Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8789-5020-4303-1538
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№208-05-22/КП від 25.05.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 146+081 – км 150+000, Полтавська область» Коригування
Код проектної документації
PD01:1347-1265-3827-4011 №16-22-21 від 2021-10-20 (видав ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:8789-5020-4303-1538
Напрям експертизи
З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань охорони праці, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:5887-2837-4408-1513 Редакція №2 29.08.2022 838837.259
EM01:5887-2837-4408-1513 Редакція №1 29.08.2022 838837.259

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
25.05.2023 606487.155 470640.344 178.115 135668.696 416845.834 326951.271 11.259 89883.304

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Решетилівська територіальна громада (UA53080390000027656) , втомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 146+081 – км 150+000, Полтавська область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (25898491)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Тертишніков Ігор Віталійович (АЕ 005273)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Ковальчук Василь Володимирович (АР 003364, АР 003606, АТ 001917, АЕ 005917, АР 002800, АЕ 007535, АЕ 006706, АЕ 000667, АР 018867, АР 019406)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1347-1265-3827-4011
Орган, що видав
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "МОСТОПРОЕКТ" (30604691)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Дві стадії
Поточна стадія проектування
проект (П)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
20.10.2021
Номер проектної документації
16-22-21
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивного)

№ 208-05-22/КП від «25» травня 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за проектом

 

«Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці км 146+081 – км 150+000, Полтавська область» Коригування

 

Замовник: Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «Науково-виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ», місцезнаходження: 04208, м. Київ, проспект Радянської України, буд. 7, кв. 33.

Головний інженер проекту (ГІП) – Каплинський Дмитро Миколайович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

 

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №208-1612-22/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання №16-14/12/04-21 на коригування проектно-кошторисної документації, затвердженого Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Полтавській області від 12.04.2023 року та погодженого листом Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 28.04.2023 року №1349/1/06-02/02.3/08-2987/09-23;

-       технічних умов від 22.06.2020 року №13, виданих Полтавською філією ПАТ «Укртелеком»;

-       технічних умов на перевлаштування існуючого газопроводу високого тиску Р = 0,6 МПа, що потрапляє в зону реконструкції, від 31.08.2017 року №1969/14, виданих ПАТ «ПОЛТАВАГАЗ»;

-       технічних умов стандартного приєднання до електричних мереж електроустановок від 09.02.2017 року №42/963, виданих ПАТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

-       технічних умов на перевлаштування (перенесення) ПЛ-10кВ «Шамраївка» від 19.05.2020 року №03-27/8379, виданих АТ «ПОЛТАВАОБЛЕНЕРГО»;

-       технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного ТОВ «Інженерні вишукування» у 2019 році;

-       технічного звіту про інженерно-геодезичні роботи, виконаного ТОВ «НВП» Українська геодезична компанія» у 2018 році;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС3.

Відповідність технічних рішень проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця проекту – ГІПа генерального проектувальника, Каплинського Дмитра Миколайовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №017032).

 

Основні проекті рішення

 

Підставою для коригування проекту є виникнення додаткових робіт, зміна проектних рішень, збільшення вартості матеріально-технічних ресурсів та рівня кошторисної заробітної плати, у порівнянні з раніше затвердженою проектною документацією (експертний звіт щодо розгляду проектної документації від 14.11.2019 року №28-0044-19 (28-0631-16), виданий ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА»).

При коригуванні відбулися зміни проектних рішень та виникли наступні додаткові роботи:

-         скориговано обсяг робіт по фрезеруванню та розбиранню існуючого дорожнього одягу;

-         скориговано обсяг по влаштуванню виїмки та відсипанню насипу;

-         скориговано обсяг земляних робіт на місцевих проїздах;

-         додано обсяги робіт по розробці непридатного ґрунту;

-         скориговано площу укріплення укосів;

-         додані обсяги робіт по укріпленню укосів земляного полотна на місцевих проїздах за технологією гідропосіву;

-         транспортні тунелі під основним проїздом замінено на шляхопровід над а.д. Н-31;

-         металеві гофровані труби під основним проїздом замінено на залізобетонні труби;

-         скориговано кількість влаштування водопропускних труб в межах місцевих проїздів та примикань;

-         вилучено обсяги робіт по влаштуванню збірних залізобетонних лотків Л-2 біля підошви насипу між основною дорогою та місцевим проїздом;

-         додані обсяги робіт по влаштуванню водовідвідних лотків Л-2 із перекриттям плитами дорожніми під примиканням з’їзду №2 до основної дороги;

-         скориговано кількість влаштування скидів води з проїзної частини;

-         вилучено обсяги робіт по влаштуванню  дощової каналізації;

-         вилучено обсяги робіт по армуванню укосу насипу;

-         додані обсяги робіт зі стабілізації робочого шару земляного полотна за технологією холодний ресайклінг з пилувато-суглинистого ґрунту, обробленого цементом;

-         скориговано площу дорожнього одягу;

-         скориговано площу укріплення узбіч;

-         скориговано площу влаштування дорожнього одягу на місцевих проїздах;

-         скориговано довжину влаштування бортових каменів БР 100.30.18, частково замінено на монолітні прикрайкові лотки;

-         скориговано площу влаштування тротуарів та тактильної плитки;

-         скориговано довжину влаштування металевого бар’єрного огородження;

-         додано обсяги робіт по влаштуванню шумозахисних екранів;

-         скориговано довжину влаштування дорожньої розмітки та кількість дорожніх знаків;

-         вилучено обсяги робіт по влаштуванню будівельного майданчику та тимчасових проїздів;

-         уточнені та скориговані обсяги робіт по влаштуванню елементів надземного пішохідного переходу на ПК 1481+81,0.

