Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Миколаївська обл., Вознесенський район, Вознесенська територіальна громада (UA48040070000056126) , село Мікільське Вознесенського району Миколаївської області, вулиця Шкільна, 1/2 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "АРКАДІЯ" (30126339) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Хільчук Алла Володимирівна (АЕ 006383, АЕ 000177, АЕ 006431, АЕ 000735) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Розробник робочого проекту: Товариство з обмеженою відповідальністю "БОГАРД" (ід. № 41695110); Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Озерна, 25, кв. 47; головний інженер проекту – Святодух В.М., кваліфікаційний сертифікат АР № 018901, виданий 01.02.2022.
Робочий проект розроблений на підставі:
· Завдання на проектування, затвердженого замовником в 2023 році;
· Містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва від 24.05.2023, реєстраційний номер А3103056562093032672, виданих відділом містобудування, архітектури житлово-комунального господарства, розвитку інфраструктури та надзвичайних ситуацій Братської селищної ради Вознесенського району Миколаївської області;
· Технічних умов від 27.05.2023 № 1-тз на приєднання електрообладнання, виданих ФГ ″АРКАДІЯ″.
Замовником додатково надані:
· Інженерно-топографічний план М 1:500, виконаний ФОП Цибулько А.А. в 2021 році;
· Звіт про інженерно-геологічні вишукування, виконаний ФОП Цибулько А.А. в 2019 році.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС1.
Сукупний показник – СС1.
Основні проектні рішення
Робочим проектом передбачається реконструкція пункту прийому, зберігання і відвантаження зернових вантажів ФГ ″АРКАДІЯ″ із збільшенням ємності зберігання зернових по вул. Шкільна, 1/2 в с. Микільське Вознесенського району Миколаївської області. Рельєф ділянки має невеликий ухил в південно-західному напрямку.
Інженерно-топографічний план М 1:500 виконаний ФОП Цибулько А.А. в 2021 році (відповідальний виконавець Цибулько А.А., кваліфікаційний сертифікат № 013900 від 11.12.2017).
Інженерно-геологічні вишукування виконані ФОП Цибулько А.А. в 2019 році (відповідальний виконавець Цибулько А.А., кваліфікаційний сертифікат АР №013900 від 26.12.2017). В геологічній будові майданчику приймають участь лесові суглинки та глини, представлені: ІГЕ-І – рослинно-грунтові відклади, потужністю 0,5-0,6 м; ІГЕ-ІІ – суглинок легкий гумусований, потужністю 0,4-0,6 м; ІГЕ-ІІІ - суглинок важкий лесовидний гумусований, потужністю 1,1-1,2 м; ІГЕ-ІV - суглинок легкий (лес) з прожилками карбонатів, при водонасиченні текучої консистенції, потужністю 0,8-1,1 м; ІГЕ-V - суглинок важкий лесовидний, при водонасиченні м’якопластичної консистенції, потужністю 1,5 м; ІГЕ-VІ – глина з включенням карбонатів напівтвердої консистенції, розкрита потужність 5,3-5,4 м. Грунти ІГЕ-ІІІ просідаючі від додаткових навантажень, початковий тиск просідання складає 1,2 кг/см2. ІГЕ-ІV, ІГЕ-V втратили властивості просідання при замочуванні. Грунтові води виявлені на глибині 3,65-3,9 м, мають середньо-агресивний ступінь впливу на бетон.
Земельна ділянка, на якій розміщується діючий пункт прийому, зберігання і відвантаження зернових вантажів ФГ ″АРКАДІЯ″, розташована по вул. Шкільна, 1/2 в с. Микільське Вознесенського району.
ФГ ″АРКАДІЯ″ розташоване за межами сельбищної зони села Микільське і є діючим підприємством з вирощування зернових культур.
Існуючий пункт прийому, зберігання і відвантаження зернових вантажів - це спеціалізований об’єкт, на якому здійснюється прийом кондиційного зерна з автомобільного транспорту, накопичення, довгострокове зберігання і відвантаження на автомобільний транспорт.
На даний час на території ФГ ″АРКАДІЯ″ розташовуються наступні споруди і обладнання:
- завальна яма для приймання зернових з автотранспорту місткістю
- норія НЛ-70 продуктивністю 50 т/год.;
- зерносховище силосного типу в складі чотирьох силосів СМВУ.73.11.К45.В12 з конусним днищем загальною місткістю 2000 т і надсилосними естакадами;
- транспортна система загрузки силосів, яка складається з транспортера ТСЦ 295 довжиною 30,72 м, продуктивністю 50 т/год.;
- транспортна система вивантаження зерна з силосів, яка складається з транспортера ТСЦ 295 довжиною 31,615 м, продуктивністю 50 т/год.;
- опора завантажувального продуктопроводу в автотранспорт;
- щити силові і управління під навісом;
- зовнішня відкрита металева сходова клітина з надсилосних естакад;
- два пожежні резервуари загальним об’ємом
Територія пункту прийому, зберігання і відвантаження зернових освітлена. На півночі від пункту знаходиться розворот та площадка для автотранспорту з бетонним покриттям, який привозить зернові, та для пожежних машин. Зі сходу вздовж пункту влаштована існуюча внутрішньо - майданчикова автодорога з бетонним покриттям.
