1 редакція від 05.06.2023 2 редакція від 16.08.2023

Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:8394-0835-2185-7320
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (автоматизована дія Системи)
Статус документу
Архівний
Документ
№0235-23Е від 01.06.2023
Орган, що видав
ТОВ "НВП "Міжрегіональна будівельна експертиза" (40719528) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт вул. Геннадія Біліченка з влаштуванням додаткової смуги руху для правого повороту у місці примикання вул. Геннадія Біліченка в с. Щербані до вул. Європейська в м. Полтава Полтавського району Полтавської області
Код проектної документації
PD01:4926-1803-8647-3769 №19.23 від 2023-03-01 (видав БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА)
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
Головний експерт проекту
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
31.05.2023 9827.196 7555.96 317.85 1953.386

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Полтавська обл., Полтавський район, Щербанівська територіальна громада, с. Щербані (станом на 01.01.2021), вулиця Біліченка Геннадія не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (44094936)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
Ткаченко Ніна Вікторівна (АЕ 002609)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
КЛЕПИЦЯ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ (АР 003603, АЕ 005225)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
КАРПЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (АЕ 006454, АЕ 000073)
Відповідальний експерт З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
ФЕДОРОВИЧ ЛІАНА ЮРІЇВНА (АЕ 002864, АЕ 006478)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ТРУБЕЙ ВЯЧЕСЛАВ ГРИГОРОВИЧ (АЕ 006611, АЕ 001854, АР 020531, АЕ 007208)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
СТУПАКОВ СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ (АЕ 003668, АЕ 006581)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:4926-1803-8647-3769
Орган, що видав
БОЛОТІНА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
проектні
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
01.03.2023
Номер проектної документації
19.23
Статус документа
Архівний

Додаток до експертного звіту

Клас наслідків (відповідальності) – СС2

Шифр об'єкту: 19.23

Замовник будівництва: УЖКГ Щербанівської сільської ради Полтавського району Полтавської області.

Генеральний проектувальник: Фізична особа-підприємець  Болотіна Ю.С.

Головний інженер проекту: Болотіна Юлія Сергіївна, кваліфікаційний сертифікат: серія АР № 018262 дата видачі  23.12.2021 р.

Робочий проект виконано в 2023 році на підставі:

Завдання на проектування 19.23  від 01 березня 2023р.;

Лист про те, що Містобудівні умови та обмеження не надаються 02-29/23 від 31.05.2023,

LC01:4649-9563-0927-1936 реєстраційний номер документу в ЄДЕССБ;


Лист замовлення виконавчого комітету Полтавської міської ради № 04-60/2/161 від 03.03.2023р. щодо надання дозволу на проектування;

Акт технічного обстеження від 01 березня 2023р.;

Акт про можливість повторного використання матеріалів від розбирання від 01 березня 2023р.;

Дефектний акт від 01 березня 2023р..

КОРОТКИЙ ЗМІСТ ПРОЕКТУ

Робочим проектом передбачає проведення капітального ремонту вул. Геннадія Біліченка з влаштуванням додаткової смуги руху для правого повороту у місці примикання вул. Геннадія Біліченка в с. Щербані до вул. Європейська в м. Полтава.

Ділянка капітального ремонту розташована у північній частині с. Щербані. Згідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів», Зміна №1 табл. 5.1  вул. Геннадія Біліченка відноситься до житлових вулиць місцевого значення з розрахунковою швидкістю руху 50км/год.

Вулиця Геннадія Біліченка проходить через житловий масив з багатоповерховою житловою забудовою. Ширина вулиці в межах червоних ліній складає – 19,75 – 29,00 м, що є в межах нормативних значень згідно ДБН Б.2.2-12:2019 «Планування і забудова територій». Відстань від кромки проїзної частини до забудови становить 9,75 – 27,10м.

Вулиця Геннадія Біліченка має асфальтобетонне покриття, що частково має вибоїни. По вулиці проводиться двосторонній рух транспорту.

Загальна ширина проїзної частини на ділянці ПК00+00,00 – ПК12+51,10 становить 8,00 м, у т.ч.: дві смуги руху шириною по 3,50 м; ширина смуги безпеки становить 0,50 м на кожну смугу руху.

На ПК04+75,50 - ПК05+05,50 праворуч влаштована «кишеня» для заїзду громадського транспорту шириною 3,0 м.

