1 редакція від 08.06.2023 2 редакція від 13.06.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:0859-3690-8900-9211
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№080/23Д від 07.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "Експертиза ЗО" (38382038) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000, Баштанський район, Миколаївської області». Коригування
Код проектної документації
PD01:5032-9322-3895-1985 №58-2020-ад від 2023-05-05 (видав ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА) / Наявні експертизи: EX01:0859-3690-8900-9211
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
05.05.2023 249023.442 182329.29 66694.152 1476.886 1476.886

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Миколаївська обл., Баштанський район, Баштанська територіальна громада (UA48020010000091496) , О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000 не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНЦІЯ МІСЦЕВИХ ДОРІГ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (43960127)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
Огурцов Олександр Юрійович (АЕ 006769, АЕ 004763, АР 020941, АЕ 005019, АЕ 007152, АР 013963)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Кобзіст Володимир Володимирович (АЕ 007354, АЕ 005956)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
ІВАНОВА ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 003452, АЕ 004680, АЕ 004942, АР 001340)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЦВЄТКОВА НАТАЛІЯ ВІКТОРІВНА (АЕ 003922)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
БОНДАР ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (АЕ 006452, АЕ 000020)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5032-9322-3895-1985
Орган, що видав
ДЕЙНЕКО ОЛЕНА СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
05.05.2023
Номер проектної документації
58-2020-ад
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Коригування виконане ФОП Дейнеко О.С., юридична адреса: 54029 м. Миколаїв, вул. Скороходова, буд. 50, кв. 6; ЄДРПОУ 3091122580; головний інженер проєкту Дейнеко Іван Вікторович, кваліфікаційний сертифікат АР №015427 від 26.04.2019 р.,  виданий Атестаційною архітектурно-будівельною комісією «Гільдії проєктувальників у будівництві»  України у 2019р.

Робочий проєкт на  «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000, Баштанський район, Миколаївської області.» Коригування. розроблено на  підставі Договору №2/ПКД від 05.05.2023р.  між ФОП Дейнеко О.С. та Замовником – ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області».

Вихідними даними для коригування проєкту є:

- Завдання на коригування робочого проєкту, погоджене директором ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» І.Янченко;

- Технічний звіт про інженерно-геологічні вишукування, виконаний ТОВ «Інженерний центр «Геобест» у 2021р. (Шифр № 1509/2666-2);

- Акт технічного обстеження ділянки ремонту, погоджений директором ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області» І.Янченко.

У 2021 році робочий проєкт «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000, Баштанський район, Миколаївської області.», виконаний ФОП Дейнеко О.С., отримав позитивний Звіт ТОВ «Експертиза ЗО»  №467/21Д від 17.12.2021р.

Будівельні роботи  не починалися.

У відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі змінами від 17.05.2019р. у зв'язку зі змінами в проєкті та з введенням в дію нових нормативних документів виконано коригування проєкту.

Дійсний експертний звіт доповнює Звіт ТОВ «Експертиза ЗО»  №467/21Д від 17.12.2021р. в частині об'ємів коригування.

Для проведення експертизи проєктно-кошторисної документації були надані наступні розділи проєкту:

Том 1.

- 58-2021-ЗП   Загальні положення.

Том 2.

- 58-2021-АД  Автомобільна дорога. Робочі креслення.

Том 3.

- 58-2021 -ПОБ  Проєкт організації будівництва.

Том 4.

- 58-2021 –ОВНС Оцінка вплипу на навколишне середовище.

Том 5.

- 58-2021-ЗК   Кошторисна документація.

Будівництво об'єкта відноситься до класу наслідків (відповідальності): СС2.

В адміністративному відношенні територія робіт розташована в межах автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000, Баштанський район, Миколаївська область.

Ділянка капітального ремонту розташована у Баштанському районі Миколаївської області.

В плані дорога має 4 кутів повороту. Радіуси в плані до 30000 м. В поздовжньому профілі максимальний поздовжній ухил складає 4%0.

Мінімальні радіуси вертикальних кривих:

- опуклих – 9000 м.

- увігнутих – 2100 м.

Дорога проходить у місцевості з насипами до 2,00 м. Стан земляного полотна задовільний і придатний для подальшої експлуатації.

Ширина земляного полотна 9.0-11.5м.п.  Водовідлив на ділянці дороги забезпечений поперечним похилом проїзної частини та штучними спорудами.

Ширина проїзної частини становить від 6,0 м. до 7,2 м.

