Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:3862-0378-5671-6636
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№211-02-22/КП від 24.02.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП" (41403089) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 0+000 – км 10+262 (під’їзд до контрольно-пропускного пункту «Шепіт»), Чернівецька область
Код проектної документації
PD01:6628-2970-4079-1444 Зміни №3 №51 від 2021-09-14 (видав ПП "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ") / Наявні експертизи: EX01:3862-0378-5671-6636
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ електрообладнання та електроосвітлення, З питань охорони праці, Розділ водопостачання та водовідведення, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань пожежної безпеки, Розділ організація будівництва, З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
14.02.2023 725175.493 545451.51 363.783 179360.2

Кошторисна вартість за чергами

Заявлена кошторисна вартість будівництва для черги № 2

Номер пускового комплексу Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати

Кошторисна вартість будівництва для черги № 2 за результатами експертизи

Номер пускового комплексу Дата кошторису Кошторисна вартість Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість будівельні роботи устаткування, меблі, інвентар інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
2 14.02.2023 180124.502 129309.762 363.783 50450.957

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл., Чернівецький район, Чернівецька територіальна громада (UA73060610000066784) , Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 0+000 – км 10+262 (під’їзд до контрольно-пропускного пункту «Шепіт»), Чернівецька область не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (22843868)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
Полежай Олександр Олегович (АР 014670, АЕ 005423)
Відповідальний експерт Розділ електрообладнання та електроосвітлення
Ланге Роман Володимирович (АР 011842, АЕ 004823)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
Сисолятин Артем Ігорович (АЕ 007192, АЕ 007175, АЕ 003739, АЕ 003199)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Боричко Тамара Юріївна (АЕ 005036)
Відповідальний експерт Розділ водопостачання та водовідведення
Радченко Сергій Володимирович (АЕ 004825, АР 011867, АР 013975)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
Даниленко Галина Андріївна (АЕ 004833, АР 017963, АР 001210)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Кучерук Сергій Володимирович (АЕ 003600, АЕ 006285, АЕ 007181)
Експерт (фахівець) Розділ організація будівництва
Тонковид Надія Іванівна
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
Голуб Олеся Олегівна (АЕ 004779, АР 002761, АР 018036)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6628-2970-4079-1444
Орган, що видав
ПП "ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ" (41954876)
Вид будівництва
Реконструкція
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
14.09.2021
Номер проектної документації
51
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

ДОДАТОК до експертного звіту (позитивний)

№ 211-02-22/КП від «24» лютого 2023 року

щодо розгляду проектної документації на будівництво

за робочим проектом

 

«Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 0+000 – км 10+262 (під’їзд до контрольно-пропускного пункту «Шепіт»), Чернівецька область»

 

Замовник: Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області.

Генеральний проектувальник: Приватне підприємство «ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ», місцезнаходження: 13201, Житомирська область, місто Чуднів, вулиця Любарська, будинок 39.

Головний інженер проекту (ГІП) – Самосій Олександр Вікторович (кваліфікаційний сертифікат серія АР №016950).

Експертиза проектної документації виконана товариством з обмеженою відповідальністю «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» на підставі договору на виконання експертизи проекту будівництва №211-2012-22/КП, укладеного у відповідності з Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядком затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 р. №560.

 

Робочий проект розроблено на підставі наступних вихідних даних:

-       завдання на розроблення проектної документації №25-1/21, затвердженого замовником та Державним агентством автомобільних доріг України від 02.06.2021 року, та змін та доповнень до завдання №25-1/21 від 02.06.2021 року, затверджених замовником та Державним агентством автомобільних доріг України від 24.05.2022 року;

-       технічного звіту з інженерно-геодезичних вишукувань, техніко-економічних вишукувань, виконаного ПП «ПОЛІССЯ-ПРОЕКТ» у 2021 році;

-       технічного звіту з інженерно-геологічних вишукувань, виконаного               ФОП Котюк В.М. у 2021 році;

-       звітів з обстеження мостів, виконаних ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Тріада» у 2022 році;

-       актів обстеження ділянки автомобільної дороги державного значення, що підлягає реконструкції;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта, виконаного генеральним проектувальником та узгодженого замовником.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта визначений генеральним проектувальником сумісно із замовником як СС2.

Відповідність технічних рішень робочого проекту вимогам чинних нормативних документів у будівництві підтверджено окремим записом, наведеним у пояснювальній записці робочого проекту, який завірено підписом та особистою печаткою відповідального виконавця робочого проекту – ГІПа генерального проектувальника, Самосій Олександра Вікторовича (кваліфікаційний сертифікат серія АР №016950).

 

Основні проектні рішення

 

Метою наданого робочого проекту є реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці - Путила - контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 0+000 – км 10+262 (під’їзд до контрольно-пропускного пункту «Шепіт»), Чернівецька область».

Виконання робіт з реконструкції передбачається в одну чергу з виділенням двох пускових комплексів:

- І пусковий комплекс на ділянці км 0+000 – км 8+262;

- ІІ пусковий комплекс на ділянці км 8+262 – км 10+262.

 

Автомобільна дорога

 

Об’єктом реконструкції є автомобільна дорога загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 0+000 – км 10+262 (під’їзд до контрольно-пропускного пункту «Шепіт»), Чернівецька область.

Робочим проектом передбачено поділ об’єкту на два пускових комплекси:

- І пусковий комплекс на ділянці км 0+000 – км 8+262;

- ІІ пусковий комплекс на ділянці км 8+262 – км 10+262.

Початок I пускового комплексу знаходиться на ПК 0+0,00, що відповідає км 0+000 автомобільної дороги Т-26-01.

Кінець I пускового комплексу знаходиться на ПК 80+29,00, що відповідає км 8+262 автомобільної дороги Т-26-01.

Початок II пускового комплексу знаходиться на ПК 80+29,00, що відповідає км 8+262 автомобільної дороги Т-26-01.

Кінець IІ пускового комплексу знаходиться на ПК 100+29,00, що відповідає км 10+262 автомобільної дороги Т-26-01.

Кінець проектної ділянки дороги знаходиться на ПК 10+29.00, що відповідає км 10+262 автомобільної дороги Т-26-01.

Будівельна довжина  ділянки І-го пускового комплексу складає 8,029 км, ІІ-го пускового комплексу складає 2,00 км.

Загальна довжина проектної ділянки складає 10,029 км. Розбіжність в 233 м між проектною довжиною і довжиною згідно завдання на проектування обумовлена тим, що відстань між кілометровими стовпчиками не відповідає 1000 м.

У зв’язку з очікуваним зростанням перевезень пасажирів та вантажів інтенсивність руху до 2042 року зросте до 686 авт./д, що відповідає 881 авт./д приведених до легкового автомобіля.

На ділянці ПК 0+00,00 – ПК 22+45,00 дорога проходить в межах населеного пункту с. Селятин, на ділянці ПК 22+45,00 – ПК 40+59,00 дорога проходить поза межами населених пунктів, на ділянці від ПК 40+59,00 – ПК100+29,00 дорога проходить в межах населеного пункту с. Шепіт.

Після проведення реконструкції автомобільна дорога буде відноситись до IV технічної категорії.

