Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5952-4511-1535-3653
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№00-0290/01-23/ПБ від 17.08.2023
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги місцевого значення по вул. Садова в селі Мощун Бучанського району, Київської області
Код проектної документації
PD01:5803-3984-8642-6941 №386 від 2023-05-03 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:5952-4511-1535-3653
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Коробчук Світлана Миколаївна (АЕ 006395, АЕ 001451 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
11.08.2023 31344.898 24119.165 732.925 6492.808

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Київська обл., Бучанський район, Гостомельська територіальна громада (UA32080110000056605) , Дорога місцевого значення по вул. Садова в селі Мощун не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ГОСТОМЕЛЬСЬКА СЕЛИЩНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (44825757)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор З питань архітектури
Шепеленко Лариса Тимофіївна (АЕ 000196, АЕ 006427, АА 000209)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Лебедєва Юлія Борисівна
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Іванюсь Наталія Петрівна (АЕ 000069)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ЯНКОВА ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (АЕ 000201, АЕ 006510)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Присяжнюк Ольга Яківна (АЕ 000142, АЕ 006375)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ДОВГОДЬКО ІРИНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006432, АЕ 001446)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
СКОЧКО ВІТАЛІЙ ПЕТРОВИЧ (АЕ 001599, АЕ 006553)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Джиоєв Роман Сергійович (АЕ 006684, АЕ 007437, АЕ 007522, АЕ 007147)
Відповідальний експерт З питань екології
Рудько Сергій Костянтинович (АЕ 006428, АЕ 000648, АЕ 007224)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Рубльова Ольга Євтихіївна (АЕ 004515, АЕ 000150)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
Савенко Ігор Володимирович (АЕ 006420, АЕ 000152)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Коробчук Світлана Миколаївна (АЕ 006395, АЕ 001451)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5803-3984-8642-6941
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
03.05.2023
Номер проектної документації
386
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект "Капітальний ремонт дороги місцевого значення по вул. Садова в селі Мощун Бучанського району, Київської області" розроблений приватним підприємством "Науково-виробнича фірма (далі ‒ ПП НВФ) "Мостопроект" (адреса: 04208, місто Київ, проспект Георгія Гонгадзе, будинок 7, офіс 33; головний інженер проекту – Кулак Є. М., кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника – АР № 016142, виданий 26.12.2019) на замовлення Гостомельської селищної військової адміністрації Бучанського району Київської області, на підставі завдання на проектування та зміни до нього, затверджених замовником та погоджених генеральним проектувальником у 2023 році.

 

 

Ділянка автомобільної дороги по вулиці Садова знаходиться в селі Мощун Бучанського району Київської області і має категорію житлова вулиця.

Технічний стан дороги не задовольняє вимоги до транспортно-експлуатаційних показників, внаслідок чого знижується швидкість руху транспортного потоку, ефективність роботи дороги в цілому та знижується рівень безпеки руху.

Капітальний ремонт дороги по вулиці Садова буде проведено з урахуванням максимального збереження елементів навколишнього ландшафту, в результаті реалізації проектних рішень будуть покращені транспортно-експлуатаційні показники роботи автомобільного транспорту і умови соціального розвитку, підвищиться рівень безпеки руху.

Початок проектної ділянки ПК 0+00 примикає до автомобільної дороги по вулиці Вишнева, кінець проектної ділянки знаходиться на
ПК 8+18,8.

Загальна довжина ділянки дороги складає 818,80 м.

Розрахункова швидкість в межах житлової вулиці прийнята
50 км/год. з мінімальним радіусом горизонтальної кривої 301 м, за виключенням ділянок, де буде збережено існуючі елементи плану з радіусами горизонтальних кривих 30 м, для максимального використання існуючого земляного полотна та уникнення додаткового відведення земель. Розрахункова швидкість на цих ділянках прийнята 30 км/год. 

