Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:5423-5785-4414-6069
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0332/01-23 від 01.06.2023
Орган, що видав
Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (35917794) Версія №1 Статус (поточна)
Назва об’єкта
Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмельницького (від просп. Т. Шевченка до буд. № 6) в с. Демня, Стрийського району Львівської області
Код проектної документації
PD01:5360-9261-0723-9908 №001-05/23.АД від 0023-05-08 (видав РАСТАВЕЦЬКИЙ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ) / Наявні експертизи: EX01:5423-5785-4414-6069
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
04.05.2023 1882.654 1458.022 424.632

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Стрийський район, Тростянецька територіальна громада, с. Демня (станом на 01.01.2021) , вул. Б.хмельницького (від просп. Т. Шевченка до буд № 6) не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРОСТЯНЕЦЬКЕ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" ТРОСТЯНЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СТРИЙСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (41366477)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
СУБЕРЛЯК ВАЛЕНТИНА ПЕТРІВНА (АЕ 000166)
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
КОПИТКО ПЕТРО СТЕПАНОВИЧ (АЕ 006391, АЕ 000929, АЕ 007215)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань інженерного забезпечення
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Маненко Алек Костянтинович (АЕ 005082)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:5360-9261-0723-9908
Орган, що видав
РАСТАВЕЦЬКИЙ ІГОР ЯРОСЛАВОВИЧ
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2112.1 Вулиці та дороги міст і населених пунктів
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
08.05.23
Номер проектної документації
001-05/23.АД
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт розроблено ФОП Раставецький І.Я. (Львівська область, Самбірський район, м. Старий Самбір, вул. Л. Галицького, 7, головний інженер проєкту - Свирида О. М., кваліфікаційний сертифікат АР № 015576, виданий 26.04.2019), на підставі:

- завдання на проєктування, затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником.

Замовником додатково надано:

- рішення сесії Тростянецької сільської ради Стрийського району Львівської області  від 05.12.2023 № 1933;

- інженерно-геодезичні вишукування.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єкта – СС2, сукупний показник – СС2.

 

                                    Проєктні рішення

 

Вулиця Б. Хмельницького, що підлягає капітальному ремонту, розташована в с. Демня Тростянецької селищної ради, Стрийського району, Львівської області, знаходиться в межах населеного пункту і згідно з технічною класифікацією відноситься до житлової вулиці.

Капітальним ремонтом передбачено комплекс заходів, який призначений для покращення транспортно-експлуатаційних показників за рахунок влаштування покриття дорожнього одягу У процесі капітального ремонту передбачено: ремонт існуючого асфальтобетонного покриття шляхом розбирання асфальтобетонного шару, вирівнювання існуючої щебеневої основи та влаштування покриття з ФЕМ, організації поверхневого водовідведення, встановлення у необхідній кількості засобів регулювання дорожнього руху.

Основні технічні показники ділянки дороги наступні:

- довжина ділянки – 169,0 м;

- розрахункова швидкість – 50 (30) км/год;

- кількість смуг руху - 2;

- ширина смуги руху – 3,0 м;

- ширина узбіччя – 0,50-1,0 м;

- мінімальний радіус горизонтальної кривої – 100,0 м;

- мінімальний радіус увігнутої кривої – 1300,0  м;

- мінімальний радіус опуклої кривої – 500,0  м;

- максимальний поздовжній похил – 30,0 ‰.

Капітальний ремонт ділянки вулиці передбачено виконати з максимальним збереженням існуючого земляного полотна та дорожнього одягу.

Початок ділянки ремонту вулиці – ПК 0+00,00 прийнято по крайці покриття вул. Т. Шевченка. Кінець ділянки ремонту ПК 1+69,00 прийнято на  одному створі з дальньою стіною будинку № 6 (магазину).

Загальна протяжність ділянки складає 169,0 м. Траса вулиці прокладена таким чином, щоб максимально використовувати існуючий дорожній одяг, земляне полотно та споруди на автомобільній дорозі.

Загальна кількість кутів повороту траси – 1. Мінімальний радіус горизонтальних кривих – 100,0 м.

Поверхневе водовідведення передбачено за рахунок поздовжнього та поперечного похилів  проїзної частини в понижені місця рельєфу.

Земляне полотно

Поздовжній профіль запроєктований згідно з вимогами ДБН В.2.3-5:2018, для розрахункової швидкості 50 (30) км/год.

