Основна інформація

Тип документу
Експертиза проекту
Реєстраційний номер в ЄДЕССБ
EX01:4006-9118-9311-1886
Версія документу
№1
Статус реєстрації
Зареєстровано (внесено реєстратором)
Статус документу
Діючий
Документ
№14-0247/01-23 від 26.07.2023
Орган, що видав
ДП "Укрдержбудекспертиза" (35691621) Версія №1 Статус (архівна)
Назва об’єкта
“Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C140672 Блищиводи – Смереків км 0+000 - км 0+888 та км 1+089 - км 2+530 Жовківського району Львівської області” Коригування
Код проектної документації
PD01:3846-2887-0591-4875 Зміни №2 №18-03/23 від 2023-03-23 (видав ТЗОВ "ДОРОЖНІЙ СТАНДАРТ") / Наявні експертизи: EX01:4006-9118-9311-1886
Напрям експертизи
З питань міцності, надійності, довговічності, З питань експлуатаційної безпеки, З питань інженерного забезпечення, З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, З питань кошторисної частини проектної документації, З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, З питань охорони праці, З питань екології, З питань пожежної безпеки, З питань експертизи проектної документації доріг
Головний експерт проекту
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079 )

Кошторисна вартість


Кошторисна вартість в цілому по об'єкту будівництва за результатами експертизи

Дата кошторису Заявлена кошторисна вартість, тис. грн. Із загальної кошторисної вартості виконано, тис. грн.
Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати Загальна вартість Будівельні роботи Устаткування, меблі, інвентар Інші витрати
21.07.2023 46735.199 37004.582 9730.617 7261.576 5786.645 1474.931

Кошторисна вартість за чергами

Інформацію не зазначено

Адреса

Адреса Адреса згідно експериментального порядку Наказ
Львівська обл., Львівський район, Жовківська територіальна громада (UA46060130000059055) , Автомобільна дорога загального користування місцевого значення С140672 Блищиводи - Смереків км 0+000 - км 0+888 та км 1+089 - км2+530 Жовківського району Львівській області не присвоювалась не призначалась

Інформація про замовників

Правовий статус Назва
Юридична особа ДЕПАРТАМЕНТ ДОРОЖНЬОГО ГОСПОДАРСТВА ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (43493483)

Об’єкти будівництва

Інформацію не зазначено

Відповідальні особи

Посада Напрям експеритизи ПІб
Відповідальний експерт З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
СТЕПАНОВ ОЛЕКСАНДР КОСТЯНТИНОВИЧ (АЕ 000164, АЕ 004398)
Архітектор Архітектурне об'ємне проектування
ЗАЯЦЬ ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ (АА 000386)
Відповідальний експерт З питань експертизи проектної документації доріг
ПЕЛЕХ РОМАН ВОЛОДИМИРОВИЧ (АР 013251, АЕ 005957, АЕ 005228)
Експерт (фахівець) З питань санітарного і епідеміологічного благополуччя населення
З питань екології
Маненко Алек Костянтинови
Відповідальний експерт З питань пожежної безпеки
ПАВЛІВ ТАРАС МИХАЙЛОВИЧ (АЕ 000496, АЕ 004314, АЕ 007182)
Відповідальний експерт З питань охорони праці
З питань експлуатаційної безпеки
З питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення
З питань інженерного забезпечення
СТАДНИК СВІТЛАНА МИРОНІВНА (АЕ 006481, АЕ 003215, АЕ 000982, АЕ 006470)
Відповідальний експерт З питань кошторисної частини проектної документації
ЛАЗУКА НАДІЯ ВАСИЛІВНА (АЕ 004394, АР 005347)
Головний експерт проекту З питань міцності, надійності, довговічності
КНЯЗИК ВАСИЛЬ ДМИТРОВИЧ (АЕ 006455, АА 000387, АЕ 000079)

Інформація про проєктну документацію

Реєстраційний номер
PD01:3846-2887-0591-4875
Орган, що видав
ТЗОВ "ДОРОЖНІЙ СТАНДАРТ" (41919889)
Вид будівництва
Капітальний ремонт
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Кількість стадій проектування
Одна стадія
Поточна стадія проектування
робочий проект (РП)
Код ДКБС
2111.1 Дороги автомобільні магістральні
Об'єкт споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії?
Так
Належність майнових прав на проектну документацію (право змінювати проектну документацію)
Проектувальник
Дата договору на розробку документації
23.03.2023
Номер проектної документації
18-03/23
Статус документа
Діючий

Додаток до експертного звіту

Робочий проєкт відкориговано ТзОВ Дорожній стандарт (м. Львів, вул. С. Гулака-Артемовського, 2/2, головний інженер проєкту – Сипень Т.В., кваліфікаційний сертифікат АР № 019275 від 31.03.2022), на підставі:

- завдання на проєктування (коригування), затвердженого замовником та погодженого генеральним проєктувальником.

