1 редакція від 10.07.2023 2 редакція від 11.07.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3768-8131-2052-1997
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0932/05/23-ЕК від 10.07.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582 - км5+890 Чорнухинського району Полтавської області». Коригування
Код проектної документації
PD01:0754-8774-6706-8371 №01/18к від 2021-06-14 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:3768-8131-2052-1997
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, Розділ газо- та холодопостачання
Головний експерт проекту
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
06.07.2023 114288.765 91356.929 0 22931.836 72275.223 57534.53 0 14740.693

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Лубенський район, Лубенська територіальна громада (UA53040030000088898) , автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1723375 (Т-17-14) Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582 - км5+890 Чорнухинського (Лубенського) району Полтавської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (41984916)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт Розділ газо- та холодопостачання
Єлісєєв Олексій Юрійович (АТ 002408, АР 012905, АР 015837, АТ 010764)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0754-8774-6706-8371
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ" (37477703)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Коригування проектної документації
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
14.06.2021
Номер проектної документації
01/18к
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км1+582 - км5+890 Чорнухинського району Полтавської області». Коригування», розроблений у 2023 році ТОВ «СК АВТОСТРОЙ». Головний інженер проекту -  Жинчіна А.В., кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Робочий проект виконано на замовлення ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області»  на підставі:

·        завдання на проектування (коригування), затвердженого Замовником;

·        розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта;

·      листа №1422/01-16 від 23.06.2021р. ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області»;

·    листа № 01-03/994 від 26.05.2021р. Служби автомобільних доріг у Полтавській області;

·    технічних умов №4641/14 від 08.06.2022р. (коригування №4319/14 від 04.08.2021р.), наданих ВТВ АТ «Полтавагаз»;

·    технічного звіту "Обстеження мосту через р. Многа на автомобільній дорозі обласного значення О 1723375 Чорнухи – Лубни на км 3+365" виконаний ТОВ «ВАРТО» у березні 2021 р.;

·    копії експертного звіту № НС/4-2112-19/КП від 28.12.2019р., виданий ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП»

·    копії експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА»

 

Відповідність проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженера проекту - Жинчіна А.В., кваліфікаційний сертифікат серія АР №012697 від 02.03.2017р., свідоцтво про підвищення кваліфікації №01777 від 22.07.2022р.

Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

 

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 Чорнухи-Лубни на ділянці км 1+582 - км5+890 Чорнухинського району Полтавської області»  пройшов експертизу та отримав позитивний звіт № НС/4-2112-19/КП від 28.12.2019р., виданий ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП», також даний проект пройшов коригування та отримав експертний звіт № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

Даним проектом передбачено коригування наступних розділів: газозабезпечення та проектні рішення мосту.

Коротка характеристика об’єкту

Траса вишукувань знаходиться в межах Придніпровської низовини. Абсолютні відмітки рельєфу змінюються в межах близько +101 ÷ +118м.

Значення автомобільної дороги – дорога місцевого значення

Строк служби дорожнього одягу – 13 років

Мінімальний радіус в плані – 30м (в зв’язку з займанням цінних земель залишається існуючий радіус з введенням обмеження швидкості руху до
30 км/год).

Максимальний поздовжній похил – 79‰.

Розрахункова швидкість руху – 90 км/год поза межами населених пунктів; 60 км/год по населеному пункту.

Кількість примикань – 24 шт (покриття влаштовується в межах радіусів примикань, а через врахування технології виконання робіт – тип конструкції дорожнього одягу відрізняється).

Кількість штучних споруд – 2 з/б мости та 6 з.б. водоперепускних труб.

Загальний об’єм оплачуваних земляних робіт – відсутній.

Кількість автобусних зупинок – 4 шт.

