Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:5108-1765-8044-5515 Редакція №1 | 11.04.2023 | 49825.854 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
17.05.2023 | 49663.205 | 35996.998 | 3227.142 | 10469.065 | 14050.011 | 11175.627 | 0 | 2874.384 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Київська обл., Вишгородський район, Іванківська територіальна громада (UA32100050000082904), сщ. Іванків, вулиця Поліська, 65 | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | Комунальне некомерційне підприємство Іванківської селищної ради "Іванківська центральна районна лікарня" (01994409) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
ЧУРИЛИК ОЛЬГА ІВАНІВНА (АЕ 001600, АЕ 005428) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Рубльова Ольга Євтихіївна (АЕ 004515, АЕ 000150) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
ШИШЕНІНА ЛАРИСА СЕРГІЇВНА (АЕ 000198, АЕ 005437) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
Бушиленко Анатолій Григорович (АЕ 004516, АЕ 000027, АЕ 007177) |
Архітектор |
З питань архітектури
|
Бровін Борис Олександрович (АА 000307, АА 000079, АЕ 000267) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань інженерного забезпечення З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
ТРІНЄЄВА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА (АЕ 006041, АР 018912, АР 010820) |
Експерт (фахівець) |
З питань інженерного забезпечення
|
Дяченко Микола Петрович (АР 001925) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
Щодо об’єктів, які споруджуються із залученням державних коштів |
Білоус Іоланта Володимирівна (АЕ 004743, АР 010012) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проєкт «Реконструкція поліклінічного відділення
Комунального некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська
центральна районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в
смт Іванків Іванківського району Київської області» був виконаний проєктною
організацією ПП «ФЕГТЕХКОМ», отримав позитивний експертний звіт ТОВ «УКРЕКСПЕРТИЗА
ГРУП» за №0021-4299-20/УЕГ/А від
03.07.2020р. та був затверджений замовником.
Філія
«Київоблбудекспертиза» державного підприємства «Київоблбудінвест» відповідно до
умов договору № 01-0068-23/ЦБ розглянула проєктну документацію за
робочим проєктом «Реконструкція поліклінічного відділення Комунального
некомерційного підприємства Іванківської районної ради «Іванківська центральна
районна лікарня» з прибудовою ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків
Іванківського району Київської області» (Коригування. Облаштування протирадіаційного
укриття) в частині дотримання нормативних вимог щодо міцності, надійності та
довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі
вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю
та інших маломобільних груп населення та
інженерного забезпечення; санітарного й епідеміологічного благополуччя
населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; інженерно-технічних
заходів цивільного захисту; енергозбереження та кошторисної частини проєктної
документації.
Клас наслідків
(відповідальності) об’єкта – СС2.
Сукупний
показник – СС2.
Робочий
проєкт «Реконструкція поліклінічного відділення Комунального некомерційного підприємства
Іванківської районної ради «Іванківська центральна районна лікарня» з прибудовою
ліфтової шахти по вул. Поліська, 65 в смт Іванків Іванківського району
Київської області» (Коригування. Облаштування протирадіаційного укриття) розроблений
у 2023 році проєктною організацією ПП «ФЕГТЕХКОМ» (юридична адреса: м. Київ,
вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 5, к. 511) на підставі завдання на
коригування, затвердженого директором Комунального некомерційного підприємства
Іванківської селищної ради “Іванківська центральна районна лікарня” Цуп
Ларисою Олександрівною.
Головний інженер проєкту
– Рудий Тарас Михайлович (кваліфікаційний сертифікат від 16.11.2021 року,
серія АР № 017873).
Метою коригування робочого проєкту є облаштування
протирадіаційного укриття (далі – ПРУ) в підвальних приміщенях поліклініки на 335
людино-місць.
Коротка характеристика
об’єкта
Будівля поліклініки є триповерховою спорудою з підвалом складної
конфігурації в плані. В будівлі передбачено чотири сходових клітини для
сполучення між поверхами.
Приміщення, що підлягає реконструкції, знаходиться в підвальному поверсі поліклінічного
відділення за адресою: вул. Поліська,
65 в смт. Іванків Вишгородського району Київської області. На даний час
приміщення підвалу використовується для господарських потреб.
Приміщення підвалу розділено на два протипожежних відсіки. З приміщення
підвалу передбачено чотири виходи безпосередньо на вулицю (по два на кожен
відсік). Висота приміщень підвалу – 2,4 м, наземних поверхів – 3,0м (від
підлоги до стелі).
Конструктивна схема будівлі
з повздовжніми та поперечними несучими стінами. Фундамент –
стрічковий. Зовнішні та внутрішні стіни підвалу виконані з фундаментних блоків.