 

Автомобільна дорога

 

Ділянка реконструкції автомобільної дороги проходить по території Полтавського району Полтавської області. На ділянці ПК 1465+00 – ПК 1487+00 дорога проходить в межах с. Шамраївка, на ділянках ПК 1460+81 – ПК 1465+00; ПК 1487+00 – ПК 1500+00 дорога проходить поза межами населених пунктів. Оскільки при проходженні дороги в межах населеного пункту проєктними рішеннями забезпечено безпеку руху з мінімізацією несанкціонованого доступу людей та тварин на дорогу, згідно вимог ДБН В.2.3-4:2015, розрахункова швидкість прийнята 110 км/год.

Початок проєктної ділянки реконструкції км 146+081 відповідає кінцю проєктної ділянки проєкту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці           км 141+200 – км 146+081, Полтавська область», що розроблена ПП «НВФ «Мостопроект».

Кінець проєктної ділянки реконструкції км 150+000 відповідає початку проєктної ділянки проєкту «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка на ділянці                    км 150+000 – км 155+000, Полтавська область», що розроблена ПП «НВФ «Мостопроект».

Загальна довжина ділянки реконструкції складає 3919 м.

Після реконструкції ділянка автомобільної дороги матиме такі характеристики:

- технічна категорія – І-б;

- довжина ділянки дороги – 3919 м;

- розрахункова швидкість – 110 км/год.;

- розрахункове навантаження – 115 кН;

- ширина проїзної частини – 2х7,50 м;

- ширина розділювальної смуги – 3,0 м, у тому числі ширина укріпленої смуги (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 2х0,50 м;

- ширина узбіччя – 2х3,75 (4,15) м, у тому числі ширина зупиночної смуги разом з укріпленою смугою узбіччя (з дорожнім одягом по типу основного проїзду) – 3,00 м. В місцях влаштування шумозахисних екранів та прикрайкових монолітних лотків ширина узбіччя збільшується;

Основні технічні показники поздовжнього профілю:

-       найбільший поздовжній похил – 34 ‰;

-       найменший радіус горизонтальної кривої – 751 м;

-       мінімальний радіус вертикальних кривих:

- опуклої – 17388 м;

- увігнутої – 8854 м.

Будівлі та споруди дорожньої та автотранспортної служб

Автобусні зупинки

На ПК 1481+40,0 (лівий проїзд), а також на ПК 1481+47,1 (правий проїзд) передбачене влаштування автобусних зупинок. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до проміжних пересадкових.

Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. Поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. Поперечний похил посадкового майданчика дорівнює 15‰ і направлений у бік проїзної частини.

Для можливості переходу між автобусними зупинками проєктом передбачене влаштування надземного пішохідного переходу.

Дорожній одяг зупинкових майданчиків відповідає конструкції дорожнього одягу по типу 1, посадкових майданчиків – типу 4.

Рішення по доступності об’єкту ремонту для маломобільних груп населення.

Для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення проєктом передбачаються наступні заходи:

- ширина тротуару – 1,50 м (рух МГН в одному напрямку);

- поперечний похил тротуару – 15 ‰;

- поздовжній похил тротуару не перевищує 50 ‰;

- в місцях сполучення тротуарів із пішохідними переходами передбачено пониження бортового каменю;

- пішохідний міст через а.д. Н-31 обладнаний пандусами.

 

Земляне полотно

Максимальна висота насипу земляного полотна складає 4,50 м, максимальна

глибина виїмки – 4,8 м.

Відповідно до вимог конструкції дорожнього одягу та рекомендацій базової організації з науково-технічної діяльності у будівництві – ДП «ДерждорНДІ» скоригованим проектом передбачається стабілізація верхнього робочого шару земляного полотна цементом (3%) на глибину 30 см.

Укоси укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту, товщиною 0,15 м. Крутизна укосів насипу складає 1:1,75 (для пилуватих різновидів ґрунтів) з урахуванням влаштування бар’єрного огородження на узбіччі та 1:3 – на інших ділянках. Крутизна зовнішнього укосу виїмки складає 1:2 (для пилуватих різновидів ґрунтів). На місцевих проїздах в межах високих насипів на підходах до шляхопроводів передбачається укріплення укосів насипу за технологією
гідропосіву.

На ділянках дороги, де низ додаткового шару основи дорожнього одягу, знаходиться нижче поверхні землі, у виїмках та на деяких ділянках насипів, з метою відведення води від земляного полотна проєктом передбачене влаштування водовідвідних канав шириною 0,40 м. Укріплення канав передбачається засівом багаторічних трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см.

