Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
31.05.2023 | 1379.494 | 1069.104 | 0 | 310.39 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
Закарпатська обл., Ужгородський район, Оноківська територіальна громада, с. Кам'яниця (станом на 01.01.2021), провулок Молодіжний | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | ОНОКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА УЖГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (04350168) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Головний експерт проекту |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Мільчевич Наталія Степанівна (АЕ 005227, АР 000999) |
Відповідальний експерт |
З питань міцності, надійності, довговічності
|
Пригара Василь Юрійович (АЕ 006643, АЕ 006655, АЕ 000141) |
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
Перфун Лідія Іванівна (АЕ 005207) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Робочий проект розроблений у 2023 році ПП «РИТМ» – генеральний проектувальник, ГІП Руденко О. П., кваліфікаційний сертифікат серія АР №018082 від 09.12.2021 року, на підставі завдання на проектування, затвердженого замовником, акту технічного обстеження та дефектного акту.
Клас
наслідків (відповідальності) об’єкту будівництва – СС1. Сейсмічність ділянки
будівництва – 7 балів. Початок виконання робіт - ПК 0+00 прийнято від існуючого асфальтобетонного покриття по
вул. Проектна, де влаштовується поширення для спрямлення проїзду. Кінець
виконання робіт - ПК 1+99,7 - кромка проїзної частини вулиці Молодіжна. Довжина
провулку складає 199,7 м. Покриття проїзної частини - щебеневе. Ширина проїзної частини становить
4,0 м. Ширина узбіччя - 1,0 м. Відсутність та глибина існуючих кюветів не
забезпечує водовідвід. З’їзд на ПК 0+96 - із ґрунтовим покриттям.
Рух під час виконання робіт
припиняється.
На ділянці ПК 0+00 – ПК 1+99,7 проводиться зрізка
узбіччя зліва та справа. Робочим проектом на ділянці ПК 1+00 – ПК 1+95
передбачено влаштування кюветів праворуч; на ділянці ПК 1+00 – ПК 1+95 ліворуч - поглиблення кюветів на 0,3 м. Для
забезпечення водовідведення передбачено влаштування водоперепускної гофрованої
поліетиленової труби типу «InCor» Ø 500мм L = 9 м на ПК 0+02,5, на з’їзді ПК
0+96 передбачено демонтаж існуючої з/б
труби Ø 300мм L = 6,0 м та влаштування нової водоперепускної гофрованої
поліетиленової труби типу «InCor» Ø
400мм L = 6,0 м; на ПК 1+95 передбачено демонтаж існуючої з/б труби Ø 300мм L =
7,0 м та влаштування нової
водоперепускної гофрованої поліетиленової труби типу «InCor»
Ø 500мм L = 12,0 м.
Перед початком виконання робіт по влаштуванню
дорожнього одягу проектом передбачено: на
ПК 0+00 обрізка фрезою країв а/б
покриття довжиною 30,0 м в місці примикання
до існуючого а/б покриття; на примиканні
від ПК 0+00 праворуч - влаштування
ровику поширення на глибину 15 см; планування площ механізованим способом без
додавання нового матеріалу.
В робочому проекті прийняті наступні
конструкції дорожнього одягу:
ТИП 1 (ПК 0+00 – ПК 1+99,7 ):
- верхній шар
основи з щебню товщиною 15 см;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;
- покриття із
асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100
товщиною 5 см. ТИП 2 (на ПК 0+00 примикання) у ровику
поширення:
- влаштування
ровику поширення глибиною 15 см,
- верхній шар
основи з щебню товщиною 15 см;
- розлив бітумної
емульсії ЕКШ-50 з вмістом бітуму 1,0 л/м2;
- покриття із
асфальтобетону АСГ.Др.Щ.Б.НП.ІІ.БНД 70/100
товщиною 5 см.
Укріплення узбіччя
передбачено щебеневими відходами та щебінь-висівками на ширину 1,0 м товщиною 5 см.
Поперечний профіль вулиці прийнятий: на
ділянках: ПК 0+00 – ПК 0+96 - односхилий із ухилом 20‰ вліво, в зв’язку з
розміщенням кювета лише зліва; на
ділянці ПК 0+96 – ПК 1+99,7 - двосхилий із ухилом 20‰. На з’їзді ПК0+96
передбачено влаштування торця із щебню середньою товщиною 10 см для плавного з’їзду.
Для забезпечення безпеки
руху, орієнтування водіїв передбачено встановлення дорожніх знаків І
типорозміру. Щитки знаків виготовляються із декапірованої листової сталі,
покритої світлоповертальною плівкою. Всього передбачено встановити 2 дорожні
знаки.
Розмітка проїзної частини передбачена фарбою з мікрокульками скляними
світлоповертальними, що рівномірно розподіляються по поверхні свіжонанесеної
розмітки, витрата становить 300 г/м2.
При розробці робочого проекту передбачено безбордюрний поперечний профіль дороги, що не створює перешкод для маломобільних груп населення.
Заявлена кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 10.04.2023 року складала 1836,077 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1438, 486 тис. грн., інші витрати – 397,591 тис. грн.
За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень у робочому порядку встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, що передбачені робочим проектом, складено відповідно до вимог Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021року.
Загальна кошторисна вартість будівництва, визначена в поточних цінах станом на 31.05.2023 року складає 1379,494 тис. грн., в тому числі: будівельні роботи – 1069,104 тис. грн., інші витрати – 310,390 тис. гривень.
При проведенні експертизи зроблено ряд зауважень та пропозицій,
які були в робочому порядку доведені до замовника, після опрацювання яких до
проектної документації внесені необхідні зміни і доповнення.
Розділи
![](files/tmp/qr/4cb623cfc42b0763fdc00fb7e7f0ce14.png)