Основна інформація
Кошторисна вартість
Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи
Дата кошторису | Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. | Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн. | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | Загальна вартість | Будівельні роботи | Устаткування, меблі, інвентар | Інші витрати | |
02.09.2021 | 80615.003 | 62344.047 | 130.125 | 18140.931 |
Кошторисна вартість за чергами
Адреса
Адреса | Адреса згідно експериментального порядку | Наказ |
---|---|---|
м. Київ , вулиця Трускавецька | не присвоювалась | не призначалась |
Інформація про замовників
Правовий статус | Назва |
---|---|
Юридична особа | КОМУНАЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "КИЇВАВТОДОР" (03359026) |
Об’єкти будівництва
Відповідальні особи
Посада | Напрям експеритизи | ПІб |
---|---|---|
Відповідальний експерт |
З питань кошторисної частини проектної документації
|
КОЛОМІЄЦЬ СВІТЛАНА МИХАЙЛІВНА (АЕ 003130) |
Архітектор |
З питань архітектури
|
Ступнікова Ярослава Олександрівна (АА 004067) |
Відповідальний експерт |
З питань експлуатаційної безпеки
З питань охорони праці З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Стретович Дмитро Миколайович (АЕ 004727, АЕ 005229, АЕ 005426) |
Відповідальний експерт |
З питань енергозбереження
|
Омельченко Олена Юріївна (АЕ 005032) |
Відповідальний експерт |
З питань пожежної безпеки
З питань техногенної безпеки |
Синельніков Сергій Дмитрович (АЕ 005020, АЕ 004446, АЕ 007149, АЕ 004419) |
Відповідальний експерт |
З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології |
КАРТАВЦЕВ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ (АЕ 006568, АЕ 000258, АР 000110, АР 017821, АР 000484) |
Відповідальний експерт |
З питань експертизи проектної документації доріг
|
Гоц Ігор Васильович (АЕ 005422, АР 018285, АЕ 007525, АР 007013) |
Головний експерт проекту |
З питань міцності, надійності, довговічності
З питань інженерного забезпечення |
СУРОВЕННА ГАННА БОРИСІВНА (АЕ 003127, АЕ 006524) |
Інформація про проєктну документацію
Додаток до експертного звіту
Генеральний проєктувальник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
"ВІА ПРОДЖЕКТ" (юридична адреса: 03047, місто Київ, пр. Перемоги, будинок 50, офіс 253).
Головний інженер проєкту – Полежай О.О. (кваліфікаційний сертифікат Серія АР № 014670, виданий 09.08.2018 р.)
Вихідні дані:
– Розпорядження Київської міської державної адміністрації від 08.02.2011 р. №162;
– завдання на проєктування, затверджене директором ТОВ «ЛІВОБЕРЕЖЖЯ ПЛЮС» ;
– технічні умови на проєктування електромереж зовнішнього освітлення;
– технічні умови на відведення поверхневих стічних вод системи поверхневого
водовідведення;
– інженерно-геологічні вишукування, виконані у 2021 році ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ»;
– інженерно-геодезичні вишукування, виконані у 2021 році ТОВ «ГЕОЕКОСИСТЕМИ».
Клас наслідків (відповідальності) – СС2
Сукупний показник –СС2
Існуючі параметри ділянки проєктування
Трускавецька вулиця - магістральна вулиця районного значення, розташована в Дарницькому районі м. Києва, в межах селища Осокорки і пролягає від Зарічної та Іжевської вулиці до кінця забудови. Має чимало бічних відгалужень.
Початок ділянки проєктування знаходиться на примиканні до кільцевої розв’язки і відповідає ПК0+00 основного проїзду.
Кінець ділянки проєктування знаходиться на примиканні з вулицею Дніпровська Набережна на ПК 5+26,14.
Існуючі параметри:
– ділянка №1 ПК 1+37,0-ПК 3+52,0 – існуюче покриття представлене залізобетонними плитами загальною товщиною 120 мм;
– ділянка №2 ПК 1+70,00-ПК 3+52,0 – асфальтобетонне покриття загальною товщиною 30 мм. Основа - щебінь 180 мм;
– ділянка №3 ПК 3+52,0-ПК 4+30,00 – асфальтобетонне покриття загальною товщиною 90 мм. Основа - щебінь 210 мм;
– ділянка №5 ПК 4+30,0-ПК 5+26,14 – асфальтобетонне покриття загальною товщиною 160 мм. Основа - щебінь 90 мм.
