Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8413-9743-0806-2824
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№092/23Д від 14.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт дороги по провулку Якірному від вулиці Флотської до вулиці Рубіжної у Центральному районі міста Миколаєва»
Код проектної документації
PD01:6186-5710-8302-3620 №17-2023-АД від 2023-05-17 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:8413-9743-0806-2824
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.05.2023 1643.78 1240.895 402.885

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Миколаївський район, Миколаївська територіальна громада, м. Миколаїв (станом на 01.01.2021), провулок Якірний не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа АДМІНІСТРАЦІЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (05410576)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:6186-5710-8302-3620
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.9 Шляхи, вулиці, дороги та дорожні споруди інші
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
17.05.2023
Номер проектної документації
17-2023-АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Проєктування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією «Гільдії проєктувальників у будівництві»  України у 2019р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт дороги  по провулку Якірному  від вулиці Флотської  до вулиці Рубіжної у Центральному районі міста  Миколаєва» розроблено на  підставі Договору №104 від 17.05.2023р. між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником - Адміністрацією Центрального району Миколаївської міської ради.

Вихідними даними для проєктування є:

- Завдання на проєктування, затверджене Головою адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради - О.Д. Березою;

- Акт огляду проєктної ділянки об`єкту будівництва від 17.05.2023р., затверджений Головою адміністрації Центрального району Миколаївської міської ради – О.Д. Березою.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 17-2023-ЗП   Загальна пояснювальна записка.

- 17-2023-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 2.

- 17-2023-ПОБ  Проєкт організації будівництва.

Том 3.

- 17-2023-К   Кошторисна документація.

Том 4.

- 17-2023-ОВНС Оцінка впливу на навколишнє середовище.

Том 5.

- 17-2023-ЦЗ  Інженерно-технічні заходи цивільного захисту.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

Зазначена ділянка знаходиться в межах м.Миколаєва, і згідно з призначенням та класифікацією по ДБН В.2.3-5-2018 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів» (таблиця 5.1) є проїздом з розрахунковою швидкістю одного легкового автомобіля – 30 км/год. З шириною проїзду 2,5-4,0м.п. та однією смугою руху.

Відповідно до прим.1 табл. 5.1 ДБН В.2.3-5:2018 із зміною 1.  зв’язку з щільністю забудови ширина проїзду  ділянки №2 прийнято – 2,5 м.п. на ділянці ПК10+00 ПК10+64,65  та планування узбіччя (з грунто-щебеню 0,5м.п. з кожної сторони).

Забезпечує під’їзд транспортних засобів до житлових і громадських будинків, закладів, підприємств та інших об’єктів міської забудови в межах районів, мікрорайонів, кварталів.

Існуюча дорога забезпечує зручні транспортні зв'язки з усіма функціональними зонами міста та автомобільними дорогами загальної мережі.

Ділянка що підлягає ремонту складається з двох  частин ремонту.

Початок першої проєктної ділянки прийнятий від примикання з вулицею Флотською  ПК0+00. Кінець першої проєктної ділянки ПК1+68,6 примикання з вулицією Рубіжною.

На ділянці ремонту від  ПК0+00 ліворуч та праворуч,  знаходяться приватні оселі.

На ПК1+07 ліворуч та праворуч далянка ремонту №2. Ширина проїзної частини складає від 3,0м.

Загальна довжина ділянки складає 168,6м.п.

Початок другої проєктної ділянки прийнятий  ПК10+00 біля житлового будинку №12 по провулку Якірному. Кінець другої проєктної ділянки ПК10+64,65 біля житлового будинку №9 по провулку Якірному.

На ділянці ремонту від ПК10+00 до ПК10+64,65 ліворуч та праворуч, знаходяться  житлові будинки.

Ширина проїзної частини складає від 2,0-2,5м.п.

Загальна довжина ділянки складає 64,65м.п.

У результаті  обстеження ділянки дороги виявлено наступне:

-                        житлова вулиця існує з періоду 30-40-х років ХХ ст.

-                        примикання з вулицею Флотською яке має покриття з асфальтобетону.

-                        примикання з вулицею Рубіжною яке має грунто-щебеневе покриття.

-  Перша ділянка ремонту з початку з  ПК 0+00 до ПК1+68,6 має грунто-щебеенве покриття, яке знаходиться в незадовільному стані: нерівності, осідання, вибоїни, колійність. Частково присутні залишки бетонного покриття.

-             тротуар на даному відрізку дороги відсутній.

-             бортовий камінь відсутній.

-             рельєф ділянки ремонту має ухил від ПК0+00 до ПК1+68,6. Перепад висот ділянки ремонту 43,96-33,68.

-      Друга ділянка з початку з  ПК 01+00 до ПК10+64,65 має грунто-щебеневе покриття, яке знаходиться в незадовільному стані: нерівності, осідання, вибоїни, колійність. Частково присутні залишки бетонного покриття.

-         тротуар на даному відрізку дороги відсутній.

-         бортовий камінь відсутній;

-         люки оглядових колодязів не відповідають ДСТУ Б.В.2.5-26-2005(ГОСТ 3634).

-         рельєф ділянки ремонту має ухил від ПК01+00 до ПК01+64,65 Перепад висот ділянки ремонту 38,17-37,79

-         технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні;

-         поздовжній профіль вулиці  – середньої складності, водовідвід з вулиці  капремонту не організовано, із-за відсутності дорожнього одягу, зливові та талі води рухаються по кромці проїзної  частині, наносячи на неї бруд та ґрунт, що взимку сприяє створенню шару ожеледиці;

-                        випуклі та вписані вертикальні криві в межах нормативних значень;

-                        присутні інженерні мережі, а саме:

-               13 колодязів міського водогону та телекомунікацій,

-               8 опор 0,4кВа.