Розрахункову швидкість на всій ділянці проектування прийнято 50 км/год як для дороги IV горбистої місцевості, окрім ділянок:

а) І пусковий комплекс:

- ПК 4+49 – ПК 6+13, ПК 9+47– ПК 10+44, ПК27+86 – ПК31+21, ПК43+22 – ПК44+49, ПК45+57-ПК46+50,ПК48+63-ПК49+17, ПК54+96-ПК56+37, ПК67+54-ПК68+29, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху;

- ПК 12+77– ПК 15+26, ПК40+82-ПК41+63, ПК44+63-ПК45+52, ПК47+08-ПК47+82, ПК49+61-ПК50+45, ПК54+08-ПК54+82, ПК63+71-ПК64+83, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху.

а) ІІ пусковий комплекс:

- ПК 87+31 – ПК 88+18,  ПК 90+43– ПК 91+08, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху;

- ПК 88+18 – ПК 88+89, ПК93+89-ПК94+72, ПК96+17-ПК97+06, де розрахункова швидкість прийнята 40 км/год, зі встановлення технічних засобів регулювання дорожнього руху.

Існуюча і проектована траса дороги І-го пускового комплексу в плані має 53 кута повороту, а ІІ-го пускового комплексу 17 кутів повороту, параметри яких відображені у відомості елементів плану траси.

Реконструкцію дороги буде проведено з урахуванням максимального збереження забудови та елементів навколишнього ландшафту.

Існуюча насип однорідна та злежана. Відсипана з гравійно-галькового ґрунту з твердим суглинистим заповнювачем з вмістом валунів до 30%, жовто-коричневий.

Поширення земляного полотна виконується з лівого боку дороги.

Для влаштування земполотна необхідної ширини та захисту укосів від розмиву робочим проектом передбачено:

- на ділянці І-го пускового комплексу влаштування верхових габіонів праворуч від осі дороги на ПК49+70-ПК50+65; ПК71+30-ПК72+10; ПК77+80-ПК79+00; ПК79+15-ПК80+29 та низових габіонів ліворуч від осі дороги на ПК2+70-ПК4+50; ПК9+70-ПК11+60; ПК41+00-ПК41+50; ПК50+20-ПК50+70; ПК51+40-ПК52+60; ПК53+40-ПК54+40; П69+60-ПК71+20; П77+90-ПК79+11;

- на ділянці ІІ-го пускового комплексу влаштування габіонів на ділянках: ПК80+90-ПК81+62; ПК89+74-ПК90+62; ПК90+86-ПК91+64; ПК92+00-ПК94+22; ПК94+68-ПК96+48; ПК96+59-ПК96+74 ліворуч та ПК91+32-ПК92+11; ПК96+44-ПК96+49; ПК96+62-ПК96+80 праворуч.

У процесі проектування було прийнято оптимальний варіант поздовжнього профілю, що дозволило максимально використати існуюче земляне полотно і дорожній одяг з керівною відміткою 0,56 м на ділянці І-го пускового комплексу та 0,54 м на ділянці ІІ-го пускового комплексу.

У місцях досипання земляного полотна передбачено розпушення існуючих укосів на глибину 30 см. При висоті насипу до 2 м та нарізання уступів при висоті більше 2 м.

Рослинний ґрунт, знятий з існуючого земляного полотна, складується з подальшим використанням для укріплювальних робіт. Залишок ґрунту вивозиться у відвал.

Коефіцієнт ущільнення земляного полотна складає не менше 0,98, робочого шару насипу – 1,00.

Крутизна укосів насипу складає 1:3 при висоті насипу до 2 м та 1:1,75 при висоті насипу понад 2 м.

Укоси та узбіччя укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населених пунктів (I пускового комплексу):

- найбільший поздовжній ухил – 62,3 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

   опуклих – 2000 м;

   увігнутих – 1401 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю за межами населених пунктів (I пускового комплексу):

- найбільший поздовжній ухил – 41,3 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

   опуклих – 2846 м;

  увігнутих – 4748 м.

Основні технічні показники поздовжнього профілю в межах населених пунктів (II пускового комплексу):

- найбільший поздовжній ухил – 48,3 ‰;

- найменший радіус вертикальних кривих:

  опуклих – 1997 м;

  увігнутих – 2737 м.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок влаштування поздовжніх і поперечних похилів проїзної частини та узбіччя. Поперечний ухил проїзної частини прийнято 25‰. Поперечний похил узбіччя складає 50‰ і направлений в бік укосів земляного полотна.

Для запобігання розмивів узбіч та укосів земляного полотна на ділянках доріг при насипах висотою понад 2,0 м, у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при поздовжніх похилах більше 30‰ та при зустрічних похилах, на ділянках віражів, робочим проектом передбачено влаштування водовідвідних прикрайкових лотоків або бортових каменів та водоскидів у вигляді телескопічних лотоків по укосах земляного полотна зі збірних залізобетонних блоків для збирання та відведення поверхневої води за його межі.

Водопропускні споруди І-го пускового комплексу на ділянці ПК 0+00 – ПК80+29. В результаті обстеження існуючих штучних споруд встановлено, що в межах проектної ділянки знаходяться 14 залізобетонних водопропускних труб. Після проведення реконструкцій автомобільної дороги водопропускні труби будуть знаходитись на наступних пікетах:

- ПК 2+31 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 4+93 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 5+59 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 17+83 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 20+16 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 28+20 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 38+30 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 42+83 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 54+33 (Ø 1,00 м) – 15,35 м;

- ПК 55+30 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 69+20 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 72+52 (Ø 1,00 м) – 15,71 м;

- ПК 74+96 (4 х 2,2 м) – 14,27 м;

- ПК 80+08 (Ø 1,00 м) – 15,37 м.

Водопропускні споруди ІІ -го пускового комплексу на ділянці ПК 80+29 – ПК100+29. В результаті обстеження існуючих штучних споруд встановлено, що в межах проектної ділянки знаходяться 4 залізобетонних водопропускних труб. Після проведення реконструкцій автомобільної дороги водопропускні труби будуть знаходитись на наступних пікетах:

- ПК 82+16 (Ø 1,00 м) - 15,54 м;

- ПК 83+75 (Ø 1,00 м) - 14,53 м;

- ПК 88+74 (2 х 2 м) - 15,13 м;

- ПК 91+96 (Ø 1,00 м) - 19,43 м.

Передбачається влаштування чотирьох автобусних зупинок на: ПК 0+55, ПК 0+86 та ПК 90+05, ПК 91+03, всі автобусні зупинки знаходяться в межах населеного пункту. За розташуванням автобусні зупинки відносяться до уособлених, з довжиною посадкового майданчика 12 м. Поверхня посадкового майданчику піднята над покриттям зупинкового на 20 см за рахунок бортового каменю БР 100.30.18. На автобусних зупинках поперечний похил зупинкових майданчиків продовжує поперечний похил проїзної частини дороги. 

На ділянці І-го пускового комплексу передбачено влаштування 83 в’їздів. На ділянці ІІ-го пускового комплексу передбачено влаштування 27 в’їздів шириною 3,00 м з радіусами заокруглення 3,00 м. Конструкція дорожнього одягу прийнята по типу 3 на всіх в’їздах у двори.

Для можливості безпечного руху пішоходів робочим проектом передбачене влаштування тротуарів. Ширина покриття тротуару складає 1,50м. В межах населеного пункту між проїзною частиною дороги та тротуарами передбачається влаштування бар’єрного огородження першої групи по всій довжині тротуару.  В місцях з висотою насипу 2,0 м і більше влаштовується металеве перильне огородження за межами тротуару зі сторони укосу насипу.

