Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8798-3038-8224-9993
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№195-06-23/КП від 06.06.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, на ділянці км 155+000 – км 159+965, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:8694-1488-7011-2353 №16-25-21 від 2021-11-05 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:8798-3038-8224-9993
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань пожежної безпеки, Розділ організація будівництва, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
06.06.2023 1147345.3 894904.181 1104.402 251336.717 721881.006 566266.207 0 155614.799

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Решетилівська територіальна громада, м. Решетилівка (станом на 01.01.2021) , Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 155+000 – км 159+965, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Савйовський Володимир Вікторович
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8694-1488-7011-2353
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
05.11.2021
Номер проектної документації
16-25-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 195-06-23/КП від «06» червня 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за проектом

 

«Реконструкція автомобільної дороги державного значення

Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка

на ділянці км 155+000 – км 159+965, Полтавська область» Коригування

 

Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, м. Київ, проспект Радянської України, буд. 7, кв. 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №195-1105-23/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання №16-19/21 на коригування проектно-кошторисної документації, затвердженого Головою Державного агентства автомобільних доріг України від 21.10.2021 року;

-       зміни №1 до завдання №16-19/21 на коригування проектно-кошторисної документації, затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 10.04.2023 року;

-              містобудівних умов та обмежень для проектування об’єкта будівництва, затверджених Виконавчим комітетом Решетилівської міської ради, реєстраційний номер 05-43 від 02.10.2014 року, реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:9415-8131-4490-4851;

-       технічних умов від 22.06.2020 року №14, виданих Полтавською філією ПАТ «Укртелеком»;

-       технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 09.02.2017 року №42/971, виданих ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

-       технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 09.02.2017 року №42/964, виданих ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» зі змінами (лист АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» від 17.05.20219 року №03-27-05-42/7731);

-       технічних умов від 29.03.2019 року №03-27/5037, виданих ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО» на перевлаштування (перенесення) ПЛ-10кВ «Шамраївка»;

-       інженерно-геологічних та інженерно-геодезичних вишукувань минулих років;

-       акту обстеження ділянки автомобільної дороги, затвердженої заступником начальника Служби автомобільних доріг у Полтавській області від 20.01.2023 року;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

 

Основні проекті рішення

 

Підставою для коригування проекту є виникнення додаткових робіт, зміна проектних рішень, збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів та рівня кошторисної заробітної плати, у порівнянні з раніше затвердженою проектною документацією (експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 22.11.2019 р. №28-0052-19 (28-0611-16), виданим ДП «Укрдержбудекспертиза»).

При коригуванні відбулися зміни проектних рішень та виникли наступні додаткові роботи:

-         скориговано обсяг робіт по фрезеруванню існуючого покриття й транспортування матеріалу;

-         скориговано обсяг по влаштуванню виїмки та відсипанню насипу;

-         скориговано обсяг робіт зі зняття рослинного шару ґрунту й транспортування матеріалу;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування водопропускних труб під основним проїздом (заміна на залізобетонні);

-         скориговано обсяг робіт з влаштування водопропускних труб під примиканнями (змінений отвір та конструкція);

-          скориговано обсяг робіт з влаштування скидів води відкритими лотками та їх гасників;

-         скориговано обсяг робіт на дощоприймальні колодязі та їх гасників;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування споруд для збирання води з проїзної частини (зміна бортових каменів на прикрайкові лотки);

-         виключено обсяг робіт з влаштування армогрунтової підпірної стінки;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування дорожнього одягу жорсткого типу;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування поздовжніх та поперечних деформаційних швів;

-         скориговано обсяг робіт з укріплення розділювальної смуги;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування дорожніх знаків та опор дорожніх знаків;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування бар’єрного огородження та напрямних пристроїв;

-         скориговано обсяг робіт з влаштування дорожньої розмітки;

-         розробка непридатного мокрого ґрунту;

-         стабілізація робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг з пилувато-суглинистого ґрунту обробленого цементом;

-         заміна непридатного ґрунту існуючого земляного полотна;

-         влаштування фундаментів під опори дорожніх знаків індивідуального проектування;

-         влаштування огородження другої групи з кріпленням до бар’єрного огородження;

-         влаштування огородження другої групи з бетонуванням стійок в ґрунт;

-         скориговано обсяги робіт по влаштуванню пішохідних мостів;

-         скориговано обсяги робіт по влаштуванню мосту на ПК 1592+67,285.