-              наземні кабельні мережі електропостачання,

-               побутова каналізація,

-              газопровід низького тиску.

-  Освітлення даної ділянки вулиці (проїзду) здійснюється за допомогою світильників,

котрі встановлені на опори, та знаходяться в робочому стані.

-   стан покриття: незадовільний;

-   наявність штучних споруд: відсутні;

-   зупинки громадського транспорту: відсутні;

-   технічні засоби організації дорожнього руху – відсутні.

Зливова каналізація відсутня, водовідведення  зливові та талі води  виконується за рахунок   поперечного та повздовжнього профілів.

Ширина дороги визначена з урахуванням її існуючих геометричних параметрів, категорії та функціонального призначення вулиці (дороги) залежно від інтенсивності руху.

Ремонт вулиці здійснюється з метою влаштування асфальтобетонного покриття та забезпечення належних умов руху транспорту й пішоходів, та його  безпеки.

Робочим проєктом передбачено комплекс заходів щодо покращення транспортно-експлуатаційних характеристик вулиці, підвищення несучої здатності дорожнього одягу, вирівнювання дорожнього профілю.

План траси запроєктовано виходячи з існуючих параметрів вулиці. Проєктна вісь запроєктована згідно з ДБН В.2.3-5-2018, ДБН В.23-4:2015. План виконано в існуючих червоних лініях. Роботи з капітального ремонту передбачають використання існуючої смуги відводу без додаткового відведення земель. Враховуючи стислі умови проєктування суттєве коригування елементів плану вулиці не передбачено. Довжина ділянки траси складає 233,25 метрів. В межах проєктування  мають місце заїзди на прилеглі території .

Повздовжній профіль запроєктований з врахуванням існуючого профілю вулиці та складає 62‰. Вертикальні криві відсутні.


З врахуванням існуючих дорожніх умов та ДБН В.2.3-5-2018 поперечний профіль для проєктуємої ділянки вулиці запроєктовано,  як двосхилий  з величиною поперечного ухилу:

-Ділянка №1  - 25‰;

 -Ділянка №2  - 25‰;

Водовідвід поверхневих вод з покриття проїзної частини вулиці забезпечується поздовжнім та поперечним ухилом.

Робочим проєктом передбачено тип дорожнього одягу: 

ТИП 1 Нова конструкція:

-      АСГ  Др.Щ.А. НП. І. БНД 70/100– 5см.

-      Бітум   2,0л/м2  (розлив в’яжучих).

-      Щебінь фракції (40-70,10-20)  -  21см. методом заклинки.

-      Ущільнений грунт Кущ. 0,98

На даній ділянці ремонту  потребують заміни 13 люків оглядових колодязів інженерних комунікацій. (телекомунікацій, водопостачання, газопостачання) марки С250.

Роботи передбачено виконувати без перевлаштування інженерних мереж.

Капітальний ремонт даного об'єкта запроєктовано одностадійно, без виділення черг чи пускових комплексів.

Заплановані дорожні роботи при капітальному ремонті покриття  по провулку Якірному  від вулиці Флотської  до вулиці Рубіжної у Центральному районі міста  Миколаєва (з закриттям руху на відповідних напрямках зазначеної вулично-шляхової мережі), класифіковано, як довгострокові та по типу – стаціонарні.

Робочим проєктом передбачені заходи з  організації дорожнього руху в місцях проведення будівельних робіт з капітального ремонту дороги. З метою забезпечення безпеки дорожнього руху на період проведення будівельних робіт передбачено встановлювати тимчасові дорожні знаки та захисні пристрої.

Робочим проєктом передбачено, що роботи з капітального ремонту дороги виконуються у період із температурами навколишнього середовища при влаштуванні шарів дорожнього одягу із гарячих асфальтобетонних сумішей не нижчі ніж 5 ºС у весняну та не нижчі ніж 10 ºС в осінню пори року.

На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН. Поздовжній уклон шляху руху, по якому можливий проїзд інвалідів на кріслах-колясках, не повинен перевищувати 5 %. При влаштуванні з'їздів із тротуару біля будинку та в затінених місцях допускається збільшувати поздовжній уклон до 10 % на протязі не більше 10 м. Поперечний уклон шляху руху слід приймати в межах 1-2 %. Доступність для маломобільних груп населення забезпечена.

Передбачені робочим проєктом рішення забезпечують надійність та безпеку на всіх етапах життєвого циклу об’єкта.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021, ДБН В.1.2-8-2021 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.


Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 та згідно ДБН А.2.2-1-2021 виконано окремим розділом проєкту.

Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Робочий проєкт виконаний з урахуванням сучасних вимог в області охорони навколишнього середовища.

Не допускається непередбачене проєктом знесення деревно-чагарникової рослинності. Знесення зелених насаджень передбачено компенсувати створенням нових насаджень в визначених місцях або при озелененні території об’єкта та його санітарної зони

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Проєкт організації будівництва», розробленому окремим томом, прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Відповідно до вимог п.10 статті 31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» розроблено розділ ІТЗ ЦЗ окремим томом.

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2021.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 21.12.2021 р.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проєкту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт дороги  по провулку Якірному  від вулиці Флотської  до вулиці Рубіжної у Центральному районі міста  Миколаєва» відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; інженерно-технічних заходів цивільного захисту; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.  

Розділи