1 редакція від 28.04.2023 2 редакція від 09.06.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:1070-4725-2413-7773
Версія документу
№2
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№Т127-І від 28.04.2023
Орган, що видав
Товариство з обмеженою відповідальністю "УК ЕКСПЕРТИЗА" (42431096) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
"Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному"
Код проектної документації
PD01:0341-1833-9893-8223 Зміни №2 №РС-23-42/120 від 2023-03-27 (видав СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:1070-4725-2413-7773
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань техногенної безпеки, З питань енергозбереження, З питань експертизи проектної документації доріг, Розділ організація будівництва, Архітектурне об'ємне проектування, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618 )

Кошторисна документація

Реєстраційний номер Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн.
EM01:1262-5242-9764-3207 Редакція №1 24.04.2023 112261.378

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
27.04.2023 111981.924 69433.656 21072.035 21476.233

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Рівненська обл., Рівненський район, Рівненська територіальна громада, м. Рівне (станом на 01.01.2021), вулиця Чорновола В'ячеслава не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (44250562)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Головний експерт проекту З питань експертизи проектної документації доріг
СНІГИР МАКСИМ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 005161, АЕ 006737, АТ 011913, АР 016002, АР 012618)
Відповідальний експерт З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань інженерного забезпечення
Розділ організація будівництва
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
КОМПІЙ АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (АЕ 004881, АЕ 005787, АЕ 004588, АЕ 006584, АЕ 005212, АЕ 004442)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ГЕЛЬ Володимир Федорович (АЕ 004498, АР 005268, АТ 003233)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки
БОНДАРЕНКО ВОЛОДИМИР МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 005959, АЕ 003968, АЕ 007194)
Відповідальний експерт З питань екології
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
ШВЕЦЬ ІГОР ОРЕСТОВИЧ (АР 000909, АР 013371, АР 001228, АЕ 004854)
Відповідальний експерт З питань енергозбереження
Паламарюк Віталій Іларійович (СІ- 00104, АЕ 005777, АР 021776, АЕ 004852)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
Кузьменко Наталія Олександрівна (АА 004915)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:0341-1833-9893-8223
Орган, що видав
СЕМЕНЮК РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Замовник
Дата договору на розробку документації
27.03.2023
Номер проектної документації
РС-23-42/120
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків об'єктів будівництва – СС2 (середні наслідки)

Замовник будівництва – Департамент інфраструктури та благоустрою Рівненської міської ради, код ЄДРПОУ 44250562

Юридична адреса: 33013, Рівненська обл., місто Рівне, вул. Шевченка, будинок 45

Генеральний проектувальник – ФОП Семенюк Роман Віталійович, РНОКПП 2956712074

Юридична адреса: 33018, м. Рівне, Стельмаха 16- Б

Головний інженер проекту: Семенюк Роман Віталійович, кваліфікаційний сертифікат серія АР № 015997, виданий 05.12.2019

 

Вихідні дані:

- Завдання на проектування, затверджене Замовником;

- Технічні умови

 

Опис архітектурно-будівельних та конструктивних рішень

Проєктними рішеннями передбачено капітальний ремонт ділянки вулиці В'ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського у м.Рівному. Вулиця Чорновола є основною артерією міста Рівне із південного напрямку,  починається в центральній частині міста на перехресті із вул.Соборна та переходить в автомобільну дорогу М-06-06 - південний під’їзд до м.Рівне. Загальний напрямок вулиці Чорновола - південний. Ширина вулиці становить 7,0-12,0 метрів. Загальний похил місцевості і рельєф в цілому забезпечують стік поверхневих вод після злив.

Проєктна ділянка розташована в межах У-І дорожньо-кліматичної зони. Територіальний район для будівництва – А-І.

Існуюче покриття вулиці Чорновола в багатьох місцях знаходиться в незадовільному стані, присутні глибокі ями, вибоїн, сітки тріщин. Покриття тротуару знаходиться в незадовільному стані, частково зруйновано. На деяких ділянках вулиці тротуари відсутні.

