Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5037-5855-6758-2086
Версія документу
№3
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№373/23-РБК/ЕЗ від 08.06.2023
Орган, що видав
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМБУДКОНСАЛТІНГ" (42974592) Версія №2 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Нове будівництво силосних споруд та автовагів за адресою: Чернівецький район, Чернівецька область, с. Кам’янка, вул. Набережна, №135»
Код проектної документації
PD01:4940-0763-7980-0635 Зміни №3 №917/23 від 2023-05-30 (видав ЛАВРІН ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5037-5855-6758-2086
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності
Головний експерт проекту
ЛЯПУН ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 006555, АЕ 002649, АЕ 007195 )

Кошторисна вартість

Інформацію не зазначено

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Чернівецька обл., Чернівецький район, Кам'янська територіальна громада, с. Кам'яна (станом на 01.01.2021) , вул. Набережна, №135 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАДУЛ-СІРЕТСЬКИЙ ТЕРМІНАЛ" (44799392)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ЛЯПУН ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 006555, АЕ 002649, АЕ 007195)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4940-0763-7980-0635
Орган, що видав
ЛАВРІН ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ
Вид будівництва
Нове будівництво
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
1252.3 Силоси для зерна
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Ні
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
30.05.2023
Номер проектної документації
917/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проект розроблено: ФОП Лаврін Володимир Степанович, юр. адр.: 79068, м. Львів, вул. Сріблиста, 41.

 

Головний архітектор проекту – Лаврін Володимир Степанович (кваліфікаційний сертифікат серії АА 003532 від  29.12.2016 року).

 

Вихідні дані:

-          Завдання на проектування, затверджене Замовником.

-          Містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва наказ №8 від 29.05.2023 року, затверджені наказом відділу архітектури, просторового планування, комунальної власності та житлово-комунального господарства Кам’янецької сільської ради, реєстраційний номер ЄДЕССБ MU01:3386-9798-6198-9286. Реєстраційний номер A3113386979853600676 від 29.05.2023

 

 

Клас наслідків(відповідальності) об’єкта    СС1

 

 

Опис конструктивних та архітектурно-будівельних рішень

Робочим проектом передбачається будівництво силосних споруд та автовагів по вул. Набережна, № 135 в с. Кам’янка, Чернівецького району, Чернівецької області, цільове призначення яких прийом та відвантаження зернових вантажів

Будівництво силосних споруд та автовагів передбачається на земельній ділянці загальною площею 2.8 га (кадастровий номер 7321082100:01:006:0228.) в одну чергу без виділення пускових комплексів.

Земельна ділянка під будівництво знаходиться поруч з залізничною станцією, де розташований вузол для перевантажування зерна із вагонів колії 1520мм на колію 1435мм.

Рельєф земельної ділянки під будівництво рівнинний, загальний ухил поверхні в північно-східному напрямку. Абсолютні відмітки становлять 316,00 м - 316,35 м

Відповідно до завдання на проектування на генеральному плані передбачається розташування  силосних споруд, а саме силосів для зберігання зерна на V = 10 000 т кожен (поз. 4/1, 4/2, 4/3  по ГП)  та автовагів (поз. 5/1, 5/2, 5/3 по ГП).

Споруди силосів розташовані в південно-західній частині ділянки. Поруч з силосними спорудами знаходиться існуюча робоча вежа з транспортерною галереєю. Біля силосних споруд передбачається влаштування під’їзних шляхів з асфальтобетонним покриттям та майданчику з проїздом для пожежних автомобілів з покриттям зі щебеню.

Автоваги розташовані в північно-східній частині ділянки, між під’їзними автомобільними шляхами. Навколо запроектованих силосних споруд та автовагів на вільній від забудови і замощення території земельної передбачено влаштування благоустрою з озелененням декоративними видами рослин, кущів та дерев.

Силоси - споруди циліндричної форми, діаметром в плані - 27.5 м, висотою - 32.60 м, ємність 13348м3; загальна кількість споруд - 3 одиниці.

Автоваги – споруда прямокутної конфігурації в плані, з навісом з металевих конструкцій, основні розміри в осях 25.0 х17.80 м.

Транспортно-технологічні лінії розраховані на плановий робочий період 330 робочих днів (до 8 000 годин). Продуктивність транспортуючих ліній 300 т/год.

Інженерно-геологічні вишукування виконані ФОП Гальченко І.І. в 2022 р. Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки будівництва – ІІ (середня).

Силоси. Фундаменти силосів – монолітний залізобетонний ростверк на пальовій основі.

Навіс - споруда  прямокутної конфігурації в плані, розміром в осях 25.0 х17.80 м, висота до низу ферм покриття 9,4 м.

Конструктивна система навісу - рамно-в’язевий металевий каркас (колони, в’язі, рами, сталеві ферми покриття. Фундаменти під колони каркасу – стовпчасті з монолітного залізобетону. Огороджувальні конструкції (частково) – профнастил по металевим конструкціям каркасу. Дах навісу двоскатний. Покриття навісу із профнастилу. Транспортерна галерея та опора під галерею – із металевих зварних конструкцій, решітчаста.

Для кріплення металевих конструкцій до залізобетонних конструкцій фундаментів в робочому проекті передбачено анкерні групи.

Проектними рішеннями передбачені заходи щодо надійності та безпеки,  інженерний захист території, захист будівельних конструкцій від корозії.

 

Висновки

Під час проведення експертизи відповідно до зауваг експертів, проектувальником були внесені зміни до проектної документації.

 

Розділи