Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1341-5013-3907-6249
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№0869/04/23-ЕК від 09.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "ЕКСПЕРТНО-ІНСПЕКЦІЙНИЙ ЦЕНТР" "ПІВДЕНЬ БУДЕКСПЕРТИЗА" (43175893) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
«Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 - км12+000 Котелевського району Полтавської області» Коригування
Код проектної документації
PD01:1310-3167-0561-3481 №1996 від 2023-04-24 (видав Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ") / Наявні експертизи: EX01:1341-5013-3907-6249
Напрям експертизи
З питань кошторисної частини проектної документації, З питань експлуатаційної безпеки, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту, З питань інженерного забезпечення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
31.05.2023 120689.378 95840.892 1194.469 23654.017 87978.754 70908.761 0 17069.993

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Котелевська територіальна громада (UA53080170000047487) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 - км12+000 Котелевського району Полтавської області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ ДОРІГ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ" (41984916)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту
ГАЛАК АНДРІЙ ВАЛЕНТИНОВИЧ (АЕ 005445, АЕ 006404, АЕ 007178)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
КОСІОГЛУ ІРИНА МИКОЛАЇВНА (АЕ 005136)
Відповідальний експерт З питань екології
БАРСЬКИЙ РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ (АР 019487, АЕ 000378, АЕ 004829, АР 000245)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
ПРИВЕДЕННИЙ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ (АЕ 004927, АР 006136, АЕ 005841)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
ЧЕХІЧІНА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 006558, АЕ 002762)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
КЕССЛЕР БЕЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА (АЕ 005430)
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АР 016002, АР 012618, АЕ 006737)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:1310-3167-0561-3481
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "СК АВТОСТРОЙ" (37477703)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Пояснювальна записка, Автомобільна дорога, Кошторис
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.2 Позаміські, об’їзні та окружні дороги
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
24.04.2023
Номер проектної документації
1996
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

          Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 - км12+000 Котелевського району Полтавської області» Коригування,розроблений в 2023 році проектною організацією ТОВ «СК АВТОСТРОЙ», ГІП – Жинчін Андрій Володимирович, кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 012967, дата видачі 02.03.2017р.

Проект виконаний на замовлення  ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області» на підставі:

-         листа №405/01-16 від 24.02.2023р. ДП «Агентство місцевих доріг Полтавської області»;

-         завдання на коригування проектно-кошторисної документації об’єкту, затвердженого замовником 03.03.2023 році;

-         розрахунку класу наслідків (відповідальності), погодженого замовником;

-         інженерно-геологічні дослідження, виконані ФОП Біда С.В. в 2020р.;

-         експертного звіту № ЕК-4050/04-21 від 20.05.2021р., виданий Одеською філією ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО - ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ»

         

          Відповідність прийнятих проектних рішень вимогам діючих норм і правил підтверджено підписом головного інженера проекту Жинчін Андрій Володимирович, кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 012967, дата видачі 02.03.2017р.

            Замовником спільно з проектувальником відповідно ст. 32 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" у редакції Закону України № 1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» визначений середній (СС2) клас наслідків (відповідальності) об'єкта.

Фінансування об'єкта передбачено за державні кошти.

 

Робочий проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 - км12+000 Котелевського району Полтавської області» пройшов експертизу та отримав позитивний звіт №   ЕК-4050/04-21 від 20.05.2021р., виданий Одеською філією ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО - ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» (реєстраційний номер ЕХ01:1718-1960-0806-0440).        

Дане коригування проектно-кошторисної документації (2023р.) викликано необхідністю уточнення обсягів робіт для забезпечення повноцінного безпечного функціонування даного об’єкту. Даним коригуванням робочого проекту передбачено:

-       виключення обсягів робіт на улаштування дорожнього одягу по примиканням за типом «за межами R»;

-       уточнення обсягів робіт на улаштування дорожнього одягу по примиканням за типом «в межах R»;

-       уточнення кількості бортових каменів БР100.45.18;

-       додаткові обсяги робіт на улаштування прикромочного лотку;

-       уточнення кількості дорожніх знаків, стійок та напрямних стовпчиків.

Коротка характеристика ділянки та об'єкту

На деяких ділянках дороги, що підлягають ремонту, включаючи з'їзди, відсутні дорожні знаки.

На всій ділянці дороги необхідно виконати планування і розмітку узбіч від сухостійних дерев.

Загальна протяжність дороги, що проектується – 6,00км, IV категорія.

У плані дороги є 13 кутів повороту. Мінімальний радіус горизонтальної кривої 60м.

На ділянці з радіусами 60, 500, 550 передбачено розширення проїзної частини.

