Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4285-1084-2552-5204
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№7-006-23-ЕП/ОД від 27.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "Українська будівельно-технічна експертиза" (39190177) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Нове будівництво під'їзної залізничної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 232. I та II черги будівництва
Код проектної документації
PD01:9225-7424-0402-7837 №РП-2022-017 від 2022-12-01 (видав ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГІСТРАЛЬПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:4285-1084-2552-5204
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань інженерного забезпечення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження
Головний експерт проекту
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:3643-1280-7073-5341 Редакція №1 06.02.2023 162235.013
EM01:3640-7230-9876-4947 Редакція №1 06.02.2023 162235.013

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.06.2023 148156.76 102999.206 10222.511 34935.043

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Ізмаїльський район, Ізмаїльська територіальна громада, м. Ізмаїл (станом на 01.01.2021), вулиця Придунайська, 232 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ "ДУНАЙСУДНОСЕРВІС" (00463119)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Логачов Микола Петрович (АЕ 000006)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ТЕКЛІНСЬКА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 002867)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Герасименко Олександр Анатолійович (АЕ 006068)
Відповідальний експерт Архітектурне об'ємне проектування
Вербовикова Наталія Ігор-Ярославівна (АА 000596)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
КРАВЧЕНКО ВОЛОДИМИР ПЕТРОВИЧ (АЕ 002861)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
ЯКИМЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000441, АЕ 004766, АЕ 007263)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Дубова Вікторія Олександрівна (АЕ 002854, АЕ 004831)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Лисенко Геннадій Іванович (АЕ 006434, АЕ 004401, АЕ 002766)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:9225-7424-0402-7837
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАГІСТРАЛЬПРОЕКТ" (36795168)
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проєктна документація, інженерно-геодезічні вишукування
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2122.4 Залізничні колії промислових підприємств
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
01.12.2022
Номер проектної документації
РП-2022-017
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект (затверджувальна частина) «Нове будівництво під'їзної залізничної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 232».  I та II черги будівництва, розроблений у 2023 р. ТОВ «МАГІСТРАЛЬ­ПРОЕКТ» (65049 Україна, м. Одеса, вул. Івана Франка, 55, офіс 9), ГІП – Павло Кустов (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 018783 від 25.01.2022), на замовлення ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (замовник будівництва) на підставі:

містобудівних умов і обмежень для проектування об’єкта будівництва «Нове будівництво під'їзної залізничної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 232», надані Управлінням містобудування та архітек­тури Ізмаїльської міської ради, Ізмаїльського району, Одеської області, реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:5500:2038:9378-5926 (№ 121 від 15.06.2023);   

– завдання на проектування, затвердженого замовником;

– технічних умов на будівництво  об’єкту «Будівництво під'їзної залізничної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», Одеська область, вул. Придунайська (Нахімова), 232, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, Одеська область (№23/7 від 09.03.2023);

– акта роботи комісії по вибору місця примикання залізничної під’їзної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» до станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» (№б/н від 09.12.2022);

топографо-геодезичних робіт, зроблених ТОВ «Магістральпроект» в  2023 році;

Інженерно-геологічних вишукувань, зроблених ПП «ТЕРРА-ЮГ ПРОЕКТ»  в жовтні  2022 р.

           Згідно класифікатора будівель та споруд ДК018-2000 код об’єкту – 2122.4   «Залізничні колії промислових підприємств».

За розрахунком, наведеним у матеріалах проекту, погодженим замовником, об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Нове будівництво  під'їзної залізничної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» передбачене у дві черги:

I черга будівництва укладка СП № 1,2,8 та скидальнний СП № 3; колії № 1, 2, 3. На вантажній колії № 2 ПК3+54.23-ПК3+72.23, та на вантажній колії № 3 ПК3+86.67-ПК4+04.67 встановлюються статичні ваги типу 150ВВС-3-1-18,0. Фідер № 1:  освітлення проектованих залізничних колій, стрілочних переводів; до фідера № 3, № 4 – підключення вагоповірочного вагону.

II черга будівництва укладка СП № 4,5,6,7, колії № 4,5,6. На вантажній колії № 5 ПК3+20.68-ПК3+38.68 встановлюються статичні ваги типу 150ВВС-3-1-18,0. Фідер № 2:  освітлення проектованих залізничних колій, стрілочних переводів; до фідера № 5 – підключення вагоповірочного вагону.

Потужність або характеристика об’єкту.