Проєктом капітального ремонту ділянки вулиці В'ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського передбачено заміну покриття проїзної частини, заміну покриття та влаштування нових пішохідних доріжок, влаштування велосипедної інфраструктури, відведення дощових вод, влаштування озеленення.

Для відновлення, а також підвищення транспортно-експлуатаційної якості вулиці, а також створення більш комфортних умов руху автотранспорту та пішоходів, проєктом передбачено: заміна асфальтобетонного покриття проїзної частини;  заміна покриття тротуару; влаштування нового тротуару; заміна вуличного освітлення; влаштування зупинок громадського транспорту; влаштування дощової каналізації; влаштування велосипедної інфраструктури; роботи на інженерних мережах відповідно технічних умов.

Капітальний ремонт ділянки вулиці Чорновола у м.Рівне здійснюється в існуючих межах забудови. Вулиця Чорновола відносяться до магістральної вулиці загальноміського значення, розрахункова швидкість на даній ділянці становить 60 км/год.

Загальна довжина проведення капітального ремонту становить 1102,5 метри.

Ділянку вулиці Чорновола планується будувати з такими геометричними параметрами: ширина проїзної частини становить – 7,0-14,0м; ширина додаткових смуг руху на перехрестях – 3,0м; ширина основної смуги руху – 3,5м; ширина смуги безпеки – 0,5м; ширина зупинкової кишені зупинок громадського транспорту – 3,0м; ширина тротуару  - 2,25м; ширина велосипедної доріжки – 1,5м; ширина посадкового майданчика – 1,82, 2,0м; довжина посадкового майданчика – 20м.

Початок ділянки виконання робіт, ПК-0+000 прийнято на перехресті вул.Чорновола із вул.Карнаухова, кінець ділянки виконання робіт, ПК-11+02,50 прийнято за перехрестям із вул.Бачинського.

В плані вулиця має 9 кутів повороту.

Повздовжній профіль вулиці Чорновола побудований по осі проїзної

частини. При проєктуванні повздовжнього профілю прийняті наступні параметри: максимальний поздовжній похил – 42,7 %, мінімальний – 1%; мінімальний радіус вертикальних кривих: опуклих – 1500м, ввігнутих – 2000м; максимальний радіус вертикальних кривих: опуклих – 3500м, ввігнутих – 6000м.

Поперечний профіль

Проєктом передбачено влаштування двоскатного поперечного профілю

із похилом 25% від осі проїзної частини. Поперечний похил тротуару та велосипедної доріжки прийнятий 20% у бік проїзної частини. Поперечний

похил посадкового майданчика автобусної зупинки прийнято 15% у бік проїзної частини, а похил зупинкової кишені становить 20%.

На ПК-5+32.7 – ПК-6+40.1 передбачено влаштування віражу із похилом 25%.

Розмежування проїзної частини з тротуаром та зеленою зоною здійснюється за допомогою бортових каменів (БР100х30х18), розділення тротуарів та зелених зон - за допомогою поребрика (БР100х20х8), посадкового майданчика та заїзної кишені  - за допомогою бортового каменю (БР100х45х18).

Конструкція дорожнього одягу

Покриття проїзної частини та зупинкових майданчиків громадського транспорту передбачено влаштовувати із гарячого асфальтобетону, тротуарів, посадкових майданчиків та пішохідної зони напрямних острівків - із бетонних тротуарних плит, напрямних острівків - із бруківки з природнього каменю. На шари основи дорожнього одягу передбачено використання щебенево-піщаної суміші не переривчатого зернового складу.

При влаштуванні дорожнього одягу на розширені по дну корита передбачено влаштовувати вирівнюючий шар із піску товщиною до 15см.

Дорожній одяг проїзної частини

Відновлення існуючої проїзної частини: асфальтобетон - АББМП Др.Щ.Б1.НП.ІІ.БМПА 70/100-55: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б1, непереривчастої гранулометрії, бітум дорожній модифікований полімерами БМПА 70/100-55 -0,05м; бітумна емульсія ЕКШМ-55 - 0,4л/м2; асфальтобетон - АСГ Кр.Щ.А1.НП.ІІ.БНД 70/100: суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А1, непереривчастої гранулометрії, марки І, бітум в'язкий БНД 70/100 – 0,12м; бітумна емульсія ЕКШ-55 - 0,4л/м2; фрезерування існуючого а/б покриття шляхом вирівнювання – 0,05м.