На проєктній ділянці дороги місцями залишилось асфальтобетонне покриття, яке потребує розбирання та відновлення через незадовільний стан або ремонту.

Конструкція існуючого дорожнього одягу:

ПК0+00 -ПК36+00 покриття з маломіцного вапняку з домішками щебню.

Щебінь з домішкою жорстви до 30%       - 0,13 м.

Щебінь з домішкою жорстви до 15%       - 0,27 м.

ПК 36+00 -ПК56+06 покриття з асфальтобетону різного ступеня зруйнованості (пучини, сітка-тріщин, вибоїни, колійність).

Асфальтобетон  - 0,9-0,11м.

Щебінь з домішкою жорстви до 30%       - 0,29 м.

За умов, що склалися, рух вищезазначеною дорогою автомобільним транспортом неможливий.

Віражі відсутні.

Зупинки громадського транспорту відсутні.

На ПК 42+59 та ПК42+93 автомобільну дорогу перетиняє ЛЄП 150 Кв.

Відповідно Технічному звіту про інженерно-геологічні вишукування у геоморфологічному відношенні досліджувана територія приурочена до Східноєвропейської полігенної рівнини, Причорноморської області пластово-акумулятивних і пластово-денудаційних низовин, Причорноморської пластово-укумілятивної низовини на неогенових відкладах, розташовуючись в межах схилу водороздільного плато.

Досліджувана ділянка знаходиться в межах автомобільної дороги. На території можуть бути старі невидимі підземні інженерні споруди та комунікації.

Рельєф досліджуваної ділянки злегка похилий, із незначними перепадами висот.

Абсолютні відмітки поверхні (по устям свердловин) складають 72,8-76,4 м.

Геолого-літологічний розріз в межах ділянки робіт із поверхні представлений:

1. Сучасними техногенними відкладами:

-       асфальтобетонним покриттям різного ступеню зруйнованості, потужністю 0,09-0,11 м – ІГЕ-1а;

-       щебнем різної фракції, із суглинистим заповнювачем, з домішками бутового каменю, місцями оброблений бітумом, потужністю 0,24-0,39 м – ІГЕ-1б;

-       насипним легким суглинком, твердої консистенції, з ґрудками чорнозему та

-       рідкими вкл. мілкого щебню, ущільненим, потужністю 0,71-1,66 м – ІГЕ-2.

2. Середньо-верхньочетвертинними елювіальними, еолово-делювіальними

відкладами :

-       легким льосовим суглинком, твердої консистенції (місцями до напівтвердої), від сірувато-коричневого до жовто-коричневого та коричневого кольору,

-       з вкл. карбонатів, просідним, розкритою потужністю 0,9-1,9 м – ІГЕ-3.

Льосоподібні ґрунти ІГЕ-3 у природних умовах залягання відносяться до І типу ґрунтових умов по просіданню (проявляють просадні властивості при навантаженнях, котрі перевищують побутові). Середній початковий просадний тиск для ІГЕ-3  становить 1,65кг/см2.

Ґрунти всіх інших ІГЕ характеризуються як непросадні.

Ґрунти, по найгіршим показникам, згідно ДСТУ Б В.2.6-145-2010, середньоагресивні до бетону марки W4 та неагресивні до залізобетонних конструкцій.

Корозійна агресивність ґрунтів, згідно ДСТУ Б В.2.6-193:2013, до алюмінієвих оболонок – висока, до свинцевих оболонок – висока, до сталі – середня.

У гідрогеологічному відношенні досліджувана ділянка розташована в межах Причорноморського артезіанського басейну.

На період вишукувань (жовтень 2021 р) ґрунтові води у межах ділянки робіт до глибини буріння 3,0 м не розкриті.

Відповідно до ДБН В.2.3-4:2015 дорога відноситься до IV технічної категорії:

-розрахункова швидкість 90км/год;

-кількість смуг руху – 2;

-ширина смуги руху – 3,0м.;

-ширина проїзної частини - 6,0м.;

- ширина узбічча – 2,0м. у тому числі укріпленої смуги- 0,50м.;

- найменший радіус кривої - 30000м.;

- найменший радіус кривої у профілі:

- опуклих – 9000 м.;

- увігнутих – 2100 м.;

-найбільший поздовжній похил 4%0;

Відповідно до вимог ГБН В.2.3-37641918-559:2019 «Дорожній одяг нежорсткий», мінімальний потрібний модуль пружності на поверхні дорожнього покриття, складає 190МПа, згідно з табл. 6.6.  Конструювання та розрахунок дорожнього одягу виконані згідно  за програмою “Радон”, яка входить до програмного комплексу “CREDO- РАДОН  UA”.