Дорожній одяг

В проєкті реконструкції передбачено 5 типів конструкцій дорожнього одягу:

Тип 1. Новий дорожній одяг по основній дорозі (роботи виконані частково):

- цементогрунт М 40 (Супіски пилуваті, суглинки оброблені 6% цементу відповідно до ГБН В.2.3-37641918-554:2013 класу міцності ІІІ, Е=200 МПа), товщиною 30см;

- пісний бетон В 7,5 згідно ДСТУ Б.В.2.7-43 – 96, Е = 1000 МПа, товщиною 18 см;

- влаштування розділяючого прошарку із геосинтетичного матеріалу з поверхневою щільністю 400 г/м2 згідно ГБН В.2.3-218-544: 2014;

- покриття із монолітного дорожнього цементобетону класу міцності на розтяг при згині Bbtb 4,4 (60) при стиску B 35, морозостійкість F 200 при відтаванні в 5% розчині NaCl згідно ДСТУ Б.В.2.7-43 – 96, Е=36 000 МПа, товщиною 26 см.

Тип 2. Новий дорожній одяг на місцевих проїздах (роботи повністю виконані):

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011– 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40 л/м²;

- Чорний щебінь виготовлений у змішувальній установці на заводі згідно СОУ 42.1-37641918-124:2014 – 8 см;

- щебенево-піщана суміш С-5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 25 см.

Тип 3. Посилення на місцевому проїзді (роботи повністю виконані):

- АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011– 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 0,40

л/м²;

- вирівнюючий шар з АСГ. Др. Щ. Б. НП. I. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – сер. 5 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013 – 1,00 л/м²;

- існуючий дорожній одяг.

Тип 4. Новий дорожній одяг на тротуарах, посадкових майданчиках та в’їздах у двори (роботи виконані частково):

- АСГ. Пщ. Щ. Г. НП. І. БНД 60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 4 см;

- щебенево-піщана суміш С-7 згідно ДСТУ 9177-2:2022 з додаванням матеріалу від фрезерування – 12 см.

Тип 5. Дорожній одяг на розділювальній смузі (роботи повністю виконані):

- Матеріал від фрезерування середньою товщиною 20,5 см;

- Покриття із АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ. БНД60/90 згідно ДСТУ Б В.2.7-119-2011, товщиною 4 см.

Роботи по влаштуванню дорожнього одягу за типами 2, 3, 5 виконані повністю, за типами 1, 4 – роботи виконані частково.

Дорожній одяг на розділювальній смузі влаштовується на поверхню пісного бетону, оскільки конструктивно пісний бетон влаштовується на 1,0 м ширше поверхні покриття, а ширина розділювальної смуги із дорожнім одягом по типу 5 становить 2,0 м.

Поперечний похил проїзної частини прийнятий 25 ‰, окрім ділянок влаштування віражів (ПК 1475+74,30 – ПК 1480+81,77). Похил віражу на заокругленні ВК 2 (R=751 м) вибраний відповідно до рис. 5.1 п. 5.1.10 ДБН В.2.3-4:2015 та становить 55‰. Перехід від поперечного похилу проїзної частини на прямолінійній ділянці до похилу віражу здійснюється в межах перехідних кривих.

На кінець проєктної ділянки частково потрапляє перехідна крива кругової кривої із радіусом 800 м, що знаходиться на наступній ділянці довжиною 82,17 м. В межах проєктної ділянки починається відгін віражу на вище вказану криву.

Примикання

На проєктній ділянці розташовано 2 примикання:

- ПК 1482+29,4 (лівий проїзд) - до місцевого проїзду №1.

- ПК 1477+72,2 (правий проїзд) – до місцевого проїзду №2.

У межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу основного проїзду (тип 1).

У межах радіусів заокруглень примикань узбіччя укріплюються засівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 15 см.

Перехідно-швидкісні смуги

Проєктом передбачається влаштування перехідно-швидкісних смуг розгону та гальмування для примикань, що розробляються проєктно-кошторисню документацією.

Відповідно до п. 9.2.4.1 ДБН В.2.3-4:2015 в місці влаштування автобусних зупинок передбачається влаштування перехідно-швидкісних смуг гальмування та розгону.

Перехідно-швидкісні смуги на гальмування мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 100 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 80 м.

Перехідно-швидкісні смуги на розгін мають такі параметри:

- ширина смуги руху – 3,75 м;

- довжина смуги повної ширини – 150 м;

- довжина клину перехідно-швидкісної смуги – 80 м.

Місцеві проїзди

Коригуванням проєкту реконструкції передбачається влаштування 2-х місцевих проїздів в межах с. Шамраївка. Місцеві проїзди передбачені для забезпечення проїзду із с. Шамраївка через шляхопровід в напрямку польових з’їздів, без виїзду на а.д. Н-31, а також для максимального сполучення місцевих транспортних потоків в с. Шамраївка з автомобільною дорогою Н-31.

Місцеві проїзди влаштовуються по обидві сторони автомобільної дороги Н-31 та сполучаються між собою через шляхопровід над а.д. Н-31.

Місцеві проїзди влаштовуються шириною 5,5 м згідно п.12.4.5 ДБН В.2.3- 4:2015.

Загальна довжина місцевих проїздів становить 2401,8 м.

Дорожній одяг місцевих проїздів влаштовується по типу 2 та типу 3.

Проєктом передбачається влаштування примикань вулиць та доріг до місцевих проїздів в кількості 7 шт., влаштування заїздів-виїздів до об’єктів сервісу у кількості 2 шт., та влаштування в’їздів у двори у кількості 13 шт.