Дорожній одяг на розширені: асфальтобетон - АББМП Др.Щ.Б1.НП.ІІ.БМПА 70/100-55: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б1, непереривчастої гранулометрії, бітум дорожній модифікований полімерами БМПА 70/100-55 – 0,05м; геосіткаАСМ-2 35*35мм; бітумна емульсія ЕКШМ-55 - 0,4л/м2; асфальтобетон - АСГ Кр.Щ.А1.НП.ІІ.БНД 70/100: суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А1, непереривчастої гранулометрії, марки І, бітум в'язкий БНД 70/100 – 0,12м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7 – 0,15м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С5 – 0,25м; вирівнюючий шар пісок – 0,15м.

Дорожній одяг зупинок громадського транспорту Тип-1: асфальтобетон - АББМП Др.Щ.Б1.НП.ІІ.БМПА 70/100-55: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б1, непереривчастої гранулометрії, бітум дорожній модифікований полімерами БМПА 70/100-550,05м; бітумна емульсія ЕКШМ-55 - 0,4л/м2; асфальтобетон - АСГ Кр.Щ.А1.НП.ІІ.БНД 70/100: суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А1, непереривчастої гранулометрії, марки І, бітум в'язкий БНД 70/1000,12м; бітумна емульсія ЕКШ-55 - 0,4л/м2; фрезерування існуючого а/б покриття шляхом вирівнювання – 0,05м.

Дорожній одяг зупинок громадського транспорту Тип-2: асфальтобетон - АББМП Др.Щ.Б1.НП.ІІ.БМПА 70/100-55: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б1, непереривчастої гранулометрії, бітум дорожній модифікований полімерами БМПА 70/100-55 – 0,05м; геосітка АСМ-2 35*35мм; бітумна емульсія ЕКШМ-55 - 0,4л/м2; асфальтобетон - АСГ Кр.Щ.А1.НП.ІІ.БНД 70/100: суміш гаряча, крупнозерниста, асфальтобетон щільний, типу А1, непереривчастої гранулометрії, марки І, бітум в'язкий БНД 70/100 – 0,12м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7- 0,15м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С5.- 0,25м; вирівнюючий шар пісок – 0,15м.

Дорожній одяг на примиканнях Тип-1: асфальтобетон - АББМП Др.Щ.Б1.НП.ІІ.БМПА 70/100-55: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б1, непереривчастої гранулометрії, бітум дорожній модифікований полімерами БМПА 70/100-55 - 0.07м; бітумна емульсія ЕКШМ-55 - 0,4 л/м2; фрезерування існуючого а/б покриття шляхом вирівнювання - 0.04м.

Дорожній одяг на примиканнях Тип-2: асфальтобетон - АББМП Др.Щ.Б1.НП.ІІ.БМПА 70/100-55: суміш гаряча, дрібнозерниста, асфальтобетон щільний, типу Б1, непереривчастої гранулометрії, бітум дорожній модифікований полімерами БМПА 70/100-55 - 0.07м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7. - 0.15м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С5. - 0.21м; вирівнюючий шар пісок - 0.15м.

Дорожній одяг тротуару Тип-1: плита бетонна тротуарна (ФЕМ)  -0.06м; суміш піщана, оброблена цементом П.Ц.М10. - 0.04м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7. - 0.12м.

Дорожній одяг тротуару Тип-2: плита бетонна тротуарна (ФЕМ) - 0.06м; суміш піщана, оброблена цементом П.Ц.М10. - 0.04м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7. - 0.15м; вирівнюючий шар, пісок - 0.10м.

Дорожній одяг тротуару Тип-3: плита бетонна тротуарна (ФЕМ) - 0.06м; суміш піщана, оброблена цементом П.Ц.М10. - 0.04м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7. - 0.21м.