          Колія – під’їзна.  Рід тяги – тепловозна. Тип локомотива: ЧМЕ 3. Вага вантажних поїздів – 1900 т. Категорія колії – VII. Вантажонапруженість: 500 тис. тонн на рік.

                                          Генеральний план

Земельна ділянка, під нове будівництво ПрАТ «Порт «Дунайсудносервіс» територіально знаходиться в місті Ізмаїл, Ізмаїльського району, Одеської області в межах вулиці Придунайська, на лівобережній надзаплавній терасі річки Дунай. Площа ділянки становить 29,6788 га.  Рельєф території характеризується частково нульовими місцями та зміною умовних відміток від 4,81м. до 17,82 м.

Плануванням передбачено:

– раціональне розташування транспортних та інженерних мереж;

– функціональне зонування території з урахуванням технологічних зв’язків, санітарно-гігієнічних та протипожежних вимог.

Покриття майданчика – земляне полотно. Конструкція земляного полотна прийнята відповідно до норм і вимог ДБН В.2.3-19:2018 «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм».  Тип земляного полотна (виїмка, насип) прийнятий індивідуально на кожному поперечному профілі.

Вертикальне планування території розроблено з урахуванням висотних відміток головки рейки під'їзної залізничної колії і відміток навколишньої території, з урахуванням забезпечення водовідводу з максимальним збереженням існуючого рельєфу та мінімальними земляними роботами. Збір атмосферних опадів з території майданчика будівництва нової під'їзної залізничної колії забезпечуються при допомозі поперечних та поздовжніх ухилів земляного полотна.

Відведення поверхневих вод, що надходять до земляного полотна, передбачається водопропускними трубами, канавами та лотками.

Для організації пропуску та сполучення води через запроектоване земляне полотно під’їзної колії, враховуючи невелику площу водозбору, водопропускна споруда прийнята у вигляді труби діаметром 1000 мм з влаштуванням приймального колодязя на вході.

Проектом будівництва колії передбачається відновлення покриття території після виконання будівельно-монтажних робіт. Передбачається перекладання існуючих залізобетонних плит покриття, що розташовані на залізничних коліях та влаштування покриття нових стрілочних переводів залізобетонними плитами. Влаштовується покриття зі збірних залізобетонних плит ПЖУ 16.12.3.1.4.

                             Архітектурно-будівельні рішення

Нормативна сейсмічність району робіт відповідно до ДБН В.1.1-12:2014 карта ОСР 2004-А становить 8 балів.

В межах ділянки на період проведення робіт (жовтень 2022 р.) підземні води при проектній глибині буріння 6,00 метрів розкриті  всіма свердловинами на глибині від 3,70 до 5,70 метра. (абс. відм. 1,90…4,05 метра).

В інженерно-геологічній будові району будівництва беруть участь піски дрібні. Ґрунти основи не мають просідних та набухаючих властивостей.

       Вагонні ваги.

            Робочий проект розроблено відповідно до вимог інструкції про порядок застосування засобів ваговимірювальної техніки на залізничному транспорті України, затвердженої наказом Міністерства інфраструктурі України от 31.07.2012 №442 та зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 11.10.2012 за № 1716/22028.

             Робочий проект передбачає:

– Встановлення 3-х вагонних ваг на під’їзній колії ПрАТ «Порт «Дунайсудносервіс».

   Розміщення ваг на горизонтальному майданчику.

   Встановлення  однотипних рейок.

  Забезпечення неможливості поздовжнього зсуву рейок.

– Забезпечення зазорів в стиках рейок підхідних шляхів, рейок на платформах і міжплатформеною ділянкою в межах 2…15 мм.

           Швидкість пересування через вагонні ваги: під час зважування 0 км/год;   без зважування не більше 10 км/год.

            Ділянка підходу до залізничних ваг:

– Тип верхньої будови – з напівзаглибленою баластною призмою.

– Тип рейок – Р65.

– Тип шпал – залізобетонні.

– Кількість шпал на 1 км колії – 1600 штук;.

– Матеріали баласту – щебеневий.

– Товщина баласту –  55 см.

Розрахунок і конструкція фундаментів ваг виконані відповідно до ДБН В.1.2-2:2006 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Навантаження і впливи. норми проектування».

Характеристика вагонних ваг:  ваги є двоінтервальними.

Перший інтервал:

– максимальна границя зважування, Max 1 – 100 т;

– мінімальна границя зважування (Min) – 0,4 т.;

– ціна поділки e1 = d1 =20 кг.

