Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4651-3846-5407-1144
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0361-23Е від 18.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт покриття внутрішньоквартальних проходів та проїздів по вул. Молодіжна поруч з будинками №2 та №4 у с. Селещина Полтавського району Полтавської області
Код проектної документації
PD01:9786-5930-5783-4726 №11-23 від 2023-06-09 (видав КОЛОТОВЧЕНКОВ ВАСИЛЬ ЛЕОНІДОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4651-3846-5407-1144
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.07.2023 1301.185 998.272 0 302.913

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Машівська територіальна громада, смт Машівка (станом на 01.01.2021), вулиця Молодіжна не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа МАШІВСЬКЕ ЖИТЛОВО - КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО (37022779)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9786-5930-5783-4726
Орган, що видав
КОЛОТОВЧЕНКОВ ВАСИЛЬ ЛЕОНІДОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
09.06.2023
Номер проектної документації
11-23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 11-23

Замовник будівництва: Машівське житлово-комунальне господарство

 Юридична адреса: Україна, Індекс 39400 Полтавська обл., смт. Машівка, вул. Незалежності, 122;

 Код ЄДРПОУ 37022779.

 

Генеральний проектувальник: Фізична особа – підприємець Колотовченков Василь Леонідович

Юридична адреса: Україна, 38773  область Полтавська, район Полтавський

село Минівка, вул. Патріотів, будинок 11А.

Ідентифікаційний номер 3016309351.

Головний інженер проекту: Мерлян Віталій Броніславович, кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 015235 від 30.01.2019 р.

 

Робочий проект виконано в 2023 році на підставі:

Завдання на проектування № 1-11-23  від 2023р.;

Лист про відмову у видачі містобудівних умов та обмежень LC01:9401-7093-2381-4296 від 04.07.2023;

Геодезична зйомка виконана в червні 2023 року ФОП Колотовченков В.Л.;

Геологічні вишукування виконані в червні 2023 року ФОП Колотовченков В.Л.

Дефектний акт;

Акти технічного обстеження.

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочим проектом передбачає проведення капремонту покриття внутрішньоквартальних проходів та проїздів по вул. Молодіжна поруч з будинками №2 та №4 у с. Селещина Полтавського району Полтавської області.

Геологічні вишукування були проведені в червні 2023 року ФОП Колотовченков В.Л. Під час інженерно-геологічних вишукувань було здійснено вирубки дорожнього одягу – 2 шт. (згідно табл. 3.1 ДБН А.2.1-1-2008). Глибина вирубок прийнята в межах товщі конструктиву дорожнього одягу та ґрунтової основи, що дасть повну і достовірну інформацію про існуючий конструктив дорожнього одягу проїзної частини проїзду. Майданчик вишукувань розташований в межах ІІ дорожньо-кліматичної зони помірно-континентального клімату.

Відповідно до акту обстеження стану проїзду не відповідає нормативним вимогам транспортно-експлуатаційного стану, та потребує капітального ремонту. На визначеній ділянці зафіксовано такі дефекти:

- поздовжні та поперечні тріщини, вибоїни та викришування покриття;

- просідання та руйнування бортового каменю;

- місцями відсутність твердого покриття та оголення основи;

- відсутність поперечного профілю;

- відсутність вчасного стоку поверхневих вод;

- недостатня міцність дорожнього одягу;

- поздовжні та поперечні тріщини покриття тротуарів.

Внутрішньоквартальні проїзди, що ремонтуються, розділено на дві ділянки.

Ділянка №1. Початок траси та виконання робіт та (ПК00+00,00) прийнято на перетині осі проїзду вздовж буд. №2 з кромкою асфальтобетонного проїзду вздовж буд. №43. Кінець траси та виконання робіт (ПК0+93,00) прийнято на примиканні до існуючого покриття з плитки (ФЕМ) вздовж буд. №4. На ПК0+54,00 (вліво 90º6´) знаходиться примикання проїзду до вул. Молодіжна (між буд. №2 і буд. №4), що також підлягає капітальному ремонту.

Ділянка №2. Початок траси та виконання робіт (ПК00+00,00) прийнято на перетині осі проїзду між будинками №4 та №6 з кромкою асфальтобетонного покриття вул. Молодіжна. Кінець траси та виконання робіт (ПК0+43,70) прийнято в створі з господарськими спорудами перед заїздом до гаражів.

Загальна довжина двох ділянок місцевого проїзду, що підлягає капітальному ремонту, становить – 136,70 м, загальна довжина примикань – 29,30 м, загальна площа покриття проїзної частини 651 м2.