Траса дороги в плані має 6 кутів повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої у робочому проекті передбачений 30 м. 

Поперечний профіль проїзної частини вулиці запроектований односхилим (праворуч) з похилом 25 ‰ за виключенням ділянки  віражу, який передбачено на горизонтальній кривій кута № 6. Поперечний похил віражу прийнятий відповідно до радіусу горизонтальної кривої та розрахункової швидкості  ‒ 40 ‰ .

Односхилий поперечний профіль запроектовано з огляду на неможливість відведення води з проїзної частини ліворуч, де переважно знаходиться житлова забудова та влаштовується тротуар.

На горизонтальних кривих радіусом менше 750 м передбачено розширення проїзної частини.

Поздовжній профіль запроектований з наступними технічними показниками, які задовольняють прийнятій розрахунковій швидкості:

‒ максимальний поздовжній похил                ‒ 25  ‰;

‒ мінімальні радіуси вертикальних кривих:

       ‒ опуклих                                                   ‒ 3500 м;

       ‒ увігнутих                                                 ‒ 6047 м.

Існуюче земляне полотно проходить в нульових відмітках.

Земляне полотно знаходиться в задовільному стані, що дозволяє використати його при капітальному ремонті в повному обсязі.

Ширина проїзної частини складає 6,0 м з двостороннім рухом транспорту. Узбіччя шириною 1,0 м з боку, де відсутній тротуар, укріплюється щебенем (від розбирання існуючого дорожнього одягу) товщиною 0,10 м з поперечним похилом 40 ‰. Узбіччя за тротуаром має ширину 0,50 м, укріплюється засівом трави з підсипкою рослинного ґрунту товщиною 0,15 з поперечним похилом 50 ‰.

Земляне полотно досипається ґрунтом від нарізання корита для влаштування дорожнього одягу.

 Перед початком виконання земляних робіт знімається родючий шар ґрунту з підошви проектного земляного полотна товщиною 0,10 м. Знятий рослинний ґрунт не придатний для використання при укріплені узбіч та укосів (наявні домішки коріння рослин та будівельного сміття).

Узбіччя та укоси земляного полотна укріплюються засівом трави з підсипкою рослинним ґрунтом товщиною 0,15 м. 

Конструкція дорожнього одягу прийнята в результаті техніко-економічного порівняння трьох варіантів конструкцій дорожнього одягу та розрахунків і погоджена з Гостомельською селищною військовою адміністрацією Бучанського району Київської області.

Дорожній одяг розрахований на потрібний модуль пружності
190 МПа. Розрахункове навантаження – 60 кН. Міжремонтний строк експлуатації дорожнього одягу складає 13 років.

 

Існуючий дорожній одяг представлений різними конструкціями на окремих  ділянках дороги.

На ділянках від ПК 0+00 до ПК 5+28,5 та від ПК 7+13,5 до ПК 8+18,8:

‒ щебінь мілкої фракції, гранвідсів,

бита цегла з супіщаним заповнювачем                       ‒ 0,25 м;

‒ пісок мілкий.


На ділянці від ПК 5+28,5 до ПК 7+13,5:

‒ щебінь мілкої фракції, гранвідсів                  ‒ 0,15 м;                                                                   

‒ пісок мілкий.

За визначеними факторами оцінки стану дорожнього одягу, робочим проектом передбачено розбирання існуючого щебеню мілкої фракції з повторним його використанням при укріпленні узбіч.      

Нова конструкція дорожнього одягу (тип 1):

‒ щебенево-піщана суміш С5                           ‒ 0,30 м;

‒ щебенево-піщана суміш С7                           ‒ 0,12 м;

‒ дрібнозернистий щільний асфальтобетон марки І

типу А на бітумі БНД 70/100                                      ‒ 0,07 м.

Конструкції дорожнього одягу на примиканнях в межах радіусів заокруглення та на заїзних кишенях зупинок маршрутного транспорту влаштовуються по типу проїзної частини.