Другий інтервал:

– максимальна границя зважування, Max 2 – 150 т;

– мінімальна границя зважування (Min) – 0,4т

 ціна поділки e2=d2=50 кг.

 Максимальне випробувальне навантаження – 125% від Max.

 Клас точності – згідно з ДСТУ EN 45501:2017–  середній.

Ваги вагонні складаються з двох платформ розміром 4500 х 2040 мм та 9000 х 2040 мм, Платформа в конструктивному відношенні є суцільно-зварною металевою рамою, виконаною з двох поздовжніх балок, з'єднаних поперечними елементами, що забезпечують незмінну просторову жорсткість. Відстань між осями поздовжніх балок 1600 мм. Кожна платформа спирається на 4 тензодатчика.

Кріплення рейок Р65 до платформ ваг і на підхідних ділянках здійснюється клемно-болтовим з'єднанням на підкладках. Підкладки приварюються до настилу платформ по осях поздовжніх балок і на підхідних ділянках до закладних пластин.

Зазори в стиках рейок колій перед вагонними вагами і рейок на платформах вагонних ваг повинен бути в межах 2…15 мм.

У стиках рейок колій перед ненавантаженими вагонними вагами і рейок на платформах таких вагонних ваг не має бути вертикальних і горизонтальних уступів.

Для запобігання ковзання рейок по підкладках при гальмуванні вагона на вагах, на платформах встановлюються протиугони. Протиугін складається з 2 стійок, виконаних з листа товщиною 20 мм з отвором і осі діаметром 34 мм. Стійки приварюються по обидві сторони рейки впритул (до настилу, а так само до закладних деталей фундаменту). Вісь розташована в отворі стінки рейки, фіксується за допомогою гайок.

Зважування вантажів на тензометричних вагонних вагах.

Тензометричні (електронні) ваги – це ваги, на яких маса визначається за допомогою передачі сили навантаження від вантажу, перетвореної в електричний сигнал, тензометричними датчиками до вторинного приладу в цифровому вигляді. Вагонні ваги зважують в статичному режимі зважування.

                                                    Колії залізничні

Конструкція земляного полотна прийнята відповідно до норм і вимог ДБН В.2.3-19:2018 – «Споруди транспорту. Залізниці колії 1520 мм».

Тип земляного полотна (виїмка, насип) прийнятий індивідуально на кожному поперечному профілі.

Ширина земляного полотна прийнята не менше 7,10 м, з розширенням в кривих з зовнішньої сторони на 0,5м.

Передбачається влаштування металевої труби із спірально-гофрованого металу типу HelCor.                                                                                                  

            Передбачено влаштування водопропускної труби HelCor діаметром 1000 мм загальною довжиною 10,5 м із суцільної єдиної ділянки без розривів та з’єднань. Товщина листа тіла труби прийнята 2 мм; гофрування по типу D3 – хвиля висотою 26±1,5 мм та періодом через 125±1,5 мм.

Потужність верхньої будови проектних колій визначена виходячи з норми вантажонапруженості (для 7-ї категорії) і прийнята наступна:

– Рейки довжиною 12,5 м –  тип Р-65.

– Шпали – залізобетонні. Шпали в кривих і прямих укладаються з епюр 1600 шт / км;

– Проміжне скріплення типу КБ-65, для ділянки колії в кривих радіусом менше 300 м типу СКД65-Б;

– Баластова призма двошарова. Товщина щебеневого шару під шпалою 25 см і піщана подушка 20см.

Ширина баластної призми – 3,40 м.

Стрілочні переводи укладається марки 1/9 типу Р65 на залізобетонних та дерев’яних брусах.

Товщина баластного шару під перевідними брусами і ширина плеча баластної призми запроектована згідно інструкції ЦП-0269 «Інструкції з улаштування та утримання колії залізниць України»,   СТП 06-009:2021.

                                                            СЦБ

Робочим проектом передбачено будівництво залізничної під'їзної колії ПрАТ «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» з включенням в діючу електричну централізацію стрілки №1, яка буде спарена з скидальним вістряком №3, маневрових світлофорів М1, М3, М5, М7, змінено ординати вхідного світлофора Н та попереджувального ПН, ізольованих ділянок 1-3СП, 1/9П, які включені в залежність електричної централізації згідно з таблицею взаємозалежності стрілок і сигналів і типового альбому ЕЦ-4.  Стрілки обладнуються електроприводами з двигунами постійного струму та електрообігрівом контактів автоперемикачів.