 

Автомобільна дорога

 

Загальна довжина ділянки реконструкції – 4,965 км. На ділянці ПК 1556+25 – ПК 1563+24 дорога проходить в межах с. Капустяни Полтавського району, на ділянках ПК 1550+00 – ПК 1556+25; ПК 1563+24 – ПК 1599+65 – поза межами населених пунктів. Розрахункова швидкість - 110 км/год. Геометричні параметри дороги відповідають прийнятій розрахунковій швидкості.

Початок проектної ділянки реконструкції км 155+000 відповідає кінцю проектної ділянки проекту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 150+000 – км 155+000, Полтавська область», що розробляється ПП «НВФ «Мостопроект».

Кінець проектної ділянки реконструкції км 159+965 відповідає початку проектної ділянки проекту «Будівництво обходу м. Решетилівка на ділянці км 159+965 – км 168+110 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, Полтавська область», що розробляється ПП «НВФ «Мостопроект».

Після реконструкції ділянка автомобільної дороги матиме такі характеристики:

– технічна категорія – І-б;

– довжина ділянки дороги – 4,965 км;

– розрахункова швидкість – 110 км/год.;

– розрахункове навантаження – 115 кН;

– ширина проїзної частини – 2х7,50 м;

– ширина розділювальної смуги – 3,0 м, в тому числі ширина укріпленої смуги (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 2х0,50 м;

– ширина узбіччя – 3,75 м, в тому числі зупинкової смуги разом з укріпленою смугою узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 3,00 м.

Основні технічні показники плану та поздовжнього профілю:

– найменший радіус горизонтальної кривої – 751 м;

– найбільший поздовжній похил – 16,4 ‰;

– мінімальний радіус вертикальних кривих

   - опуклої вертикальної кривої – 14000 м;

   - увігнутої вертикальної кривої – 8500 м.

На ділянці дороги ПК 1550+00 – ПК 1559+00 у зв’язку з необхідністю збільшення існуючого ненормативного радіусу горизонтальної кривої, виконується спрямлення дороги зі збільшенням радіусу кривої в плані до 1700 м.

Земляне полотно

При підготовці до реконструкції знімається рослинний ґрунт з підошви насипу, а також з узбіч та укосів існуючого земляного полотна глибиною 10 см.

Відповідно до вимог конструкції дорожнього одягу та рекомендацій базової організації з науково-технічної діяльності у будівництві – ДП «ДерждорНДІ» скоригованим проектом передбачається стабілізація верхнього робочого шару земляного полотна цементом на глибину 30 см.

Крутизну укосів насипу земляного полотна прийнято 1:1,75 на ділянках влаштуванням бар’єрного огородження та 1:3 – на інших ділянках.

Дорожній одяг

У проекті реконструкції передбачено 6 типів конструкцій дорожнього одягу:

Тип 1. Новий дорожній одяг з цементобетонним покриттям

– покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Bbtb 4,4 (60) при стиску B 35, морозостійкість F 200 при відтаванні в 5% розчині NaCl, Е=36 000 МПа, товщиною 26 см;

– влаштування розділяючого прошарку із геосинтетичного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2;

– пісний бетон В 7,5, Е = 1000 МПа, товщиною 18 см;

– цементогрунт М 40 (Супіски пилуваті, суглинки оброблені 6% цементу класу міцності ІІІ, Е=200 МПа), товщиною 30 см.

Тип 2. Новий дорожній одяг на примиканні автомобільної дороги О1720382

– АСГ. Др. Щ. Б. НП. I БНД 70/100 – 5 см;

– розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,40 л/м²;

– АСГ. Кр. Щ. А1. НП. I БНД 70/100 – 10 см;

– ЩПС. Кр. Ц. М20 – 15 см;

– ЩПС. С5 – 21 см.