Автомобільна дорога розташована на території Котелевського району Полтавської області і відноситься  до доріг місцевого значення.

В адміністративному відношенні автомобільна дорога розташована на території Котелевського району Полтавської області і проходить через населений пункт – Велика Рублівка.

На даний час ширина проїзної частини 5м – 5.50м.

Загальна довжина автодороги – 6000м.

Проектні рішення

Капітальний ремонт автомобільної дороги місцевого значення передбачає:

-       зняття рослинного шару ґрунту товщ. 0,4м з відкосів та узбіч;

-       вирубка порослі чагарнику;

-       розширення проїзної частини до 7,0м (6,00м + 0.5м – ширина укріпленої смуги з кожного боку);

-       улаштування узбіч, доведенням до 2,0м з двох сторін проїзної частини;

-       улаштування кюветів;

-       улаштування присипних узбіч;

-       зміцнення укосів кювету, укосів земполотна, дна кюветів засівом трав.

-       доробка крайки проїзної частини методом фрезерування h=0.05м

 

Початок проектованої ділянки – км 6+000 є продовженням ділянки дороги, що підлягає капітальному ремонту (ПК 0+00- ПК 6+00). Проект виконаний за окремим договором.

          Кінець проектованої ділянки – км 12+000.

Роботи по капітальному ремонту будуть виконуватися під рухом (згідно «Завданню на проектування», п.11).

Бортові камені БР 300.45.18, БР 100.20.8 передбачені в районі зупиночних павільйонів і пішохідних тротуарів в районі с. Велика Рублівка – ПК 62+75 – ПК 72+75. На зупинках громадського транспорту ПК 81+18.00, ПК 82+33.25, ПК 100+43.00,  ПК 100+79.00.

Радіуси заокруглення основної проїзної частини дороги з прилеглими і перетинаючими дорогами прийняті 8м, 12м, 15м, 50м.

                                                        Штучні споруди

Проектом передбачено влаштування водовідвідних лотків по відкосу насипу – 218,5шт.

         Проектом передбачено влаштування водоскидів по відкосу насипу:

-       тип А – 64 шт.

-       тип Б – 16 шт.

-       гасник біля підошви насипу (див. креслення АД-20).

-       Блок Б-5 – 240шт.    

- Блок Б-9 – 40шт.

                             Дорожній одяг

Існуючий дорожній одяг: щебінь гранітний – 30см, а/бетон – 5см.

Конструкція дорожнього одягу представлена наступним шаром:

         Проїзна частина (тип А):

-       розбирання існуючого покриття методом фрезерування h=0,05м на основній проїзній частині;

-       доробка кромки проїзної частини методом фрезерування h=0,05м;

-       улаштування вирівнюючого шару з щебенево-піщаної суміші ЩПС С-13;

-       улаштування основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС С-7, укріпленої мінеральним в’яжучим марки М20 (вміст портландцементу – 3,5%) товщиною 0,16м;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,0кг/м2;

-       крупнозернистий асфальтобетон, тип А, марки І (АСГ.Кр.П.А.НП.ІБНД 70/100), товщиною 0,10м;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 – 0,4кг/м2;

-       щебенево-мастичний асфальтобетон ЩМА-15 на бітумі БМПА 70/100-55, товщиною 0,04м.

                                    Проїзна частина (тип Б):

-       пісок середній товщиною 0,20м;

-       щебенево-піщана суміш С-5 із скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізних кварцитів товщиною 21 см;

-       улаштування основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС С-7, укріпленої мінеральним в’яжучим марки М20 (вміст портландцементу – 3,5%) товщиною 0,16м;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,0кг/м2;

-       крупнозернистий асфальтобетон, тип А, марки І (АСГ.Кр.П.А.НП.ІБНД 70/100), товщиною 0,10м;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 – 0,4кг/м2;

-       щебенево-мастичний асфальтобетон ЩМА-15 на бітумі БМПА 70/100-55, товщиною 0,04м.

 

Оскільки попереднім фрезеруванням передбачено тільки рівномірне зняття існуючих шарів проїзної частини, під доробкою крайки проїзної частини методом фрезерування мається на увазі додаткове фрезерування переважно крайки проїзної частини для отримання необхідного поперечного ухилу проїзної частини.

