Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:3804-7528-4894-6591 Редакція №1 | 13.01.2022 | 68948.959 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
05.07.2023 | 68928.151 | 55408.263 | 0 | 13519.888 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Івано-Франківська обл., Івано-Франківський район, Івано-Франківська територіальна громада, м. Івано-Франківськ (станом на 01.01.2021), вулиця Хіміків | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05397574) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
СТАЦЕВИЧ ОКСАНА ПАВЛІВНА (АР 004388, АТ 002578, АЕ 006267) |
Архітектор |
З питань архітектури
|
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Комаренко Володимир Іванович (АЕ 002964, АЕ 004303) |
Відповідальний експерт |
З питань охорони праці
|
Сорбат Володимир Григорович (АЕ 006631, АЕ 002547) |
Відповідальний експерт |
З питань екології
|
Савіцька Наталія Володимирівна (АЕ 004830, АЕ 000405, АР 001170, АР 019196) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
|
Мусійчук Сергій Володимирович (АЕ 000720, АЕ 004160, АЕ 007261) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Філінський Леонтій Володимирович (АЕ 004299, АР 013987, АР 002071, АЕ 002548) |
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Проект «Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв`язки в районі вул. Хіміків-Надрічна (ІІ черга «Будівництво вулиці Хіміків на ділянці від ЗОШ 24 до р. Бистриця Солотвинська в м. Івано-Франківську») розроблений на замовлення Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради проектною організацією Товариство з Обмеженою Відповідальністю "ПРОФ-ГРУП", кваліфікаційний сертифікат головного інженера Ротова Валентина Михайлівна, серія АР№018379, виданий 23.12.2021р.
Проект виконаний на основі:
-завдання на проектування;
-містобудівних умов та обмеження забудови земельної ділянки;
-листа УКБ Івано –Франківської міської ради за № 53/25-26/18в від 22.05.2023р.
-інженерно-геодезичних вишукувань , наданих замовником та уточнених ТОВ « ПРОФ-ГРУП» у січні 2022р.;
-інженерно-геологічних вишукувань, наданих замовником,виконаних Івано- Франківською філією ПрАТ « ГТІ» у 2016р.
-технічних умов,зацікавлених організацій.
Існуючий стан
Траса проектованої ділянки є ланкою, яка з'єднає мікрорайон «Пасічна» з вулицею Надрічною, Набережною ім..Стефаника, та вулицями Княгинин і Промислова.
Проектована ділянка вулиці – магістральна вулиця загальноміського значення з розрахунковою швидкістю руху одиночного легкового автомобіля 60 км/год. Довжина дороги – 490,80 м, ширина проїзної частини – 8,0 м. Кількість смуг руху – 2х3,50 м + смуги безпеки – 2х0,50 м.
Початок осі проектування ПК 0+00 знаходиться біля школи №24, кінець ділянки проектування – ПК4+90,80 знаходиться на початку моста через річку Бистриця Солотвинська.
Межа будівельних робіт (відповідно до Додатку до Завдання на проектування) - ПК3+15, кінець ділянки будівництва – ПК4+90,80 початок моста через річку Бистриця Солотвинська.
Згідно Технічного звіту по інженерно – геологічних вишукуваннях по об’єкту, ділянка проектування в геоморфологічному відношенні розташована в районі акумулятивно-терасовій алювіальній низовині. Рельєф ділянки рівнинний, слабо нахилений в північно – східному напрямку з відмітками поверхні землі 242,000 – 239,000 м.
План дороги
Враховуючи вимоги завдання на проектування, проектна документація на будівництво вулиці Хіміків до річки Бистриця Солотвинська, розроблена з врахуванням існуючих параметрів вулиці та примикаючих до неї проїздів в межах смуги відводу та червоних ліній забудови. Початок осі проектування ПК0+00 прийнято біля школи №24 по осі дороги вул..Хіміків. Кінець ділянки проектування ПК 4+90,80 відповідає пересіченню початку осі моста через р.Бистриця Солотвинська та осі вул.Хіміків. Межа будівельних робіт (відповідно до Завдання на проектування)-ПК3+15 ,кінець ділянки будівництва – ПК4+90,80 розташований на початку моста через річку Бистриця Солотвинська.
