Основна інформація
Кошторисна документація
Реєстраційний номер | Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | |||
---|---|---|---|---|---|
EM01:1367-6437-9411-3697 Редакція №1 | 03.03.2023 | 185686.281 |
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
26.06.2023 | 181954.269 | 146902.121 | 35052.148 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Черкаська обл., Черкаський район, Черкаська територіальна громада, м. Черкаси (станом на 01.01.2021), вулиця Квіткова | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (38715770) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Експерт (фахівець) |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
КАЧКАЛДА ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ
|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Музика Анна Сергіївна (АЕ 007124) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
ЛАВРІНОВА ЛАРИСА ДМИТРІВНА (АЕ 000101, АЕ 006369) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
|
АБРАМЕНКО ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 011473, АР 011907, АР 012641, АЕ 004599) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань інженерно-технічних заходів цивільного захисту |
ФАРТУХ ЯРОСЛАВ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 006424, АЕ 000174, АЕ 007262) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань експлуатаційної безпеки З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення З питань інженерного забезпечення |
АЛТАБАЄВ ВЯЧЕСЛАВ ПАВЛОВИЧ (АЕ 000205, АЕ 006471, АЕ 006291, АЕ 001449) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2
Сукупний показник – СС2
Генеральний проектувальник – ТОВ «ПБК
– Водпроект»
м. Черкаси, бул. Шевченка, 266/1
Головний інженер проекту – Валентин
КОСЕНКО
Кваліфікаційний сертифікат АР №013225
Дата видачі:
07.06.2017
Вихідні дані для проектування
- зміни до завдання
на коригування від 06.04.2023;
- зміни до завдання
на коригування від 2021;
- завдання на
коригування від 15.12.2020;
- зміни до завдання
на проектування від 16.05.2017;
- завдання на
проектування від 21.06.2016;
- наказ департаменту архітектури
та містобудування Черкаської міської ради від 01.06.2023 №952;
- внесення змін до містобудівних
умов і обмежень, затверджених наказом департаменту містобудування та
інспектування Черкаської міської ради від 19.09.2016 №79 від 01.06.2023 №952;
- наказ департаменту архітектури,
містобудування та інспектування Черкаської міської ради про надання
містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки від 19.09.2016 №79;
- зміни до містобудівних умов і
обмежень забудови земельної ділянки від 09.06.2017 №171;
- наказ департаменту архітектури,
містобудування та інспектування Черкаської міської ради про внесення змін до
наказу 19.09.2016 №79 від 09.06.2017
№171;
- містобудівні умови і обмеження
забудови земельної ділянки від 19.09.2016 №79;
- технічні умови КП «Черкаське
експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів» на приєднання до
центральних систем мереж зливової каналізації від 25.03.2021 №2;
- технічні умови КП електромереж
зовнішнього освітлення «Міськсвітло» Черкаської міської ради на будівництво
мережі зовнішнього освітлення від 17.02.2017 №28;
- технічні умови ПАТ
«Черкасиобленерго» Черкаська міська філія на приєднання електричних мереж
електроустановок від 28.05.2021 №185-1/2021;
- технічні умови ПАТ
«Черкасиобленерго» Черкаська міська філія на приєднання електричних мереж
електроустановок від 28.05.2021 №186-1/2021;
- технічні умови ПАТ «Черкасиобленерго» Черкаський міський район на приєднання електричних мереж електроустановок від 04.04.2017 №48-1/2017.
Замовником додатково надано:
- протокол робочої наради щодо розробки робочого
проекту;
- лист департаменту архітектури та містобудування
Черкаської міської ради від 31.05.2023 №1682-01-14;
- лист КП «Черкасиводоканал» від
08.11.2016 №5118/04;
- інженерно-геологічні вишукування (виконав ТОВ
«ПБК-водпроект»);
- інженерно-геодезичних
вишукування (виконано ТОВ «ПБК
– Водпроект», 2023).