Дорожній одяг тротуару Тип-4: плита бетонна тротуарна (ФЕМ) - 0.06м; суміш піщана, оброблена цементом П.Ц.М10. - 0.04м; щебенево-піщана суміш ЩПС.С7. - 0.21м; вирівнюючий шар, пісок - 0.10м.

Дорожній одяг тротуару Тип-3 та Тип-4 застосовується на в’їздах у двори, які влаштовуються через пониження тротуару.

Дорожній одяг напрямного острівка Тип-1: плита бетонна тротуарна (ФЕМ) - 0.06м; цементно-піщана суміш - 0.04м; вирівнюючий шар, щебенево-піщана суміш С7 - 0.15м.

Дорожній одяг напрямного острівка Тип-2: бруківка із природнього каменю - 0.06м; цементно-піщана суміш - 0.04м; щебенево піщана суміш С7 - 0.15м; вирівнюючий шар, пісок - 0.15м.

На проєктній ділянці вулиці знаходиться чотири перехрестя із іншими вулицями: - перехрестя із вул.Карнаухова, вул.Басівкутська; - перехрестя із вул.Вознесенська ПК +6+75.13; - перехрестя із вул. Різдвяна на ПК 8+39,75;

- перехрестя із вул.Сергія Бачинського на ПК 10+74,05.

На перехресті вул. Карнаухова – Чорновола – Басівкутська проєктом

передбачено зміно організації дорожнього руху, по вул.Карнаухова передбачено влаштування додаткової смуги для лівоповоротних потоків. На

вул.Басівкутська передбачено влаштування додаткових смух для право та

лівоповоротних потоків. На ділянці вул.Чорновола передбачено заміну світлофорних колонок та встановлення транспортного світлофору для регулювання руху велосипедистів.

Перехрестя вул.Чорновола із вул.Вознесенська та вул.Чорновола із вул.Різдвяна, - проєктом передбачено влаштування нерегульованих Т-подібних перехресть із радіусами заокруглення бортового каменю 8 метрів.

Перехрестя вул.Чорновола із вул.Сергія Бачинського, - проєктом передбачено влаштування Т-подібного перехрестя із світлофорним регулюванням.

По всій довжині проєктної ділянки вулиці Чорновола передбачено влаштування велосипедної доріжки шириною 1,5 метри біля пішохідної доріжки. Велосипедна доріжка відділена від тротуару розділювальною смугою шириною 25см та виділена іншим типом покриття (іншого кольору ніж на пішохідній доріжці).

У проєкті передбачено влаштування п’яти зупинок громадського транспорту, із заїзною кишенею шириною 3,0м, довжиною посадкового майданчика - 20м, довжиною клину відгону на вході та на виході - 20 та 15м, на зупинці на ПК2+90,5-ПК3+10,5 клин відгону на вході становить 16 метрів.

Ширина посадкового майданчика – 1,5м. По всій довжині заїзної кишені передбачено встановлення бортового каменю БР 100х45х18 висотою над рівнем а/б покриття 20 см. Покриття посадкового майданчику передбачено влаштовувати іншого кольору ніж пішохідна доріжка. На автобусних зупинках передбачено встановлення павільйонів для очікування та урни для сміття.

Проєктом передбачено влаштування нерегульованого суміжного велосипедного переїзду та пішохідного переходу на ПК-3+44, а ПК-0+10, ПК-10+53, ПК-10+93 передбачено влаштування спільних велосипедних переїздів та пішохідних переходів із регульованим рухом. На пішохідних переходах та велосипедних переїздах передбачено влаштування пониженого бордюру до рівня проїзної частини. Перед пішохідними переходами передбачено влаштування попереджувальної та направляючої тактильної плитки. Ширина пішохідного переходу - 4м, ширина двостороннього велосипедного переїзду - 3м.

На пішохідних переходах та велосипедних переїздах передбачено влаштування двостороннього освітлення на металевих оцинкованих опорах.

Проєктом передбачено влаштування напрямних острівків на ПК-2+34.64, ПК-3+46.50, ПК-4+59.50, ПК-9+54.50, ПК-10+92.40, та на перехресті із вул.Бачинського. Напрямні острівки передбачено влаштовувати піднятими

над рівнем проїзної частини на 15см. Для підвищення видимості водіїв на бордюр передбачено нанесення дорожньої розмітки 2.6 та встановлення дорожніх знаків і дорожніх розмічальних вставок.

