Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3666-8055-9203-2388
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№892-123-20/КП від 23.12.2020
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область
Код проектної документації
PD01:8476-8183-1148-0854 №02.2/7/20 від 2020-04-16 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3666-8055-9203-2388
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ водопостачання та водовідведення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань пожежної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації, Розділ організація будівництва
Головний експерт проекту
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
18.12.2020 109797.557 85597.698 190 24009.859

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Волинська обл., Луцький район, Луцька територіальна громада, м. Луцьк (станом на 01.01.2021) , автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25908960)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Михайловський Денис Віталійович (АР 001154, АЕ 003376, АЕ 004326, АЕ 004780, АЕ 002357, АР 011703)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8476-8183-1148-0854
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
16.04.2020
Номер проектної документації
02.2/7/20
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 892-123-20/КП від «23» грудня 2020 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

 «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ

на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область»

 

Замовник будівництва: Служба автомобільних доріг у Волинській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, місто Київ, проспект Радянської України, будинок 7, квартира 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва № 892-1911-20/КП, укладеного у відповідності зі ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року №560.


Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання на розробку проектної документації №2, погодженого проектувальником і затвердженого замовником;

-       переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 року №36;

-       технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного             ТОВ «Лакмат Полісся» у 2020 році;

-       топографо-геодезичного плану М 1:500, виконаного ПП «ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ» у 2020 році;

-       акту обстеження існуючого огородження, затвердженого заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Волинській області;

-       акту обстеження існуючого дорожнього одягу, затвердженого заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Волинській області;

-       акту обстеження існуючих дорожніх знаків, затвердженого заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Волинській області;

-       акту обстеження існуючих водопропускних труб, затвердженого заступником начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Волинській області;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.


Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №001723).


Основні проекті рішення

 

Метою наданого робочого проекту є капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги державного значення.

Робочим проектом передбачено будівництво в одну чергу.              


Автомобільна дорога

 

Об’єкт капітального ремонту – автомобільна дорога державного значення   Р-14 Луцьк – Ківерці – Маневичі – Любешів – Дольськ на ділянці км 46+500 –  км 49+420, Волинська область.

Початок проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 465+00,00, що відповідає км 46+500 автомобільної дороги Р-14 Луцьк – Ківерці – Маневичі – Любешів – Дольськ.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 493+74,4, що відповідає км 49+374 автомобільної дороги Р-14. Зміна кінця ділянки проектування пов’язана, що км 49+420 знаходиться на мосту через річку Стир, капітальний ремонти даного мосту розробляється окремим проектом.

Довжина проектної ділянки складає 2874,4 м. На ділянці від ПК465+00 до ПК469+95, від ПК492+30 до ПК493+74,4 дорога проходить поза межами населених пунктів; на ділянці  ПК 469+95 – ПК 492+30 дорога проходить в межах смт. Колки Маневицького району Волинської області.

Дорога відноситься до II технічної категорії.

Інтенсивність руху на ділянці автомобільної дороги км 46+500 – км 49+374 в транспортних одиницях складає 3740 авт./добу; перспективна інтенсивність на 2040 рік складе 6755 авт./добу. Інтенсивність руху, приведена до легкового автомобіля, в межах даної ділянки складає 5800 авт./добу, перспективна інтенсивність руху на 2040 рік складе 10475 авт./добу.

Розрахункову швидкість руху прийнято 90 км/год для ділянок поза межами населених пунктів та 60 км/год в межах населених пунктів.

Проектна ділянка має 10 кутів повороту.

Існуюче земляне полотно знаходиться в задовільному стані. В межах проектної ділянки ґрунт існуючого земляного полотна представлений супісками піщанистими. Земляне полотно досипається з ґрунту існуючого насипу після зрізання узбіч до низу дорожнього одягу, який складується в смузі відведення дороги. Коефіцієнт ущільнення земляного полотна складає 1,00.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населеного пункту:

- найбільший поздовжній ухил – 11 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

опуклих – 3800 м;

увігнутих –1200 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю за межами населеного пункту:

- найбільший поздовжній ухил – 30 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

опуклих – 15000 м;

увігнутих –2600 м.

