Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:1519-1613-6091-0160 Редакція №1 | 23.06.2023 | 4357.842 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
30.06.2023 | 4252.087 | 3378.341 | 0 | 873.746 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Одеська обл., Одеський район, Дачненська територіальна громада, с. Дачне (станом на 01.01.2021), вулиця Київська | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (44941770) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Пономаренко Валентина Григорівна (АЕ 004862) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
ДОДАТОК до експертного звіту
(позитивного)
№ ОД/026-07-23/МН/КШ від «06» липня 2023 року
щодо розгляду проектної документації на
будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва
та її кошторисної частини
за робочим
проектом
«Капітальний ремонт дорожнього покриття вулиці
Київської в селі Дачне
Одеського району Одеської області»
Замовник: Відділ з питань утримання
комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області.
Генеральний проектувальник: Приватне
підприємство «ІНЖДОРГРУП»,
місцезнаходження: 03035,
Київська область, місто Київ, вул. Митрополита Василя Липківського,45.
Головний інженер проекту (ГІП) – Осадчук
Максим Олександрович (кваліфікаційний
сертифікат серія АР № 016544).
Експертиза проектної документації виконана
товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі
договору на виконання експертизи проекту будівництва №ОД/026-2706-23/МН/КШ, укладеного у відповідності з Законом України
«Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів
будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів
України від 11.05.2011 р. №560.
Робочий проект розроблено на підставі
наступних вихідних даних:
-
завдання на проектування, погодженого
генеральним проектувальником та затвердженого замовником від 26.05.2023 року;
-
акту обстеження, затвердженого т.в.о. директора
Відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради
Одеського району Одеської області;
-
рішення Дачненської сільської ради
Одеського району Одеської області від 20.04.2023 року №860-VIII «Про внесення змін і доповнень до
рішення Дачненської сільської ради від 22 грудня 2022 року № 783-VIII «Про бюджет Дачненської сільської ради
на 2023 рік»;
-
інженерно-геологічних вишукувань,
виконаних ТОВ «ЛЕКС СТАТУС» у 2023 році;
-
інженерно-геодезичних вишукувань – топографічного
плану в М 1:500, виконаного ПП «ІНЖДОРГРУП» у 2023 році;
-
розрахунку класу наслідків
(відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та
узгодженого замовником.
Клас
наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником
сумісно із замовником як СС1.
Відповідність
технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у
будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці
робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального
виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Осадчука Максима
Олександровича (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016544).
Замовник експертизи несе відповідальність згідно із
законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.
Основні
проекті рішення
Метою
наданого робочого проекту є капітальний
ремонт дорожнього покриття вулиці Київської в селі Дачне Одеського району
Одеської області.
Робочим
проектом передбачено будівництво в одну чергу.
Забезпечення механічного опору та стійкості
(конструктивні
рішення)
Об’єкт
будівництва відповідно до розрахунку класу наслідків (відповідальності) та
згідно з ДСТУ 8855:2019 відноситься до класу наслідків СС1.
Село
Дачне є адміністративним центром Дачненської сільської громади, що розташоване
в Одеському районі, на південному заході Одеської області.
Населення
становить 8549 осіб.
Вулиця
Київська розташована у південній частині села Дачне загальною довжиною 0,689 км.
Перетинається вулицею Центральна та примикає до вулиці Миру.
Згідно
акту обстеження технічний стан ділянки вулиці Київської не відповідає вимогам
руху автотранспорту.
Згідно
візуального обстеження середньорічна добова інтенсивність руху в 2023 році
складає 26 авт./добу, у приведених одиницях до легкового автомобіля складає 47
авт./добу.
Перед
виконанням проектних робіт, відповідно до вимог ДБН А.2.1-1-2008 було проведено
інструментальне обстеження об’єкта і виконано інженерно-геодезичні вишукування
спеціалістами ПП «ІНЖДОРГРУП» та інженерно-геологічні вишукування спеціалістами
ТОВ «ЛЕКС СТАТУС».
За
природно-кліматичними характеристиками територія, що проектується для проведення
капітального ремонту, входить до III-Б2 кліматичного підрайону.
Клімат
району – помірно-континентальний.
Мікрорайон
розташований у безпосередній близькості від Чорного моря і входить в 30-ти
кілометрову бризову зону, в якій відчувається вплив і близькість Чорного моря.
У цій зоні клімат набагато м’якший, а погода менш стійка.
Літо
– жарке, тепла погода продовжується з травня по жовтень.
Зима
– помірно м’яка, коротка.
Багатолітні
мінімальні і максимальні температури повітря складають відповідно - 28°С і
+37°С.
Середня
температура повітря за рік 10.8°С.
Розрахункова
температура зовнішнього повітря для конструкцій, що захищають, - мінус 18°С.