В плані вулиця має 3 кути повороту, min.R=150м, mах.R=3000м.
1)Типовий поперечний профіль ТИПІ – ПК3+15,0 ÷ ПК3+50,0;
-ширина проїзної частини –9,20м. Кількість смуг руху - 2×4,10
м+ смуги безпеки - 2×0,5м ;розширення дороги на круговій кривій 0,6м
-тротуари , шириною 3,0 м з обох сторін проїзної частини з монтажем бортового каменю БР100×30×18 на бетонній основі;
-узбіччя, шириною 1,0 м, по обидва боки вулиці, відокремлене бортовим каменем на бетонній основі БР 100х20х8 від тротуару з засівом трав багаторічних.
2)Типовий поперечний профіль ТИПІІ – ПК3+50,0÷ ПК4+90,80;
-ширина проїзної частини –9,20-9,50м. Кількість смуг руху - 2×4,10 м+ смуги безпеки - 2×0,5м ;розширення дороги на круговій кривій 0,6м на кожну смугу
-тротуари , шириною 3,0 м з обох сторін проїзної частини з монтажем бортового каменю БР100×30×18 на бетонній основі;
-узбіччя, шириною 1,0 м, по обидва боки вулиці, відокремлене бортовим каменем на бетонній основі БР 100х20х8 від тротуару з засівом трав багаторічних.
-укоси укріплюються влаштуванням протиерозійних геоматів Enkamat 7018 (або аналогу) та подальшою засипкою родючим шаром грунта та засівом багаторічними травами.
Поздовжній профіль
Поздовжній профіль запроектовано з врахуванням прилеглої сталої забудови ділянки та відміток на примиканні до вул.Хіміків та відміток запроектованого моста через річку Бистриця Солотвинська, а також з дотриманням вимог ДБНВ.2.3-5:2018.
Чорну лінію поздовжнього профілю побудовано по осі дороги на основі геодезичної зйомки, пікетажної розбивки та характерних точок між пікетами. Проектна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку та кінця траси. Похили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проектна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.
Основні технічні показники поздовжнього профілю:
-максимальний поздовжній похил - 43‰;
-мінімальний поздовжній похил -3‰;
-радіус вертикальних кривих :
увігнутий-2000 м;
Земляне полотно
Згідно технічного звіту по інженерно-геологічним вишукуванням природною основою земполотна служить ґрунти ІГЕ-2 з фізико - механічними характеристиками наведеними у зведеній інженерно - геологічній колонці . Фізико – геологічні процеси та явища на ділянці вишукувань відсутні.
Земляне полотно влаштовується від ПК3+15 до ПК4+90,80 в смузі відводу.
Крутизна укосів при висоті насипу до 2,0м виконується 1:3, від 2 до 6 м крутизна укосів 1:1,75, при висоті насипу вище 6,0м – крутизна укосів складає від 1:1,5 до 1:1,75 (лист АД- 11).
Проїзна частина вулиці з двома смугами руху та з поперечним двоскатним профілем 25‰ спрямованим у бік лотків проїзної частини , до проектних дощоприймальних колодязів.
Ширина земляного полотна від ПК3+15,00 до ПК 4+90,80 - 23,30 – 42,50м
Проектом передбачено влаштування тротуару, шириною 3,0 м з обох сторін проїзної частини з монтажем бортового каменю БР100×30×18 на бетонній основі.
Водовідведення
Водовідведення з проїзної частини вулиці передбачається за рахунок улаштування поперечного (25‰) та поздовжнього похилу проїзної частини з подальшим відведенням води в проектні дощоприймальні колодязі.
Дощоприймальні колодязі на вулиці установлюються в понижених точках лотків, на перехрестях вулиць зі сторони притоку води до смуги пішохідного руху, на виїздах із прилеглих територій, між перехрестями поза проїзною частиною.
Дорожній одяг
Дорожній одяг проїзної частини запроектовано нежорсткий капітального типу відповідно до вимог ДБН В.2.3-4:2015 , ДБН В .2.3-5:2018. Нормативне статичне навантаження на вісь прийняте 115 кН, нормативне статичне навантаження на поверхню покриття від колеса розрахункового автомобіля – 57,5кН, тиск повітря в шині – 0,80 МПа (ДБН В.2.3-4-2015, додаток Б, табл. Б).
