Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5231-9368-5573-7754
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0416/01-23 від 14.07.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Нове будівництво виробничо-складської будівлі з адміністративно-побутовими приміщеннями, інженерних споруд та внутрішньої підї'зної залізничної колії по вул. Вокзальна,19А в с. Муроване Львівського району Львівської області" (1 черга будівництва))
Код проектної документації
PD01:6852-6575-2483-6241:1 Зміни №2 №PD01:6852-6575-2483-6241 від 2022-12-15 (видав ТЗОВ "ЛЮКСАР") / Наявні експертизи: EX01:5231-9368-5573-7754
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань енергозбереження, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Мурованська територіальна громада, с. Муроване (станом на 01.01.2021), вулиця Вокзальна, 19-А не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДКОМІНВЕСТ" (35185844)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Експерт (фахівець) З питань міцності, надійності, довговічності
Борисов Юрій Сергійович
Експерт (фахівець) З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Маненко Алек Костянтинович
Експерт (фахівець) З питань інженерного забезпечення
Гук Степан Степанович
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань енергозбереження
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6852-6575-2483-6241:1
Орган, що видав
ТЗОВ "ЛЮКСАР" (38243421)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Том 1 Загальна пояснювальна записка 371-2021-ПЗ, Колії залізничні (КЗ) № 371-2021-КЗ, Архітектурно-будівельні рішення ( АБ) № 371-2021-АБ, Приймальний бункер Архітектурно-будівельні рішення ( АБ) №371-2021-АБ, Том 1 Конструкції бетонні Конструкції металеві (Споруда силос), РП Тимчасового приєднання до електричних мереж електроустановок (ЗАМ-0460.23.ЕП1)
Кількість стадій проектування
Три стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
15.12.2022
Номер проектної документації
PD01:6852-6575-2483-6241
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Проєкт розроблено ТзОВ Люксар (м. Львів, вул. Литвиненка, 3, головний архітектор проєкту Газда Г.Б., кваліфікаційний сертифікат архітектора АА № 000181, виданий 24.07.2012) на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником;

- містобудівних умов та обмежень для проєктування об’єкта будівництва (реєстраційний номер ЄДЕССБ МU01:4487-1486-0573-6733), затверджених наказом відділу архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Мурованської сільської ради Львівського району Львівської області від 05.11.2021 № 7;

- технічних умов ЛКП Рембуд від 18.05.2023 № ТУ-Вд-М-05/22-1 (TU01:9669-8191-2166-5933);

- технічних умов СП Служба електропостачання РФ Львівська залізниця АТ Укрзалізниця від 09.11.2021 № Л/0858-1 (TU01:9835-8957-6396-1750);

- технічних умов ВП Львівська дирекція залізничних перевезень РФ Львівська залізниця АТ Укрзалізницявід 25.05.2021 № ДН-1/6-2021 (TU01:5248-7376-1856-0820).

Додатково замовником надані:

- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності від 22.01.2021 № 241476890;

- висновок з оцінки впливу на довкілля планової діяльності від 13.07.2022 № 03.02-20221259322;

- акт комісійного вибору місця примикання для будівництва під’їзної колії ТзОВ ТРЕЙДКОМІНВЕСТ на станції Дубляни-Львівські від 22.04.2021;

- договір про тимчасове приєднання до електричних мереж СП Служба електропостачання РФ Львівська залізниця АТ Укрзалізниця від 19.12.2022;

- технічний звіт про інженерно-геологічне обстеження, виконаний ФОП Петричко М. Я. у 2021 році.

Клас наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2; сукупний показник – СС2.

Філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Львівській області проведено експертизу ескізного проєкту по об’єкту “Нове будівництво виробничо-складської будівлі з адміністративно-побутовими приміщеннями, інженерних споруд та внутрішньої під’їзної залізничної колії по вул. Вокзальна, 19А в с. Муроване Львівського району Львівської області” та видано експертний звіт від 07 червня 2023 року № 14-0116/01-23 щодо схвалення ескізного проєкту для подальшого проєктування.

Проєктні рішення

Генплан

Ділянка площею 0,3867 га (кадастровий номер земельної ділянки 46223686900:03:000:0033), на якій передбачено будівництво будівлі з адміністративно-побутовими та складськими приміщеннями, інженерних споруд та під’їзної залізничної колії знаходиться на вул. Вокзальна, 19А в с. Муроване Львівського району Львівської області, в межах промислових і складських територій та в червоних лініях вул. Вокзальна, в районі залізничної станції Дубляни-Львівські. Ділянка зі сходу та півдня обмежена під’їзними залізничними коліями для транспортного обслуговування прилеглих промислових підприємств, з півночі – запроєктованим проїздом, із заходу – складською будівлею. Рельєф ділянки – рівнинний. Ділянка вільна від забудови та цінних зелених насаджень, частина ділянки заасфальтована та покрита чагарником. Підʼїзд до ділянки передбачено з вул. Вокзальна через запроєктовані ворота. Поруч з ділянкою проходять інженерні мережі.

