Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4379-6783-9179-7595
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№076-23/П від 21.07.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНСПЕКТРУМ" (41308216) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, автомийки самообслуговування та АГЗП з добудовою та розширенням пункту сервісного обслуговування водіїв та пассажирів та демонтажем існуючих будівель і споруд автомийки самообслуговування за адресою: Одеська обл.,м. Одеса, Малиновський район, вул. Пестеля, 2-А
Код проектної документації
PD01:0183-2988-5724-0021 Зміни №3 №17-22 від 2022-06-22 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-АРТ")
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань архітектури
Головний експерт проекту
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Одеська територіальна громада, м. Одеса (станом на 01.01.2021), вулиця Саймона Літмана, 2-А не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ" (31729918)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
ПАВЛЕНКО АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА (АР 019797, АЕ 005085)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
СНІГУР СВІТЛАНА ЮРІЇВНА (АЕ 000160, АЕ 006507)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Гламаздін Павло Михайлович (АЕ 004606)
Архітектор З питань архітектури
Руденко Вячеслав Олегович (АА 000774, АА 003110, АА 003323)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0183-2988-5724-0021
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-АРТ" (32632317)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектна документація
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
1230.9 Будівлі торговельні інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
22.06.2022
Номер проектної документації
17-22
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

 

Проєкт «Реконструкція АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, автомийки самообслуговування та АГЗП з добудовою та розширенням пункту сервісного обслуговування водіїв та пассажирів та демонтажем існуючих будівель і споруд автомийки самообслуговування за адресою: Одеська обл.,м. Одеса, Малиновський район, вул. Пестеля, 2-А» шифр 1722, розроблений ПП «Буд-АРТ» (юридична адреса: 46027, м. Тернопіль, бульвар Просвіти 66; головний інженер проекту – Балко С.Й., кваліфікаційний сертифікат – серія АР № 013303, від 05.07.2017р.) на замовлення АТ «Концерн Галнафтогаз», на підставі вихідних даних:

-       містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва реєстраційний номер 01-06/65 (A2864678450730370461) від 21.06.2022, затверджені Департаментом архітектури та містобудування Одеської міської ради (02498820) наказом №01-65/65 від 21.06.2022. Реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:4678-4507-4714-7679; 

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генпроєктувальником.

-    Договорів на приєднання до інженерних мереж.


Проєктом реконструкції передбачається розширення послуг, що надаються автомобілістам та пасажирам, шляхом добудови на території існуючого автозаправного комплексу (далі АЗК) одноповерхової будівлі сервісного обслуговування водіїв та пасажирів з влаштуванням закладу громадського харчування, заснованим на принципі швидкого обслуговування.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС3.

Сукупні показники об’єктів, що входять до складу АЗК відповідають класу наслідків (відповідальності) – СС3 (значні наслідки).

Земельна ділянка загальною площею 0,5112 га, кадастровий номер земельної ділянки: 5110137300:07:003:0033 знаходиться в оренді АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ», розташована за адресою: Одеська область, м. Одеса, Малиновський район, вул. Пестеля, 2-А. На земельній ділянці розташовані будівлі існуючого АЗК з пунктом сервісного обслуговування та АГЗП, споруди АЗК з інженерними та технологічними комунікаціями.


Рішення з генерального плану

Проєктними рішеннями реконструкції АЗК на відведеній ділянці передбачається розміщення нової одноповерхової будівлі сервісного обслуговування водіїв та пасажирів з влаштуванням закладу громадського харчування, заснованим на принципі швидкого обслуговування.

Під’їзд до одноповерхової будівлі сервісного обслуговування водіїв та пасажирів з влаштуванням закладу громадського харчування, заснованим на принципі швидкого обслуговування. виконано зі збереженням існуючого заїзду та виїзду, що виконані відокремленими з врахуванням допустимих радіусів повороту автотранспорту, із перехідно-швидкісними смугами. Транспортне забезпечення об’єкту будівництва здійснюється по існуючій транспортно-пішохідній схемі з вул. Пестеля та вул. Михайла Грушевського. Рух автотранспорту по території - односторонній. Від проїзної частини АЗК відокремлена острівцем безпеки.