Передбачено роботи:
– фрезерування існуючого покриття;
– розбирання існуючої основи;
– розбирання інуючого дорожнього одягу з залізобетонних плит;
– розбирання існуючого бортового каменю;
– розбирання дорожнього одягу на існуючих пішохідних доріжках та тротуарах;
– демонтаж існуючих дорожніх знаків;
– влаштування дощоприймачів мережі дощової каналізації;
– влаштування нового дорожнього одягу;
– влаштування нового гранітного бортового каменю ГП-1;
– влаштування пішохідних доріжок та тротуарів;
– влаштування велодоріжки;
– влаштування місць для тимчасового зберігання автомобілів;
– влаштування тактильної плитки;
– влаштування нових елементів організації дорожнього руху;
– влаштування нового перильного огородження ;
– влаштування нового освітлення з лампами LED.
Проєктні параметри дороги:
– ширина проїзної частини основного проїзду (вул. Трускавецька) від ПК 0+00,00
до ПК 5+26,14 – 15,0м з урахуванням запобіжної смуги 2х0,5.
– розрахункова швидкість на основному проїзді (вул. Трускавецька) – 60 км/год;
– мала кільцева розв’язка з діаметром центрального острівця 10 м.
Траса вулиці
Робочим проєктом передбачено відновлення та закріплення траси в місцевості ІIІ категорії складності протяжністю:
– основний проїзд ( вул. Трускавецька) – 526,14 м;
– кільцева розв’язка – 64,09 м.
Початок проєктної ділянки знаходиться на примиканні вулиці Трускавецької до кільцевої розв’язки в межах радіусів заокруглення.
Кінець ділянки проєктування знаходиться на пересіченні вулиці Трускавецької та вулиці Дніпровська Набережна в межах радіусу заокруглення. Мінімальний радіус заокруглення на примиканнях вулиць становить 8 м.
Дорога проходить у межах існуючих червоних ліній.
Вулиця Трускавецька запроєктована як магістральна вулиця районного значення з шириною проїзної частини 2 х 3,0 м для руху в прямому напрямку та 2 х 3,0 м для руху в зворотному напрямку (ширина смуги руху – 3,0 м).
Вулиця має мінімальний радіус заокруглення 250 м. Всього траса має 1 кут повороту з влаштуванням перехідних кривих та влаштуванням розширень на кривих. На кривій в плані, що знаходиться на ВК1 передбачено влаштування віражу похилом 42 промілє.
Реконструкція вулиці передбачає максимальне збереження елементів навколишнього ландшафту.
Поздовжній профіль
Поздовжній профіль земляного полотна запроєктований виходячи з умов забезпечення розрахункової швидкості 60 км/год для вул. Трускавецька як для магістральної вулиці районного значення.
Основні технічні показники поздовжнього профілю:
Основний проїзд (вул. Трускавецька)
– розрахункова швидкість –60 км/год;
– найбільший поздовжній ухил – 25промілє;
– найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 2500 м;
– найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 600 м.
Кільцева розв’язка (вул. Трускавецька)
– розрахункова швидкість –30 км/год;
– найбільший поздовжній ухил – 23промілє;
– найменший радіус опуклої вертикальної кривої – 600 м;
– найменший радіус увігнутої вертикальної кривої – 300 м.