У місцях де напрямні острівки співпадають із пішохідними переходами та велосипедними переїздами передбачено влаштовувати пониження бортового каменю.

Проєктом передбачено влаштування дощової каналізації для відведення дощової та талої води.

На пішохідних переходах та автобусних зупинках передбачено влаштування попереджувальної та направляючої тактильної плитки.

Для створення належних умов для осіб з обмеженими фізичними можливостями проєктом передбачено заходи вільного пересування: влаштування пониження бортового каменю та влаштування тактильної плитки на пішохідних переходах та посадкових майданчиках автобусних зупинок, на регульованих пішохідних переходах передбачено встановлення світлофорів із звуковим сигналом.

Для нанесення дорожньої розмітки використано фарби та пластичні маси, полімерні стрічки, склокульки. Щитки вертикальної розмітки 2.3.1 – 2.3.3 виготовляються із металу або інших матеріалів та повинні мати світлоповертальну поверхню.

Проєктом передбачено встановлення двох типорозмірів дорожніх знаків. Корпус і зворотний бік знака, а також усі елементи кріплення - сірого кольору, щитки знаків - з листової сталі зі світло відбиваючої поверхнею. Конструкція опор - металева стійки у фундаменті. Фундаменти - із бетону класу B15, F100, для армування  - зварені сітки із арматури А400С і звичайного арматурного дроту ВР-1. Металеві стійки - із гарячекатаних прокатних труб діаметром 53мм, для захисту від корозії використовується покриття із гарячого цинку, товщина покриття не менше 0.06мм.

На розділювальному острівку біля АЗС передбачено встановлення стримувального дорожнього огородження.

На пішохідних переходах та велосипедних переїздах передбачено встановлення металевих обмежувальних стовпчиків із кроком 1,5 та 2 метри. Стовпчики обмежувальні металеві зі світлоповертальною смугою СО-М-0.8, що бетонуються. Мінімальний діаметр стовпчика 80мм , висота видимої частини – 0,8м.

На ділянках тротуару де висота укосу насипу перевищує 2,0 метри передбачено встановлення пішохідного огородження перильного типу. Огородження дорожнє перильного типу, із металу з застосуванням каркасу із комбінованим заповненням. Висота пішохідного огородження -120см, на відстані 80см від поверхні влаштовується поручень.

На напрямних острівках, для підвищення безпеки руху, та видимості острівків в темну пору доби, проєктом передбачено застосування дорожніх розмічальних вставок (вставки дорожні, із світлоповертальними елементами білого коліру, постійні, класу ГРП 0, довжина 100-200мм, ширина 100 -150мм, пластикові жорсткої конструкції).

Проєктом передбачено встановлення світлофорного об’єкту на перехресті вулиць Чорновола - С.Бачинського, для регулювання транспортних та пішохідних потоків. Світлофори передбачено встановлювати на металевих оцинкованих стійках.

Проєктом передбачено зрізання дерев, які попадають на пішохідні доріжки та проїзну частину, в якості компенсації насаджень проєктом передбаченню висадження нових дерев відновлення та влаштування нових газонів.

Охорона праці

Проєктні рішення розроблено на основі чинних будівельних норм і нормативних документів, які забезпечують безпеку експлуатації, збереження здоров’я і працездатність персоналу.

Проєктом передбачено, що усі роботи повинні виконуватись кваліфікованим персоналом, що має ліцензію або дозволи на виконання відповідних видів робіт та пройшли інструктаж, спеціальну підготовку і медичний огляд.

Робітники повинні бути забезпечені спецодягом, спецвзуттям і запобіжними пристосуванням відповідно до норм, а також засобами індивідуального захисту.

 

Екологія та санітарно-епідеміологічне благополуччя населення

За результатами аналізу матеріалів проєкту та розділу «Оцінки впливу на навколишнє середовище» встановлено, що капітальний ремонт ділянки вулиці В'ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному не спричинить понаднормового впливу на стан навколишнього природного середовища. Проектований об’єкт не відноситься до переліку об’єктів які становлять підвищену екологічну небезпеку.