Відведення води з проїзної частини на ділянці від ПК 4+88 до
ПК 5+86 передбачено з використанням бортового профілю, а на ділянці від ПК 5+86 до ПК 8+18,8 запроектована мережа дощової каналізації з використанням дощоприймальних та оглядових колодязів. Збирання поверхневих вод здійснюється за допомогою бортового каменю та прикрайкового лотка, який влаштовується в межах ділянки влаштування віражу на ділянці від ПК 7+77 до ПК 8+09 (ліворуч).

З огляду на розташування меморіалу пам’яті "Янголи Перемоги", присвяченого загиблим воїнам у битві за село Мощун, робочим проектом передбачені дві тимчасові автостоянки ‒ від ПК 5+08,9 до ПК 5+64,5 (ліворуч) на 9 машино-місць та від ПК 5+52 до ПК 5+76,6 (праворуч) на 2 машино-місця для осіб з інвалідністю.

Тимчасові автостоянки облаштовані відповідними дорожніми знаками та розміткою з конструкцією дорожнього одягу як по основному проїзду.

На ділянці капітального ремонту передбачено 11 примикань у вулиці і провулки села Мощун з шириною проїзної частини в межах існуючих параметрів.  Примикання облаштовуються в межах радіусів заокруглення з конструкцією дорожнього одягу як по основному проїзду. Також по вулиці Садовій передбачені в’їзди у двори.

Тротуар по вулиці Садова запроектований як односторонній так і двосторонній (на ділянці зупинок маршрутного транспорту та автостоянок в зоні розташування меморіалу пам’яті "Янголи Перемоги").

Ширина тротуару з влаштуванням пішохідного огородження С2-РМ складає 2,05 м (в стислих умовах 1,50 ‒ 1,80 м), ширина пішохідної зони –       1,80 м (в стислих умовах 1,20 ‒ 1,50 м).

На ділянці капітального ремонту передбачено дві зупинки маршрутного транспорту. Зупинки передбачені із заїзними кишенями, посадковими майданчиками та автопавільйонами.

 

 

Конструкція дорожнього одягу на тротуарах, посадкових майданчиках та в’їздах у двори:

‒ щебенево-піщана суміш С7                          ‒ 0,12 м;

‒ цементно-піщана суміш                                ‒ 0,05 м;

‒ фігурні елементи мощення (ФЕМ)               ‒ 0,06 м.

Ширина заїзної кишені 3,0 м, довжина – 20,0 м. У зв’язку із стислими умовами перехідні ділянки на в’їзді та виїзді із заїзної кишені влаштовуються

довжиною по 10,0 м.

Для забезпечення безпеки дорожнього руху та орієнтування водіїв робочим проектом передбачено встановлення необхідних дорожніх знаків, пішохідного бар’єрного огородження та нанесення дорожньої  розмітки.

З метою підвищення безпеки руху між зупинками маршрутного транспорту та біля меморіального комплексу на ПК 7+02, робочим проектом передбачено влаштування підвищених пішохідних переходів, які відносяться до засобів заспокоєння дорожнього руху.

У межах проектної ділянки наявне існуюче зовнішнє електроосвітлення. Робочим проектом передбачається додаткове влаштування опор освітлення на зупинках маршрутного транспорту та пішохідних переходах. 

Автопавільйон ‒ споруда повної заводської готовності комплектного постачання, прямокутної форми у плані, яка встановлюється на фундаменти із монолітного бетону та кріпиться до них за допомогою закладних деталей.

 

Рішення щодо створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Конструкція і параметри тротуарів відповідають умовам безперешкодного пересування осіб з інвалідністю  та інших маломобільних груп населення (далі ‒ МГН). Поперечний похил тротуару та посадкових майданчиків прийнято 20 ‰. Максимальний поздовжній похил тротуарів не перевищує допустимий.  