Вертикальне планування території АЗК зберігається існуючим, що виконано з урахуванням відміток прилеглої території у відповідності до висотного положення доріг та сплановано так, щоб унеможливити розтікання пролитого палива на території АЗК та за його межі. Поверхневі води з території відводяться існуючою системою дощової каналізації в локальні очисні споруди. Проєктом реконструкції передбачено відновлення існуючого благоустрою та озеленення території по закінченні будівельних робіт.

Проєктом зберігаються існуючі заходи із забезпечення вимог щодо інклюзивності для зручного безперешкодного пересування по території.

Запроектована будівля сервісного обслуговування водіїв та пасажирів має основний (центральний) вхід – пандус, доступний для людей з інвалідністю, який захищений від атмосферних опадів навісом.


Архітектурно-будівельні рішення

Інженерно-геологічні вишукування виконані КП «ЦЕНТР ІНЖЕНЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ» у 2023р. За звітом інженерних вишукувань, на дослідженій глибині виявлено інженерно-геологічні елементи: насипний ґрунт, суглинки лесовидні важкі світло-бурі твердої і напівтвердої консистенції, суглинки лесовидні легкі палеві з прошарками супіску напівтвердої консистенції. Ґрунтові води у період вишукувань до глибини 16м не виявлені. Тип території за потенційною підтоплюваністю третій. Тип грунтових умов за просіданням – другий. Категорія грунтів за сейсмічними властивостями – II (друга). Категорія важкості інженерно-геологічних умов - друга.

Нормативна сейсмічність майданчика становить 8 балів.

Існуюча двоповерхова будівля АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів реконструкції не підлягає.

Запроєктована будівля одноповерхова прямокутної форми з розмірами в плані в осях 31,055 х 15,25 м, висота до низу плити покриття - 4,0 м.

Конструктивна схема - рамний каркас з монолітного залізобетону. Каркас будівлі – двохпрольотний. Фундаменти – монолітна фундаментна плита товщиною 400мм низ на від.-1,500м з бетону класу С25/30, F75, W6, арматура класів А500С та А240 С по ДСТУ 3760:2019. Колони - монолітні залізобетонні перерізом 600х600 мм та 250х800 мм, з бетону класу С25/30, арматура класу А500с. Покриття - монолітна залізобетонна плита товщиною 250мм з капітелями висотою 250 мм, по осі «Б» передбачена монолітна балка висотою 1,05 м з бетону класу С25/30. Зовнішні стіни не несучі – тришарові –в кладці із керамічної цегли КРПв - 1/100/1800/15 на розчині М75 армованої сітками, утеплені з фасадної сторони негорючими мінераловатними плитами «FASROCK». Покрівля – плоска, з застосуванням рулонних матеріалів, із внутрішнім водостоком.


Технологічні рішення

Запроєктована будівля сервісного обслуговування водіїв та пасажирів є закладом громадського харчування, заснованим на принципі швидкого обслуговування.

Обідня зала запроектована на 99 посадочних місць. Передбачена можливість обслуговування клієнтів на автотранспорті, через вікна драйву, не виходячи з автомобіля. Процес приготування їжі в закладі громадського харчування полягає в доготуванні напівфабрикатів.

Виробничі потужності закладу громадського харчування забезпечують можливість обслуговування до 507 відвідувачів на добу, згідно бізнес плану замовника.

Відповідно до розрахунку загальна кількість блюд, що виготовляються в один день, складає 2875 одиниць.

Площі приміщень комор для збереження сухих продуктів, холодильників, морозильників холодильної та морозильної камер, в які завантажуються напівфабрикати високого ступеня готовності, визначені за умови збереження тижневого запасу напівфабрикатів. Доставка продукції до закладу здійснюється спеціальним автомобілем, завантаження - крізь коридор. Приміщення в закладі запроектовані таким чином, щоб не було перетину потоків продуктів та сміття.