Територія підприємства огороджена, благоустроєна, має два в′їзди-виїзди.
Робочим проектом передбачаються технологічні рішення по реконструкції пункту прийому, зберігання і відвантаження зернових вантажів із збільшенням ємності зберігання зернових на 1500 т та додаткового вузла відвантаження зернових вантажів, комплексного обслуговування споруд підприємства, в тому числі визначені склад і параметри реконструкції пункту та обладнання, передбачена концепція організації і управління виробничим процесом, визначена чисельність персоналу.
Збільшення зберігання зернових передбачається за рахунок встановлення трьох металевих оцинкованих силосів з загальним обсягом зберігання 1500 т. Продуктивність транспортних систем для завантаження та розвантаження сільськогосподарської продукції прийнята у відповідності з існуючими і складає 50 т/год.
Передбачена продуктивність транспортних систем забезпечить заданий річний обсяг перевантаження до 10000 т вантажів на рік по зерновим.
Для зберігання зернових культур передбачені силоси моделі СМВУ 73.11.К45.В12 (3 шт.) – сталеві, оцинковані, вертикальні, циліндричні з конусним днищем, діаметром 7,334 м, висотою 19,740 м.
Кожна силосна ємність запроектована на окремому фундаменті. Фундаменти під силоси – пальові. Ростверк - монолітний залізобетонний, у вигляді кільцевої плити, зовнішнім діаметром - 8,4 м, внутрішнім діаметром – 6,6 м. Палі прийняті буронабивні Æ 600 мм, довжиною 6,0 м. Основою паль служить глина напівтвердої консистенції. У зв’язку з агресивним впливом грунтових вод на бетон на рядових цементах, палі виготовляються на сульфатостійкому портландцементі. Підготовка під фундаменти з бетону класу С8/10 товщиною
Надсилосні естакади призначені для установки транспортерного обладнання. Естакада представляє собою відкриті майданчики з огорожею, виконані з металоконструкцій. Висота огорожі 1,2 м. Прольотні конструкції естакад – ферми і балки з настилом з просічно-витяжної сталі. Естакада спирається на силоси.
Норійний приямок – монолітний залізобетонний з розмірами в плані 3,0х3,20х2,70(h) м, з бетону класу С20/25, на природній основі. Армується споруда окремими стрижнями. Вихід з приямку передбачено через вертикальну драбину. Приямок перекритий рифленою сталлю по металевим балкам. На дні норійного приямка передбачено приямок з розмірами 300х300х200((h) мм для збору води, який перекривається решіткою.
Опора під зернопровід – сталева консольна стійка з прямошовної труби 275х3 мм, висотою 6,7 м. Фундамент – монолітний залізобетонний з бетону класу С20/25. Під фундаментом передбачається підготовка з бетону класу 8/10 товщиною
Навіс для електрощита – прямокутної форми в плані, розмірами 1,4х2,1 м, висотою 2,5 м.
Каркас навісу – металева конструкція із зовнішньою обшивкою профільованими металевими листами по ДСТУ 8802:2018. Покрівля каркасу – металевий профілюваний лист по металевим прогонам. Нахил покрівлі 15%. Стійки, балки, прогони - з квадратної труби по ДСТУ Б В.2.6-8-95. Стійкість навісу забезпечується жорсткими з′єднаннями рамних стійок з балками і прогонами. Навіс кріпиться до залізобетонного покриття площадки розпірними анкерами М16.
Робочим проектом передбачений захист будівельних конструкцій від корозії.
У складі робочого проекту розроблений розділ «Проект організації будівництва». Проектом організації будівництва визначені методи виробництва основних будівельних робіт, потреба в будівельних машинах і механізмах. Тривалість будівництва складає 6,0 місяців.
Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Миколаївській області під час розгляду проектної документації за робочим проектом "Реконструкція пункту прийому, зберігання і відвантаження зернових вантажів ФГ ″АРКАДІЯ″ із збільшенням ємності зберігання зернових за адресою: вул. Шкільна, 1/2, с. Микільське, Вознесенського району, Миколаївської області" було надано зауваги та пропозиції щодо робочого проекту, які доведені письмово до замовника, на підставі чого генпроектувальником внесені зміни до проектної документації.