Тротуари

Для можливості безпечного руху пішоходів між автобусними зупинками на підходах до надземних пішохідних переходів та вздовж місцевого проїзду №1 (в межах житлової забудови с. Шамраївка), проєктом реконструкції передбачене влаштування нових тротуарів шириною 1,50 м.

На тротуарах приймається дорожній одяг типу 4 з покриттям з піщаного асфальтобетону типу Г першої марки товщиною 4 см та основою із щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 12 см.

Організація дорожнього руху

Прийняті рішення щодо застосування технічних засобів регулювання

Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100.

У проєкті передбачено дорожні знаки зі світлоповертаючою здатністю.

Дорожні знаки встановлюються на оцинкованих опорах та металевих рамах.

Передбачено нанесення дорожньої розмітки за ДСТУ 2587. Дорожня розмітка виконуватиметься сучасними матеріалами – холодні термопластики, полімерна стрічка та ін.

Передбачається встановлення дорожнього огородження 11 ДО-280-0,8-2- 1,5; 11 ДД-280-0,8-2-1,1 згідно ДСТУ Б В.2.3-12:2004, ДСТУ 8751:2017.

Для підвищення безпеки руху, а саме пом'якшення сили удару під час наїзду транспортних засобів на початку ділянок бар'єрного огородження, що розташоване на узбіччі, передбачається влаштування енергопоглинаючих терміналів в кількості 5 шт., відповідно до вимог п. 11.1.17 ДСТУ 8751:2017.

Напрямні пристрої влаштовуються відповідно до ДСТУ 8751:2017.

Пішохідний міст на ПК 1481+81,0

До розгляду прийнято варіант будівництва мосту з наступними техніко економічними показниками:

- схема мосту – 1х42,6 м, розрізна;

- довжина мосту – 42,6 м;

- габарит прохожої частини в просвіті між поручневим огородженням: металева прогонова будова – 3,0 м, сходи – 2,25 м, пандуси – 1,8 м;

Прогонова будова.

Прогонова будова – металева у вигляді двох головних балок індивідуального проєктування об’єднаних діафрагмами, виготовлені з прокату зі сталі 10ХСНД, 10ХСНД- 2, висотою 1,5 м, загальною шириною 3,2 м, довжиною 42,6 м.

Прохожа частина.

Проєктом передбачено влаштування тонкошарового зносостійкого покриття на прохожій частині мосту.

З обох боків прохожої частини влаштовується перильне огородження відповідно до ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 загальною висотою 1,2 м. На висоті 0,8 м від верху прохожої частини встановлюється металевий поручень.

Водовідвід з прохожої частини здійснюється через водовідвідні трапи у водовідвідні колектори, які спускаються по опорам мосту.

Опори мосту.

Опори мосту – залізобетонні, одностійкові. Діаметр стійок – 1,4 м. У нижній частині стійки замуровані в монолітні залізобетонні ростверки. Висота ростверка – 1,2 м, ширина – 1,0÷3,9 м і довжина – 3,6 м. Ростверком об’єднуються 3 залізобетонних палі діаметром 1,2 м, довжиною 22,0 м.

У верхній частині стійок влаштувуються монолітний залізобетонний ригель висотою 1,0 м, шириною 1,8 м і довжиною 3,94 м. По верху ригеля влаштовуються підферменні площадки під балку прогонової будови та підкосоурні балки, на які влаштовуються косоури сходів та пандусів. На підферменники укладаються гумометалеві опорні частини по дві на кожний кінець балки.

Бурова паля виконується з бетону В25, F200, W6, тоді як ростверк, стійка та ригель з бетону В30, F200, W6. Армування залізобетонних елементів опор виконується гарячекатаною арматурою А240С та А400С (марки сталі 25Г2С, 35ГС) згідно ДСТУ 3760:2019 або А-І та А-ІІІ.

Проміжні опори сходів та пандусів.

Фундаменти опор сходів складається з бурової палі діаметром 1,2 м, довжиною 22,0 м, пандусів діаметром 1,2 м та довжиною 11,0 м по верху влаштовується монолітний залізобетонний ростверк. Висота ростверка – 1,2 м, довжина і ширина – 1,7 м.

Тіло проміжних опор сходів і пандусів являє собою стійку круглого поперечного перерізу діаметром 0,6 м. У верхній частині стійки влаштовується монолітний залізобетонний ригель товщиною 0,5 м.

Бурова паля виконується з бетону В25, F200, W6, тоді як ростверк, стійка та ригель з бетону В30, F200, W6. Армування залізобетонних елементів опор виконується гарячекатаною арматурою А240С та А400С (марки сталі 25Г2С, 35ГС) згідно ДСТУ 3760:2019 або А-І та А-ІІІ.

Крайні опори сходів та пандусів.

Кінцеві опори сходів мають розміри 1,56х2,8х1,2 м, пандусів – 1,60х2,4х1,2 м, виконанні зі збірного залізобетону. Фундаментні блоки влаштовуються на щебеневу підготовку товщиною 0,15 м, та підготовку з монолітного бетону B 7.5 товщиною 0,1 м.

Сходи.

Сходові марші та сходові площадки виконані зі збірного залізобетону у прив’язці до типового проєкту серії 3.501.1-165 «Пішохідні мости через залізницю», що виготовляються безпосередньо на будівельному майданчику або на заводі, після чого монтуються на збірні косоурні рами. Збірні елементи виконуються у типовій опалубці відповідно до розмірів, прийнятих в проєкті. Товщина сходових площадок становить 195 мм. Повна ширина сходів – 2,65 м, ширина прохожої частини – 2,25 м.