У місці сполучення пішохідних тротуарів з проїзною частиною дороги на пішохідних переходах для можливості переміщення маломобільних груп населення передбачене пониження бортового каменю до 2,5 см над проїзною частиною дороги.

Ширина, поздовжній та поперечний похили тротуару відповідають вимогам діючих нормативних документів, дозволяють рух маломобільних груп населення.

Тротуари в межах населених пунктів облаштовуються тактильними наземними покажчиками. Тактильні смуги попереджають про початок та закінчення руху, зміни напрямку, місця посадки та висадки пасажирів. Передбачається влаштування попереджувального типу тактильної смуги.

Передбачено влаштування 9 примикань в межах першого пускового комплексу та 8 примикань в межах другого пускового комплексу. В межах радіусів заокруглення на примиканнях конструкція дорожнього одягу прийнята по типу 1.

Робочим проектом передбачено три типи дорожнього одягу:

Тип 1 (новий) – на ділянці І-го пускового комплексу:

- Відсів фракції 2,5 (2)-5 мм з вмістом пилуватих частинок не більше ніж 2%, та з коефіцієнтом фільтрації понад 5 м/добу, згідно ДСТУ Б В.2.7-210:2010 - 0,20 м;

- Щебенево-піщана суміші ЩПС-20 укріпленої цементом, марка матеріалу М20, згідно ДСТУ 9178:2022 товщиною 0,12 м;

- АСГ.Кр.Щ.А1.НП.І БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,10м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,05м.

Тип 2 (новий) – на ділянці ІІ-го пускового комплексу:

- Відсів фракції 2,5 (2)-5 мм з вмістом пилуватих частинок не більше ніж 2%, та з коефіцієнтом фільтрації понад  5 м/добу, згідно ДСТУ Б В.2.7-210:2010 - 0,20 м;

- Щебенево-піщаної суміші С 7 згідно ДСТУ 9177-2022 - 0,20 м;

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,09м.

- АСГ.Др.Щ.А.НП.І БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,05м.

Тип 3. Конструкція дорожнього одягу тротуарів та посадкових майданчиків та в’їздах у двори:

- Щебенево-піщаної суміші С 7 згідно ДСТУ 9177-2022 - 0,12 м;

- АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І БНД 70/100 згідно ДСТУ Б В.2.7 - 119:2011 - 0,04 м.

 

Забезпечення механічного опору та стійкості

(конструктивні рішення)

 

Міст на км 9+082

Автодорожній міст розташований на км 9+082 під’їзду до КПП «Шепіт» автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт», на території Селятинської територіальної громади Вижницького району Чернівецької області. Міст під кутом 75°, перетинає струмок – ліву притоку річки Сучава (басейн Дунаю).

Згідно з даними служби автомобільних доріг у Чернівецькій області, рік спорудження моста – 1964. Міст розташований на прямій в плані, поздовжній профіль односхилий, з ухилом 14 ‰ в бік с. Селятин.

Поперечний профіль моста – двоскатний з похилами – 9....24 ‰.

Прогонова будова моста загальною довжиною 5,50 м (по торцях плити прогонової будови) складається з одного прогону, у поперечному напрямку якого розташовано одна монолітна залізобетонна плита прогонової будови шириною 7,94 м, висотою 0,18 м та довжиною 5,50 м виготовленої за індивідуальним проектом. Тротуари на мості відсутні. Огородження безпеки  відсутні. Габарит моста: Г– 6,7 м. Підмостовий габарит моста: 0,95…1,50 м.

Проектна та будівельна організації невідомі. Експлуатуюча організація – ДП «Чернівецький облавтодор».

Мостове полотно

Комплекс мостового полотна загальною шириною 7,94 м та габаритом Г–6,70 м включає проїзну частину із гравійним покриттям товщиною до 0,10 м та шириною 6,70 м. Вирівнюючий шар з цементобетону не влаштований. Водовідведення з проїзної частини здійснюється за допомогою поздовжніх та поперечних ухилів із скидом води на рельєф.

 Деформаційні шви відсутні. Максимальний поздовжній ухил проїзної частини моста – 14 ‰. Максимальний поперечний ухил проїзної частини моста – 24 ‰. Дорожня розмітка відсутня.

Прогонова будова моста

Прогонова будова моста загальною довжиною 5,50 м (по торцях плити прогонової будови) складається з одного прогону, у поперечному перерізі якого розташовано одна монолітна залізобетонна плита шириною 7,94 м, висотою 0,18 м та довжиною 5,50 м виготовлена за індивідуальним проектом. Гравійне покриття вкладене безпосередньо на монолітну плиту прогонової будови. Згідно з даними служби автомобільних доріг у Чернівецькій області, рік спорудження моста – 1964, проектні навантаження плити прогонової будови моста – Н-18, НК-80. Дані про реконструкцію чи ремонти на встановлені.

Опори та опорні частини моста

Берегові опори Оп-0 та Оп-1 – бетонні масивні необсипні з відкісними стінками. Товщина опор становить 0,50 м. Довжина тіла опори по косині становить 8,22 м. Глибина закладання фундаментів не встановлена. Фундаменти берегових опор на природній основі неглибокого закладання. Опирання плити прогонової будови моста на опори здійснене через шар цементного розчину.

Підходи

Підходи до моста виконані в насипах висотою 1,0…1,5 м. Перехідні плити відсутні. Покриття проїзної частини на підходах – гравійне. На проїзній частині відсутня дорожня розмітка. Огородження безпеки підходів відсутнє. Укріплення відкосів насипу підходів виконане засівом трав. Максимальний поздовжній ухил проїзної частини підходів – 23 ‰. Максимальний поперечний ухил проїзної частини підходів – 36 ‰. 2.6 Підмостовий простір та русло Міст із підмостовим габаритом 0,95 … 1,50 м перетинає струмок. Русло в підмостовому просторі завалене камінням, розчистка русла не проводиться.

Висновки

1. У рамках аналізу даних, отриманих під час обстеження моста через струмок довжиною 5,50 м на км 9+222 , (що відповідає фактичному км 9+0,82) під’їзду до КПП «Шепіт» автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт» було встановлено, що елементи моста перебувають в таких експлуатаційних станах:

– мостове полотно – стан 5 (непрацездатний);

– прогонова будова моста – стан 5 (непрацездатний);

– опори моста – стан 5 (непрацездатний);

– фундаменти опор моста – стан 5 (непрацездатний);

– підходи до моста – стан 5 (непрацездатний);

– русло – стан 3 (працездатний).

2. рейтинг споруди становить Е = 23,6. При даному значенні рейтингу експлуатаційний стан моста визначається як стан 5 – непрацездатний і необхідно вжити таких експлуатаційних заходів:

 – вести постійний нагляд та контроль за виконанням обмежень руху з залученням спеціалізованої організації;

 – терміново вирішити питання про реконструкцію споруди або про її закриття;

– вжити тимчасових заходів до запобігання аварії.

3. Для відновлення експлуатаційних характеристик елементів моста, збільшення їхнього залишкового ресурсу та покращення експлуатаційного стану моста в цілому слід виконати реконструкцію моста, в рамках яких зокрема варто:

– розібрати існуючі конструкції мостового полотна;

– розібрати існуючи плиту прогонової будови;

– влаштувати нові опори;

– влаштувати нову прогонову будову;

– влаштувати сполучення моста з насипом;

– влаштувати плиту проїзної частини;

– влаштувати комплекс мостового полотна;

– влаштувати бар’єрне огородження на мості та підходах;

– вкрити залізобетонні конструкції моста сучасними антикорозійними покриттями.

