Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:9802-1153-9679-8320
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№1005/07/23-ЕК від 18.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Будівництво ділянки дороги з асфальтобетонного покриття по вул.Зіркова (між вул.Сонячна та вул. Яблунева) в селі Прилиманське Одеського району Одеської області»
Код проектної документації
PD01:8018-5957-4156-6217 №06-2023/20 від 2023-06-26 (видав БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:9802-1153-9679-8320
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
17.07.2023 2535.808 2022.869 0 512.939

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Авангардівська територіальна громада, с. Прилиманське (станом на 01.01.2021) , вулиця Зіркова (між вул. Сонячна та вул. Яблунева) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (43988734)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ШНАЙДЕР АЛЬОНА СЕРГІЇВНА (АР 014694, АЕ 005433)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8018-5957-4156-6217
Орган, що видав
БОНДАРЕНКО МИКОЛА АНАТОЛІЙОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
26.06.2023
Номер проектної документації
06-2023/20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Будівництво ділянки дороги з асфальтобетонного покриття по вул.Зіркова (між вул.Сонячна та вул. Яблунева) в селі Прилиманське Одеського району Одеської області», розроблений у 2023 році ФОП Бондаренко М.А. Головний інженер проекту (ГІП) – Бондаренко Микола Анатолійович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016682 від 15.10.2020р.).

Робочий проєкт виконаний на замовлення Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради на підставі:

-          завдання на проектування,  затвердженого Замовником у 2023р.;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;

-       містобудівних умов та обмежень для проектування обєкту будівництва реєстраційний номер A3143848066138769201 від 10.07.2023р., затверджені Відділом містобудування та архітектури Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (23211248) наказом №12-04/МУ8 від 11.07.2023р. Реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:3848-0661-4715-7811;

-       інженерно-геодезичні вишукування;

-       листа № 234 від 03.07.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо розробки проектно-кошторисної документації по об’єкту;

-       довідки № 235 від 26.05.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо згоди на розробку проектної документації по об’єкту;

-       довідки № 236 від 03.07.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо належності земельної ділянки;

-       довідки № 237 від 03.07.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо джерела фінансування об’єкту;

-       акту технічного огляду ділянки для будівництва дороги з асфальтобетонного покриття по вул. Зіркова (між вул. Сонячна та вул. Яблунева) в селі Прилиманське Одеського району Одеської області.

Відповідність проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженеру проекту – Бондаренко М.А. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016682 від 15.10.2020р.).

Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС1 (незначні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

Оцінка технічного стану об’єкту

Згідно з матеріалами обстеження земельної ділянки, було виявлено, що на зазначеній ділянці відсутнє тверде покриття, автомобілі рухаються по ґрунтовій дорозі, що призводить до незручностей і не уможливлює під`їзд автотранспорту та негативно впливає на умови та безпеку руху підчас та після дощу і в осінньо-зимовий період.

Враховуючи те, що з однієї сторони вздовж території кладовища є існуючий проїзд в асфальтобетонні, є необхідність будівництва дороги з асфальтобетонного покриття по вул. Зіркова (між вул. Сонячна та вул. Яблунева) для забезпечення можливості під`їзду до в`їзду на територію кладовища.

Район будівництва характеризується наступними

кліматичними та геологічними умовами

За природно-кліматичними характеристиками на території, що проектується ділянка дороги, клімат - помірно-континентальний з м’якою зимою (з грудня по січень), відносно затяжною весною і теплим (з травня по вересень), довгим, спекотним літом та довгою та теплою осінню.

Тривалість зими в середньому - 72 дні.

Мінімальні та максимальні температури повітря складають відповідно – 28 оС і + 39,3 оС.

Пересічна температура січня -2 °С, липня +22,2 °С.

Середня температура повітря за рік 10,7 оС.

 Середня річна кількість опадів 453 мм.

У ґрунтовому покриві переважають чорноземно-лучні глибоко-слабосолонцюваті грунти. За даними інженерних вишукувань минулих років у геологічному побудуванні до глибини 3,0 м на ділянці проведення капітального ремонту мають місце грунти у складі легких, середніх і важких лесоподібних суглинків і глин, які перешаровуються між собою і залягають на червоно-бурих глинах. Перекрита лесова товща з поверхні грунтово-рослинним шаром міцністю до 0,3...0,5 м. Грунти непросадні, грунтові води на розвідану глибину не викриті.

