Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
26.06.2023 | 1493.734 | 1156.304 | 337.43 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Львівська обл., Стрийський район, Миколаївська територіальна громада, с. Рудники (станом на 01.01.2021), вулиця Нова | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Управління капітального будівництва, економіки та комунальної власності Миколаївської міської ради Стрийського району Львівської області (44433404) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Архітектор |
Архітектурне об'ємне проектування
|
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386) |
Експерт (фахівець) |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Цебенко Ігор Іванович
|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
СУБЕРЛЯК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА (АЕ 000166) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
Маненко Алек Костянтинович (АЕ 005082) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт розроблено ФОП
Раставецький І.Я. (Львівська область, Самбірський район, м. Старий Самбір, вул.
Л. Галицького, 7, головний інженер проєкту - Свирида О. М.,
кваліфікаційний сертифікат АР № 015576, виданий 26.04.2019), на підставі:
- завдання на проєктування, затвердженого
замовником та погодженого генеральним проєктувальником.
Замовником додатково надано:
- рішення сесії Миколаївської міської
ради Стрийського району Львівської області
від 07.12.2022 № 1775;
- інженерно-геодезичні вишукування.
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта
– СС2, сукупний показник – СС2.
Проєктні
рішення
Вулиця Нова, що підлягає капітальному
ремонту,
розташована в с.
Рудники Стрийського району Львівської області, знаходиться в межах населеного пункту і згідно з технічною
класифікацією відносяться до житлової вулиці.
Капітальним ремонтом передбачено комплекс заходів,
який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників за
рахунок влаштування покриття дорожнього одягу з вирівнюванням поздовжнього
профілю.
Капітальний ремонт передбачено із забезпеченням таких характеристик:
- довжина проєктованої ділянки – 105,0 м;
- розрахункова швидкість – 50 (30) км/год;
- максимальний поздовжній похил – 8,30 ‰.
Капітальний ремонт ділянки вулиці передбачено виконати з максимальним
збереженням існуючого земляного полотна та дорожнього одягу.
Початок проєктованої ділянки вулиці ПК0+00 прийнято по кромці існуючого
примикання вул. нова до а/д М-06 Київ – Чоп. Початок робіт передбачено на
ПК0=12.30. кінець ділянки ремонту, що відповідає ПК 1+05.00 прийнято на початку
радіуса заокруглення примикання проїзду справа.
Загальна кількість кутів повороту траси – 2. Мінімальний радіус горизонтальних кривих – 9,0 м (наявна існуюча забудова
капітальними спорудами) , максимальний радіус горизонтальних кривих – 18,0 м.
Поздовжній профіль запроєктований
згідно з вимогами ДБН В.2.3-5:2018, для розрахункової швидкості 50 (30) км/год.
Прийняті параметри поздовжнього
профілю мають такі значення:
- мінімальний радіус увігнутої вертикальної кривої – 3000,0 м;
- мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 2000,0 м;
- максимальний поздовжній похил – 8,3 ‰.
Штучні споруди
На ділянці проведення капітального ремонту передбачено влаштування нової
круглої залізобетонної водоперепускної труби діаметром 0,5 м довжиною 20,60 м на ПК 1+03,00.
Водоперепускна труба
складається з двох ділянок, між якими запроєктовано оглядовий колодязь зі
збірних залізобетонних елементів.
Поверхневе водовідведення з проїзної
частини вулиці передбачено за рахунок поздовжнього та поперечного похилів в кювети,
влаштування та укріплення яких передбачено робочим проєктом.
Передбачено встановлення бортового каменю БР 100.30.15, піднятого над
поверхнею покриття на висоту 15,0 см на ділянці від ПК 0+12,30 – ПК 0+40,00
справа для формування лотка вулиці. На ПК 0+40,00 передбачено влаштування
водоскиду з проїзної частини в кювет. На ділянці ПК 0+40,00 – ПК 0+75,50 справа
передбачено нарізання поздовжньої водовідвідної канави (кювету) вздовж підошви
насипу з переходом у водовідвідний лоток на ПК 0+75,50 – ПК 0+99,50, у зв’язку
з недостатньою шириною смуги відведення для влаштування кювету. З лотка вода
скидатиметься через водоперепускну трубу в існуючу водовідвідну канаву.
Водовідвідний лоток запроєктовано зі збірних залізобетонних елементів
довжиною 3,0 м, зовнішньою шириною 0,78 м, висотою 0,68 м. Залізобетонні
елементи передбачено влаштувати на підготовці зі щебеню фракції 20-40 товщиною
10,0 см.
Земляне полотно
Ширина земляного полотна складає 7,0 - 12,0 м.