Основні технічні рішення з реконструкції мосту

Для усунення вище зазначених дефектів, забезпечення відповідності параметрів споруди вимогам, а також забезпечення надійності експлуатації мосту надалі, проектними рішеннями передбачено наступні заходи:

- розбирання комплексу мостового полотна,

- демонтаж плит прогінної будови;

- розбирання тіла опор та фундаментної частини;

- влаштування фундаментів із монолітного бетону

- влаштування монолітного тіла опори

- влаштування відкосних крил;

- влаштування насадок;

- влаштування підферменних площин та опорних частин;

- монтаж плит прогонової будови;

- влаштування монолітної накладної плити з монолітною тротуарною консоллю;

- влаштування оклеювальної гідроізоляції;

- влаштування деформаційних швів на початку та закінченні монолітної плити прогонової будови за межами монолітної плити;

- влаштування нового оцинкованого бар’єрного та перильного огородження;

- перевлаштування шафової стінки;

- перевлаштування сполучення шляхопроводу з підходами;

- влаштування  організованого водовідводу на прозній частині мосту і підходах до мосту.

Основні технічні показники мосту:

- схема мосту – розрізна 1х8,0 м;

- довжина мосту – 9,2 м;

- габарит мосту (Г-8,4-10,8м+2х1,5м).

Розрахункове тимчасове навантаження – А-11 і НК-80.

Повна ширина мосту має перемінне значення 8,40-10,80м, яка включає дві смуги руху по 3,0 м зі смугами безпеки по 0,50 м, поширення від кривої, яка заходить на міст та кривої від примикання, один службовий прохід та тротуари шириною 1,5 м справа і зліва по ходу пікетажу. Тимчасові вертикальні навантаження на споруду прийнято у відповідності з ДБН В.1.2-15:2009 А-11 і НК-80 та розподілене навантаження на тротуарах 200кг/м2.

Берегові опори

Фундаменти з монолітного залізобетону марки В30, F200, W6 на природній основі не глибокого закладання на шарі тощого бетону товщ. 20 см. Влаштування передбачено з використанням шпунтового огородження.

Тіло опори з монолітного залізобетону марки В30, F200, W6 об’єднане з фундаментною частиною та з насадкою за допомогою випусків.

Насадки опор монолітні залізобетонні довжина насадки – 13,833 м, висотою 0,40 м та шириною 0,98 м.

На насадці влаштовуються шафові стінки та підферменники індивідуальної конструкції. Шафова стінка монолітна з ділянкою для обпирання перехідних плит.     

На підферменні площині під кінці балочних елементів укладаються гумо-металеві опорні частини 100х150х40мм по одній під кожну балку.

Опора запроектована з відкосними крилами на фундаменті на природній основі.

Монолітні конструкції берегових опор передбачено виконати з монолітного залізобетону  В30, F200, W6.

Для запобігання підтіканню води на нижні поверхні виступних консолей тротуарів та насадок опор передбачено захисні виступи, які мають зворотній ухил 10%.

На всі конструкції стоянів, що контактують з ґрунтом, наноситься бітумно- мастична гідроізоляція у 2 шари. На видимі бетонні поверхні стоянів наноситься захисно-декоративне покриття типу «мембрана».

Відвід води з горизонтальних поверхонь опори передбачено приданням їм ухилу 4-5%

Прогонова будова

Прогонова будова розрахована під тимчасові рухомі навантаження А-11 та НК-80.        

Прогонова будова – балочна, розрізна, збірно-монолітна, за схемою 1х8,0м із прямокутних косих плит суцільного перерізу скошених під кутом 81град. 34 мін, виконаних в опалубці 8 метрової перехідної плити. Плити залізобетонні, висотою 0,40  м. У поперечному перетині мосту – 13 плит. У повздовжньому та поперечному напрямку мосту балки прогонової будови об’єднані монолітною плитою проїзної частини завтовшки мінімум 20 см, що включена до сумісної роботи з плитами за допомогою випусків з плит

Розрахункова статична схема представлена розрізною схемою мосту.

Поперечні ухили монолітної плити – 25 ‰ від осі мосту до бортового каменю, та 20 ‰ зворотнього ухилу від краю монолітної тротуарної консолі до проїзної частини. Монолітну плиту та тротуарну монолітну консоль передбачено виконати з монолітного залізобетону  В30, F300, W8.

Мостове полотно, водовідвід.

Конструкцію мостового полотна надано на відповідному кресленні. Поверхневий водовідвід, відвід дренажних вод, вимоги до окремих елементів мостового полотна передбачено з урахуванням всіх вимог діючих нормативних документів.

Залізобетонна плита проїзної частини виконана з монолітного бетону класу В30, морозостійкістю F300, водонепроникністю W8 товщиною 20см і об’єднується з плитами балок прогонових будов за допомогою випусків арматури зі збірних плит. Залізобетонна монолітна плита укладена на ширину плит прогінної будови.

Перед початком та в кінці монолітної плити влаштовуються деформаційні шви типу Mayer.

Монолітна плита проїзної частини має форму корита. Корито влаштовується з метою укладання в ньому асфальтобетонного покриття проїзної частини. Ширина корита  відповідає ширині проїзної частини на мосту. Консоль монолітної тротуарної плити бетонується в підвісній опалубці.

Перемінна ширина проїзної частини на мосту забезпечується величиною тротуарної консолі.

Безпосередньо по гідроізоляції укладається двошарове асфальтобетонне покриття.

- асфальтобетон АБ.Др.Щ.А.НП.БМПА 50/70-60 товщиною 5 см;

- підґрунтовка ЕКШM-50 – 0,40 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 товщиною 6см.

На тротуарах улаштовується зносостійке гідрофобне композитне поліуретанове покриття, що складається з ґрунтовки, гідроізоляції з епоксидної та поліуретанової смол і захисного зносостійкого покриття.

Для забезпечення плавності руху на початку та в кінці прогонової будови влаштовуються монолітні перехідні плити довжиною 2,0 м.

Водовідвід з проїзної частини забезпечується за рахунок поперечних та поздовжніх ухилів через водовідвідні лотки по укосах насипу на сполученні моста з підходами. Враховуючи, що в кориті плити проїзної частини через асфальтобетон може потрапляти вода, у нижньому шарі асфальтобетону влаштовується закритий дренаж зі щебеню фракції 8-16 мм, обробленого епоксидним компаундом. З дренажу вода виводиться по дренажних трубках На фасадні поверхні монолітної плити, всі поверхні балок,  поверхні ригелів та тіла опор наноситься захисно-декоративне покриття.

Розмітка проїзної частини мосту і на підходах має бути виконана з використанням довготривалих фарб та світлоповертаючих кульок.

На фасадні поверхні монолітних тротуарів та всі поверхні балок та нижні поверхні монолітної плити наноситься захисно-декоративне покриття типу «мембрана».

На мосту влаштовується горизонтальна розмітка – осьова та крайова.

Згідно ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 проектними рішеннями передбачено влаштування на тротуарах з боку фасаду металевого оцинкованого стоякового перильного огородження загальною висотою 1,2 м з кроком заповнення до 15 см.