На ПК05+17,50 - ПК05+72,50 ліворуч влаштована «кишеня» для заїзду громадського транспорту шириною 3,0 м.

На ПК06+73,55 - ПК07+06,00 ліворуч влаштоване розширення проїзної частини шириною 5,7 м для тимчасового паркування транспортних засобів.

На ПК11+25,00 – ПК12+22,90 ліворуч влаштоване розширення проїзної частини шириною 3,5 м для заїзду та виїзду з мийки автомобільного транспорту.

До вулиці Геннадія Біліченка примикають:

- На ПК01+36,00 (ліворуч) - асфальтобетонний заїзд у двори;

- На ПК01+43,00 (ліворуч) - заїзд у двори з покриттям з фігурних елементів мощення;

- На ПК02+22,50 (ліворуч) – асфальтобетонний заїзд у двори;

- На ПК04+09,00 (ліворуч) – заїзд у двори з покриттям з фігурних елементів мощення;

- На ПК04+16,00 (праворуч) – заїзд у двори з покриттям з фігурних елементів мощення;

- На ПК04+71,50 (ліворуч) – заїзд у двори з покриттям з фігурних елементів мощення;

- На ПК04+71,50 (праворуч) – вул. Сергія Параджанова з покриттям з фігурних елементів

мощення;

- На ПК05+19,00 (праворуч) – заїзд до сміттєвих баків з покриттям з фігурних елементів

мощення;

- На ПК05+79,00 (ліворуч) – заїзд у двори з покриттям з фігурних елементів мощення;

- На ПК07+94,00 (ліворуч) – вулиця Ореста Левицького з асфальтобетонним покриттям.

Кромки проїзної частини вулиці Геннадія Біліченка виконані без бортового каменю на ПК00+24,50 – ПК12+51,10. Кромки проїзної частини вулиці Геннадія Біліченка виконані у бортовому камені на ПК00+00,00 - ПК00+24,50.

Водовідведення з проїзної частини вулиці забезпечено поздовжніми та поперечними ухилами. У межах вулиці проходять підземні (кабель зв’язку, газопровід, водопровід, побутова каналізація) та надземні інженерні комунікації (повітряна ЛЕП 0,4 кВ).

Вздовж вулиці розміщені існуючі зелені насадження (дерева), що задовольняють вимогам п. 3.4.4 ДСТУ 3587 - відстань між кромкою проїзної частини і кроною дерев повинна бути не меншою 0,5 м.

У результаті обстеження було визначено характеристики існуючих шарів дорожнього одягу проїзної частини вулиці Геннадія Біліченка:

 Ґрунтова основа (суглинки важкі пилуваті);

Щебінь – 28-30 см;

Чорний щебінь – 10 см

асфальтобетон - 6 см.

 У результаті обстеження проєктної ділянки було виявлено:

- локальні вибоїни та викришування асфальтобетонного покриття проїзної частини;

- відсутні засоби організації дорожнього руху (дорожні знаки, дорожня розмітка);

- відсутні попереджувальні тактильні смуги;

- в результаті інтенсивного руху ТЗ по вулиці, виникає необхідність розширення примикання вулиці Г. Біліченка до вул. Європейська для накопичення ТЗ для правого повороту та руху прямо.

 Початок траси та початок виконання робіт (ПК00+00,00) прийнято по осі вулиці Геннадія Біліченка на межі з кромкою проїзної частини вулиці Європейська. Кінець траси та кінець виконання робіт (ПК12+51,10) прийнято по осі вулиці Геннадія Біліченка на межі з кромкою проїзної частини вулиці Щербанівський Шлях.

 Загальна ширина проїзної частини на ділянці ПК00+00,00 – ПК12+51,10 залишається без

змін і становить 8,00 м. Наявні параметри житлової вулиці місцевого значення відповідають вимогам ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Ширина проїзної частини – 8,0 м.

- Кількість смуг руху – 2;

- Ширина смуги руху – 3,50 м;

- Ширина скріплювальної смуги – 0,50 м.

На всій протяжності проїзної частини вулиці передбачено ремонт асфальтобетонного покриття проїзної частини (ямковий ремонт). Також передбачено планування ґрунту та посів газону за бортовим каменем.

Додаткова смуга руху для правого повороту:

На ПК00+00,00 – ПК01+30,10 проєктом передбачено влаштувати додаткову смугу руху для накопичення транспортних засобів для правого повороту при виїзді на вулицю Європейська.

