1 редакція від 17.05.2023 2 редакція від 11.07.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4613-2403-5778-2651
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0175-23Е від 08.05.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Незалежності на ділянці від вул. Панаса Мирного до вул. Нафтовиків в смт. Опішня Полтавського району Полтавської області. Коригування
Код проектної документації
PD01:0949-7045-8262-8376 Зміни №2 №23.23 від 2023-03-16 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:4613-2403-5778-2651
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.05.2023 8746.791 6873.731 0 1873.06 62.081 0 0 62.081

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Опішнянська територіальна громада (UA53080350000070563), сщ. Опішня, вулиця Незалежності не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ОПІШНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (42748063)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0949-7045-8262-8376
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
капітальний ремонт вулиці
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.03.2023
Номер проектної документації
23.23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Шифр проєкту – 23.23

Клас наслідків (відповідальності) – СС2.

Замовник будівництва: Виконавчий комітет Опішнянської селищної ради  Полтавського району Полтавської області.

(Код ЄДРПОУ 42748063).

Юридична адреса: індекс 38164, Полтавська область, Полтавський район, смт. Опішня, вул.Перемоги, 3.

Генеральний проєктувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Юридична адреса: індекс 36023, Полтавська область,  м. Полтава, бульвар Боровиковського, 10,  кв. 21. (Код ІПН 3063818347).

Головний інженер проєкту:  Болотіна Юлія Сергіївна (кваліфікаційний  сертифікат

 серія АР № 018262  дата видачі  23.12.2021 р.)

Робочий проєкт виконаний на підставі:

Завдання на корегування  № 23.23  від 2023 року;

Дефектний акт від 16 березня 2023 року;

Акт технічного обстеження при коригуванні проєктної документації до об’єкту від 16 березня 2023 року;

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання 16 березня 2023 року;

Інженерні вишукування.

 

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЄКТУ

 Робочий проєкт «Капітальний ремонт проїзної частини по вул. Незалежності на ділянці від вул. Панаса Мирного до вул. Нафтовиків в смт. Опішня Полтавського району  Полтавської області» Коригування проходив експертизу проекту, та його було розглянуто у 2021 році та отримано позитивний експертний звіт № 0765-21 Е від 27.07.2021 року виданий ТОВ«НВП«МІЖБУДЕКСП», який втрачає чинність з виходом даного звіту.

 Коригування передбачається у частині об’ємів робіт на основі уточненого дефектного акту, а також у частині кошторисної документації з приведенням вартості обладнання, матеріалів, конструкції, устаткування та інших виробів виробництва України, підприємств Полтавської області та імпортного виробництва в цінах діючих на момент складання кошторисної документації.

 Вулиця Незалежності розташована в західній частині смт. Опішня.

Код об’єкта згідно з державним класифікатором будівель та споруд ДК 018-2000 – 2112.1 –

Вулиці та дороги міст і населених пунктів.

Вулиця Незалежності відноситься до житлових вулиць, з розрахунковою швидкістю руху 50 км/год.

Вздовж вулиці Незалежності розташована забудова житлового, нежитлового, громадського призначення. Ліворуч від проїзної частини вулиці розташована територія селищного кладовища. Ширина вулиці в межах червоних ліній складає 37,25–44,50 м. Відстань від кромки проїзної частини до забудови становить 12,85 – 22,70 м.

Проєктна ділянка ремонту: від вулиці Панаса Мирного до вулиці Нафтовиків.

Довжина проєктної ділянки вулиці становить – 543,30 м.

Ширина проїзної частини вулиці Незалежності становить:

- від ПК00+00,00 до ПК04+78,75 - 7,20 м;

- від ПК04+78,75до ПК05+43,30 - від 7,20 до 9,10 м.

 До даної ділянки вулиці Незалежності примикають :

- ПК00+70,00 ліворуч – з’їзд на територію виробничого підприємства з асфальтобетонним покриттям шириною 4,15 м;

- ПК00+72,00 праворуч – проїзд між вулицями Панаса Мирного та Незалежності з асфальтобетонним покриттям шириною 6,0 м;

- ПК01+14,00 ліворуч – з’їзд до будівлі громадського призначення з покриттям із бетонних плит шириною 6,0 м;

- ПК01+83,00 ліворуч – з’їзд до будівлі громадського призначення з асфальтобетонним покриттям шириною 3,20 м;

- ПК02+05,00 ліворуч – з’їзд до приватної забудови з асфальтобетонним покриттям шириною 2,50 м;

- ПК02+70,00 ліворуч – з’їзд до приватної забудови з щебеневим покриттям шириною 2,20 м;

- ПК03+05,00 праворуч – проїзд до приватної забудови та на територію виробничого підприємства без твердого покриття шириною 4,85 м;

- ПК04+03,00 праворуч - з’їзд до приватної забудови без твердого покриття шириною 5,75 м;

- ПК04+74,00 праворуч – з’їзд до приватної забудови без твердого покриття шириною 5,70 м;

- ПК05+10,00 ліворуч від – вулиця Шевченка з покриттям з бруківки шириною 4,50 м;

- ПК05+24,00 праворуч – вулиця Нафтовиків з асфальтобетонним покриттям шириною 7,00 м.