Вплив на повітряне середовище. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт вплив на атмосферне повітря матиме короткочасний і локальний характер та виникатиме за рахунок викидів забруднюючих речовин від роботи будівельної техніки та автотранспорту, земляних робіт, пересипання будівельних матеріалів, зварювальних робіт та фарбувальних робіт. При виконанні вищезазначених робіт в атмосферне повітря надходитимуть такі забруднюючі речовини: вуглецю оксид, діоксид азоту, ангідрид сірчистий, метан, оксид азоту, вуглеводні насичені (НЛМОС), сажа, пил неорганічний, вуглекислий газ. Вплив на атмосферне повітря при виконанні підготовчих і будівельних робіт від дії джерел викидів оцінюється як тимчасовий, короткостроковий та незначний і по завершенню будівельних робіт їх вплив припиниться.

Під час експлуатації об’єкту на повітряне середовище впливають викиди від роботи двигунів внутрішнього згорання під час руху автотранспорту по автомобільній вулиці. Кількість викидів забруднюючих речовин та відстань їх поширення змінюється в залежності від інтенсивності руху і стану транспортних засобів. Вплив на атмосферне повітря прийнятний, концентрації забруднюючих речовин не перевищують нормативів ГДК. Організовані джерела викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря на проектованому об'єкті відсутні. Джерелом шуму при експлуатації об’єкту буде рух автотранспорту, а саме звуковий ефект при контакті коліс автомобілів із покриттям проїзної частини та шум їх двигунів та механізмів. Рівні шуму не перевищують допустимого.

Змін  клімату  та мікроклімату в результаті планованої діяльності не очікується, оскільки в результаті капітального ремонту та експлуатації об’єкту відсутні значні виділення теплоти, інертних газів, вологи. Особливості кліматичних умов, які сприяють зростанню інтенсивності впливів планованої діяльності на навколишнє середовище, відсутні.

Вплив на ґрунти. Під час проведення підготовчих та будівельних робіт виконання земляних робіт буде мати короткочасний негативний вплив на ґрунти (порушення ґрунтового покриву будівельною технікою). Потенційними чинниками дії на ґрунтовий покрив є можливе засмічення території відходами. Щоб виключити забруднення ґрунтів будівельним сміттям і ПММ, робочі місця укомплектовуються контейнерами для побутових і будівельних відходів з наступним вивезенням їх згідно укладених договорів. При експлуатації об’єкту  негативний вплив на ґрунти відсутній. Влаштування системи дорожнього водовідводу, дозволяє запобігти забрудненню ґрунтів стоками з поверхні дорожнього покриття.

Вплив на геологічне середовище відсутній. Капітальний ремонт та експлуатація вулиці не впливає на елементи геологічного, структурно-тектонічного ландшафту і не викличе негативних явищ геотехногенного походження в геологічному середовищі.

Вплив на водне середовище.  При експлуатації об’єкту негативний вплив на водне середовище відсутній. Забір води з поверхневих і підземних водних об'єктів не передбачається. Планована діяльність не передбачає скидання забруднених стічних вод в поверхневі водні об'єкти, а також у підземні водоносні горизонти. Передбачається влаштування дощової каналізації для відведення дощової та талої води.

Вплив на рослинний та тваринний світ. Вплив на рослинний світ буде незначний та носить компенсаційний характер. Передбачено зрізання дерев які попадають на пішохідні доріжки та проїзну частину, в якості компенсації насаджень передбачається висадження нових дерев після завершення основних будівельних робіт. Також передбачено відновлення та влаштування нових газонів. Вплив на тваринний світ буде відсутній. Територія провадження планованої діяльності не знаходиться в межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду чи їх охоронних зон. Негативний вплив на дані об’єкти відсутній.

Негативного впливу на існуюче техногенне середовище не передбачається. Експлуатація об’єкту не вплине на промислові, житлово-цивільні будівлі, пам’ятники архітектури та культури, наземні, підземні споруди та інші елементи техногенного середовища.