Нормативний строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами, прийнятий згідно з додатком Е ДБН В.2.3-4:2015 і ГБН В.2.3- 37641918-559-2019, 13 років.

Відповідно до розрахунку існуюча середньовічна добова інтенсивність руху на ділянці, що проєктується, складає 317 авт./добу в одиницях приведених до легкового автомобіля.

Перспективна добова інтенсивність руху на 13-річну перспективу на ділянці, що проєктується, складає 527 авт./добу в транспортних одиницях, що відповідає 527 авт./добу в одиницях приведених до легкового автомобіля.

Напрямок траси прокладений по існуючому напрямку.

Для проведення робіт з капітального ремонту автомобільної дороги додаткового відведення земель не потрібно.

Початок ділянки проєктування ПК0+00,00 відповідає, км19+000 та знаходиться на осі існуючої дороги.

Кінець ділянки проєктування ПК56+06,00 відповідає, км13+394 та знаходиться на осі існуючої дороги.

Протяжність ділянки капітального ремонту дорівнює 5,606км.

Коригуванням робочого проєкту передбачені:

- приведення проєктно-кошторисної документації у відповідність до діючих державних будівельних норм;

- зміна складу покриття та обсягів робіт по улаштуванню примикань; 


- зміна кошторисної заробітної плати, вартості кошторисного прибутку та адміністративних витрат;

- зміна розрахунку будівельно-монтажних робіт з ДСТУ на Методику Згідно наказу Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. №753 визначення вартості робіт на дорогах загального користування;

- приведення цін на матеріально-технічні ресурси у відповідність, станом на 03.05.2023 рік. 

Відповідно да завдання було розроблено два типи дорожнього одягу. При погодженні з Замовником (виконане безпосередньо на кресленнях робочого проєкту) була прийнята наступна конструкції дорожнього одягу капітального типу:

ТИП 1. Нова конструкція:

-      АСГ  Др.Щ.А. НП. І.  на бітумі БМКП 70/100-60 згідно ДСТУ Б. В.2.7-119:2011 та ДСТУ 9133:2021- 5см.

-      Бітумна емульсія (ЕКШМ-50)  0,4л/м2

-      АСГ  Кр.Щ.А. НП. І. БНД 70/100 – 10см, згідно ДСТУ Б. В.2.7-119:2011  - 10см.

-      Щебенева-піщана суміш С7 (0-40) Згідно ДСТУ 9177-2:2022            - 12см.

-      Щебенева-піщана суміш С5 (0-70), згідно ДСТУ 9177-2:2022      - 21см.

-      Геосинтетичний матеріал виду ГТ.Н.Т-З, згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014

-      Ущільнений грунт Кущ. 0,98.

Водовідвід на ділянці дороги забезпечений поперечними та поздовжніми  похилами проїзної частини


Роботи з влаштуванням шарів дорожнього одягу передбачається виконувати   без закриття руху.


На ділянці проєктування розташоване 1 перехрестя 3 примикання:

-  ПК2+25,3 ліво; кут примикання 7502’,      

-  ПК2+35,9 право; кут примикання 75015’, 

-  ПК41+48 право; кут примикання 75044’,  

-  ПК41+52 ліво; кут примикання 75056’,     

-  ПК 41+98,43 право; кут примикання 89054’,        

Проєктом передбачено виконання обсягів робіт по примиканню в межах заокруглень з ділянкою переходу до існуючих відміток.

Радіуси заокруглень прийняти відповідно до ДБН В.2.3-4:2015.

В межах заокруглень  прийнята  конструкція дорожнього одягу по типу основної дороги.

Робочим проєктом, згідно ДСТУ 8752:2017, передбачено облаштування дороги:

-      типовими дорожніми знаками ІІ типорозмірів згідно з ДСТУ 4100:2021 зі світлоповертальною поверхнею;

-      двосторонніми напрямними стовпчиками зі світлоповертальними елементами червоного та білого кольору, розташованими з протилежних боків:

-      розміткою пластиком зі світлоповертальними властивостями згідно з ДСТУ 2587:2021 та  ДСТУ EN 1871:2021.

Робочим проєктом передбачається виконання робіт одностадійно,  без виділення  черг.