Стіни вище відмітки 0,000 виконані із повнотілої цегли на цементно-піщаному
розчині. Товщина зовнішніх стін – 510 мм, внутрішніх - 380 мм. Перегородки –
цегляні.
Приміщення
обладнане централізованими інженерними мережами – водопостачання та
каналізація, електропостачання, опалення.
Вентиляція – природна. Пожежна
сигналізація влаштована частково.
Відповідно до висновків «Звіту
технічного обстеження будівлі поліклінічного відділення», виконаного у 2019р. (експерт – Рудий Тарас
Михайлович, сертифікат серія АЕ №005145 від 26.09.2018р.), технічний стан основних несучих конструкцій підвалу оцінюється в цілому як задовільний (категорія «2»). Технічний стан
інженерних мереж оцінюється як незадовільний
(категорія «3»).
Споруда відноситься до ІІ
ступеню вогнестійкості.
Основні
проєктні рішення
Реконструкцію передбачається виконати в одну чергу без виділення пускових комплексів.
Даним коригуванням передбачено влаштування протирадіаційного укриття в
підвалі поліклініки на увесь персонал поліклініки що становить 335 місць. Для
розміщення персоналу запроєктовані одноярусні лави для лежання/сидіння розміром
0,55х1,8м, в кількості - 130 шт., з них 79 для сидіння по 4 особи на кожній
(розмір для сидіння на одну особу 0,55х0,45) та 51 для лежання по 1 особі на
кожній (15% від загальної кількості місць).
Загальна
площа приміщень ПРУ та допоміжних приміщень підвалу поліклініки – 873,5 м2.
Робочим
проєктом передбачаються наступні роботи в межах приміщень ПРУ: ремонт
опорядження приміщень, ремонт та відновлення існуючих аварійних комунікацій електропостачання,
водопроводу, та каналізації; передбачено систему вентиляції,
опалення; ремонт електричного освітлення та розеток; ремонт та
заміна дверей, ремонт вхідних груп (сходи) із влаштуванням металевих вхідних дверей;
улаштування засобів доступу (механічним) на сходах вхідної ґрупи та
універсального санвузла для маломобільних ґруп
населення. Двері виконуються
без порогів для можливості вільного пересування маломобільних груп населення. Сходи
мають з обох боків поручні на висоті 0,7м і 0,90 м. На поручнях встановлено
наліпки із шрифтом Брайля з позначками поверхів.
Внутрішнє опорядження приміщень визначено
відповідно до санітарно-гігієнічних та функціональних вимог: сходові клітки,
технічні приміщення, існуючі експлуатовані приміщення підвалу – поліпшене
фарбування водоемульсійними фарбами, приміщення ПРУ – фарбування масляною
фарбою світлого відтінку. Зовнішні сходи і пандуси – морозостійка керамічна
плитка. Поручні сходових кліток та евакуаційних виходів – з нержавіючої сталі в
трьох рівнях 500, 700, 900 мм від рівня підлоги до верху поручня.
Стеля: сходові клітки, технічні приміщення,
існуючі експлуатовані приміщення підвалу - поліпшене водоемульсійне фарбування.
Приміщення ПРУ – фарбування масляною фарбою світлого відтінку.
Проєктом передбачаються наступні будівельні
роботи: часткове перепланування приміщень підвалу; влаштування металевих
перемичок з прокатного швелеру в місцях пробивання нових та розширення існуючих
отворів; влаштування монолітних залізобетонних входів в підвал з бетону С20/25,
арматури класу А500С та виконання навісу з труб сталевих квадратних;
Проєктними
рішеннями враховані пропозиції звіту з технічного
обстеження приміщення.
Інженерне
забезпечення
Водопостачання та
водовідведення. Водопостачання укриття передбачається від водопровідної мережі. Холодна
вода в укриття підводиться до санітарних приладів санвузлів і ємностей води.
В
укритті передбачено аварійний запас питної води у проточних ємностях. Для забезпечення укриття
запасом води передбачено встановити 4 пластикові ємності об’ємом 1,0 м3, обладнанні водопокажчиками та люками для можливості очищення. Проектом
передбачено демонтаж та заміна існуючих труб, арматури водопроводу. Гаряче
водопостачання передбачається від електроводонагрівача, який встановлюється в
санвузлі.