Вплив на соціальне середовище. Здійснення планованої діяльності матиме позитивний вплив на соціальне середовище за рахунок поліпшення експлуатаційних показників проїзної частини, відновлення тротуарів, влаштування велосипедної інфраструктури, влаштування зупинок громадського транспорту, заміна вуличного освітлення та вжиття необхідних заходів для забезпечення безпеки дорожнього руху. Реконструйована вулиця буде обладнана всіма необхідними технічними засобами організації дорожнього руху (знаки, розмітка, огородження), для безпечного руху автомобілів та пішоходів. Соціальний ризик оцінюється як «прийнятний».

Побутові відходи, що утворяться в процесі капітального ремонту вулиці збираються в спеціальні металеві контейнери та вивозяться згідно договору, на полігон побутових відходів комунальними службами. Інертні відходи бетону і залізобетону, які утворяться при капітальному ремонті, і які неможливо повторно застосувати на об'єкті, підлягатимуть вивезенню згідно укладених договорів. Відходи металу, які утворяться при капітальному ремонті, тимчасово складуватимуться у спеціально відведених місцях, а по завершенню робіт вивозитимуться на бази приймання металобрухту. Небезпечні відходи здаються на утилізацію. Передбачений родільний збір ТПВ.

Заходи, розроблені проектом, дозволяють зберегти екологічну рівновагу в районі розміщення об’єкту, зменшують до мінімуму вплив негативних факторів, що впливають на ґрунт, рослинність, повітряне середовище, водні ресурси при експлуатації об’єкту.

Ступінь екологічного ризику планованої діяльності при капітальному ремонті та експлуатації об’єкту та впливу на умови життєдіяльності людини та природне середовище оцінюється як мінімальний.

 

Пожежна та техногенна безпека

Для забезпечення пожежної безпеки об’єкта будівництва передбачається   виконання вимог НАПБ А.01.001-2014  « Правила пожежної безпеки в Україні».

Об’єкт будівництва повинен бути забезпечений  первинними засобами  пожежогасіння.

Зміст технічних рішень проекту  не суперечить вимогам нормативних документів з пожежної та техногенної безпеки.

 

Енергоефективність

На підставі вивчення поданих матеріалів, робочий проєкт «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» відповідає вимогам нормативних актів з питань енергозбереження.


Кошторисна частина проектної документації

по об’єкту: «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному».

Показники

Од.вим.

Вартість

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією у поточних цінах станом на 24 квітня 2023р. всього:

тис. грн.

112 261,378

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

69 267,253

                                             - устаткування

тис. грн.

21 072,035

                                             - інші витрати

тис. грн.

21 922,090

 

За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».

 

Показники

Од.вим.

Вартість

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на  «27» квітня 2023р. складає всього:

тис.грн.

111 981,924

у тому числі:                       - будівельні роботи

тис. грн.

69 433,656

                                             - устаткування

тис. грн.

21 072,035

                                             - інші витрати

тис. грн.

21 476,233

 

Робочий проєкт «Капітальний ремонт ділянки вулиці В’ячеслава Чорновола від вулиці Миколи Карнаухова до вулиці Сергія Бачинського в м. Рівному» виконано згідно з вимогами вихідних даних на проектування та розроблений з дотриманням вимог до міцності надійності та довговічності об’єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення та його кошторисної вартості будівництва. 

 

 Головний експерт проекту:                                                                  М. Г. Снігир

 (серія АЕ №005161 від 26.09.2018)

 

Відповідальні експерти:                                                                        А. В. Компій

                                                                             (серія АЕ № 005787 від 23.12.2019)

 

І. О. Швець

(серія АЕ № 004854 від 12.12.2017)

 

В. Ф. Гель

(серія АЕ № 004498 від 14.12.2016)

 

В. М. Бондаренко

                                                                                         (серія АЕ № 005959 від 17.11.2020)

 

 

В. І. Паламарюк

(серія АЕ № 005777 від 23.12.2019)

                                                                                                           

    Архітектор:                                                                                       Н. О. Кузьменко

                                                                                         (серія АА № 004915 від 09.12.2021)

Розділи