Район будівництва характеризується наступними

природно-кліматичними умовами:

Клімат помірно-континентальний, середня річна температура +7,6°С, середня температура січня становить -5,4°С, липня +20,5°С. Річна кількість опадів сягає 640 мм. Кліматологічні показники наведено за ДСТУ-Н Б В.1.1-27:2010 «Будівельна кліматологія», пункт спостереження Лубни.

Згідно з картою архітектурно-будівельного кліматичного районування територія відноситься до північно-східного району.

За дорожньо-кліматичним районуванням траса територія відноситься до району У ІІ.Р.4.

Нормативна глибина сезонного промерзання, визначена за розділом 7 ГБН В.2.3-37641918-559:2019, складає 100 см.

                                                              Дорожній одяг

   Завданням на проектування не передбачено коригування даних рішень. Проектні рішення залишаються без змін відповідно до експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

Рішення щодо газозабезпечення

       Робочий проект розроблений на підставі вихідних даних, наданих замовником, технічних умов №4641/14 від 08.06.2022р. (коригування №4319/14 від 04.08.2021р.), наданих ВТВ АТ «Полтавагаз».

       Мета цього проекту – реконструкція діючого підземного газопроводу середнього тиску через р. Многа в зв’язку з капремонтом мосту на км 3+365 (у с. Ковалі Чорнухинського району) автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1723375 «Чорнухи-Лубни» Полтавської області.

Робочим проектом передбачається:

-       підземне прокладання поліетиленового газопроводу середнього тиску Ø180х16,4мм під р.Многа методом горизонтального буріння на глибині не меньше 1,5м від дна річки;

-       влаштування двох вимикаючих пристроїв Ду150 в огорожі по обидва боки переходу через річку в надземному виконанні;

-       демонтаж існуючого надземного газопроводу Ду150, який прокладений по мосту;

-       влаштування станції катодного захисту на стіні існуючого ГРП с.Ковалі Чорнухівського району Полтавської області.

Для підземного прокладення проектом прийнятий газопровід з поліетиленових труб високої щільності (HDPE) ПЕ80 SDR11 c коефіцієнтом запасу міцності не менше 3,15 відповідно до вимог ДСТУ Б.В.2.7-73-98, ДБН В.2.5-41:2009 «Газопроводів з поліетиленових труб».

Для надземного прокладення проектом прийнятий газопровід із сталевих труб електрозварних по ДСТУ 8943:2019.

Захист труб надземних газопроводів від атмосферної корозії передбачається лакофарбним покриттям емаллю ПФ-115 в 2 шари по двох шарах ґрунтовки ГФ-21, згідно норм ДСТУ Б В 2.6-193:2013 «Захист металевих конструкцій від корозії».

Ізоляційне покриття проектованих підземних сталевих ділянок газопроводу передбачена «дуже посиленого типу».

Для захисту від електрохімічної корозії передбачається влаштування станції катодного захисту типу ПЕКЗ-1,2 з анодним заземленням за допомогою 18-ти анодних заземлювачів марки «ЗФС» на глибині 2,0м в дві траншеї.

Проектовані вимикаючі пристрої Ду150 передбачається в огорожі з влаштуванням системи блискавкозахисту та заземлення огорожі самого крану.

Техніко-економічні показники:

Проектний тиск газу в газопроводі середнього тиску в місцях перепідключення становить Р = 0,3 МПа;

Газ природний сухий одорований;

Розрахункова нижча теплота згоряння – 8 050ккал/м³;

Щільність газу - 0,73кГ/м³;

Загальна протяжність проектованого підземного газопроводу середнього тиску L=164,0м.

Загальна протяжність проектованого надземного газопроводу середнього тиску L=17,0м.

Кран Ду150 в огорожі – 2шт.;

Станція катодного захисту ПЕКЗ-1,2 – 1шт.

Загальна довжина демонтованого газопроводу – 45,0м.