На ділянці передбачено будівництво будівлі з адміністративно-побутовими та складськими приміщеннями, під’їзної колії, маневрового пристрою (лебідки), колійного упору, силосів для зберігання цементу (4 шт), бункера для вивантаження цементу, баків запасу води для потреб пожежогасіння (2 шт), локальних очисних споруд, комплектної трансформаторної підстанції, влаштування тимчасової автостоянки для працівників підприємства, замощення та озеленення (посадка декоративних дерев і кущів, влаштування газонів) вільної від забудови території, огородження ділянки. Будівництво зазначених будівлі та споруд передбачено в дві черги без виділення пускових комплексів.

Покриття вільної від забудови та озеленення території, автостоянки та пішохідних доріжок – бетонна бруківка (ФЕМ) відповідної товщини. Транспортна організація руху забезпечує заїзд на ділянку та маневрування автомобілів, під’їзд пожежної техніки до запроєктованих будівлі та споруд.

Генпланом враховано потреби осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення (в місцях перетину пішохідних доріжок з проїздами запроєктовано перехідні пандуси із зонами пониженого бордюру, на тимчасовій автостоянці передбачено машино-місце для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення).

Відведення дощових вод з ділянки передбачено в запроєктовані дощоприймачі з подальшим відведенням в дощову каналізацію.

Архітектурно-конструктивні рішення

1-ою чергою передбачено будівництво під’їзної колії, маневрового пристрою (лебідки), колійного упору, силосів для зберігання цементу (4 шт), бункера для вивантаження цементу із залізничних платформ цементовозів, навісу над приямком, комплектної трансформаторної підстанції.

Проєктними рішеннями передбачено будівництво під’їзної колії, яка запроєктована для підвезення сипучих інертних матеріалів (цементу) на територію підприємства, а саме: влаштування земляного полотна, водовідводів із земляного насипу колії, верхньої будови колії, колійного упору, демонтаж частини колії № 9 зі встановленням стрілочного переводу, баластування під’їзної колії та стрілочного переводу, монтаж граничних стовпчиків та скидального башмака.

Під’їзна колія запроєктована ланкова із залізобетонних шпал з рейками типу Р50. Шпали в прямих – марки Ш1-1 з епюрою 1600 шт/км. Стикове скріплення передбачено двоголовими чотириотворними накладками. Відстань між осями стикових шпал – 440 мм. В прямій ділянці колії та кривих радіусом 350 м передбачено шпали марки Ш1-1 зі скріпленням КБ.

Примикання запроєктованої колії передбачено до існуючої під’їзної залізничної колії № 9 військової частини А 1587, яка знаходиться на балансі виробничого структурного підрозділу Кам’янка-Бузька дистанція колії за допомогою стрілочного переводу типу Р50 (марка хрестовини – 1/9) на залізобетонних шпалах.

В профілі від стрілочного переводу примикання під’їзної колії запроєктовано на ухилі 5,2 ‰ з довжиною елемента 80,0 м з пониженням відміток в бік залізничної станції Дубляни-Львівські; далі під’їзна колія запроєктована на горизонтальній площині. В плані під’їзна колія запроєктована в прямій та захрестовинній кривій радіусом 350,0 м. Для запобігання виходу рухомого складу з вантажного фронту під’їзної колії на станційні колії передбачено влаштування скидального башмака. Подача-прибирання вагонів та інша маневрова робота передбачена локомотивами регіональної філії Львівська залізниця.

Баластування під’їзної колії передбачено з твердих порід щебеню марок не нижче У-50 і И-40. Товщина баласту під шпалою – не менше 25 см, верх баластного шару – на одному рівні з верхньою поверхнею середньої частини шпали. Баласт передбачено вкладати по шару піску товщиною не менше 20 см. Відведення атмосферних вод від запроєктованої під’їзної колії передбачено в існуючу водовідвідну канаву. Відведення води з тіла земляного полотна запроєктованої під’їзної колії передбачено дренажними ПВХ трубами, обгорнутих геотекстилем, з подальшим відведенням в дренажний колодязь, з якого вода відкачується насосом. На дренажній мережі запроєктовано оглядові колодязі.