Прийняті параметри поздовжнього профілю мають такі значення:

- мінімальний радіус увігнутої кривої – 1300,0  м;

- мінімальний радіус опуклої кривої – 500,0 м;

- максимальний поздовжній похил – 30,0 ‰.

Ширина земляного полотна складає 7,0-12,0 м.

У робочому проєкті розрізняється 1 тип поперечного профілю земляного полотна, що характеризується наступними параметрами:

-  ширина проїзної частини 2х3,0 м;

-  ширина узбіччя укріпленого ЩПС С7 – 0,50-1,0 м.

Земляне полотно вулиці по ширині обмежене капітальною забудовою.

Дорожній одяг

Існуючий дорожній одяг:

-           асфальтобетон – 5,0-10,0 см;

-           щебенева основа – 17,0 см;

Конструкція дорожнього одягу передбачена полегшеного типу з покриттям із неармованих бетонних виробів (ФЕМ), з урахуванням інтенсивності та складу руху. У конструктивних шарах дорожнього одягу використані місцеві кам'яні матеріали.

Прийнято типи конструкції дорожнього одягу:

 

Тип 1 (відновлення покриття):

-  розбирання існуючого асфальтобетонного покриття товщиною до 10,0 см;

-  профілювання (вирівнювання) існуючої щебеневої основи автогрейдером із додаванням ЩПС С14 (фракції 0-10 мм) укріпленої цементом (3 % за масою), матеріал приведений до марки М20 hсер = 5,0 см;

-           цементно-піщана суміш 1:3 згідно з ДСТУ 9177-3:2022 – 4,0 см ;

- фігурні елементи мощення ФЕМ згідно з ДСТУ Б В.2.7-145:2008 –               8,0 см.

У місцях, де необхідно відновлення основи передбачена наступну конструкцію дорожнього одягу:

-           влаштування ровиків поширення на глибину 30,0 см;

-           шар основи зі ЩПС С5 згідно з ДСТУ 9177-2:2022 – 25,0 см;

-  профілювання (вирівнювання) існуючої щебеневої основи автогрейдером із додаванням ЩПС С14 (фракції 0-10 мм)? укріпленої цементом (3 % за масою), матеріал приведений до марки М20 hсер = 5,0 см;

- цементно-піщана суміш 1:3 згідно з ДСТУ 9177-3:2022 – 4,0 см;

- фігурні елементи мощення ФЕМ згідно з ДСТУ Б В.2.7-145:2008 – 8,0 см.

Проїзна частина по кромках обмежується бордюрним каменем БР 100.30.15 згідно з ДСТУ Б В.2.7-237:2010, що влаштовується в рівень із покриттям.

Поперечний похил проїзної частини ділянки дороги прийнятий односкатний 25 ‰ в ліву по ходу пікетажу сторону.

Робочий проєкт розроблено з дотриманням вимог ДБН В.2.2-40:2018 “Інклюзивність будівель і споруд”. Передбачено влаштування пониженого бортового каменю до рівня проїзної частини на в’їздах в двори та організацію руху «житловою  зоною» з встановленням відповідних дорожніх знаків.

У зв’язку з обмеженнями, що викликані щільністю забудови та близько розташованими капітальними спорудами, що не можуть бути знесені, робочим проєктом передбачено суміщений рух транспорту та пішоходів в межах проїзної частини вулиці. При цьому безпека руху забезпечується шляхом введення на ділянці вулиці житлової зони та встановленням відповідних засобів організації дорожнього руху.

Для забезпечення безпеки руху автомобільного транспорту та орієнтування водіїв, робочим проєктом передбачені заходи щодо організації дорожнього руху в т.ч. встановлення дорожніх знаків, улаштування розмітки проїзної частини тощо.


Організація будівництва

Робочим проєктом передбачено методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних та матеріальних ресурсах. Тривалість  будівництва складає 2,0 місяці.


                                  Кошторисна документація

 

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 04.05.2023 складала 1908,309 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 1488,513 тис. грн.; інші витрати –  419,796 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з наказом Мінрегіону від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.

 

За результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 04.05.2023 складає 1882,654 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 1458,022 тис. грн., інші витрати – 424,632 тис. грн.

 

Під час розгляду робочого проєкту надано зауваження та виявлено помилки, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації внесено відповідні зміни та доповнення.

 

Робочий проєкт Капітальний ремонт дороги по вул. Б. Хмельницького (від просп. Т. Шевченка до буд. № 6) в с. Демня, Стрийського району Львівської областірозроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; проєктної документації доріг; кошторисної частини проєктної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки.

Виконавець звіту

Тетяна Марчук

Розділи