Рішення щодо мосту

Міст через р. Многа на автомобільній дорозі обласного значення О 1723375 Чорнухи – Лубни на км 3+365 побудований у 1985 році. У березні 2021 р. ТОВ «ВАРТО» було проведене технічне обстеження з.б. мосту на ПК33+65, за результатами якого надано Технічний звіт «Обстеження мосту через р. Многа на автомобільній дорозі обласного значення О1723375 Чорнухи – Лубни на км 3+365" виконаний ТОВ «ВАРТО». Стан споруди: 4 – обмежено працездатний.                                 

Перед початком виконання робіт виконується винесення газопроводу.

Капітальним ремонтом моста передбачено:

– демонтаж перильного огородження, тротуарних плит, дорожнього одягу;

– демонтаж плит прогонової будови;

– демонтаж перехідних плита та лежня на підходах до мосту;

– демонтаж укріплення конусів насипу;

– розбирання насадок стоянів, відкрилків, зрубування пошкоджених частин стійок (паль);

– розбирання ригелів проміжних опор, зрубування стійок (паль);

– влаштування нових ростверків на основі існуючих стійок;

– влаштування нового тіла та ригеля проміжних опор;

– омонолічування існуючих стійок стоянів;

– влаштування нових насадок стоянів мосту;

– влаштування нових шафних стінок;

– влаштування нових відкрилків;

– ремонт та антикорозійний захист балок прогонової будови;

– влаштування монолітної плити проїзної частини;

– влаштування сполучення прогонової будови з насипом;

– влаштування водонепроникних деформаційних швів, металевої бар’єрної огорожі, поручневого огородження;

– влаштування організованого водовідводу зі збором та відведенням води до очисних споруд;

– влаштування антикорозійного захисту фасадних частин прогонової будови (фарбування);

– нанесення розмітки на мосту (об’єми робіт в розділі АД).

Міст через р. Многа розташований на прямій в плані та з одностороннім поздовжнім ухилом. Довжина мосту становить 36,26 м. Згідно технічних рішень по капітальному ремонту мосту габарит споруди складає Г-7+2х1,45 і передбачає пропуск двох смуг руху по 3,0 м та влаштування двох смуг безпеки по 0,5 м.

Ремонт крайніх опор передбачає – влаштування нових насадок з упорами, з омонолічуванням існуючих стійок (з зрубуванням пошкоджених частин), влаштування нових шафових стінок та відкрилків.

Ремонт проміжних опор передбачає – влаштування нових опор (ростверк, стійки перерізом 0,75х0,75 м, ригель, упор) на основі існуючих паль-стійок. Нові опори покриваються антикорозійним захистом.

Ремонт прогонової будови передбачає: влаштування основи, з рулонної

гідроізоляції та цементно-піщаного розчину, для встановлення балок, ремонт балок з антикорозійним захистом оголеної арматури та відновленням перерізу балки ремонтними матеріалами. Всі балки після ремонту покриваються захисним покриттям.

Влаштування монолітної плити проїзної частини передбачає влаштування

об’єднуючих анкерів з балкою прогонової будови, влаштуванням арматурної сітки та вкладання бетону. В поперечному перерізі плита має ухил 20‰ поздовжній ухил

1‰ зі сторони опори No3 до опори No0. Водовідвід здійснюється за допомогою водовідвідних трапів що влаштовуються в зоні тротуарів.

Деформаційні шви влаштовуються на крайніх опорах №0 та №3.

Бар’єрне огородження металеве оцинковане зі стримувальною здатністю не меншою 280 кДж.

Перильне огородження металеве оцинковане висотою 1,2 м.

Види робіт капітального ремонту

Ремонт бетону балок прогонової будови:

 - Оббивання слабкого бетону (tcер=3.0 см);

 - Піскоструменеве очищення поверхні бетону;

 - Нанесення адгезійної грунтівки по бетону SikaMonoTop 910 N (витрата 2.0 кг/м2, t=1 мм);

 - Нанесення ремонтної суміші по бетону SikaMonoTop 412N (витрата 19.5 кг/ м2/1 см, tсер=2см);

 - Нанесення вирівнюючої шпаклівки SikaMonoTop 620 (витрата 1.56 кг/ м2/ 1мм) (tсер=1 мм).