– зняття рослинного шару з існуючих газонів та укосів глибиною 15 см;
В робочому проєкті прийнято 2 типи поперечного профілю конструкції земляного полотна:
Тип 1. Основний проїзд (вул. Трускавецька) ПК 0+20 - ПК 4+00
Ширина проїзної частини складає 13,00 м (4 смуги руху шириною по 3 м кожна та дві смуги безпеки з кожної сторони по 0,5 м). Поперечний профіль проїзної частини двосхилий похилом 25 промілє. З обох боків від осі дороги передбачено влаштування бортового каменю з граніту ГП1. Ліворуч та праворуч передбачено влаштування нового покриття тротуару шириною 2,25м та нового покриття велосипедної доріжки для двостороннього руху шириною 2,5 м. З обох боків вулиці передбачені стоянки для тимчасового зберігання автомобілів, вздовж автостоянок влаштовуються технічні тротуари шириною 1,0м. Поперечний похил пішохідного тротуару направлений в бік проїзної частини дороги похилом 15 промілє. Зелені зони укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.
Тип 2. Кільцева розв’язка ПК 0+00 - ПК 0+64,09
Ширина проїзної частини складає 10,90 м (10,4 м - смуга руху та 0,5 м - смуга безпеки). Поперечний профіль проїзної частини односхилий похилом 25промілє, направлений від центру кільця до узбіччя. На центральній частині острівця передбачено влаштування фартуху для розвороту вантажівок шириною 1,0 м. Покриття фартуху передбачено з кам’яної бруківки товщиною 10 см. З обох боків від осі - влаштування бортового каменю з граніту ГП1.
Праворуч - влаштування нового покриття тротуару шириною 2,25 м та нового покриття
велосипедної доріжки для двостороннього руху шириною 2,0 м. Між тротуаром та велосипедною доріжкою влаштовується смуга безпеки шириною 0,25 м. Поперечний похил
пішохідного тротуару направлений в бік проїзної частини дороги, похил - 15 промілє . Зелені зони укріплюються посівом трав по шару рослинного ґрунту товщиною 0,15 м.
Тип А. Новий дорожній одяг:
– щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,21 м;
– щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,15 м;
– асфальтобетон АСГ.Кр.П.А-Б.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011,
товщиною 0,10 м;
– розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013,
з нормою розливу - 1,20 л/м²;
– композитна геосітка з комбінованого волокна, оброблена бітумом з міцністю на розтяг не менше 50 кН/м згідно ГБН В.2.3-37641918-544:2014;
– асфальтобетон АБ БМП.Кр.Щ.А1.НП згідно з ДСТУ 8959:2019 на бітумі марки БМКА 60/90-55 згідно з ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною - 0,10 м;
– розлив модифікованої бітумної емульсії ЕКШМ-60 згідно ДСТУ Б В.2.7-129:2013, з нормою розливу - 0,50 л/м²;
– верхній шар покриття щебенево-мастикового асфальтобетону ЩМА-15 згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 на бітумі, комплексно- модифікованому БМКП 60/90-65 згідно ДСТУ Б В.2.7-313:2016, товщиною -
0,05 м.
Тип Б. Дорожній одяг на тротуарах:
– щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,20 м;
– підстилаючий шар із сухої цементо - піщаної суміші (пропорція 1:6) , цемент
марки М400, товщиною - 0,05 м;
– фігурні елементи мощення, товщиною - 0,06 м.
Тип В. Дорожній одяг на велодоріжках:
– щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,20 м;
– асфальтобетон АСГ.Пщ.Щ.Г.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною - 0,04 м.
Тип Г. Дорожній одяг на технічних тротуарах:
– щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,15 м;
– асфальтобетон АСГ.ПЩ.Щ.Г.НП.І. БНД 70/100 згідно з ДСТУ Б В.2.7-119:2011, товщиною - 0,04 м.
Тип Е. Дорожній одяг на острівцях безпеки та фартусі вантажівки:
– щебенево-піщана суміш С5 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,21 м;
– щебенево-піщана суміш С7 згідно ДСТУ Б В.2.7-30:2013, товщиною - 0,15 м;
– щебенево-піщана суміш ЩПС-20, укріплена цементом до марки матеріалу М-20,
згідно ДСТУ-Н Б В.2.3-39:2016 - 0,18 м;
– кам’яна бруківка, товщиною - 0,10 м.
Організація дорожнього руху
Для забезпечення безпеки руху передбачається встановлення дорожніх знаків типорозміром ІІ згідно табл. 9, ДСТУ 4100:2014 "Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування".
Передбачена розмітка. Матеріал розмітки - холодний пластик.