         Примикання (в межах R, тип А):

-       вирівнюючий шар з щебенево-піщаної суміші С-5 із скельних гірських порід та відходів сухого магнітного збагачення залізних кварцитів товщиною 21 см;

-       улаштування основи з щебенево-піщаної суміші ЩПС С-7, укріпленої мінеральним в’яжучим марки М20 (вміст портландцементу – 3,5%) товщиною 0,16м;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШ-50 – 1,0кг/м2;

-       крупнозернистий асфальтобетон, тип А, марки І (АСГ.Кр.П.А.НП.ІБНД 70/100), товщиною 0,10м;

-       розлив бітумної емульсії ЕКШМ-50 – 0,4кг/м2;

-       щебенево-мастичний асфальтобетон ЩМА-15 на бітумі БМПА 70/100-55, товщиною 0,04м.

                               Тротуари, посадкові майданчики (Тип В):

- установка бортового каменю Б 300.45.18 на бетонній основі;

- улаштування основи з щебенево-піщаної суміші С-7 товщиною 0,12м;

- улаштування покриття з асфальтобетону АСГ.П.Щ.Г.НП.І БНД 70/100 - 0,04м.

                       Організація і безпека дорожнього руху

Для безпечного руху транспорту і пішоходів передбачено:

- установку дорожніх знаків відповідно до вимог ДСТУ 4100:2021;

- нанесення дорожньої розмітки згідно вимог ДСТУ 2587:2021;

- установку напрямних стовпчиків СН-П-1,5(0,8) згідно ДСТУ 8751:2017;

- установку бар’єрного огородження 11ДО-2,0.128/1,0 згідно ДСТУ 8751:2017 в місцях насипу з висотою 2,0 м і більше, біля водопропускних труб та на тротуарах

- влаштування автономної системи освітлення ділянок автодороги в населених пунктах в місцях пішохідних переходів.

          Дорожні знаки прийняті:

І типорозміру - в населених пунктах, ІІ типорозміру - поза населеними пунктами.

Відстань від краю проїзної частини, а за наявності узбіччя - від брівки земляного полотна до найближчого до неї краю знака, установленого збоку від проїзної частини, повинна становити від 0,5 м до 2 м, а до краю інформаційно-вказівних знаків - від 0,5 м до 5,0 м. Знак 1.32 «Пішохідний перехід» поза населеними пунктами потрібно встановлювати перед усіма позначеними знаками 5.38.1, 5.38.2. Знаки 1.4.1, 1.4.2, 1.4.3 повинні бути встановлені на висоті від 1м до 1,5м.

          Відстань між сусідніми знаками, розміщеними на одній опорі, має бути від 50 до 200 мм.

          Фундаменти стійок виконати з бетону С12/15. Знаки монтувати після установки стійки з бетонуванням.

          Напрямні стовпчики СН-П-1,5(0,8) повинні установлюватися на узбіччі на відстані 0,35 м від брівки земляного полотна, відстань від краю проїзної частини до стовпчика повинна становити не менше ніж 0,75 м.

          Дорожня розмітка передбачена з акрилової фарби середньої густини (витрата фарби 1 кг/м2, світловідбиваючих кульок 0,3 кг/м2).

                                                        Безпека експлуатації

Проект «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 - км12+000 Котелевського району Полтавської області» Коригуваннярозроблений з урахуванням вимог ДБН В.1.2-14:2018 «Загальні принципи забезпечення надійності та конструктивної безпеки будівель і споруд» та ДБН В.1.2-9:2021. 

Заходи для забезпечення зручності маломобільних груп населення           

Для забезпечення умов безперешкодного і зручного пересування інвалідів та інших мало мобільних груп населення, проектом передбачено ряд заходів згідно вимог нормативної документації, а саме:

-       Для переходу через проїзну частину проектом передбачено пішохідні переходи, позначені дорожньою розміткою та знаками, для пішоходів з слабим зором в місцях переходів додатково влаштовується тактильна плитка;

-       Зниження бортового каменю (до 3см) в місцях сполучення проїзної частини та тротуарів в місцях пішохідних тротуарів.

Рішення по опаленню і вентиляції

Згідно завдання на проектування в наданому робочому проекті розділ «Опалення та вентиляція» не розроблявся і його експертиза не проводилась.

Рішення щодо водовідведення

Висотне рішення проїзної частини автомобільної дороги забезпечить відведення поверхневих вод з проїзної частини на прилеглу територію і в існуючу з/бетонну трубу Æ=0,50м на ПК 61+20 і в трубу Æ=0,50м на ПК 61+49, в трубу Æ=0,50м на ПК 62+03, в трубу Æ=0,50м на ПК 63+43, в трубу Æ=0,50м на ПК 64+13; в трубу Æ=1,00м на ПК 65+50, в трубу Æ=1,00м на ПК 73+08; в трубу Æ=0,50м на ПК 87+44, в трубу Æ=1,00м на ПК 90+18, в трубу Æ=0,50м на ПК 101+91, в трубу Æ=0,50м на ПК 106+98, в трубу Æ=1,00м на ПК 106+99.