Приямок, в якому передбачено встановлення приймального металевого бункера для приймання цементу на два шнекові транспортери – монолітний залізобетонний з прогоновою будовою з їздою поверху довжиною 7,40 м. Фундамент приямку – монолітна залізобетонна плита товщиною 600 мм, глибина приямку (до низу прогонової будови) – 2,10 м. Основа фундаментної плити приямка – монолітна бетонна плита товщиною 400 мм та щебенева подушка товщиною 350 мм. Під колією (перед та після приямку) передбачено влаштування плит м’якогов’їзду на приямок. В фундаментній плиті передбачено приямок для збору випадкових атмосферних вод. Відведення випадкових атмосферних вод з приямку передбачено в запроєктовану дренажну систему з ПВХ труб. Для захисту від атмосферних опадів над приямком для приймання цементу запроєктовано металевий навіс.

Прогонова будова залізничної колії розрахована на навантаження С-14 та запроєктована з двотаврових прокатних балок. Прогонову будову передбачено встановити на плоскі металеві опорні частини згідно т. п. 3.501.1-129 інв. № 1263/2 та приварити до металевих закладних деталей в стінах приямку.

Кріплення підкладок рейок залізничної колії до прогонової будови передбачено за допомогою зварювання. Стик рейок на підходах до приямку передбачено виконати на відстані більше, ніж 5,0 м від стін приямку. Габарит для проходу цементовозів прийнято по габариту Сп для залізниць з шириною колії 1520 мм.

Ємності силосів для цементу (4 шт) – металеві заводського виготовлення, які опираються на монолітну залізобетонну просторову рамну споруду. Металеві силоси між собою зв’язані металевими вертикальними в’язями. Просторова стійкість монолітної залізобетонної просторової рамної споруди забезпечена жорстким защемленням колон і стін у фундаментах та спільною роботою елементів споруди (стін, колон, плити перекриття, балок). Фундаменти споруди – суцільна монолітна залізобетонна плита товщиною 600 мм; стіни, колони, балки, плита перекриття – монолітні залізобетонні.

Для переміщення вагонів по під’їзній колії біля тупикового упору (праворуч по ходу кілометражу) запроєктовано маневрову лебідку типу ЛМ-71. Лебідка складається з рами, на якій змонтовані черв’ячний редуктор з електродвигуном і робочий барабан, який опирається на корпус редуктора та опору. Фундамент маневрової лебідки – монолітний залізобетонний стовпчастого типу з розмірами в плані 1,60х2,30 м. Кріплення лебідки до фундаменту передбачено за допомогою анкерних болтів.

Фундамент комплектної трансформаторної підстанції запроєктовано з фундаментних бетонних блоків типу ФБС.

Інженерне забезпечення

Електропостачання та електротехнічні рішення

Згідно з технічними умовами ВП Служба електропостачання РФ Львівська залізниця АТ Укрзалізниця від 09.11.2021 № Л/0858-1 джерело електропостачання – тягова підстанція Підбірці (ЕЧЕ-46) виробничого структурного підрозділу Львівська дистанція електропостачання РФ Львівська залізниця АТ Укрзалізниця; точка забезпечення потужності – КРУ-10 кВ ЕЧЕ-46 Підбірці; точка приєднання – на затискачах змонтованого роз’єднувача зі сторони приєднання лінії електропостачання об’єкта Замовника 10 кВ, змонтованого на окремій опорі на межі земельної ділянки Замовника; категорія надійності електропостачання – ІІІ; величина максимального дозволеного навантаження – 250,0 кВт.

Проєктними рішеннями передбачено:

- встановлення комплектної трансформаторної підстанції (надалі – КТПпр.);

- влаштування вузла обліку електроенергії (надалі – ВОЕ) в РУ-0,4 кВ КТПпр. та організацію обліку електричної енергії;

- розрахунок реактивної потужності та вибір приладів її компенсації;

- влаштування заземлення КТПпр.;

- будівництво кабельної лінії 10 кВ від опори ПЛ-10 кВ Л47/31 до КТПпр. кабелем марки ААБл-10 перетином 3х120 мм2 довжиною 460 м (приєднання запроєктованої лінії до ПЛ-10 кВ Л47/31 передбачено виконати через роз’єднувач, запроєктований на проміжній опорі П10-1+КРМ);

- влаштування заземлення запроєктованої опори П10-1+КРМ.

Проєктом передбачено встановлення комплектної трансформаторної підстанції кіоскового типу марки КТП-400/4/0,4-У1 з силовим оливним трансформатором потужністю 400 кВА на напругу 10/0,4 кВ. Конструкцією КТПпр. передбачено кабельний ввід на напругу 10 кВ та кабельні виводи на напругу 0,4 кВ. До складу розподільної частини КТПпр. входять: автоматичний вимикач для приєднання конденсаторної установки (ККУ), трансформатор струму для керування ККУ, обмежувач імпульсних перенапруг. На приєднанні розеткових груп передбачено встановити пристрої захисного відключення зі струмом спрацювання 30 мА. Заземлювальний пристрій КТПпр. запроєктовано з вертикальних заземлювачів (сталь кругла діаметром 22 мм довжиною 5,0 м, 6 шт), об’єднаних горизонтальним заземлювачем (сталева смуга 40х4,0 мм довжиною 50,0 м) в траншеї глибиною 0,70 м. Опір заземлювального пристрою КТПпр. – не більше 4 Ом. Проєктом поруч з КТПпр. передбачено встановлення ККУ потужністю 92,5 кВАр. До шин КТПпр. запроєктовану ККУ передбачено приєднати кабелем марки АВБбШв-1 перетином 4х120 мм2 через триполюсний автоматичний вимикач.