Проїзна частина відокремлюється металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу 11МО-280-0,8-1-0,75 висотою 80 см (до верху балки огородження) відносно верху проїзної частини та кроком стояків 1,0 м.

 

Міст на км 9+654,23

Автодорожній міст розташований на км 9+654,23 під’їзду до КПП «Шепіт» автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт», у с. Шепіт Селятинської сільської територіальної громади Вижницького району Чернівецької області. Міст перетинає ріку Кобелора, яка є лівою притокою ріки Сучава.

Згідно з інформацією, наданою службою автомобільних доріг Чернівецької області, рік останньої реконструкції моста – 1988.

Міст розташований на прямій у плані, поздовжній ухил проїзної частини становить 5 проміле. Прогонова будова моста загальною довжиною 12,00 м (по торцях плит прогонової будови) складається із одного прогону, у поперечному напрямку якого розташовано 6 збірних залізобетонних плит шириною 0,98 м, висотою 0,6 м та довжиною 12,0 м виготовлених за типовим проектом 384/43.

Габарит: Г–5,94 м.

Підмостовий габарит: 2,42 м.

Проектна та будівельна організації невідомі. Експлуатуюча організація – ДП «Чернівецький облавтодор».

Мостове полотно (проїзна частина та тротуари)

Комплекс мостового полотна загальною шириною 5,94 м та габаритом Г–5,94 м включає проїзну частину із гравійним покриттям товщиною 0,11…0,30 м. Тротуари на мості не влаштовані. Перильне та бар’єрне огородження відсутнє.

Покриття проїзної частини, імовірно, вкладене на вирівнюючий шар цементобетону товщиною 0,08 м.

Водовідведення з проїзної частини здійснюється за допомогою поздовжніх та поперечних ухилів.

Деформаційні шви над усіма опорами відсутні.

Максимальний поздовжній ухил проїзної частини моста – 5 ‰.

Максимальний поперечний ухил проїзної частини моста – 32 ‰.

Прогонова будова моста

Прогонова будова моста загальною довжиною 12,0 м (по торцях плит прогонової будови) складається з одного прогону, у поперечному напрямку якого влаштовано 6 збірних залізобетонних плит шириною 0,98 м, висотою 0,6 м та довжиною 12,0 м виготовлених за типовим проектом 384/43. Покриття проїзної частини вкладене на вирівнюючий шар цементобетону товщиною 8 см.

Проектні навантаження плит прогонової будови – Н-30 та НК-80.

Опори та опорні частини моста

Берегові опори Оп-0 та Оп-1 – залізобетонні масивні. Розміри опор 6,58 × 2,4 м змінного перерізу. Товщина опор на відмітці рівня землі 0,62 м.

З низового боку моста на опорі Оп-1 влаштовано монолітну відкісну стінку. На обох опорах влаштовані шафові стінки товщиною 0,22 м та висотою 0,50 м, на які опираються збірні плити прогонової будови.

Підходи

Підходи до моста виконані у насипах висотою 1,0….2,0 м. Перехідні плити відсутні.

Покриття проїзної частини на підходах – гравійне. На проїзній частині відсутня горизонтальна дорожня розмітка. Огородження безпеки підходів відсутнє.

Укріплення відкосів насипу підходів виконане засівом трав.

Максимальний поздовжній ухил проїзної частини підходів – 64 ‰.

Максимальний поперечний ухил проїзної частини підходів – 56 ‰ (підхід до опори Оп-0 влаштований на віражі).

Підмостовий простір та русло

Міст із підмостовим габаритом 2,42 м перетинає річку. Вище та нижче моста русло знаходиться в задовільному стані з незначними наносами деревини та сміття.

 

Висновки

1. В рамках аналізу даних, отриманих під час обстеження моста через ріку Кобелора на км 9+837, (що відповідає фактичному км 9+654,23) під’їзду до КПП «Шепіт» автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт», було встановлено, що елементи моста перебувають в таких експлуатаційних станах:

– мостове полотно – стан 5 (непрацездатний);

– прогонова будова моста – стан 5 (непрацездатний);

– опори моста – стан 4 (обмежено працездатний);

– фундаменти опор моста – стан 2 (обмежено справний);

– підходи до моста – стан 5 (непрацездатний);

– русло – стан 2 (обмежено справний).

2. При рейтингу споруди Е = 39.4 експлуатаційний стан моста визначається як стан 5 – непрацездатний, при якому необхідно вжити низки експлуатаційних заходів:

– вести постійний нагляд та контроль за станом споруди з залученням спеціалізованої організації;

– терміново вирішити питання про реконструкцію споруди або ж про її закриття;

– вжити тимчасові заходи щодо запобігання аварії.

3. Для відновлення експлуатаційних характеристик елементів моста, збільшення їхнього залишкового ресурсу та покращення експлуатаційного стану моста в цілому слід виконати реконструкцію моста, в рамках якої зокрема варто:

– розібрати дорожній одяг;

– розібрати існуючі плити прогонової будови;

– відремонтувати опори та фундаменти моста з поширенням та посиленням опор для доведення габариту моста до нормативного згідно з вимогами ДБН В.2.3-4-2015;

– влаштувати нову прогонову будову;

– влаштувати гідроізоляцію та деформаційні шви;

– влаштувати антикорозійний захист бетонних поверхонь конструкцій моста;

– передбачити влаштування тротуарів, а також бар’єрного та перильного огороджень на мості;

– влаштувати сполучення моста з насипом підходів;

– передбачити влаштування бар'єрного огородження на обох підходах;

– нанести дорожню розмітку, встановити дорожні знаки та інші необхідні технічні засоби організації дорожнього руху на мості та підходах до моста.

Стан моста

1. Загальна оцінка: експлуатаційний стан – 5 – непрацездатний.

2. Вантажопідйомність:

– для автомобільного навантаження в колоні – 20 Тс;

– допустиме максимальне навантаження на вісь автомобіля – 8 Тс;

– для поодиноких транспортних засобів – 30 Тс.

 

Основні технічні рішення з реконструкції мосту

Для усунення вище зазначених дефектів, забезпечення відповідності параметрів споруди вимогам, а також забезпечення надійності експлуатації мосту надалі, проектними рішеннями передбачено наступні заходи:

- розбирання комплексу мостового полотна,

- демонтаж плит прогінної будови;

- поширення опор шляхом влаштування з обох сторін поширення існуючого монолітного фундаменту на природній основі та поширення монолітного тіла опор;

- влаштування відкосних крил;

- ремонт існуючої опори стінки та її посилення в межах відміток високої води;

- влаштування насадок;

- влаштування підферменних площин та опорних частин;

- монтаж балок прогонової будови;

- влаштування монолітної накладної плити з монолітною тротуарною консоллю;

- влаштування оклеєчної гідроізоляції;

- влаштування деформаційних швів на початку та закінченні монолітної плити прогонової будови за опорами №0 і №1;

- влаштування нового оцинкованого бар’єрного та перильного огородження;

- перевлаштування шафової стінки;

- перевлаштування сполучення шляхопроводу з підходами;

- влаштування  організованого водовідводу на прозній частині мосту і підходах до мосту.

Основні технічні показники мосту:

- схема мосту – розрізна 1х9,44м;

- довжина мосту – 11.49 м;

- габарит мосту Г-7,85+1х2,15+1х1,4 м;

- розрахункове тимчасове навантаження А-11 і НК-80.