Відповідно до Методичних вказівок И-288-02 проведено розрахунок необхідного дубляжу кабельних жил стрілок відповідно до типу електродвигунів.

Сигналізація на станції прийнята у відповідності до «Інструкції з сигналізації на залізницях України» ЦШ-001, вказівок з використання світлофорної сигналізації РУ-30-80 та доповненнями до них.

На пульт табло ДСП Парку Ізмаїл-порт Новий ст. Ізмаїл показана індикація плюсового і мінусового положення стрілки №1, скидального вістряка №3, стану рейкових кіл, контроль за показанням маневрового світлофору М1, М3, М5, М7. При приготуванні маршрутів і виконанні  маневрових і поїзних робіт ДСП Парку Ізмаїл-порт Новий ст. Ізмаїл виконує установку маршрутів.

Додаткове постове устаткування розташовується на діючих стативах що розміщені в діючому приміщені поста ЕЦ.

Всі роботи з будівництва та монтажу пристроїв СЦБ виконуються з відома чергового по станції. Робочий проект розроблений з використанням типових проектних рішень ЕЦ-4, що враховують вимоги електробезпеки, передбачені ПУЕ-76.

Кабелі укладаються в ґрунт, при цьому мінімальна глибина траншеї, що йде паралельно коліям або між коліями, становить не менше 1,2 м, а під коліями або автомобільними дорогами не менше 1,5 м.

Траса кабелю передбачається по можливості прямолінійною з перетином колій під прямим кутом. У місцях перетину з залізничними коліями і автомобільними дорогами кабель прокладається в захисних трубах.

Всі електромонтажні роботи виконуються у відповідності з ПУЕ, ПТЕ і ПТБ.

Енергозбереження і енергоефективність

Проектом передбачені заходи по зниженню енергоспоживання і зменшення витрат паливо – енергетичних ресурсів та забезпечить зростання обсягів перевезень, енергозбереження при перевезеннях залізничним транспортом, і зменшення експлуатаційних витрат.

                                             Електротехнічний розділ

 У даному розділі проектом передбачається наступний обсяг робіт: виконаний у дві черги:

– 1 черга фідер № 1:  освітлення проектованих залізничних колій, стрілочних переводів; до фідера № 3, № 4 – підключення вагоповірочного вагону.

  2 черга фідер № 2:  освітлення проектованих залізничних колій, стрілочних переводів; до фідера № 5 – підключення вагоповірочного вагону.

 

У першій і другій чергах передбачається  заземлення проектованого обладнання, залізничних вагів.

 

Розрахункова потужність освітлювальних приладів по першій та другій черзі  складає 6,1 кВт, вагоповірочного вагону, з використанням  один раз на рік складає 9 кВт.

 

            Облік електричної енергії  – існуючий.

 

По ступені надійності електропостачання проектований об’єкт  відноситься до ІІІ категорії. Точками підключення для електроживлення  є існуюча трансформаторна підстанція 10/0,4 кВ та  силова електрична колонка, які розташовані на території підприємства.

           

Для захисту і управлінню проектованим електричним обладнанням передбачені автоматичні вимикачі у існуючому РУ-0,4 кВ ТП, та силовій колонці.

Для підключення вагоповірочного вагону передбачаються п’ятиполюсні  розетки з можливістю блокування.

 

Електроживлення  виконується кабелями, переріз проектованих кабелів перевірено по допустимому струму, падінню напруги та захисту при коротких замиканнях.

   

Необхідна освітленість на проектованих  коліях , прийнята 5 лк, яка досягається  за допомогою лед-світильників, встановлених  на проектованих та  існуючих залізобетонних опорах. а також на проектованій залізобетонній щоглі висотою 15 м.

 

 Переріз проводу прийнятий за умови механічної міцності  при  мінімально допустимому перерізу в залежності від ожеледного  района, перевірений по допустимій втраті напруги  та струму навантаження, за умови нагріву.

 Тип електроообладнання задіяного у даному проекті, електропроводки відповідають  характеристикам середовища.

 Для автоматичного управління зовнішнім освітленням передбачається шафа управління зовнішнім освітленням, з встановленням її на стіні ТП-10/0,4 кВ.

 Проектом передбачені заходи з енергозбереження, охороні праці, пожежобезпеці. Система  заземлення  прийнята типу TN-С-S, з розподілом РЕN провідника на N та РЕ біля споживача електроенергії.