Замовником додатково надано:

- звіт з інженерно-геологічних вишукувань, виконаний ТзОВ Дорожній стандарт” у 2019 році.

 

Філією ДП “Укрдержбудекспертиза” у Львівській області проведено експертизу робочого проєкту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C140672 Блищиводи - Смереків км 0+000 - км 0+888 та км 1+089 - км 2+530 Жовківського району Львівської областіта видано експертний звіт від 09.08.2019 № 14-1244-19. Проєктна документація затверджена замовником (Наказ від  12.09.2019 №83).

Проєктними рішеннями передбачено коригування затвердженої проєктної документації у зв’язку з частковою зміною проєктних рішень (зміна конструкції дорожнього одягу) та перерахунком кошторисної вартості в поточний рівень цін.

 

Клас наслідків (відповідальності) об’єктів – СС1, СС2, сукупний показник – СС2.

 

                                               Проєктні рішення

Автомобільна дорога C140672 — дорога місцевого значення IV категорії згідно технічної класифікації доріг, розташована в межах села Смереків Жовківського району Львівської області.

Межі робіт проєктованої ділянки - км 0+000 - 0+888 та км 1+089 - 2+530. Початок траси ПК 0+00 прийнятий на осі вулиці в с. Смереків на межі асфальтобетонного покриття, ширина якого становить 5,76 м, що згідно з паспортом дороги відповідає км 0+000. Кінець проєктної ділянки на ПК25+30 прийнято в с. Смереків на осі дороги, що згідно з паспортом дороги Блищиводи - Смереків відповідає км 2+530.

Траса дороги прокладена з максимальним використанням існуючої смуги проїзної частини, розміру верху існуючого земляного полотна, з урахуванням категорії дороги, "червоних ліній" існуючої забудови, інженерно-геологічних умов ділянки дороги.

Інтенсивність руху  на даний період складає у приведених до легкового автомобіля 320 авт./добу.

Інтенсивність руху на двадцятирічну перспективу складатиме у приведених до легкового автомобіля 478 авт./добу.

Основні технічні параметри траси:

- загальна довжина траси – 2530 км ;

- мінімальний радіус горизонтальної кривої – 30,0 м на ПК 2+99,46; ПК 3+51,07; ПК 10+64,19 (приведення даного показника до нормативного, призведе до значного здорожчання вартості будівництва та перенесення існуючих капітальних споруд. Робочим проєктом передбачено обмеження швидкості на даній ділянці 30 км/год. та заходи з безпеки дорожнього руху.);

- кількість кутів повороту - 39 шт.;

- максимальний поздовжній похил - 95,55 ‰ ;

Параметри дороги на ділянках ПК0+00 - ПК25+30 відповідають вимогам для розрахункової швидкості 90 км/год. (на окремих ділянках 30 км/год. - обмежено дорожніми знаками).

На даний час на ділянці км 0+000 - 2+530 автомобільна дорога С140672 Блищиводи - Смереків покрита гравієм у піщано- глинистому заповнювачі товщиною 0,07–0,23 м, часом із піщаною підсипкою товщиною 0,05–0,10 м шириною 5,50-8,0 м. На ділянці автомобільної дороги склалися несприятливі умови проїзду автомобільного транспорту: незадовільний стан дорожнього покриття, низький рівень безпеки та зручності руху.

Поздовжній профіль

Поздовжній профіль запроєктований згідно з вимогами ДБН В. 2.3-4:2015 з урахуванням особливостей існуючого профілю дороги, з урахуванням категорії дороги, червоних ліній існуючої забудови, інженерно-геологічних умов ділянки дороги, вимог посилення існуючого покриття даної ділянки дороги при капітальному ремонті, максимально можливого збереження існуючих параметрів профілю, виходячи з економічної доцільності.

Проєктна лінія узгоджена з відмітками контрольних точок, відмітками початку і кінця траси, мінімальними відмітками бровки земляного полотна. Похили поздовжнього профілю забезпечують відведення поверхневих вод. Проєктна лінія ув’язана з існуючим рельєфом.