Тип 3. Посилення на місцевому проїзді

– АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 – 5 см;

– розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 0,40 л/м²;

– вирівнюючий шар з АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 (з максимальним розміром зерен щебеню 15 мм)  – сер. 5 см;

– розлив бітумної емульсії ЕКШ-50  – 0,40 л/м²;

– існуючий дорожній одяг (з попереднім фрезеруванням існуючого асфальтобетонного покриття середньою глибиною 5 см).

Тип 4. Новий дорожній одяг на перехідних ділянках примикань та технологічних проїздах до туалетів

– АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 70/100 (з максимальним розміром зерен щебню 15 мм) – 4 см;

– ЩПС. С5. – 21 см.

Тип 5. Новий дорожній одяг на посадкових майданчиках та тротуарах

– АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 70/100 – 4 см;

– ЩПС. С7. – 12 см.

Тип 6. Дорожній одяг за межами радіусів заокруглень на примиканнях

– матеріал від фрезерування існуючого покриття – 25 см.

Укріплення розділювальної смуги (за виключенням укріпленої смуги на розділювальній смузі) передбачається дрібнозернистим щільним асфальтобетоном другої марки, товщиною 4 см, на основі з матеріалу від фрезерування з додаванням щебенево-піщаної суміші, середньою товщиною 22 см.

Укріплення розділювальної смуги

– АСГ. Др. Щ. Б. НП. IІ. БНД 70/100 (з максимальним розміром зерен щебеню 15 мм) – 4 см;

– матеріал від фрезерування існуючого покриття з додаванням щебенево-піщаної суміші С-5 (70% - матеріал від фрезерування та 30% - ЩПС С-5) – сер. 22 см.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий 25 ‰, окрім ділянок влаштування віражів (ПК 1550+00 – ПК 1561+22; ПК 1580+16 – ПК 1583+69; ПК 1589+38 – ПК 1593+03).

Перехідно-швидкісні смуги та ліві віднесені повороти

Проектом передбачається влаштування перехідно-швидкісних смуг розгону та гальмування з лівими віднесеними поворотами для всіх з’їздів та примикань.

Для можливості розміщення перехідно-швидкісних смуг на лівий поворот ширина розділювальної смуги на даних ділянках збільшується до 5,50 м. Перехід до збільшеної ширини розділювальної смуги виконується на довжині 125 м.

Для можливості здійснення лівих поворотів, а також розвороту транспорту, проектною документацією передбачається влаштування двох лівих віднесених поворотів: на ПК 1566+84,7 (лівий проїзд) та ПК 1594+49,5 (правий проїзд).

Тротуари

Для можливості безпечного руху пішоходів між автобусними зупинками на підходах до надземних пішохідних переходів, проектом реконструкції передбачене влаштування тротуарів шириною 1,50 м.

Організація дорожнього руху

Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків із світлоповертаючою здатністю.

Передбачається встановлення дорожнього огородження 11ДО-280-0,8-2-1,5 та 11ДД-280-0,8-2-1,1.

Для підвищення безпеки руху, а саме пом’якшення сили удару під час наїзду транспортних засобів на початку та в кінці ділянок бар’єрного огородження, що розташоване на розділювальній смузі, передбачається влаштування амортизаційних пристроїв (демпферних систем).

Напрямні пристрої влаштовуються відповідно діючих нормативних документів.

Дорожня розмітка влаштовується з холодного пластику та високоякісної дорожньої фарби.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках дороги передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна. Збирання поверхневих вод з проїзної частини здійснюється монолітним прикрайковим лотком.

Для відведення води з проїзної частини на віражах із зовнішньої частини заокруглення, а також із зупинкових майданчиків автобусних зупинок, передбачається влаштування скидів води дощоприймальними колодязями.

Шумозахисні екрани

Відповідно до проведеного акустичного розрахунку, на ділянці ПК 1555+00 – ПК 1564+00 (лівий проїзд) в межах с. Капустяни проектом передбачається влаштування шумозахисних екранів (ліворуч від осі дороги).

Автобусні зупинки

На ПК 1557+36,8 та ПК 1597+96,7 (лівий проїзд), а також на ПК 1557+33,1 та ПК 1599+46,6 (правий проїзд) передбачене влаштування автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових.