Захисне заземлення здійснюється приєднанням усіх неструмоведучіх частин електрообладнання до заземлюючих пристроїв додатковим 3-м провідником  живлячої мережі.

 Контур заземлення виконується смуговою сталлю 40х4, та  вертикальними заземлювачами із круглої сталі Д=16мм з  опором не менше або рівним 30 Ом  для повторного заземлення через кожні 100 м освітлювальних опор, та 4 Ом для заземлення залізничних вагів.   

Енергозбереження і енергоефективність

Проектом передбачені заходи по зниженню енергоспоживання і зменшення витрат паливо-енергетичних ресурсів та забезпечить зростання обсягів перевезень, енергозбереження при перевезеннях залізничним транспортом, і зменшення експлуатаційних витрат.

Санітарна та епідеміологічна безпека

Житлова забудова безпосередньо не примикає до межі санітарно-захисної зони підприємства.

Обслуговування автотранспорту, засобів механізації (мийка, дрібний ремонт, заправка пальним), що безпосередньо знаходяться на ділянці будівництва, заплановано здійснювати в районі розташування гаражу ПрАТ «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС»  на поверхні з твердим водонепроникним покриттям, на території обслуговування транспортних засобів порту.

Робота на будівництві – однозмінна, кількість працюючих  26 чол. (перша черга),  17 чол.  (друга черга).

Для забезпечення санітарно-побутового обслуговування будівельників, на території будівництва встановлені біотуалети (2 од.), ємність з питною водою, яка обладнана краном. Стічні води збираються у ємності, скидаються у прийомний колодязь портової каналізації.

Харчування здійснюється у їдальні ПрАТ «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС». У існуючих санітарно-побутових приміщеннях підприємства передбачено зберігання домашнього одягу та спецодягу, користування душовими та санвузлами до та після робочої зміни.

На дільниці проведення будівельних робіт будуть встановлені контейнери для сміття, будівельних відходів, екологічна аптечка для ліквідації плям пального.

На період проведення будівельних робіт в проекті розроблені заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Пожежна безпека

Пожежна безпека на проектованому об’єкті нового будівництва забезпе­чується застосуванням вогнетривких конструкцій, автоматичним відклю­ченням струмів КЗ, влаштуванням заземлювальних пристроїв для облад­нання модульних вагонних ваг, освітлювального обладнання, силових мереж, що живлять від існуючого ТП, несучих залізобетонних і металевих елементів конструкцій контактних мереж. Влаштуванням силових мереж кабелями в ізоляції, яка не розповсюджує горіння.

При виконанні будівельних робіт проектом передбачено дотримання протипожежного режиму, дотримання чинних вимог правил пожежної безпеки в Україні, забезпечення виробничих дільниць і приміщень споруд первинними засобами пожежогасіння, протипожежним інвентарем.

Передбачена можливість доступу на об’єкт будівництва пожежних автомобілів з особовим складом пожежних підрозділів.

Охорона праці та техніка безпеки

Проект виконаний на підставі вимог нормативних документів, у т. ч. питання охорони праці при організації будівельного виробництва.

Передбачаються організаційно-технічні заходи, регламентовані норма­тивними актами з охорони праці, у тому числі при виконанні будівельно-монтажних робіт.

У проекті наголошено на необхідності дотримання вимог норма­тивних документів і заходів щодо охорони праці при експлуатації обєкту.

Екологічна безпека

Планована діяльність – «Нове будівництво під'їзної залізничної колії ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ІЗМАЇЛЬСЬКИЙ РІЧКОВИЙ ПОРТ «ДУНАЙСУДНОСЕРВІС» при станції Ізмаїл регіональної філії «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця», за адресою: Україна, Одеська область, Ізмаїльський район, м. Ізмаїл, вул. Придунайська, 232».  I та II черги будівництва – є об’єктом оцінки впливу на довкілля у відповідності до вимог Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

Оцінка впливу на довкілля планованої діяльності була здійснена. Зазначена процедура розпочата 29 березня 2023 року шляхом оприлюднення Повідомлення про плановану діяльність та зареєстрована в єдиному реєстрі з ОВД в справі за номером 202332810512.

За результатами процедури було отримано Висновок з оцінки впливу на довкілля, що наданий Департаментом екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації  20.06.2023 за № 05-57/202332810512/1

У процесі реалізації проекту прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище – допустимий.

В період будівництва викиди забруднюючих речовин в атмосферу здійснюватимуться при виконанні земельних, зварювальних і фарбувальних робіт, при роботі будівельних машин і механізмів.