Пандуси.

Площадки пандусів та косоури, на які вони опираються, виконані зі збірного залізобетону, що виготовляються безпосередньо на будівельному майданчику, або на заводі, після чого монтуються в проєктне положення. Повна ширина пандусів становить 2,2 м. Ширина прохожої частини – 1,8 м. Максимальний поздовжній похил прохожої частини пандусів - 80‰, як для доріжок для маломобільних груп населення.

Шляхопровід на ПК 1471+60,0

Основні положення проєктного рішення

Запроєктована споруда матиме наступні характеристики:

- довжина шляхопроводу – 35,0 м;

- схема шляхопроводу – 1х33 м, розрізна;

- габарит шляхопроводу Г-6,0+2х0,75 м;

Відповідно до проєктних рішень автомобільної дороги проєктна потужність шляхопроводу обумовлюється наступними вимогами:

- ширина проїзду по шляхопроводу – 6,0 м;

- габарит проїзду по дорозі Н-31 під шляхопроводом – не менше 5,5 м;

- кут перетину осі шляхопроводу до поздовжньої осі автодороги Н-31 – 90 градусів;

Залізобетонні конструкції споруди розраховані на навантаження – А-11 та НК-80.

Опори

Масивні опори – стінки (бетон В30, F200, W6 згідно ДСТУ Б В.2.7-43-96 армування арматурою класів А-І, А-ІІІ) на пальовому фундаменті з буронабивних паль, діаметром 1,5 м, об’єднаних монолітним ростверком з укісними крилами. На укісних крилах влаштовано перильне огородження. Обпирання буронабивних паль виконано із заглибленням вістря палі в ґрунти ІГЕ-6 «Глина легка пилувата, буро-коричнева, жовто-коричневий, напівтверда з прошарками твердої, з гніздом по стяжіннями карбонатів діаметром до 10мм; N2 nh, 35 в"». Поверхні ригелів та ростверків мають стічний трикутник з ухилом 10 %.

Буронабивні палі об’єднуються за рахунок ростверку (бетон В30, F200, W6 згідно ДСТУ Б В.2.7-43-96 Армування арматурою класів А-І, А-ІІІ), що влаштовується на підготовку з пісного бетону В7,5, F100, W4 товщиною 0,15 м.

Прогонова будова.

Прогонова будова – збірно-монолітна, залізобетонна, балкова, розрізна з І-подібних збірних залізобетонних попередньо-напружених балок висотою 1,5 м.

У прогоні в поперечному перерізі встановлено 5 балок з відстанню в осях 1,6 м,довжиною 33 м.

Прогонова будова з бетону В40, F200, W6 згідно ДСТУ Б В.2.7-43-96. армування прогонової будови представлено арматурою класів А-І, А-ІІІ та попередньо напруженою арматурою у вигляді арматурних канатів 12 К-7 Rрп=1335 МПа (13600 кгс/см²), Rп=1055 МПа (10750 кгс/см²).

Розрахункова статична схема представлена розрізною схемою шляхопроводу.

Монолітна плита з бетону класу В30, морозостійкістю F300, водонепроникністю W8 мінімальною товщиною 20 см. Поперечні ухили монолітної плити – 25 ‰ від осі шляхопроводу до осі водовідвідних трубок, та 30 ‰ зворотного ухилу від краю монолітної плити до осі водовідводу.

Мостове полотно, водовідвід

Поверхневий водовідвід, відвід дренажних вод, вимоги до окремих елементів мостового полотна передбачено з урахуванням всіх вимог діючих нормативних документів.

По верху монолітної плити укладається термонаплавна рулонна мембранна гідроізоляція. Гідроізоляція заводиться на вертикальні ділянки монолітної плити.

Безпосередньо по гідроізоляції влаштовуються монолітні залізобетонні тротуари з фасадними карнизами з монолітного бетону підвищеної щільності W12. Поперечні ухили монолітних тротуарів становлять по верху 20 ‰ і спрямовані до водовідвідних трубок.

Бортовий камінь з гірських порід, що влаштовується вздовж краю проїзної частини, водночас виконує роль опалубки при бетонуванні тротуарів. На бокову поверхню бортового каменю зі сторони проїзної частини в рівні верхнього шару асфальтобетону улаштовується бітумно-полімерна стрічка.

По гідроізоляції в межах габариту проїзду укладається двошарове асфальтобетонне покриття. Нижній шар – асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.1.БМКП 60/90-65 ДСТУ Б В.2.7- 119:2011 h=60 мм, верхній шар - Асфальтобетон.АСГ.Др.Щ.А.НП.1.БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 h=50 мм.

На фасадні поверхні монолітних тротуарів, на всі поверхні балок та нижні поверхні монолітної плити наноситься захисно-декоративне покриття типу «мембрана».

На верхні поверхні тротуарів наноситься зносостійке тонкошарове покриття.

Згідно ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 проєктними рішеннями передбачено влаштування на тротуарах з боку фасаду металевого оцинкованого перильного огородження загальною висотою 1,2 м з кроком заповнення до 15 см.

