1 редакція від 27.06.2023 2 редакція від 27.06.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4250-9001-5186-3150
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№42820 від 27.06.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТИЗА МВК" (39292946) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Облаштування обмежувачів руху на вул. Івана Крилова в м. Ужгород - будівництво
Код проектної документації
PD01:8600-6439-3828-9595 Зміни №2 №23.02-741.1 від 2023-04-03 (видав КОРОЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:4250-9001-5186-3150
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань кошторисної частини проектної документації
Головний експерт проекту
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268, АЕ 005791 )

Кошторисна документація

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Закарпатська обл., Ужгородський район, Ужгородська територіальна громада, м. Ужгород (станом на 01.01.2021), вулиця Лабик Клари не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ МІСЬКОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (36541721)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Сопіт Володимир Володимирович (АЕ 004778, АЕ 004609, АТ 007310, АЕ 004620, АЕ 007268, АЕ 005791)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
САВКА Олександра Іванівна (АЕ 005278, АР 001600)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:8600-6439-3828-9595
Орган, що видав
КОРОЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектно-кошторисна документація на будівництво
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
03.04.2023
Номер проектної документації
23.02-741.1
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об’єкту будівництва – СС1

Замовник    Департамент міської інфраструктури Ужгородської міської ради Генеральний проектувальник - ФОП Король Олег Михайлович

юридична адреса: 88000, Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Адольфа Добрянського, 14а/32;

(ГІП - Король О. М.  (кваліфікаційний сертифікат АР №018779  від 25.01.2022 р).

Адреса об’єкту будівництва: вул. Івана Кирилова в м. Ужгород.

Проектна документацiя виконана на основi:

-  заяви замовника;

-  завдання на проектування;

-  лист про відмову видачі містобудівних умов та обмежень MU01:1321-5338-0536-4709 від 23.06.2023

Проектнi рiшення прийнятi вiдповiдно до чинноrо законодавства України в галузi мiстобудування та державних будiвельних норм.

Об’єкт межує:

- на півночі – із загальноміським проїздом – вул. Бращайків;

- на сході – із загальноміським проїздом – наб. Незалежності;

- на півдні – із пішохідною алейою наб. незалежності;

- на заході – із будівлею розрахункової палати України, територіальне управління.

Під’їзд до об’єкту присутній із трьох сторін, вул. Бращайків та наб. Незалежності.

На ділянці запроєктовано влаштування обмежувача руху для проїзду службового транспорту.

Об'єкт – автоматичний боллард (з гідравлічним приводом) FAAC J275 HA V2 H600.

Комплектація:

- циліндр зі сталі S235JR EN 10219 товщиною 7 мм, антикорозійна обробка методом катафорезу, фарбування;

- світлодіодне кільце;  

-  світловідбиваюча стрічка 55 мм;

-  пристрій звукового оповіщення;

-  ключ розблокування для ручного аварійного опускання;

- опускання блокіратора в разі аварійного відключення електроенергії (функція відключається);

-  плата управління JE275 в корпусі (контролює синхронно до 3 дорожніх блокіраторів J275 HA);

- Система підігріву підземного бокса JH275;

- Pal - камери LPR Camera SG601.

Основні загально-будівельні рішення:

- демонтаж дорожнього покриття;

- нарізання швів у асфальтобетоні (для влаштування петлі індуктивності);

2

-  влаштування боларда.

Монолітна бетонна основа виконана з дрібнозернистого бетону класу С12/15. Під установкою передбачена щебенева основа, товщиною 300 мм фракції 20-40 мм. Після встановлення боларда по верху влаштувати асфальтобетонне покриття.

Бетонування рекомендується виконувати безперервним із постійним контролем якості робіт. При бетонуванні суворо дотримуватись забезпечення захистних шарів, ущільнення бетонної суміші, а також догляду за твердіючим бетоном (температурно-вологісний режим, що забезпечує нарощування міцності бетону, захищати бетон що твердіє від ударів, струсів та інших механічних дій. Заповнювачі для бетонів застосовують фракціонованими і митими. Забороняється застосовувати природну суміш піску і гравію без розсіювання на фракції. Перед бетонуванням скельні основи горизонтальні і похилі бетонні поверхні робочих швів мають бути очищені від сміття, забруднення, масел, снігу і льоду, цементної плівки тощо. Безпосередньо перед укладанням бетонної суміші очищені поверхні мають бути промиті водою і просушені струменем повітря. Бетонні суміші рекомендується укладати в конструкції, що бетонуються горизонтальними шарами однакової товщини без розривів з послідовним напрямом укладання в один бік у всіх шарах. Застосування розчину, процес тужавлення якого вже почався, а також додавання води для відновлення його пластичності не допускається. У початковий період твердіння бетон необхідно захищати від попадання атмосферних опадів або втрат вологи, в подальшому підтримувати режим температурної вологості із створенням умов, що забезпечують наростання його міцності. Рух людей по забетонованих конструкціях і встановлення опалубки вищерозміщених конструкцій допускається після досягнення бетоном міцності не менше ніж 1,5 МПа.

За результатами розгляду проектної документації і зняття зауважень, які були доведені письмово до замовника та усунуті в процесі проведення експертизи, встановлено, що робочий проект : «Облаштування обмежувачів руху на вул. Івана Крилова в м. Ужгород - будівництво»  розроблений  відповідно до завдання на проектування та  вихідних даних  відповідає вимогам до міцності, надійності та довговічності та кошторисної документації об’єкту будівництва.

 

Головний  експерт проекту                                                                   

 

Володимир Сопіт

(сертифікат АЕ № 005791)

Відповідальні експерти:         

Володимир Сопіт

(сертифікат АЕ № 005791)

                                                                                                        Олександра  Савка

                                                                                                        (сертифікат АЕ № 005278)

 

 

 

Розділи