Згідно ГБН В.2.3 – 37641918-559:2019 «Автомобільні дороги. Дорожній одяг нежорсткий. Проектування» загальний модуль пружності з урахуванням коефіцієнту запасу міцності становить 300 МПа (мінімальний потрібний модуль пружності – 225 МПа, коефіцієнт запасу міцності за пружним прогином -1,33).
Конструкцію дорожнього одягу прийнято з урахуванням категорії вулиці, перспективної інтенсивності руху,складу транспортного потоку,кліматичних і геолого - гідрологічних умов,наявності будівельних матеріалів,охорони навколишнього природного середовища.
Проїзна частина
Конструкція нового дорожнього одягу , загальною площею - 1630м2.
Тип 1(проїзна частина ПК3+15 – ПК4+90,80,):
-Укладання геотекстилю .
-Дренажний шар з крупнозернистого піску товщиною 15 см
-Укладання геотекстилю .
- Нижній шар основи зі щебенево-піщаної суміші С-5 товщиною 21 см.
-Верхній шар основи зі щебенево-піщаної суміші С7 обробленої цементом 4% М400 товщиною 15 см
-Розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 з розрахунку 1,0л/м2
-Асфальтобетон АСГ.Кр.П.А1.НП. БНД 70/100 ,товщ.16 см
-Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4л/м2
-Асфальтополімербетон АБ бмп КР.Щ.А.НП .БМПА70/100-60 товщ.5 см.
-Розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 з розрахунку 0,4л/м2
-ЩМА-15 на бітумі БМПА 50/70-60, товщ.5 см
Тип 2 (нові тротуари – 1004 м2 ) :
-Монтаж бетонного бортового каменю на бетонній основі БР 100х30х18 .
-Монтаж бетонного бортового каменю на бетонній основі БР 100х20х8
-Щебенево-піщана суміш С7 товщ.15 см
-Щебенево-піщана суміш С13 товщ.10 см
-Монтажний шар піску з цементом у співвідношенні 3:1 товщ.5 см
-Плитка бетонна типу ФЕМ товщ.6см
Доступність об’єкту для маломобільних груп населення
Тротуари, які запроектовані не перевищують нормативних похилів призначених для пересування осіб з обмеженими можливостями. В місцях межування тротуарів з проїзною частиною передбачено знижений борт згідно вимог ДБН В2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення».
Під час проектування вулиці, тротуарів для руху осіб з обмеженою здатністю до пересування, похили, горизонтальні ділянки, розмітку, рельєфні елементи прийнято згідно з ДБН В.2.2-40:2018.
Пішохідні доріжки, тротуари і пандуси, якими користуються особи з обмеженою здатністю до пересування на кріслах-колясках та інші маломобільні групи населення мають тверде шорстке покриття, яке в разі намокання не стає слизьким.
Краї пішохідних доріжок позначені тактильним , контрастним покриттям.
Покриття пішохідного переходу запроектовано контрастним та рельєфним з метою створення умов для переходу як інвалідів, які користуються візками, так і інвалідів з вадами зору. На пішохідних переходах максимальна висота бордюру у місці перетину з проїзною частиною не повинна перевищувати 0,020 м.
Організація дорожнього руху
Для забезпечення безпеки руху і орієнтування водіїв проектом передбачається встановлення дорожніх знаків згідно з ДСТУ 4100:2021 та нанесення дорожньої горизонтальної розмітки згідно з ДСТУ 2587:2021.
Реалізація проектних рішень, що передбачені проектом, забезпечать безпеку і комфортність руху автотранспорту та пішоходів.
А саме:
-влаштування дорожнього одягу капітального типу з удосконаленим покриттям;
-параметри поздовжнього та поперечного профілю;
-встановлення дорожніх знаків ІІ-го типорозміру згідно з ДСТУ 4100:2021;
-нанесення дорожньої розмітки згідно з ДСТУ 2587:2021.
-встановлення одностороннього металевого бар’єрного огородження висотою 0,8м-11ДО- 2,0.128/ДСТУБ.В.2.3-12-2004;
-встановлення ДЗІП 5.50 та5.65.2.