Для відведення води за межі зупинкових майданчиків передбачене влаштування дощоприймальних колодязів, які розміщені в понижених місцях.

Рішення по доступності об’єкту ремонту для маломобільних груп населення

Параметри надземних пішохідних переходів, ширини пандусів та їх поздовжній похил дозволяють рух маломобільних груп населення.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

 

Міст на ПК 1592+67,285

Проектно-кошторисною документацією передбачається реконструкція мосту через суходіл. Довжина мосту складає 25,85м. Повна ширина мосту 27,2 м, в тому числі габарит обох проїздів – по 11,0м та два службові проходи по 0,75м.

Надземні пішохідні переходи на ПК 1557+69,0 та на ПК 1598+25,0

Для можливості руху пішоходів між автобусними зупинками проектно-кошторисною документацією передбачається влаштування надземних пішохідних переходів в різних рівнях з наступними техніко-економічними показниками:

– схема штучних споруд – 1х42,6 м, розрізна;

– довжина штучних споруд – 42,6 м;

– габарит прохожої частини в просвіті між поручневим огородженням: металева прогонова будова – 3,0 м, сходи – 2,25 м, пандуси – 1,8 м.

Прогонова будова

Прогонова будова – металева у вигляді двох головних балок індивідуального проектування об’єднаних діафрагмами, виготовлені з прокату зі сталі 10ХСНД, 10ХСНД- 2, висотою 1,5 м, загальною шириною 3,2 м, довжиною 42,6м.

Прохожа частина

Проектом передбачено влаштування тонкошарового зносостійкого покриття на прохожій частині мосту.

З обох боків прохожої частини влаштовується перильне огородження відповідно до ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 загальною висотою 1,2м. На висоті 0,8м від верху прохожої частини встановлюється металевий поручень.

Водовідвід з прохожої частини здійснюється через водовідвідні трапи у водовідвідні колектори, які спускаються по опорам мосту.

Опори мосту

Опори мосту – залізобетонні, одностійкові. Діаметр стійок – 1,4м. У нижній частині стійки замуровані в монолітні залізобетонні ростверки. Висота ростверка – 1,2м, ширина – 1,0÷3,9м і довжина – 3,6м. Ростверком об’єднуються 3 залізобетонних палі, діаметром 1,2м, довжиною 14,0м.

У верхній частині стійок влаштовуються монолітний залізобетонний ригель, висотою 1,0м, шириною 1,8м і довжиною 3,94м.

Проміжні опори сходів та пандусів

Фундаменти опор сходів складаються з бурової палі діаметром 1,2м, довжиною 14,0м, пандусів діаметром 1,2м та довжиною 10,0м по верху влаштовується монолітний залізобетонний ростверк. Висота ростверка – 1,2м, довжина і ширина – 1,7м.

Крайні опори сходів та пандусів

Кінцеві опори сходів мають розміри 1,56х2,8х1,2м, пандусів – 1,60х2,4х1,2м, виконанні зі збірного залізобетону. Фундаментні блоки влаштовуються на щебеневу підготовку товщиною 0,15м, та підготовку з монолітного бетону B 7.5 товщиною 0,1м.

Сходи

Товщина сходових площадок становить 195мм. Повна ширина сходів – 2,65м, ширина прохожої частини – 2,25м.

Пандуси

Повна ширина пандусів становить 2,2м. Ширина прохожої частини – 1,8м. Максимальний поздовжній похил прохожої частини пандусів – 80‰, як для доріжок для руху інвалідних колясок.

Водопропускні труби

У межах проектної ділянки реконструкції знаходяться 2 існуючі залізобетонні водопропускні труби під основною дорогою: ПК 1559+35 (Ø1,00 м), ПК 1571+71 (Ø1,20 м).

Коригуванням проекту передбачається перевлаштування труб під основною дорогою із заміною на залізобетонні на ПК 1559+35 (Ø 1,50 м) та ПК 1571+71 (Ø 1,50 м).

Довжини нових залізобетонних труб під основною дорогою складають:

- ПК 1559+35 (Ø 1,50 м) – 33,0 м;

- ПК 1571+71 (Ø 1,50 м) – 31,0 м.