Максимальний поздовжній похил складає 95,55 ‰ (ПК 4+50 – ПК 5+50). Мінімальний радіус опуклої вертикальної кривої – 800,0 м (ПК 8+89 – ПК 9+12). Приведення даних показників до нормативних, призведе до значного здорожчання вартості будівництва та перенесення існуючих капітальних споруд. Робочим проєктом передбачено обмеження швидкості на даній ділянці 30 км/год. та заходи з безпеки дорожнього руху.

Земляне полотно

Земляне полотно запроєктоване з урахуванням рельєфу місцевості, кліматичних умов району прокладання траси з вимогами ДБН В. 2.3-4:2015 та ДБН В. 2.3-5:2018 зі змінами

Для досипки узбіч та тротуарів передбачено використати придатні грунти, які були отримані при прочистці кюветів та влаштуванні корита.

На ділянках ПК0+00 - ПК25+30, поперечний похил існуючого рельєфу становить від 30 до 95,55 ‰. На таких ділянках дорога проходить по косогору, при невеликій висоті існуючого насипу або мілкої, локальної виїмки по осі поздовжнього профілю дороги. Існуюче перевищення лівої крайкиземляного полотна від землі на таких ділянках становить від 0,50 м до 2,0 м.

Для забезпечення поверхневого стоку води на даних ділянках дороги передбачено влаштування кюветів. Висота насипу на проєктній ділянці не перевищує 2,0 м, тому крутизна укосів становить 1:3. При влаштуванні кюветів крутизна зовнішнього укосу становить 1:1,5.

Робочим проєктом передбачено влаштування узбіч шириною 1,0 – 2,0 м з урахуванням укріплювальної смуги шириною 0,50 м, відповідно до параметрів існуючого земляного полотна.

На ділянках ПК0+00 - ПК16+00 праворуч, запроєктовано тротуари шириною 1,50 м. Виходячи зі стиснених умов проєктування, обмеженості «червоними лініями» та економічної доцільності, укріплювальна крайка при бордюрному профілі становить 0,30 м.

Прийнято наступні параметри земляного полотна:

- ширина земляного полотна - 8,0 – 10,0 м;

- ширина проїзної частини - 5,50 - 6,0 м;

- ширина укріплювальних смуг - 2х0,50 м;

- ширина тротуару - 1,50 м;

- ширина узбіч - 1,0 - 2,0 м.

Дорожній одяг

На ділянці ПК0+00 - ПК25+30 робочим проєктом передбачено посилення існуючого покриття та поширення існуючого дорожнього одягу при доведенні ширини проїзної частини до нормативних параметрів. Існуючий дорожній одяг, що використовується, представляє собою гравій у піщано - глинистому заповнювачі  товщиною 7,0 23,0 см.

Прийнято наступні типи конструкцій дорожнього одягу.

Тип 1 (поширення):

- шар основи з піску товщ. 15,0 см;

- шар основи зі щебеневої суміші С7 товщ. 25,0 см;

- нижній шар покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону типу А марки І на бітумі БНД70/100 товщ. 5,0 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ 60 з розрахунку 0,50 л/м²;

- верхній шар покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону типу А марки І на бітумі БНД70/100 товщ. 5,0 см.

Тип 2 (посилення):

- виправлення профілю основи з додаванням нового матеріалу (фракціованим щебенем на середню товщину 5 см);

- шар основи зі щебеневої суміші С7 товщ. 15,0 см;

- нижній шар покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону типу А марки І на бітумі БНД70/100 товщ. 5,0 см;

- розлив бітумної емульсії ЕКШ 60 з розрахунку 0,50 л/м²;

- верхній шар покриття з гарячого щільного дрібнозернистого асфальтобетону типу А марки І на бітумі БНД70/100 товщ. 5,0 см.

Робочим проєктом передбачено улаштування узбіч шириною 1,0 - 2,0 м з урахуванням укріплювальної смуги, відповідно до параметрів існуючого земляного полотна.

На ділянках ПК0+00 - ПК16+00 праворуч, запроєктовано тротуари шириною 1,50 м з поперечним похилом 15 ‰ в сторону проїзної частини.

Дорожній одяг тротуару прийнято наступний:

 - основа з піску товщ. 10,0 см;

- основи зі щебеню фр. 10-20 см товщ. 10,0 см;

- цементно-піщана суміш (1:3) товщ. 4,0 см;

- покриття з бетонної плитки товщ. 6,0 см.

Водовідведення з проїзної частини передбачено за рахунок поперечного і поздовжнього похилів проїзної частини та земляного полотна, існуючого рельєфу та водовідвідних канав.