Вздовж вулиці розміщені існуючі зелені насадження (дерева), що задовольняють вимогам п.3.4.4 ДСТУ 3587- відстань між кромкою проїзної частини і кроною дерев повинна бути не меншою 0,5м.

Вздовж вулиці розташовані опори зовнішнього освітлення, що забезпечують освітлення проїзної частини та пішохідної зони у повному обсязі.

У результаті обстеження стану ділянки вулиці було виявлено:

- поздовжні та поперечні тріщини, вибоїни та викришування асфальтобетонного покриття проїзної частини;

- часткова відсутність твердого покриття на з’їздах;

- відсутність рівності та поперечного профілю поверхні покриттів проїзної частини;

- відсутні засоби організації дорожнього руху (дорожні знаки, дорожня розмітка)

Аварійний стан проїзної частини, на визначеній ділянці загальною довжиною 543,30 м не відповідає нормам і є небезпечним для руху транспорту, тому потребує капітального ремонту.

Початок траси та початок виконання робіт (ПК00+00,00) прийнято по осі вулиці Незалежності в межах перехрестя з вул. Панаса Мирного.

Кінець траси та кінець виконання робіт (ПК05+43,30) прийнято по осі вулиці Незалежності за перехрестям з вул. Нафтовиків.

 

Ширина проїзної частини вулиці Незалежності становить:

Ширина проїзної частини вулиці Незалежності становить:

- від ПК00+00,00 до ПК04+70,00 ширина проїзної частини становить 7,0 м;

- від ПК04+70,00 до ПК05+43,30 ширина покриття від 7,0 до 9,0 м.

 Проєктом передбачено на ділянках від ПК00+00,00 до ПК05+43,30 відновлення покриття дорожнього одягу проїзної частини вулиці після попереднього фрезерування покриття (за типом П.1).

Від ПК00+00,00 до ПК 00+11,35 (праворуч) проєктом передбачено влаштування нового дорожнього одягу на розширенні проїзної частини (за типом П.2) при цьому влаштовується корито із ущільненим ґрунтом, Кущ=0,98.

У місцях суміщення проїзної частини вулиці та асфальтобетонних з’їздів до приватних забудов, дворів та інше, проєктом передбачено влаштувати асфальтобетонні призми з гарячого дрібнозернистого щільного асфальтобетону типу Б марки І.

У місцях з’їздів на прилеглу територію, які не мають твердого покриття або мають покриття із щебеню, проєктом передбачено влаштувати щебеневі призми.

Проєктні параметри житлової вулиці місцевого значення прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Загальна ширина проїзної частини – 7,00 м (з врахування укріплених смуг);

- Ширина проїзної частини – 6,00 м (без врахування укріплених смуг);

- Кількість смуг руху – 2

- Ширина смуги руху – 3,00 м;

- Ширина укріпленої смуги – 0,5 м;

- Радіуси примикання до вул. Панаса Мирного – 7,00 м та 2,00 м;

- Найменший радіус кривої у плані (існуючий) – 1000,00 м.

Радіуси примикань інших вулиць до вулиці Незалежності становлять не менше 6,0 м.

Кромки проїзної частини вулиці виконуються без бортового каменю.

 Узбіччя.

За кромками проїзної частини влаштовують узбіччя укріплене щебенево-піщаною сумішшю С-7 (фр.0-40 мм).

Проєктні параметри узбіччя прийняті:

- Ширина укріпленої частини узбіччя – 0,5 м;

- Товщина шару укріплення – 12 см.

Вздовж проїзної частини передбачено планування узбіччя шириною 2 м.

 Примикання.

На ПК00+70,00, ПК01+14,00, ПК01+83,00, ПК02+05,00, ПК05+10,00 на примиканнях, проєктом передбачено влаштування асфальтобетонних призм (вирівнюючий шар з асфальтобетонної суміші середньою товщиною 8 см).