Повна ширина мосту 10,1 м, яка включає дві смуги руху по 3,0 м зі смугами безпеки по 0.50 м, один службовий прохід (зліва по ходу пікетажу) 0,75 м. та тротуар шириною 1,5 м. справа по ходу пікетажу). Тимчасові вертикальні навантаження на споруду прийнято у відповідності з ДБН В.1.2-15:2009 А-11 і НК-80 та розподілене навантаження на тротуарах 200кг/м2

Сейсмічність району будівництва згідно ДБН В.1.1-12:2014 для об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2 (карта ЗСР-2004-С) становить 7 балів..

Міст у плані розташовано на кривій автомобільної дороги.

У поздовжньому профілі міст розташовується на прямій, від початку ділянки проектування ПК3350+18,00 до ПК3350+24,53(за 6.87м до початку мосту) пряма іде на підйом з ухилом 19‰, потім на підйом з ПК3350+24,53і до кінця мосту до ПК 3350+47,40 з ухилом 3‰. Від кінця мосту до межі виконання робіт ПК 3350+53,90 ділянка знаходиться на ввігнутій кривій R =2100м.

Берегові опори

Берегові опори (опора №0, №1) поширені та посилені. Фундаментна частина поширена шляхом влаштування поширення існуючих монолітних фундаментів на природній основі. Існуюче тіло опори посилено влаштуванням армованого монолітного поясу в межах рівня високої води та поширенням в обидві сторони шляхом влаштування монолітних частин тіла опори.

У верхній частині тіло опори замуроване в насадку за допомогою випусків арматури із тіла. Насадки опор монолітні залізобетонні довжина насадки –10,9 м, висотою 0,40 м та шириною 1,46 м. Об’єднання насадки з тілом опори в межах існуючої частини здійснюється шляхом влаштування по поверхні існуючої тіла опори анкерних стержнів в шаховому порядку та нанесення адгезійного шару.

На насадці влаштовуються шафові стінки та підферменники індивідуальної конструкції. Шафова стінка монолітна з ділянкою для обпирання перехідних плит.     

На підферменні площині під кінці балочних елементів укладаються гумо-металеві опорні частини 100х150х40мм по одній під кожну балку.

Опора запроектована з відкосними крилами на фундаменті на природній основі.

Монолітні конструкції берегових опор передбачено виконати з монолітного залізобетону  В30, F200, W6.

Для запобігання підтіканню води на нижні поверхні виступних консолей тротуарів та насадок опор передбачено захисні виступи, які мають зворотній ухил 10%.

На всі конструкції стоянів, що контактують з ґрунтом, наноситься бітумно- мастична гідроізоляція у 2 шари. На видимі бетонні поверхні стоянів наноситься захисно-декоративне покриття типу «мембрана».

Ремонт та відновлення геометричних параметрів існуючої частини тіла опори здійснюються ремонтними сумішами.

Відвід води з горизонтальних поверхонь опори передбачено приданням їм ухилу 4-5%

Прогонова будова

Прогонова будова розрахована під тимчасові рухомі навантаження А-15 та НК-100.        

Прогонова будова – балочна, розрізна, збірно-монолітна, за схемою 1х9,4м із І-подібних балок. Балки – попередньо напружені, залізобетонні, висотою 0,9 м. У поперечному перетині мосту – 6 балок. Відстань між осями балок поперек мосту становить 1,90 м. У повздовжньому та поперечному напрямку мосту балки прогонової будови об’єднані монолітною плитою проїзної частини завтовшки мінімум 20 см, що включена до сумісної роботи з балками.

Розрахункова статична схема представлена розрізною схемою мосту

Поперечні ухили монолітної плити – 25 ‰ від осі мосту до бортового каменю, та 20 ‰ зворотного ухилу від краю монолітної тротуарної консолі до проїзної частини. Монолітну плиту та тротуарну монолітну консоль передбачено виконати з монолітного залізобетону  В30, F300, W8.

Мостове полотно, водовідвід.

Конструкцію мостового полотна надано на відповідному кресленні. Поверхневий водовідвід, відвід дренажних вод, вимоги до окремих елементів мостового полотна передбачено з урахуванням всіх вимог діючих нормативних документів.

Залізобетонна плита проїзної частини виконана з монолітного бетону класу В30, морозостійкістю F300, водонепроникністю W8 товщиною 20см і об’єднується з плитами балок прогонових будов за допомогою випусків арматури зі збірних балок.

Перед початком та в кінці монолітної плити влаштовуються деформаційні шви типу Mayer.

Монолітна плита проїзної частини має форму корита. Корито улаштовується з метою укладання в ньому асфальтобетонного покриття проїзної частини. Ширина корита  відповідає ширині проїзної частини на мосту. Консоль монолітної тротуарної плити бетонується в підвісній опалубці.

Безпосередньо по гідроізоляції укладається двошарове асфальтобетонне покриття.

- асфальтобетон АБ.Др.Щ.А.НП.БМПА 50/70-60 товщиною 5 см;

- підґрунтовка ЕКШM-50 – 0,40 л/м2;

- асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А.НП.І.БНД 70/100 товщиною 6 см .

На тротуарах улаштовується зносостійке гідрофобне композитне поліуретанове покриття, що складається з ґрунтовки, гідроізоляції з епоксидної та поліуретанової смол і захисного зносостійкого покриття.

Для забезпечення плавності руху на початку та в кінці прогонової будови влаштовуються монолітні перехідні плити довжиною 2,0 м.

Водовідвід з проїзної частини забезпечується за рахунок поперечних та поздовжніх ухилів через водовідвідні лотки по укосах насипу на сполученні моста з підходами. Враховуючи, що в кориті плити проїзної частини через асфальтобетон може потрапляти вода, у нижньому шарі асфальтобетону улаштовується закритий дренаж зі щебеню фракції 8-16 мм, обробленого епоксидним компаундом. З дренажу вода виводиться по дренажних трубках На фасадні поверхні монолітної плити, всі поверхні балок,  поверхні ригелів та тіла опор наноситься захисно-декоративне покриття.

Розмітка проїзної частини мосту і на підходах має бути виконана з використанням довготривалих фарб та світлоповертаючих кульок.

На фасадні поверхні монолітних тротуарів влаштовується карниз із полімернтх матеріалів, на всі поверхні балок та нижні поверхні монолітної плити наноситься захисно-декоративне покриття типу «мембрана».

На мосту влаштовується горизонтальна розмітка – осьова та крайова.

Згідно ДСТУ Б.В.2.3-11-2004 проектними рішеннями передбачено улаштування на тротуарах з боку фасаду металевого оцинкованого стоякового перильного огородження загальною висотою 1,2 м з кроком заповнення до 15 см.

Проїзна частина відокремлюється металевим оцинкованим огородженням бар'єрного типу 11МО-280-0,8-1-0,75  висотою 80 см (до верху балки огородження) відносно верху проїзної частини та кроком стояків 1,0 м.

Всі елементи огородження безпеки, перильного огородження і закладних деталей мають бути захищені гарячим цинкуванням шаром не менше 80 мкм.

Робочим проектом передбачено застосування дренажних трубок з фланцевими елементами, виготовлених з оцинкованого металу.

Відсипання тіла насипу за крайніми опорами передбачено з дренуючого ґрунту (піску) з коефіцієнтом фільтрації не менше, ніж 2 м/добу і кутом внутрішнього тертя 35˚. Ґрунт укладається з обов’язковим пошаровим ущільненням.