Пануючі
вітри північно-західного напряму, швидкість до 25 м/сек.
Вітрове
навантаження – 46 кг/м2, снігове навантаження – 88 кг/м2.
Середня
відносна вологість повітря в середньому складає 76% за рік.
Середнє
число днів з туманом за рік – 47.
Річна
кількість опадів складає 456 мм.
Глибина
сезонного промерзання ґрунтів – до 0,8 м.
Сейсмічність
району – 7 балів, згідно ДБН В.1.1-12:2014 "Будівництво в сейсмічних
районах".
Рельєф
ділянки має слабо-виражений ухил. Ділянка характеризується не просадочними
ґрунтами I-го типу і придатна для будівництва.
Явно
виражених інженерно-геологічних процесів і явищ на території не
спостерігається.
Ділянка
об’єкта геоморфологічно приурочена до плато, розташована у селітебній зоні с.
Дачне з одно-двохповерховою забудівлею з присадибними ділянками та розвинутою
мережею інженерних комунікацій.
Інженерно-геологічні
умови - ІІ категорії складності (Додаток Ж ДБН А.2.1-1-2008).
Несприятливі
інженерно-геологічні умови:
-
наявність просадних ґрунтів;
-
наявність насипних ґрунтів неоднорідної щільності.
При
проектуванні передбачити природоохоронні заходи:
-
зрізка рослинного шару потужністю 0,2-0,7м з метою його використання в цілях
рекультивації згідно п.5,11 ДБН В.2.1-10:2018 «Основи і фундаменти будівель і
споруд».;
-
організацію поверхневого стоку з відведенням атмосферних опадів за межі ділянки
забудови згідно ДСТУ-Н Б В.1.1-38:2016 «Настанови щодо інженерного захисту
територій будівель і споруд від затоплення і підтоплення».
У
геологічній побудові ділянки до глибини 3,0м приймають участь четвертичні
пилувато-глинисті відкладення ІГЕ2-3, перекриті насипними ґрунтами ІГЕ- 1а та ґрунто-рослинним
шаром ІГЕ 1. Суглинки ИГЭ2 просідні при замочуванні під напругою Psl=0,05 МПа.
Суглинки ИГЭ-3 просідні при замочуванні при побутовому тиску (п.2,8 ДБН В
.2.1-2-96). Потужність просідної товщі (у межах активної зони проектуємої
споруди ) - 2,5-2,6м.
Основні
нормативні та розрахункові показники ґрунтів відображені в геолого-літологічній
колонці розвідувальної свердловини (див. графічні додатки розділу ГВ).
Враховуючи
наявність просадних ґрунтів при проектуванні користувались ДСТУ-Н Б
В.1.1-44:2016 «Настанова щодо проектування будівель та споруд на просідаючих
ґрунтах». Корозійна активність ґрунтів до глибини 3,0 м до бетону та
залізобетону оцінюється по табл. 4 СНиП 2.03.11-85. Ґрунти слабоагрессивні до
бетонів на портландцементі, шлакопортландцементі та сульфатостійкому цементах,
неагресивні до арматури залізобетонних конструкцій. Склад іонів SO4=293,5-701,0
мг/кг, CL =135,0 -290,0мг/кг, CL+0,25 SO4=310,3-363,4 мг/кг. Зона вологості
суха.
У
гідрогеологічному відношенні територія входить до складу Причорноморського
артезіанського басейну з розвитком водоносних горизонтів, пов'язаних з
сучасними та неогеновими відкладеннями.
Ґрунтові
води в період вишукувань, червень 2023 року, до глибини 3,0м відсутні.
Нормативна
глибина промерзання ґрунтів – 0,8 м.
Сейсмічність
району будівництва – 7 балів. Категорія ґрунтів за сейсмічними властивостями – III
категорії (прим.1 табл. 1.1 ДБН В.1.1-12:2014).
Прокладання
траси було прийнято з максимальним використанням існуючого земляного полотна.
Початок
траси прийнятий від початку вулиці Київської і відповідає ПК 0+00. Кінець траси
прийнятий на примиканні до вулиці Миру відповідає ПК 6+88,82 Будівельна довжина
складає 0,689 км.
У
плані дорога має 6 кутів повороту.
Мінімальний
радіус кривої у плані становить 800 м.
Згідно
додатку Е Зміна №1 ДБН В.2.3-5:2018 категорія вулиці Київської за
функціональним призначенням – житлова вулиця.
Згідно
таблиці 5.1 Зміна №1 ДБН В.2.3-5:2018 розрахункова швидкість складає 50 км/год.
Проектування
капітального ремонту виконувалося виходячи з інтенсивності руху, умови
забезпечення безпеки та комфортності руху транспортних засобів та врахування стислих умов будівництва з
максимальним збереженням існуючого ландшафту.