На ділянці капітального ремонту водовідвідна система представлена водоперепускними трубами, водовідвідними кюветами та канавами.

На ПК 15+53 та ПК 19+94 передбачено подовження залізобетонних труб.

Для забезпечення водовідведення передбачено прочищення існуючих водоперепускних труб та кюветів.

На з՚їздах передбачено будівництво нових залізобетонних труб Ø 0,50 м- 11 шт., на в՚їздах у двори – залізобетонних труб Ø 0,50 м – 5 шт.

Робочим проєктом передбачено вдосконалення водовідвідної системи за рахунок прочищення водовідвідних кюветів. Вода з кюветів скидатиметься в понижені місця рельєфу та в існуючі канави. В місцях із поздовжнім похилом кювету більше 20 ‰ передбачено щебенювання дна. Передбачено влаштування дощоприймачів з подальшим скиданням води в існуючі кювети.

Примикання проєктованої ділянки до існуючої вулиці виконано радіусами min 12,0 м, мінімальний радіус на з’їздах 6,0 м (наявна щільна забудова, зміна радіусів призведе перенесення капітальних споруд та значного здорожчання об’єкту). Ширина покриття на з’їздах становить - 3,50 -5,0 м. Кількість з’їздів становить 18 шт. Покриття на з՚їздах передбачено влаштувати за типом основної дороги. На даній ділянці дороги передбачено влаштування 83 в՚їздів у двори. Клин згону на з՚їзді від проїзної частини або тротуару запроєктовано зі щебеню.

Робочий проєкт розроблено з урахуванням створення належних умов для безперешкодного пересування осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, згідно з ДБН В.2.2-40:2018 "Інклюзивність будівель і споруд". При перетині з’їздів та в місцях пішохідних переходів передбачено влаштування пандусів для забезпечення можливості пересування маломобільних груп населення. Висоту бортового каменю в місцях влаштування пандусів прийнято 2,0 см. В місцях влаштування пішохідних переходів та в’їздів у двори передбачено влаштування пониженого бордюру та спеціальних тактильних смуг в місцях пішохідних переходів.

Освітлення

Робочим проєктом передбачено використання існуючого зовнішнього освітлення, що забезпечує нормативну освітленість ділянки автомобільної дороги відповідно до ДБН В.2.5-28:2018 “Природне і штучне освітлення”.

 

Для забезпечення безпеки руху і орієнтації водіїв, робочим проєктом передбачено встановлення металевого бар’єрного огородження на узбіччях, розмітка проїзної частини, встановлення дорожніх знаків, встановлення сигнальних стовпчиків. Дорожні знаки передбачено встановити на металевих опорах.

Організація будівництва

Робочим проєктом передбачено методи виконання основних робіт, послідовність будівництва, визначена потреба в будівельних та матеріальних ресурсах. Тривалість  будівництва складає 6,0 місяців.

 

                                  Кошторисна документація

Заявлена кошторисна вартість, передбачена наданою кошторисною документацією, у поточних цінах станом на 01.03.2023 складала                     56557,722 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 44638,977 тис. грн.; інші витрати –  11918,745 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 03.03.2023 виконано 7261,576 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 5786,645 тис. грн., інші витрати – 1474,931 тис. грн.

 

За результатами розгляду кошторисної документації та зняття зауважень встановлено, що зазначену документацію, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проєктом, складено згідно з «Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування», затвердженою Наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 № 753 зі змінами від 25.11.2022 № 887.


За результатами експертизи загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 21.07.2023 складає 46735,199 тис. грн., у тому числі: будівельні роботи – 37004,582 тис. грн., інші витрати – 9730,617 тис. грн.

Із загальної кошторисної вартості станом на 03.03.2023 (згідно з довідкою замовника від 03.03.2023 № 1-1/129-3) виконано 7261,576 тис. грн., у т. ч.: будівельні роботи – 5786,645 тис. грн., інші витрати – 1474,931 тис. грн.

 

Під час розгляду робочого проєкту надано зауваження та виявлено помилки, інформація про що доведена до замовника та проєктувальника. До проєктної документації внесено відповідні зміни та доповнення.

 

Робочий проєкт Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення C140672 Блищиводи - Смереків км 0+000 - км 0+888 та км 1+089 - км 2+530 Жовківського району Львівської областіКоригування розроблено згідно з вихідними даними на проєктування з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об´єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проєктної документації; проєктної документації доріг; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки.

Виконавець звіту

Тетяна Марчук

Розділи