Стислий опис основних проектних рішень
Завданням на коригування передбачено внесення змін і
доповнень до робочого проекту, а саме:
- робочий проект виконати
без черг;
- зміна конструктиву по
основному проїзду, велодоріжках та тротуарах;
- на ділянках гальмування
передбачити в шарах основи армуючі килимки;
- коригування розміру
ліній розмітки;
- на перетину вул.
Квіткова та О. Теліги передбачено діаметр центрального острівця 18,0 м, діаметр
зовнішнього кола 36,0 м;
- влаштування покриття
центрального острівця з плитки ФЕМ H=80 мм, бортові камені із граніту;
- передбачити влаштування
примикань, з’їздів та автостоянок з боку вул. Квіткова в зв’язку з забудовою вул.
Сумгаїтська, 15;
- передчено влаштування
острівців безпеки для пішоходів;
- посадкові майданчики
одиночної зупинки прийняти, як для звичайного типу маршрутних транспортних
засобів, та передбачити обладнання під’їздів до зупинок огородженням перильного типу;
- відкоригувати
підключення проектуємої дощової каналізації до камери існуючого колектора по
вул. Сумгаїтська;
- привести ціни на
матеріальні ресурси до поточних цін.
Робочий проект «Будівництво
вул. Квіткова від вул. Сумгаїтської до вул. Хоменко» розроблений в рамках
реалізації Генерального плану міста Черкаси, в якому визначається:
- розвиток транспорту;
- розвиток вуличної мережі;
- інженерна підготовка та
захист території;
- інженерне обладнання
території;
- заходи по охороні
навколишнього середовища;
- інженерно-технічні заходи
цивільного захисту населення;
- модель планувального
розвитку міста.
Вулиця розпланована в
межах червоних ліній.
Рельєф місцевості ділянки будівництва вул. Квіткова
відносно рівний, із наявністю елементів мікрорельєфу.
Вулиця Квіткова згідно класифікації за функціональним
призначенням належить до категорії магістральних вулиць районного значення та
забезпечує транспортний зв'язок між житловими районами, а також житловими і
промисловими районами, громадськими центрами, виходи на інші магістральні
вулиці.
Розрахункова швидкість руху для вулиці становить
60 км/год, розрахункова інтенсивність руху 500 од./год на смугу. Вулицею
Квіткова передбачається рух громадського транспорту, легкових автомобілів,
під’їзд транспорту до об’єктів обслуговування, проїзд комунальної техніки.
Ширина вул. Квіткова в червоних лініях становить
35 м, довжина – 1181 м.
Розрахункові параметри вул. Квіткова:
- категорія – магістральна вулиця районного значення
- кількість смуг руху – 2
- ширина дорожнього полотна – 9,0 м;
- ширина тротуарів становить – 2,25 м;
- ширина велосипедної доріжки – 2,0 м;
- поперечний похил проїзної частини – 25 ‰.
- ширина «кишені» - 2,5 м.
Тип конструкції нежорсткого дорожнього одягу для
проектної вулиці Квіткова прийнято капітальний.
Конструкція асфальто-бетонного покриття автомобільної
дороги та на зупинках громадського транспорту - тип А, (ЩМА-20), бетонний
бортовий камінь БР100.30.18.
Конструкція асфальто-бетонного покриття примикань
та парковок - тип А/1, (АСГ), бетонний бортовий камінь БР100.30.18.
Конструкція покриття центрального острівця кільцевої розв’язки - тип Д, (фігурний елемент мощення - ФЕМ), гранітний
бортовий камінь.
Конструкція асфальто-бетонного покриття велодоріжки - тип
В, (АСГ), бетонний бортовий камінь БР100.20.8.
Конструкція покриття тротуарів, пішохідних переходів,
посадочних площадок - тип Б, (фігурний
елемент мощення - ФЕМ), бетонний бортовий камінь БР100.20.8.
Конструкція влаштування пандуса на пішохідному
переході з тактильною плиткою – тип Г.