   По укосу насипу запроектовані лотки протяжністю 143 п.м.

   В зону проектування автомобільної дороги потрапляють зарослі чагарнику, які підлягають вирубці.

Електротехнічні рішення

Проектом передбачено:

- встановлення нових стальних оцинкованих опор висотою 8м;

- встановлення LED-світильників з автономним живленням на базі сонячних панелей;

- влаштування анкерних пристроїв для опор. 

Загальна потужність освітлення становить 1,28 кВт. Категорія надійності електропостачання ІІІ-тя.

Проектом передбачено встановлення стальних оцинкованих опор для освітлення зупинок громадського транспорту та пішохідних переходів. 

Для зовнішнього освітлення проектом передбачається встановлення LED-світильників виробника TeleTec серії JoobyAvenue з автономним живленням на базі сонячних панелей. Висота установки світильників Н=7м. Параметри світильників  підібрані відповідно до вимог освітленості згідно з ДБН В.2.5-28:2018 "Природне і штучне освітлення". Розрахунок  Розрахунок освітленості основних ділянок транспортної розв'язки проводився у програмі Dialux. Усі світильники працюють у нічному режимі.

Переваги енергозберігаючого LED-світильників:

- включаються миттєво, відразу після подачі живлення;

- відзначаються високою стійкістю до перепадів температур і напруги в мережі;

- численні цикли ввімкнення-вимкнення ніяк не відображаються на якості роботи;

- здатні якісно функціонувати в різному кліматичному середовищі (від -40°С до +55°С);

- високий показник захисту — степінь IP66.

Для живлення світильників використовується обладнання від виробника "Victronenergybluepower". Для підтримання  автономності системи для кожного світильника передбачено дві гелієві АКБ ємністю 65 А*г. Контроль заряду АКБ та ввімкнення/вимкнення світильників здійснюється МРРТ-контролером. МРРТ-контролер, АКБ та балансир АКБ встановлені в герметичній шафі розміром 600х400х300, що встановлюється на опорі на висоті 6м.

Живлення світильника здійснюється кабелем марки ВВГнг 2х1.5мм² з захистом від ультрафіолету, а панелей та - кабелем Solar1х6мм². КЛ прокладаються по конструкції опори.

Згідно ДБН В.2.5-28:2018 "Природне і штучне освітлення" середня освітленість пішохідних переходів становить не  менше 20Лк, а зупинок громадського транспорту - не менше 10Лк. Потужність та характеристики джерел світла розраховані відповідно до нормованого рівня освітленості та параметрів існуючих опор і місця їх розстановки.

Рішення з охорони праці та техніки безпеки

Охорона праці і техніка безпеки при будівництві та експлуатації запроектованого об'єкту забезпечуються відповідністю всіх прийнятих проектних рішень вимогам  ПУЕ, ДБН А.3.2-2-2009і НПАОП 40.1-1.01-97, які враховують умови безпеки праці, попередження виробничого травматизму, професійних захворювань, пожеж і вибухів та захист людей від враження електричним струмом.

Санітарно-епідеміологічні рішення

Мета проекту –капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369 /Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 - км12+000 Котелевського району Полтавської області.

Розділом «Організація будівництва» передбачені наступні заходи:

- відходи, що утворюються на будівельному майданчику, складуються в сміттєві контейнери і регулярно вивозяться в міру накопичення на полігон ТПВ;

- на будівельному майданчику передбачається помістити необхідний мінімум тимчасових побутових приміщень для потреб будівельників.

- на будівельному майданчику встановлюється тимчасовий санвузол: «біотуалет»;

- обігрів тимчасових будівель в зимовий період буде здійснюватися за допомогою електрики.

- робочі забезпечуються привізною питною бутильованою водою, яка повинна знаходитися в побутових приміщеннях.

- побутові приміщення та робочі місця забезпечуються медичними аптечками.

На період будівництва розроблені заходи щодо запобігання забруднення навколишнього середовища і обмеження шумового впливу згідно ст. 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного  благополуччя населення».

Рішення з екологічних питань (забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища)

В процесі капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1710369/Н-12/ - Мала Рублівка – Рунівщина - /М-03/ на ділянці км6+000 – км12+000 Котелевського району Полтавської області прогнозуються наступні фактори впливу на компоненти навколишнього середовища:

Клімат і мікроклімат. Активний і масштабний вплив планованої діяльності на мікроклімат в процесі реконструкції і експлуатації об'єкта відсутній, негативний вплив на клімат відсутній.