Влаштовується новий дорожній одяг з асфальтобетонним покриттям.

Проєктні параметри додаткової смуги руху прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Ширина смуги – 3,50 м;

- Ширина укріплювальної смуги – 0,50 м;

- Довжина смуги руху сталої ширини – 57,00 м;

- Довжина клину відгону – 50,00 м;

- Радіус примикання до вулиці Європейська – 12,00 м

Кромка додаткової смуги руху виконується у бортовому камені БР100.30.18. Бортовий камінь встановлюється на бетонну основу кл. С12/15 з попереднім влаштуванням підстилаю чого шару з щебеню фракції 20-40 мм товщиною 10 см з виступом верхньої частини на 15 см над поверхнею дорожнього покриття.

Тротуари.

Проєктом передбачено влаштувати новий дорожній одяг тротуарів, що примикають до проїзної частини вулиці Геннадія Біліченка на ПК00+13,70 праворуч та ліворуч за ходом пікетажу. Попередньо існуючий дорожній одяг з асфальтобетонним покриттям розбирається.

Проєктні параметри тротуарів прийняті згідно вимог ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (Зміна №1), а саме:

- Ширина – 2,25 м та 2,50 м;

- Виконання кромок – у бортовому камені БР 100.20.8 (поребрик).

Покриття тротуарів передбачене з фігурних елементів мощення. Бортовий камінь БР100.20.8 (поребрик) встановлюється на бетонну основу класу С12/15.

Робочим проектом передбачений захист підземних комунікацій. Кабелі зв’язку та електрокабелі, які знаходяться під дорожнім одягом проїзної частини, розміщуються у захисні поліетиленові розбірні модульні труби діаметром 110 мм. Траншеї після влаштування футлярів засипаються ґрунтом та ущільнюються.

Поперечний профіль покриття проїзної частини додаткової смуги руху предбаченно  односхилий у бік до бортового каменю з ухилом - 25‰. Максимальний поздовжній ухил покриття проїзної частини додаткової смуги руху становить 6 ‰. Мінімальний поздовжній ухил - 4 ‰.

Тротуари. Поперечний ухил тротуарів передбачений 20 ‰. Максимальний поздовжній ухил тротуарів становить 33‰.

Розрахунок та конструювання дорожнього одягу проїзної частини вулиці проводився за допомогою програмного комплексу CREDO “Радон”.

В робочому проекті прийняті наступні конструкції дорожнього одягу:

Конструкція нового дорожнього одягу проїзної частини (на розширенні):

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 - 6,0 см;

Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А-40.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 - 10,0 см;

Розлив бітумної емульсії ЕКШ-55 (ДСТУ Б В.2.7-129:2013) – 1,2 кг/м2;

Щебенево-піщана суміш, укріплена цементом М40 (ДСТУ 9178:2022) - 8,0 см;

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70мм) (ДСТУ Б В.2.7-30) - 25,0 см.


Конструкція відновлення дорожнього одягу проїзної частини вулиць після заміни бортового каменю:

Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 - 6,0 см;

Асфальтобетон АСГ.Кр.Щ.А-40.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 - 10,0 см4

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70мм) (ДСТУ Б В.2.7-30) вирівнюючий

шар - 30,0 см (середній).

 

Конструкція відновлення дорожнього одягу проїзної частини автостоянки після заміни бортового каменю.:


Асфальтобетон АСГ.Др.Щ.А-20.НП.І. БНД 70/100 ДСТУ Б В.2.7-119 - 6,0 см;

Щебенево-піщана суміш С-5 (фр.0-70мм) (ДСТУ Б В.2.7-30) вирівнюючий

шар - 30,0 см (середній).


Конструкція нового дорожнього одягу тротуарів з фігурних елементів мощення:

Фігурні елементи мощення за ДСТУ Б В.2.7-145 - 6,0 см;

Монтажний шар:

Пісок за ДСТУ Б В.2.7-32-95 з додаванням сухого цементу (М400) за ДСТУ Б В.2.7-46:2010 (склад 1 (цемент) : 3 (пісок)) - 5,0 см;

Щебенево-піщана суміш С7 (фр.0-40 мм) ДСТУ 9177-2:2022 - 12,0 см;


Конструкція влаштування тактильних смуг:

тактильна бетонна плитка 300х300 мм (плити мають рифи у вигляді зрізаних конусів, ДСТУ ISO 23599:2017 - 6,0 см;

клеюча суміш для плитки Ceresit СМ117 (6,3 кг/1 м2), ДСТУ-Н Б В.2.6-212:2016

суміш бетонна кл.С12/15 за ДСТУ Б В.2.7-176 - 5,0 см;

щебенево-піщана суміш С7 (фр.0-40 мм) ДСТУ 9177-2:2022 - 12,0 см.