Проїзна частина відокремлюється металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу 11МО-КЖ.1,0.280/0,6 за ДСТУ Б В.2.3-12-2004 висотою 80 см (до верху балки огородження) відносно верху проїзної частини, стримувальною здатністю не менше 280 кДж та кроком стояків 1,0 м.

Всі елементи огородження безпеки, перильного огородження і закладних деталей мають бути захищені гарячим цинкуванням шаром не менше 80 мкм.

Проєктом передбачено застосування водовідвідних та дренажних трубок з фланцевими елементами, виготовлених з оцинкованого металу.

Водовідвідні трубки замкнено в водовідвідний колектор з ПВХ труб, стійких до ультрафіолету.

Сполучення з підходами

Сполучення з підходами виконано за допомогою монолітних перехідних плит (бетон В30, F200, W6 згідно ДСТУ Б В.2.7-43-96 Армування арматурою класів А-І, А-ІІІ) довжиною 8 м, що в свою чергу обперті на лежні (бетон В25, F200, W6 згідно ДСТУ Б В.2.7-43-96 Армування арматурою класів А-І, А-ІІІ) Перехідні плити влаштовуються на шафові стінки крайніх опор. Лежні опираються на щебеневу призму зі щебеню фр. 20-40 мм.

 

Водопостачання та водовідведення

 

У межах проєктної ділянки реконструкції знаходяться 3 існуючі залізобетонні водопропускні труби під основною дорогою: ПК 1465+70 (двохочкова 2хØ1,00 м), ПК 1475+55 (двохочкова 2хØ1,20 м), ПК 1486+25               (Ø1,0 м).

В результаті обстеження існуючих штучних споруд було визначено, що в межах проєктної ділянки реконструкції всі залізобетонні труби під основною дорогою перебувають в задовільному стані. В результаті цього, труби, що знаходяться на ПК 1475+55 (двохочкова 2хØ1,20 м), та ПК 1486+25 (Ø1,0 м), передбачено відремонтувати з метою пропуску води під місцевим проїздом. В зв’язку із доведенням дороги до параметрів І-б категорії з відповідним поширенням земляного полотна, передбачається розбирання існуючої труби на ПК 1465+70 (двохочкова 2хØ1,00 м).

У межах проєктної ділянки затвердженим проєктом передбачалось влаштування нових труб із металогофроконструкцій на ПК 1465+63 (двохочкова 2хØ1,20 м) та на ПК 1475+56 (двохочкова 2хØ1,20 м), при коригуванні дані труби було замінено на залізобетонні, діаметром 1,50 м на ПК 1465+72 та ПК 1475+56,0.

Також затвердженим проектом було передбачено влаштування залізобетонних водопропускних труб отвором 0,8 м під примиканнями та з’їздами в кількості 11 шт., у зв’язку із зміною конфігурації місцевих проїздів влаштування даних труб не потребує виконання, трубу діаметром 0,8 м під примиканням на ПК 1482+29,4 замінено на трубу діаметром 1,0 м.

Скиди води відкритими лотками

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках дороги з насипами висотою понад 2,0 м, у місцях віражів (зі сторони узбіччя) та увігнутих вертикальних кривих проєктом передбачено влаштування скидів води відкритими лотками для відведення води за межі земляного полотна. Скиди води влаштовуються з бетонних блоків Б-5, лоток скиду являє собою укріплену монолітним бетоном площадку. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу, або гасника в кюветі. Збирання
поверхневих вод здійснюється бортовим каменем БР 100.30.18 на основі з монолітного бетону, або монолітним прикрайковим лотком. Бортовий камінь підвищується над проїзною частиною дороги на 7 см (п.7.8 ДБН В.2.3-4:2015, зміна №1).

Скиди води дощоприймальними колодязями

Для відведення води з проїзної частини у місцях влаштування віражів (зі сторони розділювальної смуги) передбачається влаштування скидів води дощоприймальними колодязями.

З колодязя вода по трубі направляється до укосу насипу. На укосах влаштовують телескопічні лотки зі збірних залізобетонних блоків Б-6 на щебеневій основі, після чого поверхнева вода потрапляє до гасника в підошві насипу, або гасника в кюветі. Збирання поверхневих вод здійснюється монолітним прикрайковим лотком.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

Категорія по надійності електропостачання – ІІІ.

Система заземлення – TN-С.

Зовнішнє освітлення

Комплектна трансформаторна підстанція ЩТП10/0,4кВ - 40кВА, що встановлюється біля існуючої проміжної опори ПЛ-10кВ "Шамраївка", згідно проєкту повторного використання на стойках СВ105.

Проектом передбачається встановлення розподільчого щита з блоком керування електроосвітленням на ЩТП10/0,4кВ, який призначено для живлення та керування зовнішнього освітлення автомобільної дороги. 

Живляча лінія ПЛ-10кВ від існуючої опори ПЛ-10кВ "Шамраївка" до ЩТП 10/0,4кВ 40кВА, виконана проводом АС-50/8,0. Проектом передбачається влаштування пристрою відгалуження від проміжної опори УВ.П10-1. Також передбачено влаштування кінцевої опори К10-1н(2хСВ105-5)-2 на двох стойках марки СВ-105 з улаштуванням пристрою відгалуження з роз’єднувачем РЛНДз-10/400.

Живляча лінія 0,4кВ від щитків обліку до розподільчих щитків з блоком керування освітленням виконуються кабелем ВВГ-4х10мм2. Розподільчі мережі освітлення виконуються кабелем марки АВВГ -4х16мм2 та АВВГ-2х16мм2 в трубі.