Компонування технологічного обладнання кухні закладу громадського харчування забезпечує поточність технологічного процесу готування їжі.

Найбільш чисельна зміна – 17 осіб, загальна кількість працюючих – 36 осіб.


            Рішення з інженерного забезпечення

Водопостачання та каналізація запроектованої будівлі сервісного обслуговування водіїв та пасажирів від існуючих комунікацій на території АЗК. Водопостачання об’єкту здійснюється від міського водопроводу, скид побутових стоків здійснюється після очистки на існуючих очисних спорудах в каналізацію міста. Для потреб відвідувачів АЗК, передбачено використання санвузлів в існуючій та запроєктованій будівлях

Очищення дощових вод здійснюється в існуючих очисних спорудах з подальшим відведенням в резервуар-накопичувач.

Для забезпечення зовнішнього пожежогасіння використовуються два існуючі гідранти, що розташовані на суміжній території на нормованій відстані. Витрата води на потреби зовнішнього пожежогасіння становить 15 л/с.

Електропостачання. За категорією надійності електропостачання електроприймачі АЗК відносяться до споживачів III категорії. Електропостачання виконується від існуючого ввідно-розподільчого щита в існуючій ТП на території АЗК.

Живлення 0,4 кВ здійснюється від існуючого розподільчого щита (ГРЩ), до щита автоматизації та управління (ЩАУ) від якого здійснюється розподіл електроенергії до електрообладнання нової будівлі сервісного обслуговування водіїв та пасажирів АЗК.

Мережі 0,4 кВ на площадці виконуються силовим кабелями з мідними жилами марки ВВГнгд, КВВГнгд.

Проєктом реконструкції не передбачено заміни існуючих систем робочого, аварійно-евакуаційного, інформаційного і рекламного освітлення, а також зовнішнього освітлення території.

Передбачений блискавкозахист запроєктованої будівлі сервісного обслуговування водіїв та пасажирів згідно нормативних вимог, заземлення металоконструкцій споруд та обладнання, та основні заходи з електробезпеки та охорони праці.

Системи зв’язку. Проєктними рішеннями передбачено використання існуючих систем телефонізації, гучномовного та двостороннього зв’язку, структурованої кабельної мережі, мережі радіомовлення, систем автоматичної пожежної сигналізації. Запроєктовано автоматичну систему пожежогасіння.


Енергозбереження

Проєктом передбачено комплекс робіт, спрямованих на підвищення показників споживання енергетичних ресурсів інженерними системами та забезпечення енергетичної ефективності об’єкту на рівні, що відповідає нормативним вимогам.

 

Організація будівництва

Тривалість будівництва складає 7,0 місяців. Проєктом визначені методи виконання основних робіт, потреби в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах.

За зверненням Замовника, кошторисна частина проєкту не розглядалася.

 

У процесі розгляду проєкту «Реконструкція АЗК з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів, автомийки самообслуговування та АГЗП з добудовою та розширенням пункту сервісного обслуговування водіїв та пасcажирів та демонтажем існуючих будівель і споруд автомийки самообслуговування за адресою: Одеська обл., м. Одеса, Малиновський район, вул. Пестеля, 2-А» експертами ТОВ «Інспектрум» зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були доведені до замовника та проєктувальника. За результатом опрацювання зауважень проєктною організацією, за погодженням із замовником, до проєкту внесені зміни і доповнення.

 

Надані проєктні рішення відповідають вимогам щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, охорони праці, екології, пожежної та техногенної безпеки, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, енергозбереження. Розроблено розділ ОВНС (оцінка виливу на навколишнє середовище), відповідно до якого, будівництво та експлуатація об'єкта не викличе негативного впливу на навколишнє середовище.

Розділи