Відповідно кліматичного районуванню, ділянка відноситься до степової зони.

Сейсмічність району і майданчика будівництва - 7 балів.

Категорія грунтів за сейсмічними властивостями друга.

Категорія складності інженерно – геологічних умов - (друга).

Глибина сезонного промерзання грунтів складає 0,7 м.

У геоморфологічному відношенні територія розташування об’єкту віднесена до ділянки Причерноморського плато.

Проектні рішення

Проектом передбачено будівництво дорожнього покриття, а саме: улаштування нижнього шару двошарової основи із щебенево-піщаної суміші С5, улаштування верхнього шару двошарової основи із щебенево-піщаної суміші С7, влаштування одношарового асфальтобетонного покриття з забезпеченням поверхневого водовідведення з дорожнього покриття, влаштування покриття тротуару з ФЕМ і створення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення доступного (безперешкодного) переміщення, а саме: передбачений тип покриття, що не ковзає, відсутні перепади покриття, влаштування тактильних показчиків, що забезпечує зручне пересування осіб з обмеженими можливостями та інших маломобільних груп населення, у тому числі тих, що пересуваються на інвалідних візках та батьків з дитячими візками. Проектом передбачено заходи з водовідведення шляхом влаштування бортових каменів.

 Згідно інженерно-геодезичних вишукувань для приведення існуючих відміток дорожнього покриття до проектних відміток проектом передбачено влаштування дорожнього корита сер. глибиною 350 мм, влаштування нижнього шару двошарової основи із ЩПС (С5), товщиною 21 см, влаштування верхнього шару двошарової основи із ЩПС (С7), товщиною 15 см та асфальтобетонного покриття з асфальтобетонної суміші типу Б марки І товщиною 6 см. Норма витрати а/бетонної суміші прийнято згідно з розцінками КБ 27-27-1 та КБ 27-27-5 Збірника 27 КНУ та становить 145,8 т на 1000 м2 покриття.

Для забезпечення поверхневого водовідведення з проїжджої частини проектом передбачено влаштування бортових каменів БР100.30.15 з послідуючим відведенням води до існуючого кювету.

Згідно із завданням на проектування визначено основні вимоги до конструктивних елементів, матеріалів та складу проекту, а саме:

- похили повздовжнього та поперечного профілю запроектувати за умови забезпечення водовідведення;

- запроектувати улаштування нового твердого одношарового покриття з асфальтобетону;

- врахувати заходи по влаштуванню двошарової основи дорожнього покриття;

- врахувати заходи по влаштуванню узбіччя.

- запроектувати покриття тротуару (вихід з кладовища) з ФЕМ.

- врахувати заходи по влаштуванню бортових каменів.

- врахувати заходи по влаштуванню зеленої зони.

Відповідно до вимог Замовника в робочому проекті передбачені:

Конструкція проектованого покриття представлена наступними типами:

Тип 1

- покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 6 см;

- верхній шар двошарової основи із ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022– 15 см;

- нижній шар двошарової основи із ЩПС.С5.ДСТУ 9177-2:2022 – 21 см.

Тип 2

- покриття із ФЕМ – 4 см;

- монтажний шар з піскоцементної суміші - 5 см;

- шар основи із ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 – 12 см.

Всі земляні роботи виконувати з врахуванням вимог охорони існуючих інженерних мереж. Перед початком виконання земляних робіт уточнити наявність підземних інженерних комунікацій. В охоронній зоні інженерних мереж роботи виконувати з дозволу та присутності представника власника мереж. Без погодження уточнення на місцевості наявності підземних інженерних комунікацій до земляних робіт приступати заборонено.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, станом на 30.06.2022р. склала: 2608,169 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 2084,794 тис. грн.; інші витрати – 523,375 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 17.07.2023р. складає 2535,808 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 2022,869 тис. грн.; інші витрати – 512,939 тис. грн.

Примітка:

*ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за виконання вимог містобудівних умов та обмежень реєстраційний A3143848066138769201 від 10.07.2023р., затверджених відповідно наказу №12-04/МУ8 від 11.07.2023р., реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:3848-0661-4715-7811, повністю несе Замовник.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.

Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну документацію, а також головний інженер проєкту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

При цьому експертиза проєктних рішень в частині дотримання вимог до експлуатаційної безпеки, санітарно-епідеміологічному благополуччю населення, екології, енергозбереження, інженерного забезпечення, пожежної та техногенної безпеки - не виконувалася.


Розділи