На даному об'єкті передбачені заходи щодо забезпечення доступності МГН.

Знесення зелених насаджень передбачено виконати у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.06 №1045 «Про затвердження порядку знесення дерев, кущів та квітників у населених пунктах».

До робочого проєкту надано Акт обстеження зелених насаджень, затверджений ДП «Агенція місцевих доріг Миколаївської області».

Всі роботи механізовані і виконуються комплексом будівельної техніки.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021 «Основні вимоги до будівель і споруд. Пожежна безпека», ДБН В.1.2-8-2021 «Основні вимоги до будівель і споруд. Безпека життя і здоров’я  людини та захист навколишнього природного середовища» та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Креслення робочого проєкту капітального ремонту згідно з нормативними документами протипожежних вимог в галузі проєктування та автодороги виконані будівництва.

Передбачені робочим проєктом рішення забезпечують надійність та безпеку на всіх етапах життєвого циклу об’єкта.

Робочі креслення по робочому проєкту капітального ремонту дороги розроблені згідно з  вимогами закону України «Про охорону праці», «Правил охорони праці при будівництві, ремонті та утриманні автомобільних доріг та на інших об’єктах дорожнього господарства», ДБН В.1.2-7-2021, ДБН В.1.2-8-2021 та ін. чинних нормативних документів, виконання яких забезпечує безпеку будівництва та експлуатацію споруд.

Екологічний розділ робочого проєкту розроблено відповідно до вимог ДБН А.2.2-3-2014 та згідно ДБН А.2.2-1-2021 виконано окремим розділом проєкту.

Комплекс проєктних рішень по забезпеченню екологічної і санітарної безпеки в процесі планованої діяльності оцінюється як оптимальний, за умови його виконання в установленому складі і послідовності, негативний вплив на навколишнє середовище не перевищить допустимих рівнів.

Робочий проєкт виконаний з урахуванням сучасних вимог в області охорони навколишнього середовища.

Згідно постанови Кабінету міністрів України №6 від 09.01.2014р. «Про затвердження переліку об`єктів, що належать суб`єктам господарювання, проектування яких здійснюється з урахуванням вимог інженерно-технічних заходів цивільного захисту» та Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 р. № 6, а також згідно ДСТУ 8773:2018 даний об’єкт інженерно-транспортної інфраструктури не відноситься до об`єктів, при проєктуванні яких необхідно передбачати спеціальні заходи цивільного захисту.

Організація та виконання робіт з капітального ремонту даного об’єкта за проєктними рішеннями, передбаченими у розділі «Проєкт організації будівництва», розробленому окремим томом, прийняті у відповідності  до вимог ДБН А.3.1-5-2016 "Організація будівельного виробництва".

Для забезпечення комплексної безпеки на будівельному майданчику проєктними рішеннями передбачаються заходи з організації робіт з капремонту даного об’єкта з дотриманням під час підготовки і виконання робіт вимог з охорони праці та усіх видів промислової безпеки відповідно до ДБН А.3.2-2-2009, а також з дотриманням правил пожежної безпеки  відповідно до вимог ДБН В.1.1-7:2016 "Пожежна безпека об’єктів будівництва та НАПБ А.01.001-2014 "Правила пожежної безпеки в Україні" і з дотриманням вимог природоохоронного законодавства згідно ДБН А. 2.2-1-2021.

Робочий проєкт виконано у відповідності з «Порядком розроблення проєктної документації на будівництво об'єктів», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України № 45 зі усіма змінами на 21.12.2021 р.

Висновки.

Експертиза проєкту виконана відповідно до Порядку затвердження проєктів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560, як об’єкта, що відноситься до середнього класу наслідків (відповідальності) – СС2.

В ході проведення експертизи відповідно до зауважень експертів ТОВ «Експертиза ЗО» проєктною організацією за погодженням із Замовником в проєкт внесені зміни і доповнення  в пояснювальну записку та креслення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проєктувальника та Замовника.

Проєктна документація на об’єкт будівництва «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О150214 Баштанка-Березнегувате км 13+394 - км 19+000, Баштанський район, Миколаївської області.» Коригування. відповідає вимогам чинних Державних нормативних документів щодо міцності, надійності та довговічності об’єкту будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; у тому числі щодо доступності осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення, охорони праці; екології, пожежної безпеки; кошторисної частини проєкту будівництва, та може бути рекомендована до затвердження в установленому порядку.


Розділи