Згідно класифікації ДБН В.2.5-28:2018 (табл. 8.27) вулиця Геннадія Біліченка відноситься до категорії В2 за освітленням. Виконаний розрахунок освітлення підтвердив, щосхема розстановки опор електроосвітлення з наявнимисвітильниками забезпечує виконання нормативних вимог. Всі світильники по вулиці, мають високоефективні газорозряджувальні джерела світла і забезпечують достатні рівні освітленості.

Проєктні рішення виконані з урахуванням потреб людей, які відносяться до маломобільних груп населення. Підходи до проїзної частини (на пішохідних переходах). Підходи тротуарів рівновисотно примикають до покриття проїзної частини проїзду. Ширина підходів становить 2,25 м та 2,50 м. Максимальний ухил пандусів становить 45‰.

Проєктом передбачено носії інформації, які передаються особам з порушенням зору і сприймаються шляхом дотику. Ширина тактильних смуг становить 0,6 м та знаходиться на відстані 0,4 м від проїзної частини. Тактильні смуги виконують попереджувальну функцію для людей з вадами зору.

Дорожня розмітка виконана згідно ДСТУ 2587:2021 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування». Проєктом передбачено встановлення дорожніх знаків І типорозміру згідно ДСТУ 4100:2021 «Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування».

Усі знаки встановлюються на висоті не менше 2,0 м від поверхні землі. Знаки встановлюються на металеві стояки дорожніх знаків типу СКМ 2.20, СКМ 2.35, СКМ 2.45 та на оцинковані опори. Стійки дорожніх знаків встановлюються на бетонну основу (клас бетону С8/10).

Згідно ДСТУ 8751:2017 проєктом передбачено влаштування огорожі першої групи - однобічної бар’єрної  огорожі 11ДО-S-2,0/128/1,0. Огорожа влаштовується на відстані не менше 1,0-1,5 м до кромки проїзної частини.

Бар’єрна огорожа встановлюється на ділянках:

- на ПК01+54,25 – ПК02+14,25 ліворуч;

- на ПК02+34,55 – ПК04+00,55 ліворуч;

- на ПК04+16,45 – ПК04+62,45 ліворуч;

- на ПК04+89,70 – ПК05+27,70 ліворуч;

- на ПК05+25,55 – ПК12+47,55 праворуч.

Робочим проектом передбачено установлення світлофорного об’єкта з використанням світлодіодних світлофорів (по вулиці Геннадія Біліченка). Передбачено встановлення нових транспортних світлофорів на опорі «Б» та встановлення пішохідних світлофорів на опорах «Б» та «В», у місці наземного пішохідного переходу через вул. Г. Біліченка. Також  передбачено встановлення пристрою звукового супроводу ПЗС-01 (КОМКОН)  та заміну існуючого дорожнього контролера на існуючій опорі «А». Контролер закріплюється за допомогою металевих хомутів на висоті 1,50 м. Дорожній контролер КДК (контролер дорожній компонований), призначений для керування сигналами світлофорів на світлофорних об’єктах. Може працювати як в автономному режимі, так і в складі системи координованого керування дорожнім рухом.

Електропостачання світлофорного об’єкту передбачається від контролера на опорі «А». Опори «Б» та «В» по вулиці Геннадія Біліченка передбачено виконати оцинкованими із світильниками зовнішнього освітлення та з встановленням на них світлофорів. Від опори «В» до опори «Б» та від опори «Б» до опори «А» (існуючої) підвішується ізольований самонесучий провід марки AsXSn перерізом 2х16 мм2. Корпус контролера підлягає заземленню. Для заземлення контролера використовується заземлюючий контур опори. Контур необхідно з'єднати з корпусом контролера.

Робочим проектом передбачено на опорах «Б» та «В» встановлення світлодіодних світильників ДКУ 120 (для пішохідного переходу лівосторонній та правосторонній). Установлення, підключення та режими роботи світлофорних об'єктів прийняті у відповідності ДСТУ 4092-2002 «Світлофори дорожні».