Узбіччя укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м, або матеріалом від фрезерування існуючого покриття, товщиною 0,15 м.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:3, на ділянках влаштування бар’єрного огородження 1:1,75.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25‰. Поперечний похил узбіччя складає 50‰ і направлений у бік укосів земляного полотна.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна в межах увігнутих вертикальних кривих та віражів робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна.

У межах щільної забудови смт. Колки, в місцях, де випуск на укіс земляного полотна поверхневих вод, що накопичуються в межах проїзної частини, є неможливим, робочим проектом передбачається збирання дощових вод з проїзної частини за допомогою влаштування дощової каналізації.

Залізобетонна водопропускна труба:

- ПК 473+27,00 (прямокутна залізобетонна труба 2,0х2,0 м, проектна довжина – 22,3 м).

Робочим проектом передбачаються подовження тіла труби, ремонтні роботи монолітним бетоном, перевлаштування портальних стінок, влаштування відкосних стінок та укріплювальних робіт русла та укосів вхідного та вихідного оголовків.

У межах проектної ділянки передбачено перевлаштування трьох автобусних зупинок: ПК478+64,9 праворуч; ПК 479+87,2 ліворуч; 484+10,3 ліворуч. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового майданчику на      20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. На автобусних зупинках поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкових майданчиків всіх автобусних зупинок направлений у бік проїзної частини.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом капітального ремонту передбачене перевлаштування існуючих тротуарів. Ширина покриття тротуару складає 1,50 або 2,25 м. В межах населеного пункту між проїзною частиною дороги та тротуарами передбачається влаштування бар’єрного огородження першої групи по всій довжині тротуару. Таким чином, для прикромочних тротуарів, шириною 1,50 м, на ділянках влаштування бар’єрного огородження, ширина покриття тротуару збільшується до 1,90 м (на ширину бар’єрного огородження).

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю над проїзною частиною дороги до 2,5 см.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів робочим проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено. Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Передбачено влаштування 19 примикань. У межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду.

Робочим проектом передбачено чотири типи дорожнього одягу:

Тип 1 Підсилення:

- Вирівнючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріплена цементом до марки матеріалу М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 мінімальною товщиною                                                                                                          - 0,14 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                  - 0,12 м.

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016           - 0,05 м.

Тип 2 Поширення:

- Пісок природній з коефіцієнтом фільтрації 2 м/добу згідно                             ДСТУ Б В.2.7-32-95                                                                                           - 0,20 м;

- Щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013              - 0,21 м;

- Вирівнючий шар з щебенево-піщаної суміші ЩПС-40, укріплена цементом до марки матеріалу М-20, згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 мінімальною товщиною                                                                                                           - 0,14 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016                                                                   - 0,12м.

- Щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-20) згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі БМКП 60/90-65 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016           - 0,05 м.

Тип 3. Новий дорожній одяг на тротуарах та острівцях безпеки

- Щебенево-піщана суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013              - 0,12 м;

- Пiдстилаючий шар із сухої цементно-піщаної суміші (пропорція 1:6) - 0,05 м;

- Покриття з тротуарної плитки та затирання швів піском                   - 0,06 м.

Тип 4. Дорожній одяг на в’їздах у двори:

- Щебенево-піщана суміші С-7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013              - 0,12 м;

- АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011       - 0,04 м.


Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Робочим проектом передбачається подовження тіла водопропускної труби, ремонтні роботи монолітним бетоном, перевлаштування портальних стінок, влаштування відкосних стінок та укріплювальних робіт русла та укосів вхідного та вихідного оголовків.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна робочим проектом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна.

Для запобігання накопичення поверхневої води на проїзній частині на ділянках, де передбачені прикромочні тротуари, що відділені від проїзної частини дороги бортовим каменем, передбачене влаштування скидів води з тротуарів.

Для запобігання накопичення поверхневої води на проїзній частині на ділянках, де передбачені прикромочні тротуари та бортові камені, у зв'язку з відсутністю можливості влаштування скидів води відкритими лотками з телескопічними лотками на укосах насипу земляного полотна, передбачається влаштування мережі дощової каналізації.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Розрахункова потужність – 11,4 кВт.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Річне споживання електроенергії  – 42,048 тис. кВт*год.

