Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:6307-3219-1590-1464
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0945/06/23-ЕК від 16.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт проїжджої частини вулиці Шкільна (між кладовищем та вул. Зелена) в селі Нова Долина, Одеського району, Одеської області»
Код проектної документації
PD01:4940-0272-7288-9738 №04-2023/15 від 2023-03-09 (видав ТОВ ЛБК ІНЖИНІРИНГ) / Наявні експертизи: EX01:6307-3219-1590-1464
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
12.06.2023 8776.123 7115.796 0 1660.327

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Авангардівська територіальна громада, с. Нова Долина (станом на 01.01.2021) , вулиця Шкільна (між кладовищем та вул. Зелена) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА АВАНГАРДІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (43988734)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ШНАЙДЕР АЛЬОНА СЕРГІЇВНА (АР 014694, АЕ 005433)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737, АТ 011913)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4940-0272-7288-9738
Орган, що видав
ТОВ ЛБК ІНЖИНІРИНГ (45052787)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Проектно-вишукувальні роботи
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
09.03.2023
Номер проектної документації
04-2023/15
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Капітальний ремонт проїжджої частини вулиці Шкільна (між кладовищем та вул. Зелена) в селі Нова Долина, Одеського району, Одеської області», розроблений у 2023 році ТОВ «ЛБК ІНЖИНІРИНГ». Головний інженер проекту (ГІП) – Бондаренко Микола Анатолійович (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016682 від 15.10.2020р.).

Робочий проєкт виконаний на замовлення Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради на підставі:

-          завдання на проектування (нова редакція),  затвердженого Замовником від 12.06.2023р.;

-       розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва;

-       довідки № 200 від 26.05.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо балансової належності об’єкту;

-       довідки № 199 від 26.05.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо джерела фінансування об’єкту;

-       довідки № 198 від 26.05.2023р. Відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, комунального майна Авангардівської селищної ради, щодо згоди на розробку проектної документації по об’єкту;

-       акту технічного огляду проїжджої частини вулиці Шкільна (між кладовищем та вул. Зелена) в селі Нова Долина, Одеського району, Одеської області.

 

Відповідність проектних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного інженеру проекту – Бондаренко М.А. (кваліфікаційний сертифікат серія АР № 016682 від 15.10.2020р.).

Замовником, спільно з проектувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС1 (незначні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

Оцінка технічного стану об’єкту

Згідно з матеріалами обстеження вулиці Шкільна в селі Нова Долина Одеського району Одеської області було виявлено, що в процесі тривалої експлуатації виникли вибоїни, просідання асфальтобетонного покриття, сітка тріщин, відсутня дорожня розмітка та знаки, відсутній тротуар, та призводить до незручностей пішоходів та осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, що ускладнюється особливо в темну пору доби та осінньо-зимовий період і може призвести до ДТП. Деформації та руйнування, що виникли в процесі експлуатації дорожнього покриття, негативно впливають на умови та безпеку дорожнього руху, призводять до подальшого розвитку деформаційних процесів і, як наслідок, замокання основи проїжджої частини.

Район будівництва характеризується наступними

кліматичними умовами:

За природно-кліматичними характеристиками на території, що проектується для проведення капітального ремонту, клімат - помірно-континентальний з м’якою зимою (з грудня по січень), відносно затяжною весною і теплим (з травня по вересень), довгим, спекотним літом та довгою та теплою осінню.

Тривалість зими в середньому — 72 дні.

Мінімальні та максимальні температури повітря складають відповідно – 28 оС і + 39,3 оС.

Пересічна температура січня -2 °С, липня +22,2 °С.

Середня температура повітря за рік 10,7 оС.

 Середня річна кількість опадів 453 мм.

Відповідно кліматичного районуванню, ділянка відноситься до степової зони.

Сейсмічність району і майданчика будівництва - 7 балів.

Глибина сезонного промерзання грунтів складає 0,7 м.

У геоморфологічному відношенні територія розташування об’єкту віднесена до ділянки Причерноморського плато.

Проектні рішення

Проектом передбачено заходи з проведення капітального ремонту у зв’язку з незадовільним станом дорожнього покриття, відсутністю тротуару, дорожньої розмітки та знаків, для забезпечення зручності пішоходів та осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, які спрямовані на відновлення та підвищення експлуатаційних характеристик, а саме: улаштування бортового каменя та поребриків, улаштування покриття тротуару з ФЕМ, улаштування шару основи із піщано-щебеневої суміші, влаштування одношарового асфальтобетонного покриття з забезпеченням поверхневого водовідведення, улаштування зеленої зони.

Згідно із завданням на проектування визначено основні вимоги до конструктивних елементів, матеріалів та складу проекту, а саме:

- похили повздовжнього та поперечного профілю запроектувати за умови забезпечення водовідведення;

- запроектувати улаштування нового твердого одношарового покриття з асфальтобетону;

- врахувати заходи по відновленню основи дорожнього покриття;

- врахувати заходи по улаштуванню тротуару;

- врахувати заходи по улаштуванню дорожньої розмітки та відповідних знаків;

- передбачити заходи з створення для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення доступного (безперешкодного) переміщення;

- врахувати заходи по влаштуванню бортових каменів та поребриків.

Відповідно до вимог Замовника в робочому проекті передбачені конструкції проектованого покриття представлена наступним типом:

Тип 1

- покриття із асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.І.БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 – 0,06м;

- улаштування основи із ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022– 0,21 м.

Тип 2

- покриття з ФЕМ згідно з ДСТУ Б EN 1338:2016 - 0,04 м;

- монтажний шар з цементно-піщаної суміші - 0,05 м;

- основа щебенево-піщана суміш ЩПС.С7.ДСТУ 9177-2:2022 - 0,1 м;

- підстильний шар з піску, сер. товщ. – 0,1 м.

Проектом передбачено влаштування покриття проїжджої частини з щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші типу Б марки 1. Норма витрати асфальтобетонної суміші згідно п.1 таблиці 2 Збірник 18 КНУ РЕКНр становить 145,0 т на 1000 м2 покриття при товщині укладання 6 см.

Всі земляні роботи виконувати з врахуванням вимог охорони існуючих інженерних мереж. Перед початком виконання земляних робіт уточнити наявність підземних інженерних комунікацій. В охоронній зоні інженерних мереж роботи виконувати з дозволу та присутності представника власника мереж. Без погодження уточнення на місцевості наявності підземних інженерних комунікацій до земляних робіт приступати заборонено.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, станом на 29.05.2022р. склала: 8784,389 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7111,807 тис. грн.; інші витрати – 1672,582 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проєктом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 12.06.2023р. складає 8776,123 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7115,796 тис. грн.; інші витрати – 1660,327 тис. грн.

Примітка:

*ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та замовника.

Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС1.

Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну документацію, а також головний інженер проєкту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

При цьому експертиза проєктних рішень в частині дотримання вимог до експлуатаційної безпеки, санітарно-епідеміологічному благополуччю населення, екології, енергозбереження, інженерного забезпечення, пожежної та техногенної безпеки - не виконувалася.


Розділи