Перед початком виконання робіт передбачено демонтаж клумби, що розташована на проїзді і перешкоджає руху пожежного транспорту та швидкої, а також розбирання бетонного покриття поруч з буд. №4

Робочим проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу із попереднім розбиранням існуючого дорожнього одягу (Ділянка №1 від ПК0+00,00 до ПК0+30,90; від ПК0+54,60 до ПК0+93,00), а також підсилення дорожнього одягу з попереднім розбиранням асфальтобетонного покриття (Ділянка №1 від ПК0+30,90 до ПК0+54,60; примикання до Ділянки №1 довжиною 29,30 м; Ділянка №2 від ПК0+00,00 до ПК0+43,70).

Згідно п.3.2 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів. Зміна № 1» по всій довжині траси виконання робіт проводиться сукупність робіт з комплексного відновлення чи покращення транспортно-експлуатаційного стану існуючої вулиці, тому ширина проїзду залишається без змін та в існуючих параметрах 3,50 м. Радіуси примикання до існуючого покриття відповідають нормативним і складають 6 м, 7 м.

Для направлення поверхневого стоку по кромках проїзду на Ділянці №2 проєктом передбачено заміну існуючого та встановлення нового бортового каменю БР100.30.15 (ДСТУ Б.В.2.7-273:2010) на бетонній основі класу С12/15. Бортовий камінь встановлюється з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею дорожнього покриття, при цьому у місцях суміщення проїзної частини з тротуарами передбачено влаштування пониженого бортового каменю.

Проєктом передбачено підсилення асфальтобетонного покриття підходів до під’їздів (тротуарів) будинків з попереднім розбиранням існуючого асфальтобетонного покриття.

Підходи до під’їздів будинків влаштовуються у бортовому камені БР100.20.8  на бетонній основі з бетону класу С12/15.

Проєктом передбачено влаштування твердого покриття на майданчику для сміттєвих баків вздовж Ділянки №2. Майданчик розрахований на 3 сміттєві баки та має розміри 3,00 х 8,00 м. Він виконується у бортовому камені БР100.20.8 на бетонній основі з бетону класу С12/15 .

Проєктом передбачені зворотна засипка пазух за бортовим каменем місцевим грунтом з плануванням вручну, а також планування узбіччя з обох боків проїзної частини на ширину 0,50 - 1,0 м.

Проєктом передбачені зворотна засипка пазух за бортовим каменем місцевим грунтом з плануванням вручну, а також планування узбіччя з обох боків проїзної частини на ширину 0,50 - 1,0 м.

Перед початком виконання робіт проектом передбачено : кущі вирубуються (2 шт.),  дерева кронуються (3 шт.). Всі корені дерев, що знаходяться в межах робіт з капітального ремонту, підлягають видаленню (3 шт.). Ями, що утворилися, засипаються ґрунтом.

Для відновлення засобів організації дорожнього руху, проєктом передбачено встановлення відповідних дорожніх знаків.

Дорожній одяг нежорсткий. Проектування” та ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”. Загальний модуль пружності з урахуванням коефіцієнта надійності для нового дорожнього одягу – 177 МПа.

В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

 Конструкція підсилення дорожнього одягу проїзної частини (Тип А):

  існуючий дорожній одяг:

-асфальтобетон (розбирання) – 5 см;

-гранітний щебінь – 20-25 см;

 проєктний дорожній одяг:

-вирівнюючий шар із ЩПС С10 за ДСТУ 9177-2:2022 сер. товщ. - 5 см;

-шар покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б марки І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І. БНД 70/100 за ДСТУ Б В.2.7-119) - 5 см.

 

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини. Тип Б:

 -ущільнений грунт до Ку=0,95;

-основа із щебеню фракції 20-40 мм (з розклинюванням фр.5-20 мм) товщиною 25 см (ДСТУ Б В.2.7-30:2013);

-розлив в'яжучого (бітум БНД100/150) за ДСТУ 4044:2019 - 0,8 кг/м2;

-шар покриття з гарячої щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б марки І (АСГ.Др.Щ.Б.НП.І. БНД 70/100 за ДСТУ Б В.2.7-119) - 5 см.

 

Конструкція влаштування нового дорожнього одягу тротуарів і майданчика для сміттєвих баків. Тип В:

 - ущільнений грунт до Ку=0,95;

- основа із щебенево-піщаної суміші С-10 товщиною 12 см (ДСТУ 9177-2:2022);

- шар покриття з гарячої щільної піщаної асфальтобетонної суміші тип Г марки І (АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 70/100) товщиною 4 см (ДСТУ Б В.2.7-119:2011).

 

Конструкція відновлення асфльтобетонного покриття вимощень. Тип Г:

 існуюче покриття:

- щебінь – 12 см;

- асфальтобетон (розбирання) – 4 см;

 

проєктне покриття:

- вирівнюючий шар з піску із відсівів дроблення фр.0-5 мм (ДСТУ Б В.2.7-210:2010);

- шар покриття з гарячої щільної піщаної асфальтобетонної суміші тип Г марки І (АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 70/100) товщиною 4 см (ДСТУ Б В.2.7-119:2011).