Розрахунковий облік електроенергії прийнято на напрузі 10 кВ та виконується в КТПпр. на вводі 10 кВ силового трансформатора. Для обліку електричної енергії в РУ-10 кВ на вводі 10 кВ передбачено встановити високовольтні трансформатори струму, в щитку обліку, який запроєктовано в РУ-0,4 кВ – багатофункціональний електронний лічильник активної та двонаправленої реактивної енергії (клас точності – 1,0, номінальний струм – 5 А, номінальна напруга – 100 В) з вбудованим GSM модулем трансформаторного ввімкнення типу ACE 6000 з GSM/GPRS-модемом. Ввімкнення лічильника в мережу передбачено через високовольтні трансформатори струму марки ТОЛ-10-0,5S/10Р з номінальним струмом первинної та вторинної обмоток 50/5 А. Приєднання приладу обліку електроенергії до трансформаторів струму передбачено через клемну випробувальну коробку за допомогою мідного контрольного кабелю марки КВВГ-1 перетином 7х4 мм2. У ВОЕ передбачено встановити дообліковий струмообмежувальний триполюсний автоматичний вимикач з уставкою теплового розчіплювача.

Основні споживачі електроенергії – освітлення запроєктованої колії та електродвигун маневрової лебідки.

Освітлення запроєктованої колії, робочої зони та прилеглої території передбачено освітлювальними прожекторами. Встановлена потужність освітлення – 1,62 кВт, напруга на світильниках робочого освітлення – 220 В. Світильники робочого освітлення симетрично підключені до фаз А, В, С. Живлення мережі робочого освітлення передбачено від щитка управління освітленням ЩЗО-2.

Для забезпечення безпеки маневрових переміщень рухомого складу вздовж запроєктованої колії проєктом передбачено освітлення вантажного фронту і троса тягового обладнання маневрової лебідки. Електроживлення електродвигуна лебідки передбачено на напрузі 380/220 В по III категорії надійності електропостачання. Живлення електродвигуна маневрової лебідки передбачено кабелем марки АВВГ-1 кВ перерізом 4x6 мм2, який прокладено від силового щита до електрошафи, що поставляється комплектно з лебідкою. Керування маневровою лебідкою передбачено за місцем з електрошафи. Для попередження персоналу, який знаходиться в зоні роботи лебідки, передбачено звукову сигналізацію. Для заземлення електрошафи та корпусу лебідки передбачено заземлювальний пристрій з опором заземлення не більше 10 Ом.

Охорона праці. Забезпечення надійності та безпеки

При виконанні заявлених робіт запроєктованого об’єкту вимоги до охорони праці забезпечуються шляхом проведення організаційних, технічних та інших заходів, спрямованих на попередження аварій, нещасних випадків, забезпечення безпеки людей, зниження можливих майнових втрат, виконанням усіх проєктних рішень та дотриманням вимог Закону України Про охорону праці”. Розділи проєкту розроблені на підставі діючих нормативних актів з питань охорони праці та передбачають заходи з дотримання діючих норм. Організація будівельного майданчика та робочих місць забезпечуватиме безпеку праці на всіх етапах виконання робіт.

 

В складі проєктної документації розроблено розділ “Інженерно-технічні заходи цивільного захисту”, в якому передбачено комплекс інженерно-технічних рішень, спрямованих на запобігання виникненню надзвичайної ситуації, забезпечення захисту населення і територій та зниження можливих матеріальних збитків від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від небезпек, що можуть виникнути при веденні військових дій або внаслідок цих дій, а також створення містобудівних умов для забезпечення стійкого функціонування об’єкту будівництва.

Під час розгляду проєкту виявлено помилки та надано зауваження, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації проєктувальником внесено відповідні зміни та доповнення.

 

Проєкт Нове будівництво виробничо-складської будівлі з адміністративно-побутовими приміщеннями, інженерних споруд та внутрішньої під’їзної залізничної колії по вул. Вокзальна, 19А в с. Муроване Львівського району Львівської області (1 черга будівництва) розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; інженерно-технічних заходів цивільного захисту, енергозбереження.

виконавець звіту

Роман Бандура


Розділи