1 редакція від 05.06.2023 2 редакція від 13.07.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8258-3631-2572-9031
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№07/0130/23 від 31.05.2023
Орган, що видав
ТОВ "Будівельний консалтинг та експертиза" (41768326) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт провулку Молодіжний в с. Кам'яниця, Ужгородського району
Код проектної документації
PD01:0635-1935-9815-0052 Зміни №2 №45-р/23 від 2023-05-02 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ") / Наявні експертизи: EX01:8258-3631-2572-9031
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Оноківська територіальна громада, с. Кам'яниця (станом на 01.01.2021), провулок Молодіжний не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ОНОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04350168)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0635-1935-9815-0052
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РИТМ" (32274852)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Влаштування дорожнього покриття із забезпеченням водовідведення з проїзної частини вулиці
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
02.05.2023
Номер проектної документації
45-р/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблений у 2023 році ПП «РИТМ» – генеральний проектувальник, ГІП Руденко О. П., кваліфікаційний сертифікат серія АР №018082 від 09.12.2021 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту технічного обстеження та дефектного акту. 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС1. Сейсмічність ділянки будівництва – 7 балів. Початок виконання робіт - ПК 0+00 прийнято  від існуючого асфальтобетонного покриття по вул. Проектна, де влаштовується поширення для спрямлення проїзду. Кінець виконання робіт - ПК 1+99,7 - кромка проїзної частини вулиці Молодіжна. Довжина провулку складає 199,7 м. Покриття проїзної частини  - щебеневе. Ширина проїзної частини становить 4,0 м. Ширина узбіччя - 1,0 м. Відсутність та глибина існуючих кюветів не забезпечує водовідвід. З’їзд на ПК 0+96 - із ґрунтовим покриттям.

Рух під час виконання робіт припиняється.

На ділянці   ПК 0+00 – ПК 1+99,7 проводиться зрізка узбіччя зліва та справа. Робочим проектом на ділянці ПК 1+00 – ПК 1+95 передбачено влаштування кюветів праворуч; на ділянці ПК 1+00 – ПК 1+95  ліворуч - поглиблення кюветів на 0,3 м. Для забезпечення водовідведення передбачено влаштування водоперепускної гофрованої поліетиленової труби  типу «InCor»  Ø 500мм L = 9 м на ПК 0+02,5, на з’їзді ПК 0+96  передбачено демонтаж існуючої з/б труби Ø 300мм L = 6,0 м та влаштування нової водоперепускної гофрованої поліетиленової труби типу «InCor»  Ø 400мм L = 6,0 м; на ПК 1+95 передбачено демонтаж існуючої з/б труби Ø 300мм L = 7,0 м  та влаштування нової водоперепускної гофрованої поліетиленової труби  типу «InCor»  Ø 500мм L = 12,0 м.

      Перед початком виконання робіт по влаштуванню дорожнього одягу проектом передбачено: на  ПК 0+00 обрізка фрезою країв  а/б покриття  довжиною  30,0 м в місці  примикання  до існуючого а/б покриття; на примиканні  від ПК 0+00 праворуч -  влаштування ровику поширення на глибину 15 см; планування площ механізованим способом без додавання нового матеріалу.

 В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

   ТИП 1 (ПК 0+00 – ПК 1+99,7 ):

- верхній шар основи з щебню  товщиною 15 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

- покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100  товщиною 5 см.  ТИП 2 (на ПК 0+00 примикання) у ровику поширення:

- влаштування ровику поширення глибиною 15 см,

- верхній шар основи з щебню  товщиною 15 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;

- покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100  товщиною 5 см.

        Укріплення узбіччя передбачено щебеневими відходами та щебінь-висівками на ширину 1,0 м товщиною  5 см.

        Поперечний профіль вулиці прийнятий: на ділянках: ПК 0+00 – ПК 0+96 - односхилий із ухилом 20‰ вліво, в зв’язку з розміщенням  кювета лише зліва; на ділянці ПК 0+96 – ПК 1+99,7 - двосхилий із ухилом 20‰. На з’їзді ПК0+96 передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см  для плавного з’їзду.

Для забезпечення безпеки руху, орієнтування водіїв передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі, покритої світлоповертальною плівкою. Всього передбачено встановити 2 дорожні знаки.

Розмітка проїзної частини передбачена фарбою з мікрокульками скляними світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної розмітки, витрата становить 300 г/м2.

 При розробці робочого проекту передбачено безбордюрний поперечний профіль дороги, що не створює перешкод для маломобільних груп населення.

 Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 10.04.2023 року складала 1836,077 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1438, 486 тис. грн., інші витрати – 397,591 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень у робочому порядку встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови  з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.

Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 31.05.2023 року складає 1379,494 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1069,104 тис. грн., інші витрати – 310,390 тис. гривень.

При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій, які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.



Розділи