На ділянці проєктування при пересіченні вулиці Трускавецька з вулицею Дніпровською Набережною на перехресті є існуючий світлофорний об’єкт.
Для забезпечення безперешкодного доступу маломобільних груп населення передбачаються наступні заходи:
- ширина тротуару – 2,25 м;
- поперечний похил тротуарів – 15 промілє;
- поздовжній похил тротуарів не перевищує 25 промілє ;
- висота бортового каменю в місцях сполучення тротуарів із
пішохідними переходами становить 0,000 м.
Для забезпечення засобами безпеки, орієнтування та отримання інформації для осіб з порушеннями зору на тротуарах, в місцях переходу передбачається влаштування тактильних смуг: попереджувальних, спрямовуючих, інформаційних. Поверхня тактильних смуг - шорстка, має підвищену зносостійкість до інтенсивного механічного впливу, контрастно відрізняється за кольором та фактурою.
- перемикання існуючої мережі диаметром 400 мм до колодязя ДК-13 (існ., рек.);
- демонтаж існуючих мереж, які не працюють, оглядових колодязів та
- прочищення існуючого колектору диаметром 1000 мм по вул.
- нарощування горловин до проєктних відміток на існуючих інженерних
мережах (господарсько-питний водопровід, побутова каналізація та тепломережі);
- заміну старих плит перекриття (для колодязів побутової каналізації заміна на
плити з ПЕ - вкладишами) та люків на - тип «Т» із запірним
- встановлення розвантажувальної плити ПД 6 (плита дорожня h -220 мм
згідно ДСТУ Б В.2.6-106:2010 (ГОСТ 8020-90, MOD) для колодязів, які
розташовані на проїжджій частині.
- централізоване керування зовнішнім освітленням;
- використання енергозберігаючих світлодіодних світильників;
- використання обліку споживання електроенергії.
- недопущення переривання водоносних шарів ґрунтових вод;
- планування ґрунту на будівельних майданчиках;
- організація збирання забруднених стоків, улаштування водовідведення;
- улаштування спеціально встановлених місць для заправки та технічно-
го обслуговування автомобілів і дорожньо-будівельних машин;
- організація збору і утилізації відходів та сміття;
- улаштування туалетів, місць побуту та відпочинку;
- огородження території;
- використання сучасної енергоефективної будівельної техніки.
Транспортні засоби, що рухаються вулицею, є джерелами викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря та акустичного впливу. Після проведення реконструкції очікується зниження рівнів забруднення атмосферного повітря та шуму на прилеглій території за рахунок забезпечення сталого руху транспортних засобів, покращення покриття проїзної частини, створення додаткових зелених насаджень.
Вплив на соціальне середовище
Приймаючи до уваги направленість реалізації проєктних рішень на покращення транспортної інфраструктури міста Києва (відновлення дорожнього покриття та зовнішнього освітлення) вплив на соціальне середовище позитивний.
Відходи
В період будівництва відбувається утворення будівельних відходів: бій цеглин, відходи бетону, залізобетону, асфальтобетону, керамзиту, щебеню, розчину, скла. Також утворюються відходи пиломатеріалів, огарки і залишки зварювальних електродів.
Відходи передаються на утилізацію спеціалізованим організаціям.
Комунальні відходи вивозяться на полігон ТПВ.
Кошторисна документація
Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 12.08.2021 складала 112 077,403 тис. грн., у тому числі:
будівельні роботи – 87 115,130 тис. грн.;
устаткування, меблі, інвентар – 134,600 тис. грн.;
інші витрати – 24 827,673 тис. грн.
За результатами розгляду проєктно-кошторисної документації та зняття зауважень установлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 02.09.2021 складає 80 615,003 тис. грн, у тому числі:
будівельні роботи –62 344,047 тис. грн.;
устаткування, меблі, інвентар – 130,125 тис. грн.;
інші витрати – 18 140,931 тис. грн.
У процесі проведення експертизи були зроблені зауваження, які враховані в проєктній документації.
Розділи
![](files/tmp/qr/b3ae018e5bc6712e07cd6c552d80d5d1.png)