 

Міст через струмок (без назви)

Міст через струмок (без назви) розташований на км 2+257 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт», Чернівецька область.

Згідно технічного обстеження, міст побудовано в 1964 році.

Технічні параметри мосту:

- статична схема – плитна;

- поздовжня схема – 1х4,68м;

- довжина мосту – 5,86м;

- габарит Г-0,51+7,3х0,49м;

- проектне навантаження – Н-30, НК-80;

- отвір мосту (в просвіті) – 3,88м;

- підмостовий габарит – 1,3-1,4м;

- міст розташований на кривій в плані.

Даних про пропуск понаднормативних навантажень немає.

Оцінка технічного стану мосту

Міст через струмок на км 2+257 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт» побудований у 1964 р. і експлуатується 58 років.

1. Згідно з технічним звітом про обстеження мосту, виконаного в червні        2022 року співробітниками ТОВ «НВП «Тріада» було встановлено, що елементи моста перебувають в таких експлуатаційних станах:

- мостове полотно – стан 5 (непрацездатний);

- прогонова будова моста – стан 3 (працездатний);

- опори моста – стан 5 (непрацездатний);

- фундаменти опор моста – стан 5 (непрацездатний);

- підходи до моста – стан 5 (непрацездатний);

- русло – стан 3 (працездатний).

2. Загальна оцінка: експлуатаційний стан – 5 – непрацездатний.

3. Вантажопідйомність:

- для автомобільного навантаження в колоні – 15 Тс;

- допустиме максимальне навантаження на вісь автомобіля – 7 Тс;

- для поодиноких транспортних засобів – 24 Тс.

Основні положення проектних рішень

Споруда на ПК 22+23,70, що відповідає існуючому км 2+257 автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно-пропускний пункт «Руська» з під’їздом до КПП «Шепіт»), Чернівецька область, призначена для проїзду транспортних засобів через струмок.

За результатними розгляду та погодження варіантів робочим проектом реконструкції мосту передбачено заміна малого мосту на двовічкову водопропускну трубу із застосуванням збірних металевих гофрованих конструкцій (МГК).

Отвір труби – 2(1,95х1,3м).

Конструктивні положення проектного рішення

Габарит проїзду у відповідності ІV технічної категорії з двома смугами руху по 3,0 м, та шириною узбіччя 2,0м, (в тому числі укріплена смуга – 0,5м). Враховуючи влаштування кривої в плані в межах розміщення труби передбачено розширення проїзної частини. Ширина проїзної частини складає – 7,7м.

Металеві гофровані елементи прийняті замкнутого, пониженого перерізу.

Довжина двовічкової труби МГК становить 13,75 м, відстань у просвіті між суміжними трубами становить 0,5м.

Розміри отвору труб: ширина (погін) – 1,95м, висота (стріла) – 1,32м. Торці кінцевих ланок труб з зрізом перпендикулярно осі труби. На вході та виході передбачено влаштування портальних стінок товщиною 0,4м з монолітного залізобетону класу В30, F200, W6.

Закінченням монолітних порталів є влаштовані відкосні стінки, виконані з монолітного залізобетону класу В30, F200, W6.

Фундаменти штучної споруди запроектовані у вигляді щебенево-піщаної подушки товщиною 0,4м із шаром геокомпозитного матеріалу в основі. Щебенево-піщана подушка влаштовується на гравійно-гальковий ґрунт з тугопластичним суглинистим заповнювачем з вмістом валунів до 70%. Виконується двошарова обмазувальна гідроізоляція монолітних залізобетонних фундаментів бітумною мастикою.

 

Водопостачання та водовідведення

 

Втручання в інженерні мережі водопостачання та водовідведення робочим проектом не передбачено.

Водовідвід із проїзної частини передбачено за рахунок поздовжніх і поперечних профілів проїзної частини та узбіч. Для запобігання розмиву узбіч і укосів земляного полотна при насипах висотою понад 2,0 м, на ділянках у місцях увігнутих вертикальних кривих у поздовжньому профілі, при зустрічних ухилах передбачаються водовідвідні споруди для збирання та відведення поверхневої води за межі земляного полотна.

Водовідвідні споруди представлені: водовідвідними лотками Л-2В та прикрайковими лотками Б 1-20-50, розташованими за укріплювальною смугою вздовж проїзної частини та скидами з узбіч з блоків Б-5; поперечними телескопічними лотками Б-6, ПВХ трубами діаметром 200мм, розміщеними на укосах насипу; гасником з блоків Б-9 біля підошви насипу та внизу габіонів.

На ділянках влаштування прикрайкового тротуару передбачено влаштування плит перекриття над лотками.

Відвід води з придорожньої смуги передбачено за рахунок рельєфу місцевості, водовідвідних лотків та водоперепускних споруд.

Водовідвід з проїзної частини мостового полотна забезпечується за рахунок поперечних та поздовжніх ухилів через водовідвідні лотки по укосах насипу на сполученні моста з підходами. Враховуючи, що у кориті плити проїзної частини через асфальтобетон може потрапляти вода, у нижньому шарі асфальтобетону улаштовується закритий дренаж з щебеню фракції 8-16 мм, обробленого епоксидним компаундом. З дренажу вода виводиться по дренажних трубках. На фасадні поверхні монолітної плити, всі поверхні балок,  поверхні ригелів та тіла опор наноситься захисно-декоративне покриття.

 

Електрообладнання. Електроосвітлення

 

І пусковий комплекс:

Робочим проектом не передбачається перевлаштування інженерних мереж.

У межах ділянки проектування влаштування освітлення не передбачається (наявне існуюче освітлення).

ІІ пусковий комплекс:

Відповідно до завдання на проектування робочим проектом передбачено:

– встановлення зовнішнього електроосвітлення при реконструкції  автомобільної дороги;

– монтаж автоматичного вимикача 1Р, 16 А в КТП;

– перевлаштування повітряної лінії електропередач 0,4 кВ;

– перевлаштування існуючих опор освітлення;

– демонтаж не діючої лінії зв’язку;

заземлення опор зовнішнього освітлення;

– прокладка проводу СІП 2х25;

– демонтаж проводу ПЛ-10 кВ;

– демонтаж трансформатора КТП;

– встановлення КТП;

– монтаж шин заземлення КТП.

Відстань між опорами, висота опор кількість та потужність освітлювальних приладів передбачено з урахуванням нормативної середньої яскравості дорожнього покриття та середньої горизонтальної освітленості дорожнього покриття.

Робочим проектом передбачені об’єми робіт по перевлаштуванню повітряної лінії електропередач 0,4 кВ на ділянках від ПК 81+97 до ПК 82+45; від ПК 88+45 до ПК 94+36; від ПК 96+80 до ПК 99+33.

 

Пожежна безпека

 

У складі проекту організації будівництва в робочому проекті визначені: місця розташування тимчасових будівель і споруд, складування конструкцій, матеріалів і виробів; місця розташування джерел протипожежного водопостачання.

У робочому проекті передбачений захист прилеглої території від впливу несприятливих природних або техногенних факторів.

 

Організація будівництва

 

Будівництво здійснюється потоковим методом, захватками (на одній стороні дороги, потім на іншій), без закриття дорожнього руху.