Під час експлуатації об’єкту джерелом викидів забруднюючих речовин не очікується.

Акустичний вплив – допустимий. Під час  проведення будівельних робіт основними джерелами шумового та вібраційного впливу є будівельно-монтажне обладнання, вантажно-розвантажувальні роботи і транспорт.

Шумове забруднення та вібрація носять тимчасовий характер (залежить від тривалості будівельно-монтажних робіт під час будівництва об’єкта планованої діяльності).

Під час експлуатації об’єкту основними джерелами шумового впливу будуть залізничний транспорт, транспортне обладнання.

При штатному режимі реалізації планової діяльності, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів та визначених екологічних умов, негативний вплив шуму та вібрації на довкілля не передбачається.

Прийняті проектом рішення зі зменшення акустичного впливу на оточуюче середовище оцінені як достатні.

Водне середовище – допустимий.

Водоспоживання під час здійснення планованої діяльності не потребується.

Санітарно-гігієнічна потреба у воді під час здійснення будівельних робіт задовольняється шляхом забезпечення привозної води. Потреба складає 616,74 м3. Господарсько-побутові стічні води планується відводити у систему каналізації порту. 

Геологічне середовище, ґрунт. При штатному режимі експлуатації об’єкта, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів, вплив під час впровадження планованої діяльності характеризується як екологічно допустимий.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єктивплив допустимий.

При штатному режимі провадження планової діяльності, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів та визначених екологічних умов – вплив об’єкту планованої діяльності під час впровадження планової діяльності на рослинний і тваринний світ характеризується як екологічно допустимий.

Соціальне середовище – вплив позитивний.

 Реалізація планованої діяльності чинить позитивний вплив на економіку регіону, сприяє розвитку агропромислового комплексу, забезпечує додаткові врахування у місцевий бюджет, покращуються умови праці обслуговуючого персоналу.

Техногенне середовище. Пам’ятки архітектури, історії і культури (як об’єкти забудови) та інші елементи техногенного середовища в зоні впливу проведення робіт та впровадження планованої діяльності відсутні.

Реалізація планованої діяльності не буде створювати екологічно небезпечний вплив на промислові, сільськогосподарські та громадсько-житлові об’єкти, наземні та підземні споруди та інші елементи техногенного середовища.

При штатному режимі реалізації планової діяльності, з урахуванням впровадження передбачених організаційно-технічних заходів та визначених екологічних умов – негативний вплив на техногенне середовище не передбачається.

Відходи. Після введення об’єкту в експлуатацію номенклатура та обсяги утворення відходів не зазнають змін.

По мірі накопичення відходи передаються спеціалізованим ліцензованим підприємствам за укладеними договорами.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість будівництва, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 12 травня 2023 року складала:

Найменування
витрат

І черга
будівництва

ІІ черга
будівництва

Всього

1

2

3

4

Кошторисна вартість, тис. грн

99 223,338

63 011,675

162 235,013

в тому числі:

 

 

 

     будівельних робіт, тис. грн

64 666,467

46 206,643

110 843,110

     устаткування, меблів та інвентарю, тис. грн

8 631, 184

2 372,276

11 003,460

     інших витрат, тис. грн

25 925 ,687

14 432,9756

40 358,443

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття заува­жень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверд­жених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 12 червня 2023 року складає:

Найменування
витрат

І черга
будівництва

ІІ черга
будівництва

Всього

1

2

3

4                                             

Кошторисна вартість, тис. грн

87 133,063

6 1 023,697

148 156,760

в тому числі:

 

 

 

     будівельних робіт, тис. грн

57 575,085

45 424,121

102 999,206

     устаткування, меблів та інвентарю, тис. грн

7 850,235

372,276

10 222,511

     інших витрат, тис. грн

21 707,743

13 227,300

34 935,043

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, наданих для проведення експертизи.

Експертиза проведена за напрямами, зазначеними у 8.6 ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної докумен­тації на будівництво».

При цьому у відповідності до п.8.6.9 зазначеного стандарту до проведення експертизи проектної документації не залучались експерти з питань техногенної, ядерної і радіаційної безпеки, та експертиза за цими напрямками не проводилась, оскільки об’єкт не призначений для поводження з радіоактивними матеріалами та відходами від них.

У процесі розгляду проекту за зауваженнями ТОВ «Українська будівельно-технічна експертиза» проектною організацією за погодженням із замовником у проект внесені зміни та доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи