Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1195-7194-0750-2535
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№ЕК-5022/05-23 від 26.05.2023
Орган, що видав
Одеська філія ДП "НДІпроектреконструкція" (03329083) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Реконструкція внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області» Коригування
Код проектної документації
PD01:0484-3019-3056-3395 Зміни №5 №КПР/ВН-КВ-П від 2023-03-20 (видав ЄВГЕНІЙ ДМИТРЕНКО)
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань міцності, надійності, довговічності, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
24.05.2023 19493.749 15393.894 0 4099.855 2769.967 2033.34 0 736.627

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Одеська обл., Одеський район, Южненська територіальна громада, м. Южне (станом на 01.01.2021), проспект Григорівського десанту не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області (34607554)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ГЕРЖОД КАТЕРИНА ЛЕОНІДІВНА (АЕ 002757, АЕ 006556)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ДЕЙНЕКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 000366, АЕ 004834)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0484-3019-3056-3395
Орган, що видав
ЄВГЕНІЙ ДМИТРЕНКО
Вид будівництва
Реконструкція без зміни зовнішніх геометричних розмірів
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
20.03.2023
Номер проектної документації
КПР/ВН-КВ-П
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт «Реконструкція внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області» Коригування, розроблений у 2023 році ФОП Дмитренко Є.С. Головний архітектор проєкту (ГАП) - Рудчик Сергій Петрович (кваліфікаційний сертифікат Серія АА № 001221, виданий 07.02.2013р., свідоцтво про підвищення кваліфікації свідоцтво №1534 від 26.01.2018р.).

Робочий проєкт виконаний на замовлення Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області  на підставі:

завдання на проектування, затвердженого Замовником у 2023 році;

розрахунку класу наслідків (відповідальності) об’єкта;

акту огляду твердого покриття внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області;

листа №104/22-08 від 03.04.2023 р. Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області  щодо належності ділянки проектування до загальноміських території;

довідки № 01-05-295 від 19.08.2020 р. КП «ЕКОСЕРВІС» щодо балансової належності;

бухгалтерської довідки від 01.04.2023р. щодо вартості виконаних робіт по об’єкту;

копії рішення Южненської міської ради Одеського району Одеської області № 1311-VIII від 09.03.2023 р. щодо фінансування робіт з коригування проектно-кошторисної документації «Реконструкція внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області»;

копії договору про передачу виключних майнових прав на проектно-кошторисну документацію по об’єкту: «Реконструкція внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області» від 25.09.2021 року;

копії листа від 21.10.2021р. № 811/21-01-22 щодо відсутності необхідності отримання містобудівних умов та обмежень;

технічних умов КП «ЕКОСЕРВІС» від 06.12.2019р. від № 01-05-423;

копії експертного звіту № 16-2667-19 від 16.12.2019р., виданий філією ДП «УКРДЕРБУДЕКСПЕРТИЗА» в Одеській області.

Відповідність проєктних рішень діючим нормам і правилам підтверджено підписом головного архітектора проєкту - Рудчика С.П. (кваліфікаційний сертифікат Серія АА № 001221, виданий 07.02.2013р., свідоцтво про підвищення кваліфікації свідоцтво №1534 від 26.01.2018р.).

Замовником, спільно з проєктувальником, визначений клас наслідків (відповідальності) об'єкта будівництва – СС2 (середні наслідки).

Фінансування об'єкта передбачено за бюджетні кошти.

Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки не надаються згідно п.11  «Переліку об’єктів будівництва, для проектування яких містобудівні умови та обмеження на надаються», затвердженого наказом Мінрегіонбуду № 289 від 06.11.2017 р.

Об'єкт проєктування – коригування проєкту «Реконструкція внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області», який у 2019 році отримав позитивний експертний звіт № 16-2667-19 від 16.12.2019р. виданий філією ДП «УКРДЕРБУДЕКСПЕРТИЗА» в Одеській області.

Коригуванням проекту передбачити:

- виконання коригування кошторисної частини у зв'язку із змінами рівня середньомісячної заробітної плати відповідно до показників індексів інфляції; підвищенням вартості матеріальних ресурсів та устаткування;

- в місці перетину проїжджої частини існуючим тротуаром передбачити улаштування пандусів із використанням тактильної плитки;

- відновлення ділянки асфальтної доріжки в зоні проведення земляних робіт з влаштуванням примикання до існуючої доріжки;

- заміна конструкцію покриття проїжджої частини (від в`їзду на територію 2-ї школи до проспекту Григорівського десанту) на покриття з фасонних елементів мостіння;

- відновити тротуари (вздовж огородження школи №4), пошкодженні внаслідок заміни бордюрних каменів;

- зміщення проїжджої частини вздовж будинків №12, 14, 16 по проспекту Григорівського десанту для збереження дерев та чагарників;

- влаштування дощоприймальних лотків для перехоплення зливових стоків внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десант;

- проектні рішення щодо розділу організація дорожнього руху залишаються без змін;

- коригування розділу «Зовнішнє освітлення».

Виконано коригування кошторисної частини проекту - у відповідності до змін проектних рішень та норм розрахунку вартості виконання відповідних робіт, а також з урахуванням змін вартості виробів та матеріалів.

Район будівництва характеризується наступними

природно-кліматичними умовами

Майданчик відноситься до ІІ кліматичному району.

Сніговий район – 2.

Вітрової район – 3.

Середня швидкість вітру взимку - 5 м / сек.

Район ожеледиці - 3.

Глибина промерзання грунту – 0,8 м.

Сейсмічність району будівництва - 6 балів (ДБН В.1.1-12:2014, Карта ЗСР-2004-А).

Категорія складності пристрою основ, фундаментів і підземних споруд на ділянці - 3 (третя) ДБН А.2.1-1:2008, Додаток І.3.

Категорія складності інженерно-геологічних умов ділянки - II (друга) ДБН А.2.1-1:2008, Додаток Ж.1.

Проєктні рішення

Генеральний план

Проектом коригування передбачається:

- фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття на глибину 0,12 м;

- розбирання існуючих бортових каменів марки БР100.30.15;

- підняття люків інженерних комунікацій на проектну відмітку із заміною люків та решіток на нові;

- улаштування покриття з дорожньої бетонної плитки товщиною 0,08 м;

- улаштування покриття з асфальтобетону;

- улаштування тротуарів вздовж проїзної частини;

- улаштування на тротуарах, перед пішохідними переходами, тактильного покриття для орієнтування людей з вадами зору, нанесення дорожньої розмітки, установка дорожніх знаків.

Основні показники об'єкта:

- довжина траси - 592,11м,

- площа покриття проїзної частини - 3640,0 м2 (в т.ч. поширення)

- площа покриття тротуарів - 1241,0 м2.

План траси

Початок траси проїзду ПКО-00 прийнятий на межі проїзної частини проспекту Григорівського десанту. Кінець траси проїзду прийнятий на ПК 5 +92,11 (межа побутового проїзду по проспекту Мира). Траса в плані має 6 кутів повороту з радіусами від 9 до 60 м.

Ширина існуючої проїзної частини 3,5-5,5 м. Покриття - асфальтобетонне, стан покриття – незадовільний (вибоїни, сітки тріщин та ін. деформації).

Робочим проєктом передбачається реконструкція внутрішньоквартального  проїзду. Ширину проїзної частини передбачено розширити до ширини 4,00-5,50 м (на ділянках з шириною 4 м передбачені кишені для роз’їзду зустрічного  транспорту).

Прийнятий в проєкті поперечний ухил на проїзній частині – 20 (ухил на  ПК0+00-ПК1+80 праворуч, ПК1+80-ПК3+50 ліворуч, ПК3+80-ПК5+90 праворуч).

Радіуси закруглення прїздних частин примикань прийняті 6,0-14 м.

Сполучення тротуару з проїздною частиною виконано бортовим каменем  БР100.30.18, з зеленою зоною – бортовим каменем БР 100.20.8.

Висота бортового каменю БР100.30.18 – 0,15 м, в місцях пішохідних  переходів для забезпечення груп населення, які переміщуються в інвалідних візках  передбачено улаштування пандусів з пониженням бортового каменю до 0,02 м.

Відведення дощових стоків передбачене в існуючу систему дощової  каналізації (передбачена реконструкція існуючих колодязів) за рахунок поперечних  та поздовжніх ухилів проїзної частини.

Земляне полотно

Існуюче земляне полотно знаходиться в задовільному стані.

Перед виробництвом земляних робіт необхідно викликати на місце представників власників інженерних комунікацій.

Перед початком робіт з будівництва проектом передбачене зняття рослинного шару ґрунту на глибину 0,10 м. В подальшому, рослинний шар

передбачено використати на озеленення.

Дорожній одяг

Конструкція дорожнього одягу запроектована на основі складу автотранспортного руху. Товщина шарів розрахована по ВБН В.2.3-218-186-2004 «Дорожній одяг нежорсткого типу» за допомогою програмного комплексу РАДОН 2.2.

По проїзній частині проектом передбачене улаштування дорожнього одягу Тип А:

- щебнево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 0.24 м; (виконано за попереднім проєктом)

- нижній шар покриття з гарячого щебневого щільного  дрібнозернистого а/б тип Б марки I на бітумі БНД60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 0,06 м; (виконано за попереднім проєктом)

- розлив бітуму -0,3 л/м2;

- верхній шар покриття з гарячого щебеневого щільного  дрібнозернистого а/б тип Б марки I на бітумі БНД60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 0,05 м.