Кабелі прокладаються у ґрунті на глибині 0,7м. При перетині кабельними лініями автомобільних доріг кабелі прокладаються в поліетиленових трубах високого тиску (вище 1атм) Ø 110мм на глибині не менше 1м від полотна дороги і не менш 0,5м від дна водовідвідних канав. Проектом передбачається їх покриття сигнальною стрічкою по всій довжині траси. Розгалуження розподільчої кабельної мережі виконується за допомогою з’єднувальних коробках з запобіжниками Іпл=4А, які монтуються в середині опор освітлення. 

Переріз проводів вибраний по навантаженням і перевірений по втратам напруги і умовою відповідності вставки захисного апарата, який захищає лінію, за струмом однофазного короткого замикання в кінці ділянки, яка захищається.

Лічильник встановлюється в ЩО-0,4кВ проектованої ЩТП-10/0,4кВ.

Передбачено заземлення ЩТП10/0,4кВ та опор зовнішнього освітлення.

Освітлення автомобільної дороги запроектоване світильниками вуличного освітлення типу ДКУ-17046Лм/128Вт (60 LEDs, 700mA, NW), потужністю не більш 128Вт, світловий потік не менш 17046Лм, на металевих восьмигранних опорах, висотою 14м.

Компенсація реактивної потужності не передбачається.

Системи зв’язку. Перевлаштування мереж

В зону реконструкції автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка на ділянці км 146+081 - км 150+000, Полтавська область потрапляють:

·                        кабель зв’язку КСПП 1х4х0,9 ПФ ПАТ "Укртелеком" – 1 кабель;

·                        кабель зв’язку КСПП 1х4х1,2 ПФ ПАТ "Укртелеком" – 2 кабелі.

Перевлаштування електричних мереж

Проектом передбачено реконструкцію частини існуючої  ПЛ-10 кВ ф. «Шамраївка» від ПС-35/10 кВ «Пасічники»:

1.                     Демонтаж ПЛ-10 кВ ф. «Шамраївка» від ПС-35/10 кВ «Пасічники»:

·                        існуючих опор №№144-161, №№384-161-166-396-411-437-449, №164-КТП521, №№167-167, №402-КТП524, №№411-414, №№437-439;

·                        на ділянці існуючих опор №№144-161, №№384-161-166-396-411-437-449, №164-КТП521, №№167-167,  №402-КТП524, №№411-414, №№437-439 лінійної  арматури та металоконструкцій опор;

·                        в прогонах існуючих опор №№144-161, №№384-161-166-396-411-437-449, №164-КТП521, №№167-167,  №402-КТП524, №№411-414, №№437-439 проводу марки 3*АС-35/6.2 загальною довжиною траси  лінії 3.8208 км.

2.                     Монтаж ПЛ-10 кВ ф. «Шамраївка» від ПС-35/10 кВ «Пасічники»:

·                        ділянки проектованих опор №№1-64 та проводу марки 3*АС-50/8 i 3*АС-70/11 загальною будівельною довжиною траси лінії 3.5312 км та 0.5125 км відповідно;

·                        в прогонах існуючої №90 та проектованої опори №1 існуючого проводу марки 3*АС-50/8 загальною довжиною траси лінії 0.050 км;

·                        в прогонах проектованої  №24/4 та існуючої опори №385,  проектованої  №28 та існуючої опори №168, проектованої  №52 та існуючої опори №414, проектованої  №60 та існуючої опори №439, проектованої  №64 та існуючої опори №449 існуючого проводу марки 3*АС-35/6.2 загальною довжиною траси лінії  0.324 км;

·                        на проектованих опорах №26/4 та №35/5 роз’єднуючих  пунктів типу РЛНДз-10/400 У1;

·                        заземлювальних пристроїв ЗП-10 кВ проектованих опор.

 

Газопостачання

 

Проектом передбачено:

1. Реконструкція ПЕ газопроводу високого тиску Г3 (Ру≤0,6МПа) 110х10мм на ПК1483+92.

- влаштування основного футляру зі сталевих електрозварних труб ДСТУ 8943:2019 273х6 L=39,5м в ізоляції типу "дуже посилена" та в робочому 159х6мм L=40,5м в місці пересічення з існуючою автодорогою способом "горизонтального буріння" на глибині не менше ніж 1,5м від верху футляру до поверхні землі;

- прокладання ПЕ підземного газопроводу високого тиску Г3 (Ру≤0,6МПа) з труби ПЕ100 ГАЗ SДR11-110х10 ДСТУ Б В.2.7-73-98 на глибині не менше ніж 1,0м від верху газопроводу до поверхні землі;

2. Реконструкція ПЕ газопроводу високого тиску Г3 (Ру≤0,6МПа) 40х3,7мм.

- влаштування основного футляру з сталевих електрозварних труб ДСТУ 8943:2019 219х6 L=18м в ізоляції типу "дуже посилена" та в робочому 76х6мм L=19м в місці пересічення з існуючою автодорогою способом "горизонтального буріння" на глибині не менше ніж 1,5м від верху футляру до поверхні землі;

- прокладання ПЕ підземного газопроводу високого тиску Г3 (Ру≤0,6МПа) з труби ПЕ80 ГАЗ SДR11-40х3,7 ДСТУ Б В.2.7-73-98 на глибині не менше ніж 1,0м від верху газопроводу до поверхні землі.

Проектом передбачено:

для позначення траси ПЕ газопроводу прокладанням полімерної сигнальної стрічки жовтого кольору шириною 200мм з незмивним написом "Обережно. ГАЗ" на відстані 0,2м та алюмінієвого ізольованого кабелю АПВ 2,5мм2;

- встановлення контрольних трубок;

- встановлення КВП на футлярі;

- встановлення КВП на газопроводі;

- встановлення на футлярі манієвих протекторів ПМ-10У.

Для поліетиленових підземних газопроводів високого тиску прийняті труби за ДСТУ Б В.2.7-73-98.

Для сталевих підземних футлярів прийняті труби за ДСТУ 8943:2019 в ізоляції типу “дуже посилена”.

Кінці футлярів при прокладанні в них газопроводів передбачено ущільнити діелектричними водонепроникненими матеріалами.

У межах футляру сталевий газопровід повинен мати мінімальну кількість зварних стиків та укладатися на центруючі прокладки. Усі зварні стики сталевого газопроводу, які знаходяться в межах футляра, повинні перевірятися фізичними методами контролю.

На одному кінці футляру виконати контрольну трубку, що виходить під захисний пристрій, на другому кінці футляру влаштувати контрольно-вимірювальний пункт.

З'єднувальні частини та деталі повинні бути заводського виготовлення.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

Відповідно до проведеного розрахунку шумового захисту, на ділянці від  ПК 1473+98 до ПК 1488+05 з розривом для з’їзду на ПК 1482+33 в межах с.Шамраївка проектом передбачається влаштування шумозахисних екранів (ліворуч від осі дороги). Загальна довжина екранів становить 1415,7м.

Шумозахисні екрани запроектовані одного типу з прозорою вставкою висотою 3м та 4м з кроком між стійками 3м.

Екран з прозорою вставкою складається з наступних елементів:

а) панелі шумопоглинаючі (у верхній частині екрана - передній лист перфорований);

б) прозорі вставки (профільовані листи з безкольорового монолітного полікарбонату);

в) панелі шумовідбиваючі (у нижній частині екрана - передній лист суцільний);

г) стояки (в які встановлюються всі інші елементи екрана).

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

Проектні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проектом передбачено виконання будівельно-монтажних робіт за розробленим «Проектом організації будівництва» та згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві».

Для забезпечення безперешкодного руху маломобільних груп населення проектом передбачаються наступні заходи:

- ширина тротуару – 1,50 м (рух МГН в одному напрямку);

- поперечний похил тротуару – 15 ‰;

- поздовжній похил тротуару не перевищує 50 ‰;

- висота бортового каменю в місцях сполучення тротуарів із пішохідними переходами становить 0,04 м;

- пішохідний міст через автомобільну дорогу обладнаний пандусами.

Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору, на ділянках влаштування тротуарів між автобусними зупинками та на посадкових майданчиках проектом передбачається влаштування тактильних елементів доступності, які включають в себе тактильні смуги, які контрастно відрізняються за кольором та фактурою від поверхні, на яку їх встановлено.

Передбачається застосування трьох типів тактильних смуг.

Влаштування тактильних елементів доступності передбачається згідно ДБН В.2.2-40:2018.

Вказані заходи дозволяють безперешкодний рух маломобільних груп населення відповідно до вимог ДБН В.2.2-40:2018 «Інклюзивність будівель і споруд».

Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків згідно ДСТУ 4100.

Передбачено нанесення дорожньої розмітки за ДСТУ 2587. Дорожня розмітка виконуватиметься сучасними матеріалами – холодні термопластики, полімерна стрічка та ін.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 29 серпня 2022 року, складала – 838 837.259 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 646 740.385 тис. грн., устаткування – 11.259 тис. грн., інші витрати – 192 085.615 тис. грн. Зворотні суми – 6 236.955 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.06.2022 року виконано робіт на суму – 416 845.834 тис. грн., у тому числі будівельні роботи – 326 951.271 тис. грн., устаткування – 11.259 тис. грн., інші витрати – 89 883.304 тис. грн. Зворотні суми – 1 739.195 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом 25 травня 2023 року складає: 606 487.155 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 470 640.344 тис. грн., устаткування – 178.115 тис. грн., інші витрати – 135 668.696 тис. грн. Зворотні суми – 2 108.982 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості згідно відомості фактичної вартості виконаних робіт станом на 01.06.2022 року виконано робіт на суму – 416 845.834 тис. грн., у тому числі будівельні роботи – 326 951.271 тис. грн., устаткування – 11.259 тис. грн., інші витрати – 89 883.304 тис. грн. Зворотні суми – 1 739.195 тис. грн.

 

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

Примітка: цей експертний звіт слід розглядати разом з Експертним звітом щодо розгляду проектної документації від 14.11.2019 року № 28-0044-19 (28-0631-16), виданим ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» .

 

Головний експерт проекту

 

_______________________________  В.В. Ковальчук

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005917

 

Відповідальні експерти:

 

 

____________________________________  Р.В. Ланге

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

________________________________  С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

_____________________________  І.В. Тертишніков

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005273

 

 

_______________________________      Т.Ю. Боричко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

 


Розділи