Система заземлення – TN-C.

Джерело живлення – ПС-110/35/15 кВ “Колки”.

Живляча кабельна лінія від КТП-144 та КТП-314 до щитів обліку (ЩО-1, ЩО-2) виконується проводом марки AsXSn-4х25 кв.мм. Від щитів обліку (ЩО-1, ЩО-2) до щитів керування освітленням (ЩКВО-1, ЩКВО-2) виконуються проводом марки AsXSn-4х25 кв.мм.

Розподільчі мережі освітлення між опорами виконуються кабелем марки АВБбШв-4х25кв.мм  в п.е. трубі діам. 63. Відгалуження до світильників від розподільчої мережі освітлення виконується кабелем з мідними жилами ВВГ-3х1.5кв.мм.

Кабель 0.4 кВ прокладається на глибині 0.7 м. При перетині КЛ автомобільних доріг кабелі прокладаються в трубах на глибині не менш 1 м від полотна дороги.

Розрахунковий облік спожитої електроенергії на проектованих               лініях зовнішнього електроосвітлення виконується багатофункціональними електролічильниками прямого включення типу GAMA 300 G3В, кл.т. 1,0, встановленими в ЩО-1 та ЩО-2.

Компенсація реактивної потужності не передбачається.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світильниками вуличного освітлення марки LED-139-W-3M-ROAD, БЕТА ЛАЙТ" LED-24-75 та БЕТА ЛАЙТ" LED-25-50, на металевих опорах, гарячого цинкування висотою (8, 10 м).

Керування освітленням за допомогою реле часу з астрономічним годинником в щитку керування освітленням (ЩКВО-1, ЩКВО-2).

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Оцінка рішень з питань екологічної безпеки

 

У складі робочого проекту розроблено розділ з оцінка впливу на навколишнє середовище, де визначено, що капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Р-14 Луцьк - Ківерці - Маневичі - Любешів - Дольськ на ділянці км 46+500 - км 49+420, Волинська область не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Робочий проект передбачає капітальний ремонт ділянки автомобільної дороги, протяжністю 2,8744 км.

Екологічний клас об’єкту третій, згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012. Об’єкти третього класу відносяться до видів діяльності, які не становлять підвищену екологічну небезпеку.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які, в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

На тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, соціальне, геологічне та техногенне середовище вплив відсутній.

 

Організація будівництва


Робочим проектом передбачено капітальний автомобільної дороги з поновленням дорожнього покриття та виконання супутніх ремонтно-відновлювальних робіт. Довжина ділянки дороги, що підлягає капітальному ремонту, складає 2,8744 км.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання капітального ремонту, будівельні процеси виконують послідовно, згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.  На період  капітального ремонту почергово закривається одна зі смуг для руху транспортних засобів.  

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства,   організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.    

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано  потребу в  енергоресурсах.

Передбачені заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість капітального ремонту дороги становить 8,0 місяців, включаючи підготовчий період. Роботи виконують 38 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.


Захист від шуму


За результатами оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не  перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Робочим проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Також робочим проектом передбачено встановлення дорожніх знаків, нанесення розмітки та маркування проїзної частини дороги.


Кошторисна частина


Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних  цінах  станом на «18» листопада 2020 року, складала – 112 531,787 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 83 703,058 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 266,894 тис. грн., інші витрати –                   28 561,835 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації після  зняття зауважень та надання замовником цін на матеріальні ресурси, встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1-2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на «18» грудня      2020 року складає 109 797,557 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи –           85 597,698 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 190,000 тис. грн., інші витрати – 24 009,859 тис. грн. Зворотні суми - 842,116 тис. грн.


У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

Головний експерт проекту

 

____________________  Д.В. Михайловський

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

       Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004780

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

   _______________________  О.О. Полежай

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

 

 

 

______________________      Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

_______________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

 

_______________________          Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

 

_____________________     І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

 

_____________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

 Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 

 

              ______________________       С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003600

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

___________________       В.В.Савйовський

                         (підпис)                     (П.І.Б.)

 


Розділи