Ширина поїзної частини 2х3,0 - 1х4,0 м. Ширина узбіччя укріпленого ЩПС
С7 – 1,0 м.
На деяких ділянках земляне полотно обмежене капітальною забудовою.
Передбачено розробку існуючого земляного полотна на глибину 25,0 см для
влаштування ровиків поширення під відновлення основи дорожнього одягу. Грунт
від розробки передбачено використати для влаштування присипних узбіч. Узбіччя
передбачено укріпити на ширину 0.85 м щебенево-піщаною сумішшю С7 товщиною шару
15,0 см.
Дорожній
одяг
Існуючий дорожній одяг – асфальтобетон товщ. 10,0 см по щебеневій основі
товщ. 18-22 см. щебеневе покриття.
Конструкція дорожнього одягу передбачено полегшеного типу з покриттям з
неармованих бетонних виробів (ФЕМ).
Прийнято наступні типи конструкції дорожнього одягу:
Тип 1(відновлення покриття) на ПК 0+12,30 – ПК
1+ 05,00:
- розбирання існуючого асфальтобетонного покриття
товщиною до 10,0 см;
- вирівнювання (профілювання) існуючої щебеневої
основи автогрейдером з додаванням ЩПС С7 (фракції 0-40 мм) з розрахунку 30 м³/1000 м2;
- верхній шар основи із ЩПС С7 товщиною 15,0 см;
- підстилаючий шар із цементно-піщаної суміші 1:3
товщиною 4,0 см;
- покриття з неармованих бетонних виробів (ФЕМ)
товщиною 8,0 см.
У місяцях, де
необхідно відновлення основи, передбачено наступну конструкцію дорожнього
одягу:
- влаштування ровиків поширення на глибину 25,0 см;
- шар основи зі ЩПС С5 товщиною 25,0 см;
- вирівнювання (профілювання) існуючої щебеневої
основи автогрейдером з додаванням ЩПС С7 (фракції 0-40 мм) з розрахунку 30 м³/1000 м2;
- верхній шар основи із ЩПС С7 товщиною 15,0 см;
- підстилаючий шар із цементно-піщаної суміші 1:3
товщиною 4,0 см;
- покриття з неармованих бетонних виробів (ФЕМ)
товщиною 8,0 см.
Тип 2 (на примиканні до магазину):
-
шар основи зі щебеневого матеріалу, отриманого від розбирання існуючого
асфальтобетонного покриття автогрейдером, середньою товщиною 15,0 см;
-
шар покриття зі щебеню основної фракції 20-40 мм, влаштованого за
способом заклинки товщиною 15,0 см.
Робочий проєкт
розроблено з дотриманням вимог ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і
споруд”. Передбачено влаштування пониженого бортового каменю до
рівня проїзної частини на в’їздах в двори. Рух по вулиці передбачено за рахунок
організації руху «житловою зоною» з
встановленням відповідних дорожніх знаків.
У зв’язку з обмеженнями, що
викликані щільністю забудови та близько розташованими капітальними спорудами,
передбачено суміщений рух транспорту та пішоходів в межах проїзної частини
вулиці. Безпека руху забезпечується шляхом введення на ділянці вулиці житлової
зони та встановленням відповідних засобів організації дорожнього руху.
Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування
водіїв робочим проєктом передбачені заходи щодо організації дорожнього руху в
т.ч. встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини тощо.
Організація будівництва
Робочим
проєктом передбачено методи виконання основних робіт, послідовність будівництва,
визначена потреба в будівельних та матеріальних ресурсах. Тривалість будівництва складає 3,0 місяці.
Кошторисна
документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена
наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 28.05.2023
складала 1499,967 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 1159,330
тис. грн.; інші витрати – 340,637 тис.
грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень
встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені
робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162
«Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві
юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисними нормами України
«Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону
від 01.11.2021 № 281.
За результатами
експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 26.06.2023
складає 1493,734 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1156,304 тис. грн.,
інші витрати – 337,430 тис. грн.
Під час розгляду робочого проєкту надано
зауваження та виявлено помилки, інформація про що доведена до замовника та
проєктувальника. До проєктної документації внесено відповідні зміни та
доповнення.
Робочий проєкт “Капітальний ремонт дороги комунальної власності по вул. Нова (від а/д М-06 Київ – Чоп до буд. № 173 по вул. Львівська) в с. Рудники Стрийського району Львівської області” розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; проєктної документації доріг; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки. Виконавець звіту
Розділи
![](files/tmp/qr/cc7c2a328fe6475b678944312cd0a2a4.png)