Антикорозійний захист бетонної поверхні прогонової будови (відремонтованої):

 - Піскоструменева обробка поверхні бетону;

 - Грунтівка (гідрофобізація бетону) Sikagard W Aquaphob (витрата 0.02 кг/м2);

 - Захисна фарба Sikagard 680S (витрата 0.4 кг/м2).

Влаштування монолітної плити прогонової будови:

 - Свердління отворів в стінках балок Ø 22 мм (глибина отворів 145 мм);

 - Вклеювання шпильки Ø 16 А-400С з використанням клею на епоксидній основі  типу SikaAnchorfix-3001;

 - Влаштування рулонна гідроізоляція вкладена в три шари (температурна нерозрізність)

 - Влаштування армування молонолітної накладної плити;

 - Бетонування монолітної плити, бетон B 30 W6 F200;

Монтаж монолітних перехідних плит:

- Демонтаж старих перехідних плит та лежня;

- Влаштування щебеневої підсипки з щебню фр. 20-40 мм, товщиною h =100 мм;

- Влаштування бетонної підготовки з бетону В7,5 товщиною 100 мм;

- Влаштування армування лежня;

- Влаштування монолітного лежня бетон В30 W8 F200.

- Покриття поверхонь, що контактують з ґрунтом бітумною рулонною гідроізоляцією;

- Влаштування армування перехідних плит;

- Влаштування монолітних перехідних плит бетон В30 W8 F200;

- Покриття поверхонь, що контактують з ґрунтом бітумною рулонною гідроізоляцією.

  Встановлення бар'єрного огородження стримувальною здатністю 280 кДж :

       В зоні прогонової будови бар’єрна огорожа встановлюється на закладні деталі

та кріпиться на болтах. В зоні перехідних плит – встановлюється на бетонні стовпчики.

  Встановлення перильного огородження:

 Перильна огорожа встановлюється на закладні деталі та кріпиться болтами.

 Влаштування дорожнього одягу:

- Піскоструменева обробка плити прогонової будови

- Обезпилювання прогонової будови

- Гідроізоляція (полісечовина): 1хSikalastic – 851

- АБС БМП.ДР.Щ.А. БМПА 40/60-57 ДСТУ 8959:2019 -60мм

- ЕКШМ-50 згідно з ДСТУ Б В.2.7-129:2013 (0,3л/м2)

- АБС БМП.ДР.Щ.А. БМПА 40/60-57 ДСТУ 8959:2019 -50мм.

Встановлення деформаційного шва типу:

- Влаштування армування деформаційного шва, арматура Ø 16, Ø 20 А240С, листовий метал;

- Влаштування металевого кутового спеціального профіля;

- Влаштування фасонного резинового профіля;

- Омонолічування деформаційного шва бетон В35 W8 F200.

Влаштування нового монолітного укріплення конусів насипу:

- Розбирання укріплення існуючих конусів;

- Влаштування щебеневої підготовки фр. 20-40 товщиною 150 мм під бетонний упор.

- Влаштування армування бетоного упора, арматура Ø8 А240С, Ø 12 А400С;

- Влаштування бетонного упору бетон В20 W8 F200;

- Покриття поверхонь, що контактують з ґрунтом бітумною рулонною гідроізоляцією.

- Влаштування щебеневої підготовки фр. 10-40 товшиною 150 мм під монолітне укріплення конусів.

- Влаштування арматурної сітки, арматура Ø8 А240С з кроком 200х200 мм;

- Влаштування укріплення конусів насипу бетон В20 W8 F200 товщиною 120 мм;

- Покриття поверхонь, що контактують з ґрунтом бітумною гідроізоляцією.