Сполучення тротуарів з наземними пішохідними переходами облаштовано пандусами з пониженням бортового каменю та влаштуванням  тактильних смуг, які також влаштовуються на посадкових майданчиках. Тактильні смуги виконують попереджувальну та направляючу функцію.

Тимчасова автостоянка на два машино-місця для осіб з інвалідністю та інших МГН (виходячи з нормативу 10 % від розрахункової кількості машино-місць) позначено дорожніми знаками та горизонтальною розміткою відповідно до Правил дорожнього руху з піктограмами міжнародного символу доступності.

 

Класи наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2.

Сукупний показник – СС2.

Строк експлуатації дорожнього одягу  ‒ 13 років.

 

Інженерне забезпечення

Дощова каналізація. Відведення дощових та талих вод з проїзної частини дороги здійснюється за рахунок похилів повздовжнього та поперечного профілів. На ділянці проїзної частини між ПК 4+88,0 та
ПК 5+86,0 відведення дощових та талих  вод прийнято відкритими лотками за межі земляного полотна. Для запобігання розмиву підошви насипу передбачено влаштування бетонної площадки з гасником напору.

Між ПК 5+86,0 та ПК 8+18,8 проїзної частини запроектована мережа дощової каналізації, стічні води з якої передбачено відводити на очисні споруди.

Зовнішні мережі газопостачання. Існуючі зовнішні мережі газопроводу середнього та низького тиску прокладені підземно вздовж проектованої автодороги. При перетині існуючих газопроводів із запроектованою дорогою робочим проектом передбачено влаштування залізобетонних лотків для їх захисту.

Електротехнічні рішення. В електротехнічному розділі передбачаються рішення по перевлаштуванню електричних мереж 10/0,4 кВ, освітлення наземних пішохідних переходів та зупинок маршрутного транспорту світильниками з енергозберігаючими лампами, встановлення на пішохідних переходах попереджувальних мигаючих однолінзових сигнальних світлофорів жовтого кольору. Джерелом електропостачання систем автоматичного освітлення та світлофорів є гелеві кислотно-свинцеві акумуляторні батареї, що заряджаються від фотоелектричних панелей. В робочому проекті наведені рішення по захисних заходах з електробезпеки.

 

Організація будівництва

Тривалість капітального ремонту становить 4,0 місяці. У робочому проекті передбачені методи проведення основних робіт, послідовність капітального ремонту, визначені потреби в будівельних машинах і механізмах, кадрах будівельників, тимчасових будівлях.

 

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість капітального ремонту, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 29.06.2023 складала 31992,346 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 24720,184 тис. грн.; устатковання, меблі, інвентар –
644,913 тис. грн.; інші витрати – 6627,249 тис. гривень.

 

У процесі розгляду робочого проекту "Капітальний ремонт дороги  місцевого значення по вул. Садова в селі Мощун Бучанського району, Київської області" виявлені помилки, інформація щодо яких доведена до замовника та проектувальника. До проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.

 

За результатами розгляду кошторисної частини проектної документації встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з Порядком застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженим наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1225/36847, та Кошторисними нормами України  "Настанова з визначення вартості  будівництва", затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021  № 281.

 

Загальна кошторисна вартість капітального ремонту в поточних цінах станом на 11 серпня 2023 року складає 31344,898 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 24119,165 тис. грн.; устатковання, меблі, інвентар – 732,925 тис. грн.; інші витрати – 6492,808 тис. гривень.

 

У робочому проекті передбачені відповідні рішення щодо дотримання нормативних вимог з інженерно-технічних заходів цивільного захисту, пожежної та техногенної безпеки, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення, екології, охорони праці та енергозбереження. Розроблено розділ ОВНС (оцінка впливів на навколишнє середовище), відповідно до якого, капітальний ремонт та експлуатація об'єкта не буде мати негативних впливів на навколишнє середовище.

 

Розділи