По проїзній частині проектом передбачене улаштування  дорожнього одягу Тип А1:

- ущільнений щебнем ґрунт на товщину - 240 м; (частково виконано за попереднім проєктом)

- вирівнюючий шар щебнево-піщаної суміші С-7 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 0.1…0.15 м;

- геотекстиль;

- суха цементно піщана суміш – 0.06 м;

- плити бетонні тротуарні по ДСТУ Б.В.2.7-238:2010 – 0.08 м.

Конструкція дорожнього одягу Тип Б (тротуар):

- відсів по ДСТУ Б В.2.7-210:2010 – 0.1 мм;

- геотекстиль (пов. щільністю 136 г/м2);

- щебенево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 0,150м;

- цементно-піщана суміш 1:8 товщиною 0.05 м;

- плити бетонні тротуарні по ДСТУ Б.В.2.7-238:2010 – 0.04 м.

Конструкція дорожнього одягу Тип В (велосипедна доріжка,

ПК0+22,30):

- відсів по ДСТУ Б В.2.7-210:2010 – 0.05 мм;

- геотекстиль (пов. щільністю 136 г/м2);

- щебнево-піщана суміш С-5 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 0.16 м;

- гарячий щебеневий щільний дрібнозернистий а/б тип Б марки I на бітумі БНД60/90 по ДСТУ Б В.2.7-119-2011 – 0,05 м.

Конструкція тактильного покриття:

- відсів по ДСТУ Б В.2.7-210:2010 – 0.1 мм;

- геотекстиль (пов. щільністю 136 г/м2);

- щебенево-піщана суміш С-7 по ДСТУ Б В.2.7-30-2013 – 0,150м;

- цементно-піщана суміш 1:8 - 0,06 м;

- тактильний вказівник 330х330х50 мм – 0.05 м.

Організація дорожнього руху

Розділ «Організація дорожнього руху» залишається без змін  відповідно до робочого проекту, який у 2019 році отримав позитивний експертний звіт № 16-2667-19 від 16.12.2019р. виданий філією ДП «УКРДЕРБУДЕКСПЕРТИЗА» в Одеській області.

Заходи доступності об'єкту для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Висота бортового каменю БР100.30.18 - 0,15м, в місцях пішохідних переходів для забезпечення груп населення, які переміщуються в інвалідних візках, передбачено улаштування пандусів з пониженням бортового каменю до 0,02 м. 

Улаштування на тротуарах, перед пішохідними переходами, тактильного покриття для орієнтування людей з вадами зору, нанесення дорожньої розмітки, установка дорожніх знаків.

Рішення щодо водопостачання та каналізації

Розділ каналізації реконструкції внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області виконаний на підставі договору з Замовником та завдання на проектування.

Коригуванням робочого проекту в розділі  ЗВК передбачено влаштування дощоприймальних лотків для перехоплення зливових стоків внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту.

Для перехоплення зливових стоків проектом передбачається додавання двох водозбірних лотків. Підключення лотків до існуючого дощоприймального колодязя здійснюється через дощоприймач з корзиною для відходів.

Мережі зливової каналізації монтуються з труб раструбних  каналізаційних  НПВХ 200 ДСТУ Б.В.2.5-32:2007.

Лотки водовідвідні DN300 фірми «VODALAND».

Електротехнічні рішення

Коригуванням електротехнічного розділу проекту передбачено:

- коригування траси прокладання мережі освітлення на ділянці вздовж будинків №12, 14 та 16 по проспекту Григорівського десанту (у зв'язку з коригуванням меж проїжджої частини);

- прокладання тимчасової лінії освітлення (ПЛІ-0,22 кВ) по існуючих опорах №1-8 для відновлення працездатності існуючої лінії освітлення на період будівництва нової лінії освітлення;

- встановлення кабельного колодязя для можливості зручного доступу до електричних мереж в місці повороту і розгалуження траси;

- перенесення існуючих електричних мереж, які розташовані на ділянці проектування та виконані повітряними лініями (мережі живлення магазину і щитів відеоспостереження), в кабельну каналізацію, що проектується;

- демонтаж камер (2 шт.) та щитів живлення системи відеоспостереження (2 шт.) території та монтаж цього ж обладнання на нові (замінені) опори освітлення відповідно до виконавчих схем системи, що було реалізовано раніше, в межах ділянки проектування.

Проект виконано згідно: - технічних умов № 01-05-423 бід 06.12.2019р., виданих КП «Екосервіс».