На ПК02+70,00, ПК03+05,00, ПК04+03,00, ПК04+74,00 проєктом передбачено влаштування щебеневих призм (вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші середньою товщиною 12 см).

На ПК00+72,00, ПК05+24,00 проєктом передбачено відновлення дорожнього одягу по типу основного проїзду (тип П.1).

Проєктні параметри вулиць місцевого значення в межах примикання до головної вулиці прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Ширина проїзної частини – 6,00 м; 7,00 м(з урахуванням укріплених смуг шириною по 0,50 м) ;

- Кількість смуг руху – 2

- Ширина смуги руху – 3,00 м;

- Радіуси примикання – не менше 6,00 м;

 Поперечний профіль по вулиці на ділянці ширини проїзної частини 7,00 м, передбачено двосхилий профіль проїзної частини з ухилами 25 ‰. Поперечний ухил укріпленого узбіччя становить 50 ‰ у напрямку до газону. Поздовжній профіль. Максимальний поздовжній ухил становить 21 ‰. Мінімальний поздовжній ухил - 3 ‰.

 У результаті вишукувань дорожнього одягу визначено існуючу конструкцію дорожнього

одягу проїзної частини вулиці:

-          Пісок – 20 см

-          Щебінь рядовий - 21 см;

-          Асфальтобетон – 4-6 см.

Розрахунок та конструювання проектного дорожнього одягу проїзної частини проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

 Конструкція відновлення покриття дорожнього одягу проїзної частини ТИП П1:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119  -  5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 1,2 л/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022)  -  8,0 см;

Щебенево-піщана суміш, С9 (вирівнюючий шар) (ДСТУ 9177-2:2022)  -  8,0 см

Існуюча конструкція:

Щебінь рядовий  -  21,0  см;

Пісок крупний  -20,0  см.

 

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини вулиці Тип П.2:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119  -  5,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-60 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 1,2 л/м2

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М20 (ДСТУ 9178:2022)  -  8,0 см;

Щебенево-піщана суміш, С9 (ДСТУ 9177-2:2022)  -  9,00 см

Щебенево-піщана суміш, С5 (ДСТУ 9177-2:2022)  -  21,0 см;

Пісок середньої крупності (ДСТУ Б В.2.7-32-95)  -  15,0 см.

 Конструкція укріплення узбіччя:

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022)  -  12,0 см.

 Конструкція асфальтобетонних призм:

Проєктний конструктив:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 (вирівнюючий шар) – 8 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) - 0,4 кг/м2

Існуюча конструкція:

Асфальтобетон, бруківка  - 5,0 см;

Щебінь рядовий  -  21,0 см;

Пісок  -  20,0 см.

 Конструкція щебеневих призм:

Щебенево-піщана суміш, С7 (ДСТУ 9177-2:2022) (вирівнюючий шар)  - 12,0 см.

 Відведення поверхневих вод відбувається завдяки поздовжнім та поперечним ухилам проїзної частини. Проєктне рішення по укріпленню узбіччя виконується для запобігання розмивання узбіччя та руйнування кромки покриття проїзної частини при стоку поверхневих вод. У робочому проєкті передбачено планування площ, прилеглих до проїзної частини, для відведення поверхневих вод. Проєктом передбачено вертикальне планування покриття проїзної частини вулиці.

 Згідно класифікації ДБН В.2.5-28:2018 (табл. 8.27) місцева вулиця відноситься до категорії В2 за освітленням. Згідно п. 8.5.2 ДБН В.2.5-28:2018 середня горизонтальна освітленість покриття має значення не менше 4 лк, з середньою яскравістю покриття - 0,3 кд/м2/. Виконано світлотехнічний розрахунок існуючої схеми розстановки світильників, в межах ділянки вулиці. Результат розрахунку вказує на те, що існуюча схема розстановки опор електроосвітлення з існуючими світильниками забезпечує виконання вищевказаних нормативних вимог. Всі світильники по вулиці, мають високоефективні газорозряджувальні джерела світла і забезпечують достатні рівні освітленості.

Після влаштування покриття проїзної частини виконується нанесення дорожньої розмітки та встановлення дорожніх знаків. Дорожня розмітка виконана згідно ДСТУ 2587-2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування».

Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100-2014 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

Знаки встановлюються на висоті не менше 2,0 м від поверхні землі. Це забезпечить нормальну видимість та обізнаність водіїв. Знаки встановлюються на металеві стояки дорожніх знаків типу СКМ 2.20, СКМ 2.35 СКМ 2.45. Стійки дорожніх знаків встановлюються на бетонну основу (клас бетону С8/10).