Існуючі водопропускні труби під з’їздами перебувають в незадовільному стані. У зв’язку цим, та з урахуванням поширення земляного полотна дороги праворуч, передбачається перевлаштування водопропускних труб та влаштування нових залізобетонних отвором 1,0 м під примиканнями та з’їздами.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Розрахункова потужність 17,35кВт.

Річне споживання електроенергії 69,504 тис.кВт*год/рік.

Система заземлення – ТN-C.

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ

Для живлення електроосвітлення на ділянці ПК1547+50 – ПК1568+50 проектом передбачається встановлення трансформаторної підстанції щоглового типу з трансформатором напругою 10/0,4кВ потужністю 25кВА, із тупиковою схемою розподільчого пристрою високої напруги, з повітряним вводом 10кВ та кабельними виводами 0,4кВ на залізобетонних стойках марки СВ105 на ПК1557+30.

Для живлення електроосвітлення на ділянці ПК1578+50 - ПК1585+40 проектом передбачається встановлення трансформаторної підстанції щоглового типу з трансформатором напругою 10/0,4кВ потужністю 40кВА, із тупиковою схемою розподільчого пристрою високої напруги, з повітряним вводом 10кВ та кабельними виводами 0,4кВ на залізобетонних стойках марки СВ105 на ПК1599+20.

Проектована ПЛ-10кВ виконана ізольованим проводом марки AС-50мм².

Проектом передбачається встановлення пристрою відгалуження від проміжної опори В.П-2 на опорах №17а, №67а ЛЕП-10кВ «Шамраївка». Передбачено встановленням двох анкерних опор марки А10-1н(1хСВ105-5)-2 та монтажем на них роз’єднувача РЛНДз-10/400 (пристрій Р.А10-2).

Живляча лінія 0,4кВ від щитків обліку до розподільчих щитків з блоком керування освітленням виконуються кабелем ВВГ-4х10мм2. Розподільчі мережі освітлення виконуються кабелем АВВГ-1 перерізом 4х16мм2 та 2х16мм2 в двостінній гнучкій ПЕ трубі Ø63мм. Кабелі прокладаються у ґрунті на глибині 0,7м.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світильниками вуличного освітлення типу ДКУ-17046Лм/128Вт (60 LEDs, 700mA, NW).

На з’їзді з автомобільної дороги світильниками вуличного освітлення типу ДКУ-12542Лм/101Вт (40 LED 800мА).

Для керування зовнішнім освітленням проектом передбачено у блоку керування електроосвітленням встановлення реле часу. Опори ПЛ-10кВ заземлюються приєднанням до контуру заземлення ЩТП-10/0,4кВ. Заземлення металевих корпусів світильників шляхом з’єднання їх з PEN-жилою кабелю.

 

Проектом передбачено перевлаштування електричних мереж ПЛ-10кВ.

Реконструкція ПЛ-10кВ "Шамраївка" виконується в прогонах опор №№15-76 ПЛ-10кВ «Шамраївка». Виконується демонтаж опор №15-76 та прогонів проводу та тросу між опорами. Ділянка реконструкції ПЛ бере початок з нової опори №15а, яка встановлюється на місці опори №15. Нова траса прямує вздовж автодороги. На опорі №41а монтується відгалуження у ліву сторону, де встановлюється опора №41б з роз’єднувачем, яка приєднується до КТП. У прогонах опор №17а-18а, №36а-37а, №74а-76а, ПЛ перетинає автодорогу третьої категорії. На опорі №76а, нова ділянка ПЛ з’єднується з існуючою трасою ПЛ.

 

Проектом передбачено перевлаштування систем зв’язку:

- перевлаштування волоконно-оптичного кабелю зв’язку PIRELLI-24 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування волоконно-оптичного кабелю зв’язку ОКТБг-М(2,7)П-8Е1 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелів зв’язку МКСАШП 4х4х1,2 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелів зв'язку ЗКП 1х4х1,2 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелів зв’язку КСПП 1х4х1,2 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелю зв’язку ТПП 10х2х0,4 ПАТ «Укртелеком»;

- перевлаштування кабелю зв’язку ПРППМ 1х2х0,9 ПАТ «Укртелеком».