Щитки дорожніх знаків з листової сталі (алюмінієвого сплаву і пластику) згідно вимог ДСТУ 4100:2021.
Інженерні мережі
Зовнішнє освітлення
Точка приєднання №1 проектна опора (№22) на вул.Хіміків; точка приєднання №2 - проектна опора (№21).
Проектні опори №22,№21 по проекту "Будівництво моста через річку Бистриця Солотвинська та транспортної розв'язки в районі вул.Хіміків-Надрічна".
Приєднання до мережі освітлення виконати кабелем АВВГ 5x25мм². Мережу зовнішнього електроосвітлення прокласти в землі на глибині 0.7м в трубах КОПОФЛЕКС, трасу відмітити сигнальною стрічкою з написом "Обережно кабель".
Освітлення виконати світлодіодними світильниками Schreder Ampera Mini потужністю 60W (проїжджа частина) та RL 01-ДКУ-30W (тротуар) що забезпечують рівень горизонтальної освітленості 15Лк згідно ДСТУ 3587-97 "Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди " (т.16). Корельована колірна температура запроектованих світильників складає 3000К.
Світильники, встановлюються на двохплечових кронштейнах встановлених на конусних оцинкованих опорах типу С-9/3, висотою 9м . За бажанням замовника світильники можуть бути замінені на інші з аналогічними характеристиками.
Зовнішні мережі водопроводу та дощової каналізації
Водопровід
Проектом передбачено перекладання водопровідної мережі ПЕ100 SDR11Ø 315х28.6 та влаштуванням футлярів Ø426x7. Прокладка водопроводу передбачена відкритим методом з влаштуванням піщаної підсипки δ=100мм та обсипки і засипки трубопроводу піском δ=діаметр+300мм.
Дощова каналізація
Проектом передбачено влаштування каналізайної мережі із труби поліпропіленової, двошарової, безнапірної , каналізаційної типу Корсис SN8 Ø800, дощової каналізаційної мережі із труби поліпропіленової, двошарової, безнапірної , каналізаційної типу Корсис SN8 Ø200і Ø315мм та влаштування дощоприймальнх колодязівØ1000.
Заходи з пожежної безпеки
Під час будівництва передбачено дотримання вимог пожежної безпеки на ділянках виконання робіт і робочих місцях, згідно з вимогами НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні».
Інженерні технічні заходи цивільного захисту
Розроблено розділ «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту», що визначає комплекс інженерно-технічних рішень, спрямованих на запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення захисту населення і територій та зниження можливих матеріальних збитків від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, від небезпек, що можуть виникнути при ведені військових дій або внаслідок цих дій.
Оцінка впливу на навколишнє середовище
Передбачено будівництво вулиці Хіміків до річки Бистриця Солотвинська з урахуванням існуючих параметрів вулиці та примикаючих до неї проїздів в межах смуги відводу та червоних ліній забудови. Початок осі проектування ПК0+00 прийнято біля школи №24 по осі дороги вул. Хіміків. Кінець ділянки проектування ПК 4+90,80 відповідає пересіченню початку осі моста через р.Бистриця Солотвинська та осі вул.Хіміків; планова діяльність, не підпадає під перелік об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля згідно зі статтею 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», роботи на землях водного фонду не передбачаються.
Згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012 автомобільна дорога загального користування відноситься до ІІІ екологічного класу. Найближча житлова забудова розташована на відстані – 25м. Оцінка впливу на атмосферне повітря показала, що максимальні приземні концентрації на межі найближчої житлової забудови не перевищуватимуть ГДК.
Згідно положень ст. 79 Водного кодексу України р. Бистриця Солотвинська віднесена до малих річок. Прибережна захисна смуга річки згідно ст. 88 Водного кодексу України становить 25 м, в період проведення робіт на землях водного фонду передбачено виконання обмежень для робіт на землях водного фонду.