Організація будівництва.

Капітальний ремонт виконується в межах червоних ліній вулиці (згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій») та додаткового відведення землі не потребує. Роботи з капітального ремонту виконує спеціалізована будівельна організація, яка має відповідне матеріально-технічне забезпечення та кваліфіковані кадри. У відповідності до ДБН А.3.1-5:2016 виконання даного виду будівельних робіт відноситься до нескладних, оскільки прийняті традиційні будівельні матеріали.

Капітальний ремонт проводиться на одній половині проїзної частини при систематичному руху транспорту на другій. Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

До початку проведення робіт, визначену ділянку або місце виконання робіт слід облаштовувати тимчасовими технічними засобами згідно з тимчасовою типовою схемою ОДР.

Постійні дорожні знаки, дія яких розповсюджується на ділянку проведення робіт і суперечить прийнятій схемі ОДР, повинні бути зняті, а після закінчення будівельних робіт відновлені.

При виконанні робіт по кромці проїзної частини та на узбіччі, необхідно використовувати типові тимчасову схему організації дорожнього руху №1.

При виконанні робіт, що потребують перекриття однієї смуги руху проїзної частини застосовується типова тимчасова схема організації дорожнього руху №2.

При проведенні дорожніх робіт застосовуються тимчасові дорожні знаки. Під час проведення будівельних робіт передбачається застосування типових схем організації дорожнього руху згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт". Типові тимчасові схеми організації дорожнього руху. При організації дорожнього руху по об’їзду ділянок ремонту, будівельна організація на стадії проєкту виконання робіт, розробляє тимчасову схему організації дорожнього руху об’їзду та погоджує з відповідним підрозділом МВС.

 Екологія

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

Проєктом будівництва не передбачено зведення тимчасових споруд, порушення родючого шару ґрунтів, сільськогосподарських угідь, дерево-чагарникової рослинності тощо. За умови прибирання  відходів виробництва, будівництво житлової вулиці  не повинно привести до забруднення навколишнього середовища.

В результаті прийнятих проєктних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає.

Проектом передбачено максимальне збереження існуючих насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в допустимих межах. 

Соціальне середовище - даний проєкт дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проєктом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Будівельні матеріали та вироби використовуються за наявності документально  підтвердженої радіаційної безпеки, передбачено виконання остаточного радіаційного контролю після завершення реконструкції. На будівельному майданчику будівельники будуть забезпечені побутовими приміщеннями згідно норм п.6.1.4 табл.6.1 ДБН А.3.2-2-2009.

Рівень шуму та вібрації на робочих місцях не перевищують ГДР згідно вимог ДСН 3.3.6.037 -99, ДСН 3.3.6.039 -99. Вміст шкідливих речовин у повітрі робочої зони не перевищують ГДК відповідно до наказу МОЗ України від 14.07.20р. №1596 «Про затвердження гігієнічних регламентів допустимого вмісту хімічних і біологічних речовин у повітрі робочої зони».

Вплив на повітряний басейн носить короткочасний характер, тільки в період виконання будівельних робіт з капітального ремонту автомобільної дороги.

Після закінчення ремонтних робіт екологічна обстановка, що склалася в даному районі, не зміниться.

Охорона праці

Проєктні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті».

При проведенні робіт в робочому проєкті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

 Пожежна безпека

Пожеже небезпечні технологічні процеси проєктною документацією не передбачені.

 Представленим робочим проєктом передбачені заходи, що забезпечують пожежну і техногенну безпеку, також санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, безпеку експлуатації та вимоги охорони праці відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 28.04.2023 р. складала  8765,604 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 6873,610 тис. грн.; устаткування 0,000 тис. грн.; інші витрати  - 1891,994 тис. грн.

Згідно довідки замовника від 16.03.2023 року із загальної кошторисної вартості виконано 62,081 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 62,081 тис. грн..

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджено наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021р. № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 05.05.2023р. складає 8746,791 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 6873,731 тис. грн.; устаткування –  0,000 тис. грн.; інші витрати - 1873,060 тис. грн

 Згідно довідки замовника від 16.03.2023 року із загальної кошторисної вартості виконано 62,081 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 0,000 тис. грн.; устаткування - 0,000 тис. грн.; інші витрати – 62,081 тис. грн..

 

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проєкту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула зауваження з питань невідповідностей у проєкті та зауваження до кошторисної частини проєктної документації.

За результатами розгляду, робочий проєкт  відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проєкту покладається на проєктувальника та замовника.

 

Розділи