Внутрішні мережі побутової каналізації прийняті з
труб діаметром 110 та
Вентиляція
приміщень прийнята припливно-витяжна з механічним спонуканням. Система
вентиляції протирадіаційного укриття запроєктована для роботи в режимі чистої
вентиляції. Приплив та видалення повітря в приміщення укриття передбачено за
допомогою електроручних вентиляторів (П1,П2,В1,В2,В3). Вентилятори встановлені
у венткамері та обладнані клапаном-витратоміром. Забір зовнішнього повітря та
викид відпрацьованого повітря назовні здійснюється через шахти. Зовнішня решітка встановлюються
на рівні не нижче 2,0 м від рівня землі.
Припливне
повітря очищається від пилу в фільтрі ПФБ-1000. Призначення фільтра ПФБ-1000
полягає в тонкому очищенні повітря від усіх видів пилу, в тому числі
радіоактивного. Перед фільтром ПФБ-1000 встановлено фільтр-бокс грубої очистки
ББФЯ.
На обвідному повітроводі передбачено встановлення
електричного калорифера. На повітрозабірному та витяжному повітроводі
передбачено встановлення клапанів з ручним приводом.
Повітропроводи до вентиляторів виконати із сталі
товщиною 2мм. Повітропроводи, що монтуються в приміщені передбачено із сталі
тонколистової оцинкованої. Клас щільності «В». Розподілення повітря
відбувається за допомогою повітроводів, що розміщуються відкрито під стелею.
Видалення забрудненого повітря із санвузла здійснюється
окремою системою.
Проєктом передбачено плавне регулювання швидкості
вентиляторів за допомогою частотного регулятора згідно показів давачів СО2 в
основному приміщенні.
Опалення передбачається за допомогою електричних
конвекторів. Для регулювання тепловіддачі
кожний конвектор обладнано
електромеханічним термостатом.
Електропостачання. Загальна
розрахункова потужність становить 61,91 кВт. Електропостачання щитів
передбачається від існуючиз ВРП поліклініки. Електропостачання споживачів
виконується від існуючої мережі з глухо заземленою нейтраллю 380/220 В з
системою TN-S.
Мережа
живлення виконується кабелем з мідними жилами з ПВХ ізоляцією, що не поширює
горіння, з помірною димоутворювальною здатністю, помірно небезпечними за
токсичністю летких продуктів згоряння. Кабель прокладається приховано.
Основними споживачами
електроенергії ПРУ цивільного захисту є вентиляційне обладнання, прилади
системи опалення, а також освітлювальні
прилади.
Для розподілу
електричної енергії між споживачами в приміщеннях електрощитових встановлюються
збірні розподільні пункти 1РП та 2РП, щити вентиляції 1ЩВ та 2ЩВ, а також
розподільні щити 1ЩР та 2ЩР. Розподільні пункти обладнані на вводі та на
відгалужувальних лініях автоматичними вимикачами. Розподільні щити обладнані на
введенні автоматичними вимикачами, на відгалужувальних лініях – диференційними
вимикачами. Щити вентиляції обладнані на вводі автоматичним вимикачем з
незалежним розчіплювачем, на відгалужувальних лініях – автоматичними
вимикачами.
Облік
електроенергії передбачається електронними
лічильниками. Також проєктом передбачено заземлення електроустановки відповідно до вимог
ПУЕ. Передбачені заходи щодо ізоляції та захисту від перенапруг.
В ПРУ передбачиені системи
пожежної сигналізації.
Організація будівництва
Робочим проєктом
передбачені методи виконання основних робіт, послідовність їх проведення,
визначені потреби в будівельних машинах і механізмах, матеріальних ресурсах.
Передбачені заходи з охорони праці і техніки безпеки. Термін будівництва і
календарний план проведення робіт – 8,0 місяців.
Кошторисна вартість будівництва
- будівельні роботи - 36080,491 тис. грн;
- устаткування - 3227,142 тис. грн;
- інші витрати
- 10518,221
тис. гривень
Із загальної кошторисної
вартості, за довідкою замовника, виконано робіт на суму – 14050,011 тис. грн.,
втому числі: будівельні роботи – 11175,627 тис. грн, устаткування – 0,00 тис.
грн, інші витрати – 2874,384 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та
зняття зауваг установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги
робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від
25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за №1253/36847, та Кошторисних норм
України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом
Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.
Загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних
цінах станом на 17.04.2023 р. складає 49663,205 тис. грн., у тому числі:
- будівельні роботи - 35966,998
тис. грн;
- устаткування - 3227,142тис. грн;
- інші витрати
- 10469,065 тис. гривень.
Із загальної кошторисної
вартості, за довідкою замовника, виконано робіт на суму – 14050,011 тис. грн.,
втому числі: будівельні роботи – 11175,627 тис. грн, устаткування – 0,00 тис.
грн, інші витрати – 2874,384 тис. грн.
Розділи