 

Пожежна безпека та цивільний захист

 

У складі проекту розроблено розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту.

У складі проекту організації будівництва визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Проектом передбачено реконструкція автомобільної дороги, що включає відновлення її експлуатаційних властивостей з влаштуванням дорожнього покриття, надземних пішохідних переходів, мосту та виконанням супутніх ремонтно-відновлювальних робіт.

До початку виконання будівельних робіт виконують комплекс підготовчих заходів, що включає огорожу будівельного майданчика в межах умовно виділених захваток, встановлення укажчиків небезпечних зон та облаштування елементами будівельного господарства, організаційні дії щодо безпеки експлуатації прилеглих територій.

На період реконструкції дороги для руху транспорту на захватці частково влаштовується тимчасова об’їзна дорога, частково роботи виконують почергово на одній зі смуг.

Для забезпечення поточного та безпечного виконання ремонту дороги, будівельні процеси виконують послідовно згідно прийнятої організаційно-технологічної схеми.

Представлено номенклатуру рекомендованих будівельних машин та механізмів та обґрунтовано потребу в енергоресурсах.

Вказано на заходи з контролю якості будівельних робіт.

Вказано на основні правила безпеки праці та вказівки щодо дотримання вимог охорони довкілля. 

Тривалість реконструкції дороги становить 10,0 місяців, включаючи підготовчий період. На будівництві задіяно 84 будівельників. 

Прийняті принципові організаційно-технологічні рішення є достатньою базою для розробки проекту виконання робіт.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

У складі проекту розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище», яким визначено, що реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, на ділянці км 155+000 – км 159+965, не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – третій (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до об’єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Вплив на атмосферне повітря під час провадження планової діяльності: забруднюючі речовини в атмосферне повітря не перевищують нормативи граничнодопустимих концентрацій. Тимчасовим джерелом забруднення атмосферного повітря є викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Вплив на водне середовище: передбачено забезпечення поверхневого водовідводу з полотна автомобільної дороги відповідно до вимог діючих нормативних документів.

Вплив у частині поводження з відходами під час виконання будівельних робіт оцінюється в межах нормативів.

Вплив на рослинний і тваринний світ при експлуатації відсутні.

Вплив на об’єкти природно-заповідного фонду та геологічне середовище відсутній. Вплив на соціальне та техногенне середовище під час провадження планованої діяльності здійснюється у межах нормативів.

Захисні заходи, що застосовані в проекті, необхідні та достатні для забезпечення нормативного стану навколишнього природного середовища

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 11 травня 2023 року, складала – 1 232 599.975 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 957 933.808 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 943.689 тис. грн., інші витрати – 273 722.478 тис. грн. Зворотні суми – 698.650 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.01.2023 року виконано робіт на суму –  721 881.006 тис. грн., в тому числі будівельні роботи – 566 266.207 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 0.000 тис. грн., інші витрати – 155 614.799 тис. грн. Зворотні суми – 474.046 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 06 червня 2023 року складає: 1 147 345.300 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 894 904.181 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 1 104.402 тис. грн., інші витрати – 251 336.717 тис. грн. Зворотні суми – 698.650 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.01.2023 року виконано робіт на суму – 721 881.006 тис. грн., в тому числі будівельні роботи – 566 266.207 тис. грн., устаткування, меблі та інвентар – 0.000 тис. грн., інші витрати – 155 614.799 тис. грн. Зворотні суми – 474.046 тис. грн.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 22.11.2019 року № №28-0052-19 (28-0611-16), виданим ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» .

 

 

Головний експерт проекту

 

________________________  В.В.Ковальчук

                                        (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917 

Відповідальні експерти:

 

 

 

_________________________  О.О. Голуб

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

 

 

_____________________   Г.А. Даниленко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

 

______________________     С.В. Кучерук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285

 

 

___________________________  Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

______________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

Експерти (фахівці)

Фахівець в частині

організації будівництва

 

 

___________________  В.В. Савйовський

                        (підпис)                                        (П.І.Б.)

 

 

Розділи