Для запобігання негативного впливу на водні ресурси при виконанні будівельно-монтажних робіт щодо здійснення даного проекту, повинні виконуватись такі заходи і вимоги, які пом'якшують вплив на водні ресурси, а саме:
- обов'язкове дотримання меж території, де відбуватимуться будівельно-монтажні роботи;
- оснащення робочих місць інвентарними контейнерами для збирання побутових і будівельних відходів;
- зливання паливно-мастильних матеріалів у спеціально відведених та обладнаних місцях;
- після закінчення будівельних робіт ділянки, на яких вони виконувалися, повинні бути очищені від будівельного сміття, трав’яне покриття відновлено ;
- обладнання будівельно-монтажних майданчиків передбачає створення спеціальної зони для техобслуговування, миття, заправки машин і механізмів, розташування цих зон виключає попадання паливно-мастильних матеріалів (ПММ) у поверхневі та у грунтові води.
З метою унеможливлення забруднення водного середовища внаслідок стоку дощових і талих вод з поверхні дорожнього покриття, всі дощові стоки надходитимуть до міського дощового колектору Дy 1000мм в районi вулицi Xіміків згідно з технічними умовами №25-15/112.
Для запобігання забруднення ґрунтових вод в період експлуатації об’єкту передбачені заходи:
- забезпечення ділянки дороги (земляне полотно, шляхопровід) ефективною системою водовідводу;
- для попередження зайвого попадання сумішей проти ожеледиці в талі води передбачено скорочення об’ємів використання солей в них до 5-15 г/м2;
- регулярне механізоване прибирання проїзної частини дороги спеціалізованими бригадами, збір сміття в придорожній смузі;
- у випадку аварійних розливів нафтопродуктів для їх ліквідації та швидкого розкладання будуть використовуватися сорбенти, які будуть зберігатися на складах експлуатуючих організацій.
В процесі здійснення робіт будівельне сміття вивозиться для знешкодження на місцевий полігон за договором. Будівельні майданчики передбачаються за межами прибережної захисної смуги. Розміщення техніки та механізмів поза межами відведенної землі не допускається.
Знесення зелених насаджень можливе лише відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2006р. № 1045 «Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах» після сплати відновної вартості. Проєктом передбачено влаштування газону з засівом багаторічних трав.
Очікувані залишкові впливи на навколишнє середовище за умови реалізації всіх передбачених ОВНС заходів, прийнятні.
Оцінка проектних рішень з питань економії енергії
Робочий проект відповідає вимогам нормативних актів в частині забезпечення економії енергії.
Кошторисна частина проектної документації
Кошторисна вартість складає, до перевірки: |
| |
Всього по зведеному кошторисному розрахунку- | 68 948,959 | Тис. грн. |
В тому числі: будівельні роботи- | 55 408,263 | Тис. грн. |
Устаткування - | - | Тис. грн. |
Інші витрати - | 13 540,696 | Тис. грн. |
1. За визначені обсяги робіт відповідальність несе виключно проектна організація та «Замовник».
2. За конструктивні рішення прийняті в проекті та застосування тих чи інших матеріалів, виробів та конструкцій відповідальність несе виключно проектна організація та «Замовник».
Кошторисна вартість складає, після перевірки: |
| |
Всього по зведеному кошторисному розрахунку- | 68 928,151 | Тис. грн. |
В тому числі: будівельні роботи- | 55 408,263 | Тис. грн. |
Устаткування - | - | Тис. грн. |
Інші витрати - | 13 519,888 | Тис. грн. |
Висновки
В ході проведення експертизи проєктної документації експертною організацією ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА ГРУП» за погодження із замовником у проект були внесені зміни та доповнення відповідно до зауважень експертів через відхилення від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів.
Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.
Затверджую:
ТОВ «Укрекспертиза груп» Оксана СИТНИК
Головний експерт проекту Роман ПЕЛЕХ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №005957
Відповідальний експерт проекту Леонтій ФІЛІНСЬКИЙ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004299
Відповідальний експерт проекту Володимир СОРБАТ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №002547
Відповідальний експерт проекту Сергій МУСІЙЧУК
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004160
Відповідальний експерт проекту Наталія САВІЦЬКА
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004830
Відповідальний експерт проекту Оксана СТАЦЕВИЧ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №006267
Відповідальний експерт проекту Володимир КОМАРЕНКО
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АЕ №004303
Архітектор Ярослав ЗАЯЦЬ
Кваліфікаційний сертифікат
Серія АА №000386
Розділи