Роботи виконуються у наступній послідовності: підготовчі роботи, розчистка, розбирання); влаштування штучної споруди; земляне полотно; дорожній одяг; пересічення та примикання; облаштування та обстановка дороги.

На будівництві застосовуються наступні будівельні машини: екскаватори одноковшеві місткістю ковша 0,25 куб. м, 1,25 куб. м, 0,65 куб. м, 0,8 куб. м; бульдозери потужністю 59 кВт, 116 кВт; автогрейдери середнього типу; котки дорожнi масою 25 т, 17, т, 20 т, 13 т; асфальтоукладальники універсальні, кран на гусеничному ходу вантажопідйомністю 25 т, кран на пневмоходу вантажопідйомністю 25 т.

Тривалість будівництва становить 24,0 місяці, у тому числі:

І пусковий комплекс – 17,0 місяців;

ІІ пусковий комплекс – 7,0 місяців.

 

Оцінка впливу на навколишнє середовище

 

У складі робочого проекту розроблено розділ «Оцінка впливу на навколишнє середовище», де визначено, що реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-26-01 Чернівці – Вашківці – Путила – контрольно - пропускний пункт «Руська» з під’їздом до контрольно-пропускного пункту «Шепіт» на ділянці км 0+000 – км 10+262 (під’їзд до контрольно-пропускного пункту «Шепіт»), Чернівецька область, не спричинить значного впливу на стан навколишнього середовища.

Екологічний клас об’єкту – ІІІ (згідно з п. 4.4 ГБН В.2.3-218-007:2012), не відноситься до видів діяльності, що становлять підвищену екологічну небезпеку.

Розрахункові рівні концентрації забруднюючих речовин показали, що перевищень нормативу викиду при експлуатації дороги не очікується на даний та перспективний стан.

Джерелом забруднення атмосферного повітря будуть тимчасові викиди забруднюючих речовин, що утворюються при проведенні будівельних робіт, які в цілому, на стан повітряного середовища не впливатимуть.

Вплив на водне середовище та ґрунти не очікується.

Будь-які дії щодо зелених насаджень здійснювати відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2006 р. №1045 "Про затвердження Порядку видалення дерев, кущів, газонів і квітників у населених пунктах України".

Вплив на техногенне та соціальне середовище.

Проектована діяльність в цілому не передбачає негативного впливу на цивільні та промислові об’єкти, наземні та підземні споруди. Належний стан покриття поліпшить умови проїзду та комфорт користувачів автомобільної дороги.

Вплив на тваринний світ, об’єкти природно-заповідного фонду, геологічне середовище не здійснюється.

 

Захист від шуму

 

При проектуванні проведено оцінку рівня шумового впливу автомобільного транспорту на прилеглу територію, де рівень шуму підлягає нормуванню.

За результатами проведених розрахунків та оцінювання встановлено, що рівень шуму потоків автомобільного транспорту не перевищує допустимих норм.

 

Охорона праці та безпека експлуатації

 

У робочому проекті були враховані вимоги чинного законодавства України про охорону праці, ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва».

Виконання будівельно-монтажних робіт передбачено виконувати згідно вимог ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві» НПАОП 45.2-7.02-12, ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг», НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт», НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання». НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті, НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями», НПАОП 45.21-1.03-98 «Правила безпеки праці під час проведення робіт з будівництва мостів».

У робочому проекті враховані вимоги до працівників, які виконують будівельно-монтажні роботи, а саме:

– до виконання допускаються особи, не молодше 18 років та які пройшли: професійний добір;

– пройшли медичний огляд;

– пройшли спеціальне навчання та перевірку знань з охорони праці;

– пройшли навчання та перевірку знань з протипожежної безпеки осіб, які виконують вогневі роботи.

Робочим проектом передбачено забезпечення працівників, що будуть виконувати роботи безкоштовним спецодягом, спецвзуттям і інші засобами індивідуального захисту, а також миючими засобами (стаття 8 «Закон України про охорону праці»).

У робочому проекті враховані вимоги «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 року №1107, щодо допуску підрядних організацій лиши при наявності відповідного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію устаткування підвищеної небезпеки. А також вимоги щодо проходження технічного огляду устаткування підвищеної небезпеки відповідно до «Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів устатковання підвищеної небезпеки» затвердженого Постановою КМУ від 26.05.2004 р. №687.

У робочому проекті прийняті технічні рішення, які регламентовані діючими нормативними актами з питань охорони праці і забезпечують надійну та безпечну експлуатацію запроектованих об’єктів.

 

Кошторисна частина

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 14 липня 2022 року, складала –             731343.609 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 548983.635 тис. грн., устаткування – 365.087 тис. грн., інші витрати – 181994.887 тис. грн. Зворотні суми – 624.146 тис. грн., у тому числі:

І пусковий комплекс: всього – 547118.308 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 417272.039 тис. грн., устаткування – 0.000 тис. грн., інші витрати – 129846.269 тис. грн. Зворотні суми – 441.547 тис. грн.;

ІІ пусковий комплекс: всього – 184225.301 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 131711.596 тис. грн., устаткування – 365.087 тис. грн., інші витрати – 52148.618 тис. грн. Зворотні суми – 182.599 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено згідно з вимогами Кошторисних норм України, затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 року №281.

Загальна вартість будівництва у поточних цінах станом на 14 лютого              2023 року складає: 725175.493 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 545451.510 тис. грн., устаткування – 363.783 тис. грн., інші витрати –             179360.200 тис. грн. Зворотні суми – 624.131 тис. грн., у тому числі:

І пусковий комплекс: всього – 545050.991 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 416141.748 тис. грн., устаткування – 0.000 тис. грн., інші витрати – 128909.243 тис. грн. Зворотні суми – 441.547 тис. грн.;

ІІ пусковий комплекс: всього – 180124.502 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 129309.762 тис. грн., устаткування – 363.783 тис. грн., інші витрати – 50450.957 тис. грн. Зворотні суми – 182.584 тис. грн.

Примітка:

Ціни на матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9. Зміна №1 Настанови з визначення вартості будівництва КНУ.

 

У процесі розгляду робочого проекту за зауваженнями ТОВ «ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП» проектною організацією за погодженням із замовником у робочий проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники робочого проекту покладається на генерального проектувальника та замовника.

За результатами розгляду проектних матеріалів і зняття зауважень експертизи, проектна документація може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.

 

 

Головний експерт проекту

 

________________________     О.О. Голуб

              (підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004779

 

 

Відповідальні експерти:

 

 

________________________         О.О. Полежай

                                   (підпис, МП)                              (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005423

 

 

________________________   С.В. Радченко

(підпис, МП)                     (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004825

 

 

___________________________          Р.В. Ланге

                                   (підпис, МП)                              (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004823

 

 

____________________     Г.А. Даниленко

 (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №004833

 

 

______________________     С.В. Кучерук

                       (підпис, МП)                    (П.І.Б.)

Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №006285

 

 

________________________  А.І. Сисолятин                     (підпис, МП)                          (П.І.Б.)

     Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №003739

 

 

________________________    Т.Ю. Боричко

             (підпис, МП)                         (П.І.Б.)  

    Кваліфікаційний сертифікат серія АЕ №005036

 

Експерти (фахівці)

 

Фахівець в частині

організації будівництва

         

 

_________________________   Н.І. Тонковид

                 (підпис)                                  (П.І.Б.)        

 


Розділи