Основна інформація
Кошторисна документація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Ужгородська територіальна громада, м. Ужгород (станом на 01.01.2021), вулиця Лабик Клари | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (36541721) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268, АЕ 005791) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків об’єкту будівництва – СС1
Замовник – Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради Генеральний проектувальник - ФОП Король Олег Михайлович
юридична адреса: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Адольфа Добрянського, 14а/32;
(ГІП - Король О. М. (кваліфікаційний сертифікат АР №018779 від 25.01.2022 р).
Адреса об’єкту будівництва: вул. Івана Кирилова в м. Ужгород.
Проектна документацiя виконана на основi:
- заяви замовника;
- завдання на проектування;
- лист про відмову видачі містобудівних умов та обмежень MU01:1321-5338-0536-4709 від 23.06.2023
Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.
Об’єкт межує:
- на півночі – із загальноміським проїздом – вул. Бращайків;
- на сході – із загальноміським проїздом – наб. Незалежності;
- на півдні – із пішохідною алейою наб. незалежності;
- на заході – із будівлею розрахункової палати України, територіальне управління.
Під’їзд до об’єкту присутній із трьох сторін, вул. Бращайків та наб. Незалежності.
На ділянці запроєктовано влаштування обмежувача руху для проїзду службового транспорту.
Об'єкт – автоматичний боллард (з гідравлічним приводом) FAAC J275 HA V2 H600.
Комплектація:
- циліндр зі сталі S235JR EN 10219 товщиною 7 мм, антикорозійна обробка методом катафорезу, фарбування;
- світлодіодне кільце;
- світловідбиваюча стрічка 55 мм;
- пристрій звукового оповіщення;
- ключ розблокування для ручного аварійного опускання;
- опускання блокіратора в разі аварійного відключення електроенергії (функція відключається);
- плата управління JE275 в корпусі (контролює синхронно до 3 дорожніх блокіраторів J275 HA);
- Система підігріву підземного бокса JH275;
- Pal - камери LPR Camera SG601.
Основні загально-будівельні рішення:
- демонтаж дорожнього покриття;
- нарізання швів у асфальтобетоні (для влаштування петлі індуктивності);
2
- влаштування боларда.
Монолітна бетонна основа виконана з дрібнозернистого бетону класу С12/15. Під установкою передбачена щебенева основа, товщиною 300 мм фракції 20-40 мм. Після встановлення боларда по верху влаштувати асфальтобетонне покриття.
Бетонування рекомендується виконувати безперервним із постійним контролем якості робіт. При бетонуванні суворо дотримуватись забезпечення захистних шарів, ущільнення бетонної суміші, а також догляду за твердіючим бетоном (температурно-вологісний режим, що забезпечує нарощування міцності бетону, захищати бетон що твердіє від ударів, струсів та інших механічних дій. Заповнювачі для бетонів застосовують фракціонованими і митими. Забороняється застосовувати природну суміш піску і гравію без розсіювання на фракції. Перед бетонуванням скельні основи горизонтальні і похилі бетонні поверхні робочих швів мають бути очищені від сміття, забруднення, масел, снігу і льоду, цементної плівки тощо. Безпосередньо перед укладанням бетонної суміші очищені поверхні мають бути промиті водою і просушені струменем повітря. Бетонні суміші рекомендується укладати в конструкції, що бетонуються горизонтальними шарами однакової товщини без розривів з послідовним напрямом укладання в один бік у всіх шарах. Застосування розчину, процес тужавлення якого вже почався, а також додавання води для відновлення його пластичності не допускається. У початковий період твердіння бетон необхідно захищати від попадання атмосферних опадів або втрат вологи, в подальшому підтримувати режим температурної вологості із створенням умов, що забезпечують наростання його міцності. Рух людей по забетонованих конструкціях і встановлення опалубки вищерозміщених конструкцій допускається після досягнення бетоном міцності не менше ніж 1,5 МПа.
За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект : «Облаштування обмежувачів руху на вул. Івана Крилова в м. Ужгород - будівництво» розроблений відповідно до завдання на проектування та вихідних даних відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності та кошторисної документації об’єкту будівництва.
Головний експерт проекту | Володимир Сопіт (сертифікат АЕ № 005791) |
Відповідальні експерти: | Володимир Сопіт (сертифікат АЕ № 005791) Олександра Савка (сертифікат АЕ № 005278) |
Розділи
