних плит прогонової будови.

ДОРОЖНІ ЗНАКИ І РОЗМІТКА

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, проектом передбачені заходи, щодо організації дорожнього руху:

  • встановлення дорожніх знаків у кількості-237шт.;

  • опори дорожніх знаків у кількості-143шт.;

  • улаштування розмітки проїзної частини-753,5м2 (білої-751,5м2, чорної-2,0м2);

  • встановлення напрямних стовпчиків у кількості-37шт.;

  • влаштування металевого бар’єрного огородження – 302м.

Дорожні знаки прийняті згідно ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосуванн».

Горизонтальна розмітка прийнята згідно ДСТУ 2587:2021 «Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи

контролювання. Правила застосування і виконується акриловою фарбою зі світлоповертаючим ефектом та пластиком.

Безпека експлуатації

Проект капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка – Злинка – (межа району) – Новоукраїнка на ділянці км 0+100 – км 2+700 розроблений з урахуванням вимог ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» та ДБН В.1.2-9:2021.

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення

Для запобігання перешкод, які відносяться до першої групи ризиків, відповідно до ДБН В.1.2-9:2021 проектом передбачено влаштування жорсткого покриття проїзної частини. 

Поперечний профіль з'їздів - безбортовий. 

Рішення по опаленню і вентиляції

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Опалення та вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення щодо водовідведення

Водовід з проїзної частини забезпечується за рахунок поздовжніх та поперечних ухилів, улаштування прикрайкових лотків та скидів води.

Передбачено улаштування кюветів укріплених засівом трав, щебнем та монолітним бетоном. В місцях значних ухилів кюветів влаштовуються швидкотоки.

На дорозі є існуючі штучні споруди- 1 мост; 1 труба 

На примиканнях для відводу води передбачено влаштування залізобетонних лотків відв. 1,0х0,5м. 

Біля ріки Плетенний Ташлик за скидами води передбачені дощоприймачі BetoMax ДК-30.38.44-Б вода збирається у поздовжні водовідвідні труби діаметром 160 мм; 125 мм, які виготовлені з ПВХ, та направляється до локальної очисної споруди. Водовідведення з очисної споруди передбачено за допомогою дощоприймачів встановлених з обох боків проїзної частини. З дощоприймачів вода збирається у поздовжні водовідвідні труби діаметром 150 мм, які виготовлені з ПВХ, та направляється до локальної очисної споруди. Сумарна продуктивність очисної споруди має бути не менше 3 л/сек. Очисна споруда встановлюється із заглибленням в конуси насипу біля стояну №3. 

Електротехнічні рішення

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті даний розділ не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві та експлуатації запроектованого об'єкту забезпечуються відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам ПУЕ, ДБН А.3.2-2-2009і НПАОП 40.1-1.01-97, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів та захист людей від враження електричним струмом.

Санітарно-епідеміологічні рішення

Мета проекту – капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка на ділянці км 0+100-км 2+700.

Розділом «Організація будівництва» передбачені наступні заходи:

  • відходи, що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ;

  • на будівельному майданчику передбачається помістити необхідний мінімум тимчасових побутових приміщень для потреб будівельників.

  • на будівельному майданчику встановлюється тимчасовий санвузол: «біотуалет»;

  • обігрів тимчасових будівель в зимовий період буде здійснюватися за допомогою електрики.

  • робочі забезпечуються привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових приміщеннях. 

  • побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними аптечками.

На період будівництва розроблені заходи щодо запобігання забруднення навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Рішення щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки

Роботи виконуються виїзними бригадами без установки тимчасових будівель і споруд та без місць складування вибухо- пожежонебезпечних матеріалів.

Передбачені заходи щодо організації пожежної безпеки при проведені будівельних робот.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

У процесі реалізації проектних рішень «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О121404 Тарасівка-Злинка-(межа району)-Новоукраїнка на ділянці км 0+100-км 2+700» прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище - допустимий.

 При реалізації проектних рішень буде здійснюватися вплив на атмосферне повітря у вигляді викидів забруднюючих речовин в період проведення будівельних робіт, яке буде носити локальний і короткостроковий характер.

Оскільки за результатами ремонтних робіт умови здійснення дорожнього руху не зміняться, обсяги викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від двигунів внутрішнього згорання автомобільного транспорту, що будуть пересуватися дорогою теж не зазнають змін.

Акустичний вплив - допустимий. Акустичний вплив буде здійснюватися в процесі виробництва будівельних робіт і носитиме локальний і короткостроковий характер. Проектні рішення, щодо забезпечення дотримання гранично-дозволених рівней шумового навантаження під час експлуатації ділянки дороги, оцінені як достатні.

Водне середовище - відсутній.

Геологічне середовище, ґрунт - вплив тимчасовий, на період будівництва. З урахуванням реалізації всіх прийнятих проектом заходів - при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і ґрунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Процес проведення робіт не передбачає знесення зелених насаджень, які ростуть в безпосередній близькості до об'єкту.

 Об’єкт розташований на освоєній території. Об’єктів природно-заповідного фонду на ділянці розміщення проектованого об’єкта немає. 

 Реалізація проекту не здійснить негативний вплив на рослинний і тваринний світ.

Соціальне середовище: Негативний вплив здійснюватиметься в період виконання робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи) буде носити локальний і короткостроковий характер. Результатом робіт є удосконалення покриття дорожньої мережі міста, що створить умови для зручного пересування автомобільним транспортом. Вплив на соціальне середовище позитивний.

Техногенне середовище: На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Кошторисна частина

 Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 20.07.2023 р. складала: 148437,994 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 107824,118 тис. грн., інші витрати – 40613,876 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказом Міністерства інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 та «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої Наказ Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273. 

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 26.07.2023 р. складає 148419,799 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 108080,843 тис. грн.; інші витрати – 40338,956 тис. грн.


В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність». Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.


Розділи