Поздовжній
профіль запроектований у відповідності до вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та
дороги населених пунктів» з урахуванням Зміна №1, рельєфу місцевості залежно
від розрахункової швидкості. Поздовжній профіль запроектований в абсолютних
відмітках (в Балтійській системі висот).
Прокладання
проектної лінії поздовжнього профілю виконувалося у відповідності з
геологічними і гідрологічними особливостями місцевості та з врахуванням
існуючого поздовжнього профілю.
Контрольними
точками, що визначають обрис поздовжнього профілю, прийняті:
Робоча
відмітка по осі існуючого дорожнього одягу прийнята 0,05 м.
Поздовжні
ухили ділянки проектування складає 1 – 9 ‰.
Земляне
полотно
Геометричні
параметри земляного полотна запроектовано згідно до вимог ДБН В.2.3-5:2018
«Вулиці та дороги населених пунктів» з урахуванням Зміна №1.
Прийнято
двохскатний тип поперечного профілю, з похилом 25 ‰ на проїзній частині та 50‰
на узбіччі. Ширина земляного полотна становить 4,60 м. На об’єкті капітального
ремонту відсутні ділянки з висотою насипу більше 2 м.
Існуючий
насип земляного полотна представлений ґрунтом – суглинок важкий пилуватий. Робочим
проектом не передбачено розширення земляного полотна.
Робочим
проектом передбачено 1 тип дорожнього профілю конструкцій земляного полотна:
Тип
1 – насип висотою до 2 м.
Потрібний
коефіцієнт ущільнення ґрунту – 0,98, коефіцієнт відносного ущільнення – 1,08.
Робочим
проектом передбачено влаштування нового дорожнього одягу в існуючому земляному
полотні.
Всі
земляні роботи виконувати з врахуванням вимог охорони існуючих інженерних
мереж. Перед початком виконання земляних робіт уточнити наявність підземних
інженерних комунікацій. В охоронній зоні підземних інженерних мереж роботи
виконуються в присутності власника мереж. Без погодження уточнення на
місцевості наявності підземних інженерних комунікацій, до земляних робіт
приступати заборонено.
Дорожній
одяг
Конструкція
дорожнього одягу розроблена згідно транспортно-експлуатаційних вимог та
категорії проектуємої вулиці, з урахуванням перспективної інтенсивності руху та
складу транспортного потоку.
Згідно
таблиці 8.1 Зміна №1 ДБН В.2.3.-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» тип
покриття нежорсткого дорожнього одягу – удосконалений полегшений, матеріал
покриття – асфальтобетон.
Згідно
додатку Е Зміна №2 ДБН В.2.3-4:2015 строк експлуатації дорожнього одягу з
асфальтобетонним покриттям складає – 15 років.
Група
розрахункового навантаження - А3.
З
метою забезпечення сприятливих умов роботи прикрайкових смуг нежорсткого
дорожнього одягу шар основи з щебенево-піщаної суміші виконують на 0,6 м ширше за проїзну частину.
Укріплення
узбіччя на ділянці вулиці Київської в межах проведення капітального ремонту
передбачено щебенево-піщаною сумішшю ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 товщиною 0,05 м.
Відповідно
до вимог замовника в робочому проекті передбачені наступні конструкції
дорожнього одягу:
Тип А
Ремонт
покриття
−
розбирання існуючої основи - 0,15 м;
−
влаштування основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,15 м;
−
асфальтобетон АСГ.Др.Щ.Б.НП.І БНД 50/70 згідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 - 0,05 м.
Тип Б
Перехідна
ділянка
−
розбирання існуючого шару основи з жорстви (hср=0.08м) - 0,08 м;
−
вирівнюючий шар ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 (hср=0.12м) - 0,12 м.
Кошторисна частина
Заявлена
кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних
цінах станом на «23» червня 2023 року, складала 4367.842 тис. грн., у тому
числі: будівельні роботи – 3462.497 тис. грн.; устаткування та інвентар – 0.000
тис. грн.; інші витрати – 895.345 тис. грн.
За результатами
розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену
документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено
згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від
01.11.2021 року №281.
Загальна
кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на «30» червня 2023 року
складає: 4252.087 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 3378.341 тис.
грн.; устаткування та інвентар – 0.000 тис. грн.; інші витрати – 873.746 тис.
грн.
У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за
погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.
Відповідальність за внесення змін
в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.
За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень
експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в
установленому порядку.
Головний експерт проекту |
__________________________ О.О. Голуб (підпис, МП) (П.І.Б.)
Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779 |
Відповідальні експерти: |
|
|
____________________ В. Г. Пономаренко (підпис,
МП)
(П.І.Б) .
Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004862 |
Розділи