Організація будівництва. Будівельні роботи по об’єкту проводяться без припинення функціонування дорожнього руху по дорозі всіх його учасників. Влаштування покриття проїзної частини проводиться на одній половині проїзної частини при систематичному русi транспорту на другій.

Будівельні роботи, які проводяться на узбіччі відбуваються з частковим перекриттям проїзної частини на ширину 0,50 м (поперечна зона безпеки) в межах будівельної захватки (близько 100 м). При цьому відбувається не обмежений рух ТЗ по проїзній частині з двома смугами руху шириною не менше 2,75 м. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №1, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Будівельні роботи, які проводяться на проїзній частині (на одній смузі руху) відбуваються з частковим перекриттям дорожнього руху по одній смузі в межах будівельної захватки (близько 100 м). Тому відбувається реверсивний рух ТЗ на іншій смузі руху. Для даних умов руху розроблена індивідуальна схема ОДР для довгострокових дорожніх робіт №2, яка розроблена згідно ДСТУ 8749:2017 "Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт".

Поліпшенню екологічного фону районів розміщення об’єктів транспортної інфраструктури сприяє упорядкування дорожнього руху, що суттєво зменшить викиди вихлопних газів від транспортних засобів.

Проектом  будівництва  об’єкту не  передбачено  зведення тимчасових    споруд,   порушення  родючого  шару  ґрунтів,  сільськогосподарських угідь,  дерево-чагарникової  рослинності  тощо. За  умови  прибирання  відходів виробництва, будівництво  об’єкту  не   повинно    привести   до забруднення  навколишнього  середовища.

В результаті прийнятих проектних рішень, способів виробництва робіт, несприятливий вплив на водне середовище автомобільною дорогою дозволить звести до мінімуму.

Водне середовище - не впливає;

Геологічне середовище - не впливає;

Рослинний світ - не впливає.

Проектом передбачено максимальне збереження наявних насаджень;

Тваринний світ - не впливає;

Повітряне середовище - вплив на стан атмосферного повітря очікується в межах допустимих норм. 

Соціальне середовище - даний проект дає можливість поліпшення умов життя населення.

Проектом передбачається застосування будівельних матеріалів, конструкцій та виробів, які не завдають шкоди навколишньому середовищу.

При реалізації проектних рішень використовуються будівельні матеріали і вироби  за наявності позитивних висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

Проектні рішення по ремонту автомобільної дороги в частині охорони праці, в робочому проекті прийняті відповідно до НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг» і з НПАОП 0.00-1.62-12 «Правила охорони праці на автомобільному транспорті». При проведенні робіт в робочому проекті передбачено керуватися вимогами ДБН А.3.2-2-2009 «Система стандартів безпеки праці. Промислова безпека у будівництві. Основні положення», а також іншими галузевими інструкціями, вказівками та рекомендаціями щодо безпечних методів проведення робіт протипожежної безпеки, виробничої санітарії та охорони праці.

Пожеже небезпечні технологічні процеси проектною документацією не передбачені.

Представленим проектом передбачені заходи, що забезпечують дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності, пожежної безпеки, санітарно-епідеміологічне благополуччя населення, екології, безпеку експлуатації та вимог охорони праці,  відповідно до нормативних документів.

Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною  документацією, у поточних цінах станом на 26.05.2023 р. складала   10722,257тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 8274,820 тис. грн.; устаткування 317,850 тис. грн.; інші витрати  - 2129,587 тис. грн.

 За результатами розгляду кошторисної документації і зняття зауважень встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені дефектним актом, складена відповідно до вимог «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджено наказом Міністерства розвитку громад та території України від 01.11.2021р. № 281.

Загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 31.05.2023р. складає 9827,196 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 7555,960 тис. грн.; устаткування – 317,850 тис. грн.; інші витрати - 1953,386 тис. грн

Опис зауважень та внесених змін

Під час проведення експертизи робочого проекту ТОВ «Науково-виробниче підприємство «Міжрегіональна будівельна експертиза»  висунула загальні зауваження до складу та змісту проектної документації, його експлуатаційної безпеки, зауваження з питань щодо кошторисної частини проектної документації.

За результатами розгляду, робочий проект відредаговано за зауваженнями відповідно до нормативних вимог з доповненнями необхідними матеріалами та погодженнями в повному обсязі, що надає підставу затвердити його в установленому порядку.

Відповідальність за внесення змін в усі примірники проекту покладається на генпроектувальника та замовника.

Розділи