Поздовжній профіль проїзду запроєктовано по кромках проїзної частини з врахуванням забезпечення водовідведення з прилеглої території. Поздовжній профіль проїзду становить 2 – 14,5‰.

Для своєчасного відводу поверхневих вод, прибортовий лоток запроєктовано з поздовжнім ухилом не менше 4‰.

На ділянках підсилення проїзної частини проєктна лінія поздовжнього профілю запроєктована з урахуванням максимального збереження та використання існуючого дорожнього одягу проїзної частини. Проєктна робоча відмітка по кромках проїзної частини варіюється в межах -0,05 – +0,10 м.

Поздовжній ухил тротуарів передбачений за напрямком до проїзду та/або повторює існуючий рельєф, поперечний ухил тротуарів (односкатний профіль) становить 4-20 ‰.

Поперечний профіль прийнято згідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів. Зміна № 1» та з урахуванням умов існуючих поперечних профілів проїзду та влаштовується: на Ділянці №2 у бортовому камені, а на Ділянці №1 – без бортового каменю.

Поперечний ухил проїзду (односкатний профіль) становить 25 ‰. Майданчики для сміттєвих баків мають поздовжній похил 6‰ та поперечний похил 4‰ в бік проїзду.

Планування узбіччя передбачити з поперечним ухилом не менше 40‰ у напрямку від покриття шириною 0,50 – 1,00 м.

Згідно класифікації ДБН В.2.5-28:2018 «Природне та штучне освітлення» внутрішньоквартальний проїзд вул. Молодіжна відноситься до категорії В2 за освітленням.

Згідно з табл. 8.27 ДБН В.2.5-28:2018 «Природне та штучне освітлення» для об’єкта з категорією освітлення В2 та інтенсивністю руху до 500 авт./год, середня яскравість покриття проїзної частини повинна бути не менше 0,3 кд/м², що відповідає нормативній середній горизонтальній освітленості 4 лк.

Світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників в межах проїзду виконаний за допомогою програмного комплексу “Light-in-Night Road v.5”. Результати розрахунків вказують на те, що існуюче зовнішнє освітлення по проїзду забезпечує виконання вищевказаних нормативних вимог.

Всі світильники по проїзду мають високоефективні газорозряджувальні джерела світла і забезпечують достатні рівні освітленості.

Організація будівництва. Капітальний ремонт проїзної частини виконується без руху автотранспорту. Капітальний ремонт проїзної частини проїзду виконується в межах червоних ліній та додаткового відведення землі не потребує.  Метод проведення робіт передбачається поточний з послідовним пересуванням фронту робіт по окремим виробничим процесам.

 Роботи виконуються в два етапи: підготовчий і основний.  До основних робіт по будівництву об'єкта дозволяється приступати лише після відведення в натурі майданчика і траси для його будівництва, підготовки території і створення разбивочной геодезичної основи.

Проєктом передбачено такі основні будівельно-монтажні роботи:

- Підготовчі роботи (розбивка траси, вирубування кущів, кронування та підрубування коренів дерев, демонтаж клумби);

- Розбирання існуючого дорожнього одягу проїзду;

- Розбирання асфальтобетонного покриття проїздів і тротуарів;

- Розбирання бортового каменю;

- Земляні роботи;

- Встановлення бортового каменю і поребрика;

- Влаштування щебеневої основи проїзду та тротуарів;

- Влаштування асфальтобетонного покриття проїзду, тротуарів, майданчика для сміттєвих баків;

- Планувальні роботи прилеглої території;

Будівельно-монтажні роботи виконуються згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві».

Тривалість будівництва проїзної частини проїзду у місяцях складає 0,45 місяця (14 днів).

Проектом  будівництва  об’єкту не  передбачено  зведення тимчасових    споруд,   порушення  родючого  шару  ґрунтів,  сільськогосподарських угідь,  дерево-чагарникової  рослинності  тощо. За  умови  прибирання  відходів виробництва, будівництво  об’єкту  не   повинно    привести   до забруднення  навколишнього  середовища.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає. Біля реконструйованої будівлі рослинність   відсутня. Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежну безпеку, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 21.06.2023 р. складала  1320,714 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  1010,726 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 309,988 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджено наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021р. № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 12.07.2023р. складає 1301,185 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –  998,272 тис. грн.; устаткування – 0,000 тис. грн.; інші витрати - 302,913 тис. грн.

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження до складу та змісту проектної документації, його експлуатаційної безпеки, зауваження з питань щодо кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи