Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1298-3266-4570-3696
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0998Є-06/23 від 22.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЄВРОЕКСПЕРТИЗА" (44209844) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С231722 Колибань - (Хмельницький-Голосків) км 4+427,75 - км 5+753»
Код проектної документації
PD01:4338-5917-7421-3720 Зміни №3 №32/2021 від 2023-05-30 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП") / Наявні експертизи: EX01:1298-3266-4570-3696
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань енергозбереження, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань охорони праці, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Архітектурно-планувальні рішення
Головний експерт проекту
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
22.06.2023 61562.798 47599.664 0 13963.134

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Хмельницька обл., Хмельницький район, Хмельницька територіальна громада, с. Богданівці (станом на 01.01.2021) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення С 231722 Колибань - (Хмельницький-Голосків) км 4+427,75 - км 5+753 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ ДОРІГ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ" (44588125)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурно-планувальні рішення
Зініч Володимир Олександрович (АА 004577, АА 003467)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КЛОЧАНИЙ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 004521, АЕ 004418, АЕ 007218)
Відповідальний експерт З питань екології
САВЧИН Михайло Михайлович (АЕ 004397)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Ніпрук Іван Максимович (АЕ 004993)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Макар Степан Іванович (АР 013556, АЕ 006181)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
З питань охорони праці
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4338-5917-7421-3720
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП" (40975502)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
30.05.2023
Номер проектної документації
32/2021
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Замовник будівництва – ДУ «Служба місцевих доріг Хмельниччини»

Генеральний проєктувальник – ТОВ «ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП»

Юридична адреса: 21007 , м. Вінниця, провул. Цегельний, буд.4;

Код ЄДРПОУ: 40975502;

Головний інженер проєкту – Бакуліч Анатолій Миколайович;

Кваліфікаційний сертифікат: АР №009455 дата видачі 24.02.2014 р.

Вихідні дані:  

- завдання на проєктування.

 

Опис архітектурно - будівельних та конструктивних рішень

Робочий проєкт на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С231722 Колибань – (Хмельницький - Голосків) км 4+427,75 – км 5+753, Хмельницька область, загальною довжиною 1,32525 км, розроблений проєктною організацією ТОВ «ПОДІЛЛЯ ПРОЕКТ ГРУП» за завданням, яке видане ДУ «Служба місцевих доріг Хмельниччини».

Визначення класу наслідків (відповідальності) дороги, як транспортного об’єкта, виконано у відповідності до ДСТУ 8855:2019 «Будівлі та споруди. Визначення класу наслідків (відповідальності)», ГБН В.2.3-37641918-552:2015 «Автомобільні дороги. Визначення класу наслідків (відповідальності) та категорії складності об’єктів дорожнього будівництва».

В адміністративному відношенні ділянка автодороги розташована на території Хмельницького району Хмельницької області та проходить в через с. Богданівці. Частина дороги проходить за межами населеного пункту.

Дорога проходить у місцевості з насипами до 2 м. Стан земляного полотна задовільний і придатний для подальшої експлуатації.

Водовідвід на ділянці дороги забезпечений поперечним та поздовжнім похилами проїзної частини та штучними спорудами. Ширина проїзної частини становить 6,0 м.

Дана дорога має асфальтобетонне та бетонне покриття, яку має пошкодження по всій ділянці та потребує ремонту.

На проєктній ділянці дороги відсутнє огородження бар’єрного типу.

По ділянці здійснюється рух легкового і вантажного автомобільного транспорту.

На підставі даних класифікації автомобільної дороги відповідно до завдання на проєктування, а також перспективної інтенсивності руху на розглянутій ділянці, дорога відноситься до ІV категорії:

− розрахункова швидкість поза населеним пунктом – 90 км/год;

− розрахункова швидкість в населеному пункті – 50 км/год;

− кількість смуг руху – 2;

− ширина смуги руху – 3,0 м;

− ширина проїзної частини – 6,0 м;

− ширина узбіччя – 2,0 м;

− найменший радіус кривої в плані – 150 м;

− найменший радіус кривої у профілі:

− опуклої – 2001 м;

− увігнутої – 907 м;

− найбільший поздовжній похил – 79 ‰;

− найменша відстань видимості для зупинки автомобіля - 210 м.

Для відведення води з проїзної частини влаштовуються прикрайкові лотки та водоскиди, що характеризуються вільним стіканням води по поверхні проїзної частини автомобільної дороги до прикрайкових лотків, далі у відкриті укісні водоскидні лотки, які розташовані через певні відстані один від одного, потім в гасник у кінцевій частині укісних лотків.

Найбільша висота насипу - до 2,0м.

Нормативне статичне навантаження на вісь – 100 кН, потрібний модуль пружності дорожнього одягу складає 233 МПа, розрахунковий модуль пружності – 364 МПа, коефіцієнт  запасу міцності дорожнього одягу – 1,56.

Існуюча середньорічна добова інтенсивність руху на ділянці, що проєктується, складає 411 авт./добу в транспортних одиницях.

Перспективна добова інтенсивність руху на 13-річну перспективу на ділянці, що проєктується, складає 518 авт./добу в транспортних одиницях.

Всі роботи з капітального ремонту будуть виконуватись «під рухом», що технологічно можливо виконати при виконанні вимог ДСТУ 8749:2017, згідно з яким були розроблені тимчасові схеми організації дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт.

Проєктний дорожній одяг (посилення):

ЕКШ-50.ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2;

ЩПС.Кр.КВ.М20.ДСТУ 9177- 4:2022 – 0,18 м;

ЕКШ-50.ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,0 л/м2;

АБ.Кр.Щ.А1.НП.БМПА 50/70-60.ДСТУ 8959:2019 – 0,10 м;

ЕКШМ-50. ДСТУ Б В.2.7-129:2013 0,4 л/м²;

АБ.Др.Щ.А.НП.БМПА 50/70-60.ДСТУ 8959:2019 – 0,05м.

На початку , в кінці ділянки, а також в місцях влаштування переїздів передбачені ділянки суміщення в влаштуванням нового дорожнього одягу.

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

Для проведення робіт з капітального ремонту автомобільної дороги додатковий відвід земель не потрібен.

Планована діяльність не відноситься до першої та другої категорій видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля визначених ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

У складі проєктної документації додані матеріали ОВНС де охарактеризовані результати оцінки впливів на природне, середовище, включаючи життєдіяльність населення, і техногенне середовище та обґрунтування допустимості, доцільності і прийнятності проєктних рішень.

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань екології, вплив на навколишнє природне середовище очікується в межах встановлених норм.

 

Оцінка проєктних рішень з питань економії енергії

За результатами розгляду проєктних матеріалів встановлено, що робочий проєкт розроблено згідно нормативних вимог з питань енергозбереження, вплив проєктованої діяльності на параметри енергоефективності очікується в межах, визначених нормативними документами.

Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231722 Колибань - (Хмельницький-Голосків) км 4+427,75 - км 5+753» відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.

 

 Пожежна та техногенна безпека

За результатами розгляду встановлено, що зазначена проєктна документація на даній стадії проєктування розроблена з дотриманням вимог пожежної та техногенної безпеки.

Конструктивні елементи будівлі задовольняють вимогам щодо мінімальних значень класів вогнестійкості конструкцій будівлі відповідно до запроєктованого ступеня вогнестійкості.

Класифікація матеріалів запроєктованих в будівництві відповідає ДБН В. 1.1-7:2016.

 

Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.

           Розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту» розроблено для виконання вимог: - Кодексу цивільного захисту України; - Постанови КМУ №6 від 09.01.2014 «Про затвердження переліку об’єктів, що належать суб’єктам господарювання, проєктування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту» - ДБН В.1.2-4-2019 «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту»; - ДСТУ 8773:2018 «Склад та зміст розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту в складі проєктної документації на будівництво об’єктів». - Правил техногенної безпеки у сфері цивільного захисту на підприємствах, в організаціях, установах та на небезпечних територіях. Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

 

Охорона праці

Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231722 Колибань - (Хмельницький-Голосків) км 4+427,75 - км 5+753» розроблено на підставі договору на проведення проєктних робіт та завдання.

Технічні рішення прийняті в проєкті відповідають вимогам екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних та інших діючих норм і правил та забезпечують безпечну експлуатацію споруди при дотриманні передбачених проєктом заходів.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва — СС2.

Робочий проєкт виконано згідно з документами діючими нормативними актами в будівництві.

Робочий проєкт розроблений відповідно до Закону України «Про охорону праці» і передбачає проєктні рішення по створенню безпечних і нешкідливих умов праці, засобів колективного та індивідуального захисту, що виключають виникнення нещасних випадків і аварій.

 

Організація будівництва

Проєктними рішеннями передбачені заходи по захисту від шкідливого впливу шуму при виконанні робіт з капітального ремонту згідно діючого Законодавства. 

 

Кошторисна частина проєктної документації

по об’єкту: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231722 Колибань - (Хмельницький-Голосків) км 4+427,75 - км 5+753». 

Показники

Од. вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на

7 червня 2023 р.: 

тис. грн.

63 438,335

у тому числі:                                - дорожні роботи та послуги

тис. грн.

49 072,495

 - обладнання

тис. грн.

0,000

 - інші витрати

тис. грн.

14 365,84

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженою наказом Міністерства інфраструктури  України від 07.10.2022 № 753 та «Правилами визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022 273.

 

Показники

Од .вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  22 червня 2023 р. складає

тис. грн.

61 562,798

у тому числі:                       - дорожні роботи та послуги

тис. грн.

47 599,664

 - обладнання

тис. грн.

0,000

 - інші витрати

тис. грн.

13 963,134

 

                           Робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С 231722 Колибань - (Хмельницький-Голосків) км 4+427,75 - км 5+753» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проєктування та розроблений з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, в тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення; санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, пожежної безпеки, техногенної безпеки, енергозбереження, охорони праці та кошторисної вартості будівництва.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на генпроєктувальника та замовника. Замовник експертизи несе відповідальність, згідно з законодавством, за достовірність наданих документів для проведення експертизи.


Розділи