Проектом передбачається:

- демонтаж існуючою мережі зовнішнього освітлення на ділянці опор №382 - 402, №274- 276; - будівництва кабельних ліній 0,4 кВ ІКЛ-0,4 кВ/ і металевих оцинкованих опор зовнішнього освітлення на ділянці бід проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту;

- дообладнання існуючої шафи зовнішнього освітлення (ШВУ- 0,4. кВ);

- заземляючи пристрої для опор. Джерелом електропостачання зовнішнього освітлення передбачається ШВУ0,4 кВ 8ід 3ТП-812 (Існуюча).

Решта рішень, передбачених електротехнічною частиною раніше виконаного проєкту, залишається без змін.

Рішення щодо опалення та вентиляції

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Опалення та вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки в будівництві і експлуатації проєктованого об’єкту забезпечується прийняттям проєктних рішень в суворій відповідності з ПУЕ, «Правилами безпечної експлуатації електроустановок» (ПБЕЕ), вимоги яких враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів.

Санітарно-епідеміологічні заходи

На період проведення будівельних робіт в проєкті враховані вимоги щодо забезпечення працюючих санітарно-побутовими приміщеннями; розроблені заходи щодо запобігання забрудненню навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст.24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».

Складування виробів, будівельних матеріалів передбачено в спеціально відведених місцях. Відходи, які утворюються на будівельному майданчику, складуються у сміттєві контейнери і регулярно вивозяться по мірі накопичення на полігони ТПВ за окремим договором.

Заходи щодо дотримання вимог пожежної і техногенної безпеки

В даному проекті розділ «Систем протипожежного захисту» (СПЗ) та інженерно-технічних заходів цивільного захисту (ІТЗ ЦЗ) не розроблявся, нормативами не передбачається та його експертиза не проводилась.

При проведенні будівельних робіт передбачені протипожежні заходи згідно вимогам НАПБ А.01.001-2014.

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

У процесі реконструкції внутрішньоквартального проїзду від проспекту Миру до проспекту Григорівського десанту м. Южного Одеської області, прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат: Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі виробництва робіт і експлуатації об’єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище - допустимий.

Акустичний вплив - допустимий.

Прийняті проектом проектні рішення зі зменшення акустичного впливу на оточуюче середовище оцінені як достатні.

Водне середовище - вплив в межах нормативних вимог.

Геологічне середовище, ґрунт – вплив відсутній.

На період будівництва вплив тимчасовий. З урахуванням реалізації всіх прийнятих заходів – при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і ґрунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Об'єкти природно-заповідного фонду та території, перспективні для заповідників в зоні впливу об'єкта відсутні. Земля, на якій розміщується об'єкт, що проектується, не належить заповідникам і національним паркам.

Соціальне середовище: Негативний вплив, здійснюваний в період проведення будівельно-монтажних робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи), носить тимчасовий і локальний характер. В процесі експлуатації факторами негативного впливу будуть забруднюючі речовини і шум, що утворюються при роботі двигунів автотранспорту. Дані дії знаходяться в межах санітарних та екологічних норм. Рівень соціального ризику – прийнятний.

Техногенне середовище: На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Відходи: Проектом передбачено дотримання правил збору і тимчасового зберігання відходів відповідно до діючих норм. Вивіз відходів, що будуть утворюватися на об'єкті, передбачений за договорами зі спеціалізованими організаціями.

Безпека експлуатації

Рішення, які прийняті проєктом, не суперечать вимогам чинного законодавства та забезпечують безпеку експлуатації будівель та прилеглої території за трьома групами ризику згідно вимог ДБН В.1.2-9:2021 та іншої нормативної документації, чинної на території України.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, станом на 27.04.2023р. склала: 20365,799 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 16084,228 тис. грн.; інші витрати - 4281,571 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано – 2769,967 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 2033,340 тис. грн., інші витрати – 736,627 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені проектом, складена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва, у поточних цінах станом на 24.05.2023р. складає 19493,749 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи - 15393,894 тис. грн.; інші витрати - 4099,855 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості виконано – 2769,967 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 2033,340 тис. грн., інші витрати – 736,627 тис. грн.

Примітка:

*ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до п.4.9 КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва»;

** з виходом даного звіту, експертний звіт № 16-2667-19 від 16.12.2019р., виданий філією ДП «УКРДЕРБУДЕКСПЕРТИЗА» в Одеській області вважити таким, вважати таким, що втратив чинність в кошторисній частині, та частково в розділах ГП, ВК, ЕТР. Інші проектні рішення залишаються без змін.

В процесі розгляду проєкту по зауваженням експертів Одеської філії ДП «Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут «НДІпроектреконструкція» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту, в тому числі при внесенні проектної документації до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ЄДЕССБ), покладається на генпроектувальника та Замовника.

Експертиза проєкту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проєкті зазначених вимог, за відповідність проєктної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проєктна організація, що розробила проєктну документацію, а також головний архітектор проєкту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».

Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.


Розділи