Земляне полотно запроектовано у комплексі з дорожнім
одягом. Земляне полотно тротуарів, велосипедних доріжок, автостоянок і проїздів
запроектоване згідно з вимогами, встановленими для земляного полотна вулиць.
Зазначені елементи влаштовується як на відокремленому самостійному, так і на
сумісному земляному полотні вулиці.
Поздовжні похили земляного полотна відповідають
запроектованим похилам дорожнього одягу, а поперечні –25 ‰ і спрямовуватись у
бік лотків проїзних частин.
Земляне полотно вулиці запроектоване згідно з
типовим рішенням, які використовується в районах нового житлового будівництва.
При спорудженні насипів використовують місцевий
ґрунт, що виймається при влаштуванні корита вулиці, крім рослинного шару, який
попередньо знімається та складується в тимчасові кавальєри.
Проектом організації дорожнього руху передбачається
встановлення дорожніх знаків, нанесення дорожньої розмітки. Робочим проектом
передбачено обладнання вулиць дорожніми знаками І-го типорозміру згідно з ДСТУ
4100. Відстань від краю проїзної частини до найближчого від неї краю знаку,
установленого збоку від проїзної частини становить 0,5 - 2 м.
В усіх місцях перетину пішохідних шляхів з
проїздами робочим проектом передбачено улаштування нерегульованих пішохідних
переходів обладнаних відповідними дорожніми знаками та розміткою згідно ДСТУ
2587, ДСТУ 4100. На пішохідних доріжках передбачено влаштування дорожніх знаків
згідно з ДСТУ 4100.
Конструкція дорожнього одягу прийнята виходячи із
транспортно-експлуатаційних вимог і категорії проектуємої вулиці з урахуванням
інтенсивності руху, кліматичних і ґрунтово-геологічних умов,
санітарно-гігієнічних вимог, а також забезпеченості району будівництва дороги будівельними
матеріалами.
Дощова каналізація
Прийнятий варіант, погоджений із Замовником протоколом,
перехід (Кн2) через вул. Сумгаїтська
передбачено напірним трубопроводом діаметром 355 мм з труб ПЕ100 SDR17 від
насосної станції до існуючого колодязя, з встановленням перед підключенням
колодязя-гасія тиску.
Відведення дощових та талих вод з території вул. Квіткова
по спланованій поверхні з установкою в
понижених місцях дощоприймачів передбачено від вул. Хоменка до вул.
Сумгаїтська, з підключенням до існуючого колодязя міської мережі зливової
каналізації згідно ТУ ЧЕЛУАШ №2 від 25.03.2021.
Насосна станція заглибленого типу комплектної поставки
від виробника поліетиленова з встановленням
погружних насосів з контролерами автоматичної роботи та дистанійної передачі
даних про роботу насосів. Категорія надійності КНС – II.
Мережі самопливної каналізації прийняті із труб Корсіс та
Корсіс-про типу SN8 та склопластикові (GPR) PySN5000(SUPERLIT).
Перехід через автомобільні дороги вздовж вул. Квіткова
самопливної мережі виконуються з труб Корсіс-про підвищеної жорсткості.
Колодязі на мережах каналізації виконуються із збірних
залізобетонних елементів по кресленнях
типового проекту 902.09-46-88 та с.3.900.1-14 та 901.09-11-84.
На колодязях встановлено люки чавунні з пристроєм
положення відкритого люка та антивандальним замком.
Дощоприймальні лотки з піскоуловлювачами.
Передбачено винос існуючого водопроводу, що пролягає під
трасою дороги на перехресті вул. Квіткова та
вул. Теліги за межі перехрестя із заміною на труби ПЕ 100 та установкою
водопровідних залізобетоних колодязів.
При будівництві дороги по вул. Квіткова, згідно листа КП
«Черкасиводоканал», передбачена заміна люків на мережі міського водопроводу на
люки чавунні з пристроєм положення відкритого люка та антивандальним замком, а
також захист водопроводу в футляр при переходах через автошляхи. Існуючий
водопровід ∅300
(труби чавунні), що прокладений під дорогою, виноситься з траси дороги із
заміною на труби поліетиленові ПЕ 100 ∅315х18,7 мм та ∅160х 9,5 мм.