- Грунтівка (гідрофобізація бетону) Sikagard W Aquaphob (витрата 0.02 кг/м2);

- Захисна фарба Sikagard 680S (витрата 0.4 кг/м2).

ОРГАНІЗАЦІЯ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

Завданням на проектування не передбачено коригування даних рішень. Проектні рішення залишаються без змін відповідно до експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення

Завданням на проектування не передбачено коригування даних рішень. Проектні рішення залишаються без змін відповідно до експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

На ділянці дороги присутні 4 існуючих посадкових майданчика (уособлені зупинки) які облаштовуються для забезпечення доступності маломобільних груп населення. Передбачено влаштування тротуарів завширшки 1м, а в місцях пішохідних переходів виконується пониження бортового каменю з встановленням тактильних елементів. Додатково пішохідні переходи облаштовуються освітленням на автономному живленні від сонячної енергії. Значна ділянка дороги проходить поза межами населених пунктів де необхідність щодо доступності маломобільних груп населення виключена.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки в будівництві і експлуатації проектованого об’єкту забезпечується прийняттям проектних рішень в суворій відповідності з ПУЕ, «Правилами безпечної експлуатації електроустановок» (ПБЕЕ), вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Санітарно-епідеміологічні заходи

Завданням на проектування не передбачено коригування даних рішень. Проектні рішення залишаються без змін відповідно до експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

При проведенні капітального ремонту передбачено використання будівельно-оздоблювальних матеріалів, які сертифіковані на території України та мають висновок Санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони Здоров'я України.

На період проведення будівельних робіт врахувати вимоги щодо забезпечення робітників санітарно-побутовими приміщеннями; установити заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу, згідно ст.24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Складування виробів, будівельних матеріалів передбачено в спеціально відведених місцях. Відходи, які утворюються на будівельному майданчику, складуються у сміттєві контейнери і регулярно вивозяться по мірі накопичення на полігони ТПВ за окремим договором.

Рішення щодо опалення та вентиляції

Згідно завдання на проектування розділ не розроблявся, експертизі не підлягав.

Заходи щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки

Завданням на проектування не передбачено коригування даних рішень. Проектні рішення залишаються без змін відповідно до експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

При проведенні будівельних робіт передбачені протипожежні заходи згідно вимогам НАПБ А.01.001-2014.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

Завданням на проектування не передбачено коригування даних рішень. Проектні рішення залишаються без змін відповідно до експертного звіту № 0322/09/21-ЕК від 04.10.2021р. (EX01:0106-3142-7411-2908 від 27.04.2023р.), виданий ТОВ «ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР» «ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА».

Безпека експлуатації

Транспортна розв’язка в одному рівні на примиканні до автомобільної дороги Р-60 Кровелец — Пирятин залишається без змін, оскільки межа робіт знаходиться на початку радіусів заокруглення пересічення.

Розділ організації дорожнього руху узгоджено з відповідним відділом Патрульної поліції у м. Полтава.

Кошторисна частина проектної документації

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою  кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 14.06.2023 р. складала: 114100,155 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 90692,703 тис. грн., вартість обладнання – 508,380 тис. грн.; інші витрати – 22899,072 тис. грн.

Із загальної вартості робіт  виконано робіт в сумі – 72275,223 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 57534,530 тис. грн.;  інші витрати –14740,693 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженої Наказ Міністерства  інфраструктури України 07 жовтня 2022 року № 753 та «Правила визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування» затвердженої Наказ Міністерства інфраструктури України 02 травня 2022 року № 273.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 06.07.2023 р. складає 114288,765 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 91356,929 тис. грн.; інші витрати – 22931,836 тис. грн.

Із загальної вартості робіт  виконано робіт в сумі – 72275,223 тис. грн, у тому числі: будівельні роботи – 57534,530 тис. грн.; інші витрати – 14740,693 тис. грн.

Примітка: * ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.


Розділи