Повітряне середовище – вплив в межах дозволених рівнів. Джерелами викидів забруднюючих речовин від проектованого об’єкту будуть двигуни автотранспорту. Аналіз результатів розрахунку розсіювання забруднюючих речовин показав, що концентрації по всім забруднюючим речовинам не перевищують ГДКм.р. населених місць у приземному шарі атмосферного повітря (з урахуванням фону).

Акустичний вплив – в межах нормативних вимог. Основним джерелом шуму будуть двигуни автотранспорту. Прийняті проектом шумозахисні заходи забезпечують дотримання нормативних вимог по шумовому фактору.

Водне середовище – вплив в межах нормативних вимог. Водоспоживання та водовідведення побутових або промислових стоків не відбуватиметься. Влаштування зливової каналізації проектом не передбачається. Водовідведення забезпечується за рахунок поперечного та повздовжнього похилів проїзної частини.

Геологічне середовище, грунт. На період будівництва вплив тимчасовий. З урахуванням реалізації всіх прийнятих заходів – при експлуатації об'єкта не очікується негативний вплив на геологічне середовище і грунт.

Рослинний і тваринний світ, заповідні об'єкти. Об'єкти природно-заповідного фонду та території, перспективні для заповідників в зоні впливу об'єкта відсутні. Земля, на якій розміщується об'єкт, що проектується, не належить заповідникам і національним паркам.

Соціальне середовище. Негативний вплив, здійснюваний в період проведення будівельно-монтажних робіт (викид забруднюючих речовин, шум, відходи), носить тимчасовий і локальний характер. В процесі експлуатації факторами негативного впливу будуть забруднюючі речовини і шум, що утворюються при роботі двигунів автотранспорту. Дані дії знаходяться в межах санітарних та екологічних норм. Рівень соціального ризику – прийнятний.

Техногенне середовище. На ділянці будівництва відсутні пам'ятники архітектури, історії і культури (як об'єкти забудови). Негативний вплив на техногенне середовище відсутній. Негативний вплив об'єктів навколишнього техногенного середовища на проектовану діяльність відсутній.

Відходи. Проектом передбачено дотримання правил збору і тимчасового зберігання відходів відповідно до діючих норм. Вивіз відходів, що будуть утворюватися на об'єкті, передбачений за договорами зі спеціалізованими організаціями.

Кошторисна частина

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 03.04.2023 р. складала: 132674,570 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 34540,209 тис. грн., вартість обладнання – 1601,751 тис. грн.; інші витрати – 96532,610 тис. грн.

Із загальної вартості робіт виконано робіт в сумі – 87978,754  тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 70908,761 тис. грн.;  устаткування ,меблі, інвентар – 0,000 тис. грн., інші витрати – 17069,993 тис. грн.

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауваг встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складена відповідно до вимог КНУ « Настанова з визначення вартості будівництва».

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 31.05.2023 р. складає 120689,378 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 95840,892 тис. грн.; вартість обладнання - 1194,469 тис. грн., інші витрати - 23654,017 тис. грн.

Із загальної вартості робіт виконано робіт в сумі – 87978,754 тис. грн, у тому числі: будівельні роботи –70908,761 тис. грн.; устаткування, меблі, інвентар – 0,000 тис. грн., інші витрати – 17069,993 тис. грн.

Примітка: *ціни та матеріальні ресурси прийняті за даними замовника відповідно до КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва».

* з виходом даного звіту експертний звіт № ЕК-4050/04-21 від 20.05.2021р., виданий Одеською філією ДП «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО - ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ», вважати таким, що втратив чинність.

 

В процесі розгляду проекту по зауваженням експертів проектною організацією за погодженням із Замовником в проект внесені зміни і доповнення.

Відповідальність за внесення змін в усі екземпляри проекту покладається на генерального проектувальника і Замовника.

Експертиза проекту виконана відповідно до процедури, яка визначена «Настановою щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво» ДСТУ 8907:2019 та «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 № 560.

При прийнятті рішень враховані зміни, які передбачені Постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017р. №403 «Про внесення змін до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи», а також Закону України №1817-VIII від 17.01.2017р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», як об'єкта, що відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.

Відповідальність за дотримання в проекті зазначених вимог, за відповідність проектної документації вихідним даним, вимогам державних стандартів, норм і правил несе проектна організація, що розробила проектну документацію, а також головний архітектор і головний інженер проекту відповідно до статті 26 Закону України «Про архітектурну діяльність».Замовник експертизи несе відповідальність згідно із законодавством за достовірність документів, поданих для проведення експертизи.

Розділи