Електропостачання
По ступені надійності зовнішнє
освітлення вул. Квіткова відноситься до споживачів ІІІ категорії.
Будівництво КЛ-0,4 кВ від шафи
керування зовнішнім освітленням, що проектується в ЗТП-652, ЗТП-164 до опор
освітлення виконуються кабелем та забезпечує нічний та вечірній режим роботи
освітлення автомобільної дороги та велосипедних доріжок по вул. Квіткова.
Для електропостачання КНС
будується КЛ -0,4 від РУ- 0,4 кВ ТП-628 до контейнера обліку в колодязі КНС.
Напруга в точці приєднання електроустановок споживача становить – 0,4 кВ.
Кабельну лінію 0,4 кВ прокладають
в траншеї на глибині 1,0 м від поверхні землі.
Облік електроенергії виконується
трифазним багатофункціональним електронним лічильником активної та реактивної
енергії.
На всіх ділянках велосипедної
доріжки по вул. Квіткова встановлюються металеві опори освітлення типу PR-5 60/125 з кронштейнами SG 1-0,5-1/48/10. Закріплення опор
в грунті виконується на базі фундаменту типу ФКО-850-2.
На всіх ділянках вулиці Квіткова
встановлюються металеві опори освітлення типу PR-5 60/125 з кронштейнами SG
1-0,5-1/48/10. Закріплення опор в грунті виконується на базі фундаменту типу
F-120V/43.
Доступність об’єкта будівництва для маломобільних груп
населення
У робочому проекті передбачені
умови безперешкодного і зручного пересування осіб з інвалідністю та інших
маломобільних груп населення по ділянці транспортної інфраструктури.
Поздовжній уклон шляху руху, по
якому можливий проїзд осіб з інвалідністю на кріслах-колясках, не перевищує 5
%. Поперечний уклон шляху руху в межах 1-2 %.
В усіх місцях перетину пішохідних шляхів з
проїздами передбачені плавні переходи для зручності пересування маломобільних
груп населення з улаштуванням пониження бортового каменю.
В місцях перетину тротуарів із проїзною частиною
покриття тротуарів прийнято тактильною плиткою. Тактильні засоби, що виконують
попереджувальну функцію на покритті пішохідних шляхів на ділянці, слід
розміщувати не менше ніж за 0,8 м - до об'єкта інформації, початку небезпечної ділянки.
Інженерно-технічні заходи цивільного захисту
У складі робочого проекту розроблений розділ
інженерно – технічних заходів цивільного захисту, в якому проведено зонування
території згідно вимог ДБН В.1.2-4:2019.
Територія ділянки проектування,
що розглядається, не потрапляє в зону можливих завалів від існуючих будівель
різної поверховості, відстань до найближчої забудови складає 25 м.
Проектні рішення забезпечують умови проведення повної або часткової евакуації на основі безперешкодного руху автомобільного транспорту та/або піших колон на заміські дороги не менше ніж за двома напрямками.
Заявлена кошторисна
вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, в поточних цінах
станом на 03 березня 2023 року
складала 185686,281 тис. грн. у
тому числі:
-
будівельні роботи – 149990,147 тис. грн,
-
інші витрати –
35696,134 тис. грн.
За результатами розгляду
кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену
документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складено
згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у
будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за
№1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості
будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281.
Загальна кошторисна
вартість будівництва в поточних цінах станом на 26 червня 2023
року складає – 181954,269 тис. грн., у тому числі:
-
будівельні роботи – 146902,121
тис. грн.,
- інші витрати – 35052,148 тис. грн.
Надані проектні рішення
відповідають вимогам міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва,
пожежної безпеки, санітарного та епідеміологічного благополуччя населення,
енергозбереження, охороні праці, інженерно-технічних
заходів цивільного захисту.
Розділи
